Σχετικά με το IELTS

tasos1195

Νεοφερμένος

Ο τάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Εγώ θα πρότεινα να βρεις κάποιον να κάνεις ιδιαίτερα γιατί έτσι θα μπορείς να καλύπτεις τις δικές σου ανάγκες και το "μάθημα" να εξατομικευτεί στις δικές σου δυνατότητες και "κενά". Από κει κι έπειτα είναι και θέμα τιμών. Αλλά μη φοβάσαι αν δεν έχει εμπειρία ο καθηγητής. Εγώ πάντα λέω ό,τι μου έλεγε ο δικός μου καθηγητής "Εάν γνωρίζεις αγγλικά, όποια εξέταση και να επιλέξεις θα το πάρεις" (εκτός κι αν είσαι τελείως άτυχος). Εδώ είμαστε όλοι να σε βοηθήσουμε σε ό,τι χρειαστείς σε όλη τη διάρκεια προετοιμασίας σου αλλά και μετά το πέρας αυτής :D
Κι εγώ συμφωνώ με τα ιδιαίτερα, ειδικά σε ανώτερο επίπεδο όπως ielts και proficiency. O καθηγητής/τρια προσέχει περισσότερο τις αδυναμίες σου, η διδασκαλία είναι εξατομικευμένη και μπορείς να τελειοποιήσεις τις δεξιότητές σου. Δεν υποτιμώ το φροντιστήριο σε καμιά περίπτωση αλλά εκεί υπάρχουν άτομα με τα οποία είναι δύσκολο πολλές φορές να συμβαδίσεις σε μαθησιακό επίπεδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Κι εγώ συμφωνώ με τα ιδιαίτερα, ειδικά σε ανώτερο επίπεδο όπως ielts και proficiency. O καθηγητής/τρια προσέχει περισσότερο τις αδυναμίες σου, η διδασκαλία είναι εξατομικευμένη και μπορείς να τελειοποιήσεις τις δεξιότητές σου. Δεν υποτιμώ το φροντιστήριο σε καμιά περίπτωση αλλά εκεί υπάρχουν άτομα με τα οποία είναι δύσκολο πολλές φορές να συμβαδίσεις σε μαθησιακό επίπεδο.
Αυτό που χάνεις από τα άτομα με τα οποία δύσκολα συμβαδίζεις σε μαθησιακό επίπεδο (αν υποθέσουμε ότι είσαι ο μαθητής - διάνοια και δεν μπορείς να ταιριάξεις με τους κοινούς θνητούς) :P το κερδίζεις από την μεγαλύτερη έκθεση στη γλώσσα και τους πιο εξειδικευμένους καθηγητές. Ένα καλό φροντιστήριο έχει διαφορετικούς καθηγητές για το κάθε αντικείμενο (γραμματική - λεξιλόγιο - προφορικά) που στην τελική κάνει τη διαφορά γιατί κανείς καθηγητής δεν είναι τοπ σε όλα. Επίσης το φροντιστήριο σου δίνει την ευκαιρία να κάνεις περισσότερες ώρες μάθημα με τα ίδια χρήματα, να ακούσεις περισσότερες απορίες, να κάνεις περισσότερο listening, έχει μεγαλύτερη γκάμα βιβλίων και γενικότερα εκπαιδευτικού υλικού και πιο καλά καταρτισμένους καθηγητές. Το ιδιαίτερο είναι πολύ φτωχό συγκριτικά και ο μαθητής πρέπει να ξεφεύγει πολύ από το μέσο όρο (προς τα πάνω και προς τα κάτω) για να πεις ότι οφελείται περισσότερο (μιλάμε πάντα από μαθησιακής άποψης - δεν διαφωνεί κανείς πως το ιδιαίτερο είναι πιο βολικό), ο δε καθηγητής πρέπει να είναι πάρα πολύ έμπειρος και καταρτισμένος για να μπορέσει να σου παρέχει ανάλογες υπηρεσίες όπως αυτές που σου παρέχει ένα φροντιστηριακό team. Και φυσικά αν ο καθηγητής είναι τοπ, δεν θα χρεώνει 15 ευρώ την ώρα...

Εννοείται δεν θα διαλέξεις το πρώτο φροντιστήριο που θα βρεις μπροστά σου με την φτηνότερη τιμή και τις πιο παχυλές υποσχέσεις, έτσι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tasos1195

Νεοφερμένος

Ο τάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Αυτό που χάνεις από τα άτομα με τα οποία δύσκολα συμβαδίζεις σε μαθησιακό επίπεδο (αν υποθέσουμε ότι είσαι ο μαθητής - διάνοια και δεν μπορείς να ταιριάξεις με τους κοινούς θνητούς) :P το κερδίζεις από την μεγαλύτερη έκθεση στη γλώσσα και τους πιο εξειδικευμένους καθηγητές. Ένα καλό φροντιστήριο έχει διαφορετικούς καθηγητές για το κάθε αντικείμενο (γραμματική - λεξιλόγιο - προφορικά) που στην τελική κάνει τη διαφορά γιατί κανείς καθηγητής δεν είναι τοπ σε όλα. Επίσης το φροντιστήριο σου δίνει την ευκαιρία να κάνεις περισσότερες ώρες μάθημα με τα ίδια χρήματα, να ακούσεις περισσότερες απορίες, να κάνεις περισσότερο listening, έχει μεγαλύτερη γκάμα βιβλίων και γενικότερα εκπαιδευτικού υλικού και πιο καλά καταρτισμένους καθηγητές. Το ιδιαίτερο είναι πολύ φτωχό συγκριτικά και ο μαθητής πρέπει να ξεφεύγει πολύ από το μέσο όρο (προς τα πάνω και προς τα κάτω) για να πεις ότι οφελείται περισσότερο (μιλάμε πάντα από μαθησιακής άποψης - δεν διαφωνεί κανείς πως το ιδιαίτερο είναι πιο βολικό), ο δε καθηγητής πρέπει να είναι πάρα πολύ έμπειρος και καταρτισμένος για να μπορέσει να σου παρέχει ανάλογες υπηρεσίες όπως αυτές που σου παρέχει ένα φροντιστηριακό team. Και φυσικά αν ο καθηγητής είναι τοπ, δεν θα χρεώνει 15 ευρώ την ώρα...
Εννοείται δεν θα διαλέξεις το πρώτο φροντιστήριο που θα βρεις μπροστά σου με την φτηνότερη τιμή και τις πιο παχυλές υποσχέσεις, έτσι?
Δεν είμαι ο μαθητής-διάνοια σε καμία περίπτωση αλλά έχοντας περάσει και από φροντιστήριο και από ιδιαίτερο μπορώ να κάνω μια ασφαλή εκτίμηση. Έχει τύχει να κάνω πρώτο χρόνο prof σε φροντιστήριο και να υπάρχει μαθήτρια που δεν μπορούσε να αρθρώσει μια σωστή συντακτικά πρόταση στο speaking. Μπορεί βέβαια να συμβαίνει και το αντίθετο: να είσαι λίγο πιο πίσω από τους άλλους και να χρειάζεσαι περισσότερη ατομική προσπάθεια. Επίσης, δε συμφωνώ στο ότι όλοι οι καθηγητές φροντιστηρίων είναι επαρκώς καταρτισμένοι (πολλά ακούγονται) αλλά βέβαια το ίδιο μπορεί να συμβαινει και με τους καθηγητές των ιδιαίτερων. Τέλος, θεωρώ ότι όσον αφορά την τιμή μπορείς να βρεις καθηγητή που να συνδυάζει κατάρτιση και πείρα με προσιτές τιμές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Δεν είμαι ο μαθητής-διάνοια σε καμία περίπτωση αλλά έχοντας περάσει και από φροντιστήριο και από ιδιαίτερο μπορώ να κάνω μια ασφαλή εκτίμηση. Έχει τύχει να κάνω πρώτο χρόνο prof σε φροντιστήριο και να υπάρχει μαθήτρια που δεν μπορούσε να αρθρώσει μια σωστή συντακτικά πρόταση στο speaking. Μπορεί βέβαια να συμβαίνει και το αντίθετο: να είσαι λίγο πιο πίσω από τους άλλους και να χρειάζεσαι περισσότερη ατομική προσπάθεια. Επίσης, δε συμφωνώ στο ότι όλοι οι καθηγητές φροντιστηρίων είναι επαρκώς καταρτισμένοι (πολλά ακούγονται) αλλά βέβαια το ίδιο μπορεί να συμβαινει και με τους καθηγητές των ιδιαίτερων. Τέλος, θεωρώ ότι όσον αφορά την τιμή μπορείς να βρεις καθηγητή που να συνδυάζει κατάρτιση και πείρα με προσιτές τιμές.
Κι εγώ έχω περάσει και από φροντιστήριο και από ιδιαίτερο - και από τις δυο πλευρές. Δεν λέω ότι όλοι οι καθηγητές φροντιστηρίων είναι καλοί και όλοι οι καθηγητές ιδιαίτερων κακοί. Άλλωστοι πολλοί κάνουν και τα δύο. Κι εγώ που πιστεύω πως το ιδιαίτερο υστερεί εκπαιδευτικά, κάνω ατομικά μαθήματα στο φροντιστήριο αν χρειαστεί και έχω στο παρελθόν κάνει και ιδιαίτερα σε σπίτια. Δεχόμαστε ότι θα μπορέσεις να βρεις έναν έμπειρο και σωστό καθηγητή και όχι τον πρώτο τυχόντα. Αυτό που λέω είναι ότι δεδομένης ίδιας ικανότητας καθηγητή, το ιδιαίτερο σου στερεί (εσένα του μαθητή) κάποια πράγματα όπως η μεγαλύτερη επαφή με τη γλώσσα, η εξειδίκευση στη διδασκαλία, η μεγαλύτερη γκάμα εκπαιδευτικού υλικού κλπ.

Το ότι γενικά γίνεται καλύτερη δουλειά στα φροντιστήρια απ' ό,τι στα ιδιαίτερα είναι δεδομένο. Τα στοιχεία των οργανισμών που διενεργούν εξετάσεις (HAU, British Council) αυτό δείχνουν και δεν είναι καθόλου περίεργο. Το βλέπω και όταν πηγαίνω σε σεμινάρια στα οποία συμμετέχουν καθηγητές από φροντιστήρια και καθηγητές που κάνουν μόνο ιδιαίτερα. Και μόνο η μεγαλύτερη εμπειρία στις εξετάσεις μπορεί να κάνει τη διαφορά, χώρια η καλύτερη επιμόρφωση, η επίβλεψη κλπ.

Ακόμα κι αν έχεις ένα συμμαθητή που κάνει πολλά λάθη, αυτό δεν είναι κακό εκτός αν ο καθηγητής ασχολείται συνέχεια μόνο με αυτόν. Η διεργασία που κάνεις τη στιγμή που ακούς τον αδύναμο μαθητή να μιλάει και τον διορθώνεις νοητά, για σένα είναι πολύτιμη μάθηση. Η προσπάθεια που κάνεις να τον καταλάβεις, να καταλάβεις την προφορά του, το τι θέλει να πει, το πώς θα έπρεπε να το πει για να βγάζει νόημα, για σένα είναι μάθηση. Είναι ακριβώς η μάθηση που χάνεις κάνοντας μάθημα μόνος σου.

Προσωπικά θεωρώ ότι ο καλός μαθητής χάνει περισσότερο όταν κάνει ιδιαίτερο απ' ό,τι ο κακός.

Να στο πω κι αλλιώς. Αν είσαι ο μέσος μαθητής (καλός ή μέτριος) και έχεις βρει έναν καταπληκτικό καθηγητή, ρώτα σε ποιο φροντιστήριο δουλεύει και πήγαινε να κάνεις μάθημα εκεί. Θα πάρεις περισσότερα από το να τον έχεις καθηγητή στο σπίτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Συνήθως όσοι δίνουν αυτό το IELTS έχουν καλό επίπεδο αγγλικής; Γιατί από όσο ξέρω κάποιους, πριν δώσουν ούτε απλό βιβλίο αγγλικών πάνω στην επιστήμη τους δεν ήξεραν να διαβάσουν. Τα τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης, αρκετοί νέοι μεταναστεύουν κυρίως για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό. Έχουν IELTS;

΄Ολα τα αγγλόφωνα προγράμματα των ευρωπαικών πανεπιστημίων απαιτούν IELTS. Το κάθε πανεπιστήμιο θέτει σαν προυπόθεση το βαθμό του IELTS που θα πρέπει να έχει ο υποψήφιος για να γίνει δεκτός. Συνήθως κυμαίνεται από 6,5 - 8 το οποίο σημαίνει επίπεδο advanced - proficiency.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.Quantum

Δραστήριο μέλος

Ο Dr.Quantum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 512 μηνύματα.
Πώς σου φαίνεται το Manchester?

Στους περισσότερους που ρωτώ, τους αρέσει. Λένε ότι είναι η απόλυτη φοιτητούπολη. Για το μέσο φοιτητή δηλαδή τη θεωρώ πολύ ωραία πόλη.

Εμένα δε μου αρέσει γιατί έχω διαφορετικό τρόπο ζωής. Θέλω φύση, δάση, λίμνες ανοιχτούς χώρους etc. Δεν είμαι ούτε των πάρτιζ, ούτε των μεγάλων ιβέντς κ.λπ. για τα οποία φημίζεται το Μάντσεστερ.

Τώρα από το πανεπιστήμιο είμαι λίγο απογοητευμένος γιατί μέχρι στιγμής νιώθω ότι αυτό που κάνω δεν είναι εμβάθυνση στη φυσική άλλα συλλογή τεχνικών γνώσεων για να γίνω ανταγωνιστικός υπάλληλος με γνώσεις φυσικής στη βιομηχανία. Ελπίζω να αλλάξει αφού μπώ στο 1ο έτος και αρχίσω την ειδίκευση στη Θεωρητική Φυσική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Στους περισσότερους που ρωτώ, τους αρέσει. Λένε ότι είναι η απόλυτη φοιτητούπολη. Για το μέσο φοιτητή δηλαδή τη θεωρώ πολύ ωραία πόλη.

Εμένα δε μου αρέσει γιατί έχω διαφορετικό τρόπο ζωής. Θέλω φύση, δάση, λίμνες ανοιχτούς χώρους etc. Δεν είμαι ούτε των πάρτιζ, ούτε των μεγάλων ιβέντς κ.λπ. για τα οποία φημίζεται το Μάντσεστερ.

Τώρα από το πανεπιστήμιο είμαι λίγο απογοητευμένος γιατί μέχρι στιγμής νιώθω ότι αυτό που κάνω δεν είναι εμβάθυνση στη φυσική άλλα συλλογή τεχνικών γνώσεων για να γίνω ανταγωνιστικός υπάλληλος με γνώσεις φυσικής στη βιομηχανία. Ελπίζω να αλλάξει αφού μπώ στο 1ο έτος και αρχίσω την ειδίκευση στη Θεωρητική Φυσική.

Κοιταξε και τα παρτυ και τα event ειναι μέρος των σπουδών ως ένα σημείο προφανώς. Μια δόση, όχι τίγκα στα πάρτυ. Για ειδικευση στη Θεωρητική Φυσική πήγες όχι για ειδίκευση στο πώς να αναμείξετε αλκοολούχα ποτά για να ρίξετε την κοπελιά απέναντι.
Από οσό ξέρω που εχεις γράψει είσαι σε foundation year. Είναι λογικό να κάνετε λίγο πιο γενικά πράγματα, αν το σκεφτείς και μόνος σου ειναι λογικό αφού είναι foundation και μετά έχεις την ευκαιρία να εμβαθύνεις σε αυτό που σ'αρεσει ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Στους περισσότερους που ρωτώ, τους αρέσει. Λένε ότι είναι η απόλυτη φοιτητούπολη. Για το μέσο φοιτητή δηλαδή τη θεωρώ πολύ ωραία πόλη.

Εμένα δε μου αρέσει γιατί έχω διαφορετικό τρόπο ζωής. Θέλω φύση, δάση, λίμνες ανοιχτούς χώρους etc. Δεν είμαι ούτε των πάρτιζ, ούτε των μεγάλων ιβέντς κ.λπ. για τα οποία φημίζεται το Μάντσεστερ.

Τώρα από το πανεπιστήμιο είμαι λίγο απογοητευμένος γιατί μέχρι στιγμής νιώθω ότι αυτό που κάνω δεν είναι εμβάθυνση στη φυσική άλλα συλλογή τεχνικών γνώσεων για να γίνω ανταγωνιστικός υπάλληλος με γνώσεις φυσικής στη βιομηχανία. Ελπίζω να αλλάξει αφού μπώ στο 1ο έτος και αρχίσω την ειδίκευση στη Θεωρητική Φυσική.
Χμμμμ κι εμένα που μου αρέσουν οι πόλεις δεν ξέρω αν θα επέλεγα το Manchester για να ζήσω. Πάντως φαντάζομαι θα υπάρχουν ανοιχτοί χώροι στην πόλη και στα περίχωρα. Δεν μπορεί.... Αγγλία είναι ;)

Όσο για τις σπουδές, στην Αγγλία γενικά δεν δίνουν έμφαση στη θεωρία στα χαμηλότερα επίπεδα σπουδών. Από αυτή την άποψη είναι καλύτερο να έχεις κάνει προπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα και μεταπτυχιακά στην Αγγλία γιατί συνδιάζεις the best of both worlds. Αλλά ΟΚ πιστεύω θα βρεις το δρόμο σου. Καλή συνέχεια και να βλέπεις πολύ BBC για να συνηθίζεις τη γλώσσα. Είναι το καλύτερο Listening.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

relia23

Νεοφερμένος

Η relia23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
γεια σας, με εχει δεχτει το πανεπιστημιο που ηθελα για μεταπτυχιακο στην Αγγλια και ζηταει μεσο ορο στο ιελτς 7 και στα επιμερους τουλαχιστον 5.5 . το θεμα ειναι οτι εχω ξεκινησει μαθηματα ιελτς και δινω σε ενα μηνα ομως εχω ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα διαχειρισης του χρονου μου, στο reading μου παιρνει γυρω στις 2 ωρες και κατι ενω εκει εχουμε μονο μια ωρα. Το 5.5 δεν το πετυχαινω μεσα στη μια ωρα με την καμια...στα αλλα παρτς τα παω καλα σχετικα δηλαδη τα περναω με 7 περιπου...σας εχει τυχει κ σε σας με το reading? εχω παρει Cambridge Proficiency το 2007 και τα Αγγλικα μου θεωρω οτι ειναι σε καλο επιπεδο, προσπαθω και να εξασκουμαι...αλλα τι να κανω με το reading? με εχει φοβισει παρα πολυ καθως μπορει να μου στερησει το μεταπτυχιακο και αυτο θα μου κοστισει πολυ...το toefl εχει καλυτερο χρονοδιαγραμμα ξερετε? καταλαβαινω τα κειμενα ανετα αλλα αδυνατω να συλλαβω τις απαντησεις σε τοσο λιγο χρονο. καμια συμβουλη πλιζ help!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Είναι πολύ περίεργο να σου παίρνει τόσο πολύ χρόνο το Reading, ειδικά αν πιάνεις το 7 στα άλλα parts. Κατ΄αρχήν είσαι σίγουρη πως παίρνεις 7 στο Writing? Και κατά δεύτερο λόγο, ποια τεχνική σου έχει δείξει ο καθηγητής σου για το Reading? Μήπως κάθεσαι και διαβάζεις τα κείμενα πριν κοιτάξεις τις ερωτήσεις? Τι ακριβώς είναι αυτό που σε δυσκολεύει στο Reading? Είναι ότι δεν καταλαβαίνεις το νόημα του κειμένου, ότι σου παίρνει χρόνο να διαβάσεις και να βρεις τις απαντήσεις ή κάτι άλλο; Σε δυσκολεύουν το ίδιο όλα τα είδη ερωτήσεων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
΄Εχω την εντύπωση ότι μπορείς να στείλεις τα αποτελέσματα του IELTS μέχρι τέλος Αυγούστου. Βέβαια δεν ξέρω αν αυτό ισχύει για όλα τα Πανεπιστήμια. Θα σου πρότεινα να τους ρωτήσεις. Αν αυτό ισχύει και για το Πανεπιστήμιο που σε έχει αποδεχτεί, τότε έχεις ακόμα αρκετό καιρό να εξασκηθείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,031 μηνύματα.
Χτες εδωσα κι εγω τα γραπτα( το προηγουμενο Σαββατο προφορικα). Γενικα η εξεταση οπως την περιμενα, τιποτα διαφορετικο απο τα practice tests ουτε σε δομη ουτε σε επιπεδο δυσκολιας. Οπως περιμενα το ζορικο part ηταν η εκθεση για μενα προσωπικα. Αν και ειχα πραγματα να γραψω (και οι 2 εκθεσεις ειχαν περισσοτερες λεξεις απο το μινιμουμ τους) τελειωσα εντελως οριακα κ προλαβα να κανω ελαχιστες διορθωσεις μονο στο essay. Και επειδη το χω αυτο, σκεφτομαι απο χτες χαζά λάθη που εκανα, οπως ενα αρθρο μπροστα απο non-countable noun ή επανάληψη εκφράσεων και χτυπάω το κεφάλι μου :( .Ελπίζω να μην αποδειχτόυν πολύ αυστηροί στη διόρθωση του writing γιατι το average που χρειαζομαι πιστευω το πιανω αλλα θελω και τουλαχιστον 6 στο καθενα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Χμμμμ κι εμένα που μου αρέσουν οι πόλεις δεν ξέρω αν θα επέλεγα το Manchester για να ζήσω. Πάντως φαντάζομαι θα υπάρχουν ανοιχτοί χώροι στην πόλη και στα περίχωρα. Δεν μπορεί.... Αγγλία είναι ;)

Όσο για τις σπουδές, στην Αγγλία γενικά δεν δίνουν έμφαση στη θεωρία στα χαμηλότερα επίπεδα σπουδών. Από αυτή την άποψη είναι καλύτερο να έχεις κάνει προπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα και μεταπτυχιακά στην Αγγλία γιατί συνδιάζεις the best of both worlds. Αλλά ΟΚ πιστεύω θα βρεις το δρόμο σου. Καλή συνέχεια και να βλέπεις πολύ BBC για να συνηθίζεις τη γλώσσα. Είναι το καλύτερο Listening.

Aν μιλάμε για Cambridge ή Oxford University σε θετικές επιστήμες (π.χ. φυσική, μαθηματικά) σε αντίθεση με τα υπόλοιπα Βρετανικά Πανεπιστήμια, ακολουθούν αρκετά θεωρητικό πρόγραμμα σπουδών στα πρώτα έτη και μεγάλη πίεση σε θεωρητικές λεπτομέρειες (όπως στη χώρα μας).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Και επειδη το χω αυτο, σκεφτομαι απο χτες χαζά λάθη που εκανα, οπως ενα αρθρο μπροστα απο non-countable noun ή επανάληψη εκφράσεων και χτυπάω το κεφάλι μου :( .Ελπίζω να μην αποδειχτόυν πολύ αυστηροί στη διόρθωση του writing γιατι το average που χρειαζομαι πιστευω το πιανω αλλα θελω και τουλαχιστον 6 στο καθενα..
Αυτό όλοι το κάνουν, είναι αναπόφευκτο γιατί σε όλους ξεφεύγουν χαζά λάθη (τα χαζά είναι αυτά που είναι το πιο πιθανό να κάνεις γιατί όλοι "τα ξέρουν" και δεν τα δουλεύουν όσο πρέπει στην προετοιμασία τους). Αν οι εκθέσεις που έγραφες ήταν γύρω στο 6, τότε το πιθανότητερο είναι να πιάσεις το 6 και στις εξετάσεις. Δεν βαθμολογούν ιδιαίτερα αυστηρά.

Όταν βγουν τα αποτελέσματα πες μας πώς πήγες!

Υ.Γ. Τι έπεσε στο Writing 1?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,031 μηνύματα.
Αυτό όλοι το κάνουν, είναι αναπόφευκτο γιατί σε όλους ξεφεύγουν χαζά λάθη (τα χαζά είναι αυτά που είναι το πιο πιθανό να κάνεις γιατί όλοι "τα ξέρουν" και δεν τα δουλεύουν όσο πρέπει στην προετοιμασία τους). Αν οι εκθέσεις που έγραφες ήταν γύρω στο 6, τότε το πιθανότητερο είναι να πιάσεις το 6 και στις εξετάσεις. Δεν βαθμολογούν ιδιαίτερα αυστηρά.

Όταν βγουν τα αποτελέσματα πες μας πώς πήγες!

Υ.Γ. Τι έπεσε στο Writing 1?

Δε ξερω τι επιανα στις εκθεσεις , 1-2 που ειχε διορθωσει η καθηγητρια μου που εκανα κατι ιδιαιτερα πριν ενα 2μηνο μου ειπε οτι ηταν αρκετα καλες, μονο αυτο. Γενικα στο writing, ενω το ειχα παλια οταν πηγαινα φροντ κ εδινα αγγλικα, δεν εκανα ιδιαιτερη εξασκηση οσο στα αλλα parts.

Task 1 ηταν ενας πινακας με καταναλωση διαφορετικων ειδων φαγητων ανα εβδομαδα, κατα τυχη ειχα πεσει σε ακριβως ιδια στο βιβλιο με τα practice tests που εκανα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Α ξέρω ποιο λες, εύκολο θεματάκι. Σε έναν μαθητή μου που έδωσε πριν 2 εβδομάδες έπεσε process diagram με παραγωγή πυρηνικής ενέργειας και τα είδε όλα. Το 6 το πήρε πάντως.

Καλά αποτελέσματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,031 μηνύματα.
Α ξέρω ποιο λες, εύκολο θεματάκι. Σε έναν μαθητή μου που έδωσε πριν 2 εβδομάδες έπεσε process diagram με παραγωγή πυρηνικής ενέργειας και τα είδε όλα. Το 6 το πήρε πάντως.

Καλά αποτελέσματα!

27/3 τα περιμενω. Ευχαριστω πολυ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Καλή επιτυχία και στο IELTS αλλά και σε ό,τι σκοπεύετε όλοι σας να κάνετε παιδιά! Όλοι μαζί στον αγώνα :P (και στην υπομονή)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

learner.11gr

Νεοφερμένος

Ο learner.11gr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Μήπως μπορεί κάποιος να μας δώσει τα φώτα του σχετικά με τις αντιστοιχίσεις των υψηλών επιπέδων; Γιατί έχω βρει δύο διαφορετικές εκδοχές στο διαδίκτυο.
Πχ σε κάποια sites ότι το band 7 έως 8 του IELTS αντιστοιχουν στο advanced (CAE) και ότι από 8,5/9 και πάνω αντιστοιχεί στο CPE του Cambridge και στο ευρωπαϊκό C2 (CEFR, κοινό ευρωπαϊκό πλαίσιο για γλώσσες).
Αλλά αυτό μου δημιουργεί την απορία , από 8 έως 8,5 στο IELTS (που είναι πολύ υψηλή βαθμολογία) δεν θεωρείται επιπέδου ευρωπαϊκού C2? Άλλα sites λένε ότι από 8 και πάνω είναι C2 και επίσης αν δεν απατώμαι επίσης όποιος πιάνει grade A στο Cambridge Αdvanced θεωρείται ότι έχει το C2 επίπεδο.

Εντωμεταξύ θα ήθελα κι εγώ από την προσωπική μου εμπειρία να πω ότι συμφωνώ απόλυτα με αυτό που γράφτηκε πιο πάνω, ότι το IELTS είναι μια εξέταση με πολλές ιδιαιτερότητες και ότι δεν σημαίνει ότι επειδή κάποιος ξέρει καλά αγγλικά ότι μπορεί να το δώσει επιτυχώς χωρίς ειδική προετοιμασία.
Εγώ (με προσωπικό background το CPE με Α και έχοντας διατηρήσει το επίπεδο της γλώσσας σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο με εφημερίδες περιοδικά και ράδιο), χρειάστηκε για επαγγελματικούς λόγους να δώσω το IELTS και κατά προτίμηση πολύ άμεσα, και λόγου αυξημένου ανταγωνισμού στο επαγγελματικό μου αντικείμενο ήθελα κατά προτίμηση να πιάσω το 8.5. Βέβαια βλέποντας τις ιδιαιτερότητες της εξέτασης, ιδίως όσον αφορά το writing task 1 συνειδητοποίησα ότι καλό είναι να υπάρξει μια προετοιμασία με δάσκαλο αλλά από την άλλη επειδή είχα περιορισμένο ελεύθερο χρόνο λόγο δουλειάς σκέφτηκα ότι λόγω καθημερινής εξάσκησης με τη γλώσσα τα τελευταία χρόνια μπορώ να δώσω και με self-study από βιβλία και απαντημένα samples στο διαδίκτυο.

Δυστυχώς διαπίστωσα πολύ αργά και ενώ ήδη πλησίαζαν οι εξετάσεις, ότι δεν μπορούσαν τα βιβλία και τα παραδείγματα στο διαδίκτυο να καλύψουν τις ανάγκες μου- πολλά από αυτά ήταν band 7-7.5 και δεν είχαν το sophisticated vocabulary που ήθελα. Ενώ αντίθετα αν είχα βρει έναν έμπειρο δάσκαλο θα μου είχε κάνει μια εξατομικευμένη προετοιμασία προσαρμοσμένη στις ανάγκες μου και στις ικανότητές μου.
Πήγα έτσι στις εξετάσεις με άγχος και ενώ τα προφορικά πήγαν πάρα πολύ καλά, το writing 1 μου πήρε 35 λεπτα και με αμφίβολο αποτέλεσμα και έτσι ακόμα και το writing 2 που για το επίπεδο μου, μου είναι πολύ βατό το έγραψα με πίεση χρόνου και ενώ έγραψα καλά μπορούσα να είχα απαντήσει ακόμα καλύτερα.

Παράλληλα λόγω άγχους, 2-3 tricky ερωτήσεις στο listening και άλλες 2-3 tricky ερωτήσεις στο reading που υπό άλλες συνθήκες θα έπιανα, δεν τις έχω σίγουρες, θα δείξει.
Το αποτέλεσμα είναι ότι ενώ έχω τα φόντα, λόγω ελλιπούς προετοιμασίας έχασα βαθμούς άδικα. Και θα δω, αναλόγως αποτελέσματος μάλλον θα το ξαναδώσω, αυτή τη φορά οπωσδήποτε με έναν καλό καθηγητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Δεν υπάρχει ακριβής αντιστοιχία των σκορ του IELTS με τα επίπεδα του CEFR. Ακόμα και οι επίσημες απόψεις διίστανται.

Π.χ. δες εδώ από το επίσημο σάιτ του British Council https://takeielts.britishcouncil.org...cores/common-european-framework-equivalencies

και εδώ από το επίσημο σάιτ του IELTS: https://www.ielts.org/researchers/common_european_framework.aspx

Παρατηρείς κάποια διαφορά? ;)

Γενικά θεωρείται πως το 9 δεν το παίρνει ούτε native speaker χωρίς προετοιμασία, οπότε ο ξένος δεν έχει καμία ελπίδα. Το πρόβλημα είναι πως η διαφορά μεταξύ του 9 και του 8,5 είναι 1-2 λάθη, πολύ εύκολο να τα κάνεις λόγω βιασύνης ή λόγω αμέλειας ή απλά επειδή έτυχε κάτι αν μην το καταλάβεις, ακόμα κι αν έχεις υψηλό επίπεδο αγγλικών.

Οι αντιστοιχίες είναι περισσότερο ενδεικτικές παρά αποδεικτικές. Ας πούμε κάποιος που έχει το Proficiency δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι fluent. Όπως και να το κάνεις, αν έχεις πάρει το Proficiency κοντά στη βάση, δηλαδή με σκορ 60-65%, αυτό στην ουσία σημαίνει ότι πολλά από τα πράγματα που λες / διαβάζεις / καταλαβαίνεις σε επίπεδο C2 είναι λάθος. Άρα σε ένα τεστ με υψηλές απαιτήσεις όπως είναι το IELTS ο μέσος κάτοχος Proficiency παίρνει με αρκετή δυσκολία 7,5-8.

Σε καμία περίπτωση δεν θα πρότεινα να δώσει κανείς για IELTS χωρίς προετοιμασία με καθηγητή, εφόσον θέλει σκορ μεγαλύτερο του 6,5 ακόμα κι αν τα αγγλικά του είναι πάρα πολύ καλά.

Όταν βγουν τα αποτελέσματά σου ενημέρωσέ μας αν θέλεις. Μπορεί να τα έχεις πάει καλύτερα απ' ό,τι νομίζεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top