Ενδοσχολικές εξετάσεις Β' Λυκείου

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Η πλειοψηφία, για να μην πω όλοι, οι συμμαθητές μου που έχουν αρχίσει ύλη της Γ, βλέπω ότι δεν ξέρουν που πάνε τα 4 και μπερδεύουν και τα πιο απλά πράγματα της φετινής ύλης. Δεν ξέρω.
και σε μενα το ιδιο γινεται
Μήπως αυτά επιβεβαιώνουν ότι το καινούργιο σύστημα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση;

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Για τους φροντιστές είναι σίγουρα προς τη σωστή κατεύθυνση το νέο σύστημα. Πίνουν στην υγειά του υπουργού παιδείας για το μάννα εξ ουρανού που τους έστειλε. Για τους μαθητές όμως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
.
Αυτα που λεει ο φεντ δεν τα ειχα ακουσει ... ( πως σε λενε ρε?):P

Με λένε Νίκο.

PS: Κοντεύω να τελειώσω τη Βιολογίαααααααααααα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

never give up

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Πωωωωω, αύριο άλγεβρα και σχεδόν δεν ξέρω την τύφλα μου!!! :/:
Και βαριέμαι να διαβάσω!
:yawn:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Για τους φροντιστές είναι σίγουρα προς τη σωστή κατεύθυνση το νέο σύστημα. Πίνουν στην υγειά του υπουργού παιδείας για το μάννα εξ ουρανού που τους έστειλε. Για τους μαθητές όμως...
Όσον αφορά την τράπεζα των μαθηματικών, τα θέματα αναρτήθηκαν μόλις 3 μέρες πριν την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων χωρίς καν να ελεγχθούν. Καθηγητές που προσπάθησαν να τα λύσουν εντόπισαν πολλά θέματα με λάθη (ορισμένα σοβαρά) και ασάφειες στις εκφωνήσεις. Μετά από τις εισηγήσεις τους στο ΙΕΠ, τα λανθασμένα θέματα αποσύρθηκαν σταδιακά (άραγε έχουν εντοπιστεί όλα τα λάθη?). Παρατηρούνται σημαντικές διαφορές στο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων της ίδιας κατηγορίας, π.χ. στην κατηγορία του 4ου θέματος υπάρχουν ασκήσεις μέτριας δυσκολίας, αλλά και κάποιες άλλες με ερωτήματα επιπέδου μαθηματικών διαγωνισμών. Ειδικά στην Άλγεβρα, υπάρχουν πολλά και αυξημένης δυσκολίας προβλήματα, ενώ στη Γεωμετρία υπάρχουν πολλές ασκήσεις στο επίπεδο των σύνθετων θεμάτων του σχολικού βιβλίου. Πόσοι καθηγητές άραγε βρήκαν το χρόνο να διαπραγματευτούν τέτοια θέματα στην τάξη; (εννοώ στη σχολική τάξη και όχι σε εκείνη του φροντιστηρίου). Ας μη ξεχνάμε και το αποτέλεσμα των διαγνωστικών τεστ στην αρχή της χρονιάς. Τι θα έπρεπε να κάνει ο καθηγητής που διαπίστωσε πρόβλημα σε μεγάλο αριθμό των μαθητών του; Να το αγνοήσει και να προχωρήσει στην κάλυψη της διδακτέας ύλης της Α λυκείου, ευχόμενος ότι με κάποιο μαγικό (διάβαζε εξωσχολικό) τρόπο οι μαθητές θα κάλυπταν τα κενά των προηγουμένων τάξεων; Τέλος, δεν έχει ληφθεί μέριμνα ώστε να μη κληρώνονται και τα δύο θέματα της τράπεζας από την ίδια διδακτική ενότητα. Αν συμβεί αυτό (δυστυχώς, συνέβη ήδη σε κάποια σχολεία), τότε ο μαθητής που τυχόν δεν έχει προετοιμαστεί στην ενότητα αυτή τιμωρείται με βαθμό από τη βάση και κάτω. Άλλωστε, αυτό έρχεται σε αντίθεση και με το μέχρι τώρα πνεύμα των προαγωγικών εξετάσεων, σύμφωνα με το οποίο τα θέματα έπρεπε να διατρέχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερη έκταση της ύλης. Συμπερασματικά, η τράπεζα θεμάτων των μαθηματικών διαμορφώθηκε με βιασύνη και προχειρότητα, περιέχει πολλά θέματα αυξημένης δυσκολίας που δεν απευθύνονται στο μέσο μαθητή, προκαλεί αναστάτωση και φοβίες για το μάθημα στην πλειοψηφία των μαθητών, τους οποίους και παρακινεί να καταφύγουν στην παραπαιδεία από την αρχή της Α λυκείου.
@ flamingo
1) Καλό είναι πριν απαντήσουμε σε κάποιο θέμα, να διαβάζουμε προσεκτικά τι έχει γράψει ο άλλος. Δεν ισχυρίστηκα ότι το νέο σύστημα είναι τέλειο, τα προβλήματα που αναφέρεις τα ξέρουν όλοι και κανένας δεν διαφωνεί ότι πρέπει να γίνουν πολλές διορθώσεις.

2) Έγραψα ότι το καινούργιο σύστημα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα του είναι σωστά. Η φιλοσοφία του όμως στο σημείο που ανέφερα (και εσύ αγνόησες ή δεν κατάλαβες) είναι σωστή. Μέχρι σήμερα η Α λυκείου ήταν τάξη λούφας, η Β λυκείου παραλλαγής καθώς όλοι δεν ασχολούνται με τα μαθήματα της τάξης τους αλλά με της επόμενης και η Γ λυκείου καταναγκαστική για να μη μείνουμε από απουσίες. Με το νέο σύστημα υπάρχει ελπίδα να ζωντανέψουν οι τάξεις που σήμερα είναι νεκρές.
3) Τα φροντιστήρια ναι, θα έχουν κάποιο κέρδος από την Α λυκείου και μόνον. (Στη Β και τη Γ έτσι κι αλλιώς όλοι πηγαίνουν και τώρα). Και τα φροντιστήρια θα συνεχίσουν να κερδίζουν, όσο εμείς έχουμε τη νοοτροπία ότι είναι απαραίτητα, όταν δεχόμαστε τα πακέτα των τόσο πολλών ωρών τους και όσο προσπαθούμε διαρκώς να απαξιώνουμε το Σχολείο και να ακυρώνουμε τη δουλειά των καθηγητών που μπορούν και θέλουν να προσφέρουν.

Υ.Γ. Όσο απαντούσα διέγραψες τα πιο πολλά από αυτά που είχες γράψει, έτσι η απάντησή μου δεν ταιριάζει στο μήνυμά σου μετά τη διαγραφή. Την αφήνω όμως (μαζί με το αρχικό σου μήνυμα) για να είναι η άποψή μου πιο καθαρή, καθώς και άλλοι δεν κατάλαβαν τι θέλω να πω.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

anna_ts

Νεοφερμένος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Έχει γράψει κανείς Αλγεβρα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
@ flamingo
1) Καλό είναι πριν απαντήσουμε σε κάποιο θέμα, να διαβάζουμε προσεκτικά τι έχει γράψει ο άλλος. Δεν ισχυρίστηκα ότι το νέο σύστημα είναι τέλειο, τα προβλήματα που αναφέρεις τα ξέρουν όλοι και κανένας δεν διαφωνεί ότι πρέπει να γίνουν πολλές διορθώσεις.

2) Έγραψα ότι το καινούργιο σύστημα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα του είναι σωστά. Η φιλοσοφία του όμως στο σημείο που ανέφερα (και εσύ αγνόησες ή δεν κατάλαβες) είναι σωστή. Μέχρι σήμερα η Α λυκείου ήταν τάξη λούφας, η Β λυκείου παραλλαγής καθώς όλοι δεν ασχολούνται με τα μαθήματα της τάξης τους αλλά με της επόμενης και η Γ λυκείου καταναγκαστική για να μη μείνουμε από απουσίες. Με το νέο σύστημα υπάρχει ελπίδα να ζωντανέψουν οι τάξεις που σήμερα είναι νεκρές.
3) Τα φροντιστήρια ναι, θα έχουν κάποιο κέρδος από την Α λυκείου και μόνον. (Στη Β και τη Γ έτσι κι αλλιώς όλοι πηγαίνουν και τώρα). Και τα φροντιστήρια θα συνεχίσουν να κερδίζουν, όσο εμείς έχουμε τη νοοτροπία ότι είναι απαραίτητα, όταν δεχόμαστε τα πακέτα των τόσο πολλών ωρών τους και όσο προσπαθούμε διαρκώς να απαξιώνουμε το Σχολείο και να ακυρώνουμε τη δουλειά των καθηγητών που μπορούν και θέλουν να προσφέρουν.

Υ.Γ. Όσο απαντούσα διέγραψες τα πιο πολλά από αυτά που είχες γράψει, έτσι η απάντησή μου δεν ταιριάζει στο μήνυμά σου μετά τη διαγραφή. Την αφήνω όμως (μαζί με το αρχικό σου μήνυμα) για να είναι η άποψή μου πιο καθαρή, καθώς και άλλοι δεν κατάλαβαν τι θέλω να πω.

Το κείμενο που έσβησα το μετέφερα στο topic "Νέο Λύκειο" επειδή αφορά την τράπεζα θεμάτων των μαθηματικών της Α λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιον

Νεοφερμένος

Η Ιον αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
σ' ευχαριστω παρα πολυ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Αυτό που εμείς γράφουμε περισσότερο στο forum από αυτούς που σήμερα έδωσαν πανελλήνιες, με τρελαίνει :hehe:
Μου φαίνεται ούτε γω όταν θα δίνω πανελλήνιες θα διαβάζω τα θρεντς του άι-σκουλ με αυτά που λέγονται εδώ μέσα: "πανεύκολα τα θέματααα"...πόσο ν' αντέξουν οι άνθρωποι! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Να πω για αλλη μια φορα οτι γραφω μαθκατ ή δεν υπάρχει κανεις για να μου συμπαρασταθει;; :'( :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,807 μηνύματα.
Να πω για αλλη μια φορα οτι γραφω μαθκατ ή δεν υπάρχει κανεις για να μου συμπαρασταθει;; :'( :P

Έλα ρε Τάσε, αμέσως θες και συμπαράσταση. Τι σε δυσκολεύει στο μάθημα; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

never give up

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Να πω για αλλη μια φορα οτι γραφω μαθκατ ή δεν υπάρχει κανεις για να μου συμπαρασταθει;; :'( :P
Θα σου συμπαραστεκόμουν εγώ που γράφω μαθηματικά γενικής (άλγεβρα), αλλά είμαι θεωρητική και δε γράφω μαθηματικά κατεύθυνσης. :console::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Να πω για αλλη μια φορα οτι γραφω μαθκατ ή δεν υπάρχει κανεις για να μου συμπαρασταθει;; :'( :P

Δεν πας φροντιστήριο; Εγώ δεν χρειάστηκε να τα αγγίξω καθόλου πριν δώσω και έτσι κι αλλιώς, σε σχέση με το επίπεδο των ασκήσεων που μας βάζουν στα φροντ, τα θέματα συνήθως είναι εύκολα.

Αν αγχώνεσαι, επικεντρώσου σε βασικές ασκήσεις κύκλου κι ευθείας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
never give up το πιστεύω ότι παίζει η Άλγεβρα να με ζορίσει περισσότερο από τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης (Το ίδιο ισχύει και για τις Φυσικές)!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

never give up

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
never give up το πιστεύω ότι παίζει η Άλγεβρα να με ζορίσει περισσότερο από τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης (Το ίδιο ισχύει και για τις Φυσικές)!
Όντως η άλγεβρα μου φαίνεται πολύ δύσκολη φέτος (ίσως φταίει και το ότι δεν πάω φροντιστήριο). Δεν της πολυέδωσα και σημασία όλη τη χρονιά, να δω τι θα γράψω αύριο. :P Πάντως έχω ακούσει κι εγώ από παιδιά της θετικής ότι η φετινή άλγεβρα είναι δυσκολότερη από τα μαθηματικά κατεύθυνσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Να πω για αλλη μια φορα οτι γραφω μαθκατ ή δεν υπάρχει κανεις για να μου συμπαρασταθει;; :'( :P

Όπως βλέπεις, εμείς δώσαμε κι επιβιώσαμε.
Το ίδιο θα γίνει και με σένα. Θα πέσουν πράγματα που τα χεις συναντήσει πολλές φορές στις ασκήσεις. Για την θεωρία δεν μπορούμε να εγγυηθούμε σ'εμάς πέσαν ταν πιο anti-sos.
δεν είχες δώσει μαθ.κατ εσύ; :hmm: βλ.#1908
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
never give up το πιστεύω ότι παίζει η Άλγεβρα να με ζορίσει περισσότερο από τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης!
Όντως η άλγεβρα μου φαίνεται πολύ δύσκολη φέτος ... Δεν της πολυέδωσα και σημασία όλη τη χρονιά, να δω τι θα γράψω αύριο. Πάντως έχω ακούσει κι εγώ από παιδιά της θετικής ότι η φετινή άλγεβρα είναι δυσκολότερη από τα μαθηματικά κατεύθυνσης.
Το πιο σημαντικό είναι ότι όποιος δεν έχει καλά μελετήσει και κατανοήσει την Άλγεβρα γενικής παιδείας της Β Λυκείου, στη Γ θα αντιμετωπίσει δυσκολίες.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Όντως Πάντως έχω ακούσει κι εγώ από παιδιά της θετικής ότι η φετινή άλγεβρα είναι δυσκολότερη από τα μαθηματικά κατεύθυνσης.
Πρώτη φορά το ακούω αυτό :hmm: . Η άλγεβρα έχει πολύ πιο τυποποιημένες ασκήσεις συνεπώς είναι απείρως πιο εύκολη για την πλειοψηφία των μαθητών. Προσωπικά τη θεωρώ και πιο χρήσιμη γιατί πέρα απ' τα μαθηματικά έχει εφαρμογή σε όλες τις θετικές επιστήμες αντίθετα με τα μαθ.κατ. που είναι λίγο-πολύ "τα μαθηματικά για τα μαθηματικά".
Νομίζω πως κάποια πράγματα της φετινής άλγεβρας θα έπρεπε ήδη να τα έχουμε διδαχθεί, δε γίνεται ρε φίλε να είναι τελευταίο κεφάλαιο της Β' οι λογάριθμοι! Έστω κάποιος ορισμός κ' οι βασικές ιδιότητες έπρεπε να είναι γνωστά, ειδικά τη στιγμή που τα συναντάς σε τύπους της φυσικής (βλ. θερμοδυναμική) και αναγκαστικά μας τα διδάσκουν πρώτα οι φυσικοί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Έχει δίκαιο ο Dias στη Γ Λυκείου θα χρειαστείτε σίγουρα (από άλγεβρα πάντα) 2ο κεφάλαιο (μονοτονία-ακρότατα),3ο κεφάλαιο (ημίτονα,συνημίτονα και εφαπτομένες βασικών γωνιών και ορισμούς αυτών όπως επίσης και αναγωγή στο πρώτο τεταρτημόριο) και 5ο κεφάλαιο όλα και για τα μαθηματικά και για τη φυσική (κυρίως εκθετική).Ιδίως στα μαθηματικά που θεωρούνται προαπαιτούμενα θα συναντήσετε δυσκολίες από την αρχή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Δεν πας φροντιστήριο; Εγώ δεν χρειάστηκε να τα αγγίξω καθόλου πριν δώσω και έτσι κι αλλιώς, σε σχέση με το επίπεδο των ασκήσεων που μας βάζουν στα φροντ, τα θέματα συνήθως είναι εύκολα.
Αν αγχώνεσαι, επικεντρώσου σε βασικές ασκήσεις κύκλου κι ευθείας
Δεν πάω φροντιστήριο :P εμας μεσα στην ταξη μας εβαζε κατι ο,τι να ναι ασκησεις να λυνουμε για αυτο φοβουμαι :P
Όπως βλέπεις, εμείς δώσαμε κι επιβιώσαμε.
Το ίδιο θα γίνει και με σένα. Θα πέσουν πράγματα που τα χεις συναντήσει πολλές φορές στις ασκήσεις. Για την θεωρία δεν μπορούμε να εγγυηθούμε σ'εμάς πέσαν ταν πιο anti-sos.
δεν είχες δώσει μαθ.κατ εσύ; :hmm: βλ.#1908
οχι εγω εδινα φυσκατ την προηγουμενη εβδ :P Μωρε ασκησεις οκ με τη θεωρια δεν το χω. Σε φαση μπορει να λυσω ολο το θεμα 4 και το θεμα Α να το εχω λαθος :hehe:
Πρώτη φορά το ακούω αυτό :hmm: . Η άλγεβρα έχει πολύ πιο τυποποιημένες ασκήσεις συνεπώς είναι απείρως πιο εύκολη για την πλειοψηφία των μαθητών. Προσωπικά τη θεωρώ και πιο χρήσιμη γιατί πέρα απ' τα μαθηματικά έχει εφαρμογή σε όλες τις θετικές επιστήμες αντίθετα με τα μαθ.κατ. που είναι λίγο-πολύ "τα μαθηματικά για τα μαθηματικά".
Νομίζω πως κάποια πράγματα της φετινής άλγεβρας θα έπρεπε ήδη να τα έχουμε διδαχθεί, δε γίνεται ρε φίλε να είναι τελευταίο κεφάλαιο της Β' οι λογάριθμοι! Έστω κάποιος ορισμός κ' οι βασικές ιδιότητες έπρεπε να είναι γνωστά, ειδικά τη στιγμή που τα συναντάς σε τύπους της φυσικής (βλ. θερμοδυναμική) και αναγκαστικά μας τα διδάσκουν πρώτα οι φυσικοί...
Εμενα στην αρχη φετος μ'αρεσαν περισσοτερο τα μαθκατ. Δεν ξέρω αλλά τα διανυσματα τα θεωρω το σημαντικοτερο πραγμα που εμαθα φετος στα μαθκατ. Απο κει και περα ειμαι σε φαση "Μετα απο σενα το χαος". Δεν καθισα να ασχοληθω υπερβολικα με μαθκατ (αν και διαβαζα πολλες ωρες καθε δευτερα-τριτη-τεταρτη για τα μαθκατ της επομενης μερας) απλα προσπαθουσα να κατανοησω απλα πραγματα και ό,τι εγώ θεωρούσα σημαντικό. Μετά (γυρω ιανουάριο) αρχισε να μου αρεσει περισσοτερο η αλγεβρα και η αληθεια ειναι πως ειναι ΥΠΕΡΟΧΗ, απλά φανταστικη *.*
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top