Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ :) Να σε καλά :) :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

STRATOS111

Νεοφερμένος

Ο STRATOS111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Μήπως γνωρίζετε κάποιο site που να έχει τη θεωρία του Α.Ο.Θ. με τη μορφή ερωτήσεων;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

solonas07

Δραστήριο μέλος

Ο Σόλων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 648 μηνύματα.
Μήπως γνωρίζετε κάποιο site που να έχει τη θεωρία του Α.Ο.Θ. με τη μορφή ερωτήσεων;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
https://www.aoth.edu.gr/
μπες και πήγαινε στα κουίζ. εκεί έχει ερωτήσεις θεωρίας για κάθε κεφάλαιο ξεχωριστά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Μήπως γνωρίζετε κάποιο site που να έχει τη θεωρία του Α.Ο.Θ. με τη μορφή ερωτήσεων;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Αν ενδιαφέρεσαι για ερωτήσεις ανοικτού τύπου , ίσως σε βοηθήσει αυτό
https://www.economics.edu.gr/files/AOTH-ERWTHSEIS-ANOIKTOY-panellhniwn-2000-12.pdf
Αν ενδιαφέρεσαι για ερωτήσεις κλειστού τύπου
https://www.aoth.edu.gr/ (συμφωνώ με τον solonas07, είναι πολύ καλό)
https://www.economics.edu.gr/files/AOTH-ERWTHSEIS-KLEISTOY-panellhniwn-2000-12.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

STRATOS111

Νεοφερμένος

Ο STRATOS111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
https://www.aoth.edu.gr/
μπες και πήγαινε στα κουίζ. εκεί έχει ερωτήσεις θεωρίας για κάθε κεφάλαιο ξεχωριστά...

Αν ενδιαφέρεσαι για ερωτήσεις ανοικτού τύπου , ίσως σε βοηθήσει αυτό
https://economics.blogs.gr/files/2012/07/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΝΟΙΚΤΟΥ-ΤΥΠΟΥ-ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ-2000-12.pdf
Αν ενδιαφέρεσαι για ερωτήσεις κλειστού τύπου
https://www.aoth.edu.gr/ (συμφωνώ με τον solonas07, είναι πολύ καλό)
https://economics.blogs.gr/files/201...ΙΣΤΟΥ-ΤΥΠΟΥ-ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ-2000-12-ECONOMICS.pdf

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια σας!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maniavas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μάνια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 316 μηνύματα.
Σε μια άσκηση έχει ερώτηση
πόσες μονάδες Χ προϊόντων θυσιάζονται για να παραχθούν 15 μονάδες Ψ προϊόντων (δεν εννοεί την 15η μονάδα το έχει σε άλλο ερώτημα )
γενικά πως λύνεται ένα τέτοιο ερώτημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Σε μια άσκηση έχει ερώτηση
πόσες μονάδες Χ προϊόντων θυσιάζονται για να παραχθούν 15 μονάδες Ψ προϊόντων (δεν εννοεί την 15η μονάδα το έχει σε άλλο ερώτημα )
γενικά πως λύνεται ένα τέτοιο ερώτημα
Αν δεν αναφέρει διάστημα μέσα στο οποίο υπάρχουν οι 15 μονάδες, εννοεί τις 15 πρώτες, δηλαδή να αυξηθεί η παραγωγή από 0 σε 15 μονάδες. Άυτό που αναφέρεις είναι μία συνήθης παράλειψη στην εκφώνηση κάποιων ασκήσεων, την οποία όμως σε καμία περίπτωση δε θα συναντήσεις στις πανελλήνιες. Στα θέματα θα είναι σαφές για το ποιες μονάδες εννοεί.
Όσο για το πώς λύνονται τέτοιες ασκήσεις δες στο ακόλουθο αρχείο την άσκηση 3 :
https://www.economics.edu.gr/files/AOTH-ASKHSEIS-1o-KEFALAIO.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Θα ήθελα να ενημερώσω τα μέλη του φόρουμ ότι το "economics.blogs.gr" δεν υφίσταται πλέον, οπότε αρκετά από τα λινκς που υπάρχουν σε προηγούμενα posts δεν ισχύουν, παρά την πολύτιμη βοήθεια των συντονιστών όπου άλλαξαν κατόπιν αιτήματός μου ορισμένα λινκς με νέα ενεργά. Πλέον, ο χώρος που θα μπορείτε να απευθύνεστε για τα μαθήματα ΑΟΘ και ΑΟΔΕ είναι το site www.economics.edu.gr όπου έχουν ξανανέβει τα περισσότερα αρχεία και θα εμπλουτιστεί περαιτέρω.
geokam
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

soad84

Νεοφερμένος

Η soad84 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Καλημέρα! θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει στην ερώτηση 6 υποερώτημα v(πρώτο κεφάλαιο) , του βιβλίου;
Τι απο τα παρακάτω δεν περιλαμβάνεται στο κόστος ευκαιρίας των σπουδών σας:
α. το κοστος των αναγκαίων βιβλίων
β. το κόστος των διδάκτρων
γ. την απώλεια του εισοδήματος που θα είχατε εαν εργαζόσασταν
δ. το κοστος της διατροφής
ε. το κόστος των φροντιστηριακων μαθηματων

Ως απαντηση δίνεται το δ. Ωστοσο δεν καταλαβαίνω τα υπόλοιπα. Ως κόστος ευκαιρίας καταλαβαίνω το γ αυτος είναι και ο ορισμός. Γιατι όμως είναι και το α , β και ε, δηλαδη τι μου κοστίζει για να σπουδάσω. Αυτο δεν ειναι το κόστος το χρηματικό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Καλημέρα! θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει στην ερώτηση 6 υποερώτημα v(πρώτο κεφάλαιο) , του βιβλίου;
Τι απο τα παρακάτω δεν περιλαμβάνεται στο κόστος ευκαιρίας των σπουδών σας:
α. το κοστος των αναγκαίων βιβλίων
β. το κόστος των διδάκτρων
γ. την απώλεια του εισοδήματος που θα είχατε εαν εργαζόσασταν
δ. το κοστος της διατροφής
ε. το κόστος των φροντιστηριακων μαθηματων

Ως απαντηση δίνεται το δ. Ωστοσο δεν καταλαβαίνω τα υπόλοιπα. Ως κόστος ευκαιρίας καταλαβαίνω το γ αυτος είναι και ο ορισμός. Γιατι όμως είναι και το α , β και ε, δηλαδη τι μου κοστίζει για να σπουδάσω. Αυτο δεν ειναι το κόστος το χρηματικό;
Η αλήθεια είναι ότι η εκφώνηση μπορεί να μπερδέψει λίγο.
Τα α, β, γ, και ε, αποτελούν μέρος του κόστους ευκαιρίας των σπουδών
α : αντί να πληρώσεις για τα βιβλία θα μπορούσες να δώσεις τα χρήματα για να αγοράσεις κάτι άσχετο με το Πανεπιστήμιο
β,δ : ομοίως αντί να πληρώσεις τα δίδακτρα ή το κόστος των φροντιστηριακων μαθηματων θα μπορούσες να κάνεις κάτι άλλο με τα χρήματα
γ: αντί να σπουδάσεις, θα μπορούσες να εργαστείς και να μη απωλέσεις το εισόδημα
Αντίθετα το θέμα της διατροφής δε συνδέεται άμεσα με τις σπουδές. Για να μην αναφέρω ότι καλύπτει μια βασική αναάγκη που δεν αντίκαθίσταται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Από το πρώτο κεφάλαιο η παράγραφος 6 (κοινωνικοί θεσμοί) είναι εκτός ύλης;έχω μπερδευτεί....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Ναι εκτος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

soad84

Νεοφερμένος

Η soad84 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Ευχαριατώ πολυ κύριε Geokam για την απάντηση για το κόστος ευκαιρίας. Θα ήθελα να ρωτήσω και κατι άλλο.
α)Από τις αλγεβρικές μορφές της καμπυλης παραγωγικών δυνατοτήτων, στα βοηθήματα συνήθως έχουν τη γραμμική όταν η καμπύλη παραγωγικών δυνατοτήτων είναι ευθεία. Υπάρχει περίπτωση να πέσει αλγεβρική μορφή όταν είναι κοίλη?Ή είναι πολύ εξεσιζητημένο?
β)Οταν η καμπύλη παραγωγικών δυνατοτήτων είναι της μορφής πχ. y = 100 -2x, μπορώ να πω κατευθείαν ότι το κόστος ευκαιρίας είναι 2 ή πρέπει να το υπολογίσω (να βρω δύο συνδυασμούς και να παρω κατευθείαν τον τύπο.) ;
Ευχαριστώ πολύ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Ευχαριατώ πολυ κύριε Geokam για την απάντηση για το κόστος ευκαιρίας. Θα ήθελα να ρωτήσω και κατι άλλο.
α)Από τις αλγεβρικές μορφές της καμπυλης παραγωγικών δυνατοτήτων, στα βοηθήματα συνήθως έχουν τη γραμμική όταν η καμπύλη παραγωγικών δυνατοτήτων είναι ευθεία. Υπάρχει περίπτωση να πέσει αλγεβρική μορφή όταν είναι κοίλη?Ή είναι πολύ εξεσιζητημένο?
β)Οταν η καμπύλη παραγωγικών δυνατοτήτων είναι της μορφής πχ. y = 100 -2x, μπορώ να πω κατευθείαν ότι το κόστος ευκαιρίας είναι 2 ή πρέπει να το υπολογίσω (να βρω δύο συνδυασμούς και να παρω κατευθείαν τον τύπο.) ;
Ευχαριστώ πολύ
α) Προσωπικά θεωρώ εξεζητημένη ακόμα και τη γραμμική, δεδομένου ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως αναφορά σε αυτήν στο σχολικό βιβλίο. Ωστόσο καλό είναι να διδάσκεται αφού στα επόμενα κεφάλαια γίνεται εκτενής αναφορά και επεξεργασία των αντίστοιχων γραμμικών συναρτήσεων. Αν και δε συνηθίζω να είμαι απόλυτος, οποιαδήποτε άλλη μορφή συνάρτησης στο 1ο κεφάλαιο ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!
β) Θα πρότεινα να το υπολογίσεις. Απλά θα έχεις στο μυαλό σου ως επαλήθευση το προσδοκώμενο αποτέλεσμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι στο 2ο κεφάλαιο. Πότε λέμε ότι ένα αγαθό έχει αρνητική κλίση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι στο 2ο κεφάλαιο. Πότε λέμε ότι ένα αγαθό έχει αρνητική κλίση;
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω την ερώτηση έτσι όπως τη διατυπώνεις. Μία καμπύλη ζήτησης του/των καταναλωτή/ών για ένα αγαθό έχει αρνητική κλίση λόγω του νόμου της ζήτησης. Αν δεν εννοείς αυτό προσπάθησε να το διευκρινίσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Ναι αυτό εννοώ .Μπορείς να μου εξηγήσεις τις συναρτήσεις της ζήτησης δηλαδή τη γραμμική και την ισοσκελή υπερβολή ; :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Ναι αυτό εννοώ .Μπορείς να μου εξηγήσεις τις συναρτήσεις της ζήτησης δηλαδή τη γραμμική και την ισοσκελή υπερβολή ; :/
Η γραμμική (ευθεία) είναι της μορφής Qd = α + β*Ρ όπου β<0 (σχετίζεται με την κλίση) και α>ο μία σταθερά.
Το α έχει πιο συγκεκριμένο πεδίο ορισμού αλλά δεν είναι του παρόντος.
Η ισοσκελής υπερβολή έχει τύπο Qd = Α/Ρ όπου Α>0 μία σταθερά. Διαγραμματικά, είναι μία καμπύλη η οποία προσεγγίζει τους δύο άξονες ασυμπτωτικά. Χαρακτηριστικά της η σταθερή συνολική δαπάνη και η μοναδιαία Εd.
Επειδή στο site www.economics.edu.gr δεν έχω ανεβάσει κάτι σχετικό, μπορώ αν θέλεις να σου στείλω το βράδυ ένα σχετικό θέμα για τον τρόπο επεξεργασίας των δύο συναρτήσεων με παραδείγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Ναι αυτό εννοώ .Μπορείς να μου εξηγήσεις τις συναρτήσεις της ζήτησης δηλαδή τη γραμμική και την ισοσκελή υπερβολή ; :/
Φίλη μου Βίκυ,τελικά υπάρχουν κάποιες ασκήσεις στο www.economics.edu.gr που θα σε βοηθήσουν στις συναρτήσεις :
θα πας στη σελίδα https://www.economics.edu.gr/page-23.html και θα επιλέξεις "ασκήσεις κεφαλαίου 2 με λύσεις".
Για τη γραμμική κοίταξε τις ασκήσεις 1 και 2, ενώ για την ισοσκελή υπερβολή την άσκηση 3.
Αν και πάλι δεν καλύπτεσαι, στείλε μήνυμα μήπως μπορώ να σου στείλω κάτι παραπάνω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Χίλια ευχαριστώ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top