Έχω άγχος για το αν θα καταφέρω να πάρω έναν σχετικά καλό βαθμό στα Μαθηματικά

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Εισαι τυχερος , η φυσικη ειναι η μητερα ολων των επιστημων και η κορωνιδα των φυσικων επιστημων ( μαθηματικα ,φυσικη, χημεια,βιολογια, γεωλογια). Οποιος καταλαβαινει φυσικη μπορει να καταλαβει και τις αλλες χωρις να ισχυει υποχρεωτικα και το αντιθετο. Ειναι πολυ μεγαλο το φασμα των επιστημων που βασιζονται στην φυσικη ( εκτος του φυσικου τμηματος) οποτε και πολλές οι επιλογες σου. Ακομα και λιγες σχολες οικονομικων εχουν ως βαση την φυσικη.
Ειναι νωρις να επιλεξεις αν θα ασχοληθεις με την θεωρητικη φυσικη , με την διδασκαλια αυτης ή με εφαρμογες της. Αργοτερα οταν θα πλησιαζεις προς το μηχανογραφικο με συνεκτιμιση οποιων νεων πληροφοριων και καταστασεων θα παρεις τις πρωτες αποφασεις σου ( επιλολη σχολης) οι οποιες θα επιδεχονται αργοτερα και βελτιωσεις εως και σημαντικες αλλαγες .
Δυστηχως και επειδη στην ελλαδα εχουμε αυτο το φαινομενο τερατακι taz (πανελληνιες) που τρέφεται με μορια ή με σενα , φροντισε να μαζεψεις πολλα μορια για να το ταιζεις και να εχεις δικαιωμα στις εξελιξεις που ερχονται.
διαφωνω οτι αν καταλαβαινεις φυσικη καταλαβαινεις και μαθηματικα.το αντιθετο ισχυει
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.

Συνημμένα

  • 1610101675622.png
    1610101675622.png
    271.4 KB · Εμφανίσεις: 123

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Δεν θα διαφωνησω μαζι σας καθοτι η φυσικη ειναι η βασιλισσα και τα μαθηματικα ο μπατλερ. Χωρις μπατλερ ουτε πιπι δεν μπορει η βασιλισσα. Βεβαια χωρις τα ερωτηματα της φυσικης τα μαθηματικα δεν θα ειχαν και πολυ νοημα να αναπτυχθουν. Ελπιζω καποια στιγμη η φυσικοι να μην κρυβονται απο τους μαθηματικους οταν κανουν τις συνοπτικες ματσακουλιες τους και οι μαθηματικοι να σταματήσουν να αποκαλουν τους φυσικους μπακαληδες .
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Δεν θα διαφωνησω μαζι σας καθοτι η φυσικη ειναι η βασιλισσα και τα μαθηματικα ο μπατλερ. Χωρις μπατλερ ουτε πιπι δεν μπορει η βασιλισσα. Βεβαια χωρις τα ερωτηματα της φυσικης τα μαθηματικα δεν θα ειχαν και πολυ νοημα να αναπτυχθουν. Ελπιζω καποια στιγμη η φυσικοι να μην κρυβονται απο τους μαθηματικους οταν κανουν τις συνοπτικες ματσακουλιες τους και οι μαθηματικοι να σταματήσουν να αποκαλουν τους φυσικους μπακαληδες .
ουτε κατα διανοια η φυσικη δεν ειναι βασιλισσα.εχουν χιλιο δικιο οι μαθηματικοι σε ολα απαντανε ειναι προφανες χωρις να ξερουν να το εξηγησουν γτ απο πισω εχει μαθηματικο υποβαθρο
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
quote-physics-is-to-mathematics-what-sex-is-to-masturbation-richard-p-feynman-66-63-14.jpg
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
ουτε κατα διανοια η φυσικη δεν ειναι βασιλισσα.εχουν χιλιο δικιο οι μαθηματικοι σε ολα απαντανε ειναι προφανες χωρις να ξερουν να το εξηγησουν γτ απο πισω εχει μαθηματικο υποβαθρο
Οι μαθηματικοι ειναι οι πιο τιμιοι ανθρωποι , διοτι εξ ιδιοτητας απαιτείται αποξειξη για καθετι που λενε, εργαζονται ομως εντος των παρωπίδων που επιτρεπει η ανθωπινη νοηση (ευχομαι να το αναγνωρισουν)
Αν δεν ηταν οι open mind φυσικοι να τους βγαλουν απο κουτι και να τους να τους δειξουν το απεραντοσυνη της φυσης και της δημιουργειας το αορατο μεν αλλα υπαρκο δεν θα ειχαν ευκαιριες βελτιωσης .
Το οτι δεν εχουμε μια τυπου μαθηματικη ιερα εξεταση σημερα στην επιστημη, αυτο οφείλετε στους φυσικους και τους αλλους φυσικους επιστημονες.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Οι μαθηματικοι ειναι οι πιο τιμιοι ανθρωποι , διοτι εξ ιδιοτητας απαιτείται αποξειξη για καθετι που λενε, εργαζονται ομως εντος των παρωπίδων που επιτρεπει η ανθωπινη νοηση (ευχομαι να το αναγνωρισουν)
Αν δεν ηταν οι open mind φυσικοι να τους βγαλουν απο κουτι και να τους να τους δειξουν το απεραντοσυνη της φυσης και της δημιουργειας το αορατο μεν αλλα υπαρκο δεν θα ειχαν ευκαιριες βελτιωσης .
Το οτι δεν εχουμε μια τυπου μαθηματικη ιερα εξεταση σημερα στην επιστημη, αυτο οφείλετε στους φυσικους και τους αλλους φυσικους επιστημονες.
διαφωνω
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
Οι μαθηματικοι ειναι οι πιο τιμιοι ανθρωποι , διοτι εξ ιδιοτητας απαιτείται αποξειξη για καθετι που λενε, εργαζονται ομως εντος των παρωπίδων που επιτρεπει η ανθωπινη νοηση (ευχομαι να το αναγνωρισουν)
Αν δεν ηταν οι open mind φυσικοι να τους βγαλουν απο κουτι και να τους να τους δειξουν το απεραντοσυνη της φυσης και της δημιουργειας το αορατο μεν αλλα υπαρκο δεν θα ειχαν ευκαιριες βελτιωσης .
Το οτι δεν εχουμε μια τυπου μαθηματικη ιερα εξεταση σημερα στην επιστημη, αυτο οφείλετε στους φυσικους και τους αλλους φυσικους επιστημονες.

Καταρχάς θέλω να πω οτι το να καταλαβαίνει κανείς μαθηματικά είναι αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη για να καταλαβαίνει φυσική. Και αυτό αποδεικνύεται εύκολα απο τις άπειρες φορές που μια εξίσωση περιγράφει ένα φυσικό πρόβλημα αλλά ο νόμος απο τον οποίο παράχθηκε αποδίδεται σε διαφορετικό απο αυτόν που πρέπει. Αριθμητικά ίσως βρεις σωστή απάντηση αλλά όταν είσαι σωστός για τον λάθος λόγο...ε είναι καταστροφή. Άρα μαθηματική σκέψη δεν συνεπάγεται φυσική σκέψη. Οπότε δεν έχεις και πολύ δίκιο Ευκλείδη σε αυτό που λες.

Τώρα εσύ Γιάννη θα είσαι σε πολύ χαμηλό εξάμηνο μάλλον στην σχολή ,αλλά μόλις πάρεις κάποια μαθήματα όχι μόνο θα αλλάξει πολύ η γνώμη σου για το θέμα, αλλά θα αλλάξει ο τρόπος που σκέφτεσαι, με τρόπο που δεν φαντάστηκες ποτέ σου :P . Θα σου θέσω μόνο ένα ερώτημα και σκέψου το. Μαθηματικές εξισώσεις περιγράφουν όλα τα φυσικά φαινόμενα, αυτό είναι γνωστό. Υπάρχουν φυσικά συστήματα που περιγράφουν την μαθηματική "νόηση";

Και για το παιδί που προβληματίστηκε αρχικά θα πω το εξής. Η φυσική σχετίζεται με το να αγαπάς την φύση και το να θες να την κατανοήσεις, σε όλες τις πτυχές της. Εάν θεωρείς ότι το να είσαι καθηγητής είναι υποτιμητικό και οτι αναγκαστικά πρέπει να γίνεις μεγάλος και τρανός, τότε έχεις παρεξηγήσει. Εαν όντως αγαπάς την φυσική ίσως φτάσεις και εκεί ως φυσικό επακόλουθο του ενδιαφέροντος σου. Αλλά εαν το κάνεις για αυτό...δεν νομίζω. Εαν δεν απολαμβάνεις λοιπόν και το να διδάσκεις φυσική είναι πολύ κακό,γιατί αυτό θα είναι μια υποχρέωση σου πέρα απο την έρευνα(η οποία δεν θα αποδίδει ούτως η άλλως και τίποτα τρομερό τις περισσότερες φορές). Αλλά ακόμα και σε σχολείο να διδάσκεις, πάλι είναι μεγάλη υποχρέωση αλλά και μεγάλη διασκέδαση εαν το δεις σοβαρά. Τέλος πάντων αυτή την στιγμή είσαι πολύ μικρός για να συνεισφέρεις το οτιδήποτε, η έγνοια σου πρέπει να είναι το σχολείο. Όταν με το καλό περάσεις και τελειώσεις το φυσικό και κάνεις τα μεταπτυχιακά σου, προβληματίζεσαι τότε. Αλλά δεν χρειάζεται να γίνεις ο επόμενος Νεύτωνας για να μην είναι μάταιος ο κόπος σου.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Λοιπον,
Είμαι δεκαπεντε μισο και παω πρωτη λυκειου.
Το ονειρο μου παντα ηταν να σπουδασω φυσικη κυριως θεωριτικη και να ασχοληθω με την ερευνα αφου απο πολυ μικρη ηλικια με ειχε συνεπαρει αυτο το μυστηριο και το αγνωστο μεσα στο οποιο ζουμε και χαρακτηριζεται απο φυσικη και μαθηματικα. Δυστηχως τον τελευταιο καιρο ομως παρολο που η αγαπη μου για αυτο το θεμα μενει η ιδια εχω αρχισει και σκεφτομαι σχεδον καθημερινα αν παιρνω την σωστη αποφαση. Γενικα με κυριευουν οι φοβιες γυρο απο το αν αυτο που θελω να κανω ειναι το σωστο, αν θα πετύχω και τι θα γινει αν δεν πετυχω. Δεν θα ηθελα να ασχοληθω με αυτο και να φτασω εως ενα χαμηλο επιπεδο με αναγκαστικη λυση το να γινω καθηγητης για να επιβιωσω. Δυστηχως τα σχολεια σημερα παρεχουν ελαχιστες εως μηδενικες πληροφοριες για το πως μπορω να εξελιχθω και ποιους δρομους μπορω να ακολουθησω στο χ,ψ επαγγελμα που μου αρεσει και αυτο δεν με βοηθαει στην κατασταση αμφισβητησης την οποια βρισκομαι. Για κανενα λογο δεν θα αλλαζα γνωμη για την φυσικη και παντα ειναι η 1η προταιρεοτητα μου ομως ο φοβος της αποτυχιας γινετε συνεχεια κια πιο εντονος και κυριολεκτικα τρομαζω μπροστα σε αυτα που εχουν καταφερει αλλοι ακομα και ας με σαγηνευει η δουλεια τους φοβαμαι πως ποτε δεν θα ειμαι στο επιπεδο που θα συνεισφερω και εγω στην επιστημονικη κοινοτητα.

Αφού το όνειρό σου αυτή τη στιγμή είναι να ασχοληθείς με τη φυσική, αυτό να κυνηγήσεις. Η αλήθεια είναι ότι, ακριβώς επειδή το μάθημα δε γίνεται πειραματικά στο σχολείο, η εικόνα που έχεις για το αντικείμενο είναι ελαφρώς στρεβλωμένη σε σχέση με τα όσα θα αντιμετωπίσεις στο πανεπιστήμιο, χωρίς βέβαια αυτό να αποτελεί τροχοπέδη αν σε ενδιαφέρει. ΟΙ προοπτικές που έχεις δεν είναι μόνο να γίνεις Feynman ή καθηγητής, μπορείς κάλλιστα να εργαστείς σε πολλούς άλλους τομείς. Ωστόσο, ίσως περισσότερο νόημα έχει να αφοσιωθείς τώρα στο να μπεις στη σχολή που θες και, όταν με το καλό περάσεις, να δεις το αντικείμενο από πιο κοντά και να το γνωρίσεις σε μεγαλύτερο βάθος.

Γενικά, εφόσον έχεις την τύχη να έχεις κάτι που να σε συναρπάζει για καιρό τόσο πολύ, απλά κυνήγησέ το. Σιγά-σιγά, τα πράγματα θα βρουν τον δρόμο τους, αρκεί να είσαι εργατικός.

Στους λοιπούς, μία ερώτηση έκανε το παιδί κι αμέσως να δούμε αν τα μαθηματικά ή η φυσική την έχουν μεγαλύτερη την επιστημονικότητα. Τσιλλ.

...είναι πασίγνωστο ότι η επιστήμη είναι μία, τα μαθηματικά, απλά έχει πολλές εφαρμογές. :Ρ
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Καταρχάς θέλω να πω οτι το να καταλαβαίνει κανείς μαθηματικά είναι αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη για να καταλαβαίνει φυσική. Και αυτό αποδεικνύεται εύκολα απο τις άπειρες φορές που μια εξίσωση περιγράφει ένα φυσικό πρόβλημα αλλά ο νόμος απο τον οποίο παράχθηκε αποδίδεται σε διαφορετικό απο αυτόν που πρέπει. Αριθμητικά ίσως βρεις σωστή απάντηση αλλά όταν είσαι σωστός για τον λάθος λόγο...ε είναι καταστροφή. Άρα μαθηματική σκέψη δεν συνεπάγεται φυσική σκέψη. Οπότε δεν έχεις και πολύ δίκιο Ευκλείδη σε αυτό που λες.

Τώρα εσύ Γιάννη θα είσαι σε πολύ χαμηλό εξάμηνο μάλλον στην σχολή ,αλλά μόλις πάρεις κάποια μαθήματα όχι μόνο θα αλλάξει πολύ η γνώμη σου για το θέμα, αλλά θα αλλάξει ο τρόπος που σκέφτεσαι, με τρόπο που δεν φαντάστηκες ποτέ σου :P . Θα σου θέσω μόνο ένα ερώτημα και σκέψου το. Μαθηματικές εξισώσεις περιγράφουν όλα τα φυσικά φαινόμενα, αυτό είναι γνωστό. Υπάρχουν φυσικά συστήματα που περιγράφουν την μαθηματική "νόηση";

Και για το παιδί που προβληματίστηκε αρχικά θα πω το εξής. Η φυσική σχετίζεται με το να αγαπάς την φύση και το να θες να την κατανοήσεις, σε όλες τις πτυχές της. Εάν θεωρείς ότι το να είσαι καθηγητής είναι υποτιμητικό και οτι αναγκαστικά πρέπει να γίνεις μεγάλος και τρανός, τότε έχεις παρεξηγήσει. Εαν όντως αγαπάς την φυσική ίσως φτάσεις και εκεί ως φυσικό επακόλουθο του ενδιαφέροντος σου. Αλλά εαν το κάνεις για αυτό...δεν νομίζω. Εαν δεν απολαμβάνεις λοιπόν και το να διδάσκεις φυσική είναι πολύ κακό,γιατί αυτό θα είναι μια υποχρέωση σου πέρα απο την έρευνα(η οποία δεν θα αποδίδει ούτως η άλλως και τίποτα τρομερό τις περισσότερες φορές). Αλλά ακόμα και σε σχολείο να διδάσκεις, πάλι είναι μεγάλη υποχρέωση αλλά και μεγάλη διασκέδαση εαν το δεις σοβαρά. Τέλος πάντων αυτή την στιγμή είσαι πολύ μικρός για να συνεισφέρεις το οτιδήποτε, η έγνοια σου πρέπει να είναι το σχολείο. Όταν με το καλό περάσεις και τελειώσεις το φυσικό και κάνεις τα μεταπτυχιακά σου, προβληματίζεσαι τότε. Αλλά δεν χρειάζεται να γίνεις ο επόμενος Νεύτωνας για να μην είναι μάταιος ο κόπος σου.
Ενταξει samael ειμαι όντος μικρο εξαμηνο θα περιμενω να δω αν η φυσικη δημιουργει τα μαθηματικα ή τα μαθηματικα την φυσικη ή μηπως υπαρχουν μονο μαθηματικα.
Παντως το απειροστικό λογισμο το βασικοτερο εργαλειο των μαθηματικων ο νευτωνας τον δημιουργησε και τον αναδειξε παραπερα ο Λαιμπνιτς, φυσικος και αυτος συν τοις άλλοις.
Την καμπυλωση του χρονου το μαθηματικο τουβλο ο Albert ως φυσικός την βρηκε για να του γραψουν μετα οι αλλοι τις εξισωσεις.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
Ενταξει samael ειμαι όντος μικρο εξαμηνο θα περιμενω να δω αν η φυσικη δημιουργει τα μαθηματικα ή τα μαθηματικα την φυσικη ή μηπως υπαρχουν μονο μαθηματικα.
Παντως το απειροστικό λογισμο το βασικοτερο εργαλειο των μαθηματικων ο νευτωνας τον δημιουργησε και τον αναδειξε παραπερα ο Λαιμπνιτς, φυσικος και αυτος συν τοις άλλοις.
Την καμπυλωση του χρονου το μαθηματικο τουβλο ο Albert ως φυσικός την βρηκε για να του γραψουν μετα οι αλλοι τις εξισωσεις.

Κάνε λίγη υπομονή το "ταξίδι" είναι ωραίο, και μην το σκέφτεσαι σαν εαν το αβγό έκανε την κότα ή η κότα το αβγό. Αλλά σαν να συνυπάρχουν και τα δύο ταυτόχρονα. Είναι noble προβληματισμός αλλά πρέπει να κοιτάξουμε παραπέρα,γιατί υπάρχουν πράγματα να κερδίσουμε που είναι πιο σημαντικά.

Αυτή είναι η ομορφιά εξάλλου, είμαστε το μόνο είδος μηχανικού που χρησιμοποιεί
φυσικά συστήματα για να παραστήσει/επεξεργαστεί/αναπαράγει κτλπ. πληροφορία,η οποία έχει μαθηματική αλλά και φυσική υπόσταση ταυτόχρονα. Αυτή η σύνδεση που προκύπτει θα δεις σε πολύ ανώτερα εξάμηνα οτι έχει πολύ βαθιά implications και είναι στην βάση όλων των σύγχρονων και μελλοντικών τεχνολογιών.

Δεν έχεις άδικο πως πολλά μαθηματικά αρχικά εμπνέονται απο φυσικά προβλήματα. Και έπειτα οι μαθηματικοί τα επεκτείνουν κατάλληλα. Δεν τους χαμηλώνει αυτό όμως, ίσα ίσα, αυτή η ικανότητα γενίκευσης μας δίνει μια πιο βαθιά κατανόηση των εννοιών. Απλά όντως αρκετές φορές οι μαθηματικοί πάνε αρκετά παραπέρα και προβλέπουν τι γίνεται για καταστάσεις που είναι αδύνατες για όλους τους πρακτικούς σκοπούς ή τις συγκεκριμένες φυσικές θεωρίες που εξετάζονται. Εκεί είναι ενδεχομένως που το χάνουν σε σχέση με τους φυσικούς και καταλήγουμε απλά σε πολλές σελίδες μαθηματικών χωρίς να κάνουν κάποια ουσιαστική διαφορά για το πως λειτουργεί ο κόσμος μας(όχι για το άμεσο μέλλον τουλάχιστον). Πάντως αξίζει να σημειωθεί οτι όλες οι πρωτοποριακές ιδέες στα μαθηματικά, που αργότερα αποδεικνύονται πολύ σημαντικές, αντιμετωπίζονται με μεγάλο σκεπτικισμό και θεωρείται οτι ανήκουν στην σφαίρα του φανταστικού απο τους φυσικούς και τους μηχανικούς. Και συνήθως έτσι είναι,αλλά όχι πάντα. Απλά ο χρόνος που εξελίσσεται η θεωρία είναι πολύ μικρότερος απο όσο χρειάζεται για την εξέλιξη της τεχνολογίας. Και ουσιώδεις αλλαγές που επηρεάζουν τις ζωές μας γίνονται μόνο όταν τόσο η θεωρία αλλά και η τεχνολογία είναι ώριμες αρκετά για να υλοποιηθούν χρήσιμα προϊόντα και υπηρεσίες.

Αλλά μην είσαι αυστηρός, γιατί όπως είπα σε ανώτερο επίπεδο η γραμμή μεταξύ των δύο θολώνει αρκετά, καθώς αφηρημένες μαθηματικές έννοιες(και επομένως κάθε είδους πληροφορία γενικότερα) μπορούν να ενσαρκωθούν και είναι συνδεδεμένες άρρηκτα με τα φυσικά συστήματα που τις φέρουν. Σκέψου οτι σε έναν κβαντικό υπολογιστή για παράδειγμα, το qubit η στοιχειώδης μονάδα πληροφορίας, μπορεί να είναι οποιοδήποτε φυσικό σύστημα δυο καταστάσεων(ηλεκτρόνιο μέσω του σπιν,φωτόνιο με την πόλωση,παγιδευμένο ιον,υπαραγώγιμα qubits κτλπ.). Αυτό ίσως φαίνεται απλό fact,αλλά έχει τεράστιες συνέπειες και γεννάει(θα έπρεπε τουλάχιστον) πολλά ερωτήματα για την πραγματική φύση της πληροφορίας και της σύνδεσης της με τον φυσικό κόσμο και πως οι γνώσεις μας για αυτή την σύνδεση μπορούν να οδηγήσουν σε ευφυή όντα που δεν είναι φτιαγμένα απο "σάρκα" ;) . Στα λεω απλά τώρα και φαίνονται σε επίπεδο φιλοσοφίας ίσως...αλλά όπως είπα υπάρχει βαθιά μαθηματική και φυσική έρευνα πίσω απο τέτοια ερωτήματα. Σε αυτό το σημείο όμως προτιμώ να σου δώσω μια γενική ιδέα, παρά συγκεκριμένα παραδείγματα απο papers :P .

Ελπίζω να σε προβληματίζω έστω και λίγο γιατί το θέμα έχει ενδιαφέρον και μπορούν να κατανοηθούν πολλά παραπάνω σε φιλοσοφικό(με την έννοια του επιστημονικού) και τεχνολογικό επίπεδο εαν εστιάσουμε στην μελέτη των συνδέσεων των δυο παρά στις διαφορές :D .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ενταξει samael ειμαι όντος μικρο εξαμηνο θα περιμενω να δω αν η φυσικη δημιουργει τα μαθηματικα ή τα μαθηματικα την φυσικη ή μηπως υπαρχουν μονο μαθηματικα.
Παντως το απειροστικό λογισμο το βασικοτερο εργαλειο των μαθηματικων ο νευτωνας τον δημιουργησε και τον αναδειξε παραπερα ο Λαιμπνιτς, φυσικος και αυτος συν τοις άλλοις.
Την καμπυλωση του χρονου το μαθηματικο τουβλο ο Albert ως φυσικός την βρηκε για να του γραψουν μετα οι αλλοι τις εξισωσεις.

Αρχής γενομένης, ιδέες του σύγχρονου απειροστικού βρίσκουμε σε κείμενα του Αρχιμήδη - κοντά 2 χιλιετίες πριν τον Νεύτωνα. Επίσης, την εποχή του Νεύτωνα και του Leibniz, οι χαρακτηρισμοί «μαθηματικός» και «φυσικός» είναι αδόκιμοι μέχρι έναν βαθμό, υπό την έννοια ότι οι μεγαλύτερες προσωπικότητες της εποχής στον χώρο των φυσικών επιστημών καταπιάνονταν με τα περισσότερα. Έπρεπε να περάσει ένας αιώνας και κάτι για να αρχίσουν να υπάρχουν καθαρά ( ; ) όρια μεταξύ αυτών των επιστημών.

Αλλά θα τα δεις και στην πορεία αυτά, ας μην κάνω spoils. :Ρ
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top