Κορωνοϊός: η άρση των μέτρων στην εκπαίδευση

Συμφωνείτε με την στρατηγική του υπουργείο Παιδείας;
Multiple votes are allowed. Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 28)

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.














Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



____________________________________________________________________________________
To υπουργείο έλαβε τις αποφάσεις του και σε γενικές γραμμές διαφωνώ με την στρατηγική. Ουσιαστικά καταργούνται οι όλες οι εξετάσεις εκτός από τις πανελλαδικές και είναι στην ευχέρεια κάθε καθηγητή να προάγει ή όχι τους μαθητές του.

Επίσης το να βάζεις τους μισούς κάθε φορά στο Δημοτικό για μάθημα ώστε να περιοριστεί ο ιός αυτόματα μειώνεις τις ώρες διδασκαλίας. Το έξυπνο είναι να το κάνουν πρωί απόγευμα εκ περιτροπής. Επίσης μη βάζοντας το Σάββατο μέσα φαίνεται πως συνδικαλιστικοί φορείς έπαιξαν ρόλο σε αυτές τις αποφάσεις.

Σε γενικές γραμμές το δημόσιο σχολείο αφησε ξεκρέμαστο τους μαθητές του... προσέχοντς μόνο τις πανελλαδικες.
________________
Δασκάλοι και καθηγητές θα ζητήσουν άραγε υπερωρίες για την παράταση αυτή άρεγε. Όπως βλέπω το υπουργείο προσπάθησε να μειώσει τις ώρες το μαθητών διδασκαλίας παρά να αυξήσει τις διδακτικές ώρες των δασκάλων και καθηγητών ώστε να μην υπάρχει θέμα για υπερωρίες.

Όσο αφορά την τριτοβάθμια παιδια θεωρώ πως μπορούσε να γίνει αντίστοιχο μέτρο με το δημοτικό δηλαδή να γίνονται μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα μισό μισό και τα ακαδημαικά online. Θεωρώ πως κάθε τμήμα μόνο του έπρεπε αυτοδύναμα να αποφασίσει πως θα γίνει ή πως ή ακαδημαική κοινότητα με μια σύνοδο πρυτάνεων.


Δεν έχει διευκρινιστεί τι θα γίνει με τους φοιτητές ιατρικής στα κλινκά έτη.... και των λοιπών σπουδαστών σε σχολές υγείας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Αννα Τσιτα

Νεοφερμένος

Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Γεια σας παιδια! Μολις παρακολουθησα την συνεντευξη τυπου της κυριας Κεραμεως και του Κυριου Τσιοδρα! Αρχικα, θα ηθελα να διατυπωσω την ερωτηση μου, η οποια ειναι εγω που ειμαι σε ενα τμημα με 18 παιδια θα χωριστουμε σε 9 και 9 ή οχι; Ακομη, το πιο σημαντικο αλλα και ο λογος που γραφω αυτο το μηνυμα ειναι για να ευχηθω καλη δυναμη και καλη επιτυχια σε ολα τα παιδια που δινουν φετος πανελληνιες( αν και αργω ακομη γιατι παω τριτη γυμνασιου ), γιατι πραγματικα αν ημουν στη θεση τους δεν θα ειχα ουτε ψυχολογια να δωσω αλλα και για τους μαθητες οι οποιοι δεν πανε φροντιστηριο ή δεν κανουν ιδιαιτερα, πραγματικα με 13 μερες σχολειο ( αφου θα κανουμε μαθημα μερα παρα μερα ) πως στο καλο θα τελειωσουν την υλη για να δωσουν; Σας ευχαριστω πολυ που καθισατε και διαβασατε ολο αυτο και ευχομαι και σε εσας που δινετε εξετασεις και στους υπολοιπους μαθητες ( μαζι με εμενα ) ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ!
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
αν είναι να εφαρμόσουμε κατ γράμμα τις αποφάσεις θα χωριστείτε σε δύο τμήματα. Το λογικό ειναι όμως να γίνεται μια τάξη. Θα ηθελα να μάθω μελλοντικά τι θα γίνει στην περίπτωση της τάξης του. Λόγω της γραφειοκρατίας της Ελλάδας θεωρώ πως θα σας χωρίσουν στα δύο.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εδώ δεν είπε τι θα γίνει με την εξεταστική. Μας τρόλαρε όλους τους φοιτητές
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γεια σας παιδια! Μολις παρακολουθησα την συνεντευξη τυπου της κυριας Κεραμεως και του Κυριου Τσιοδρα! Αρχικα, θα ηθελα να διατυπωσω την ερωτηση μου, η οποια ειναι εγω που ειμαι σε ενα τμημα με 18 παιδια θα χωριστουμε σε 9 και 9 ή οχι; Ακομη, το πιο σημαντικο αλλα και ο λογος που γραφω αυτο το μηνυμα ειναι για να ευχηθω καλη δυναμη και καλη επιτυχια σε ολα τα παιδια που δινουν φετος πανελληνιες( αν και αργω ακομη γιατι παω τριτη γυμνασιου ), γιατι πραγματικα αν ημουν στη θεση τους δεν θα ειχα ουτε ψυχολογια να δωσω αλλα και για τους μαθητες οι οποιοι δεν πανε φροντιστηριο ή δεν κανουν ιδιαιτερα, πραγματικα με 13 μερες σχολειο ( αφου θα κανουμε μαθημα μερα παρα μερα ) πως στο καλο θα τελειωσουν την υλη για να δωσουν; Σας ευχαριστω πολυ που καθισατε και διαβασατε ολο αυτο και ευχομαι και σε εσας που δινετε εξετασεις και στους υπολοιπους μαθητες ( μαζι με εμενα ) ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ!
Γιατί όλοι λένε ότι χαμένοι είναι αυτοί που δίνουν πανελλήνιες; Αντιθέτως θα έλεγα, είχαν άπλετο χρόνο από τον Μάρτιο και παρατείνεται και η περίοδος εξετάσεων. Μην κοροϊδευόμαστε μέχρι τον Μάρτιο οποίος δεν έχει βγάλει την ύλη δεν θα δώσει σοβαρά πανελλήνιες. Από τον Απρίλη όλοι έλειπαν για να διαβάσουν, διότι στο σχολείο έχαναν χρόνο. Προ τι η μείωση της ύλης δεν ξέρω
 

Makis7

Νεοφερμένος

Ο Makis7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Γιατί όλοι λένε ότι χαμένοι είναι αυτοί που δίνουν πανελλήνιες; Αντιθέτως θα έλεγα, είχαν άπλετο χρόνο από τον Μάρτιο και παρατείνεται και η περίοδος εξετάσεων. Μην κοροϊδευόμαστε μέχρι τον Μάρτιο οποίος δεν έχει βγάλει την ύλη δεν θα δώσει σοβαρά πανελλήνιες. Από τον Απρίλη όλοι έλειπαν για να διαβάσουν, διότι στο σχολείο έχαναν χρόνο. Προ τι η μείωση της ύλης δεν ξέρω
Οπως και ολες οι προηγουμενες χρονιες εδιναν πανελληνιες σε καιρο πανδημιας 🤔
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Λάθος να μην δοθούν εξετάσεις στις τάξεις εκτός Γ Λυκείου. Γελοιοποιεί το θεσμό του σχολείου. Προαιρετική παρακολουθήση, elearning (που δεν πρόκειται να εφαρμοστεί).

Επίσης το "ειδική μέριμνα για τους για τους εκπαιδευτικούς που εμπίπτουν στην κατηγορία ειδικών αδειών απουσίας" είναι πολύ αόριστο... Με τόσο μεγάλο ΜΟ ηλικίας διδασκόντων θα υπάρχουν αρκετοί με προβλήματα υγείας που θα αιτηθούν ειδική άδεια.

Μια κυβέρνηση που δεν μπορεί να πάρει σοβαρές αποφάσεις και θέλει να τους έχει όλους ευχαριστημένους.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Προ τι η μείωση της ύλης δεν ξέρω
Επειδή δεν είχε διδαχθεί στα σχολεία. Δεν μπορεί να μπει κάτι που δεν έχει διδαχθεί. Όλα τα σχολεία έστειλαν που έχουν φθάσει και αναλόγως πήραν τις αποφάσεις.
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επειδή δεν είχε διδαχθεί στα σχολεία. Δεν μπορεί να μπει κάτι που δεν έχει διδαχθεί. Όλα τα σχολεία έστειλαν που έχουν φθάσει και αναλόγως πήραν τις αποφάσεις.
Υποκρισία στο μεγαλείο της. Αν περίμεναν οι μαθητές τον καθηγητή στο σχολείο να τους βγάλει την ύλη τέλη Μαΐου δε θα έγραφαν τίποτα στις πανελλήνιες. Όλοι ξέρουνε ότι η ύλη βγαίνει κάπου μέσα Μαρτίου στα αργά τμήματα. Κάθ υποψήφιος που σέβεται τον εαυτό του έχει βγάλει την ύλη μέχρι τα Χριστούγεννα και μετά κάνει επαναλήψεις
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,280 μηνύματα.
Είμαι απόλυτα σύμφωνος με το άνοιγμα των σχολείων εκτός από δυο μέρη.
Α)Το μη άνοιγμα των πανεπιστημίων.Οτι και να λέμε το elearning δεν συγκρίνεται σε ποιότητα με τα δια ζώσης μαθήματα.
Β)Την μη πραγματοποίηση προαγωγικών εξετάσεων στα γυμνάσια και στην Α/β λυκείου.Θεωρω άδικο να περάσουν άτομα που δεν το αξίζουν μόνο και μόνο γιατί είχαν ένα προσβάσιμο βαθμο στα προφορικά.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Υποκρισία στο μεγαλείο της. Αν περίμεναν οι μαθητές τον καθηγητή στο σχολείο να τους βγάλει την ύλη τέλη Μαΐου δε θα έγραφαν τίποτα στις πανελλήνιες. Όλοι ξέρουνε ότι η ύλη βγαίνει κάπου μέσα Μαρτίου στα αργά τμήματα. Κάθ υποψήφιος που σέβεται τον εαυτό του έχει βγάλει την ύλη μέχρι τα Χριστούγεννα και μετά κάνει επαναλήψεις
Δεν είναι υποκρισία το να περιλαμβάνεις στα σχεδία σου και άτομα που δεν πάνε φροντιστήριο. Το τι κάνουν στα φροντιστήρια δεν έχει καμιά σχέση με το τι θα κάνει το κράτος με τις πανελλήνιες. Υπάρχουν μαθητές που έχουν μόνο τους καθηγητές στο σχολείο και όσο και αν σου κάνει εντύπωση υπάρχουν καθηγητές που όντως βοηθάνε.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Γιατί όλοι λένε ότι χαμένοι είναι αυτοί που δίνουν πανελλήνιες; Αντιθέτως θα έλεγα, είχαν άπλετο χρόνο από τον Μάρτιο και παρατείνεται και η περίοδος εξετάσεων. Μην κοροϊδευόμαστε μέχρι τον Μάρτιο οποίος δεν έχει βγάλει την ύλη δεν θα δώσει σοβαρά πανελλήνιες. Από τον Απρίλη όλοι έλειπαν για να διαβάσουν, διότι στο σχολείο έχαναν χρόνο. Προ τι η μείωση της ύλης δεν ξέρω

Υπάρχει κι ένας παράγοντας που λέγεται συναισθηματική πίεση και που τον βιώνουμε αυτές τις μέρες. Δε λέω, στην ρουτίνα μου δεν άλλαξαν πολλά, αλλά και μόνο το να κάνω π.χ. μία δεύτερη σκέψη για να πάω για τρέξιμο είναι κάτι που νιώθω ότι μου προσθέτει ένα άγχος, μία πίεση. Φαντάσου για ένα παιδί που δίνει πανελλήνιες και έχει ούτως ή άλλως πολύ μεγάλη πίεση στις πλάτες του. Δεν είναι ρομποτάκια οι άνθρωποι, έχουν και συναισθήματα.

Λάθος να μην δοθούν εξετάσεις στις τάξεις εκτός Γ Λυκείου. Γελοιοποιεί το θεσμό του σχολείου. Προαιρετική παρακολουθήση, elearning (που δεν πρόκειται να εφαρμοστεί).

Το σχολείο ως θεσμός δε γελοιοποιείται αν απλώς δεν υπάρξει τελική αξιολόγηση εν μέσω πανδημίας με στόχο να προφυλαχθεί η δημόσια υγεία. Το σχολείο δε θα μπορούσε να γελοιοποιηθεί ως θεσμός ακόμα κι αν δεν γίνονταν εξετάσεις στο τέλος χωρίς την πανδημία μιας και είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μία τελική συγκεντρωτική γραπτη αξιολόγηση των παιδιών.

Υποκρισία στο μεγαλείο της. Αν περίμεναν οι μαθητές τον καθηγητή στο σχολείο να τους βγάλει την ύλη τέλη Μαΐου δε θα έγραφαν τίποτα στις πανελλήνιες. Όλοι ξέρουνε ότι η ύλη βγαίνει κάπου μέσα Μαρτίου στα αργά τμήματα. Κάθ υποψήφιος που σέβεται τον εαυτό του έχει βγάλει την ύλη μέχρι τα Χριστούγεννα και μετά κάνει επαναλήψεις

Νομίζω ότι αυτό με το ότι η ύλη βγαίνει μέχρι τα Χριστούγεννα είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου. Το πότε θα έχει βγει η ύλη καθορίζεται από πάρα πολλούς παράγοντες και διαφοροποιείται ανάλογα με το τμήμα. Το να τρέξεις την ύλη χωρίς το κοινό από κάτω να σε παρακολουθεί δεν έχει κανένα μα κανένα νόημα. Επίσης, το να βγάλεις την ύλη αργά δεν έχει απαραίτητα αρνητικές επιπτώσεις, αν η ύλη καλύπτεται σε βάθος μέσα στη χρονιά.

Τέλος, είναι νομίζω κίνηση στήριξης των δημόσιων φορέων εκπαίδευσης το να δρα το υπουργείο με βάση αυτούς και όχι με βάση την «επικρατούσα εικόνα» στην κοινωνία. Διότι, όπως αναφέρθηκε, κάποια παιδιά δεν πάνε φροντιστήριο, σε κάποια σχολεία γίνεται πολύ καλή δουλειά και κάποια άτομα που ασχολούνται με την εκπαίδευση το κάνουν με αγάπη προς τα παιδιά. Δε γίνεται, λοιπόν, να τα ακυρώσεις όλα αυτά και να πεις «ε, εντάξει, φροντιστήριο πάνε όλα τους, ας μην κόψουμε την ύλη».
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Το σχολείο ως θεσμός δε γελοιοποιείται αν απλώς δεν υπάρξει τελική αξιολόγηση εν μέσω πανδημίας με στόχο να προφυλαχθεί η δημόσια υγεία. Το σχολείο δε θα μπορούσε να γελοιοποιηθεί ως θεσμός ακόμα κι αν δεν γίνονταν εξετάσεις στο τέλος χωρίς την πανδημία μιας και είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μία τελική συγκεντρωτική γραπτη αξιολόγηση των παιδιών.
Έχουν ξεφτυλίσει τον όρο elearning. Τώρα λένε παρόλο που θα γίνεται μαθημα 3 μέρες την εβδομάδα η ύλη θα προχωρά πιο γρήγορα γιατί υπάρχουν λιγότερα παιδιά.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Oι πανελλήνιες πρέπει να γίνουν εξ αποστάσεως.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,280 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δεν λέει πουθενά ότι η ύλη θα προχωράει πιο γρήγορα, επειδή θα γίνεται μάθημα με λιγότερα παιδιά.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top