Κορωνοϊός: η άρση των μέτρων στην εκπαίδευση

Συμφωνείτε με την στρατηγική του υπουργείο Παιδείας;
Multiple votes are allowed. Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 28)

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Axαχχα αυτο το κομπλεξ υπηρχε στις ιατρικες πλεον βλεπω πηγε και στις αλλες σχολες.Εγω παντως που εχω δει προγραμμα σπουδων στα μαθηματικα στα γιαννενα,στο ηρακλειο και στην πατρα δεν ειδα πουθενα να κανουν χαρες στους φοιτητες οπως λες ριχνοντας τις μοναδες για να παρουν πτυχιο.Ισα ισα αν δεν το αξιζεις δεν τελειωνεις ποτε.Τωρα αυτη η μπουρδα πως βγηκε δεν ξερω?Ισως αυτο να εχει καποια αξια μονο στο εμπ αλλα και παλι λογικη της πλακας.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Axαχχα αυτο το κομπλεξ υπηρχε στις ιατρικες πλεον βλεπω πηγε και στις αλλες σχολες.Εγω παντως που εχω δει προγραμμα σπουδων στα μαθηματικα στα γιαννενα,στο ηρακλειο και στην πατρα δεν ειδα πουθενα να κανουν χαρες στους φοιτητες οπως λες ριχνοντας τις μοναδες για να παρουν πτυχιο.Ισα ισα αν δεν το αξιζεις δεν τελειωνεις ποτε.Τωρα αυτη η μπουρδα πως βγηκε δεν ξερω?Ισως αυτο να εχει καποια αξια μονο στο εμπ αλλα και παλι λογικη της πλακας.
Το ότι οι μιγαδικοί εξετάζονταν κάθε χρόνο στις Πανελλήνιες, δεν σημαίνει ότι είχαν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας. Ο μαθητής που πήρε 25/25 στους μιγαδικούς το 2013 (μακράν το πιο δύσκολο θέμα μιγαδικών) ξέρει πολύ καλύτερους μιγαδικούς από κάποιον που έγραψε 25/25 το 2014 (που το Β' θέμα ήταν γελοίο).
Το ότι όλα τα τμήματα Μαθηματικών έχουν, σχεδόν, τα ίδια μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών, δεν σημαίνει ότι ο καθηγητής από την έδρα διδάσκει τα ίδια και θέτει τον ίδιο πήχη στις εξετάσεις.

Φέτος ξεκίνησα 2ο πτυχίο στους Μηχανολόγους στην Κοζάνη. Όταν έκανα αίτηση για να αναγνωρίσω την Αριθμητική Ανάλυση, η διδακτική ομάδα την απέρριψε. Ξέρεις τι λόγο επικαλέστηκε;
Κάθε μάθημα χαρακτηρίζεται από έναν φόρτο εργασίας που εκφράζεται μέσω των ECTS. Το μάθημα Αριθμητική ανάλυση και προσομοίωση του ΤΜΜ έχει 5 ECTS, ενώ το μάθημα Αριθμητική ανάλυση των Πολιτικών Μηχανικών έχει 4 ECTS. Αυτό σημαίνει ότι η εμβάθυνση που γίνεται στο δικό μας μάθημα, ακόμα και στις ίδιες ενότητες, είναι μεγαλύτερη και καθιστά τα δυο μαθήματα μη ισοδύναμα.
Και θες εσύ να μας πείσεις ότι είδες το πρόγραμμα σπουδών στην ιστοσελίδα 2 τμημάτων και έβγαλες πόρισμα για το επίπεδο σπουδών. Σαν να μου λες ότι ψήφισες στις εκλογές ΠΑΣΟΚ, γιατί είχε για σύμβολο τον ήλιο και ήρθε η ώρα να ανατείλει μία νέα μέρα για την Ελλάδα... :hehe: :hehe: :hehe:
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Oτι να ναι στην κυριολεξια απαντας.Δηλαδη εσυ προεξοφλεις οτι στο μαθηματικο της αθηνας πχ σε ολα τα μαθηματα πεφτουν πιο δυσκολα θεματα απο οτι στην πατρα,στα γιαννενα και στο ηρακλειο??Μιλαμε οτι πιο αστειο εχω διαβασει εδω και καιρο.Σιγουρα σε καποια μαθηματα μπορει να ειναι πιο δυσκολα σε αλλα πιο ευκολα και παει λεγοντας εξαρταται καθαρα απο τον καθε καθηγητη.Στο τελος της ημερας παντως και στα 2 πανεπιστημια τη γνωση που επρεπε να παρεις την πηρες απο κει και περα αν εσυ την εμαθες ειναι δικο σου προβλημα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επισης αριθμητικη αναλυση πχ δεν κανουνε στην αθηνα ως υποχρεωτικο μαθημα στην πατρα,στα γιαννενα το εχουνε υποχρεωτικο.Σου λεω ειναι αστεια η λογικη που μπηκες
 

jimis2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jimis2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Είναι 3 διαφορετικά συστήματα που προτείνω, ποιο από όλα; =P Συμφωνώ με την αυξημένη συχνότητα, δηλαδή 2 φορές πανελλήνιες τον χρόνο είναι πολύ καλύτερο από αυτό που έχουμε.

Άλλο σύστημα θα ήταν να υπάρχει δυνατότητα μεταγραφής σε άλλο τμήμα του ίδιου πανεπιστήμιου που φοιτάς κατά τη διάρκεια των σπουδών, βάσει των βαθμών του εξαμήνου ή/και επιπλέον εξετάσεις κατά τη διάρκεια των σπουδών σου.

Άλλο καλό σύστημα εισαγωγής θα ήταν να μην καταργηθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις αλλά να καταργηθεί το μηχανογραφικό και αντί για αυτό ο κάθε υποψήφιος να στέλνει αίτηση στο τμήμα που ενδιαφέρεται με τον βαθμό που έχει πάρει στις πανελλαδικές, βαθμό πτυχίου, άλλα προσόντα (ξένες γλώσσες, γνώση Η/Υ, προϋπηρεσία κλπ) και πιθανώς έκθεση ενδιαφέροντος. Με αυτόν τον τρόπο τα τμήματα θα μπορούν να θέτουν κριτήρια για πιο υψηλό επίπεδο σπουδών των εισαχθέντων (δεν θα μπαίνουν πολιτικοί μηχανικοί με 10 στα μαθηματικά ή στη φυσική ούτε θα μπαίνουν στην αγγλική φιλολογία με 10 στα αγγλικά) και θα ρυθμίζουν και πιο ελεύθερα τον αριθμό εισακτέων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
επειδη το εχω δει το β θεμα μιγαδικων του 13 πραγματι ειχε δυσκολια το τελευταιο του ερωτημα το οποιο ομως λυνοταν με συναρτηση που θεωρουσες και την μελεταγες ως προς μονοτονια.ο ξυπνιος μαθητης το καταλαβαινε.τα αλλα υποερωτηματα ηταν της πλακας
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Απο κει και περα να μας πει ο φλοκος ως ειδικος επι των ιατρικων εχοντας μελετησει ολες τις ιατρικες μεχρι την τελευταια τους λεπτομερεια αυτος που τελειωσε πατρα θεωρει οτι αν ηταν αθηνα θα τελειωνε πιο δυσκολα??Να δουμε τι θα πει
 
Τελευταία επεξεργασία:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Oτι να ναι στην κυριολεξια απαντας.Δηλαδη εσυ προεξοφλεις οτι στο μαθηματικο της αθηνας πχ σε ολα τα μαθηματα πεφτουν πιο δυσκολα θεματα απο οτι στην πατρα,στα γιαννενα και στο ηρακλειο??Μιλαμε οτι πιο αστειο εχω διαβασει εδω και καιρο.Σιγουρα σε καποια μαθηματα μπορει να ειναι πιο δυσκολα σε αλλα πιο ευκολα και παει λεγοντας εξαρταται καθαρα απο τον καθε καθηγητη.Στο τελος της ημερας παντως και στα 2 πανεπιστημια τη γνωση που επρεπε να παρεις την πηρες απο κει και περα αν εσυ την εμαθες ειναι δικο σου προβλημα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επισης αριθμητικη αναλυση πχ δεν κανουνε στην αθηνα ως υποχρεωτικο μαθημα στην πατρα,στα γιαννενα το εχουνε υποχρεωτικο.Σου λεω ειναι αστεια η λογικη που μπηκες
Ρε αρχηγέ, αφού δεν διαβάζεις ούτε τα μισά που γράφω. Τι να σου απαντήσω;
Μου λες ότι το Μαθηματικό στη Σάμο είναι το ίδιο με την Αθήνα, γιατί έχουν κοινά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών. Και εγώ σου απαντάω, το Τμήμα Μηχανολόγων Κοζάνης θεωρεί ότι κάνει ανώτερο μάθημα Αριθμητικής Ανάλυσης από το Τμήμα Πολιτικών Θεσσαλονίκης. Σου έβαλα και την απάντηση που πήρα από την ίδια τη διδακτική ομάδα. Δεν σου αρέσει.
Σου λέω ότι έχω συμφοιτητή και πολύ καλό μου φίλο, που ο πατέρας του διδάσκει στη Σάμο και μου έχει πει ότι σκοπίμως έχει κατέβει το επίπεδο σπουδών, για να περνάνε πιο εύκολα οι φοιτητές. Ούτε αυτό σου αρέσει.
Σου λέω ότι έχω καθήσει και έχω συγκρίνει το επίπεδο δυσκολίας μεταξύ ΠολΜηχ ΑΠΘ και ΕΜΠ και έχω καταλήξει ότι το δεύτερο έχει υψηλότερο επίπεδο. Ούτε και αυτό σου αρέσει.

Τι θες να σου πω; Ότι τα μήλα και τα πορτοκάλια είναι ίδια; Φρούτα είναι και τα δύο, άλλο φρούτο το ένα, άλλο φρούτο το άλλο. Θες να πιστεύεις ότι ήρθε το κράτος, βάφτισε δύο Τμήματα ίδια και αυτά είναι ίδια και δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ουσιαστική διαφορά μεταξύ τους; Με γεια σου και χαρά σου. Εγώ δεν το πιστεύω αυτό το πραγμά. Το ότι έχουν ίδιο πρόγραμμα σπουδών στο site της σχολής είναι επιχείρημα του πεζοδρομίου.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Ρε αρχηγέ, αφού δεν διαβάζεις ούτε τα μισά που γράφω. Τι να σου απαντήσω;
Μου λες ότι το Μαθηματικό στη Σάμο είναι το ίδιο με την Αθήνα, γιατί έχουν κοινά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών. Και εγώ σου απαντάω, το Τμήμα Μηχανολόγων Κοζάνης θεωρεί ότι κάνει ανώτερο μάθημα Αριθμητικής Ανάλυσης από το Τμήμα Πολιτικών Θεσσαλονίκης. Σου έβαλα και την απάντηση που πήρα από την ίδια τη διδακτική ομάδα. Δεν σου αρέσει.
Σου λέω ότι έχω συμφοιτητή και πολύ καλό μου φίλο, που ο πατέρας του διδάσκει στη Σάμο και μου έχει πει ότι σκοπίμως έχει κατέβει το επίπεδο σπουδών, για να περνάνε πιο εύκολα οι φοιτητές. Ούτε αυτό σου αρέσει.
Σου λέω ότι έχω καθήσει και έχω συγκρίνει το επίπεδο δυσκολίας μεταξύ ΠολΜηχ ΑΠΘ και ΕΜΠ και έχω καταλήξει ότι το δεύτερο έχει υψηλότερο επίπεδο. Ούτε και αυτό σου αρέσει.

Τι θες να σου πω; Ότι τα μήλα και τα πορτοκάλια είναι ίδια; Φρούτα είναι και τα δύο, άλλο φρούτο το ένα, άλλο φρούτο το άλλο. Θες να πιστεύεις ότι ήρθε το κράτος, βάφτισε δύο Τμήματα ίδια και αυτά είναι ίδια και δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ουσιαστική διαφορά μεταξύ τους; Με γεια σου και χαρά σου. Εγώ δεν το πιστεύω αυτό το πραγμά. Το ότι έχουν ίδιο πρόγραμμα σπουδών στο site της σχολής είναι επιχείρημα του πεζοδρομίου.
Tι να σου πω ρε φιλε.Παντως στο μαθηματικο στην πατρα,στα γιαννενα που χω φιλους δεν ισχυει ουτε κατα διανοια αυτο.Τωρα στις αλλες σχολες δεν ξερω.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Oτι να ναι στην κυριολεξια απαντας.Δηλαδη εσυ προεξοφλεις οτι στο μαθηματικο της αθηνας πχ σε ολα τα μαθηματα πεφτουν πιο δυσκολα θεματα απο οτι στην πατρα,στα γιαννενα και στο ηρακλειο??Μιλαμε οτι πιο αστειο εχω διαβασει εδω και καιρο.Σιγουρα σε καποια μαθηματα μπορει να ειναι πιο δυσκολα σε αλλα πιο ευκολα και παει λεγοντας εξαρταται καθαρα απο τον καθε καθηγητη.Στο τελος της ημερας παντως και στα 2 πανεπιστημια τη γνωση που επρεπε να παρεις την πηρες απο κει και περα αν εσυ την εμαθες ειναι δικο σου προβλημα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επισης αριθμητικη αναλυση πχ δεν κανουνε στην αθηνα ως υποχρεωτικο μαθημα στην πατρα,στα γιαννενα το εχουνε υποχρεωτικο.Σου λεω ειναι αστεια η λογικη που μπηκες

Το επίπεδο σπουδών δεν κρίνεται από το πόσο δύσκολα θέματα πέφτουν στις εξεταστικές. Από κουβέντες που έχει τύχει να κάνω με φίλους μου από άλλα τμήματα μαθηματικών μπορώ να σου πω ότι υπάρχουν διαφορές ακόμα και σε μαθήματα με το ίδιο όνομα. Για παράδειγμα, δεν ακολουθούν όλα τα τμήματα μαθηματικών στην Ελλάδα την ίδια κατανομή της ύλης στους τρεις απειροστικούς αλλά παρ' όλα αυτά τα μαθήματα έχουν το ίδιο όνομα.

Εντός του τμήματος τώρα, θυμάμαι διαφορές αρκετά μεγάλες για παράδειγμα στις σημειώσεις του μαθήματος της συναρτησιακής ανάλυσης όπου καλυπτόταν με τελείως διαφορετικό τρόπο η ύλη από τους δύο διδάσκοντες, πράγμα που συνέβαινε και σε άλλα μαθήματα. Οπότε, δεν μπορείς να ισχυριστείς ότι το να έχουν δύο τμήματα τα ίδια μαθήματα στον οδηγό σπουδών τους έχει ως συνεπακόλουθο ότι έχουν και ισοδύναμα - ως προς το περιεχόμενο, όχι για τον ΔΟΑΤΑΠ - πτυχία.

Το ζήτημα εδώ δεν είναι να υποτιμήσουμε τα περιφερειακά πανεπιστήμια και να αναδείξουμε αυτά της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης κ.λπ., απλά να επισημάνουμε ότι δεν έχουν όλα τα τμήματα την ίδια δυναμική. Άλλωστε, αυτό, όπως προείπα, συμβαίνει και με τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, δεν καταλαβαίνω γιατί τα δικά μας να αποτελούν εξαίρεση.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Το επίπεδο σπουδών δεν κρίνεται από το πόσο δύσκολα θέματα πέφτουν στις εξεταστικές. Από κουβέντες που έχει τύχει να κάνω με φίλους μου από άλλα τμήματα μαθηματικών μπορώ να σου πω ότι υπάρχουν διαφορές ακόμα και σε μαθήματα με το ίδιο όνομα. Για παράδειγμα, δεν ακολουθούν όλα τα τμήματα μαθηματικών στην Ελλάδα την ίδια κατανομή της ύλης στους τρεις απειροστικούς αλλά παρ' όλα αυτά τα μαθήματα έχουν το ίδιο όνομα.

Εντός του τμήματος τώρα, θυμάμαι διαφορές αρκετά μεγάλες για παράδειγμα στις σημειώσεις του μαθήματος της συναρτησιακής ανάλυσης όπου καλυπτόταν με τελείως διαφορετικό τρόπο η ύλη από τους δύο διδάσκοντες, πράγμα που συνέβαινε και σε άλλα μαθήματα. Οπότε, δεν μπορείς να ισχυριστείς ότι το να έχουν δύο τμήματα τα ίδια μαθήματα στον οδηγό σπουδών τους έχει ως συνεπακόλουθο ότι έχουν και ισοδύναμα - ως προς το περιεχόμενο, όχι για τον ΔΟΑΤΑΠ - πτυχία.

Το ζήτημα εδώ δεν είναι να υποτιμήσουμε τα περιφερειακά πανεπιστήμια και να αναδείξουμε αυτά της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης κ.λπ., απλά να επισημάνουμε ότι δεν έχουν όλα τα τμήματα την ίδια δυναμική. Άλλωστε, αυτό, όπως προείπα, συμβαίνει και με τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, δεν καταλαβαίνω γιατί τα δικά μας να αποτελούν εξαίρεση.
Δεν ειναι ισοδυναμα τα πτυχια.Δεν θεωρεισαι μαθηματικος αν τελειωσεις πατρα αλλα θεωρεισαι ο κορυφαιος αν τελειωσεις αθηνα,θεσσαλονικη.Για γελια και για κλαμματα,μιλαμε για παραλογισμος εις το απειρον.Η πλακα ειναι ενα παιδι που δεν ξερει και μπαινει και διαβαζει αυτα τα πιστευει!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Βλέπω ότι σε συχνές συζητήσεις πολλοί θεωρούν ότι οι καλοί Μαθηματικοί βγαίνουν κυρίως από τα Τμήματα της πρωτεύουσας κάνοντας αναφορά μόνο στο μάθημα των Απειροστικών Λογισμών λόγω...Γιαννόπουλου. Ή μπορεί να παίξει και το όνομα ενός Ρασσιά ή και Αργυρού για τη ΣΕΜΦΕ. Ο Μαθηματικός επιστήμονας κρίνεται μόνο από τον Απειροστικό Λογισμό;

Στην Πάτρα θυμάμαι είχαμε καλό θεματικό τομέα πάνω στις εξής κατευθύνσεις:
  1. Επιστήμη των Μη Γραμμικών Δυναμικών Συστημάτων, Εφαρμοσμένη Ανάλυση για Διαφορικές Εξισώσεις με μεγάλη γκάμα μαθημάτων Θεωρητικής Μηχανικής και Μαθηματικών / Αναλυτικών / Γεωμετρικών Μεθόδων των Φυσικών Επιστημών.
  2. Επιστήμη της Θεωρητικής Πληροφορικής, Αριθμητική Ανάλυση για Διαφορικές Εξισώσεις, Αλγεβρικά Συστήματα και Νευρωνικά Δίκτυα, Υπολογιστική Νοημοσύνη.
Σαφώς και είχαν τα στραβά τους, τα έχω ξαναπεί σε άλλα μηνύματα αλλά η μαθηματική παιδεία εξεταζόταν εις βάθος άσχετα τις επαγγελματικές προοπτικές στην Ελληνική οικονομία. Η κύρια έμφαση δινόταν στην μαθηματική θεμελίωση ας ήταν μάθημα Τεχνολογίας Λογισμικού ή Μηχανικής Ρευστών (με αυτόν τον τίτλο). Με βάση τους παραπάνω τομείς που από όσο ξέρω δεν προσφέρει η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη αλλά μόνο η Πάτρα στην Ελλάδα και τα Ιωάννινα ίσως (σε μικρογραφία και με περιορισμό ποικιλίας μαθημάτων) εκτός από το Πολυτεχνείο (βλ. ΣΕΜΦΕ) δεν αποφοιτούσαν Μαθηματικοί; Τι αποφοιτούσαν; Χημικοί;
 

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Άμα θες να ασχοληθείς με δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν πα να έχεις βγάλει και το μαθηματικό κολοκοτρωνιτσιου μια χαρά καθηγητής θα γίνεις αν έχεις όρεξη , μεταδοτικότητα κλπ.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Άμα θες να ασχοληθείς με δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν πα να έχεις βγάλει και το μαθηματικό κολοκοτρωνιτσιου μια χαρά καθηγητής θα γίνεις αν έχεις όρεξη , μεταδοτικότητα κλπ.
αχαχαχχ ναι τραβα τελειωσε το μαθηματικο κολοκοτρονιτσιου να δουμε θα ειναι οντως κολοκοτρονιτσι.επειδη η προηγουμενη κυβερνηση ξεφτιλισε το μαθηματικο ιδρυοντας τμηματα στην καστορια και στη λαμια δεν σημαινει οτι ειναι χαλια τα υπολοιπα παραδοσιακα τμηματα.πατρα παντως δεν τελειωνεις ποτε αμα δεν στρωσεις ποπο να διαβασεις.ουτε γλυψιματα υπαρχουν,ουτε κλικες ουτε τιποτα.
 

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Σε τμήματα με πολύ χαμηλές βάσεις όταν μπαίνουν άτομα που γράφουν μαθηματικά 5 , λογικό είναι να συμβιβάζονται οι καθηγητές και να σπρώχνουν τους φοιτητές λίγο.Άλλα εννοείτε πώς δεν είναι όλοι έτσι.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Σε τμήματα με πολύ χαμηλές βάσεις όταν μπαίνουν άτομα που γράφουν μαθηματικά 5 , λογικό είναι να συμβιβάζονται οι καθηγητές και να σπρώχνουν τους φοιτητές λίγο.Άλλα εννοείτε πώς δεν είναι όλοι έτσι.
αχαχαχχα ενω αθηνα μπαινουν με τα υψηλοτατα μορια.14500 εχει η βαση 11500 η πατρα.δηλαδη στην αθηνα ο μεσος φοιτητης θα χει γραψει κανα 12 max στην πατρα κανα 8.μετριοι και οι δυο.δεν ξερω τι γινεται αλλου παντως πατρα δεν χαριζεται κανεις και ουτε τους ενδιαφερει αν μπηκανε στοκοι φοιτητες και καλα κανουνε εδω που τα λεμε.γενικοτερα στο πανεπιστημιο της πατρας αν δεν στρωσεις ποπο δεν τελειωνεις καμια σχολη.ισως το παιδαγωγικο της πατρας να ειναι η μονη σχολη της πλακας.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Και όσα Τμήματα ενσωματώθηκαν στο Πανεπιστήμιο Πατρών από τα πρώην ΤΕΙ Πατρών κλπ.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
ουτε σε αυτα τελειωνεις ευκολα??αχχαα καλα απο το να πηγαινα να σπουδασω τει καλυτερα να πλενω σκαλες.

Από όσο ξέρω ακόμη δεν έχει γίνει κανονική αναπροσαρμογή σε πανεπιστημιακό πρόγραμμα ακριβώς επειδή ακόμη εκκρεμούν διορισμοί καθηγητών με πανεπιστημιακές προδιαγραφές. Επίσης το επίπεδο γνώσεων των φοιτητών είναι χαμηλό, επειδή προέρχονται από ΤΕΙ (άλλη νοοτροπία σπουδών) ως μετεξέλιξη σε ΑΤΕΙ και τέλος ΑΕΙ...ΔΕΝ σημαίνει ότι εν μια νυκτί ανέβηκαν γνωστικό επίπεδο. Η ενσωμάτωση έγινε με διοικητικά χαρακτηριστικά.

Έχει φάση ο μετασχηματισμός της λέξης με βάση τα Μαθηματικά Γραμμικής Άλγεβρας της Νέας Δημοκρατίας:

ΤΕΙ ----> ΑΤΕΙ (Α+ΤΕΙ = Δεν είναι ΤΕΙ, Α στερητικό) ----> ΑΕΙ

όπου Τ = ΑΤ ένας γραμμικός μετασχηματισμός και Α = ΑΤ = Α (ΑΤ) χωρίς βλάβη της γενικότητας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
ποια η λογικη ενα τει να γινει αει??δεν ειμαι ρατσιστης απεναντι στα παιδια των τει ομως οπως και να το κανουμε καποιος λογος θα υπαρχει που τα λεγανε τει.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top