Διδακτορικό (εμπειρία και καθημερινότητα)

MIkeTr123

Νεοφερμένο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Καλησπέρα! Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ξεκινήσω Διδακτορικό τον Οκτώβριο, με το που δώσω τα τελευταία μαθήματα και παρουσιάσω και τη Διπλωματική μου τον Σεπτέμβρη. Λατρεύω την έρευνα και το διάβασμα (και σε ακαδημαϊκό και στον ελεύθερό μου χρόνο) και θεωρώ ότι θα μου άρεσε πολύ η ακαδημαϊκή καριέρα.

Υπάρχει κάποιος που να κάνει Διδακτορικό να μου δώσει μία εικόνα της κατάστασης; Ενδιαφέρομαι κυρίως να μάθω για την καθημερινότητα του Διδακτορικού φοιτητή (ωράριο, αρμοδιότητες, συνέδρια, διδασκαλία, χαμαλίκι, κτλ) και γενικά για το πως είναι η εμπειρία του καθενός στο κομμάτι αυτό, ώστε να προετοιμαστώ ψυχολογικά για το τι με περιμένει :laugh:. Επίσης, αν έχει κανένας τιπ και πληροφορίες για χρηματοδότηση, υποτροφίες κτλ, καλοδεχούμενα :)

(6ο έτος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Πατρών)
 

Guest 688951

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλησπέρα,
Η καθημερινοτητα σου εν πολλοις εξαρταται απο τον καθηγητη τα project που εχει και τα χαμαλικια που θα σου δωσει!Το ιδανικο ειναι να ρωτησεις καποιον διδακτορικο του καθηγητη που σε αναλαβει.Το καλο ειναι οτι θα χωθεις σε καμια εταιρεια,(ενδεχομενα),που θα εχεις εξασφαλισμενα τα λεφτα σουκαι καλο εργασιακο περιβαλλον.Αξιζει ναι να το κανεις το διδακτορικο σου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλησπέρα! Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ξεκινήσω Διδακτορικό τον Οκτώβριο, με το που δώσω τα τελευταία μαθήματα και παρουσιάσω και τη Διπλωματική μου τον Σεπτέμβρη. Λατρεύω την έρευνα και το διάβασμα (και σε ακαδημαϊκό και στον ελεύθερό μου χρόνο) και θεωρώ ότι θα μου άρεσε πολύ η ακαδημαϊκή καριέρα.

Υπάρχει κάποιος που να κάνει Διδακτορικό να μου δώσει μία εικόνα της κατάστασης; Ενδιαφέρομαι κυρίως να μάθω για την καθημερινότητα του Διδακτορικού φοιτητή (ωράριο, αρμοδιότητες, συνέδρια, διδασκαλία, χαμαλίκι, κτλ) και γενικά για το πως είναι η εμπειρία του καθενός στο κομμάτι αυτό, ώστε να προετοιμαστώ ψυχολογικά για το τι με περιμένει :laugh:. Επίσης, αν έχει κανένας τιπ και πληροφορίες για χρηματοδότηση, υποτροφίες κτλ, καλοδεχούμενα :)

(6ο έτος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Πατρών)
Και ειδικά στον τομέα σου,αν κουραστείς βαράς και ένα δημοσίο στο τέλος με ωράριο και λιγότερες ευθύνες και ξενοιαζεις.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 1.049 μηνύματα.
Καλησπέρα! Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ξεκινήσω Διδακτορικό τον Οκτώβριο, με το που δώσω τα τελευταία μαθήματα και παρουσιάσω και τη Διπλωματική μου τον Σεπτέμβρη. Λατρεύω την έρευνα και το διάβασμα (και σε ακαδημαϊκό και στον ελεύθερό μου χρόνο) και θεωρώ ότι θα μου άρεσε πολύ η ακαδημαϊκή καριέρα.

Υπάρχει κάποιος που να κάνει Διδακτορικό να μου δώσει μία εικόνα της κατάστασης; Ενδιαφέρομαι κυρίως να μάθω για την καθημερινότητα του Διδακτορικού φοιτητή (ωράριο, αρμοδιότητες, συνέδρια, διδασκαλία, χαμαλίκι, κτλ) και γενικά για το πως είναι η εμπειρία του καθενός στο κομμάτι αυτό, ώστε να προετοιμαστώ ψυχολογικά για το τι με περιμένει :laugh:. Επίσης, αν έχει κανένας τιπ και πληροφορίες για χρηματοδότηση, υποτροφίες κτλ, καλοδεχούμενα :)

(6ο έτος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Πατρών)
Χαίρε! Διδακτορικός φοιτητής στο πρώτο έτος εγώ, σε άλλο κλάδο από εσένα (Αρχαιολογία).

Νομίζω πως οι αρμοδιότητες σου ως διδακτορικού εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τον επιβλέποντά σου. Επομένως, το αν και πόσες φορές θα χρειαστεί να κάνεις κάποιο μάθημα ή να διορθώσεις γραπτά εξετάσεων είναι κάτι που θα το καθορίζει εκείνος. Εγώ φερ'ειπείν δεν έχω καθόλου τέτοιες αρμοδιότητες προς το παρόν. Επειδή όμως κάνω συνεπίβλεψη με Πανεπιστήμιο του εξωτερικού, θα κάνω εκεί πληρωμένη διδασκαλία.
Τυχόν συμμετοχές σε project του επόπτη επίσης εξαρτώνται από τον ίδιο. Εγώ φερ'ειπείν συμμετέχω σε προγράμματα στα οποία δεν εμπλέκεται εκείνος.

Οι συμμετοχές σε συνέδρια και οι δημοσιεύσεις είναι καθαρά δική σου υπόθεση. Σε συμβουλεύω να τα κάνεις κυρίως στα πρώτη έτη της διατριβής, καθώς προς το τέλος συνήθως τρέχεις και δεν φτάνεις με το γράψιμο :P Χρειάζεται ωστόσο καλή διαχείριση χρόνου, όπως καταλαβαίνεις. Αλλά για να χτίσεις ένα δυνατό ερευνητικό προφίλ, η καλύτερη ευκαιρία είναι στην αρχή του διδακτορικού.

Για υποτροφίες και χρηματοδότηση, αναζητάς δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, σχετικούς και μη σχετικούς με τον κλάδο σου. Το ΙΚΥ για παράδειγμα τον τελευταίο χρόνο "αναστήθηκε" και ξεπάγωσαν αρκετές προκηρύξεις για διδακτορικές υποτροφίες. Να έχεις κατά νου ανακοινώσεις μέσω του τμήματος σου, αλλά και εκτός αυτού. Και ευρωπαϊκές υπάρχουν αρκετές.

Εγώ προσωπικά απολαμβάνω σχετικά μεγάλη ελευθερία στο πώς διαχειρίζομαι τον χρόνο μου (έχω πρωτογενή και δευτερογενή έρευνα να διεξάγω), ενώ όλες οι επιλογές μου για συνέδρια και δημοσιεύσεις είναι δικές μου πρωτοβουλίες, τις οποίες απλά ανακοινώνω στον επόπτη μου.

Η αυτονομία σου εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από την εμπειρία σου (πρακτική και θεωρητική/σχετική με αναζήτηση βιβλιογραφίας) στο αντικείμενο. Με άλλα λόγια, αν έχεις αρκετή, δεν θα εχεις επόπτη όλη την ώρα από πάνω σου και δεν θα τον κυνηγάς για το παραμικρό κλπ.

Αυτά ως μια πρώτη εικόνα. Σίγουρα να μιλήσεις και με διδακτορικούς του κλάδου σου που θα σε κατατοπίσουν πολύ πιο στοχευμένα!

Το πιο σημαντικό είναι να ισορροπήσεις προσωπική ζωή και έρευνα, για να κυλήσει όσο πιο ομαλά γίνεται!!!

Καλή αρχή και δώσε πολλή προσοχή στο θέμα που θα επιλέξεις και στην σύνταξη της ερευνητικής σου πρότασης (τόσο για την ένταξη σου σε διδακτορικό πρόγραμμα, όσο και για αιτήσεις για υποτροφίες!).
 
Τελευταία επεξεργασία:

jYanniss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jYanniss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Καλημέρα, και από μένα! Πολύ ενδιαφέρον θέμα.
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 632 μηνύματα.
δεν ειναι απαραιτητο το μεταπτυχιακο;
 

jYanniss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jYanniss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 203 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12.082 μηνύματα.
Καλησπέρα! Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ξεκινήσω Διδακτορικό τον Οκτώβριο, με το που δώσω τα τελευταία μαθήματα και παρουσιάσω και τη Διπλωματική μου τον Σεπτέμβρη. Λατρεύω την έρευνα και το διάβασμα (και σε ακαδημαϊκό και στον ελεύθερό μου χρόνο) και θεωρώ ότι θα μου άρεσε πολύ η ακαδημαϊκή καριέρα.

Υπάρχει κάποιος που να κάνει Διδακτορικό να μου δώσει μία εικόνα της κατάστασης; Ενδιαφέρομαι κυρίως να μάθω για την καθημερινότητα του Διδακτορικού φοιτητή (ωράριο, αρμοδιότητες, συνέδρια, διδασκαλία, χαμαλίκι, κτλ) και γενικά για το πως είναι η εμπειρία του καθενός στο κομμάτι αυτό, ώστε να προετοιμαστώ ψυχολογικά για το τι με περιμένει :laugh:. Επίσης, αν έχει κανένας τιπ και πληροφορίες για χρηματοδότηση, υποτροφίες κτλ, καλοδεχούμενα :)

(6ο έτος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Πατρών)
Όλα εξαρτώνται από τον επιβλέπων σου και από το κατά πόσο θα γουστάρεις το θέμα που θα έχεις. Μπορεί να είναι η πιο δημιουργική περίοδος της ζωής σου, ή αυτή που θα σε γεμίσει με ψυχολογικά για την υπόλοιπη ζωή σου. Φυσικά εάν ο σκοπός σου είναι οι απολαβές θα απογοητευτείς πολύ καθώς οι διδακτορικοί είναι κακοπληρωμένοι σε σχέση με την βιομηχανία. Επίσης σου δίνει ένα πλεονέκτημα μεν σε σχέση με τον άπειρο αλλά μικρό σε σχέση με όσους έχουν εμπειρία στην βιομηχανία. Δηλαδή θα σε αντιμετωπίζουν οριακά ως άπειρο εάν μετά το διδακτορικό πας στην βιομηχανία. Το κύριο κίνητρο σου για να βγεις κερδισμένος θα πρέπει να είναι να κάνεις ερευνητικό έργο, ακόμα και εαν αυτό σημαίνει πως η τσέπη σου θα "υποφέρει" κάπως. Ελπίζω να σταθείς τυχερός και να σου πάει καλά, σκέψου το προσεκτικά και πάρε την σωστή απόφαση βάσει των θέλων σου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

redpointer

Δραστήριο μέλος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 500 μηνύματα.
Γενικα το διδακτορικο πληρωνει αρκετα χαμηλα σε σχεση με το να βγεις στην αγορα εργασιας (ειδικα στην ελλαδα) και οι περισσοτεροι το κανουν ετσι ωστε να εχουν μια θεση στο δημοσιο μονιμη. Το θεωρω λιγο φουσκα καθως αν θες μονιμη θεση δεν χρειαζεσαι και τοσες σπουδες και οσοι εχουν το κουραγιο και την θεληση να τελιωσουν τους ημμυ πχ στην πατρα σιγουρα μπορουν να ανταπεξελθουν στον ιδιωτικο τομεα.
 

voοdoο

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1.436 μηνύματα.
Σε πολλά συμφωνώ με όσα ανέφερε ο Archaios19 (διαθέτω PhD)... προσθέτω ότι προτιμάται ο ΔΕΠ βαθμίδα Επίκουρου... για το λόγο ότι αυτός για να μονιμοποιηθει "ενδιαφέρεται περισσότερο" για έξτρα δημοσιεύσεις, οπότε "σπρώχνει/ενδιαφέρεται/βοηθά" περισσότερο/καλύτερα το νέο υποψήφιο διδάκτορα στο έργο του.

@redpointer κάθε πτυχίο (under ή post) είναι φούσκα στην Ελλάδα από την πλευρά των πιθανοτήτων άμεσης αποκατάστασης ή καλού μισθού (άνετου βιοπορισμού οικογένειας) στην Ελλάδα. Άντε μόνο αν έχεις ήδη έτοιμο γραφείο/μαγαζί από πατέρα ή βύσμα σε δεδομένο πόστο που απαιτεί πτυχίο πανεπιστημίου. Όλοι οι άλλοι παλεύουν για τη μετανάστευση υπό αυτό το πρίσμα.
 

redpointer

Δραστήριο μέλος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 500 μηνύματα.
@redpointer κάθε πτυχίο (under ή post) είναι φούσκα στην Ελλάδα από την πλευρά των πιθανοτήτων άμεσης αποκατάστασης ή καλού μισθού (άνετου βιοπορισμού οικογένειας) στην Ελλάδα. Άντε μόνο αν έχεις ήδη έτοιμο γραφείο/μαγαζί από πατέρα ή βύσμα σε δεδομένο πόστο που απαιτεί πτυχίο πανεπιστημίου. Όλοι οι άλλοι παλεύουν για τη μετανάστευση υπό αυτό το πρίσμα.
Θεωρω απο τους ημμυ μπορεις να βρεις δουλεια χωρις αυτα που λες με μισθο καλυτερο απο το ξεκιναγες διδακτορικο χωρις βυσμα.
 

voοdoο

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1.436 μηνύματα.
Θα συμφωνούσαμε προ 20ετιας... στο 2025 τα τμήματα ηλεκτρολόγων και ηλεκτρονικών είναι >15... βάλε και τα της πληροφορικής, δεν ξέρω αν η πλειοψηφία τους (θα) βρίσκει "άμεσα, καλό μισθό" πλέον με τόση μαζικοτητα πτυχίων.

Για όσους δεν το έχουν συνειδητοποιησει, 8k εισακτέοι/έτος!
 

redpointer

Δραστήριο μέλος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 500 μηνύματα.
Θα συμφωνούσαμε προ 20ετιας... στο 2025 τα τμήματα ηλεκτρολόγων και ηλεκτρονικών είναι >15... βάλε και τα της πληροφορικής, δεν ξέρω αν η πλειοψηφία τους (θα) βρίσκει "άμεσα, καλό μισθό" πλέον με τόση μαζικοτητα πτυχίων.
Ειναι πολλα αλλα δουλειες υπαρχουν το διδακτορικο πληρωνει πολυ πολυ λιγοτερα απο το να βγεις στην αγορα εργασιας ειδικα σε βαθος χρονου.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 23.045 μηνύματα.
Λόνι Μπεζανσόν: Ο άνθρωπος που κυνηγά τις απάτες στα επιστημονικά άρθρα

Δίνει μια εικόνα για τον «όμορφο» κόσμο της ερευνητικής καριέρας που αρκετοί εδώ μέσα και όχι μόνο ονειρεύονται ως επαγγελματική σταδιοδρομία. Πρώτη φορά μαθαίνω ότι υπάρχουν εταιρίες που προωθούν εικονικό αριθμό ετεροαναφορών για να ανεβαίνει η αξία δημοσιεύσεων κάποιου ως νέου ερευνητή με σκοπό να γίνει κάποια στιγμή ακαδημαϊκό προσωπικό ή καθηγητής Πανεπιστημίου.

Επιστημονικά άρθρα δημοσιεύονται με παραποιημένα ή ανύπαρκτα δεδομένα, εταιρείες προσφέρουν υπηρεσίες επηρεασμού των ετεροαναφορών (citations) και άλλες, γνωστές ως «paper mills», γράφουν επιστημονικές έρευνες κατά παραγγελία.

Μόλις τον περασμένο μήνα σε μελέτη που εκπονήθηκε κατόπιν ανάθεσης από τη Διεθνή Μαθηματική Ένωση (IMU) και τη Γερμανική Μαθηματική Ένωση (DMV), μια διεθνής ομάδα συγγραφέων αποκάλυψε συστηματικές απάτες σε ερευνητικές εργασίες στον τομέα των Μαθηματικών. Η μελέτη αναφέρει μερικά κραυγαλέα παραδείγματα, όπως ότι το 2019 το πανεπιστήμιο με τους περισσότερους ερευνητές παγκόσμιας κλάσης στα μαθηματικά δεν είχε καν τα μαθηματικά ως αντικείμενο σπουδών.

Μερικά σημεία του άρθρου.

Και το πιο σημαντικό ότι δεν υπάρχει κλίμα συνεργασίας ακόμη και στα «οργανωμένα» Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια καθώς ο καθένας ανταγωνίζεται συναδέλφους για να παραμείνει στη θέση του, επειδή ισχύει ο κανόνας «ή δημοσιεύεις ή φεύγεις». Πλέον κανείς δεν ενδιαφέρεται σε τι ακριβώς κάνεις έρευνα, ή αυτό που κάνεις έρευνα έχει κάποια κοινωνική ή επιστημονική σημασία. Υπάρχει μια φρενίτιδα δημοσιεύσεων και ομιλιών όπου συντηρείται ένα δίκτυο από καθηγητές Πανεπιστημίου, επιχειρηματίες και πολιτικούς που ελέγχουν αυτό το δίκτυο και άρα κατανομή πολλών δισεκατομμυρίων ευρών και την ίδια στιγμή ζει ένας κόσμος με παράλληλες δουλειές από την «έρευνα» όπως συγκοινωνίες, ξενοδοχεία, διαμερίσματα, τοπικές αγορές, αεροπορικές εταιρίες, εταιρίες εκδόσεων επιστημονικών άρθρων (όπου μέλη και αρχισυντάκτες-κριτές είναι συνήθως οι καθηγητές που επιβλέπουν μια θεματική περιοχή).

Γι' αυτό αναπτύσσονται και λίμνες κολακείας μεταξύ των ερευνητών επειδή αν για παράδειγμα η ερευνητική ομάδα στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου δεν τα πάει καλά με την ερευνητική επιβλέπουσα ομάδα στο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου, θα έχει πρόβλημα αποδοχής των δημοσιεύσεών της γιατί η επιβλέπουσα ομάδα έχει δίκτυο με άλλα Πανεπιστήμια που και αυτά θα επηρεάσουν με «δημοκρατικές διαδικασίες» την μη αποδοχή συγκεκριμένων ερευνητών για συγκεκριμένους λόγους. Επίσης στις διάφορες διαπανεπιστημιακές ημερίδες συνήθως η οργανωτική επιτροπή είναι καθηγητές από συγκεκριμένα Πανεπιστήμια που ελέγχουν τη ροή των κονδυλίων και των θέσεων για νέους ερευνητές ή καθηγητές. Σε πρώτη όψη φαίνεται σαν ένα τεράστιο δίκτυο ελεύθερης διακίνησης ιδεών μέσα σε ένα όμορφο περιβάλλον (με κτίρια και γραφεία για σπουδές και έρευνα) αλλά όσο κάποιος μπαίνει μέσα σε αυτό, βλέπει πολλούς γερμανούς καθηγητές να μην νιώθουν καλά σε διάφορες συναντήσεις με άλλους ερευνητές ή καθηγητές Πανεπιστημίου και να λένε αρνητικά σχόλια σε προσωπικές συζητήσεις, το θάψιμο πάει σύννεφο ή να ανταγωνίζονται τον συνάδελφο με σκοπό μόνο να διατηρήσουν τη θέση τους και την «επιβλητική» εικόνα τους σε κάποια ομιλία.
 

Entropy24

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Entropy24 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 362 μηνύματα.
Γι' αυτό αναπτύσσονται και λίμνες κολακείας μεταξύ των ερευνητών επειδή αν για παράδειγμα η ερευνητική ομάδα στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου δεν τα πάει καλά με την ερευνητική επιβλέπουσα ομάδα στο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου, θα έχει πρόβλημα αποδοχής των δημοσιεύσεών της γιατί η επιβλέπουσα ομάδα έχει δίκτυο με άλλα Πανεπιστήμια που και αυτά θα επηρεάσουν με «δημοκρατικές διαδικασίες» την μη αποδοχή συγκεκριμένων ερευνητών για συγκεκριμένους λόγους. Επίσης στις διάφορες διαπανεπιστημιακές ημερίδες συνήθως η οργανωτική επιτροπή είναι καθηγητές από συγκεκριμένα Πανεπιστήμια που ελέγχουν τη ροή των κονδυλίων και των θέσεων για νέους ερευνητές ή καθηγητές. Σε πρώτη όψη φαίνεται σαν ένα τεράστιο δίκτυο ελεύθερης διακίνησης ιδεών μέσα σε ένα όμορφο περιβάλλον (με κτίρια και γραφεία για σπουδές και έρευνα) αλλά όσο κάποιος μπαίνει μέσα σε αυτό, βλέπει πολλούς γερμανούς καθηγητές να μην νιώθουν καλά σε διάφορες συναντήσεις με άλλους ερευνητές ή καθηγητές Πανεπιστημίου και να λένε αρνητικά σχόλια σε προσωπικές συζητήσεις, το θάψιμο πάει σύννεφο ή να ανταγωνίζονται τον συνάδελφο με σκοπό μόνο να διατηρήσουν τη θέση τους και την «επιβλητική» εικόνα τους σε κάποια ομιλία.
Περίεργες συμπεριφορές και κατάχρηση είχα δει σε ινστιτούτα (ιδιαίτερα αυτά των φυσικών επιστημών) όπως το παρακάτω:

 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 23.045 μηνύματα.
Προσωπικά έχω δει πράγματα στη Γερμανία και Σουηδία απλά λόγω εμπιστευτικών συμβολαίων, δεν μπορώ να τα πω δημοσίως. :)
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5.452 μηνύματα.
Όντως λόγω εμπιστευτικών συμβολαίων (NDA) δεν μπορείς να μοιραστείς την αληθινή σου εμπειρία και σε περιμένουν με έναν βούρδουλα. :whatever::whatever::whatever:

Ότι κάθεστε κάποιοι και τα παίρνετε στα σοβαρά είναι πιο επικίνδυνο από κάποιο που τοποθετεί τον εαυτό του σε πιο σημαντική θέση από ότι ανήκει.

ΥΓ: Τα NDA απαγορεύουν να μοιραστείς τεχνογνωσία, όχι εμπειρίες. Αλλά αρέσει σε κάποιους να παραπλανούν...
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει από Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 3.233 μηνύματα.
Υπάρχει κάποιος που να κάνει Διδακτορικό να μου δώσει μία εικόνα της κατάστασης; Ενδιαφέρομαι κυρίως να μάθω για την καθημερινότητα του Διδακτορικού φοιτητή (ωράριο, αρμοδιότητες, συνέδρια, διδασκαλία, χαμαλίκι, κτλ) και γενικά για το πως είναι η εμπειρία του καθενός στο κομμάτι αυτό, ώστε να προετοιμαστώ ψυχολογικά για το τι με περιμένει :laugh:. Επίσης, αν έχει κανένας τιπ και πληροφορίες για χρηματοδότηση, υποτροφίες κτλ, καλοδεχούμενα :)
Για εμένα το διδακτορικό σε θετικές επιστήμες στην Ελλάδα είναι ένα μεγάλο αστείο. Έχω άπειρες ιστορίες να σας πω οι οποίες με θλίβουν αφάνταστα.

Αν εξαιρέσεις ότι συνήθως υπάρχει χρηματοδότηση από ερευνητικά προγράμματα που τρέχουν, ισχύουν τα εξής:

1) Δουλεύεις σαν ελεύθερος επαγγελματίας με μπλοκάκι και συγκεκριμένο timesheet το οποίο εννοείται ότι δεν ισχύει ποτέ και δουλεύεις πολλές παραπάνω ώρες από αυτές που προβλέπει το κάθε εκάστοτε πρόγραμμα στο οποίο είσαι δηλωμένος με σύμβαση έργου. Ελεύθερος επαγγελματίας = πληρώνεις εσύ τις εισφορές σου κάθε μήνα, οι οποίες είναι περίπου 150 ευρώ το μήνα :)

2) Είσαι έρμαιο του καθηγητή σου και των ορέξεων των φίλων του καθηγητή σου με αποτέλεσμα να κάνεις πολλά πράγματα που δεν είναι στις αρμοδιότητές σου. Δε τους νοιάζει αν χρειαστεί να κάτσεις 12ωρο ή να μη κοιμηθείς, τους νοιάζει απλά να δουν αποτελέσματα. Και όλα αυτά με μισθό στην καλύτερη των περιπτώσεων, 950 ευρώ το μήνα καθαρά :) .

3) Έχεις άπειρο πρήξιμο για paper, για powerpoint που θα πρέπει να παρουσιάσει ο καθηγητής σου, για αφίσες και δε ξέρω και εγώ τι άλλο τα οποία σου έρχονται τελευταία στιγμή στα mail σου.

Έχω πολλλλά ακόμα να γράψω, όποιος θέλει μου λέει να συνεχίσω χαχαα!
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 1.007 μηνύματα.
Νίκο και Γιώτα στεναχωριέμαι με αυτά που ακούω...

Γιώτα που θα κατευθυνθείς μετά το μεταπτυχιακό;
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει από Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 3.233 μηνύματα.
Γιώτα που θα κατευθυνθείς μετά το μεταπτυχιακό;
Προσωρινά απασχολούμαι ερευνητικά σαν εργαζόμενη και όχι σαν διδακτορικός, ώστε να εκπαιδευτώ σε αναλυτική οργανολογία η οποία είναι χρήσιμη στη βιομηχανία. Αναφέρομαι σε τεχνικές HPLC-MS/MS, GC-MS/MS κτλ.
 

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 1.007 μηνύματα.
Προσωρινά απασχολούμαι ερευνητικά σαν εργαζόμενη και όχι σαν διδακτορικός, ώστε να εκπαιδευτώ σε αναλυτική οργανολογία η οποία είναι χρήσιμη στη βιομηχανία. Αναφέρομαι σε τεχνικές HPLC-MS/MS, GC-MS/MS κτλ.

Ελπίζω να συνεχίσεις να διαπρέπεις και να είσαι καλά :-) .
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top