Εσφαλμένη προσέγγιση σχολών απο μαθητές

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Καλησπέρα! Ο λόγος που δημιούργησα αυτό το thread, είναι για να παραθέσω την προσωπική μου εμπειρία απο συζητήσεις με συμμαθητές μου για το ποιά σχολή επιθυμούν να ακολουθήσουν. Αρχικά, να αναφέρω ότι τα συμπεράσματα μου είναι βασισμένα αποκλειστικά στην θεωρητική κατεύθυνση της Β λυκείου. Έχοντας συζητήσει με ένα μεγάλο εύρος μαθητών, πιστεύω πως έχω ενα ικανοποιητικό δείγμα για την έρευνά και τα συμπεράσματα μου. Το φαινόμενο που ουσιαστικά με προβλημάτισε και θέλω να παραθέσω στο thread, είναι ότι όλοι οι μαθητές επιθυμούν να ακολουθήσουν αποκλειστικά υψηλόβαθμες σχολές. Συγκεκριμένα, το 95% του μαθητών αναφέρθηκε στην Νομική, Ψυχολογία, ΣΣΑΣ και Αξιωματικών αστυνομίας. Το περιέργο όμως δεν ήταν ότι θέλουν αυτές τις σχολές, αλλά ΜΟΝΟ αυτές. Μάλιστα, ρώτησα τους περισσότερους ποίες είναι οι επόμενες επιλογές, σε περίπτωση που δεν εισαχθούν σε αυτές τις σχολές και οι απάντησεις κυμαίνονταν στο δεν ξέρω, θα ξαναδώσω, και πολλοί μάλιστα δεν ήξεραν άλλες σχολές του πεδίου! Η πιο ακραία απάντηση ήταν άπο 3-4 παιδιά που μου απάντησαν πως θέλουν αποκλειστικά ΣΣΑΣ νομικών συμβούλων(μια σχολή, η οποία πέρνει 10-15 φοιτητές κάθε χρόνο!).Οι μισοί απο αύτους δεν ηθέλαν καν Νομική! Και μάλιστα δεν μιλάμε για άριστους μαθητές, αλλά και μαθητές που πέρσι δεινοπαθούσαν να φτάσουν το 17 και στον ΜΟ αλλά και στα θεωρητικά μαθήματα. Καταλαβαίνω ότι το να θέτεις ένα στόχο σίγουρα σου δίνει κίνητρο να τον πετύχεις αλλά αυτή η αποκλειστικότητα με προβλημάτισε σε μεγάλο βαθμό. Θα ήθελαν να ακούσω την γνώμη σας πάνω στο θέμα και να αναφέρεται αντίστοιχες προσωπικές εμπείριες, εάν έχετε.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Συμφωνώ απολύτως, αλλά το γεγονός ότι είναι η πλειοψηφία των μαθητών, σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν εσύ έχεις λάθος προσέγγιση των πραγμάτων. Έγω πάντως πιστεύω ότι σε 1 το πολυ 1 μίση χρόνο θα έχουν αλλάξει ριζικά απόψεις, και θα στραφούν σε σχολές προσβάσιμες των δυνατοτήτων τους
Ερχόμενος από το μέλλον, 2 χρόνια αργότερα μετά το πέρας των πανελλαδικών εξετάσεων, οι διατυπώσεις του τότε νεοσσού SlimShady επαληθεύτηκαν σε απόλυτο βαθμό. Η πλειονότητα των συμμαθητών μου άλλαξε επαγγελματικά πλάνα απο τις αρχές εώς τα μέσα της τρίτης λυκείου, στοχεύοντας σε σχολές δηλωτικές του επιπέδου τους. Βέβαια, υπήρξαν εκπλήξεις, όπου μαθητές εφάμιλλου επίπεδου με το δικό μου "γκρεμίστηκαν" βαθμολογικά(κάτω απο 16κ μόρια), αλλά το φαινόμενο αυτό ανάγεται, ως επί το πλείστον, στο ποιόν του βαθμολογικού που μας διόρθωσε. Επίσης, είναι ιδιαίτερα όμορφο να βλέπεις τη βαθμιαία πρόοδο σου μέσω παλαιών μηνυμάτων του φόρουμ (ιδίως κάτι ορθογραφικά, ευτυχώς διορθώθηκαν εν καιρώ:bleh:).
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Ερχόμενος από το μέλλον, 2 χρόνια αργότερα μετά το πέρας των πανελλαδικών εξετάσεων, οι διατυπώσεις του τότε νεοσσού SlimShady επαληθεύτηκαν σε απόλυτο βαθμό. Η πλειονότητα των συμμαθητών μου άλλαξε επαγγελματικά πλάνα απο τις αρχές εώς τα μέσα της τρίτης λυκείου, στοχεύοντας σε σχολές δηλωτικές του επιπέδου τους. Βέβαια, υπήρξαν εκπλήξεις, όπου μαθητές εφάμιλλου επίπεδου με το δικό μου "γκρεμίστηκαν" βαθμολογικά(κάτω απο 16κ μόρια), αλλά το φαινόμενο αυτό ανάγεται, ως επί το πλείστον, στο ποιόν του βαθμολογικού που μας διόρθωσε. Επίσης, είναι ιδιαίτερα όμορφο να βλέπεις τη βαθμιαία πρόοδο σου μέσω παλαιών μηνυμάτων του φόρουμ (ιδίως κάτι ορθογραφικά, ευτυχώς διορθώθηκαν εν καιρώ:bleh:).
Τι εννοείς με το σχολές δηλωτικες του επιπέδου τους?
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Τι εννοείς με το σχολές δηλωτικες του επιπέδου
Ένα δίκιο το έχεις, το επίπεδο μιας σχολής δεν καθορίζεται απο τη βάση της και, εν γένει, από τα μόρια του μέσου μαθητή που τη δηλώνει. Εννοώ ότι εάν π.χ. είσαι μαθητής που έγραφε γύρως στο 16, στις πανελλήνιες συγκέντρωσες 15.5κ δε μπορεί ρεαλιστικά να στόχευες σε κάποια νομική, θα δηλώσεις πολιτικές επιστήμες/δες ή κάποιο συναφές αντικείμενο
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Ένα δίκιο το έχεις, το επίπεδο μιας σχολής δεν καθορίζεται απο τη βάση της και, εν γένει, από τα μόρια του μέσου μαθητή που τη δηλώνει. Εννοώ ότι εάν π.χ. είσαι μαθητής που έγραφε γύρως στο 16, στις πανελλήνιες συγκέντρωσες 15.5κ δε μπορεί ρεαλιστικά να στόχευες σε κάποια νομική, θα δηλώσεις πολιτικές επιστήμες/δες ή κάποιο συναφές αντικείμενο
Ναι απλα να διασαφηνισουμε ότι αυτό δε σημαίνει πως δε θα κανες για δικηγόρος(αν δηλαδή έγραφες 15 στις πανελελε) . Οπότε δε καταλαβαίνω γιατί να μη το έχεις σαν στόχο
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Ναι απλα να διασαφηνισουμε ότι αυτό δε σημαίνει πως δε θα κανες για δικηγόρος(αν δηλαδή έγραφες 15 στις πανελελε) . Οπότε δε καταλαβαίνω γιατί να μη το έχεις σαν στόχο
Σίγουρα, απλά χρειαζόμαστε ένα σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης, έχοντας ολίγον τι ασχοληθεί με σημειώσεις της σχολής, δε θεωρώ πως κάποιος μαθητής που δεν έχει γερές βάσεις κατανόησης( οι οποίες καλλιεργούνται σε μεγάλο βαθμό και μέσα απο την έκθεση και τα αρχαία), θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σχολής. Ο τελευταίος εισαχθείς στη νομική Κομοτηνής είχε φέτος 14 στα αρχαία, αυτό συνιστά μια υποβάθμιση του επιπέδου των φοιτητών της σχολής.
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Σίγουρα, απλά χρειαζόμαστε ένα σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης, έχοντας ολίγον τι ασχοληθεί με σημειώσεις της σχολής, δε θεωρώ πως κάποιος μαθητής που δεν έχει γερές βάσεις κατανοήσης( οι οποίες καλλιεργούνται σε μεγάλο βαθμό και μέσα απο την έκθεση και τα αρχαία), θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σχολής. Ο τελευταίος εισαχθείς στη νομική Κομοτηνής είχε φέτος 14 στα αρχαία, αυτό συνιστά μια υποβάθμιση του επιπέδου των φοιτητών της σχολής.
Γιατί από ποτέ στις πανελλήνιες εξετάζεται η κατανόηση των μαθημάτων?
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η φυσική. Όσοι δεν ήταν στην κατεύθυνση νομίζουν ότι το να γράψεις άριστα σημαίνει ότι είσαι Einstein. Meanwhile καθε χρόνο βάζουν φουλ μεθοδολογικα θέματα, που ακόμα και το Δ είναι μεθοδολογία φροντ στερεού,δίχως ούτε ένα ερώτημα που να θέλει σκέψη.
Για τη θεωρητική δε ξέρω τι ισχύει αλλά δε πιστεύω να διαφέρει ουσιαστικά.
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Γιατί από ποτέ στις πανελλήνιες εξετάζεται η κατανόηση των μαθημάτων?
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η φυσική. Όσοι δεν ήταν στην κατεύθυνση νομίζουν ότι το να γράψεις άριστα σημαίνει ότι είσαι Einstein. Meanwhile καθε χρόνο βάζουν φουλ μεθοδολογικα θέματα, που ακόμα και το Δ είναι μεθοδολογία φροντ στερεού,δίχως ούτε ένα ερώτημα που να θέλει σκέψη.
Για τη θεωρητική δε ξέρω τι ισχύει αλλά δε πιστεύω να διαφέρει ουσιαστικά
Πώς γίνεται να μην εξετάζεται η κατανόηση ενός μαθήματος, όταν θέτονται ερωτήσεις ανάπτυξης, συνδυαστικής σκέψης κτλπ;
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Γιατί από ποτέ στις πανελλήνιες εξετάζεται η κατανόηση των μαθημάτων?
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η φυσική. Όσοι δεν ήταν στην κατεύθυνση νομίζουν ότι το να γράψεις άριστα σημαίνει ότι είσαι Einstein. Meanwhile καθε χρόνο βάζουν φουλ μεθοδολογικα θέματα, που ακόμα και το Δ είναι μεθοδολογία φροντ στερεού,δίχως ούτε ένα ερώτημα που να θέλει σκέψη.
Για τη θεωρητική δε ξέρω τι ισχύει αλλά δε πιστεύω να διαφέρει ουσιαστικά.
εννοείται πως εξετάζεται και η κατανόηση των μαθημάτων. Άλλωστε, συχνά βλέπουμε ερωτήματα που εστιάζουν αποκλειστικά σ' αυτό.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Πώς γίνεται να μην εξετάζεται η κατανόηση ενός μαθήματος, όταν θέτονται ερωτήσεις ανάπτυξεις, συνδυαστικής σκέψης κτλπ;
Σου λέω την εμπειρία από τη κατεύθυνση μου. Στη φυσική που έφερα ως παράδειγμα και που στις περισσότερες σχολές έχει 30% συντελεστή, δεν υπήρχε ούτε ένα ερώτημα που να θέλει αυτό που λέμε φυσική σκέψη. Δε χρειαζόταν να φανταστείς το φαινόμενο, αλλά να εφαρμόσεις τους τύπους με προσοχή.
Δεν ξέρω στη θεωρητική τι κάνετε και τι σας εξετάζουν πιστεύω γενικά στις πανελελε δεν εξετάζεται η σκέψη. Και ήταν μεγάλο χτύπημα όταν το συνειδητοποίησα αυτό. Στη θετική όσοι ενδιαφέρονται πάνε με τη προσδοκία ότι θα μάθουν να σκεφτονται επιστημονικά και θα εξασκουν το problem solving αλλά δεν γινεται τπτ από όλα αυτά.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Στη θετική όσοι ενδιαφέρονται πάνε με τη προσδοκία ότι θα μάθουν να σκεφτονται επιστημονικά και θα εξασκουν το problem solving αλλά δεν γινεται τπτ από όλα αυτά.
εγω οταν ημουν young stupid & naive
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
ολα τα δουλευεις στο φροντ αν το καλοσκεφτεις. ολα μα ολα
Στο φροντιστήριο δουλεύεις τον τρόπο αντιμετώπισης μιας οποιασδήποτε ερώτησης, πως να συντάξεις σε κάθε περίπτωση την εκάστοτε απάντηση, αλλά όχι την ερώτηση αυτή καθ'εαυτήν. Τυγχαίνει ορισμένες φορές να πέσει θέμα που έχει γράψει αυτούσιο(σε όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα συνέβη σε εμένα), ωστόσο η πιθανότητα αυτή περιορίζεται σε μαθήματα όπως τα αρχαία, όπου το άγνωστο κείμενο, κατά πάσα πιθανότητα( εκτός εαν πήγαινες φέτος στον Πουκαμισά, credits που πέτυχαν το άγνωστο) το αντιμετωπίζεις για πρώτη φορά.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Στο φροντιστήριο δουλεύεις τον τρόπο αντιμετώπισης μιας οποιασδήποτε ερώτησης, πως να συντάξεις σε κάθε περίπτωση την εκάστοτε απάντηση, αλλά όχι την ερώτηση αυτή καθ'εαυτήν. Τυγχαίνει ορισμένες φορές να πέσει θέμα που έχει γράψει αυτούσιο(σε όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα συνέβη σε εμένα), ωστόσο η πιθανότητα αυτή περιορίζεται σε μαθήματα όπως τα αρχαία, όπου το άγνωστο κείμενο, κατά πάσα πιθανότητα( εκτός εαν πήγαινες φέτος στον Πουκαμισά, credits που πέτυχαν το άγνωστο) το αντιμετωπίζεις για πρώτη φορά.
α να σου πω την αληθεια δεν ξερω τι γινεται στην θεωρητικη , απλα θυμαμαι διαφορες φιλες μου που ελεγαν "α μια χαρα εγραψα , τα ειχα κανει ολα στο φροντ" και μιλαμε για τυπισσες που περασαν νομικη. οχι τυχαια
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Το θετικό της θεωρητικής είναι πως, εάν έχεις λιώσει στο διάβασμα, έχεις σχεδόν σίγουρα έναν υψηλό βαθμό( απο 17 και πάνω). Το αρνητικό είναι πως δίνεις πρακτικά 3 εκθέσεις, τα μαθήματα είναι, κατά κύριο λόγο, ανάπτυξης(προσωπικά έγραψα απο 11 εως 16 σελίδες στο καθένα), με αποτέλεσμα να γίνεται να αντικρίσεις αποκλίσεις-τέρατα.
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
ολα τα δουλευεις στο φροντ αν το καλοσκεφτεις. ολα μα ολα
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ. Αλλά πάντα υπάρχει κάποιο ή κάποια ερωτήματα σε κάποιο ή κάποια μαθήματα που θέλει κριτική σκέψη. Πχ νομίζω στη χρονιά μου (2020) ήταν η χημεία. Οι πανελλήνιες δεν εξετάζουν ευφυΐα αλλά σίγουρα εξετάζουν εστω και λίγο κριτική σκέψη. Αλλιώς αφού όλοι διδασκόμαστε τα ίδια γιατί δεν γράφουμε όλοι περίπου το ίδιο καλά;
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Πχ νομίζω στη χρονιά μου (2020) ήταν η χημεία.
ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΣΗΣ , ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΠΛΖ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αλλιώς αφού όλοι διδασκόμαστε τα ίδια γιατί δεν γράφουμε όλοι περίπου το ίδιο καλά;
θεωρω οτι παιζει φουλ ποσο διαβαζεις ,ποσο προσεκτικος εισαι , τι δουλεια εχεις κανει στο φροντιστηριο , ψυχολογια κλπ καθως και διορθωση
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ. Αλλά πάντα υπάρχει κάποιο ή κάποια ερωτήματα σε κάποιο ή κάποια μαθήματα που θέλει κριτική σκέψη. Πχ νομίζω στη χρονιά μου (2020) ήταν η χημεία. Οι πανελλήνιες δεν εξετάζουν ευφυΐα αλλά σίγουρα εξετάζουν εστω και λίγο κριτική σκέψη. Αλλιώς αφού όλοι διδασκόμαστε τα ίδια γιατί δεν γράφουμε όλοι περίπου το ίδιο καλά;
Γιατί όσο έξυπνος και να σαι, άμα δεν έχεις δουλέψει τα μαθήματα από μικρότερη τάξη εννοώ από γυμνάσιο δεν θα μπορείς να ανταπεξέλθεις. Οι περισσότεροι πάνε φροντ Τρίτη ή δευτερα λυκείου με αποτέλεσμα να μην έχουν απατυξει τον τρόπο σκέψης του εκάστοτε μαθήματος και να τα βρίσκουν σκούρα
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Γιατί όσο έξυπνος και να σαι, άμα δεν έχεις δουλέψει τα μαθήματα από μικρότερη τάξη εννοώ από γυμνάσιο δεν θα μπορείς να ανταπεξέλθεις. Οι περισσότεροι πάνε φροντ Τρίτη ή δευτερα λυκείου με αποτέλεσμα να μην έχουν απατυξει τον τρόπο σκέψης του εκάστοτε μαθήματος και να τα βρίσκουν σκούρα
Αυτό. Ο τρόπος σκέψης όμως που λες είναι κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που λέμε κριτική σκέψη στο επίπεδο τουλάχιστον του κάθε μαθήματος;
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Γιατί όσο έξυπνος και να σαι, άμα δεν έχεις δουλέψει τα μαθήματα από μικρότερη τάξη εννοώ από γυμνάσιο δεν θα μπορείς να ανταπεξέλθεις. Οι περισσότεροι πάνε φροντ Τρίτη ή δευτερα λυκείου με αποτέλεσμα να μην έχουν απατυξει τον τρόπο σκέψης του εκάστοτε μαθήματος και να τα βρίσκουν σκούρα
Προσωπικά απο τη Β' λυκείου ξεκίνησα εντατικώς φροντιστήριο, γεγονός που δεν αποτέλεσε τροχοπέδη για την είσοδό μου στη σχολή. Βέβαια, αντιλαμβάνομαι πως η δυσκολία της θετικής είναι μεγαλύτερη απο αυτή της θεωρητικής, επομένως ίσως να χρειάζεται επικουρική εξωσχολική βοήθεια απο μικρότερες τάξεις.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top