Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;

Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 528)

georgia.94

Δραστήριο μέλος

Η georgia.94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 559 μηνύματα.
Τα αρχαια δεν ειναι η βαση καμμιας ευρωπαικης γλωσσας ελεος με αυτο το παραμυθι δηλαδη

δεν ειναι καθολου μα καθολου παραμυθι!!τα λατινικα προερχονται απο τα αρχαια ελληνικα και ως γνωστον τα λατινικα ειναι η βαση των περισσοτερων ευρωπαικων γλωσσων..αλληλενδετα ειναι ολα μεταξυ τους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
για την ακριβεια το να ψαχνουμε γιατι καπου μπαινει η δοτικη βοηθαει παρα πολυ στην οξυνση του νου..τα ξενα πανεπιστημια οπου διδασκονται αρχαια ελληνικα κατι παραπανω ξερουν(οπως το ειπε και καποιος πριν απο μενα)....
Και μαθαίνεις στο λύκειο Θουκυδίδη χωρίς ουσιαστικά να ξέρεις κάτι από τον Θουκυδίδη. Γιατί χάνεις το νόημα. Πόσες από τις ιδέες του σου έμειναν; Αλλά ναι, όταν μένεις στο κείμενο μόνο ως προς τη μορφή του, εεε 'ντάξει κοιτάς και κάτι ψιλά από το περιεχώμενο, τι να σου μείνει; Αλλά ναι, είπαμε, θα ξέρεις γιατί μπήκε δοτική εκεί κι όχι αιτιατική και θα 'χεις γίνει πιο έξυπνος. Σαφώς!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
τα ξενα πανεπιστημια οπου διδασκονται αρχαια ελληνικα κατι παραπανω ξερουν(οπως το ειπε και καποιος πριν απο μενα)....

Αυτό που ισχυρίζεσαι δεν αποτελεί καν επιχείρημα.

Εγώ θα έλεγα ότι ασχολούμαστε με τη σύνταξη, και μας ενδιαφέρει η τάδε πτώση τι συντακτικό ρόλο έχει μέσα στην πρόταση, γιατί έτσι αντιλαμβανόμαστε καλύτερα τη δόμηση της γλώσσας μας και συντάσσουμε ακόμη καλύτερα το δικό μας λόγο, ενώ αποκτά άλλο νόημα και το σημασιολογικό περιεχόμενο. Πολλές λέξεις (ιδίως ρήματα) έχουν μεταφερθεί αυτούσιες, εξάλλου, από την αρχαία στη νέα Ελληνική.
Και μαθαίνεις στο λύκειο Θουκυδίδη χωρίς ουσιαστικά να ξέρεις κάτι από τον Θουκυδίδη. Γιατί χάνεις το νόημα. Πόσες από τις ιδέες του σου έμειναν; Αλλά ναι, όταν μένεις στο κείμενο μόνο ως προς τη μορφή του, εεε 'ντάξει κοιτάς και κάτι ψιλά από το περιεχώμενο, τι να σου μείνει; Αλλά ναι, είπαμε, θα ξέρεις γιατί μπήκε δοτική εκεί κι όχι αιτιατική και θα 'χεις γίνει πιο έξυπνος. Σαφώς!

Ελλιπής παραμένει και η διδασκαλία των νοημάτων μόνο, κατ' εμέ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Ἐσὺ Ἔρι, μόνο θεματογραφία ἔκανες στὸ Λύκειο;:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gavroulis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κορωπί (Αττική). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Παιδιά, όσο βαρετά και αν φαίνονται σε πολλούς τα αρχαία, πρέπει να τα μάθουμε. Απο κει προήλθε και η Νεοελληνική την οποία ομιλούμε σήμερα.
Στο εξωτερικό, το να έχει κάποιο σχολείο φιλόλογο, με γνώση αρχαίων Ελληνικών και Λατινικών, θεωρείται τυχερό από πολλούς.
Εμείς τα έχουμε και τα υποτιμούμε (ίσως λόγω και των πολλών ωρών που τα διδασκόμαστε).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Ἐσὺ Ἔρι, μόνο θεματογραφία ἔκανες στὸ Λύκειο;:confused:
Ουσιαστικά αυτά μας έμειναν, ναι. Ο τρόπος που γίνεται το μάθημα των αρχαίων κυρίως αυτό είναι, ναι. Δε σου μένει και κάτι άλλο.
Το μάθημα των αρχαίων με την ισχύουσα μορφή του θα πρέπει να καταργηθεί, όχι γενικά. Να δίνεται περισσότερη βάση στο περιεχόμενο κι όχι στη μορφή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
για την ακριβεια το να ψαχνουμε γιατι καπου μπαινει η δοτικη βοηθαει παρα πολυ στην οξυνση του νου..τα ξενα πανεπιστημια οπου διδασκονται αρχαια ελληνικα κατι παραπανω ξερουν(οπως το ειπε και καποιος πριν απο μενα)....

Βασικα πρωτα ας μαθουμε που και ποτε μπαινουν τα αποσιωπητικα και μετα το ψηνουμε και για την δοτικη.
Και ελεος με τις μαλακιες που αναπαραγει ο μεσος ελληνας,για τα ξενα πανεπιστημια.
Θυμιζετε κακοφτιαγμενα καρτουν,που ξεφτιζουν απο την τηλεοραση σαν τα σχεδια στην ακρη της παραλιας απο το κυμα.
Φερεφωνα των ιδιων μυθων,δεν εχετε βαρεθει?

Κατι αλλο δεν εχεις να δεις και να εκμαιευσεις απο τα ξενα πανεπιστημια?Μηπως το συστημα τους?Μηπως τις δομες τους?Σε αντιθεση με τα δικα μας που σε λιγο δεν θα υπαρχουν:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Ουσιαστικά αυτά μας έμειναν, ναι. Ο τρόπος που γίνεται το μάθημα των αρχαίων κυρίως αυτό είναι, ναι. Δε σου μένει και κάτι άλλο.
Το μάθημα των αρχαίων με την ισχύουσα μορφή του θα πρέπει να καταργηθεί, όχι γενικά. Να δίνεται περισσότερη βάση στο περιεχόμενο κι όχι στη μορφή.

Οὐσιαστικὰ αὐτὰ σοῦ ἔμειναν· ἐμένα ὁ καθηγητής μου, ἀκόμα καὶ στὸ ἄγνωστο, μᾶς τόνιζε συνεχῶς καὶ σὲ ὅλους τοὺς τόνους νὰ κοιτᾶμε τὸ νόημα τοῦ κειμένου. Ἀλλιῶς καὶ στὸ ἄγνωστο δὲ θὰ ὑπῆρχαν αὐτὲς οἱ μεταφράσεις τερατουργήματα ποὺ βλέπουμε.

Ἀλλὰ ἀφοῦ ἔχουμε κατακερματίσει τὰ πάντα καὶ τὰ βλέπουμε μὲ τὸν γνωστὸ χρησιμοθηρικό, μπακαλίστικο τρόπο, πῶς νὰ καταλάβουμε εἴτε ἀπὸ τὴ γλῶσσα εἴτε ἀπὸ τὰ νοήματα τῶν ἀρχαίων. Στοῦρνοι ἤμασταν καὶ στοῦρνοι θὰ παραμείνουμε. Ἔνιοι δέ, ἡμιμαθεῖς στοῦρνοι, ὅπερ χεῖρον τοῦ πρώτου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gavroulis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κορωπί (Αττική). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Βασικα πρωτα ας μαθουμε που και ποτε μπαινουν τα αποσιωπητικα και μετα το ψηνουμε και για την δοτικη.
Και ελεος με τις μαλακιες που αναπαραγει ο μεσος ελληνας,για τα ξενα πανεπιστημια.
Θυμιζετε κακοφτιαγμενα καρτουν,που ξεφτιζουν απο την τηλεοραση σαν τα σχεδια στην ακρη της παραλιας απο το κυμα.
Φερεφωνα των ιδιων μυθων,δεν εχετε βαρεθει?

Κατι αλλο δεν εχεις να δεις και να εκμαιευσεις απο τα ξενα πανεπιστημια?Μηπως το συστημα τους?Μηπως τις δομες τους?Σε αντιθεση με τα δικα μας που σε λιγο δεν θα υπαρχουν:worry:

Δεν είμαι τόσο καμένος για να βλέπω Βελοπουλο-Λιακόπουλο-Αφους Γεωργιαδη-Πλεύρη Sr., αλλά η μελέτη μιας τέτοιας γλώσσας, όπως η αρχαία Ελληνική έχει ατελείωτο ενδιαφέρον.
Σημειωτέον, είμαι Τεχνολογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

georgia.94

Δραστήριο μέλος

Η georgia.94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 559 μηνύματα.
Και μαθαίνεις στο λύκειο Θουκυδίδη χωρίς ουσιαστικά να ξέρεις κάτι από τον Θουκυδίδη. Γιατί χάνεις το νόημα. Πόσες από τις ιδέες του σου έμειναν; Αλλά ναι, όταν μένεις στο κείμενο μόνο ως προς τη μορφή του, εεε 'ντάξει κοιτάς και κάτι ψιλά από το περιεχώμενο, τι να σου μείνει; Αλλά ναι, είπαμε, θα ξέρεις γιατί μπήκε δοτική εκεί κι όχι αιτιατική και θα 'χεις γίνει πιο έξυπνος. Σαφώς!

με αυτο το σκεπτικο ας μην κανουμε και καθολου μαθηματικα..δεν νιωθω πιο εξυπνη επειδη ξερω να λυνω εξισωσεις..ας μην το ισοπεδωνουμε..ολα εχουν τη χρησιμοτητα τους..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

georgia.94

Δραστήριο μέλος

Η georgia.94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 559 μηνύματα.
Βασικα πρωτα ας μαθουμε που και ποτε μπαινουν τα αποσιωπητικα και μετα το ψηνουμε και για την δοτικη.
Και ελεος με τις μαλακιες που αναπαραγει ο μεσος ελληνας,για τα ξενα πανεπιστημια.
Θυμιζετε κακοφτιαγμενα καρτουν,που ξεφτιζουν απο την τηλεοραση σαν τα σχεδια στην ακρη της παραλιας απο το κυμα.
Φερεφωνα των ιδιων μυθων,δεν εχετε βαρεθει?

Κατι αλλο δεν εχεις να δεις και να εκμαιευσεις απο τα ξενα πανεπιστημια?Μηπως το συστημα τους?Μηπως τις δομες τους?Σε αντιθεση με τα δικα μας που σε λιγο δεν θα υπαρχουν:worry:

και εσυ δεν εχεις βαρεθει να μας πουλας την ιδια και την ιδια ακυρη και εντελως ανουσια(περασε και δεν μας ακουμπησε) ειρωνεια σου?
οπου γραφεις θα την πεταξεις και τη μαλακιουλα σου..στανταρακι!
επειδη εχουν πολυ καλυτερες δομες , αυτο δεν σημαινει οτι στρεφομαστε μονο εκει και οτι αγνοουμε τ γεγονος πως απο αποψη μαθηματων ξερουν κατι παραπανω...αν θεωρεις οτι το να ασχολεισαι με το συντακτικο και τη δοτικες δεν εχει σημασια παει να πει πως εισαι περα για περα νυχτωμενος..αυτο και μονο!αλιως θα ηξερες πολυ καλα οτι ειναι σημαντικα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Ναι, από τα ξένα πανεπιστήμια θα θέλαμε να εκμαιεύσουμε και τις δομές τους και το σύστημά τους και τους φοιτητές τους!!! Αυτό όμως δεν αντικρούει το γεγονός πως αρχαία ελληνικά διδάσκονται σε αυτά, όσο και αν το μυαλό σου το ανάγει αυτό σε μύθο.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Τα αρχαια δεν ειναι η βαση καμμιας ευρωπαικης γλωσσας ελεος με αυτο το παραμυθι δηλαδη
Αν εκανες δευτερη ξενη γλωσσα και ιδιως γερμανικα παρατηρεις ομοιοτητες. Τις οποιες δεν ειναι αναγκη να σου τις πει καποιος τις παρατηρεις μονος σου.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
δεν ειναι καθολου μα καθολου παραμυθι!!τα λατινικα προερχονται απο τα αρχαια ελληνικα και ως γνωστον τα λατινικα ειναι η βαση των περισσοτερων ευρωπαικων γλωσσων..αλληλενδετα ειναι ολα μεταξυ τους!
Δεν ειναι αυτο που γραφεις σωστα τα λατινικα δεν βασιστηκαν στα αρχαια οι λεξεις που βλεπεις ιδιες ειναι δανεια που παρθηκαν κυριως τον 18-19 αιωνα απο τις υπολοιπες γλωσσες.Βαση ολων των γλωσσων(με το δικο μας αλφαβητο) μπορεις να θεωρησεις μονο την φοινικικη και οχι τα αρχαια.Καμμια μα καμμια ευρωπαικη γλωσσα δεν ειναι βασισμενη στα αρχαια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
βασικα!!

ας καταργησουμε τα αρχαια! ειναι μια ''νεκρη γλωσσα''

wait ας καταργησουμε και την Κοινωνιολογια!! τι να καθεσαι τωρα να ακους για Ντιρκεμ, Μαρξ, Φρουντ κλπ

αχαμ! ας καταργησουμε και το δικαιο! εξαλλου παπαρολογιες λεει.

ετσι ομως...

Μαθηματικα...

Χημεια...

Γλωσσα...

εν τελει μηπως να καταργουσαμε το σχολειο ? :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
βασικα!!

ας καταργησουμε τα αρχαια! ειναι μια ''νεκρη γλωσσα''

wait ας καταργησουμε και την Κοινωνιολογια!! τι να καθεσαι τωρα να ακους για Ντιρκεμ, Μαρξ, Φρουντ κλπ

αχαμ! ας καταργησουμε και το δικαιο! εξαλλου παπαρολογιες λεει.

ετσι ομως...

Μαθηματικα...

Χημεια...

Γλωσσα...

εν τελει μηπως να καταργουσαμε το σχολειο ? :hmm:
και την Βιολογία ρε συ..και ο Δαρβίνος νεκρός είναι:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
και την Βιολογία ρε συ..και ο Δαρβίνος νεκρός είναι:)

σωστα!

και το ATP εχει τρια φωσφορικα :hmm:

α και ο λαμαρκ ειναι ξεπερασμενος :whistle:

α και το βιβλιο της κατευθυνσης στην γ λυκειου ειδικα λεει αρλουμπες:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
βασικα!!

ας καταργησουμε τα αρχαια! ειναι μια ''νεκρη γλωσσα''

wait ας καταργησουμε και την Κοινωνιολογια!! τι να καθεσαι τωρα να ακους για Ντιρκεμ, Μαρξ, Φρουντ κλπ

αχαμ! ας καταργησουμε και το δικαιο! εξαλλου παπαρολογιες λεει.

ετσι ομως...

Μαθηματικα...

Χημεια...

Γλωσσα...

εν τελει μηπως να καταργουσαμε το σχολειο ? :hmm:

Πώς το σκέφτηκες όλο αυτό ρε θηρίο?? Πολύ ορθός ο συλλογισμός σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Πώς το σκέφτηκες όλο αυτό ρε θηρίο?? Πολύ ορθός ο συλλογισμός σου.
είναι όσο ορθό είναι και το δικό σου επιχείρημα..καθόλου:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
βασικα!!

ας καταργησουμε τα αρχαια! ειναι μια ''νεκρη γλωσσα''

wait ας καταργησουμε και την Κοινωνιολογια!! τι να καθεσαι τωρα να ακους για Ντιρκεμ, Μαρξ, Φρουντ κλπ

αχαμ! ας καταργησουμε και το δικαιο! εξαλλου παπαρολογιες λεει.

ετσι ομως...

Μαθηματικα...

Χημεια...

Γλωσσα...

εν τελει μηπως να καταργουσαμε το σχολειο ? :hmm:
Σε πολλούς αρέσει η ιδέα σου πίστεψέ με!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top