Εξελίξεις στα ΤΕΙ

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Σημαντική τιμητική διάκριση σε ευρωπαϊκό επίπεδο πέτυχε το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. Το Ίδρυμα είναι ένα από τα δύο Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα που του απονεμήθηκε η ευρωπαϊκή τιμητική διάκριση Diploma Supplement Label – Πιστοποίηση Παραρτήματος Διπλώματος.

Το Diploma Supplement Label πιστοποιεί την ορθή χορήγηση του Παραρτήματος Διπλώματος από ένα Ίδρυμα σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα και είναι ένδειξη ποιότητας και διαφάνειας. Απονέμεται από τον Εκτελεστικό Οργανισμό Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Θεμάτων και Πολιτισμού – Education, Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA) και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το Παράρτημα Διπλώματος διευκολύνει τόσο την πρόσβαση των αποφοίτων σε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό όσο και την επαγγελματική τους αποκατάσταση στην ελληνική και διεθνή αγορά εργασίας.

Αναμφισβήτητα, η διάκριση αυτή είναι ένα ακόμη βήμα στις προσπάθειες που καταβάλλει το Ίδρυμα για διεύρυνση των συνεργασιών του με άλλα Ιδρύματα της Ευρώπης και αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα για τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό και την εξωστρέφεια του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

https://esos.gr/portal/index.php?opt...κεδονιασ-ευρωπαϊκή-τιμητική-διάκριση&Itemid=7

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το ενδιαφέρον για την πρωτοβουλία του Υπουργείου ως προς την στενή συνεργασία με γερμανικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, με στόχο τη μεταφορά τεχνογνωσίας σε θέματα εκπαίδευσης και σύνδεσης των σπουδών με την τοπική και διεθνή αγορά εργασίας διατύπωσε σήμερα η διοίκηση του ΤΕΙ Καβάλας στη διάρκεια συνάντησης με την υπουργό Αννα Διαμαντοπούλου και τον Ειδικό Γραμματέα Β. Παπάζογλου.
Το ΤΕΙ Καβάλας είναι από τα πρώτα ΑΕΙ που προχωρούν σε σχέδιο ανασυγκρότησης, καθώς και στη διενέργεια Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών στην αγγλική γλώσσα με σκοπό την προσέλκυση και αλλοδαπών φοιτητών από την ευρύτερη περιοχή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Ανακοίνωση για τα Επαγγελματικά Δικαιώματα πτυχιούχων Τμήματος Χρηματοοικονομικών ΕφαρμογώνΟι πτυχιούχοι του Τμήματος Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών μπορούν να διδάξουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Εκπαιδευτικοί της Ειδικότητας ΠΕ18.03 Λογιστικής και να ενταχθούν σε αυτήν την κατηγορία.

Δημοσιεύθηκε το Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως, (ΦΕΚ 2290/2011), η Απόφαση της Υπουργού Παιδείας, σύμφωνα με την οποία οι πτυχιούχοι του Τμήματος Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας μπορούν να διδάξουν στη Βʼθμια Εκπαίδευση ενταγμένοι στην πιο πάνω κατηγορία εκπαιδευτικών.

Η δυνατότητα αυτή αφορά στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ της Βʼθμιας εκπαίδευσης. Σύμφωνα με πληροφορίες σε εξέλιξη είναι η διαδικασία για τα αντίστοιχα Γενικά Λύκεια και σύντομα αναμένεται η σχετική απόφαση.


Δρ. Συμεών Καραφόλας
Καθηγητής Τ.Ε.Ι Δυτικής Μακεδονίας
https://www.kozan.gr/news.php?item.16158.9
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Αφιέρωμα στο ηλιακό ποδήλατο που κατασκεύασαν οι επιστήμονες του Κέντρου Τεχνολογικής Έρευνας του Τ.Ε.Ι Δυτικής Μακεδονίας στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος»
Ένα πρωτοποριακό ηλιακό ποδήλατο που αξιοποιεί την ηλιακή ενέργεια κατασκεύασαν οι επιστήμονες του Κέντρου Τεχνολογικής Έρευνας του Τ.Ε.Ι Δυτικής Μακεδονίας με υπεύθυνο τον κ. Βασίλειο Κική, Δρ. Μηχ. Καθηγητή του Τ.Ε.Ι Δυτικής Μακεδονίας.

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, όμοιο με το συμβατικό, με τη διαφορά όμως ότι έχει έναν ηλεκτρικό κινητήρα που δίνει ώθηση στις δύσκολες διαδρομές και θα μπορεί να κινείται με την βοήθεια του ήλιου.

Το ηλιακό ποδήλατο βρίσκεται σε πιλοτικό στάδιο εφαρμογής και αυτή τη περίοδο γίνεται προσπάθεια να ενσωματωθεί το φωτοβολταικό πάνελ, το οποίο θα προσφέρει την απαραίτητη ηλεκτρική ισχύ στον αναβάτη για τις δύσκολες ανηφόρες, αφού θα διαθέτει κινητήρα ισχύος 250W, μπαταρία λιθίου 37 Volt, αυτονομία έως 100 χιλιόμετρα ενώ το ηλιακό πάνελ θα έχει τη μορφή προστατευτικού καλύμματος.

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος « Ευφυής Ενέργεια», Intelligent Energy-EmPower, που έχει ως στόχο την προώθηση έξυπνων ενεργειακών λύσεων, το ηλιακό ποδήλατο έχει σχεδιαστεί με πλήρη αυτονομία καθώς θα φορτίζει τη μπαταρία του αξιοποιώντας την ηλιακή ενέργεια. Η μπαταρία του ποδηλάτου θα φορτίζεται μέσα σε τρεις ώρες και ο χρήστης θα μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία φόρτισης όπου και να βρίσκεται, χωρίς να χρειάζεται να μεταβεί στο πλησιέστερο πρατήριο ηλεκτρικής ενέργειας.

Το κόστος ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου ανέρχεται από 800 έως 2.500 ευρώ, ενώ παρατηρείται συνεχής αύξηση στο ενδιαφέρον που δείχνουν όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι σε αυτόν τον εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης.
Σε ένα περίπου χρόνο θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες και το ηλιακό ποδήλατο θα είναι διαθέσιμο και στην Ελληνική αγορά .

Αναδημοσίευση από εφημερίδα « Ελεύθερος Τύπος» 10-10-2011

https://kozan.gr/news.php?item.16265.1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το πρόγραμμα σπουδών στη Φυσικοθεραπεία στο TEI Λαμίας πρέπει να αναγνωριστεί ως πανεπιστημιακού επιπέδου προκειμένου να επιτραπεί η διεξαγωγή μεταπτυχιακών και διδακτορικών προγραμμάτων τονίζει στην έκθεσή της η Επιτροπή Εξωτερικής Αξιολόγησης της ΑΔΙΠ και σημειώνει: « Κάτι τέτοιο όχι μόνο θα προσέλκυε πρόσθετη χρηματοδότηση για την υποστήριξη του προϋπολογισμού του Τμήματος, αλλά θα ενθάρρυνε επίσης τους αποφοίτους να παραμείνουν στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές σπουδές. Επιπλέον, θα διευκόλυνε την ανάπτυξη της τεκμηριωμένης φυσικοθεραπευτικής πρακτικής».

Ο τίτλος σπουδών που απονέμεται από το Τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΤΕΙ Λαμίας πρέπει να συνεχίσεινα αναγνωρίζεται ως τίτλος ΑΕΙ (Bachelor of Science) (EQF επίπεδο 6),όπως ισχύει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, υπογραμμίζουν οι Εξωτερικοί Αξιολογητές στην έκθεσης τους και τονίζουν τα εξής:.

o Η δυνατότητα των φοιτητών να παρατείνουν τη φοίτησή τους πέραν του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος των τεσσάρων ετών και η δυνατότητα επανειλημμένων εξετάσεων στα μαθήματα εμποδίζει την αποτελεσματική εφαρμογή του προγράμματος σπουδών. Η ΕΕΑ ήταν στην ευχάριστη θέση να διαπιστώσει την καθιέρωση του ανώτατου ορίου των 6 (έξι) ετών σπουδών για τη φυσικοθεραπεία και μάλιστα θα υποστήριζε την καθιέρωση του ανώτατου ορίου των πέντε ετών, με δυνατότητα μίας μόνο επανάληψης οποιασδήποτε εξέτασης (όπως ισχύει σε άλλα ιδρύματα).
o Το ίδρυμα θα πρέπει να έχει λόγο σχετικά με τον αριθμό του προσωπικού και τον αριθμό των εισακτέων.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ
Οι εξωτερικοί αξιολογητές κατέληξαν στα εξής συμπεράσματα και συστάσεις:

1. Το Τμήμα στελεχώνεται από αφοσιωμένα και ενθουσιώδη άτομα που απολαμβάνουν να εργάζονται στο TEI Λαμίας. Έχουν πάθος για το επάγγελμά τους και αισθάνονται ότι κατευθύνουν τις διαδικασίες και την πορεία που οδηγούν στο σχεδιασμό και στην ανάπτυξη του προγράμματος σπουδών. Αισθάνονται επίσης ότι συμμετέχουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων στο Τμήμα. Το ακαδημαϊκό προσωπικό είναι εξαιρετικά υψηλού επιπέδου, με την πλειονότητα τους είτε να κατέχει διδακτορικό δίπλωμα είτε να οδεύει στην απόκτησή του.
2. Οι υποδομές είναι εξαιρετικές. Οι χώροι διδασκαλίας και τα αμφιθέατρα διαλέξεων είναι επαρκή σε αριθμό, τα εκπαιδευτικά εργαστήρια και ο εξοπλισμός είναι κατεξοχήν κατάλληλα για τη φυσικοθεραπευτική εκπαίδευση. Το ερευνητικό εργαστήριο εμβιομηχανικής και εκτίμησης της καρδιαγγειακής/αναπνευστικής λειτουργίας είναι εξαιρετικό και θα ήταν άξιο ζήλου πολλών προγραμμάτων βρετανικών πανεπιστημίων φυσικοθεραπείας. Οι διαθέσιμες υποδομές για την κλινική εκπαίδευση είναι ικανοποιητικού επιπέδου και εφάμιλλες με εκείνες που γνωρίζει η ΕΕΑ.
3. Η κλινική εκπαίδευση ήταν υψηλού επιπέδου, και οι θέσεις πρακτικής άσκησης σωστά οργανωμένες, παρά τους περιορισμούς στο χρόνο του προσωπικού, λόγω του μεγάλου αριθμού φοιτητών. Η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ του προσωπικού φυσικοθεραπείας του Νοσοκομείου και του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του TEI Λαμίας ήταν ικανοποιητική.
4. Οι φοιτητές φάνηκε να απολαμβάνουν τη μαθησιακή εμπειρία και θεωρούσαν ότι υποστηρίζονταν ικανοποιητικά από το προσωπικό, τόσο στο TEI Λαμίας όσο και κατά τη διάρκεια της πρακτικής τους άσκησης. Η πλειονότητα των 100 περίπου φοιτητών με τους οποίους συναντήθηκε η ΕΕΑ ήταν ενθουσιώδεις, συγκροτημένοι και διέθεταν κίνητρα. Η ΕΕΑ εντυπωσιάστηκε από τον τρόπο με τον οποίο οι φοιτητές αναλάμβαναν την πρωτοβουλία σχηματισμού ομάδων μελέτης στο πλαίσιο της κλινικής τους άσκησης. Συνολικά, οι φοιτητές εκφράστηκαν θετικά για το TEI Λαμίας και έδειξαν να εκτιμούν τη μαθησιακή τους εμπειρία.
5. Το Τμήμα καταβάλλει σοβαρή προσπάθεια να εξασφαλίσει και να διατηρήσει τη συμμετοχή του σε Ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες (όπως τα προγράμματα Erasmus και Leonardo) και να δημιουργήσει ισχυρούς συνδέσμους με ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης άλλων χωρών.
Τομείς για βελτίωση και ανάπτυξη
1. Η αναλογία διδασκόντων/διδασκομένων συγκρίνεται δυσμενώς με προγράμματα σπουδών φυσικοθεραπείας άλλων χωρών. Εντούτοις, αυτό είναι υπό τον έλεγχο του Υπουργείου Παιδείας.
2. Η πρόσβαση στις πηγές της Βιβλιοθήκης περιορίζεται στις εργάσιμες ώρες. Συστήνουμε την εφαρμογή ενός πιο ευέλικτου ωραρίου λειτουργίας της Βιβλιοθήκης.
3. Οι μαθησιακές και διδακτικές μέθοδοι και το εξεταστικό σύστημα πρέπει να εναρμονιστούν με τα μαθησιακά αποτελέσματα και δεξιότητες. Το Τμήμα πρέπει να εξετάσει την τροποποίηση ορισμένων μεθόδων εξέτασης ώστε να γίνουν πιο αποτελεσματικές.
4. Το εκπαιδευτικό προσωπικό πρέπει επίσης να επανεξετάσει τον κανονισμό του προγράμματος σπουδών προκειμένου να υπάρξει συνοχή μεταξύ των εξετάσεων και της διδασκαλίας για κάθε μάθημα, αλλά και για το σύνολο των των μαθημάτων. Επίσης, πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο της μείωσης του συνολικού αριθμού των εξετάσεων.
5. Το TEI Λαμίας πρέπει να καθιερώσει και να αναπτύξει αποτελεσματικές διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας. Το Τμήμα Φυσικοθεραπείας βρίσκεται στο στάδιο της καθιέρωσης τέτοιων διαδικασιών.


https://www.esos.gr/index.php?option...ν-οι-εξωτερικοί-αξιολογητές-της-αδιπ&Itemid=7
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Αριστεία για το ΤΕΙ Κρήτης
09:47
Εύσημα σε όλα, από τη διδακτέα ύλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό ως την ερευνητική του δραστηριότητα, απέσπασε το Τμήμα Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Κρήτης, μέσω ειδικής αξιολόγησης που έγινε από πανεπιστήμια του εξωτερικού.
Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 17-19 Οκτωβρίου από τρεις Έλληνες καθηγητές διακεκριμένων πανεπιστήμιων του εξωτερικού, επιλεγμένους από την Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ). Οι τρεις καθηγητές κάνουν άκρως κολακευτικές διαπιστώσεις, καθώς, όπως επισημαίνουν χαρακτηριστικά στην έκθεση αξιολόγησης, το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος «είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε σχέση με άλλα τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, και σε ελληνικό και σε διεθνές επίπεδο», με τη διδακτέα ύλη να «έχει σχεδιαστεί κατάλληλα ώστε οι απόφοιτοι να είναι ανταγωνιστικοί για την αγορά», καθώς «καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεματικών ενοτήτων από βασικά μαθήματα Ηλεκτρολογίας έως σύγχρονα και προηγμένα μαθήματα, όπως Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, Φωτονική, Υλικά, Ρομποτική, Μηχατρονική κ.λπ.».

«Αφοσιωμένοι στο καθήκον»

Στο κομμάτι της εκπαίδευσης, η επιτροπή αξιολόγησης αναγνωρίζει ότι «η πλειοψηφία των μελών του εκπαιδευτικού προσωπικού είναι αφοσιωμένοι στο καθήκον τους και κοντά στις ανάγκες των φοιτητών, με όλους τους φοιτητές να συμφωνούν στην υψηλή ποιότητα διδασκαλίας και προσοχής εκ μέρους του προσωπικού», ενώ, σε σχέση με την ερευνητική δραστηριότητα του Τμήματος Ηλεκτρολογίας, η έκθεση μνημονεύει ότι «το τμήμα έχει να επιδείξει εξαιρετικούς ερευνητές που ασχολούνται με πρωτοπόρες ερευνητικές δραστηριότητες, με πολλούς φοιτητές να πραγματοποιούν την πτυχιακή τους εργασία και την πρακτική τους άσκηση σε εξαιρετικά εργαστήρια με άριστες υποδομές». Παραδέχεται δε ότι «μέλη του προσωπικού είναι ιδιαίτερα επιτυχημένα στην ανάπτυξη έρευνας υψηλής απήχησης σε συνεργασία με εθνικούς και διεθνείς φορείς», έρευνα που αφορά σε «θέματα διεπιστημονικού χαρακτήρα, που καλύπτουν πλατιά περιοχή επιστημονικών ενοτήτων στα όρια της Ηλεκτρολογίας, της Φυσικής και της Χημείας».
Στην έκθεση επισημαίνεται ακόμη πως «το τμήμα έχει ισχυρούς δεσμούς με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, τη ΔΕΗ, την Περιφέρεια Κρήτης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ηρακλείου, καθώς και πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε θέματα ενέργειας και περιβάλλοντος».

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

«Ηθική ανταμοιβή»

Σύμφωνα με τον καθηγητή του Τμήματος Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Κρήτης κ. Μανόλη Κουδουμά, «σε μια εποχή έντονης κρατικής και κοινωνικής αμφισβήτησης του χαρακτήρα και της ποιότητας των ΤΕΙ στην Ελλάδα, η έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος Ηλεκτρολογίας αποτελεί μια πρώτης τάξεως ηθική ανταμοιβή για το προσωπικό του, το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει καταβάλει ιδιαίτερα σημαντικές προσπάθειες κάτω από αντίξοες συνθήκες (μη αναπλήρωση των θέσεων των αποχωρούντων μελών εκπαιδευτικού προσωπικού και συνεχώς ελαττωμένους προϋπολογισμούς) για την αναβάθμιση των ακαδημαϊκών χαρακτηριστικών της μονάδας».

https://www.neakriti.gr/?page=newsdetail&DocID=876301&srv=274
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Π) των ΤΕΙ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr

Προϋπόθεση για εκλογή Καθηγητή Τ.Ε.Ι., Αναπληρωτή Καθηγητή Τ.Ε.Ι. και Επίκουρου Καθηγητή Τ.Ε.Ι. είναι η κατοχή διδακτορικού διπλώματος και για την εκλογή σε θέση Καθηγητή Εφαρμογών Τ.Ε.Ι., η κατοχή τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών. Η διδακτορική διατριβή ο τίτλος μεταπτυχιακών σπουδών και το όλο ερευνητικό ή επιστημονικό έργο των υποψηφίων πρέπει να είναι συναφές με το γνωστικό αντικείμενο ή την ειδικότητα, κατά περίπτωση, της θέσης που πρόκειται να πληρωθεί.

Τα προσόντα που απαιτούνται για την εκλογή σε θέση Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Π.) Τ.Ε.Ι. είναι ανάλογα με τη βαθμίδα τα ακόλουθα:

Α. Καθηγητή Εφαρμογών Τ.Ε.Ι.
α) Πέντε Τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας αντίστοιχης του επιπέδου σπουδών, σε αντικείμενο σχετικό με την ειδικότητα της θέσης που προκηρύσσεται από τη λήψη του βασικού πτυχίου ή διπλώματος. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι δύο έτη διδακτικό έργο σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.
β) Τεκμηριωμένη ικανότητα υπεύθυνης εφαρμογής επιστημονικών γνώσεων και τεχνολογικών μεθόδων ή εκτέλεσης τμήματος ερευνητικού έργου καταλλήλου επιπέδου στην ειδικότητα της θέσης που προκηρύσσεται.

Β. Επίκουρου Καθηγητή Τ.Ε.Ι.
α) Τέσσερα τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας καταλλήλου επιπέδου ή, αναλόγως με τη φύση της θέσης που προκηρύσσεται, ισόχρονη εργασία σε αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα ή συμμετοχή με αμοιβή σε οργανωμένα ερευνητικά προγράμματα ή συνδυασμός των ανωτέρω δραστηριοτήτων, αντιστοίχων σε κάθε περίπτωση, με το επιστημονικό επίπεδο και το γνωστικό αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι δύο έτη αυτοδύναμη διδασκαλία στο γνωστικό αντικείμενο του Τομέα σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.
β) Συναφή προς το αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται επιστημονική δραστηριότητα σχεδιασμού και εκτέλεσης ερευνητικών έργων, η οποία αποδεικνύεται από τρεις τουλάχιστον πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους.

Γ. Αναπληρωτή Καθηγητή Τ.Ε.Ι.
α) Πέντε τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας καταλλήλου υψηλού επιπέδου ή, αναλόγως με τη φύση της θέσης που προκηρύσσεται, ισόχρονη εργασία σε αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα ή συμμετοχή με αμοιβή σε οργανωμένα ερευνητικά προγράμματα ή συνδυασμός των ανωτέρω δραστηριοτήτων, αντιστοίχων σε κάθε περίπτωση, με το επιστημονικό επίπεδο και το γνωστικό αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι δύο έτη αυτοδύναμη διδασκαλία μετά την απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του Τομέα σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.
β) Πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους, από τις οποίες ένας αριθμός πρέπει να είναι αυτοδύναμος, ή πρωτότυπη επιστημονική μονογραφία, πέρα από τη διδακτορική διατριβή. Ένα μέρος των δημοσιεύσεων αυτών μπορεί, κατά την κρίση του εκλεκτορικού σώματος, να αντικατασταθεί με διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ή καινοτομίες που έχουν εφαρμοσθεί στην παραγωγή.
Το συνολικό ερευνητικό και εφαρμοσμένο έργο του υποψηφίου πρέπει να έχει συμβάλει στην πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας ή να αναγνωρίζεται από άλλους ερευνητές.

Δ. Καθηγητή Τ.Ε.Ι.
α) Επτά τουλάχιστον έτη επαγγελματικής δραστηριότητας, από τα οποία δύο τουλάχιστον να έχουν διανυθεί σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων παραγωγικών μονάδων, ή, αναλόγως με τη φύση της θέσης που προκηρύσσεται, ισόχρονη εργασία σε αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα ή συμμετοχή με αμοιβή σε οργανωμένα ερευνητικά προγράμματα ή συνδυασμός των ανωτέρω δραστηριοτήτων, αντιστοίχων σε κάθε περίπτωση, με το επιστημονικό επίπεδο και το γνωστικό αντικείμενο της θέσης που προκηρύσσεται. Η ανωτέρω επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι τρία έτη αυτοδύναμη διδασκαλία, στην οποία συμπεριλαμβάνεται τεκμηριωμένη συμβολή στη διαμόρφωση δύο τουλάχιστον μαθημάτων. Η διδασκαλία αυτή πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί στο γνωστικό αντικείμενο του τομέα, μετά την απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος και σε Πανεπιστήμια ή Τ.Ε.Ι. ή ομοταγή ιδρύματα του εξωτερικού.
β) Πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους, από τις οποίες ένας αριθμός πρέπει να είναι αυτοδύναμος, ή πρωτότυπες επιστημονικές μονογραφίες, πέρα από τη διδακτορική διατριβή. Ένα μέρος των δημοσιεύσεων αυτών μπορεί, κατά την κρίση του εκλεκτορικού σώματος, να αντικατασταθεί με διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ή καινοτομίες που έχουν εφαρμοσθεί στην παραγωγή.
Το συνολικό ερευνητικό έργο του υποψηφίου πρέπει να έχει αναγνωρισθεί διεθνώς για τη συμβολή του στην πρόοδο της επιστήμης ή το εφαρμοσμένο έργο του πρέπει να έχει αναγνωρισθεί και εφαρμοστεί στην παραγωγή.

Οι προϋποθέσεις κατοχής διδακτορικού διπλώματος και δημοσιεύσεων, αντίστοιχα, για κατάληψη θέσης Ε.Π. δεν ισχύουν προκειμένου για γνωστικά αντικείμενα εξαιρετικής και αδιαμφισβήτητης ιδιαιτερότητας, για τα οποία δεν είναι δυνατή ή συνήθης η εκπόνηση διδακτορικής διατριβής ή δεν είναι συνήθεις οι δημοσιεύσεις. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται ύστερα από πρόταση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη των οικείων Τμημάτων, καθορίζονται για τις περιπτώσεις αυτές, τα προσόντα και οι προϋποθέσεις για την εκλογή ή εξέλιξη σε θέσεις Ε.Π. που μπορούν να υποκαθιστούν το διδακτορικό δίπλωμα και τις δημοσιεύσεις.

Όπου γίνεται αναφορά σε τίτλο μεταπτυχιακών σπουδών ή διδακτορικό δίπλωμα, αν πρόκειται για τίτλους ιδρυμάτων εξωτερικού, πρέπει οι τίτλοι αυτοί να έχουν αναγνωρισθεί ως ισότιμοι προς τους αντίστοιχους τίτλους του εσωτερικού.

Ως επαγγελματική δραστηριότητα που απαιτείται ως προσόν για την κατάληψη θέσης Ε.Π. δεν συνυπολογίζεται αυτή που τυχόν αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια του χρόνου σπουδών για τη λήψη του απαιτούμενου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ή διδακτορικού διπλώματος και συνδέεται με σχετική υποχρέωση που επιβάλλουν τα σχετικά μεταπτυχιακά προγράμματα ή οι σπουδές.

Όπου προβλέπονται αυτοδύναμες δημοσιεύσεις, νοούνται και οι δημοσιεύσεις στις οποίες ο υποψήφιος είναι ο κύριος ερευνητής.

Μέλη του Ε.Π. δεν μπορούν να υποβάλλουν υποψηφιότητα για κατάληψη θέσης Ε.Π. ίδιας ή ανώτερης βαθμίδας στο ίδιο ή άλλο Τ.Ε.Ι., εάν δεν περάσουν τρία έτη από το διορισμό τους στο Τ.Ε.Ι. που υπηρετούν.

Πέρα από τα ειδικά αυτά προσόντα οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν και τα γενικά προσόντα που προβλέπονται από τον υπαλληλικό κώδικα για το διορισμό δημοσίων υπαλλήλων.


ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.ΔΙ.Π)

α) Πτυχίο ή δίπλωμα Α.Ε.Ι. αντίστοιχης ειδικότητας ή αναγνωρισμένος ισότιμος τίτλος Πανεπιστημίου της αλλοδαπής
β) Πενταετής αξιόλογη διδακτική πείρα μετά τη λήψη του πτυχίου.
Οι αναγνωρισμένοι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, η επιστημονική δραστηριότητα, καθώς και το συγγραφικό έργο συνεκτιμώνται.

https://www.essos.gr/δημοσια-εκπαιδε...ντα-εκπαιδευτικου-προσωπικου-ε-π-των-τει.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Το Γ τμήμα του Νομικού Συμβούλιο του Κράτους γνωμοδότησε , ύστερα από ερώτημα του υπουργείου Παιδείας, ότι «εφόσον ρητά στις διατάξεις του άρθρου 5 παρ. 1 εδαφ αα του 3685/2008 περιλαμβάνονται μεταξύ των προσώπων που δύνανται να αναλαμβάνουν τη διδασκαλία μαθημάτων στα προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών και οι διδάσκοντες βάσει του ΠΔ 407/1980,

που είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, συνάγεται ότι, υπό την ισχύ των ανωτέρω διατάξεων, δύνανται να αναλάβουν τη διδασκαλία μαθημάτων στα ΠΜΣ των ΤΕΙ Επιστημονικοί Συνεργάτες που διαθέτουν , ως προϋπόθεση επιλογής στη θέση αυτή, και διδακτορικό δίπλωμα».
Το ερώτημα που έθεσε η Διεύθυνση Ανωτάτης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, έχει ως εξής: «Ερωτάται εάν δύνανται Επιστημονικοί Συνεργάτες των Τ.Ε.Ι να αναλάβουν τη διδασκαλία μαθημάτων και ασκήσεων σε σχετικά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Το ενδιαφέρον των Κινέζων για την ελιά και την ελαιοκομία

Κινέζοι και κινέζες γεωπόνοι και δασολόγοι, οι οποίοι φιλοξενήθηκαν για μια εβδομάδα από το τμήμα Φυτικής Παραγωγής της...
Σχολής Τεχνολογίας Γεωπονίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης, εκπαιδεύτηκαν πριν από λίγες ημέρες στα μυστικά της καλλιέργειας της ελιάς.

Προηγήθηκε το κινεζικό ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη καλλιέργεια καθώς πριν από χρόνια είχε γίνει προσπάθεια παραγωγής ελιάς στην Κίνα, η οποία όμως δεν στέφθηκε από επιτυχία.
Για το λόγο αυτό, η κινεζική πλευρά απηύθυνε διεθνή πρόσκληση ενδιαφέροντος, με αποτέλεσμα εννέα φορείς να εκφράσουν την επιθυμία τους να συμμετέχουν στο αντίστοιχο πρόγραμμα μεταφοράς τεχνογνωσίας. Ανάμεσα στις προτάσεις αυτές επιλέχτηκε εκείνη του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης που τελικά φιλοξένησε την κινεζική αντιπροσωπεία.

Η τελευταία, κατά τη διάρκεια της παραμονής της στη Θεσσαλονίκη, ενημερώθηκε για εξειδικευμένα ζητήματα που αφορούν την καλλιέργεια της ελιάς και την ελαιοκομία. Παράλληλα, τα μέλη της μετέφεραν το ενδιαφέρον της χώρας τους για την προώθηση των διμερών εμπορικών σχέσεων και τις προοπτικές των ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ελιάς και του ελαιολάδου στην Κίνα.

Η κινεζική αντιπροσωπεία επισκέφθηκε, εξάλλου, εθιμοτυπικά και την Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπου είχε συνάντηση με τον αρμόδιο αντιπεριφερειάρχη, Δημήτριο Ευθυμιάδη.

https://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/03/blog-post_5187.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
https://www.esos.gr/dimosia-ekpaidefsi/tritovathmia/item/27771-9-3-2012.html

ΑΝ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Ανοίγει η συζήτηση για αυτόνομα διδακτορικά από τα ΤΕΙ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ (Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού): Στο άρθρο 151, στο εδάφιο ε, εκτός από «διπλωματούχου» θα λέμε «ή πτυχιούχου» στο αντίστοιχο άρθρο.
Στο άρθρο 154, μετά το «υπεύθυνες δηλώσεις διπλωματούχων μηχανικών του ΤΕΕ» θα προστεθεί η φράση «ή πτυχιούχων μηχανικών της ΕΕΤΕΜ».
Στο άρθρο 155, στα εδάφια β και γ, «εκεί που χρειάζεται βεβαίωση αρμόδιου διπλωματούχου μηχανικού μέλους του Τεχνικού Επιμελητηρίου», θα προστεθεί «πτυχιούχου μηχανικού μέλους της ΕΕΤΕΜ» και το ίδιο θα γίνει και στο εδάφιο γ.



https://siachos.blogspot.com/2012/04/blog-post.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
https://www.teiath.gr/stef/electronics/msc/articles.php?id=15161&lang=el

Κεντρική Σελίδα
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών
Τμήμα Ηλεκτρονικής

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Σχεδίαση και Ανάπτυξη
Προηγμένων Συστημάτων Ηλεκτρονικής

Το Τμήμα Ηλεκτρονικής της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Αθήνας οργανώνει και λειτουργεί Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.), με τίτλο "Σχεδίαση και Ανάπτυξη Προηγμένων Συστημάτων Ηλεκτρονικής", από το ακαδημαϊκό έτος 2012-13. Η οργάνωση, η λειτουργία και η απονομή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε) γίνεται αυτοδύναμα από το Τμήμα Ηλεκτρονικής του ΤΕΙ Αθήνας. Η έγκριση λειτουργίας του από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ 445/24-2-2012) ήλθε ως αποτέλεσμα της επιτυχούς εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος Ηλεκτρονικής το Μάιο 2010.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
https://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=112881277


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟ «ROBOSER»
Μπράβο Γκρίχελαντ, από τους Γερμανούς

Της Χαράς Καλημέρη
Για πέντε μερόνυχτα, το Εργαστήριο Εργαλειομηχανών στο ΤΕΙ Σερρών είχε πάρει «φωτιά». Τρεις φοιτητές, από τα τμήματα Μηχανολογίας και Πληροφορικής του ιδρύματος, έδιναν «μάχη» με το χρόνο προκειμένου να κατασκευάσουν ένα τηλεχειριζόμενο ρομπότ και να συμμετάσχουν, έτσι, στο διεθνή διαγωνισμό Ρομποτικής που θα γινόταν στο Πανεπιστήμιο Jade Hochschule στο Βιλχεμσάβεν της βορειοδυτικής Γερμανίας.
Ήταν η πρώτη φορά που ελληνικό ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα συμμετείχε στο διαγωνισμό και οι προσδοκίες ήταν μεγάλες. Η ελληνική ομάδα, με την επωνυμία Roboser (από τη συνένωση των λέξεων Robot και Σέρρες), δεν τις διέψευσε. Κατάφερε να λάβει το πρώτο βραβείο για τη σχεδίαση του ρομπότ, με τους Γερμανούς κριτές να «υποκλίνονται» στο ελληνικό ταλέντο και να ομολογούν ότι, στα 18 χρόνια που διαρκεί ο διαγωνισμός, η ελληνική ήταν η μόνη πλήρως ολοκληρωμένη σχεδίαση έτοιμη για παραγωγή (!).
Ομάδα

«Από τη στιγμή που μας δόθηκε η ευκαιρία να εκπροσωπήσουμε τη χώρα μας σε έναν διεθνή διαγωνισμό, καταβάλλαμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια. Λειτουργήσαμε ως ομάδα κι αυτό επέφερε θετικά αποτελέσματα. Ίσως κάτι που χρειάζεται να μάθουμε ως Έλληνες είναι να συνεργαζόμαστε», τονίζει στην «ΗτΣ» ο Χρήστος Καλέμος, τελειόφοιτος στο Τμήμα Μηχανολογίας του ΤΕΙ Σερρών και μέλος της ελληνικής ομάδας. Τη «χρυσή πεντάδα» συμπληρώνουν ο Κωνσταντίνος Παρασκευαΐδης, φοιτητής του Τμήματος Μηχανολογίας, ο Στέργιος Μαριάς, φοιτητής στο Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών, καθώς και οι κ. Σαγρής Δημήτριος (επιστημονικός συνεργάτης) και Ιωάννης Εβελζαμάν (τεχνικό προσωπικό).
Η «υπεροχή» στη σχεδίαση του ελληνικού ρομπότ συνίσταται, όπως λένε οι δημιουργοί της, στη μηχανολογική αρτιότητά του και την απλότητα στο χειρισμό του που το καθιστούν έτοιμο για να χρησιμοποιηθεί στον τομέα της βιομηχανίας.
Τεστ

Σε ό,τι αφορά το «αγωνιστικό» μέρος, δηλαδή το συγκριτικό «τεστ» μεταξύ των κατασκευών, η ελληνική ομάδα έλαβε την έκτη θέση. Το λογισμικό με το οποίο είχε προγραμματιστεί στην Ελλάδα το ρομπότ δεν μπορούσε να... συνεργαστεί με το τηλεχειριστήριο που χρησιμοποίησαν οι Γερμανοί κριτές κι έτσι έπρεπε να γίνουν αλλαγές.
«Το σημαντικό για εμάς ήταν ότι σ' έναν διεθνή διαγωνισμό ακούστηκε το όνομα "Γκρίχελαντ". Έτυχε να δοθεί σε εμάς η ευκαιρία να εκπροσωπήσουμε τη χώρα μας. Όμως, είμαι σίγουρος ότι οποιοσδήποτε κι αν ήταν στη θέση μας θα έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε για να υποστηρίξει την Ελλάδα», σημειώνει ο Χρήστος Καλέμος.
Στο παρά πέντε
Η αποστολή που είχε να επιτελέσει η ελληνική ομάδα δεν ήταν εύκολη. Έπρεπε να κατασκευάσει ένα τηλεχειριζόμενο ρομπότ, από ένα πλήθος προκαθορισμένων εξαρτημάτων, με συγκεκριμένους κανόνες και περιορισμούς. Μάλιστα, ο φετινός διαγωνισμός απαιτούσε από το ρομπότ αυξημένο επίπεδο αυτοματισμού και νοημοσύνης.
Κι ενώ οι υπόλοιπες 16 ομάδες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό από διάφορες χώρες, όπως Γερμανία, Λιθουανία, Ουγγαρία κ.ά., είχαν στη διάθεσή τους διάστημα δύο εβδομάδων για να ολοκληρώσουν την κατασκευή τους, η ελληνική ομάδα έπρεπε να ανταποκριθεί μέσα σε μόλις πέντε ημέρες. Μάλιστα, μέχρι και την τελευταία στιγμή δεν ήταν βέβαιη η συμμετοχή της στο διαγωνισμό για λόγους οικονομικούς. Παρότι οι Γερμανοί κάλυπταν τα έξοδα για την κατασκευή του ρομπότ (περί τα 150 ευρώ), έπρεπε να βρεθούν περίπου 2.500 ευρώ για τα έξοδα μετακίνησης και διανομής των μελών της ελληνικής ομάδας στη Γερμανία.
Τα χρήματα βρέθηκαν στο... παρά πέντε και, τελικά, το «πράσινο φως» για τη συμμετοχή της ελληνικής ομάδας στο διαγωνισμό άναψε την Τετάρτη 2 Μαΐου. Η ελληνική ομάδα «κλείστηκε» στο Εργαστήριο Εργαλειομηχανών στο ΤΕΙ Σερρών μέχρι το βράδυ της Κυριακής, ξημερώματα Δευτέρας «πέταξε» για το Αμβούργο της Γερμανίας και έφθασε στον τελικό της προορισμό, το Βιλχεμσάβεν, μόλις δύο ώρες πριν ξεκινήσει ο διαγωνισμός τη Δευτέρα 7 Μαΐου.
«Τα οικονομικά μας δεν είναι ανθηρά. Παρόλο που είχαμε φροντίσει να έχουμε αποθεματικό για τις δύσκολες ώρες, αυτό εξανεμίστηκε μετά το «κούρεμα» που υπέστη λόγω PSI. Η δε, κρατική χρηματοδότηση έχει «παγώσει». Από 1ης Ιουλίου, μάλιστα, δεν θα μπορούμε να κινήσουμε ούτε ένα ευρώ. Αν και είμαστε το πρώτο ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα που συγκρότησε Συμβούλιο Ιδρύματος -όπως προβλέπει ο νόμος για την ανώτατη εκπαίδευση- η σχετική απόφαση δεν έχει δημοσιευθεί ακόμη στο ΦΕΚ, κι έτσι δεν μπορεί να εγκριθεί ο προϋπολογισμός του ιδρύματος», υπογραμμίζει στην «ΗτΣ» ο αντιπρόεδρος του ΤΕΙ Σερρών κ. Αναστάσιος Μωυσιάδης.
Τα οικονομικά προβλήματα δεν πτοούν, ωστόσο, τη διοίκηση του ιδρύματος, η οποία αναζητά «χορηγούς» προκειμένου να διευκολύνει τη συμμετοχή των φοιτητών τους και σε άλλους διαγωνισμούς. Στα «σκαριά» βρίσκεται, αυτό το διάστημα, η κατασκευή από φοιτητές του ιδρύματος ενός ηλιακού αυτοκινήτου ενόψει ενός διεθνούς διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Οκτώβριο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
https://www.alfavita.gr/artro.php?id=66740


Καθηγητές Πληροφορικής στα σχολεία διορίζονται πτυχιούχοι ΑΕΙ (ΠΕ19) και ΤΕΙ (ΠΕ20) με το ίδιο ωράριο και τις ίδιες αμοιβές. Από τις 47 σχολές πληροφορικής πτυχιούχων ΠΕ19&ΠΕ20 οι 24 είναι ΤΕΙ (ΠΕ20). Από αυτές τις 47 σχολές η υψηλότερη βάση ήταν το 2011 ήταν 18.917 των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και η χαμηλότερη 6.712 στο ΤΕΙ Βιομηχανικής Πληροφορικής ΤΕΙ Καβάλας.
Καμία διαφορά λοιπόν μισθολογικά οι ΤΕ Κ ΠΕ αυτό για αυτούς που επιμένουν στις διαφορές!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Καλησπέρα σας.

Αυτό δεν νομίζω ότι αποτελεί "εξέλιξη" των ΤΕΙ. Ισχύει πολλά χρόνια τώρα σε αυτό το ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ κομμάτι μιας και τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ χαρακτηρίζονται ως ΠΕ και τα ΤΕΛ/ΤΕΣ/ΤΕΕ/ΙΕΚ ως ΤΕ (αντί για ΔΕ). Το γιατί έγινε αυτό εξαρχής, ως αντίθεση με ό,τι συμβαίνει σε όλους τους άλλους εργασιακούς χώρους, ας πει κάποιος που γνωρίζει.

Ειδικότερα για τον χώρο της Πληροφορικής (που είναι το ανωτέρω ποστ με τους ΠΕ19 και ΠΕ20) δεν υπάρχουν ΕΔ που να "κατηγοριοποιεί" τους ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ. Ίσως επειδή είναι νέος κλάδος στην Ελλάδα (τί νέος? 20 χρόνια πάνε τώρα)...

Ωστόσο, μια πληροφία που δεν υπάρχει στο ανωτέρω ποστ είναι ότι παραμένει να συντάσονται ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ πίνακες αξιολόγησης (ΠΕ19 και ΠΕ20, αντίστοιχα) και οι προσλήψεις να είναι 60% ΠΕ19 (Πανεπιστήμια "Πληροφορικής" τις σχετικής λίστας) και 40% ΠΕ20 (ΤΕΙ "Πληροφορικής" της σχετικής λίστας).

Επίσης δύο σχόλια:
α) Παρατηρείστε (μπορείτε και στο ανωτέρω σύνδεσμο) ότι το ΗΜΜΥ & Ηλεκτρονικών ΜΜΥ (πανεπιστήμια) λογίζονται και ως "Πληροφορική", ενώ απουσιάζουν τα Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής (ΤΕΙ αντίστοιχου "ακαδημαϊκού" κλάδου με τα unis) με εξαίρεση το Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων. Εκτός αυτής της σύγκρισης Πανεπιστήμια-ΤΕΙ "ομοειδούς κλάδου", βάσει της "αποσπασματικής λογικής" ανωτέρω θα μπορούσε ίσως να θεωρηθεί το τελευταίο αναφεθέν ΤΕΙ ως "ανώτερο" από τα υπόλοιπα ΤΕΙ που προείπα, μιας και εντάσσεται και ως "Πληροφορική" (αλλά μπορεί να κάνω και λάθος).

β) Το ΤΕΙ Αυτοματισμού θεωρούσα ότι είναι "πιο κοντά" στα Ηλεκτρονικής ή/και Ηλεκτρολογίας, ωστόσο το βλέπω συνεχώς ως "Πληροφορική". Τί άποψη έχουν οι ειδικότεροι? Κρίνω βάσει τίτλου τμήματος μόνο.

Γενικότερα εμμένω στην άποψή μου, ότι ακόμα στην Ελλάδα τα Πανεπιστήμια διαφέρουν από τα ΤΕΙ σε ακαδημαϊκά και εργασιακά δεδομένα και έχω προσφέρει μερικά στοιχεία επί τούτου και σε άλλα threads (για να μην επαναλαμβάνομαι). Για να μην ισχυρίζομαι ότι ξέρω τα πάντα όλα σε όλους τους κλάδους μπορώ να περιοριστώ σε "αποδείξεις" για τα περαιτέρω στον κλάδο μου (Γεωπόνος με Τεχνολόγο Γεωπονίας). Ωστόσο, σχετικά με τον κλάδο μου, σε δεδομένους εργασιακούς χώρους οι ΠΕ και ΤΕ έχουν το ίδιο δικαίωμα. Κλασικό παράδειγμα είναι π.χ. άδεια πώλησης φυτοπροστατευτικών προϊόντων (ακόμα και για ΤΕΙ που δεν έχουν διδαχθεί φυτοπροστασία).

Τέλος, κατά την άποψή μου πάντα, στο ακαδημαϊκό κομμάτι της υπόθεσης θα έλεγα ότι εξέλιξη στα ΤΕΙ είναι αυτό (στάδιο συζήτησης): https://esos.gr/dimosia-ekpaidefsi/tritovathmia/item/27771-9-3-2012.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
το τμήμα αυτοματισμού έχει περισσότερη σχέση με την πληροφορική πάρα με την ηλεκτρονική...Επίσης το τμήμα αυτοματισμού θα μπορούσε να είναι απλά κατευθυνσή ενός από των δύο πρώτων τμημάτων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Βασικα ο αυτοματισμος ειναι βιομηχανικη πληροφορικη, κατα την γνωμη μου καλώς υπάρχει ξεχωριστό τμήμα!
Ο Αυτοματισμός δεν είναι ούτε στο ίδιο πεδίο εφαρμογών με την ηλετρονική ούτε με την πληροφορική.
Δεν πρέπει να κανουμε όλες τις ειδικότητες μία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Μάλιστα. Οι δύο γνώμες ανωτέρω έχουν μία ποικιλία ως προς την ακαδημαϊκή ένταξή του.

Εγώ δεν μπορώ να ξέρω αν θα έπρεπε να είναι ξεχωριστό τμήμα ή όχι (μάλιστα είναι απο τα πολύ παλιά Τμήματα ΤΕΙ, δεκαετία 70, δηλαδή πολύ πριν έρθουν τα Τμήματα με τη λέξη Πληροφορική στον Τίτλο τους), ωστόσο τελικά κατάλαβα, ότι είναι εφαρμογή πληροφοριακών (και ηλεκτρονικών ίσως) συστημάτων σε βιομηχανικό επίπεδο. Σωστά?

Έρχεται τώρα και το Βιομηχανικής Πληροφορικής ΤΕΙ Καβάλας (και το Βιομηχανικής Πληροφορικής ΤΕΙ Καλαμάτας, Παράρτημα Σπάρτης, που είναι στο στάδιο της "υπόσχεσης" ακόμα) και τα μπλέκει περισσότερο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Μάλιστα. Οι δύο γνώμες ανωτέρω έχουν μία ποικιλία ως προς την ακαδημαϊκή ένταξή του.
Σε αλλες εποχες θα μπορούσε να ειναι κατευθυνση σήμερα πλέον όχι.
Εγώ δεν μπορώ να ξέρω αν θα έπρεπε να είναι ξεχωριστό τμήμα ή όχι (μάλιστα είναι απο τα πολύ παλιά Τμήματα ΤΕΙ, δεκαετία 70, δηλαδή πολύ πριν έρθουν τα Τμήματα με τη λέξη Πληροφορική στον Τίτλο τους), ωστόσο τελικά κατάλαβα, ότι είναι εφαρμογή πληροφοριακών (και ηλεκτρονικών ίσως) συστημάτων σε βιομηχανικό επίπεδο. Σωστά?
σε βιομηχανικες *εφαρμογες (γιατι βιομηχανικη εφαρμογη μπορει να θεωρηθει και ο πλεον απλος αυτοματισμος);)
Έρχεται τώρα και το Βιομηχανικής Πληροφορικής ΤΕΙ Καβάλας (και το Βιομηχανικής Πληροφορικής ΤΕΙ Καλαμάτας, Παράρτημα Σπάρτης, που είναι στο στάδιο της "υπόσχεσης" ακόμα) και τα μπλέκει περισσότερο...
Εκει ειναι μεν τμηματα αυτοματισμου, αλλα περισσοτερο softwarοποιημενα....
με την εννοια πως στη βιομηχανικη πληροφορικη θα διδαχθουν και γραφικά η/υ πχ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Πιστεύετε λοιπόν ότι θα έπρεπε να έχουμε στα] ΤΕΙ (βάλτε και την οικονομική κρίση πλέον) τμήματα ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικών, πληροφορικής (σκέτο, με όλες τις παραλλαγές τους με ή χωρίς ΚΑΙ οικονομικοδιοικητικό προσανατολισμό), βιομηχανικής πληροφορικής, αυτοματισμού, ηλεκτρονικών υπολογιστικών συστημάτων ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ μεταξύ τους?

Πιστεύω τα 3 τελευταία (ίσως και 2) θα μπορούσε να είναι ενταγμένα ως κατευθύνσεις στα υπόλοιπα που είπε και ο antis, και "λελογισμένος" περιορισμός/συγχωνεύσεις (που μπερδεύουν κιόλας) στα της Πληροφορικής. Θα μπορούσε ίσως αρκετά από αυτά να είναι και ως ετήσιο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα, που να απευθύνεται σε πτυχιούχους των πρώτων αναφερθέντων τμημάτων.

Έτσι και αλλιώς η Ελλάδα δεν είναι και silicon valley...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top