Ενδοσχολικές εξετάσεις Β' Λυκείου

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Άλλωστε πριν τις Πανελλήνιες, όλοι τα ίδια θα ξέρουμε.όλοι τα ίδια θα ξέρουμε. όλοι τα ίδια θα ξέρουμε:P

Η ύλη είναι ίδια, το πόσα ξέρει κάποιος εξαρτάται από το διάβασμά του. :teasing:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,870 μηνύματα.
Η ύλη είναι ίδια, το πόσα ξέρει κάποιος εξαρτάται από το διάβασμά του. :teasing:

Κάτι ξέρει για να το λέει η Loreley. Εννοεί ότι κανείς δεν παραδέχεται την αδιαβασία του. :P

Πρώτη φορά το ακούω αυτό :hmm: . Η άλγεβρα έχει πολύ πιο τυποποιημένες ασκήσεις συνεπώς είναι απείρως πιο εύκολη για την πλειοψηφία των μαθητών. Προσωπικά τη θεωρώ και πιο χρήσιμη γιατί πέρα απ' τα μαθηματικά έχει εφαρμογή σε όλες τις θετικές επιστήμες αντίθετα με τα μαθ.κατ. που είναι λίγο-πολύ "τα μαθηματικά για τα μαθηματικά".
Νομίζω πως κάποια πράγματα της φετινής άλγεβρας θα έπρεπε ήδη να τα έχουμε διδαχθεί, δε γίνεται ρε φίλε να είναι τελευταίο κεφάλαιο της Β' οι λογάριθμοι! Έστω κάποιος ορισμός κ' οι βασικές ιδιότητες έπρεπε να είναι γνωστά, ειδικά τη στιγμή που τα συναντάς σε τύπους της φυσικής (βλ. θερμοδυναμική) και αναγκαστικά μας τα διδάσκουν πρώτα οι φυσικοί...

Η Άλγεβρα του λυκείου είναι τα βασικά μαθηματικά εργαλεία για τα μαθηματικά και για τη φυσική καθώς και όποιο άλλο μάθημα χρειάζεται κάποια στοιχειώδη αλγεβρική σκέψη. Νομίζω ότι κάποιος που σέβεται τον εαυτό του και θέλει να σπουδάσει κάποια επιστήμη που βασίζεται στα μαθηματικά, πρέπει να την κατέχει σε καλό βαθμό. Ειδάλλως, μιλάμε για τα φαινόμενα φοιτητών Πολυτεχνείου, Φυσικής, Μαθηματικών,... που δεν θυμούνται βασική άλγεβρα πολυωνύμων, τριγωνομετρία...κλπ. Για να μην λέμε ότι φταίνε τα Ελληνικά Πανεπιστήμια για το χάλι τους. Για παράδειγμα, η Φυσική στις ταλαντώσεις χρησιμοποιεί τριγωνομετρία. Αν θυμάμαι καλά, στη Θερμοδυναμική και στην Οξειδοαναγωγή (Χημεία), έπαιζαν κάτι λογάριθμοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
με τα μαθ.κατ. που είναι λίγο-πολύ "τα μαθηματικά για τα μαθηματικά"....
Δεν είναι καθόλου έτσι. Η "αναλυτική γεωμετρία" (μετά το λύκειο) είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη για τη Φυσική και όχι μόνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Δεν είναι καθόλου έτσι. Η "αναλυτική γεωμετρία" (μετά το λύκειο) είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη για τη Φυσική και όχι μόνο.
*.* Εγω τετοια ωραια πραματα θελω να κανουμε οχι τις χαζομαρες με γραμμες και βρες το ενα βρες το αλλο λες και ειμαστε ζωα να πουμε, για αυτο δεν τα μπορω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,870 μηνύματα.
*.* Εγω τετοια ωραια πραματα θελω να κανουμε οχι τις χαζομαρες με γραμμες και βρες το ενα βρες το αλλο λες και ειμαστε ζωα να πουμε, για αυτο δεν τα μπορω :P

Μάθε πρώτα την αλφαβήτα...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Μάθε πρώτα την αλφαβήτα...:P
μα εμαθα τα βασικα :hehe: και η αλφαβητα εχει ενα οριο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Το πιο σημαντικό είναι ότι όποιος δεν έχει καλά μελετήσει και κατανοήσει την Άλγεβρα γενικής παιδείας της Β Λυκείου, στη Γ θα αντιμετωπίσει δυσκολίες.



Τέτοιο πρόβλημα δεν έχω αλλά απλώς - με εξαίρεση τα διανύσματα που με ζόρισαν στην αρχή - η ύλη της Άλγεβρας είναι και πιο μεγάλη και θεωρώ είναι πιο εύκολο να κάνεις λάθη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Η ύλη είναι ίδια, το πόσα ξέρει κάποιος εξαρτάται από το διάβασμά του. :teasing:

Εννοώ ότι όλοι θα έχουμε διδαχθεί την ίδια ύλη. :P
Είσαι πολύ πνεύμα αντιλογίας και με συγχύζεις. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Δεν είναι καθόλου έτσι. Η "αναλυτική γεωμετρία" (μετά το λύκειο) είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη για τη Φυσική και όχι μόνο.
Σε πανεπιστημιακό επίπεδο έτσι κι αλλιώς οι επιστήμες συγχέονται μεταξύ τους, όταν τα φτάνεις στα άκρα δε ξέρεις που τελειώνει το ένα και που αρχίζει το άλλο.
Είναι κατεύθυνση, θα κάνεις κάτι παραπάνω αλλά νομίζω κάποια πράγματα είναι πολύ τραβηγμένα τη στιγμή που δεν έχουμε μάθει άλλα πολύ πιο βασικά. Δεν ξέρουμε λογαρίθμους και τους συναντάμε σε τύπους φυσικής και είναι οι κωνικές τομές το ζήτημα;
καταλαβαίνω ότι το point σου δεν ήταν το πόσο σωστά είναι κατανεμημένη η σχολική ύλη, αλλά είπα να επεκταθώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
[...]καταλαβαίνω ότι το point σου δεν ήταν το πόσο σωστά είναι κατανεμημένη η σχολική ύλη, αλλά είπα να επεκταθώ
γιατι το Ischool ειναι και φορουμ φιλοσοφικων αναζητησεων, ρητοριας και αλλων :P (δεν το λεω να παρεξηγηθεις πλακα κανω :P απλα σπανια βλεπω ανθρωπο να λεει εδω μεσα ειπα να επεκταθω και με εντυπωσιασες)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,870 μηνύματα.
Σε πανεπιστημιακό επίπεδο έτσι κι αλλιώς οι επιστήμες συγχέονται μεταξύ τους, όταν τα φτάνεις στα άκρα δε ξέρεις που τελειώνει το ένα και που αρχίζει το άλλο.
Είναι κατεύθυνση, θα κάνεις κάτι παραπάνω αλλά νομίζω κάποια πράγματα είναι πολύ τραβηγμένα τη στιγμή που δεν έχουμε μάθει άλλα πολύ πιο βασικά. Δεν ξέρουμε λογαρίθμους και τους συναντάμε σε τύπους φυσικής και είναι οι κωνικές τομές το ζήτημα;
καταλαβαίνω ότι το point σου δεν ήταν το πόσο σωστά είναι κατανεμημένη η σχολική ύλη, αλλά είπα να επεκταθώ

Το πρόβλημα είναι διδάσκονται όλα επιφανειακά και πρόχειρα. Χωρίς καμία νοηματική συνοχή ή έναν σκοπό. Στο Πανεπιστήμιο συνεχίζεται η ίδια νοοτροπία, απλά εκεί υπάρχει εύρος σε βαθμό τέτοιο που πολλές επιστήμες να συναντιώνται σε ένα πρόγραμμα σπουδών. Βέβαια και πάλι κανείς δεν κάθεται να σου εξηγήσει γιατί. Μπαίνεις στον φαύλο κύκλο των περιοδικών εξετάσεων κάθε εξάμηνο και επέρχεται η ρουτίνα. Σκέψου ότι σε ένα Μαθηματικό Τμήμα αν και το πτυχίο σαν τίτλος ακούγεται κάτι ομοιογενές, στην πραγματικότητα υπάρχει ανομοιογένεια: Μαθηματικά σε τι; Συνεπώς μιλάμε για ετερόκλητα αντικείμενα σπουδών μέσα στο ίδιο πτυχίο. Υπάρχουν πτυχιούχοι Μαθηματικοί που γνωρίζουν Φυσική, άλλοι γνωρίζουν Στατιστική, άλλοι γνωρίζουν κάτι άλλο...κλπ με αδυναμία της καθολικής γνώσης. Ο καθένας θεωρεί "ξένο" τον συνάδελφό του που είναι σε άλλη ειδίκευση. Γνωρίζει μια κοινή βάση αλλά αγνοεί πάνω από το 50% λόγω της άλλης ειδίκευσης. Αυτό συμβαίνει σε πολλές επιστήμες. Οι επιστήμες στο Πανεπιστήμιο ακολουθούν άλλη φιλοσοφία, ειδάλλως και το λύκειο θα ήταν Πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
γιατι το Ischool ειναι και φορουμ φιλοσοφικων αναζητησεων, ρητοριας και αλλων :P (δεν το λεω να παρεξηγηθεις πλακα κανω :P απλα σπανια βλεπω ανθρωπο να λεει εδω μεσα ειπα να επεκταθω και με εντυπωσιασες)
είπα να δικαιολογηθώ για τα άσχετα που είπα ως απάντηση σε μήνυμα που ήταν ήδη off-topic :lol:
Το πρόβλημα είναι διδάσκονται όλα επιφανειακά και πρόχειρα. Χωρίς καμία νοηματική συνοχή ή έναν σκοπό. Στο Πανεπιστήμιο συνεχίζεται η ίδια νοοτροπία, απλά εκεί υπάρχει εύρος σε βαθμό τέτοιο που πολλές επιστήμες να συναντιώνται σε ένα πρόγραμμα σπουδών. Βέβαια και πάλι κανείς δεν κάθεται να σου εξηγήσει γιατί. Μπαίνεις στον φαύλο κύκλο των περιοδικών εξετάσεων κάθε εξάμηνο και επέρχεται η ρουτίνα. Σκέψου ότι σε ένα Μαθηματικό Τμήμα αν και το πτυχίο σαν τίτλος ακούγεται κάτι ομοιογενές, στην πραγματικότητα υπάρχει ανομοιογένεια: Μαθηματικά σε τι; Συνεπώς μιλάμε για ετερόκλητα αντικείμενα σπουδών μέσα στο ίδιο πτυχίο. Υπάρχουν πτυχιούχοι Μαθηματικοί που γνωρίζουν Φυσική, άλλοι γνωρίζουν Στατιστική, άλλοι γνωρίζουν κάτι άλλο...κλπ με αδυναμία της καθολικής γνώσης. Ο καθένας θεωρεί "ξένο" τον συνάδελφό του που είναι σε άλλη ειδίκευση. Γνωρίζει μια κοινή βάση αλλά αγνοεί πάνω από το 50% λόγω της άλλης ειδίκευσης. Αυτό συμβαίνει σε πολλές επιστήμες. Οι επιστήμες στο Πανεπιστήμιο ακολουθούν άλλη φιλοσοφία, ειδάλλως και το λύκειο θα ήταν Πανεπιστήμιο.
Ακριβώς, δεν υπάρχει συνεκτικότητα ούτε στο ίδιο το μάθημα, πόσο μάλλον να θέλουμε να το συσχετίσουμε και με άλλα, όπως θα έπρεπε.
Και δυστυχώς αναλωνόμαστε σε κουραστικές ασκήσεις που κάπου χάνουν την ουσία, στο τέλος καταλήγουμε να αλλάζουμε μόνο νούμερα και διατύπωση, και εκεί είναι που παύει να σκέφτεται ο μαθητής.
Βλέπε αποδεικτικές ασκήσεις στις κωνικές τομές που πιάνουν μια σελίδα, η ουσία είναι 5 σειρές και τα άλλα αχανείς πράξεις.

Για εξετάσεις Β' λυκείου να μιλούμε τώρα :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Ξυπνησα τετοια ωρα να διαβασω αγγλικα...λολ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
ειμαι ξυπνιος απο τις 4:40 :hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Ωραιος.. σε βλεπω ενα γεματο 8ωρο υπνο μετα τα μαθηματικα:P
το προγραμμα σημερα ειναι ως εξης:
9-ο,τι ωρα με παρει : ΜαθΚατ
11-12:30 : θα παω σε ενα σπιτι να δουμε ταινια
13-15: αγγλικα
16: φαι
16:15: καφες
:P

αυτη η σχεση μου με τον καφε πρεπει να σταματησει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
το προγραμμα σημερα ειναι ως εξης:
9-ο,τι ωρα με παρει : ΜαθΚατ
11-12:30 : θα παω σε ενα σπιτι να δουμε ταινια
13-15: αγγλικα
16: φαι
16:15: καφες
:P
Εγω ξεκολιαστηκα στο να κανω χημεια και ασκησεις... θα παω να γραψω χημεια και αγγλικα...μετα ενα καφε και αντε γεια υστερα... με βλεπω να κοιμαμαι μεχρι αυριο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Εγω ξεκολιαστηκα στο να κανω χημεια και ασκησεις... θα παω να γραψω χημεια και αγγλικα...μετα ενα καφε και αντε γεια υστερα... με βλεπω να κοιμαμαι μεχρι αυριο
κι εγω με ασκησεις μαθκατ περασα ενα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ 2ημερο. δεν ξερεις ποσο λυπαμαι που περασε :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Αχαχαχα για μια στιγμη νομιζα το ελεγες σοβαρα:P
Βσκ σε εχω ικανο
Με εχει πειραξει η νυστα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nefeli Graf

Περιβόητο μέλος

Η Nefeli Graf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 5,346 μηνύματα.
Ποιος κάνει επανάληψη την φιλοσοφία.:yawn:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top