Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
ΝΑ καταθέσω κι εγώ την άποψή μου μιας και είμαι καθηγήτρια με πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας; Συμφωνώ με το συμπέρασμα που βγαίνει και είναι λογικό ότι το προσωπικό ενδιαφέρον για ενημέρωση είναι αυτό που κάνει τον αποτελεσματικό καθηγητή. Απο κει και πέρα πόσους καθηγητές με Proficiency ξέρετε που έχουν κάνει σεμινάρια μεθοδολογίας, διδασκαλίας, ψυχολογίας και παιδαγωγικών; Τα μόνα σεμινάρια που παρακολουθούν οι περισσότεροι από αυτούς είναι παρουσιάσεις βιβλίων στις εκθέσεις που γίνονται.Οι περισσότεροι, κυρίως οι πιο παλιοί, παπαγαλίζουν τα teacher's books και άλλοι ούτε αυτό το κάνουν!!Δούλευα σε φροντιστήριο οπου η ιδιοκτήτρια ήταν proficiency holder, μου αποκάλυψε ότι δεν είχε ανοίξει μισό βιβλίο στη ζωή της. Έμεινε έκπληκτη όταν της ζήτησα να πάρω τα βιβλία που θα δίδασκα στο σπίτι για να προετοιμάζομαι!!Στις εκθέσεις βιβλίων πήγαινε για τα δωρεάν βιβλία!! Με φώναζε όταν ένας μαθητής είχε απορία για κάποιο γραμματικό φαινόμενο για να του το εξηγήσω γιατί εξηγούσα καλύτερα!! Και δεν είναι μόνο αυτή, ξέρω κι άλλους με τα ίδια χάλια- sorry για την έκφραση!Γενικώς δεν έχω γνωρίσει κάτοχο μη πανεπιστημιακού πτυχίου με γνώσεις πέραν του coursebook που δίδασκε.
Ένας απόφοιτος πανεπιστημίου βγαίνει οπλισμένος με τις απαραίτητες γνώσεις που σε συνδυασμό με την εμπειρία εν καιρώ θα τον οδηγήσουν σε επιτυχημένα μαθήματα. Και αυτά περιλαμβάνουν την μετάδοση της δομής, χρήσης αλλά και την κουλτούρα της Αγγλικής γλώσσας. Είναι ικανοί να διδάξουν τη γλώσσα πλήρως, να ανατρέξουν σε πηγές, να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία, την παιδαγωγική, την ψυχολογία για την αποτελεσματικότερη μετάδοση της γλώσσας!!Μπορούν να μετατρέψουν την κάθε πηγή -άρθρο, ποίημα, τραγούδι, ιστορία, εικόνα-μέσω του σχεδιασμού μαθήματος σε χρήσιμο όπλο που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών και θα τα ΜΟΡΦΩΣΕΙ συνολικά!! Όλοι οι πτυχιούχοι βγαίνουν από το Πανεπιστήμιο έχοντας την απαραίτητη υποδομή, και όταν βρουν πρόθυμους μαθητές θα την χρησιμοποιήσουν!Αν ζητήσεις από έναν proficiency holder να κάνει lesson plan πιθανόν δεν ξέρει. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου το έχουν διδαχτεί. Ρωτήστε τους σχετικά με την επιλογή βιβλίων, με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέγουμε βιβλία, σίγουρα αδυνατούν να σας πουν. Ρωτήστε τους ποιες είναι οι μέθοδοι διδασκαλίας και τι εξυπηρετουν; Ρωτήστε τους τι ξέρουν για τις μαθησιακές δυσκολίες και πως μπορεί να βοηθήσει ο καθηγητής. Οι φοιτητές πανεπιστημίου ασχολούνται με όλα αυτά και για να μπεις στο δημόσιο σχολείο τα ΞΑΝΑδίνεις εξετάσεις!!
Αυτή είναι η δική μου άποψη και εμπειρία!!Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, νομίζω ότι δεν υπάρχει εξίσωση των δύο ειδικοτήτων αλλά οπωσδήποτε η ανέλιξη και βελτίωση επαφίεται στο ενδιαφέρον του καθενός. Κατά πόσο βλέπει τη δουλειά του ως λειτούργημα και όχι μόνο πηγή χρήματος!!
εχεις δικιο ομως υπαρχουν ατομα οπως εγω που δεν καταφεραν να μπου παν/μιο αλλα αγαπουν τη γλωσσα κ τη δουλεια αυτη και θελουν να εξελιχθουν κ να γινουν οσο πιο πολυ αποδοτικοι..γιατι να λοβουμε τα φτερα αυτων,που ειναι παρα πολλοι, με τετοια σχολια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Ναι η mariadim εχει δικιο.
Παρα πολλα ατομα έχουν ορεξη για δουλεια και για μαθηση.
Αλλωστε ποσοι καθηγητες αγγλικων απο αγγλικη φιλολογια εφαρμοζουν στην πράξη οσα μαθαινουν στο πανεπιστημιο?
Εχει δωσει κανεις απο αυτούς ΤΚΤ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Ναι η mariadim εχει δικιο.
Παρα πολλα ατομα έχουν ορεξη για δουλεια και για μαθηση.
Αλλωστε ποσοι καθηγητες αγγλικων απο αγγλικη φιλολογια εφαρμοζουν στην πράξη οσα μαθαινουν στο πανεπιστημιο?
Εχει δωσει κανεις απο αυτούς ΤΚΤ?
thanks για την υποστηριξη.. ακομη και 1 tkt δεν νομιζω πως κανει τη διαφορα εαν ο καθηγητης δεν εφαρμοσει αυτα που εμαθε κατα τη διαρκεια της προετοιμασιας. Οσο για το θεμα του παν/μιου, δεν το αμφισβητω καθολου,ισα ισα κι εγω θα το ηθελα.Ομως απο τους beginners ως proficiency δεν διδασκεται οτι εχει διδαχθει στο παν/μιο! Νομιζω και γι αυτο το λογο το κρατος δινει τη δυνατοτητα και σε 1 proficiency holder να κανει αυτη τη δουλεια. Απο κει και περα, ειναι θεμα του καθενος ποσο θα ασχοληθει και θα διευρυνει τις γνωσεις του γυρω απο τη διδασκαλια (μεθοδολογιες, αλλα certificates οπως το tkt και το diploma in tesol, celta και delta):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
thanks για την υποστηριξη.. ακομη και 1 tkt δεν νομιζω πως κανει τη διαφορα εαν ο καθηγητης δεν εφαρμοσει αυτα που εμαθε κατα τη διαρκεια της προετοιμασιας. Οσο για το θεμα του παν/μιου, δεν το αμφισβητω καθολου,ισα ισα κι εγω θα το ηθελα.Ομως απο τους beginners ως proficiency δεν διδασκεται οτι εχει διδαχθει στο παν/μιο! Νομιζω και γι αυτο το λογο το κρατος δινει τη δυνατοτητα και σε 1 proficiency holder να κανει αυτη τη δουλεια. Απο κει και περα, ειναι θεμα του καθενος ποσο θα ασχοληθει και θα διευρυνει τις γνωσεις του γυρω απο τη διδασκαλια (μεθοδολογιες, αλλα certificates οπως το tkt και το diploma in tesol, celta και delta):)

Παντως ολοι συμφωνουμε πως το πτυχιο δεν κανει τον καθηγητή,σωστα?;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GetOuttaMyWay

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Johnson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,772 μηνύματα.
σωστα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassiliki

Νεοφερμένος

Η vassiliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Παιδιά είπα και σε προηγούμενη καταχώρηση ότι εξαρτάται από το ενδιαφέρον του καθενός πόσο αποτελεσματικά θα εξασκήσει τη δουλειά του αλλά είναι γεγονός ότι οι κάτοχοι πιστοποιητικών τύπου proficiency είναι στην πλειοψηφία τους μη επαρκώς καταρτισμένοι και ασκούν το επάγγελμα για βιοποριστικούς λόγους. Δεν είναι απόλυτα καλοί οι μεν ούτε απόλυτα κακοί οι δε. Αφήστε που υπάρχει χώρος για όλους, εμένα δεν μου έφαγε τη δουλειά κανείς με proficiency και εγώ επειδή διορίστηκα στο δημόσιο άφησα χώρο για κάποιους!Θα συμφωνούσα με μία εν μέρει εξίσωση των δύο "ειδικοτήτων" αν το κράτος επέβαλε την επιμόρφωση στους κατόχους proficiency προκειμένου να χορηγήσει επάρκεια διδασκαλίας!
Μην νομίζετε ότι στην διδασκαλία δεν εφαρμόζουμε τίποτα από αυτά που μάθαμε στο πανεπιστήμιο, σας μίλησα για την διδασκαλία κουλτούρας- αγγλική ιστορία π.χ.που πολλά αξιοπρεπή coursebooks έχουν αρχίσει να περιλαμβάνουν στην ύλη τους και την θεωρώ απαραίτητη- μια πολύ πιο άνετη χρήση της γλώσσας αφού ασχολούμαστε μαζί της καθημερινά, η εφαρμογή παιδαγωγικών γνώσεων σχετικά με την ανάπτυξη και τις γνωστικές και ψυχοσυναισθηματικές ικανότητες ενός ατόμου στην ηλικία που μας ενδιαφέρει- παιδική ηλικία ή εφηβεία κ.τ.λ.Αυτά τα εφόδια θεωρώ ανεκτίμητα!
Εγώ προσωπικά ωφελήθηκα πολύ από το Πανεπιστήμιο, μου έδωσε τις βασικές γνώσεις που χρειάζονταν για να ξεκινήσω την πορεία μου στον διδακτικό κλάδο και την ώθηση να ψάξω περισσότερο και να ενημερώνομαι για τις εξελίξεις στον κλάδο μέσα από σεμινάρια ή άλλου είδους εκδηλώσεις, έντυπα κ.τ.λ.ώστε να κάνω τη διδασκαλία μου όσο γίνεται αποτελεσματικότερη.Και δε μιλάω για το δημόσιο μόνο, δούλεψα πολλά χρόνια σε φροντιστήρια.
-----------------------------------------
mariadim δεν θέλω να κόψω κανενός τα φτερά, είπα ότι υπάρχει χώρος για όλους υπό προϋποθέσεις. Αν τις πληρείς, που από οτι λες το παλεύεις πολύ, χίλια μπραβο, είσαι από τις εξαιρέσεις! Δεν έχω λόγους να σε αμφισβητώ. Ξέρεις πολούς σαν εσένα; Εγώ κανέναν, και δεν είναι υπερβολή! Δούλεψα χρόνια στο χώρο των φροντιστηρίων και είδα πολλά!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
mariadim δεν θέλω να κόψω κανενός τα φτερά, είπα ότι υπάρχει χώρος για όλους υπό προϋποθέσεις. Αν τις πληρείς, που από οτι λες το παλεύεις πολύ, χίλια μπραβο, είσαι από τις εξαιρέσεις! Δεν έχω λόγους να σε αμφισβητώ. Ξέρεις πολούς σαν εσένα; Εγώ κανέναν, και δεν είναι υπερβολή! Δούλεψα χρόνια στο χώρο των φροντιστηρίων και είδα πολλά!!
Σ ευχαριστω για τα μπραβο...οντως κανω οτι μπορω,ειμαι στην αρχη ακομη, θελω να μαθω πολλα πραγματα!! Εχω σε πολλη εκτιμηση τη σχολη σου, ηταν πρωτη μου επιλογη αλλα δεν τα πηγα καθολου καλα στις πανελληνιες...Απο την αλλη εχω προβλημα στην αποστηθιση κσι φοβαμαι πως ακομη κι αν περναγα η δωσω κατατακτηριες δεν θα τα καταφερω...και θεωρω χρονοβορο ν αρχισω 2η σχολη στα 23!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassiliki

Νεοφερμένος

Η vassiliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Αν είσαι ευχαριστημένη από τον κλάδο των φροντιστηρίων και ιδιαιτέρων δεν υπάρχει λόγος να αρχίσεις από την αρχή. Παρ'όλα αυτά αν το θες πολύ χωρίς πίεση ξαναπάλεψέ το για Αγγλική Φιλολογία. Μήπως μπορείς να κάνεις κάτι μέσω του ΕΑΠ; Έχει κύκλους ειδίκευσης στον κλάδο των Αγγλικών Σπουδών. Απ'οτι καταλαβαίνω έχεις ένα πτυχίο πανεπιστημίου ήδη. Κοίταξε από εκεί μήπως κάνεις κάτι. Μπράβο σου που ενδιαφέρεσαι και κοιτάς να είσαι όσο γίνεται καλύτερη, σίγουρα θα πετύχεις. Να σου πω την αλήθεια κι εγώ θα προτιμούσα να είχα φροντιστήριο παρά το Δημόσιο αλλά στην πόλη μου υπάρχουν πολλά φροντιστήρια Αγγλικών και προτίμησα τη σιγουριά- και την υποτυπώδη αμοιβή- του Δημοσίου. Αν θέλεις βοήθεια σε κάτι στείλε μου προσωπικό μήνυμα. Καλή επιτυχία στο έργο σου!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CristianoRonaldo

Νεοφερμένος

Ο CristianoRonaldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Πολλοί απο εδώ έχουν θεοποιήσει την αγγλική φιλολογία,ενώ ακόμα δεν έχουν βιώσει την εμπειρία ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.

Έχετε επίγνωση για το επίπεδο που έχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια?

Ξέρετε τι κύκλωμα υπάρχει με τους καθηγητές,τις παρατάξεις,τις εξεταστικές?

Στην Ελλάδα είμαστε.

Ξέρετε τι στήσιμο μπορεί να πέσει στις εξεταστικές και με ποιόν τρόπο περνάνε τα μαθήματα αρκετοί φοιτητές της αγγλικής φιλολογίας ή γενικότερα φοιτητές άλλων τμημάτων?

Πολλοί δεν μπορείτε ακόμα να ξέρετε.

Αγγλική Φιλολογία σε ξένο πανεπιστήμιο....Εκεί είναι το βάθος,η μαγκιά.

Αυτός που θα έχει πτυχίο στην Αγγλική Φιλολογία δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος απο αυτόν που έχει πτυχίο επιπέδου Γ2,ούτε το αντίστροφο.

Στην θέση σας ήμουν,είχα την ίδια άποψη με εσάς.
Στην θέση μου θα έρθετε και θα διαμορφώσετε διαφορετική άποψη,πιο ώριμη.

Θέλω να πώ ότι η γνώση για τα αγγλικά δεν είναι συνάρτηση κάποιου πτυχίου απο ελληνικό πανεπιστήμιο.

Είτε είσαι κάτοχος ECPE είτε πτυχιούχος αγγλικής φιλολογίας,
είναι απλή συνάρτηση με τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για αυτη την γλώσσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Πολλοί απο εδώ έχουν θεοποιήσει την αγγλική φιλολογία,ενώ ακόμα δεν έχουν βιώσει την εμπειρία ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.

Έχετε επίγνωση για το επίπεδο που έχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια?

Ξέρετε τι κύκλωμα υπάρχει με τους καθηγητές,τις παρατάξεις,τις εξεταστικές?

Στην Ελλάδα είμαστε.

Ξέρετε τι στήσιμο μπορεί να πέσει στις εξεταστικές και με ποιόν τρόπο περνάνε τα μαθήματα αρκετοί φοιτητές της αγγλικής φιλολογίας ή γενικότερα φοιτητές άλλων τμημάτων?

Πολλοί δεν μπορείτε ακόμα να ξέρετε.

Αγγλική Φιλολογία σε ξένο πανεπιστήμιο....Εκεί είναι το βάθος,η μαγκιά.

Αυτός που θα έχει πτυχίο στην Αγγλική Φιλολογία δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος απο αυτόν που έχει πτυχίο επιπέδου Γ2,ούτε το αντίστροφο.

Στην θέση σας ήμουν,είχα την ίδια άποψη με εσάς.
Στην θέση μου θα έρθετε και θα διαμορφώσετε διαφορετική άποψη,πιο ώριμη.

Θέλω να πώ ότι η γνώση για τα αγγλικά δεν είναι συνάρτηση κάποιου πτυχίου απο ελληνικό πανεπιστήμιο.

Είτε είσαι κάτοχος ECPE είτε πτυχιούχος αγγλικής φιλολογίας,
είναι απλή συνάρτηση με τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για αυτη την γλώσσα.

Tι να πω!
Τα λόγια ειναι φτώχια!

:bravo::bravo::bravo::bravo::bravo::bravo::bravo:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CristianoRonaldo

Νεοφερμένος

Ο CristianoRonaldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Πολλοί απο εδώ έχουν θεοποιήσει την αγγλική φιλολογία,ενώ ακόμα δεν έχουν βιώσει την εμπειρία ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.

Έχετε επίγνωση για το επίπεδο που έχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια?

Ξέρετε τι κύκλωμα υπάρχει με τους καθηγητές,τις παρατάξεις,τις εξεταστικές?

Στην Ελλάδα είμαστε.

Ξέρετε τι στήσιμο μπορεί να πέσει στις εξεταστικές και με ποιόν τρόπο περνάνε τα μαθήματα αρκετοί φοιτητές της αγγλικής φιλολογίας ή γενικότερα φοιτητές άλλων τμημάτων?

Πολλοί δεν μπορείτε ακόμα να ξέρετε.

Αγγλική Φιλολογία σε ξένο πανεπιστήμιο....Εκεί είναι το βάθος,η μαγκιά.

Αυτός που θα έχει πτυχίο στην Αγγλική Φιλολογία δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος απο αυτόν που έχει πτυχίο επιπέδου Γ2,ούτε το αντίστροφο.

Στην θέση σας ήμουν,είχα την ίδια άποψη με εσάς.
Στην θέση μου θα έρθετε και θα διαμορφώσετε διαφορετική άποψη,πιο ώριμη.

Θέλω να πώ ότι η γνώση για τα αγγλικά δεν είναι συνάρτηση κάποιου πτυχίου απο ελληνικό πανεπιστήμιο.

Είτε είσαι κάτοχος ECPE είτε πτυχιούχος αγγλικής φιλολογίας,
είναι απλή συνάρτηση με τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για αυτη την γλώσσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Γιατι ξαναποσταρες το ιδιο ρε φιλαρακι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CristianoRonaldo

Νεοφερμένος

Ο CristianoRonaldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
sorry...κόλλησε το pc.:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Εεε Οκ δεν πειραζει...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassiliki

Νεοφερμένος

Η vassiliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Christiano Ronaldo σίγουρα η κατάσταση στα πανεπιστήμια έχει ξεφύγει λίγο με τις καταλήψεις που καθυστερούν τις σπουδές των φοιτητών αλλά δεν νομίζω οτι είναι καθεστώς το να περνάς μαθήματα με τη βοήθεια των κομματικών παρατάξεων. Και όταν ήμουν εγώ φοιτήτρια συνέβαιναν αυτά- 1991-95- αλλά ο απλός λαός-if you know what I mean- περνούσε τα μαθήματα με το σπαθί του. Και πιστεύω το ίδιο και τώρα.Μην παρουσιάζεις τις σπουδές Αγγλικής Φιλολογίας εδώ σαν τερατόύργημα. Μακάρι να μπορούσαμε να σπουδάσουμε στο εξωτερικό όλοι, γίνεται; Από κει και πέρα εγώ από τους αποφόίτους Αγγλικών Πανεπιστημίων ζηλεύω την προφορά τους- προσωπικό απωθημένο!!Είσαι απόφοιτος Αγγλικής Φιλολογίας;Έχεις μέτρο σύγκρισης με το ελληνικό Πανεπιστήμιο; Πραγματικά θα ήθελα να μάθω, μόνο γι'αυτό ρωτάω.Μπορεί από τότε που αποφοίτησα εγώ να εκτροχιάστηκαν τα πράγματα και δεν το ξέρω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Κοιταξτε!
Ζουμε στην Ελλαδα.
Το τι παιχνιδια παιζονται μεσα στα πανεπιστημια κανεις δεν ξερει...
Παρα πολλα ατομα πηραν πτυχια με λαδιες και λοιπα μη καθαρα μεσα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CristianoRonaldo

Νεοφερμένος

Ο CristianoRonaldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Είπα αρκετοί φοιτητές,όχι όλοι.Δεν μιλάω για τους αριστούχους!

Όμως δεν σημαίνει ότι ένας που θα πάρει πτυχίο αγγλική φιλολογίας απο ελληνικό πανεπιστήμιο με βαθμό 5-6 και με το ζόρι,

θα πρέπει

να μιλάει καλύτερα αγγλικά απο έναν πτυχιούχο ECPE ή CPE,
ο οποίος ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ασχολείται χρόνια με τα αγγλικά + έχει περάσει απο μια σειρά εξετάσεων και εμπειριών για να δικαιωθεί ηθικά!

Βγήκανε πολλοί εδώ και το παίζουν ιστορία στα παιδιά με την αγγλική φιλολογία.

Παιδιά μην μασάτε!
Δεν έχετε τίποτα να ζηλέψετε απο τους πτυχιούχους αγγλικής φιλολογίας των σημερινών ελληνικών πανεπιστημίων!

Τα πανεπιστήμια του Cambridge-UK και του Michigan-USA
συγκαταλέγονται στα μεγαλύτερα πανεπιστήμια παγκοσμίως και τα πτυχία τους είναι πολύ ισχυρά σε όλο τον κόσμο!
-----------------------------------------
*Τώρα δεν έχουμε 91-95.Νομίζω έχουμε 09-10.Άσε με να ξέρω την γενιά μου καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
Είμαι καθηγήτρια και πρόσφατα ιδιοκτήτρια ΚΞΛ, κάτοχος Proficiency. Σίγουρα ένας απόφοιτος φιλολογίας έχει την δυνατότητα να αποκτήσει περισσότερες γνώσεις απ ότι ο κάτοχος προφ. Επειδή όμως η μητρική μου γλώσσα είναι τα Αγγλικά, μπορώ να πω ότι έχω ακούσει "μαργαριτάρια" και από τις δυο περιπτώσεις (στο προφορικό λόγο). Κανείς δεν είναι τέλειος αλλά κάποιους βασικούς κανόνες μπορούμε να τους μάθουμε.

Οι κάτοχοι προφ. έχουν δικαίωμα να διδάξουν μόνο σε ΚΞΛ, δε περιμένουν να διοριστούν κάπου. Άρα πρέπει να παρακολουθούν σεμινάρια συνέχεια και να είναι ενήμερη. Σε αντίθεση με τους καθηγητές δημόσιων σχολείων, όπου κάποιοι δε ενημερώνονται ποτέ. Εξάλλου δε το χρειάζονται αφού δυστυχώς δε μπορεί να γίνει σωστή δουλειά στα σχολεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CristianoRonaldo

Νεοφερμένος

Ο CristianoRonaldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Σχεδόν κανένας ως τώρα δεν έχει αναφέρει εδώ για τα ''μαργαριτάρια'' που έχουν πτυχίο στην αγγλική φιλολογία ελληνικών πανεπιστημίων πάντα.

Βγαίνουν καθηγήτριες-ες αγγλικής φιλολογίας εδώ και το παίζουν ιστορία στα παιδιά!

Λοιπόν,

Είναι σίγουρο ότι πολλοί που έχουν τέλειώσει αγγλική φιλολογία μιλάνε τέλεια αγγλικά.

Όμως είναι σίγουρο ότι υπάρχουν πολλοί κάτοχοι CPE,ECPE που Ναί μπορούν να διδάξουν αγγλικά με μεγαλύτερη άνεση σε όλα τα επίπεδα.

Είτε σας αρέσει,είτε όχι σε μερικούς εδώ μέσα!

Άς σοβαρευτούμε λίγο!!!!
Και επειδή δεν σας αρέσει να ακούτε την αλήθεια για τον κλάδο σας.

'Οποιος ή όποια μου μιλήσει για μέτρα σύγκρισης,για προσβολή του κλάδου κτλ,
θα πώ και εγώ τι γίνεται σε αυτό το τμήμα που ονομάζεται αγγλική φιλολογία,
το τι στήσιμο πέφτει, και θα αρχίσουνε τα όργανα!:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Όπως εσύ γνωρίζεις τις λαδιές των πανεπιστημίων έτσι κλαι μεις γνωρίζουμε πτυχιούχους αγγλικής φιλολογίας που τελείωσαν με πολύ καλό βαθμό και πρωτίστως με την αξία τους.Εννοείται πως δεν πρέπει να γενικεύουμε αλλά να εστιάζουμε στον εκάστοτε πιθανό καθηγητή,γι'αυτό περιόρισε τα λόγια σου.Για μένα ένας σοβαρός φοιτητής της αγγλικής ξεπερνάει τον κάτοχο prοficiency.Εντούτοις,οι γνώσεις και το επίπεδο μιας ξένης γλώσσας έχουν να κάνουν πάντα με την ενασχόληση του καθενός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top