Βοήθεια/Aπορίες στα Μαθηματικά Προσανατολισμού

forakos

Νεοφερμένος

Ο Χριστόφορος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Να βρεθει το οριο




Γινεται αντιπαραγωγιση σε αυτο ??



Να βρεθει το ολοκληρωμα και φτανω με πραξεις στο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Να βρεθει το οριο




Γινεται αντιπαραγωγιση σε αυτο ??



Να βρεθει το ολοκληρωμα και φτανω με πραξεις στο

Δεν εχω κανει ακομα ολοκληρωματα ..
Στην αντιπαραγωγιση αν αντικαταστησεις τις εφαπτομενες καταληγεις σε αρχικη .. (με μια χιαστη )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metalmaniac

Νεοφερμένος

Ο metalmaniac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Ορίστε μια ασκηση του σχολικόυ την οποία δυσκολέυομαι να λύσω[και μου βγαίνει λάθος αποτέλεσαμα]

Εστω Ε το εμβαδόν του κυκλικού δακτυλίου.Υποθέτουμε οτι τη χρονική στιγμη t=0 είναι r1=3cm (οπου r1 η αpόσταση αποτο κέντρο στο εσωτερικό του κυκλικού δακτυλίου μέχρι την εσωτερικη περίμετρο)
και r2=5cm(oπου r2 η απόσταση αποτο κέτρο στο εσωτερικό του δακτυλίου μέχρι την εξωτερική περίμετρο) και οτι για t>0 η ακτίνα r1 αυξάνεται με ρυθμό 0,05cm/sec ενώ η ακτίνα r2 αυξάνεται με σταθερό ρυθμό 0,04cm/sec.Να βρείτε α)πότε θα μηδενιστεί το εμβαδόν του κυκλικού δακτυλιόυ
β)πότε θα μεγιστοποιηθεί το εμβαδόν του κυκλικού δακτυλίου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Καταρχάς συγγνώμη, αλλά οι απαντήσεις που θα είναι συνοπτικές γιατί δεν έχω πολύ χρόνο.
@forakos:
Για την πρώτη:
Το 1/χ^4 θα βγει έξω από το ολοκλήρωμα, αφού ολοκληρώνεις ως προς t.
Για να βγάλεις το ολοκήρωμα του
θέσε
.
Βρες το ολοκλήρωμα και μετά θα είναι εύκολο να βρεις το όριο υποθέτω.
Για τη δεύτερη:
Κάνε αυτό που σου είπε και ο coheNakatos. Αντικατάστησε την εφαπτομένη και θα δεις ότι μετά είναι πολύ εύκολα τα πράγματα.
edit: Εννοώ να αντικαταστήσεις με .
Για την τρίτη:
Δε μπόρεσα να σκεφτώ κάτι προφανές αυτή τη στιγμή. Θα την ξανακοιτάξω αργότερα αν έχω χρόνο.

@metalmaniac:

Όμοια βρίσκεις το r2(t).
To εμβαδόν είναι:

Για να βρεις πότε μηδενίζεται μηδένισε τη συνάρτηση.
Για να βρεις πότε μεγιστοποιείται, βρες πρώτη και δεύτερη παράγωγο κατά τα γνωστά ή μόνο την πρώτη και δικαιολόγησε με λόγια για ποιό λόγο έχεις μέγιστο και όχι ελάχιστο.
-----
edit2:
@forakos:
Βρήκα λίγο χρόνο... Λοιπό...
Για την τρίτη:
Θα χρησιμοποιήσεις μερικά κλάσματα και θα φτάσεις στο παρακάτω:

Η συνέχεια της λύσης είναι προφανής νομίζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Για δείτε αυτό το όριο παιδιά:
lim x>>>0+
e^(-I/x) / x
Ενας 2ος τρόπος που ισως ειναι και πιο κατανοητος: Θέτεις

άρα το όριο γίνεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitriS4Real

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
f(x)=x^x, χ>0 Δειξτε οτι f ειναι κυρτη
ΛΥΣΗ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
f(x)=x^x, χ>0 Δειξτε οτι f ειναι κυρτη
ΛΥΣΗ...
Tην μπορείς να την γραψεις
Bρίσεις την 2η παραγωγο θετική, αρα η f κυρτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Παιδιά βοηθήστε με λιγο σε αυτές τις 2 ασκήσεις, σας παρακαλώ πολύ
1) Εστω f(x)=
Αν f έχει δύο διακεκριμένα τοπικά ακρότατα, ν.δ.ο. |α|>3

2) 'Εστω f: (0,+oo)-->R η οποία ειναι παρ/μη και για κάθε χ που ανήκει στο R ισχύει
, ν.δ.ο. η f ΔΕΝ έχει ακρότατα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Παιδιά βοηθήστε με λιγο σε αυτές τις 2 ασκήσεις, σας παρακαλώ πολύ
1) Εστω f(x)=
Αν f έχει δύο διακεκριμένα τοπικά ακρότατα, ν.δ.ο. |α|>3

2) 'Εστω f: (0,+oo)-->R η οποία ειναι παρ/μη και για κάθε χ που ανήκει στο R ισχύει
, ν.δ.ο. η f ΔΕΝ έχει ακρότατα.
1) Εφόσον η f εχει 2 τοπικά ακρότατα απο Fermat η f' θα έχει 2 ρίζες. Επομένως θα βρείς την f' και θα πρέπει η διακρίνουσα να ειναι θετική. Απο εκεί λογικα θα προκύψει το ζητούμενο.

2)
Υπέθεσε οτι η f πουρουσαζει ακρότατο σε καποιο χ0. Απο Fermat θα ισχύει ότι
Παραγώγισε τη σχέση, βαλε οπου χ το χ0 και θα προκύψει κατι άτοπο.

Ελπίζω να βγαίνουν ετσι γιατι για να ειμαι ειλικρινής δεν εκανα καθόλου πραξεις . Βαριέμαι τη ζωή μου σημερα :popcorn:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Μπορείτε να μου δώσετε μια υπόδειξη στην άσκηση αυτή?

Ναι είμαι δευτεράκι που αρχίζει την ύλη της Γ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Μπορείτε να μου δώσετε μια υπόδειξη στην άσκηση αυτή?

Ναι είμαι δευτεράκι που αρχίζει την ύλη της Γ :)
Αρχικά μπορείς να προσθέσεις τη μονάδα στις 2 πραγματικές παραστασεις για να δημιουργήσεις το άθροισμα που θέλεις (οι οποίες θα συνεχίσουν να ειναι πραγματικές). Υπεθεσε οτι αυτο που θελεις να αποδείξεις ειναι διάφορο του μηδενός και κατεληξε σε ατοπο αξιοποιώντας την παρασταση που δεν ειναι πραγματικη.
(Δεν γραφω ακριβως τη λυση για να το δουλεψεις λιγο μόνος σου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Ακριβως οπως τα ειπε ο Χαρης :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ευχαριστώ Χάρη (και Βαγγέλη). Κι εγώ υπόδειξη ήθελα και όχι πλήρη λύση. Τελικά ήταν κάτι απλό και πονηρό.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Εγώ δύο πράγματα έχω να πω αυτή τη στιγμή.
1) Dias, κακώς ξεκινάς την ύλη της Γ λυκείου από τώρα.
Κάθισε να μάθεις καλά τα μαθήματα: άλγεβρα, μαθηματικά κατ, φυσική γενικής και κατ και αν πας θετική και τα: χημεία γενικής και κατ και βιολογία γενικής.
Λυπάμαι για το εκπαιδευτικό μας σύστημα που σε κάνει (μιλώ γενικά) να σκέφτεσαι και να πράττεις έτσι.
2) Σε παρακαλώ πολύ -πραγματικά- μη βάζεις εικόνα σε κάθε post σου, επιβαρύνεις την κατάσταση με την ήδη αργή ανταπόκριση του forum.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Εγώ δύο πράγματα έχω να πω αυτή τη στιγμή.
1) Dias, κακώς ξεκινάς την ύλη της Γ λυκείου από τώρα.
Κάθισε να μάθεις καλά τα μαθήματα: άλγεβρα, μαθηματικά κατ, φυσική γενικής και κατ και αν πας θετική και τα: χημεία γενικής και κατ και βιολογία γενικής.
Λυπάμαι για το εκπαιδευτικό μας σύστημα που σε κάνει (μιλώ γενικά) να σκέφτεσαι και να πράττεις έτσι.
2) Σε παρακαλώ πολύ -πραγματικά- μη βάζεις εικόνα σε κάθε post σου, επιβαρύνεις την κατάσταση με την ήδη αργή ανταπόκριση του forum.

Το 1ο προφανως ειναι "γραμμη" του φροντιστηριου .. το 2ο οντως γιατι τις βαζεις ? :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1) Dias, κακώς ξεκινάς την ύλη της Γ λυκείου από τώρα.
Κάθισε να μάθεις καλά τα μαθήματα: άλγεβρα, μαθηματικά κατ, φυσική γενικής και κατ και αν πας θετική και τα: χημεία γενικής και κατ και βιολογία γενικής.
Τα έχω τελειώσει αυτά πριν τα χριστούγεννα και δεν έχω τι να κάνω.

2) Σε παρακαλώ πολύ -πραγματικά- μη βάζεις εικόνα σε κάθε post σου, επιβαρύνεις την κατάσταση με την ήδη αργή ανταπόκριση του forum.
Οι εικόνες μου είναι μικρές, μικρότερες από αυτές που έχουν πολλοί στις υπογραφές και σχετικές με το θέμα. Δεν νομίζω να επηρεάζουν την ταχύτητα του φόρουμ. Αν μου ζητηθεί από τους διαχειριστές θα τις καταργήσω. Τώρα σου βάζω μια πολύ-πολύ μικρή :P:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
προφανως ειναι "γραμμη" του φροντιστηριου .. :)
Δεν πάω φροντιστήριο. Πριν λίγες μέρες άρχισα ιδιαίτερα μαθηματικά και φυσική στην ύλη της Γ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Εγώ δύο πράγματα έχω να πω αυτή τη στιγμή.
1) Dias, κακώς ξεκινάς την ύλη της Γ λυκείου από τώρα.
Κάθισε να μάθεις καλά τα μαθήματα: άλγεβρα, μαθηματικά κατ, φυσική γενικής και κατ και αν πας θετική και τα: χημεία γενικής και κατ και βιολογία γενικής.
Λυπάμαι για το εκπαιδευτικό μας σύστημα που σε κάνει (μιλώ γενικά) να σκέφτεσαι και να πράττεις έτσι.
Ασχετα με το αν ειναι γραμμη του φροντιστηρίου, ο τεραστιος ογκος της υλη νομίζω το επιβαλλει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Όταν εννοείς στη δεύτερη άσκηση να παραγωγίσω τη σχέση, να την ονομάσω πρώτα g(x) ή να λύσω ως προς f(x) ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
1) Εφόσον η f εχει 2 τοπικά ακρότατα απο Fermat η f' θα έχει 2 ρίζες. Επομένως θα βρείς την f' και θα πρέπει η διακρίνουσα να ειναι θετική. Απο εκεί λογικα θα προκύψει το ζητούμενο.

2) Υπέθεσε οτι η f πουρουσαζει ακρότατο σε καποιο χ0. Απο Fermat θα ισχύει ότι
Παραγώγισε τη σχέση, βαλε οπου χ το χ0 και θα προκύψει κατι άτοπο.

Ελπίζω να βγαίνουν ετσι γιατι για να ειμαι ειλικρινής δεν εκανα καθόλου πραξεις . Βαριέμαι τη ζωή μου σημερα :popcorn:

Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου. Όταν λες στη δεύτερη να παραγωγίσω τη σχέση, να την ονομάσω πρώτα g(x) ???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top