Εξελίξεις στα ΤΕΙ

Andante

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Andante αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 222 μηνύματα.
Και το ΜΙΤ 4ετή σπουδές έχει και ολα τα πρωτοκλασάτα πανεπιστήμια
Και το πανεπιστήμιο Κυπρου 4ετή σπουδές εχει και εγγράφονται κανονικά στο ΤΕΕ με πληρη δικαιώματα
Και τα πανεπιστήμια της Αγγλια 3ετή σπουδές εχουν
όλοι αυτοί είναι επικίνδυνοι ???

Ντάξει δεν είναι το ίδιο, στο ΜΙΤ έχουν μαζέψει όλους τους nerds του πλανήτη με διακρίσεις σε πανεθνικά πρωταθλήματα φυσικής και μαθηματικών ενώ στα ΤΕΙ μπορεί να περάσεις και χωρίς καθόλου διάβασμα. Αν κοιτάξεις στις σχολές μηχανικών στο εξωτερικό, όλες ζητάνε σαν κριτήριο εισαγωγής " strong background in mathematics, chemistry and physics...." λές να είναι βλάκες στο εξωτερικό που το ζητάνε; Τα χρόνια που απαιτούνται λοιπόν για την απόκτηση πτυχίου δεν λένε και πολλά πράγματα, αλλού είναι το θέμα.

Όσον αφορά οτι θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις αποκτάς μόνο μέσω της τριβής με το αντικείμενο και το διάβασμα εξειδικευμένων τεχνικών "εγχειριδίων" χωρίς το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο, αυτό μου θυμίζει κάποιον που θέλει να τρέξει σπρίντ εκατοστάρι χωρίς προηγουμένως να έχει μάθει να περπατάει. Δεν είναι έτσι τα πράγματα εκτός αν έχεις μπερδέψει τον μηχανικό με τον απλό χειριστή ενός προγράμματος Η/Υ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Όσον αφορά οτι θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις αποκτάς μόνο μέσω της τριβής με το αντικείμενο και το διάβασμα εξειδικευμένων τεχνικών "εγχειριδίων" χωρίς το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο, αυτό μου θυμίζει κάποιον που θέλει να τρέξει σπρίντ εκατοστάρι χωρίς προηγουμένως να έχει μάθει να περπατάει. Δεν είναι έτσι τα πράγματα εκτός αν έχεις μπερδέψει τον μηχανικό με τον απλό χειριστή ενός προγράμματος Η/Υ.
Έγινε μεγάλε, πάρε εσύ π.χ. τα βιβλία από Παπασωτηρίου, Κλειδάριθμο και ΣΙΑ που τα 'χεις λιώσει (:lol:) και τις φοβερές γνώσεις που απέκτησες απ' τους καθηγητές σου (στις οποίες φαντάζομαι δε μπορείς να έχεις πρόσβαση από πουθενά αλλού:whatever:) και τράβα να κάνεις ποιοτικό έλεγχο, εκτέλεση ή οτιδήποτε άλλο σε έργο που στο 90% των περιπτώσεων θα φέρει τις δικές του, μοναδικές κατά περίπτωση απαιτήσεις και προδιαγραφές (δε μιλάμε προφανώς για αυθαίρετα, ημιυπαίθριους και λοιπές μπορδόχες αλλά για σοβαρά projects)!:rolleyes:

Έτσι είχαμε έναν μπάρμπα εδώ που μιλούσε καλή ώρα όπως εσύ, όταν του πήγαινα τα data books να του εξηγήσω τις αρμοδιότητες του project manager στα ASME Stamped έργα έλεγε "έλα μωρέ τώρα 40 χρόνια κάνω αυτή τη δουλειά" και "δεν ξέρουν στο πολυτεχνείο και ξέρουν αυτοί;" και τελικά το έργο πήγε "κουβά" κι αυτός από εκεί που 'ρθε!
Μάλλον δεν ήταν καλός φοιτητής και περνούσε τα μαθήματα με 5 γι' αυτό απέτυχε!:whatever:
Και συνήθως τέτοιες θλιβερές περιπτώσεις "συναδέλφων" προέρχονται από πολυτεχνικές σχολές γιατί εκεί είναι που γίνεται η πλύση εγκεφάλου και βγαίνουν τα παιδιά με την εντύπωση ότι "τα ξέρουν όλα" με αποτέλεσμα πολλοί να επαναπαύονται σε αυτό και να τρώνε τα μούτρα τους...

Δε θα κάτσω να το αναλύσω περαιτέρω γιατί δεν έχει νόημα, πόσο μάλλον όταν η εμπάθεια σου απέναντι σ' εμάς τους Τ.Ε. είναι λίγο πολύ γνωστή...τα υπόλοιπα θα σου τα διδάξει εν καιρώ ("the hard way" αλλά τι να κάνουμε) η πραγματικότητα της αγοράς εργασίας...καλή σου μέρα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Andante

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Andante αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 222 μηνύματα.
Δεν έχω καμμία εμπάθεια απέναντι τους Τ.Ε. αν είναι καλύτεροι έχουν την ευκαιρία να το αποδείξουν στην αγορά εργασίας. Όπως λές οτι το κάνεις και εσύ κάθε μέρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Η θεωρητική (όπως και η πρακτική) κατάρτιση στην οποία αναφέρεσαι αποκτώνται με την συνεχή "τριβή" του κάθε επαγγελματία με τα διάφορα σχετικά βιβλία/εγχειρίδια κ.λπ. και τη δουλειά που κάνει...

Πέραν των γενικών εννοιών και υποβάθρου το Πανεπιστήμιο και το Τ.Ε.Ι. δεν έχουν να προσφέρουν την εξειδικευμένη γνώση που απαιτεί η κάθε εργασία, πόσο μάλλον εκείνη που θα βελτιστοποιήσει την ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων/υπηρεσιών!

Όσοι πιστεύουν το αντίθετο είναι ή άτομα που δεν έχουν εργαστεί ακόμη ή άτομα που έχουν εργαστεί αλλά έχουν μείνει (δυστυχώς γι' αυτούς) στα διδάγματα των σχολών τους...

Εγώ απ'αυτά που γράφεις στην πλειοψηφία των απαντήσεών σου καταλαβαίνω ότι προσπαθείς να υποβαθμίσεις το επίπεδο των πολυτεχνικών σχολών και να το εξομοιωσεις με το επίπεδο των ΤΕΙ. Εξήγησέ μου λίγο με ποιόν πιθανό τρόπο σχολές που διαρκούν 5 χρόνια και το επίπεδο των φοιτητών τους είναι πιο καλό συγκριτικά με αυτό των φοιτητών ΤΕΙ (κατ'επέκταση μπορεί να καλυφθεί μεγαλύτερη ύλη πιο γρήγορα και αποτελεσματικά) να καταρτίζουν τους φοιτητές τους με τον ίδιο τρόπο που καταρτίζονται φοιτητές ΤΕΙ οι οποίοι τελειώνουν την σχολή σε λιγότερο χρονικό διάστημα και επίσης ερχόμενοι στην σχολή έχουν αρκετά χαμηλότερο υπόβαθρο γνώσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Εξήγησέ μου λίγο με ποιόν πιθανό τρόπο σχολές που διαρκούν 5 χρόνια και το επίπεδο των φοιτητών τους είναι πιο καλό συγκριτικά με αυτό των φοιτητών ΤΕΙ (κατ'επέκταση μπορεί να καλυφθεί μεγαλύτερη ύλη πιο γρήγορα και αποτελεσματικά) να καταρτίζουν τους φοιτητές τους με τον ίδιο τρόπο που καταρτίζονται φοιτητές ΤΕΙ οι οποίοι τελειώνουν την σχολή σε λιγότερο χρονικό διάστημα και επίσης ερχόμενοι στην σχολή έχουν αρκετά χαμηλότερο υπόβαθρο γνώσεων.

Ηλεκτρονικών μηχανικών ΑΤΕΙ-Θ
1. πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα ηλεκτρονικού μηχανικού
2. 44 μαθήματα στο προπτυχιακό πρόγραμμα + πτυχιακή εργασία + εξάμηνη πρακτική άσκηση

Ηλεκτρονικών μηχανικών πολυτεχνείο Κρήτης
1. πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα ηλεκτρονικού μηχανικού
2. 46 μαθήματα στο προπτυχιακό πρόγραμμα + διπλωματική εργασία

:hmm: :hmm: :hmm: :hmm: έτσι για να μην έχεις στο μυαλό μυθικές ιστορίες για αγρίους.Προφανώς πηγαίνεις ακόμη λύκειο είτε τελείωσες πρόσφατα και είσαι επηρεασμένη από την προπαγάνδα (της θείας, γειτόνισσας, κουμπάρας κτλ)
Υπάρχουν και τα αντίστοιχα sıte, μπες, διάβασε και μετά είμαστε εδώ να σχολιάσουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ηλεκτρονικών μηχανικών ΑΤΕΙ-Θ
44 μαθήματα στο προπτυχιακό πρόγραμμα + πτυχιακή εργασία + εξάμηνη πρακτική άσκηση

Έκανα τον κόπο να δω το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης (https://www.el.teithe.gr/Page.aspx?Type=0&ID=15). Σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών, ο αριθμός των απαιτούμενων μαθημάτων για πτυχίο είναι 40. Δε βλέπω πως βγαίνουν τα 44. Μήπως πήρες παραπάνω μαθήματα από τα ελάχιστα απαιτούμενα για πτυχίο ή είχε το πρόγραμμα σπουδών περισσότερα μαθήματα παλαιότερα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Επειδή υπάρχει υπουργική απόφαση που απαγορεύει να περιλαμβάνονται περισσότερα από 40 μαθήματα στα προγράμματα σπουδών των ΤΕΙ, έκανα τον κόπο να δω το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης (https://www.el.teithe.gr/Page.aspx?Type=0&ID=15). Σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών, ο αριθμός των απαιτούμενων μαθημάτων για πτυχίο είναι 40. Δε βλέπω πως βγαίνουν τα 44. Μήπως πήρες παραπάνω μαθήματα από τα ελάχιστα απαιτούμενα για πτυχίο ή είχε το πρόγραμμα σπουδών περισσότερα μαθήματα παλαιότερα;

Αυτά τα σχόλια ''μισό ειρωνικά'' ''μισό δεν ήξερα'' '' μισό υπέθεσα'' Civilara δεν σε χαρακτηρίζουν. Έχουμε ξανα κάνει την ίδια συζήτηση μαζί και σου είχα εξηγήσει πως βγαίνουν τα 44 μαθήματα, επειδή όμως γρήγορα και επιλεκτικά ξεχνάς ας τα δούμε και πάλι :

Το Πρόγραμμα Σπουδών του τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχ. αποτελείται από 40 μαθήματα, καλύπτοντας μία ευρεία περιοχή γνωστικών αντικειμένων. Από αυτά, τα 34 μαθήματα είναι υποχρεωτικά (Υ) ενώ τα 6 είναι κατ’ επιλογήν υποχρεωτικά (ΕΥ) από ένα πλήθος 18 προσφερόμενων μαθημάτων. Εαν οι γνώσεις που παρέχονται σε ένα μάθημα είναι προϋπόθεση παρακολούθησης/δήλωσης ενός άλλου μαθήματος, το πρώτο μάθημα χαρακτηρίζεται ως προαπαιτούμενο του δεύτερου. Στο Πρόγραμμα Σπουδών προσφέρονται, επιπλέον, 16 προαιρετικά μαθήματα (ΠΜ), τα οποία παρέχουν στους φοιτητές τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, κάποια μαθήματα εξειδικευμένων γνώσεων. Τα ΠΜ δεν ανήκουν σε συγκεκριμένα εξάμηνα και ο βαθμός τους δεν προσμετράται στον βαθμό πτυχίου. Ωστόσο, όλοι οι φοιτητές για να πάρουν πτυχίο, υποχρεούνται να παρακολουθήσουν επιτυχώς 4 τουλάχιστον ΠΜ, επιπλέον των 40 μαθημάτων

https://www.el.teithe.gr/Page.aspx?Type=0&ID=16
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Αυτά τα σχόλια ''μισό ειρωνικά'' ''μισό δεν ήξερα'' '' μισό υπέθεσα'' Civilara δεν σε χαρακτηρίζουν. Έχουμε ξανα κάνει την ίδια συζήτηση μαζί και σου είχα εξηγήσει πως βγαίνουν τα 44 μαθήματα, επειδή όμως γρήγορα και επιλεκτικά ξεχνάς ας τα δούμε και πάλι :

Το Πρόγραμμα Σπουδών του τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχ. αποτελείται από 40 μαθήματα, καλύπτοντας μία ευρεία περιοχή γνωστικών αντικειμένων. Από αυτά, τα 34 μαθήματα είναι υποχρεωτικά (Υ) ενώ τα 6 είναι κατ’ επιλογήν υποχρεωτικά (ΕΥ) από ένα πλήθος 18 προσφερόμενων μαθημάτων. Εαν οι γνώσεις που παρέχονται σε ένα μάθημα είναι προϋπόθεση παρακολούθησης/δήλωσης ενός άλλου μαθήματος, το πρώτο μάθημα χαρακτηρίζεται ως προαπαιτούμενο του δεύτερου. Στο Πρόγραμμα Σπουδών προσφέρονται, επιπλέον, 16 προαιρετικά μαθήματα (ΠΜ), τα οποία παρέχουν στους φοιτητές τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, κάποια μαθήματα εξειδικευμένων γνώσεων. Τα ΠΜ δεν ανήκουν σε συγκεκριμένα εξάμηνα και ο βαθμός τους δεν προσμετράται στον βαθμό πτυχίου. Ωστόσο, όλοι οι φοιτητές για να πάρουν πτυχίο, υποχρεούνται να παρακολουθήσουν επιτυχώς 4 τουλάχιστον ΠΜ, επιπλέον των 40 μαθημάτων

https://www.el.teithe.gr/Page.aspx?Type=0&ID=16

Φυσικά και δε με χαρακτηρίζουν αυτά τα σχόλια και γι αυτό δεν τα χρησιμοποιώ. Για την ακρίβεια δε με χαρακτηρίζουν καθόλου. Η απορία είναι εύλογη από την στιγμή που δε βγαίνουν τα 44 από το πρόγραμμα σπουδών όπως μου παρουσιάστηκε στον αντίστοιχο σύνδεσμο και γι αυτό σε ρώτησα. Τώρα που μου το ξεκαθάρισες όλα είναι καλά. Ούτε λοιπόν ειρωνείες, ούτε μισόλογα. Μόνο διάλογος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Tων γνώσεων παπαγαλίας από το λύκειο; :P

Χαλάρωσε λίγο, δεν είναι όλα παπαγαλία στο λύκειο (βλ. μαθηματικά και φυσική). Σαφώς υπάρχουν κάποιες βασικές τεχνικές αλλά κάποιος πρέπει να έχει κατανοήσει βασικά πράγματα για να τα εφαρμόσει αυτά. Ακόμα και στο Μαθηματικό βασικά υπάρχουν μεθοδολογίες για την λύση ασκήσεων, τι να λέμε τώρα; Μην συγχέεις την έννοια παπαγαλία με την μεθοδολογία

Ηλεκτρονικών μηχανικών ΑΤΕΙ-Θ
1. πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα ηλεκτρονικού μηχανικού
2. 44 μαθήματα στο προπτυχιακό πρόγραμμα + πτυχιακή εργασία + εξάμηνη πρακτική άσκηση

Ηλεκτρονικών μηχανικών πολυτεχνείο Κρήτης
1. πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα ηλεκτρονικού μηχανικού
2. 46 μαθήματα στο προπτυχιακό πρόγραμμα + διπλωματική εργασία

:hmm: :hmm: :hmm: :hmm: έτσι για να μην έχεις στο μυαλό μυθικές ιστορίες για αγρίους.Προφανώς πηγαίνεις ακόμη λύκειο είτε τελείωσες πρόσφατα και είσαι επηρεασμένη από την προπαγάνδα (της θείας, γειτόνισσας, κουμπάρας κτλ)
Υπάρχουν και τα αντίστοιχα sıte, μπες, διάβασε και μετά είμαστε εδώ να σχολιάσουμε

Προφανώς δεν διάβασες καλά τι σου είπα σχετικά με το επίπεδο των σπουδών. Ο αριθμός των μαθημάτων είναι παρόμοιος οπότε προφανώς το άτομο που έχει τελειώσει σχολή με πιο δύσκολα μαθήματα είναι πιο καταρτισμένος. Επίσης ΤΕΙ= τεχνολογικά εκπαιδευτικά ιδρύματα, θα ήταν τουλάχιστον ηλιθιο να τα ονομάζουν έτσι και να μην έχουν φέρει τον φοιτητή σε επαφή με το αντικείμενό του. Α και κάτι ακόμα. Σκέψου τα άτομα των ΤΕΙ να μην είχαν το πλεονέκτημα της εμπειρίας, που λειτουργεί ως προϋπηρεσία ουσιαστικά, τότε εγω ως εργοδότης (και κάθε εργοδότης) θα αναρωτιώμουν το πολύ απλό: "για ποιό λόγο να επέλεγα ένα άτομο απο ΤΕΙ αντί να πάρω κάποιον πολυτεχνίτη, που για να μπει και στην σχολή του έγραψε καλύτερα και έδωσε πιο δύσκολα μαθήματα, που σημαίνει ότι είτε:
α) του κόβει λίγο παραπάνω
β) στρώθηκε και διάβασε (τουτέστιν επιμελής μαθητής/φοιτητής και άρα επιμελής εργαζόμενος"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
άρα συμφωνούμε, ευχαριστώ

Πωω, φίλε κάνεις σαν δημοσιογραφίσκος που κρατάει ό,τι τον συμφέρει και δεν κοιτάει το υπόλοιπο, απλά έλεος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Πωω, φίλε κάνεις σαν δημοσιογραφίσκος που κρατάει ό,τι τον συμφέρει και δεν κοιτάει το υπόλοιπο, απλά έλεος

δεν είδα κάτι ουσιαστικό
Είπαμε 44-46 μαθήματα διαφορά μηδαμινή άρα συμφωνήσαμε

Civilara βοήθησε με σε κάτι. Διαβάζοντας το πρόγραμμα σπουδών των ηλεκτρονικών μηχανικών πολυτεχνείο Κρήτης διαπιστώνω ότι οι διδακτικές μονάδες των μαθημάτων είναι 180.. Οι υπόλοιπες 120 για την συμπλήρωση των 300 διδακτικών μονάδων από που προκύπτουν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
δεν είδα κάτι ουσιαστικό
Είπαμε 44-46 μαθήματα διαφορά μηδαμινή άρα συμφωνήσαμε

Θα έλεγα τώρα τίποτα, αλλα κρατιέμαι. Καθολου μηδαμινή διαφορά όταν στα 46 μαθήματα θες το διπλάσιο μυαλό για να τα περάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
τότε εγω ως εργοδότης (και κάθε εργοδότης) θα αναρωτιώμουν το πολύ απλό: "για ποιό λόγο να επέλεγα ένα άτομο απο ΤΕΙ αντί να πάρω κάποιον πολυτεχνίτη, που για να μπει και στην σχολή του έγραψε καλύτερα και έδωσε πιο δύσκολα μαθήματα, που σημαίνει ότι είτε:
α) του κόβει λίγο παραπάνω
β) στρώθηκε και διάβασε (τουτέστιν επιμελής μαθητής/φοιτητής και άρα επιμελής εργαζόμενος"

Κορίτσι μου πόσο χρονών είσαι και σκέφτεσαι έτσι?
Αμφιβάλω πλέον εάν τελείωσες το λύκειο...Ναι εγώ όταν θα πάω στον εργοδότη θα με ρωτήσει για τις πανελλήνιες..Σύνελθε σε παρακαλώ τουλάχιστον σκέψου πριν γράψεις

Καθολου μηδαμινή διαφορά όταν στα 46 μαθήματα θες το διπλάσιο μυαλό για να τα περάσεις.

έχεις σπουδάσει στη σχολή μου και αντίστοιχα στη σχολή της Κρήτης και γνωρίζεις?
Εγώ που είμαι και στο αντίστοιχο επιστημονικό πεδίο δύσκολα μπορώ να κάνω παρομοιώσεις με τη δυσκολία του μαθήματος της κάθε σχολής ηλεκτρονικών μηχανικών..Ξέρεις παίζει ρόλο ο καθηγητής ο εργαστηριακός εξοπλισμός και άλλα τέτοια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

locotrelos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο locotrelos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Σε τι διαφερει ενα ΤΕΙ απο ενα ΑΕΙ του ιδου αντικειμενου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Civilara βοήθησε με σε κάτι. Διαβάζοντας το πρόγραμμα σπουδών των ηλεκτρονικών μηχανικών πολυτεχνείο Κρήτης διαπιστώνω ότι οι διδακτικές μονάδες των μαθημάτων είναι 180.. Οι υπόλοιπες 120 για την συμπλήρωση των 300 διδακτικών μονάδων από που προκύπτουν?

Άλλο διδακτική μονάδα και άλλο πιστωτική μονάδα. Προφανώς 1 ΔΜ > 1 ΠΜ στη συγκεκριμένη περίπτωση. Την ακριβή αντιστοιχία δεν την βρίσκω στον οδηγό σπουδών γιατί η σχολή δεν έχει εφαρμόσει ακόμα το σύστημα ECTS.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Κορίτσι μου πόσο χρονών είσαι και σκέφτεσαι έτσι?
Αμφιβάλω πλέον εάν τελείωσες το λύκειο...Ναι εγώ όταν θα πάω στον εργοδότη θα με ρωτήσει για τις πανελλήνιες..Σύνελθε σε παρακαλώ τουλάχιστον σκέψου πριν γράψεις



έχεις σπουδάσει στη σχολή μου και αντίστοιχα στη σχολή της Κρήτης και γνωρίζεις?
Εγώ που είμαι και στο αντίστοιχο επιστημονικό πεδίο δύσκολα μπορώ να κάνω παρομοιώσεις με τη δυσκολία του μαθήματος της κάθε σχολής ηλεκτρονικών μηχανικών..Ξέρεις παίζει ρόλο ο καθηγητής ο εργαστηριακός εξοπλισμός και άλλα τέτοια.

1. Προφανώς δεν θα σε ρωτήσει για τις πανελλαδικές, δεν είπα αυτό. Ο κάθε εργοδότης όμως, προφανώς έχει διαφορετικά στο μυαλό του την έννοια ΤΕΙ και ΑΕΙ

2. Σίγουρα παίζει ρόλο ο καθηγητής, ένα μάθημα όμως είναι ένα μάθημα, συγκεκριμένη ύλη και συγκεκριμένα πράγματα που διδάσκονται, και επειδή έχω φίλο στην σχολή ηλεκτρονικών μηχανικών στην Κρήτη μου έχει πει κάποια πράγματα για τα μαθήματά του

Επίσης όπως εγώ δεν σε έχω προσβάλλει ενώ θα μπορούσα, θα σου πρότεινα να μην προσβάλεις και εσύ εμένα. Στην τελική εγώ εκφράζω αυτό που έχει η πλειοψηφία στο μυαλό της, δεν χρειάζεται να μου επιτίθεσαι. Αν θες να υπερασπιστείς την σχολή σου, καλό θα ήταν να το κάνεις με επιχειρήματα, όχι με προσβολές. Τέλος πάντων, κακώς ασχολήθηκα εξ'αρχής με αυτό το thread, εφόσον δεν είναι κάτι που με αφορά, δεν ασχολούμαι άλλο με την βλακεία του καθένα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Άλλο διδακτική μονάδα και άλλο πιστωτική μονάδα. Προφανώς 1 ΔΜ > 1 ΠΜ στη συγκεκριμένη περίπτωση. Την ακριβή αντιστοιχία δεν την βρίσκω στον οδηγό σπουδών γιατί η σχολή δεν έχει εφαρμόσει ακόμα το σύστημα ECTS.

στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για διδακτικές μονάδες και στον οδηγό σπουδών μιλάει για 180 διδακτικές μονάδες..Περίεργο

και επειδή έχω φίλο στην σχολή ηλεκτρονικών μηχανικών στην Κρήτη μου έχει πει κάποια πράγματα για τα μαθήματά του

αντίστοιχα σου λέω και εγώ για τη δικιά μου σχολή στην Θεσσαλονίκη και τον βαθμό δυσκολίας
Επίσης δεν σου κίνησε την περιέργεια ότι οι δύο σχολές έχουμε ακριβώς τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα?

Σκέψου τα άτομα των ΤΕΙ να μην είχαν το πλεονέκτημα της εμπειρίας, που λειτουργεί ως προϋπηρεσία ουσιαστικά, τότε εγω ως εργοδότης (και κάθε εργοδότης) θα αναρωτιώμουν το πολύ απλό: "για ποιό λόγο να επέλεγα ένα άτομο απο ΤΕΙ αντί να πάρω κάποιον πολυτεχνίτη, που για να μπει και στην σχολή του έγραψε καλύτερα

1. Προφανώς δεν θα σε ρωτήσει για τις πανελλαδικές, δεν είπα αυτό

μάλλον δεν ξέρεις τι λες.
Εδώ και ώρα παρουσιάζω επιχειρήματα αλλά μάλλον εσύ επικεντρώνεσαι σε αερολογίες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
αντίστοιχα σου λέω και εγώ για τη δικιά μου σχολή στην Θεσσαλονίκη και τον βαθμό δυσκολίας
Επίσης δεν σου κίνησε την περιέργεια ότι οι δύο σχολές έχουμε ακριβώς τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα?




Δεν είναι έτσι. Σήμερα οι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί ΤΕ δεν έχουν το δικαίωμα να εγγραφούν στο Μητρώο Μελετητών, ενώ οι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί ΠΕ μπορούν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.



Δεν είναι έτσι. Σήμερα οι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί ΤΕ δεν έχουν το δικαίωμα να εγγραφούν στο Μητρώο Μελετητών, ενώ οι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί ΠΕ μπορούν.

Civilara μην μπερδεύεις τον κόσμο.....Για εξήγησε το καλύτερα ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top