ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 856924
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος


Καλό σχήμα θέλει μόνο,τίποτα αλλο!το εμβαδον στα ολοκληρωματα με τα σχηματα με εχει μπερδεψει λιγο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Στην περίπτωση που ζητηθεί εμβαδό μεταξύ περίπλοκων συναρτήσεων, είναι παραίτητο να ξέρει κανείς αυτή τη μέθοδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος


Όντως, αν βάλουν αθροίσματα πολυωνυμικών, εκθετικών, τριγωνομετρικών κτλ το σχήμα είναι no-no. Αν από την άλλη βάλουν κάτι απλό όπως την ρίζα x για παράδειγμα τότε το σχήμα δεν θα κάνει κακό αλλά δεν είναι αναγκαίο για τη λύση.Εγώ προτιμούσα να βγάζω αλγεβρικά τις απόλυτες τιμές. Ξέρετε, μηδενισμός της συνάρτησης, μονοτονία και πινακάκι προσήμων.
Στην περίπτωση που ζητηθεί εμβαδό μεταξύ περίπλοκων συναρτήσεων, είναι παραίτητο να ξέρει κανείς αυτή τη μέθοδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
somebody!
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


ουφ.... γράφω αύριο αρχαία σε όλο τον Αριστοτέλη και έχω ΚΑΤΑΑΓΧΩΘΕΙ
Έχεις τελιωσει την επαναληψη σου?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος


Όντως, αν βάλουν αθροίσματα πολυωνυμικών, εκθετικών, τριγωνομετρικών κτλ το σχήμα είναι no-no. Αν από την άλλη βάλουν κάτι απλό όπως την ρίζα x για παράδειγμα τότε το σχήμα δεν θα κάνει κακό αλλά δεν είναι αναγκαίο για τη λύση.
Γενικά,καλό είναι να κάνετε σχήμα ακόμα και αν δεν χρειάζεται. Πιστεύω ότι βοηθάνε να καταλάβετε καλύτερα τι κάνετε. Προσωπικά,πάντα έκανα σχήματα,προτιμούσα να έχω και εικόνα εκτός από την άλγεβρα και τις πράξεις που έκανα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος


Νταξ, αν κάποιος μπορεί να κάνει ένα καλό σχήμα ας το κάνει, μαθηματικά είναι, όπως θες φτάνεις στη λύση.Γενικά,καλό είναι να κάνετε σχήμα ακόμα και αν δεν χρειάζεται. Πιστεύω ότι βοηθάνε να καταλάβετε καλύτερα τι κάνετε. Προσωπικά,πάντα έκανα σχήματα,προτιμούσα να έχω και εικόνα εκτός από την άλγεβρα και τις πράξεις που έκανα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
somebody!
Νεοφερμένο μέλος


Έχεις τελιωσει την επαναληψη σου?
Ναι ντάξει... Απλώς πάντοτε νομίζω πως δεν τα ξέρω, με αποτέλεσμα να χάνω χρόνο, διάθεση, ύπνο και να αγχώνομαι.
Τώρα πάλι τα ξεκίνησα... βέβαια όχι όλα, αυτα που δεν ξέρω τέλεια. Δυστυχώς είμαι από τη φύση μου πολύ αγχώδης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ναι ντάξει... Απλώς πάντοτε νομίζω πως δεν τα ξέρω, με αποτέλεσμα να χάνω χρόνο, διάθεση, ύπνο και να αγχώνομαι.
Τώρα πάλι τα ξεκίνησα... βέβαια όχι όλα, αυτα που δεν ξέρω τέλεια. Δυστυχώς είμαι από τη φύση μου πολύ αγχώδης
Ουπς



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valous
Εκκολαπτόμενο μέλος



Την μια στιγμη ειμαι οκ.. ξαφνικα ομως για παραδειγμα, βλεπω τα ταδε θεματα του ταδε μαθηματος την ταδε χρονια και αγχωνομαι με την δυσκολια τους.. Και παλιοτερα αγχωνομουν που και που.. αλλα οχι σε τετοιο βαθμο, ουτε τοσο συχνα..

Βεβεια βοηθαει οτι θελω οικονομικες σχολες.. που εχουν χαμηλες βασεις σχετικα.. 14.500 για θεσσαλονικη, 13.500 βολο-γιαννενα, 12000 κρητη.. Φυσικα και στοχος μου ειναι η θεσσαλονικη και πιστευω ειναι εφικτος, αλλα το να μην καταφερω να γραψω 12.000 στο 5ο πεδιο.. ειναι ταυτοχρονα και τρομακτικο αλλα και αστειο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος


Για οικονομικές σχολές να επενδύσεις σε ΑΟΘ και Μαθηματικά Γενικής. Καλοί βαθμοί σε αυτά τα δυο μαθήματα δίνουν ένα καλό πριμ για το 5ο πεδίο. Βέβαια, και τα υπόλοιπα 5 μαθήματα παίζουν το ρόλο τους. Άραξε, το μόνο που απαιτούν οι πανελλαδικές είναι ενα μέσο μυαλό και μια οργανωμένη προσπάθεια, ακόμη και αν στοχεύεις για πάνω από 19.000 μόρια.Οσο πλησιαζει η 18 μαιου... παρατηρω οτι ολο και συχνοτερα με πιανουν κρισεις, ολο και για πιο ασημαντους λογους.
Την μια στιγμη ειμαι οκ.. ξαφνικα ομως για παραδειγμα, βλεπω τα ταδε θεματα του ταδε μαθηματος την ταδε χρονια και αγχωνομαι με την δυσκολια τους.. Και παλιοτερα αγχωνομουν που και που.. αλλα οχι σε τετοιο βαθμο, ουτε τοσο συχνα..Βεβεια, μετα καθομαι και υπολογιζω τα μορια.. και βλεπω οτι περναω ακομα και αν γραψω σε ολα τα μαθηματα πολυ πιο κατω απο αυτα που περιμενω, και ξαφνικα μου ερχεται ορεξη και διαβαζω αμεσως!!
Βεβεια βοηθαει οτι θελω οικονομικες σχολες.. που εχουν χαμηλες βασεις σχετικα.. 14.500 για θεσσαλονικη, 13.500 βολο-γιαννενα, 12000 κρητη.. Φυσικα και στοχος μου ειναι η θεσσαλονικη και πιστευω ειναι εφικτος, αλλα το να μην καταφερω να γραψω 12.000 στο 5ο πεδιο.. ειναι ταυτοχρονα και τρομακτικο αλλα και αστειο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος



#not
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
μαρινακι96
Νεοφερμένο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
trelomogolo
Εκκολαπτόμενο μέλος


Η ασκηση..(ζητα πεδια ορισμου)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


β) Ίδια μέθοδος με το α)
γ) Θες |χ|-χ >=0 <=> |χ| >=χ. Από ιδιότητες απολύτων, η ισότητα ισχύει όταν το χ=>0, η ανίσωση ισχύει όταν το χ<0. Άρα ΠΟ=R
Δοκίμασε μόνη τα υπόλοιπα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος


Καλησπερα παιδια,8α η8ελα την βοη8εια σας.Προσφατα(την παρασκευη) πηρα ενα βοη8ημα για τα μαθ.γεν.Ενθουσιαστηκα μπρω να πω και ασχολουμε συνεχεια.Στην ασκηση που βλεπετε (1,14) δεν μπορεσα να λυσω ουτε ενα,ενα προσπα8ησα αρκετα.Αν καποιος μπορει να μου πει τον τροπο...Πισω εχει τισ λυσεισ και τισ ανεβασα και αυτεσ.Δεν παω φροντ και το μα8ηματικο του σχολειου τον πηγαμε στο διευθυντη οποτε ......
Η ασκηση..(ζητα πεδια ορισμου)
Οι λυσεις οπωσ τισ δείχνει πισω![]()
An kati δεν φαινεται καλα πειτε μου,τισ εκανα περικοπη τισ εικονεσ για αυτο εγιναν εστι![]()
![]()
α) Δεν πρέπει ο παρονομαστής να είναι μηδέν, δηλαδή δεν πρέπει το |x| - x να είναι μηδέν, δηλαδή δεν πρέπει |x| = x, που συμβαίνει μόνο όταν ο x είναι αρνητικός.
β) Ομοίως.
γ) Δεν πρέπει η υπόρριζη ποσότητα να είναι αρνητική, δηλαδή πρέπει το |x| - x να είναι μεγαλύτερο ή ίσο του μηδενός, δηλαδή πρέπει το |x| να είναι μεγαλύτερο ή ίσο του x, που συμβαίνει πάντα (Άλγεβρα Α' Λυκείου).
δ) Πρέπει το |x| + x να είναι μεγαλύτερο του μηδενός, δηλαδή πρέπει το |x| να είναι μεγαλύτερο του -x, που συμβαίνει μόνο όταν ο x είναι θετικός.
ε) Πρέπει να μην μηδενίζεται ο παρονομαστής, δηλαδή να μην μηδενίζονται ταυτόχρονα οι δυο απόλυτες τιμές. Η πρώτη μηδενίζει στο 3 και στο -3, η δεύτερη μηδενίζει στο -1 και στο 3. Άρα το 3 τα μηδενίζει και τα 2, πράγμα που δεν θέλουμε.
στ) Πρέπει να μην μηδενίζουν ταυτόχρονα οι δυο απόλυτες τιμές, πράγμα που συμβαίνει για κάθε x.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
trelomogolo
Εκκολαπτόμενο μέλος


α) Δεν πρέπει ο παρονομαστής να είναι μηδέν, δηλαδή δεν πρέπει το |x| - x να είναι μηδέν, δηλαδή δεν πρέπει |x| = x, που συμβαίνει μόνο όταν ο x είναι αρνητικός.
β) Ομοίως.
γ) Δεν πρέπει η υπόρριζη ποσότητα να είναι αρνητική, δηλαδή πρέπει το |x| - x να είναι μεγαλύτερο ή ίσο του μηδενός, δηλαδή πρέπει το |x| να είναι μεγαλύτερο ή ίσο του x, που συμβαίνει πάντα (Άλγεβρα Α' Λυκείου).
δ) Πρέπει το |x| + x να είναι μεγαλύτερο του μηδενός, δηλαδή πρέπει το |x| να είναι μεγαλύτερο του -x, που συμβαίνει μόνο όταν ο x είναι θετικός.
ε) Πρέπει να μην μηδενίζεται ο παρονομαστής, δηλαδή να μην μηδενίζονται ταυτόχρονα οι δυο απόλυτες τιμές. Η πρώτη μηδενίζει στο 3 και στο -3, η δεύτερη μηδενίζει στο -1 και στο 3. Άρα το 3 τα μηδενίζει και τα 2, πράγμα που δεν θέλουμε.
στ) Πρέπει να μην μηδενίζουν ταυτόχρονα οι δυο απόλυτες τιμές, πράγμα που συμβαίνει για κάθε x.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 40 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.