Πώς να καταφέρω την παπαγαλία της Ιστορίας;

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,384 μηνύματα.
Γινεται καποιος να γραψει σχετικα καλα (>16) με δικά του λόγια; Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Εγραψα πάνω απο 17, χωρίς να γράψω μια λέξη παπαγαλία ;) (+είχα ξεχάσει να γράψω κάποια πράγματα, κυρίως στις πηγές). Αν τα γράψεις με δικά σου λόγια, και αν είσαι κοντά στο κείμενο του βιβλίου θα πάρεις σχεδόν όλες τις μονάδες (πχ αν πιάνει 10, θα πάρεις 8.5-9)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

girly14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η girly14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Παιδιά θέλω κι εγώ βοήθεια, φτάνουμε στο τέλος και την ιστορία όσες εκατομμύρια φορές και να την διαβάσω δεν μπορώ να την θυμάμαι τέλεια μια απόκλιση του 15% την έχω... ποσό πολύ πειράζει γιατί μου έχουν πέσει τα φτερά η αλήθεια είναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,384 μηνύματα.
Παιδιά θέλω κι εγώ βοήθεια, φτάνουμε στο τέλος και την ιστορία όσες εκατομμύρια φορές και να την διαβάσω δεν μπορώ να την θυμάμαι τέλεια μια απόκλιση του 15% την έχω... ποσό πολύ πειράζει γιατί μου έχουν πέσει τα φτερά η αλήθεια είναι

Διάβασμα, ξανά και ξανά, σε σημείο με το που τελειώνεις τη μία πρόταση, να ξέρεις πως πάει η επόμενη. Με την 1η φορά, κανείς δε κατάφερε να την μάθει παπαγαλία 100%. Θέλει επαναλήψεις συνέχεια :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Συνέδεσε τα ακουστικά στον υπολογιστή/κινητό, βάλε το ένα ακουστικό στο αυτί και άκουγε μουσική διαβάζοντας.
Δεν είναι 100% εγγυημένο, αλλά τις τελευταίες 3 μέρες με έχει βοηθήσει να αποστηθίσω ΑΟΔΕ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ArictocGreecexD

Νεοφερμένος

Ο ArictocGreecexD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
εμενα παντως στο μαθημα της ιστοριας με βοηθαει η καθηγητρια μου. Με πιεζει βεβαια αλλα με υπογραμμιση και αποστηθιση παραγραφο παραγραφο γινεται δουλεια :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ChristinaZck

Νεοφερμένος

Η ChristinaZck αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Όσον αφορά τον τροπο αποστηθισης δεν εχω να πω και τίποτα που δεν προαναφέρθηκε... Κι εγω διάβαζα πρώτα όλη την παράγραφο, μετα πρόταση πρόταση μέχρι να μπορω να πω τις πρώτες δυο προτάσεις, τις τρεις πρώτες, τέσσερις, εώς ότου έβγαζα όλη την παράγραφο.
Θέλω όμως να τονίσω κατι άλλο: μην αφήνεις κενά. ΠΟΤΕ. Για κανένα λόγο.
Έκανες το μάθημα στο φροντιστήριο; Διάβασε το. Την ίδια μέρα, την επόμενη. Μην προχωράνε μαθήματα χωρίς εσυ να εχεις βγάλει τις σελίδες που καλύφθηκαν. Όσες σελίδες δε διάβασα επαρκώς όλη τη χρονια, έφτασα στην τελευταία επανάληψη να με κυνηγάνε ακόμα. Μην τρέχεις την ύλη υπερβολικά. Βγαζε κάθε κεφάλαιο με προσοχή. Βγαζε το σωστά και 100%. Μονο τότε να προχωράς στο επόμενο. Ετσι στην επανάληψη δε θα εχεις ούτε μια άγνωστη πρόταση. Θα ειναι απλώς επανάληψη ήδη γνωστών κομματιών χωρίς νέα αποστήθιση. (Btw, το ίδιο θα πρότεινα και για βιολογία γενικης).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,788 μηνύματα.
Όσον αφορά τον τροπο αποστηθισης δεν εχω να πω και τίποτα που δεν προαναφέρθηκε... Κι εγω διάβαζα πρώτα όλη την παράγραφο, μετα πρόταση πρόταση μέχρι να μπορω να πω τις πρώτες δυο προτάσεις, τις τρεις πρώτες, τέσσερις, εώς ότου έβγαζα όλη την παράγραφο.
Θέλω όμως να τονίσω κατι άλλο: μην αφήνεις κενά. ΠΟΤΕ. Για κανένα λόγο.
Έκανες το μάθημα στο φροντιστήριο; Διάβασε το. Την ίδια μέρα, την επόμενη. Μην προχωράνε μαθήματα χωρίς εσυ να εχεις βγάλει τις σελίδες που καλύφθηκαν. Όσες σελίδες δε διάβασα επαρκώς όλη τη χρονια, έφτασα στην τελευταία επανάληψη να με κυνηγάνε ακόμα. Μην τρέχεις την ύλη υπερβολικά. Βγαζε κάθε κεφάλαιο με προσοχή. Βγαζε το σωστά και 100%. Μονο τότε να προχωράς στο επόμενο. Ετσι στην επανάληψη δε θα εχεις ούτε μια άγνωστη πρόταση. Θα ειναι απλώς επανάληψη ήδη γνωστών κομματιών χωρίς νέα αποστήθιση. (Btw, το ίδιο θα πρότεινα και για βιολογία γενικης).

Εκτος ολων αυτων, προσοχη να εχεις αντοχες και να μην τα παρατησεις τις μερες που δινεις ιστορια... Ο,τι εχεις διαβασει ολη τη χρονια θα παει στραφη, γιατι οπως και να το κανεις παπαγαλια ειναι.... θελει συνεχως επαναληψη το μαθημα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pkat876

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pkat876 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 242 μηνύματα.
Θεωρώ πως δεν χρειάζεται σε καμία μα καμία περίπτωση παπαγαλία, αλλά αποστήθιση. Πρώτα πρέπει κανείς να κατανοήσει και μετά να προσπαθήσει να αναπαράγει το κείμενο που διάβασε. Κοινώς ΝΑΙ στην αποστήθιση, δηλαδή στην απόδοση του κειμένου με παραλλαγμένα λόγια και στη γνώση χρονολογιών, προσώπων, τοποθεσιών, ονομάτων και ΟΧΙ παπαγαλία, δηλαδή απομνημόνευση στείρων γνώσεων, οι οποίες στην επανάληψη θα έχουν ξεχαστεί σίγουρα!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Θεωρώ πως δεν χρειάζεται σε καμία μα καμία περίπτωση παπαγαλία, αλλά αποστήθιση. Πρώτα πρέπει κανείς να κατανοήσει και μετά να προσπαθήσει να αναπαράγει το κείμενο που διάβασε. Κοινώς ΝΑΙ στην αποστήθιση, δηλαδή στην απόδοση του κειμένου με παραλλαγμένα λόγια και στη γνώση χρονολογιών, προσώπων, τοποθεσιών, ονομάτων και ΟΧΙ παπαγαλία, δηλαδή απομνημόνευση στείρων γνώσεων, οι οποίες στην επανάληψη θα έχουν ξεχαστεί σίγουρα!!!!

Παπαγαλια=αποστηθιση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pkat876

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pkat876 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 242 μηνύματα.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ = ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΛΕΩ
ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΗ= Η ΓΝΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΤΗΜΑ ΜΟΥ

Η αποστήθιση είναι μία τεχνική μάθησης, η οποία επικεντρώνεται στη μηχανική απομνημόνευση της εκπαιδευτικής ύλης, αντί της κριτικής κατανόησης των εννοιών, με σκοπό την αποθήκευση πληροφοριών στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Η αποστήθιση σε παγκόσμιο επίπεδο θεωρείται παρωχημένη πρακτική και αποτελεί πλέον τη βάση του εκπαιδευτικού συστήματος ελάχιστων κρατών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pkat876

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pkat876 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 242 μηνύματα.
Τότε πώς θα έπρεπε να εξετάζεται η ιστορία ή η βιολογία; Συμφωνώ απόλυτα ότι η στείρα απομνημόνευση γνώσεων είναι μαι διαδικασία επίπονη και αφάνταστα κουραστική, όμως εαν γίνει σωστά, τότε θεωρώ ότι ο μαθητής μπορεί να αποκτήσει γνώσεις. Φυσικά είναι ελάχιστοι αυτοί που αποστηθίζουν σωστά ¨/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Τότε πώς θα έπρεπε να εξετάζεται η ιστορία ή η βιολογία; Συμφωνώ απόλυτα ότι η στείρα απομνημόνευση γνώσεων είναι μαι διαδικασία επίπονη και αφάνταστα κουραστική, όμως εαν γίνει σωστά, τότε θεωρώ ότι ο μαθητής μπορεί να αποκτήσει γνώσεις. Φυσικά είναι ελάχιστοι αυτοί που αποστηθίζουν σωστά ¨/

Αστο δε καταλαβαινεις πως ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΝΟΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΩΣΕΙΣ!!! Εμενα 18 μου βαλανε Ιστορια και μου κοψανε απο πηγες και απο 2 παραγραφους που ξεχασα απο αγχος ολοκληρες!! Ολα τα αλλα τα απεδωσα με δικα μου λογια,σωστα ,με ιδιο νοημα,χωρις να ξεχασω κατι και με συνωνυμα αντι για τις ιδιες λεξεις γιατι εκανα πολλες μα παρα πολλες φορες επαναληψη εχοντας κατανοησει τι διαβαζω!! (18.1 βασικα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pkat876

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pkat876 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 242 μηνύματα.
Αστο δε καταλαβαινεις πως ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΝΟΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΩΣΕΙΣ!!! Εμενα 18 μου βαλανε Ιστορια και μου κοψανε απο πηγες και απο 2 παραγραφους που ξεχασα απο αγχος ολοκληρες!! Ολα τα αλλα τα απεδωσα με δικα μου λογια,σωστα ,με ιδιο νοημα,χωρις να ξεχασω κατι και με συνωνυμα αντι για τις ιδιες λεξεις γιατι εκανα πολλες μα παρα πολλες φορες επαναληψη εχοντας κατανοησει τι διαβαζω!! (18.1 βασικα)

Μα το 18 απ' όλα τ' άλλα δεν το πήρες;;; Τι θα έπρεπε να έχεις πάρει δηλαδή;:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Μα το 18 απ' όλα τ' άλλα δεν το πήρες;;; Τι θα έπρεπε να έχεις πάρει δηλαδή;:worry:

Με τη δικη σας λογικη επρεπε να χω παρει κανα 16!!! Δεν εχασα ΚΑΘΟΛΟΥ απο αυτα που εγραψα κανονικα και δε τα ε γραψα αποστηθιζοντας τα!! Μη μπερδευετε τις λεξεις!! Αποστηθιση,παπαγαλια ειναι το ιδιο πραγμα και καποιοι το μπορουν!! Ενω μεσα σε 10 μηνες με πολλες επαναληψεις και κριτικη σκεψη μπορει να αποδοθει το original 70-80% και να προσθεσετε λεξεις,φρασεις ιδιες με το πρωτοτυπο!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pkat876

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pkat876 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 242 μηνύματα.
Με τη δικη σας λογικη επρεπε να χω παρει κανα 16!!! Δεν εχασα ΚΑΘΟΛΟΥ απο αυτα που εγραψα κανονικα και δε τα ε γραψα αποστηθιζοντας τα!! Μη μπερδευετε τις λεξεις!! Αποστηθιση,παπαγαλια ειναι το ιδιο πραγμα και καποιοι το μπορουν!! Ενω μεσα σε 10 μηνες με πολλες επαναληψεις και κριτικη σκεψη μπορει να αποδοθει το original 70-80% και να προσθεσετε λεξεις,φρασεις ιδιες με το πρωτοτυπο!!!!

Αυτό ακριβώς θέλω να πω κι εγώ!!! Φυσικά και βασίζομαι στο πρωτότυπο κατά 80-90%. Δεν μπορώ να πω όμως και το "και"!!!! Άλλωστε, όταν μιλάμε για ιστορία και όχι ας πούμε για την εισαγωγή της λογοτεχνίας που μπορεί να αποδοθεί σίγουρα πιο ελεύθερα(μπορεί να είναι και λάθος το παράδειγμα, γιατί είμαι τεχνολογική), δεν μπορείς να αυτοσχεδιάζεις!!!! Και αυτή θεωρώ ότι είναι τελικά η διαφορά μεταξύ παπαγαλίας και αποστήθισης!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς θέλω να πω κι εγώ!!! Φυσικά και βασίζομαι στο πρωτότυπο κατά 80-90%. Δεν μπορώ να πω όμως και το "και"!!!! Άλλωστε, όταν μιλάμε για ιστορία και όχι ας πούμε για την εισαγωγή της λογοτεχνίας που μπορεί να αποδοθεί σίγουρα πιο ελεύθερα(μπορεί να είναι και λάθος το παράδειγμα, γιατί είμαι τεχνολογική), δεν μπορείς να αυτοσχεδιάζεις!!!! Και αυτή θεωρώ ότι είναι τελικά η διαφορά μεταξύ παπαγαλίας και αποστήθισης!

Χρησιμοποιεις λαθος ορους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pkat876

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pkat876 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 242 μηνύματα.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Ίσως... Αυτό τον όρο όμως χρησιμοποιεί και ο καθηγητής μου.

Τα πιασαμε τα λεφτα μας..Google it dear!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pkat876

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pkat876 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 242 μηνύματα.
Τα πιασαμε τα λεφτα μας..Google it dear!!

Σύμφωνα με lexigram:
[εκμάθηση από μνήμης]
απομνημόνευση
αποστήθιση: η αποστήθιση χωρίς κατανόηση του κειμένου δεν προσφέρει ουσιαστική γνώση

[μηχανική αποστήθιση χωρίς βαθύτερη κατανόηση]
παπαγαλία
παπαγαλισμός
ψιττακισμός
παπαγάλισμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top