Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Για να λύσεις ένα τέτοιο (μή γραμμικό σύστημα), λύνεις τη μία εξίσωση ως προς χ ή y και αντικαθιστάς στην άλλη.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μπορείς να θέσεις z=y+2 και να ξαναγράψεις το σύστημα με αγνώστους τώρα πια τους x,z. Αν λύσεις τη σχέση 2 ως προς χ=χ(z) και αντικαταστήσεις στην 1, θα πάρεις ένα τριώνυμο με άγνωστο το z και διάφορες παραμέτρους (λ,κ,g). Μπορείς να βρεις τις λύσεις του τριωνύμου με διακρίνουσα και να τις αντικαταστήσεις πίσω στην 2. Θεωρητικά μπορείς να το λύσεις αλλά αν το επιχειρήσεις θα δείς ότι γίνεται ένας μικρός χαμός.

καταρχας,σορυ αν σε ζαλησα!
λοιπον,εκανα την αντικατασταση και βγηκε
2xzλ +κx² = gz +2λz -kzx
πως να κανω διακρινουσα σε αυτο το πραγμα?
το προβλημα μου ειναι οι παραμετροι....πως θα βρω τις ριζες?μηπως να θεσω τιποταλλο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ricky

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pericles αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 160 μηνύματα.
καταρχας,σορυ αν σε ζαλησα!
λοιπον,εκανα την αντικατασταση και βγηκε
2xzλ +κx² = gz +2λz -kzx
πως να κανω διακρινουσα σε αυτο το πραγμα?
το προβλημα μου ειναι οι παραμετροι....πως θα βρω τις ριζες?μηπως να θεσω τιποταλλο?

Δε με έπρηξες. Κάπου έχεις κάνει λάθος. Πρέπει να βρεις μια εξίσωση που περιέχει το z (όχι το χ) και όλες τις παραμέτρους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
Γιατί σου φαίνεται παράξενο;
α=-1 αρνητικός


Εξάλου όταν έχεις -χ δεν σημαίνει ότι έχεις αρνητικό αριθμό καθώς το χ μπορεί να είναι ένας αρνητικός αριθμός.

α ε αυτο γινεται αλλα τοτε πρεπει να θεσουμε α<0:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
(2 +y-2x)(2+y)/x² =κ/λ
κ x +λ y =g
αυτο εδω το συστημα! ως προς χ και y
Να κάνω μια προσπάθεια?

Υ.Γ. Δεν ξέρω τι περιορισμούς έχεις. Παντού θεώρησα παρονομαστές 0 και θετικά υπόριζα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fysikoss

Νεοφερμένος

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
f(x,y) = x - x^2 /(2 +y)
πρεπει να βρω την μερικη παραγωγο ως προς x και να την διαιρεσω με την μερικη παραγωγο ως προς y

θf/θx
θf/θy

βρηκα οτι ισουται με (2 +y-2x)(2+y)/x^2 =κ/λ ΣΧΕΣΗ 1(θελω να πιστευω οτι την βρηκα σωστα)

και πρεπει να κανω συστημα με την κ x +λ y =g ΣΧΕΣΗ 2

και να λυσω ως προς x και y με παραμετρους τα κ,λ ,g αρκει το x να μην εχει μεσα y

BASIKA εμενα με ενδιαφερει να λυσω το συστημα ....εχετε καμια ιδεα βρε παιδια?.οποιος μπορει να βοηθησει ......ευχαριστω πολυ!

το x^2 εινια το x τετραγωνο!

έλα πες την αλήθεια....επίτηδες την έβαλες για να πουλήσεις μούρη...:P:P:P:P:P:P:P λοιποί μαθητές α' λυκείου μην ψαρώνετε...

ως προς την λύση...θα λύσεις την σχέση ένα ώστε να εμφανίζεται κατι*χ +κάτι*y =κάτι και θα λύσεις σύστημα αυτήν με την σχέση 2που γράφεις στο πρώτο post.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
έλα πες την αλήθεια....επίτηδες την έβαλες για να πουλήσεις μούρη...:P:P:P:P:P:P:P λοιποί μαθητές α' λυκείου μην ψαρώνετε...

ως προς την λύση...θα λύσεις την σχέση ένα ώστε να εμφανίζεται κατι*χ +κάτι*y =κάτι και θα λύσεις σύστημα αυτήν με την σχέση 2που γράφεις στο πρώτο post.


οχι βεβαια
εμας ο καθηγητης στο σχολειο μας εβαλε ενα πανευκολο διαγωνισμα...
ειχα κανει και δυσκολοτερα...βεβαια αυτο το συστημα...εμεις ακομα εξισωσεις ειμαστε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
έλα πες την αλήθεια....επίτηδες την έβαλες για να πουλήσεις μούρη...:P:P:P:P:P:P:P λοιποί μαθητές α' λυκείου μην ψαρώνετε...

ως προς την λύση...θα λύσεις την σχέση ένα ώστε να εμφανίζεται κατι*χ +κάτι*y =κάτι και θα λύσεις σύστημα αυτήν με την σχέση 2που γράφεις στο πρώτο post.

να πουλησω μουρη? γιατι θελω εγω να ψαρωσω τα παιδια της πρωτης λυκειου?μα δεν παω πρωτη λυκειου......μου φαινεται ο,τι ναναι λες .....σε κανεναν δεν ηθελα να κανω φιγουρα...κολλησαν και αλλοι συμφοιτητες μου εκει.....δεν ειναι δα και προς τιμην μας να κολλαμε στην αλγεβρα....αρα αυτο που ειπες εινια ακυρο τελειως!την λυση σου με αντικατασταση την εκανα και βγηκε ενα τριωνυμο στο οποιο προφανως δεν μπορουσα να κανω διακρινουσα επειδη δεν ηξερα τους συντελεστες των αγνωστων!(ουτε παραγοντοποιηση)

α και αν αναφερεσαι στις μερικες παραγωγους επειδη μου το ειπαν και αλλα παιδια....δεν ηξερα που αλλου να παω!! να φτιαξω δικο μ θεμα με αποριες τριτης λυκειου ή τριτοβαθμιας...?!?εδω ερχονται συνηθως ολα τα παιδια και επειδη καιγομουν να βρω λυση ηρθα εδω....μονο η φιγουρα δεν με εκαιγε .....επρεπε να δωσω την ασκηση στον καθηγητη την πεμπτη και δεν ηταν ωρα για κομπασμους...ή εφε της κακιας ωρας!

Να κάνω μια προσπάθεια?

Υ.Γ. Δεν ξέρω τι περιορισμούς έχεις. Παντού θεώρησα παρονομαστές 0 και θετικά υπόριζα.

ευχαριστω πραγματικα παρα πολυ για την βοηθεια:) και που μπηκες σε τοσο κοπο:redface:...νασαι καλα!και παλι ευχαριστω!:D:clapup:
η λυση σου φαινεται τρομερη....εισαι καταπληκτικος!

Δε με έπρηξες. Κάπου έχεις κάνει λάθος. Πρέπει να βρεις μια εξίσωση που περιέχει το z (όχι το χ) και όλες τις παραμέτρους.

περικλη ευχαριστω πραγματικα παρα πολυ :Dγια ολη την βοηθεια και την καλη διαθεση...νασαι καλα!:clapup:
και συγνωμη αν ημουν αποτομη στην αρχη...ειναι επειδη ειχα αγχωθει!

οχι βεβαια
εμας ο καθηγητης στο σχολειο μας εβαλε ενα πανευκολο διαγωνισμα...
ειχα κανει και δυσκολοτερα...βεβαια αυτο το συστημα...εμεις ακομα εξισωσεις ειμαστε!

δεν ηθελα να σας αγχωσω.....απλα κολλησα σε ενα αλγεβρικο θεμα και δεν ηξερα που να παω....:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
δεν ηθελα να σας αγχωσω.....απλα κολλησα σε ενα αλγεβρικο θεμα και δεν ηξερα που να παω....:redface:


μπααα δεν εχει σημασια...προσπαθω να πηγαινω με ρυθμους σχολειο ωστε να μην υποβαθμισω τους αλλους
(οι οποιοι λογω φροντιστηριων ειναι ετσι κι αλλιως πιο μπροστα στην υλη):D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαράλαμπος μβ

Νεοφερμένος

Ο Χαράλαμπος μβ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι:

1.Nα βρείτε τις τιμές των α,β ώστε να ισχύουν οι ισότητες
ι) (α-β)[FONT=&quot]² = α
[FONT=&quot]² + β[/FONT][FONT=&quot]²
ιι) (α-1[/FONT][FONT=&quot])² + (β-2)[/FONT][FONT=&quot]²= 0
ιιι) α[/FONT][FONT=&quot]³ + β[/FONT][FONT=&quot]³ = (α+β)[/FONT][FONT=&quot]³[/FONT][FONT=&quot] [/FONT]
[/FONT][FONT=&quot] [/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
i)α²+β²-2αβ=α²+β² <=> -2αβ=0 <=> α=0 ή β=0
ιι)α=1 και β=2
(Γιατί εχουμε άθροισμα τετραγώνων οπότε αναγκαστικά πρεπει να είναι 0+0=0 άρα πρεπει α-1=0 και β-2=0 <=> α=1 και β=2)
iii)α³+β³ = α³ + 3α²β +3αβ² + β³ <=> 3α²β+3αβ² = 0 <=> α²β + αβ² =0
<=> αβ(α + β) = 0 <=> αβ=0 ή α+β=0 <=> α=0 ή β=0 ή α=-β

:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine1994

Πολύ δραστήριο μέλος

Η catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,211 μηνύματα.
(ι) (α-β)²=α²+β²
α²-2αβ+β²=α²+β²
-2αβ=ο
α=ο ή β=ο
ii) (α-1)²+ (β-2)²=0
α-1=0 και β-2=0
α=1 και β=2
iii)α³+β³=(α+β)³
α³+β³= α³+3α²β+3αβ²+β³
3α²β+3αβ²=0
3αβ(α+β)=0
α=0 ή β=0 ή α=-β
Ωχ! Μόλις είδα ότι η απορία λύθηκε από τον Chris
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαράλαμπος μβ

Νεοφερμένος

Ο Χαράλαμπος μβ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Ευχαριστώ! :clapup:

και κατι άλλο...
αν χ,y είναι αντίθετοι να αποδείξετε,

(2χ+y) (χ+2y) (x+3y) (3x+y)= 4x στη τετάρτη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Αφού είναι αντίθετοι (και θες να βρεις x) :

y=-x

Άρα :

(2x-x)(x-2x)(x-3x)(3x-x) = x(-x)(-2x)(2x)= 4x^4
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαράλαμπος μβ

Νεοφερμένος

Ο Χαράλαμπος μβ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Aν είναι χ - 1/χ = 2 να βρείτε τις παραστάσεις

ι) χ[FONT=&quot]²[/FONT] + 1/χ[FONT=&quot]²
ιι) x[/FONT][FONT=&quot]³[/FONT]
- 1/[FONT=&quot]x[/FONT][FONT=&quot]³[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Δυσκολεύεσαι ή βαριέσαι να τις λύσεις;
Λύνεις την πρώτη σχέση και μετά κάνεις αντικατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Aν είναι χ - 1/χ = 2 να βρείτε τις παραστάσεις
ι) χ[FONT=&quot]²[/FONT] + 1/χ[FONT=&quot]²[/FONT]
[FONT=&quot]ιι) x[/FONT][FONT=&quot]³[/FONT] - 1/[FONT=&quot]x[/FONT][FONT=&quot]³[/FONT]
Ύψωσε αυτή που δίνει στο τετράγωνο και στον κύβο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Aν είναι χ - 1/χ = 2 να βρείτε τις παραστάσεις
ι) χ[FONT=&quot]²[/FONT] + 1/χ[FONT=&quot]²[/FONT]
[FONT=&quot]ιι) x[/FONT][FONT=&quot]³[/FONT] - 1/[FONT=&quot]x[/FONT][FONT=&quot]³[/FONT]
Ύψωσε αυτή που δίνει στο τετράγωνο και στον κύβο...
Κι επειδή κάποιος μάλλον δεν κατάλαβε την υπόδειξη μου:

και καλά χριστούγεννα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
Καλα Χειστυγεννα παιδια...
εχετε τιποτα καλες ασκησεις για εξασκηση στις διακοπουλες???
(σχολειο εχουμε φτασειμεχρι τις εξισωσεις)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kambana

Δραστήριο μέλος

Η kambana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 505 μηνύματα.
Χρόνια πολλά!Καλή χρονιά!Δυσκολεύτηκα σε κάτι ασκήσεις...
Αν και δείξτε ότι

Λύση:












Κάτι δεν πάει καλά...Η εκφώνηση φταίει ή εγώ μπερδεύτηκα;

Επίσης:

Αυτό δεν ξέρω...Το σκέφτηκα κάπως έτσι Αλλά μετά δε μου βγαίνει!

Και τέλος:
Εδώ τί θα κάνω; Θα πολλαπλασιάσω τον παρονομαστή και αριθμητή με ή τον παρονομαστή με και τον αριθμητή με

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Χρόνια πολλά!Καλή χρονιά!Δυσκολεύτηκα σε κάτι ασκήσεις.........Κάτι δεν πάει καλά...Η εκφώνηση φταίει ή εγώ μπερδεύτηκα;
.....Εδώ τί θα κάνω; ....!
Οι 2 πρώτες δεν στέκουν. Για την 3η θα πρέπει να πολλαπλασιάσεις και τον αριθμητή και τον παρονομαστή με το ίδιο (αλλιώς αυτό που βγάζεις δεν είναι ίσο με το αρχικό) ώστε να γίνει ρητός ο παρονομαστής. Συνήθως πολλαπλασιάζουμε με τη συζυγή παράσταση του παρονομαστή, εδώ:

Καλή χρονιά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top