[12/06/2019] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Ο. Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,477 μηνύματα.
Οι πανελλήνιες εξετάσεις για το 2019 συνεχίζονται την Τετάρτη 12/06 για την Ο. Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής με την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ).

Καλή επιτυχία και καθαρό μυαλό σε όλους τους υποψηφίους! :spasiklas:

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2019. Για ό,τι αφορά τη ΑΕΠΠ (πώς τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.

Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί, όπου και θα προστεθούν τα θέματα και οι ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά από διάφορα φροντιστήρια!

Σημείωση συντονιστών: Επειδή τις ημέρες των εξετάσεων τα μηνύματα θα είναι πολυάριθμα, παρακαλούνται τα μέλη, αν εντοπίσουν κάποιο μήνυμα που αντιβαίνει στους όρους χρήσης του forum, να το αναφέρουν στους συντονιστές μέσω της χρήσης του συστήματος αναφοράς μηνύματος. Υπενθυμίζουμε ότι η αναφορά γίνεται πατώντας το κουμπί
στο κάτω μέρος των μηνυμάτων.


Θέματα
Απαντήσεις (Φροντιστήρια Κελάφας)


Προηγούμενα μαθήματα:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Τα θέματα ανέβηκαν. Θεωρω ότι το Α' θέμα είναι εύκολο με αναμενόμενη θεωρία, απλά στο τελευταίο υποερωτημα με τον πολλαπλασιασμο αλά ρωσικα, θέλει προσοχή και να το έχεις διαβάσει για το πως λειτουργεί, γιατί αλλιώς θα χασεις 10 μονάδες κατευθείαν. Β' θέμα, το Β1 θέλει λίγο προσοχή στα κενά και το Β2 θέλει ακόμα περισσότερη προσοχή και ψυχραιμία γιατί αν γίνει ένα λάθος θα βγει όλο το Β2 λάθος. Γενικά το Β' θέμα πιστεύω ότι είναι το θέμα στο οποίο θα χαθούν οι περισσότερες μονάδες ακόμα και από πολύ δυνατούς μαθητές, κυρίως λόγω απροσεξίας. Το Γ' και Δ' θέμα, είναι πολύ βατά αν έχει προετοιμαστεί ο μαθητής και δεν νομίζω ότι είναι ικανά να δημιουργήσουν συγχύσεις. Γενικά, δεν θεωρώ ότι είναι υπερβολικά δύσκολα, λίγο το Β' θέμα θέλει προσοχή. Πιστεύω ότι συγκριτικά με πέρσυ, οι βαθμολογίες θα είναι χαμηλότερες λόγω Α5, Β1 και Β2.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,874 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
Β1 Μην αγχώνεστε λάθος το έκανα

Code:
Αλγόριθμος Β1
 Δεδομένα // n, table, key //
 done <- ψευδής
 position <- 0
 I <-1
 count <- 0
 Όσο i <= n και done = ψευδής επανάλαβε
  Αν table[ ι - 1 ] = key τότε count <- count + 1
  Τέλος_αν
  Αν count = 3. τότε
  done <- αληθής
  position <- i αλλιώς
  i <- i +1  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης Αν done τότε
Εμφάνισε "Tο στοιχείο", key, "υπάρχει τουλάχιστον 3 φορές."
Εμφάνισε "Για τρίτη φορά εμφανίζεται στη θέση ", position, "." αλλιώς
Εμφάνισε "Το στοιχείο", key, "δεν υπάρχει τουλάχιστον 3 φορές." Τέλος_αν
Τέλος Β1


Προβληματίζομαι για το 8. Επρεπε πριν το 8 να εχει ένα ι = ι + 1. Εκτός αν θεωρεί ότι ο πίνακας αρχίζει με το position 1

edit: Δεν ήξερα ότι στη Γλώσσα οι πίνακες ξεκινάνε από το 1. Ελεος. Λάθος το έκανα αλλά δεν δέχομαι να το διοθρώσω.

ΣΛ

1. Ο δείκτης σε έναν πίνακα έχει υποχρεωτικά ακέραια τιμή.
Ναι. Κάποια παιδιά θα μπερδευτούν γιατί θα θεωρήσουν ότι πρέπει να μπει αντί για ακέραια τιμή φυσικός αριθμός. Αλλά ο φυσικός αριθμός είναι ακέραια τιμή αρα είναι Σωστό
2. Η έκφραση Χ ΚΑΙ (ΟΧΙ Χ) είναι πάντα Αληθής για κάθε τιμή της
λογικής μεταβλητής Χ.
Λάθος. Μόνο για 0 είναι αληθής
3. Η έκφραση "ΚΑΛΗΜΕΡΑ" > "ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ" έχει την τιμή Αληθής.
Δεν ξερω. Ορίζεται στη γλωσσα σύγκριση αλφαριθμιτικών. Σωστο λόγω sort θα έβαζα
4. Σκοπός της ιεραρχικής σχεδίασης είναι η διάσπαση του προβλήματος
σε μια σειρά από απλούστερα υποπροβλήματα.
Δεν ξέρω. Σωστό μάλλον
5. Στη ΓΛΩΣΣΑ έχουμε απεριόριστη εμβέλεια μεταβλητών.
Ναι θαρρω
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Για πάμε να δούμε τα θέματα ένα-ένα..


ΘΕΜΑ Α
Συνηθισμένα θέματα δίχως κάτι που να απαιτεί ιδιαίτερη σκέψη ή εξυπνάδα.
Επί της ουσίας σου δίνονταν κάποιοι αλγόριθμοι κι έκανες ότι ζητούσε βήμα-βήμα.

Α1. Κλασικό Σ-Λ με 2 θεωρίας.
Α2. Θεωρία που μέσω της τριβής με το μάθημα την απαντάει ο καθένας δίχως παπαγαλία.
Α3. Πολύ απλή εκτύπωση τιμών, μόνη προσοχή ότι πρόκειται για μέχρις ότου.
Α4. Εντάξει, αλίμονο αν κάποιος δεν ξέρει την δομή των διαγραμμάτων ροής.
Α5. Δεν είχε κάποια ιδιαίτερη δυσκολία, ούτε απαιτούνταν να ξέρεις τον αλγόριθμο(άλλωστε δίνεται). Μόνη προσοχή ότι πρόκειται για επανάληψη.


ΘΕΜΑ Β
Σε σχέση με προηγούμενες χρονιές δεν ήταν το θέμα που συνήθιζε να "κόβει" βαθμούς από τους υποψηφίους.

Β1. Απλή διάσχιση πίνακα κι αναζήτηση κλειδιού. Αν ξέρεις να το κάνεις για ένα, ξέρεις να το κάνεις και για 3. Η συμπλήρωση κενών είναι πολύ τετριμμένη.
Β2.
α) Απλή αντιστοιχία τύπων, ορισμάτων-παραμέτρων και τρόπου κλήσης. Δε θεωρώ ότι μπορεί να δυσκόλεψε κάποιον να βρει κάποιο από τα λάθη που υπήρχαν.
β) Αν έκανες το α) είναι σαν να έχεις κάνει κι αυτό το ερώτημα. Μόνος προβληματισμός οι αλλαγές που έπρεπε να κάνουν σε όσα είχαν λάθος τρόπο κλήσης.


ΘΕΜΑ Γ
Ανεξάρτητα ερωτήματα(δηλαδή όχι παράλληλους υπολογισμούς), όλα μέσα σε μια "Όσο", δίχως καμία ασάφεια ή παρερμηνία.
Δίνεται και το tip για όσους εμμένουν σε χρήση πινάκων.


ΘΕΜΑ Δ
Μέχρι και το Δ4 είναι παρόμοιας δυσκολίας με το Γ, μιας κι επί της ουσίας ζητάει παρόμοια πράγματα και τρόπο υπολογισμό τους.
Δ5. Διπλή ταξινόμηση, αυτό έχει μια αυξημένη δυσκολία, θεωρώ ότι έπρεπε να δίνει περισσότερους βαθμούς.


Καλά Αποτελέσματα :thumbup:


Β1

Προβληματίζομαι για το 8. Επρεπε πριν το 8 να εχει ένα ι = ι + 1. Εκτός αν θεωρεί ότι ο πίνακας αρχίζει με το position 1

Όχι, δεν έπρεπε. Οι πίνακες ξεκινάνε από το 1 αλλά κι από το μηδέν να ξεκινούσαν, πάλι δεν θα ήταν σωστό αυτό που λες(δε καταλαβαίνω καν το σκεπτικό σου). Κατ' επέκταση το (4) σου θα έπρεπε να είναι table.

1. Ο δείκτης σε έναν πίνακα έχει υποχρεωτικά ακέραια τιμή.
Ναι. Κάποια παιδιά θα μπερδευτούν γιατί θα θεωρήσουν ότι πρέπει να μπει αντί για ακέραια τιμή φυσικός αριθμός. Αλλά ο φυσικός αριθμός είναι ακέραια τιμή αρα είναι Σωστό
2. Η έκφραση Χ ΚΑΙ (ΟΧΙ Χ) είναι πάντα Αληθής για κάθε τιμή της
λογικής μεταβλητής Χ.
Λάθος. Μόνο για 0 είναι αληθής
3. Η έκφραση "ΚΑΛΗΜΕΡΑ" > "ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ" έχει την τιμή Αληθής.
Δεν ξερω. Ορίζεται στη γλωσσα σύγκριση αλφαριθμιτικών. Σωστο λόγω sort θα έβαζα
4. Σκοπός της ιεραρχικής σχεδίασης είναι η διάσπαση του προβλήματος
σε μια σειρά από απλούστερα υποπροβλήματα.
Δεν ξέρω. Σωστό μάλλον
5. Στη ΓΛΩΣΣΑ έχουμε απεριόριστη εμβέλεια μεταβλητών.
Ναι θαρρω

Η δική μου εκτίμηση είναι:
Σ: Όντως αυτό μπορεί να μπέρδεψε κάποιους.
Λ: Το '0' που λες δε ξέρω που κολλάει μιας και μιλάμε για λογική μεταβλητή.
Λ: Έχω την εντύπωση ότι τα γράμματα πάνε ανάποδα αλλά όσοι δίνουν θα ξέρουν με σιγουριά αυτό.
Σ
Λ: Η εμβέλεια είναι εντός προγράμματος, δεν επεκτείνεται και σε υποπρογράμματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
Όχι, δεν έπρεπε. Οι πίνακες ξεκινάνε από το 1 αλλά κι από το μηδέν να ξεκινούσαν, πάλι δεν θα ήταν σωστό αυτό που λες(δε καταλαβαίνω καν το σκεπτικό σου). Κατ' επέκταση το (4) σου θα έπρεπε να είναι table.


τραγικο. Γιατί τι κάνανε να αρχίζει από το 1.


Έστω ξεκινά ο πίνακας με 0
Τότε το (4) ανκαστικά είναι table[ i - 1 ] = key γιατί πρέπει να μετρήσουμε και πρώτη θέση του πίνακα.
η θέση του πίνακα είναι i - 1

το (8) αναγκαστικά position = i ενώ η τρέχουσα θέση ειναι i - 1. Συνεπώς για να ισχύει αυτό που έγραψα έκανα σχόλιο ότι o πίνακας αρχίζει με position = 1. Εκεί μπερδεύτηκα.

Η δική μου εκτίμηση είναι:
Σ: Όντως αυτό μπορεί να μπέρδεψε κάποιους.
Λ: Το '0' που λες δε ξέρω που κολλάει μιας και μιλάμε για λογική μεταβλητή.
Λ: Έχω την εντύπωση ότι τα γράμματα πάνε ανάποδα αλλά όσοι δίνουν θα ξέρουν με σιγουριά αυτό.
Σ
Λ: Η εμβέλεια είναι εντός προγράμματος, δεν επεκτείνεται και σε υποπρογράμματα.
ok. Τη λογική μεταβλητή την έκανα copy paste μετά γιατί σε άλλη γραμμη στο pdf και δεν την έβαλα υπόψιν. Σωστά.

:morning1: Πάτωσα όπως την έκθεση :beee:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,692 μηνύματα.
Παιδιά εγώ στα διαγράμματα ροής των επαναλήψεων, έβαλα το "εντολές" σε ορθογώνιο σχήμα.
Όμως δεδομένου ότι μια εντολή μπορεί να είναι και η ΔΙΑΒΑΣΕ ή η ΓΡΑΨΕ, έβαλα σχόλιο στο τέλος ότι τα ορθογώνια θα μπορούσανε να είναι και πλάγια παραλληλόγραμμα, ανάλογα με τις εντολές. Έπραξα σωστά;

Είδα τις λύσεις στον Πουκαμισά. Περιμένω καθαρό 100ρι :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Εγώ στο Γ με αρχή επανάληψης δούλευα
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,982 μηνύματα.
Μια ερώτηση ποσό θα μου κόψουνε στο θέμα Δ που μπερδεύτηκα και αντί για I έβαλα J στην ταξινόμηση;
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,692 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,982 μηνύματα.
Μια απάντηση;
 

Panelele19

Νεοφερμένος

Ο Panelele19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,982 μηνύματα.
Τίποτα άκυρο σωστό είναι τελικά!
Περιμένω γύρω στο 16!!!
 

Panelele19

Νεοφερμένος

Ο Panelele19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Παιδιά στη μετατροπή του αλγορίθμου αλλά ρωσικά σε πρόγραμμα γλώσσας , έβαλα αντί για όσο επαναλαβε , εντολή αν ... Ηταν το μονο λάθος που εκανα στην άσκηση. Ποσο πιστεύετε θα μ κόψουν ;
 

blackmamba

Νεοφερμένος

Ο blackmamba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
2 μονάδες λογικά ...!Εγω δυσκολεύτηκα λίγο μα καταλάβω τι εννοεί το β2β πως να τα αλλάξω δηλαδή κατά τα αλλά μόνο 2-4 μονάδες να χάσω από τα προγράμματα και 2-4 από τη θεωρία ..Καλή επιτυχίας μας έμεινε άλλο ένα και ο αγωνας δικαιωνεται !Η χρήση της GOTO θα ήταν λάθος ;

Τίποτα άκυρο σωστό είναι τελικά!
Περιμένω γύρω στο 16!!!
Μεταβλητές δεν είναι Τ I,j? Αρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανεξαρτήτως έτσι μου έχουν πει ..!
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,692 μηνύματα.
Στην ερώτηση ανάπτυξης σχετικά με τις πράξεις επί των δομών δεδομένων που εφαρμόζονται στους πίνακες έχω μία ερώτηση. Από τις πράξεις επί των δομών δεδομένων που αναφέρονται στο σχολικό βιβλίο υπάρχει κάποια που δεν εφαρμόζεται σε πίνακα; προσπαθώ να καταλάβω προς τι η αναφορά της λέξης πίνακας στο ερώτημα. Δηλαδή Γιατί δεν ζήτησε απλά τις πράξεις επί των δομών δεδομένων.
 

blackmamba

Νεοφερμένος

Ο blackmamba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Στην ερώτηση ανάπτυξης σχετικά με τις πράξεις επί των δομών δεδομένων που εφαρμόζονται στους πίνακες έχω μία ερώτηση. Από τις πράξεις επί των δομών δεδομένων που αναφέρονται στο σχολικό βιβλίο υπάρχει κάποια που δεν εφαρμόζεται σε πίνακα; προσπαθώ να καταλάβω προς τι η αναφορά της λέξης πίνακας στο ερώτημα. Δηλαδή Γιατί δεν ζήτησε απλά τις πράξεις επί των δομών δεδομένων.

Αυτές που εφαρμόζονται σε έναν πίνακα είναι η αναζήτησή ταξινόμηση συγχώνευση διαχωρισμός τα αλλά δεν είναι !αυτο ήταν η παγίδα
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,982 μηνύματα.
2 μονάδες λογικά ...!Εγω δυσκολεύτηκα λίγο μα καταλάβω τι εννοεί το β2β πως να τα αλλάξω δηλαδή κατά τα αλλά μόνο 2-4 μονάδες να χάσω από τα προγράμματα και 2-4 από τη θεωρία ..Καλή επιτυχίας μας έμεινε άλλο ένα και ο αγωνας δικαιωνεται !Η χρήση της GOTO θα ήταν λάθος ;


Μεταβλητές δεν είναι Τ I,j? Αρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανεξαρτήτως έτσι μου έχουν πει ..!


Ναι το ξέρω!
Μια ερώτηση στο Γ3 έκανα το εξής!
Έβαλα μια τιμή max έξω και την σύγκρινα.Στις λύσεις κάνει πρώτα το Γ4 όμως.Ποσο λέτε να μου κόψουν;
 

blackmamba

Νεοφερμένος

Ο blackmamba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Ναι το ξέρω!
Μια ερώτηση στο Γ3 έκανα το εξής!
Έβαλα μια τιμή max έξω και την σύγκρινα.Στις λύσεις κάνει πρώτα το Γ4 όμως.Ποσο λέτε να μου κόψουν;

Στις λυσεις του πουκάμισα έτσι το είδα που λες σαν max<-- -1 όπως το έβαλα και εγώ
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,692 μηνύματα.
Αυτές που εφαρμόζονται σε έναν πίνακα είναι η αναζήτησή ταξινόμηση συγχώνευση διαχωρισμός τα αλλά δεν είναι !αυτο ήταν η παγίδα
Ωχ όχι ρε γαμώτο έβαλα την εισαγωγή και την προσπέλαση. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι οι πίνακες είναι στατικές δομές Οπότε εισαγωγή δεν έχει νόημα σε αυτούς πάω να δω πόσα μόρια έχασα. Η προσπέλαση πρέπει να είναι σωστή Αφού την αναφέρει και το ορόσημο το φροντιστήριο. Αναζήτηση ταξινόμηση τις έβαλα κανονικά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top