ManDef
Νεοφερμένο μέλος
Ο ManDef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 4 μηνύματα.

Tα τελευταία χρόνια, πολλά τμήματα ΗΜΜΥ που προήλθαν από ΤΕΙ έχουν μετατραπεί σε πανεπιστημιακά και θεωρούνται "αντίστοιχα" με τα τμήματα των Πολυτεχνείων του ΕΜΠ, του ΑΠΘ κλπ.
Ωστόσο όλο αυτό μου έχει δημιουργήσει πολλά εύλογα ερωτήματα.
Είναι αυτή η εξίσωση ουσιαστική ή μόνο στα χαρτιά;
Υπάρχει πραγματική ισοτιμία στα προγράμματα σπουδών, στο επίπεδο σπουδαστών και διδασκόντων;
Μήπως αυτή η αντιστοιχία τμημάτων εξισώνει φοιτητές δύο διαφορετικών ταχυτήτων;
Περιμένω απόψεις, εμπειρίες και επιχειρήματα σας...
Ωστόσο όλο αυτό μου έχει δημιουργήσει πολλά εύλογα ερωτήματα.
Είναι αυτή η εξίσωση ουσιαστική ή μόνο στα χαρτιά;
Υπάρχει πραγματική ισοτιμία στα προγράμματα σπουδών, στο επίπεδο σπουδαστών και διδασκόντων;
Μήπως αυτή η αντιστοιχία τμημάτων εξισώνει φοιτητές δύο διαφορετικών ταχυτήτων;
Περιμένω απόψεις, εμπειρίες και επιχειρήματα σας...
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 833 μηνύματα.

Καλησπέρα, για να απαντήσω στις ερωτήσεις σου:
Το επίπεδο των σπουδαστών, αν πάρουμε ως παράδειγμα το ΠΑΔΑ, για λίγα χρόνια ακόμα θα παραμείνει χαμηλό, επειδή όμως πλέον (κατά τη γνώμη μου) όσοι δεν πιάνουν ΕΜΠ Αθηναίοι θα πηγαίνουν στο ΠΑΔΑ, θα έχει ως αποτέλεσμα το επίπεδο των φοιτητών να ανέβει κι αυτό. Πλέον δεν υπάρχει λόγος να φύγεις από Αθήνα αν δεν πιάνεις ΕΜΠ και θες μόνο σχολές μηχανικών.
Οι διδάσκοντες είναι στην κρίση τους αν θα θελήσουν να φτάσουν στο επίπεδο των ήδη υπαρχόντων πολυτεχνείων ή όχι, μπορεί κάποιοι να αυξήσουν τη δυσκολία στα θέματα τελικών εξετάσεων ή και της ύλης, άλλοι επειδή έχουν τη λογική ότι έχουν ακόμα παλιούς φοιτητές που είναι χαμηλού επιπέδου και θέλουν να τους διώξουν ίσως εξακολουθούν να βάζουν "εύκολα" θέματα (πόσο εύκολα θέματα να βάλεις όμως σε μαθήματα ηλεκτρομαγνητισμού πχ, κάποια αντικείμενα είναι δύσκολα και από τη φύση τους).
Ναι είναι ουσιαστική, πλέον οι απόφοιτοι και των άλλων τμημάτων μπορούν να εγγραφούν στο ΤΕΕ και έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα με εσάς. Δεν είναι κάτι που πρέπει να σε ανησυχεί όμως και θα επεκταθώ μετά γιατί.Είναι αυτή η εξίσωση ουσιαστική ή μόνο στα χαρτιά;
Όχι, όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών είναι ανάλογα πόσοι καθηγητές υπάρχουν για να διδάξουν τα μαθήματα που αναγράφονται στο πρόγραμμα, πχ κάποια μαθήματα που διδάσκονται στο τμήμα του ΠΑΔΑ και δεν διδάσκονται στο ΕΜΠ είναι επειδή κάποιος καθηγητής έχει κάνει έρευνα στον τομέα και έχει γνώσεις να δώσει στους φοιτητές. (Αυτό συνήθως συμβαίνει σε μαθήματα μεγαλύτερων ετών, στα υποχρεωτικά κανονικά δεν θα υπάρχει διαφορά).Υπάρχει πραγματική ισοτιμία στα προγράμματα σπουδών, στο επίπεδο σπουδαστών και διδασκόντων;
Το επίπεδο των σπουδαστών, αν πάρουμε ως παράδειγμα το ΠΑΔΑ, για λίγα χρόνια ακόμα θα παραμείνει χαμηλό, επειδή όμως πλέον (κατά τη γνώμη μου) όσοι δεν πιάνουν ΕΜΠ Αθηναίοι θα πηγαίνουν στο ΠΑΔΑ, θα έχει ως αποτέλεσμα το επίπεδο των φοιτητών να ανέβει κι αυτό. Πλέον δεν υπάρχει λόγος να φύγεις από Αθήνα αν δεν πιάνεις ΕΜΠ και θες μόνο σχολές μηχανικών.
Οι διδάσκοντες είναι στην κρίση τους αν θα θελήσουν να φτάσουν στο επίπεδο των ήδη υπαρχόντων πολυτεχνείων ή όχι, μπορεί κάποιοι να αυξήσουν τη δυσκολία στα θέματα τελικών εξετάσεων ή και της ύλης, άλλοι επειδή έχουν τη λογική ότι έχουν ακόμα παλιούς φοιτητές που είναι χαμηλού επιπέδου και θέλουν να τους διώξουν ίσως εξακολουθούν να βάζουν "εύκολα" θέματα (πόσο εύκολα θέματα να βάλεις όμως σε μαθήματα ηλεκτρομαγνητισμού πχ, κάποια αντικείμενα είναι δύσκολα και από τη φύση τους).
Όπως είπα και πριν, αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να σε ανησυχεί, αν είσαι καλός σε αυτό που κάνεις την άκρη πάντα θα τη βρεις. Τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν σου δίνουν ικανότητες να γίνεις καλός στο αντικείμενο σου και άρα πιο προσιτός στην αγορά εργασίας/ακαδημία. Ακόμα και από το ΕΜΠ να έχεις αποφοιτήσει, άμα δεν ξέρεις τι σου γίνεται δουλειά δεν θα βρεις και με όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα του κόσμου. Οπότε κάνεις ότι μπορείς για να λάβεις τις γνώσεις που απαιτεί η θέση εργασίας που θες να χτυπήσεις είτε μέσω πρακτικής είτε μέσω self-studying (αξιοποιώντας όλες τις γνώσεις που σου παρέχει η σχολή στον τομέα) και μετά ξεκινάς αναζήτηση. Το ίδιο ισχύει και για ερευνητικές θέσεις, βρίσκεις ένα αντικείμενο που θες να ασχοληθείς, μιλάς με τον εκάστοτε καθηγητή και ξεκινάς διπλωματική/έρευνα κλπ εφόσον είναι πάνω σε κάτι που έχεις γνώσεις.Μήπως αυτή η αντιστοιχία τμημάτων εξισώνει φοιτητές δύο διαφορετικών ταχυτήτων;
leftkox
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Λευτέρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 156 μηνύματα.

Από τη μία λες ότι η εξίσωση δεν είναι μόνο στα χαρτιά αλλά είναι ουσιαστική και από την άλλη λες ότι το επίπεδο των σπουδαστών δεν είναι το ίδιο.
Η πραγματικότητα είναι ότι αν σε ενδιαφέρει η εργασία σε μεγάλη εταιρεία είναι ευνοϊκότερο να αποφοιτήσεις από μια σχολή όπως το ΕΜΠ, το ΑΠΘ, το Πολυτεχνείο Πάτρας ή Κρήτης όπως επίσης και αν θες να κάνεις το καλύτερο/πιο αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό που θα σου επιτρέψει η ακαδημαϊκή σου επίδοση.
Αν απλά σε νοιάζει η εγγραφή στο ΤΕΕ και τίποτε άλλο τότε ναι είναι ισότιμα. Δε θα έπρεπε να σε απασχολεί μόνο αυτό εκτός αν σε ενδιαφέρει συγκεκριμένη καριέρα π.χ. σε οικογενειακό τεχνικό γραφείο.
Η πραγματικότητα είναι ότι αν σε ενδιαφέρει η εργασία σε μεγάλη εταιρεία είναι ευνοϊκότερο να αποφοιτήσεις από μια σχολή όπως το ΕΜΠ, το ΑΠΘ, το Πολυτεχνείο Πάτρας ή Κρήτης όπως επίσης και αν θες να κάνεις το καλύτερο/πιο αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό που θα σου επιτρέψει η ακαδημαϊκή σου επίδοση.
Αν απλά σε νοιάζει η εγγραφή στο ΤΕΕ και τίποτε άλλο τότε ναι είναι ισότιμα. Δε θα έπρεπε να σε απασχολεί μόνο αυτό εκτός αν σε ενδιαφέρει συγκεκριμένη καριέρα π.χ. σε οικογενειακό τεχνικό γραφείο.
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 833 μηνύματα.

Ακριβώς αυτό λέω, δεν συνάδει το ένα με το άλλο. Η αλλαγή είναι ουσιαστική από την άποψη ότι νομικά έχουν κανονικά την εγγραφή στο ΤΕΕ τα παιδιά από αυτές τις σχολές πλέον.Από τη μία λες ότι η εξίσωση δεν είναι μόνο στα χαρτιά αλλά είναι ουσιαστική και από την άλλη λες ότι το επίπεδο των σπουδαστών δεν είναι το ίδιο.
Απόψεις παραθέτουμε, το επίπεδο των σπουδαστών αν αρχίσουν να μπαίνουν καλοί μαθητές με τον γνώμονα των δικαιωμάτων θα γίνει αυτόματα καλύτερο και θα ανέβουν και οι βάσεις.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.841 μηνύματα.

leftkox
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Λευτέρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 156 μηνύματα.

Εννοείται, απόψεις παραθέτουμε. Απλώς για εμένα τυπική εξίσωση σημαίνει ίδια επαγγελματικά δικαιώματα. Ουσιαστική εξίσωση σημαίνει κατ' εμέ κάτι παραπάνω δηλαδή:
- Ισότιμη αντιμετώπιση στην αγορά εργασίας
- Παρόμοιο επίπεδο σπουδαστών (τώρα, όχι στο μέλλον και υποθετικά)
- Ισότιμη αντιμετώπιση στον ακαδημαϊκό χώρο
- Παρόμοιο επίπεδο αποφοίτων
- Ισότιμη αντιμετώπιση στην αγορά εργασίας
- Παρόμοιο επίπεδο σπουδαστών (τώρα, όχι στο μέλλον και υποθετικά)
- Ισότιμη αντιμετώπιση στον ακαδημαϊκό χώρο
- Παρόμοιο επίπεδο αποφοίτων
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 48 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Atrlef
- Unboxholics
- Arvacon
- Greg25
- Wonderkid
- Corfu kitty
- giorgos5002
- burningfire
- Entropy24
- leftkox
- Aggel0sss
- aris65
- katia.m
- charmander
- mimis
- V@Per
- sakplat
- Anna1974
- AggelikiGr
- Hased Babis
- ειδήμων
- sks
- Athens2002
- Scandal
- Indecisive2
- tsiobieman
- XRY
- ManDef
- constansn
- peris68
- chester20080
- bibliofagos
- Sotiris 12
- Mixalis!
- thanasarasz
- Dr. Gl. Luminous
- redpointer
- korydallos
- jYanniss
- Obi-Wan Kenobi
- vint75
-
Φορτώνει...