Mαθητές των χαμηλών μορίων

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Αγγίζω ένα θέμα "ταμπού" θα έλεγα για τα Ελληνικά δεδομένα της πρωτοκλασσάτης σχολής, της μούρης, στη γειτονιά, στους πρώην συμμαθητές, στο σόι και ευρύτερο μαχαλά περίεργων ανθρώπων που ρωτάνε με αυτή τη φάτσα:

:crazy: - Πόσα μόρια έγραψες;

Δεν ρωτάνε ποτέ ποιοι είναι οι στόχοι σου ή τι θέλεις να γίνεις στη ζωή σου...αλλά πόσα μόρια έγραψες. Δεν ρωτάνε ποτέ πως ξέρεις ότι σ' αρέσει η τάδε επιστήμη, αλλά πόσα μόρια έγραψες.

Θα ήθελα να δω μέσα από συζήτηση χωρίς τον Ευκλείδη και όσους έχουν διάθεση να εκτροχιάσουν την συζήτηση, τι είναι αυτό που διαφοροποιεί εκείνους που βγάζουν χαμηλά μόρια; Είναι πιο αργόστροφοι; Είναι πιο χαζοί έναντι εκείνων που βγάζουν υψηλά μόρια; Ακούω κατά καιρούς ότι οι πανελλήνιες είναι θέμα πειθαρχημένης μελέτης αλλά κανείς δεν μιλάει για δεξιότητες. Εσείς πώς θα αξιολογούσατε τις προσωπικότητες εκείνων των νέων που για κάποιους λόγους δεν πήγαν καλά στις πανελλήνιες;

Θα κάνατε παρέα μαζί τους;

Η ερώτηση αυτή αποτελεί ένα κίνητρο να δούμε πόσο ρατσιστική είναι η Ελληνική κοινωνία και πόσο δίνει βάση ότι κοντά στον "πρώτο να ανέβουμε και οι άλλοι" για να λένε ότι είμαστε φίλοι, γκόμενοι, κλπ του πρώτου.
 

Yiorgosk

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος Αγησίλαος Κουφαλιτάκης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό ορισμένων όταν ακούνε πως κάποιος έγραψε τόσα μόρια, κατευθείαν πάει το μυαλό τους στην νοητική υστέρηση αυτών έναντι άλλων. Τί πάει να πει έβγαλες 10.000 είσαι για τα μπάζα; Προσωπικά πιστεύω πως η κοινωνία μας λίγο έχει διχαστεί, δεν ξέρουμε τι να σκεφτούμε. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι σίγουρα που κάποιος δεν τα πήγε τόσο καλά όσο περίμενε ή όσο καλά τα πήγαν οι άλλοι. Για παράδειγμα, εγώ, τη πρώτη φορά που έδωσα πανελλήνιες έγραψα 10.000 και είχα ακούσει τα χειρότερα για εμενα. Την επόμενη ακριβώς χρονιά, με πείσμα και θέληση, συγκέντρωσα 15.000 περίπου. Το ξέρω πως δεν είναι κάτι τρομερό για κάποιον άλλον, όμως για τον καθένα προσωπικά άλλη αξία έχει να γράψεις 8.000, άλλη 15.000, άλλη 20.000. Μιλάω καθαρά για περιπτώσεις διαρκούς προσπάθειας. Έχουμε μεγαλώσει, όμως, με πρότυπα τέτοια - πως θα επιβληθούμε στους άλλους -, πώς θα δείξουμε τον εαυτό μας ότι είναι ο καλύτερος, κάνοντας κατώτερους τούς άλλους. Δύσκολο να αποβάλει κάποιος τέτοιες προσλαμβάνουσες, ειδικά στην ελληνική κοινωνία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,877 μηνύματα.
Όλοι μου (σχεδόν) οι φίλοι είναι "κακοί" μαθητές.
Είτε έγραψαν χαμηλά στις πανελλήνιες είτε δεν έδωσαν ποτέ, έγιναν λογιστές, μάγειρες κλπ
Είναι όμως όλοι ξεχωριστά παιδιά, είτε σε εξυπνάδα, είτε σε χιούμορ γκόμενες...

Αν εξαιρέσουμε τις περιπτώσεις ατόμων που δεν τους κόβει μία, τα μόρια είναι απλά συνάρτηση του κόπου και μιας κάποιας κωλοφαρδίας. Και του εάν ενδιαφέρει τον άλλον ώστε να μπει εξ αρχής σε αυτή τη διαδικασία.

Νμζ όμως ότι μεγαλώνοντας πιο πολύ πείραζαν εμένα που διαβάζω, παρά εγώ αυτούς... :D Αν και τώρα που μεγαλώσαμε λίγο κανείς δεν τη λέει σε κανέναν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Όταν βγήκαν τα αποτελέσματα το είχα σίγουρο 100% ότι θα ξαναεδινα γιατί δεν είχε βγει η κλιμάκωση ακόμα όποτε δεν είχαμε ιδέα. Η ξαδερφη μου έδινε για φιλολογία και ήμασταν από την αρχή σίγουροι ότι θα περνούσε σε κάποια πολη. Μάντεψε ποια κοιτούσαν με λύπηση παρόλο που έγραψα κάποιες χιλιάδες μόρια παραπάνω από αυτήν.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Ενδιαφέρον θέμα, ως γνωστόν ανοίγεις ωραία θέματα προς συζήτηση.

Ο σύντροφός μου σπουδάζει σε Ιδιωτικό Πανεπιστήμιο, έγραψε πολύ χαμηλά σε μόρια, δεν γνωρίζω πόσα άλλα δεν θα ήταν πάνω από 10.000. Δεν έκατσε ποτέ κανείς να ασχοληθεί ή εγώ με το αν έβγαλε μόρια, τι μόρια έβγαλε, και όλα τα σχετικά. Τυχαία, το έμαθα αυτό καθώς το έφερε η κουβέντα πριν πολύ καιρό, δεν τον ρώτησα μία μέρα ή στην αρχή της σχέσης γιατί σπουδάζεις σε ιδιωτικό. Υπέθεσα δεν πέρασε σε Δημόσιο, όπως και έγινε, αλλά δεν ασχολήθηκα ποτέ με το να διερευνήσω τους λόγους ή να κάνω σενάρια.

Η παρέα μου στην Ελλάδα, οι περισσότεροι δεν σπούδασαν, δεν έδωσαν καν Πανελλήνιες, εργάζονται σε διάφορες επιχειρήσεις, είτε δικές τους είτε άλλων και ζουν οι άνθρωποι μια χαρά. Δεν έκατσα ποτέ να ασχοληθώ ή εκείνοι με το αν σπούδασαν ή όχι, ή να αναφερθώ στο ζήτημα αυτό. Ο καθένας έχει την ζωή του, πάει πολύ καλά και είμαστε όλοι χαρούμενοι.

Η παρέα μου στην Κύπρο, είναι άτομα του Πανεπιστήμιου. Επομένως, έδωσαν όλοι Πανελλήνιες ή Παγκύπριες. Το τι έγραψαν, δεν το γνωρίζω για να είμαι ειλικρινής. Γνωρίζω, πάντως, πως κάποιοι έγραψαν περίπου 10.000 μόρια καθώς σπουδάζουν σε σχολές, που απαιτούν τέτοιες βαθμολογίες για την εισαγωγή τους. Πάλι κι εδώ, δεν θα ακούσεις ότι με επηρέασε σε κάτι αυτό, το ότι δεν συγκέντρωσαν κορυφαίες βαθμολογίες. Κάνουμε πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις, περνάμε πολύ ωραίες στιγμές, γελάμε πολύ, είναι πολύ έξυπνα άτομα ορισμένα, και κάποια άλλα δεν σκαμπάζουν και πολλά πράγματα από την ίδια τους την σχολή ή την σταμάτησαν ορισμένοι ή χρωστάνε μαθήματα πολλά, αλλά δεν έπαιξε ρόλο κάπου.

Όσον αφορά την οικογένειά μου, ναι οι γηραιότεροι (παππούς-γιαγιά) αλλά και νεότεροι κάνουν λόγο συχνά σε εμένα ή κάποια άλλα μέλη της οικογένειάς μου, που έγραψαν πολύ καλά και σπούδασαν, ενώ για άλλα άτομα που δεν έδωσαν Πανελλήνιες ή έδωσαν και σταμάτησαν τις σπουδές, δεν τους πλέκουν το εγκώμιο! Αλλά να στο γράψω, με απλά ποιος χέστηκε;

Εκείνη τη στιγμή σου προκαλεί ευφορία και χαρά και ελπίδα, αυτή η υψηλή βαθμολογία και τα μόρια, αλλά να επιλέγεις μετά φίλους, γνωστούς, και γενικά κοινωνικές επαφές βάσει μορίων, είναι ψυχοπαθολογικό. Να αναφέρεσαι μια ζωή στα μόρια και στο παρελθόν, επίσης, δεν είναι πολύ αισιόδοξο για το μέλλον σου, καθώς πολύ πιθανόν δεν θα έχεις κάτι καλύτερο να προβάλλεις πάρα κάτι μόρια που συγκέντρωσες στα 18 σου. Τα επιτεύγματά μας, όποια και αν είναι αυτά, για κάποιους είναι μεγάλο επίτευγμα να γίνουν γονείς και να ζούν μία απλή, χωρίς ιδιαίτερες πολυτέλειες ζωή και για κάποιους άλλους είναι επίτευγμα η τρομερή καριέρα και την οικογένεια δεν την θέλουν ούτε ζωγραφιστή.

Γενικά, πάντως, μία υψηλή βαθμολογία δεν αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο εξυπνάδας, στις περισσότερες σχολές, αλλά καλής ανακλητικής ικανότητας ατόμου. Καλής αποστήθισης και μνήμης. Στην Θεωρητική, τουλάχιστον, αν διαβάσεις τα κεφάλια των μαθημάτων και τα μάθεις, γράφεις. Δεν εξετάζονται ανώτερες ικανότητες του ατόμου.

Προσωπικά, τον σεβασμό και τον θαυμασμό μου, δεν τον έχει κανείς λόγω μορίων, λόγω σπουδών, λόγω πανεπιστημίων στα οποία έγινε δεκτός, και γενικά τέτοιων κριτηρίων. Ίσως, διαδραματίζει ρόλο και το γεγονός πως τα έζησα όλα αυτά, και τα απομυθοποίησα.
Η ζωή δεν είναι σε αυτά, σε άλλα μικρότερα πράγματα που έχουν μεγαλύτερη αξία όμως.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Βέβαια δεν σημαίνει ότι ακόμη και αυτοί που δεν σπούδασαν κάτι ή με το ζόρι τελείωσαν το σχολείο, είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση. Σημασία έχει, ο καθένας να είναι ευτυχισμένος με ό,τι ασχολείται σε παροδικό χρόνο γιατί όπως είπε και ο Viedo, όσοι δίνουν βάση σε γεγονότα προ 1-5ετίας δείχνει ότι ζουν μια άδεια ζωή στο παρόν. Η ζωή είναι το σήμερα ή μάλλον η αυριανή μέρα σε λίγες ώρες!! Το θέμα είναι τι θα κάνουμε τότε και όχι αν γράψαμε καλά το θέμα του Μπάρλα ή πόσο καλά παπαγαλίσαμε τη θεματολογία έκθεσης.

Το κοινωνικό πρεστίζ των λεγόμενων πρωτοκλασάτων επιστημών για την Ελλάδα, είναι ένα κατάλοιπο του παρελθόντος τότε που σπούδαζαν όσοι το είχαν με το διάβασμα και έτσι έβγαιναν ελάχιστοι καλοί επιστήμονες Γιατροί, Νομικοί κλπ. Η χώρα μας καθώς δεν διαθέτει σοβαρή οικονομία για τουλάχιστον 50 χρόνια, είναι λογικό να μην καλλιεργήθηκε ποτέ στην Ελληνική νοοτροπία πολλών δεκαετιών η χρησιμότητα άλλων επιστημών καθώς επικράτησε ή επικρατεί και το ρουσφέτι σε άσχετες θέσεις εργασίας με βάση το προφίλ αυτών που "βολεύουν".

Σε ποια χαρακτηριστικά προσωπικότητας πιστεύετε βασίζεται η "αποτυχία" στις πανελλήνιες;
 

manos1234567

Νεοφερμένος

Ο manos1234567 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
11 χρονι πριν....αν είχα βγάλει κανα 3000 μόρια παρακάτω ....θα ήμουν σίγουρα πιο ευτυχισμένος....φελάκια
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό ορισμένων όταν ακούνε πως κάποιος έγραψε τόσα μόρια, κατευθείαν πάει το μυαλό τους στην νοητική υστέρηση αυτών έναντι άλλων. Τί πάει να πει έβγαλες 10.000 είσαι για τα μπάζα;

Γιατί το σκεπτικό πάει με βάση τα προσωπικά βιώματα. Όταν βλέπεις ακόμη και γονείς, φροντιστηριάρχες (λες και είναι πατριάρχες, κάνει ρίμα η λέξη) να διαθέτουν μια αυθεντία στο τι πρέπει ένας επιτυχημένος μαθητής να κάνει ή ακόμη και τα ΜΜΕ, τα αντικοινωνικά δίκτυα κλπ να διαφημίζουν μηνύματα που να περιέχουν τη λέξη "καλύτερος", "περισσότερα", "επιτυχία", "καριέρα" και όχι ότι ο κάθε νέος είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα, είναι επόμενο μετά να δημιουργούνται συγκεκριμένες νοοτροπίες. Κάποιος θα μπορούσε να ρωτήσει: τι κατάφερες στη ζωή σου εσύ με τα 10000 μόρια; Μάλλον δεν το έχεις με τα γράμματα;

Δηλαδή, βγαίνει το συμπέρασμα με αυθαίρετο συλλογισμό.

Α --> Β ---> Ε

(η λέξη Β δεν υπάρχει ενώ από το Β έως το Ε πάμε με λογική καφενείου)
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Νομίζω ότι το να κρίνεται ένα παιδί βάσει των μορίων που συγκέντρωσε στις πανελλαδικές είναι κυρίως χαρακτηριστικό των παλαιότερων γενεών. Ούτε στο φροντιστήριο έχω παρατηρήσει να εκφέρονται συχνά τέτοιες αξιολογικές κρίσεις ούτε από τα δικά μου μαθητικά χρόνια θυμάμαι κάτι τέτοιο. Σε τελική ανάλυση, ο βαθμός των πανελλαδικών εξετάσεων έρχεται να πει στο παιδί, σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα παιδιά, πόσο καλό είναι το να γράφει διαγωνίσματα ενός συγκεκριμένου τύπου και, άρα, πόσο καλό είναι στο να αποδίδει υπό δεδομένη πίεση σε συγκεκριμένη ύλη.

Τώρα, το να βγάλει κάποιο παιδί λίγα μόρια στις πανελλαδικές δε νομίζω ότι συναρτάται με κάποια στοιχεία της προσωπικότητάς του, τουλάχιστον όχι με κάποιον ουσιώδη τρόπο. Μπορεί να είναι η κακιά η ώρα, μπορεί να είναι το άγχος της στιγμής. Μπορεί βέβαια να είναι και η αναβλητικότητα ή ένα μόνιμο άγχος, αλλά αυτά μάλλον απασχολούν πολύ περισσότερα παιδιά από όσα γράφουν στις πανελλήνιες.
 

ΘανάσοςG4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΘανάσοςG4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών Μακεδονίας. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Πιστεύω πως τα πόσα μόρια θα γράψει κάποιος σε μία εξέταση όπως οι πανελλήνιες είναι μία πολύπλοκη εξίσωση μιας σειράς παραγόντων... π.χ Τύχη , Δουλειά , Επιμονή , Εμπειρία , Ηρεμία , Προσαρμοστικότητα.Όμως , ακόμη και αν ένα παιδί πληρεί τα παραπάνω , δεν είναι σίγουρο ότι θα ''πετύχει''.Επομένως τα μόρια των πανελληνίων σε καμία περίπτωση δεν είναι αφενός κριτήριο ευφυίας / επιτυχίας και αφετέρου ευτυχίας.

Κάθε άτομο είναι διαφορετικό και ανταποκρίνεται διαφορετικά σε μία πιεστική διαδικασία όπως οι πανελλήνιες.Εγώ προσωπικά ήμουν πάντα ένας μέτριος μαθητής που δεν διάβαζα ποτέ.Αυτό που με χαρακτηρίζει όμως είναι η δυνατότητα να προσαρμόζομαι σε διάφορες απαιτήσεις και καταστάσεις όπως οι πανελλήνιες καλή ώρα... έτσι άρχισα να διαβάζω 3-4 ώρες τη μέρα εκεί που είχα διαβάσει 3-4 ώρες όλη μου τη ζωή.Συγκέντρωσα παραπάνω μόρια από το κολλητάρι μου που ήταν πάντα διαβαστερός με διακρίσεις σε διαγωνισμούς.Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι καλύτερος ,σημαίνει απλά ότι ήμουν καλύτερα δομημένος + τυχερός για να ανταποκριθώ στις εξετάσεις.Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πετύχω και στα μετέπειτα στάδια της ζωής μου απλά επειδή ''ξεπέρασα τις προσδοκίες'' σε μία εξέταση-φιάσκο.

Το γελοίο της υπόθεσης είναι να κρίνεται εξ ολοκλήρου ένα άτομο αποκλειστικά και μόνο από τα μόρια που συγκέντρωσε στις πανελλαδικές... και αυτό όμως δεν ισχύει μόνο για αυτούς που συγκέντρωσαν λίγα μόρια , αλλά και για αυτούς που πέτυχαν υψηλές βαθμολογίες.Ο πραγματικός αγώνας είναι αυτός που έπεται , και εκεί θα φανεί -αν και πάλι όχι απόλυτα- εάν ο ''αποτυχημένος'' είναι πράγματι ''τούβλο'' η ''αδικημένος'' και εάν ο ''πετυχημένος'' είναι πράγματι πετυχημένος και όχι απλά ένας ''παπαγάλος'' που είχε την τύχη να ανταποκριθεί επιτυχώς σε μία εξέταση.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,605 μηνύματα.
ξινεσαι στη γκλιτσα του τσοπανη που λεει ο λογος:dance3:.επειδη αναφερεις εμενα εχω πει εγω οτι οποιος δεν βγαζει πολλα μορια δεν εχει αξια ως ανθρωπος και δεν τον κανεις παρεα?αυτα που τα εχω πει εγω?τα πολλα μορια δηλωνουν επιμελεια,ισως και εξυπναδα χωρις να ναι αυτο σιγουρα,τα λιγα μορια δηλωνουν σιγουρα αδιαβασα χωρις να μπορεις να πεις τον αλλο βλακα απλα θα πεις οτι δεν ασχοληθηκε.τωρα ολα τα αλλα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

επισης βγαλτε τελειως τις πανελλαδικες απο λεφτα-δοξα.ποσες και ποσες αγραμματες σταρλετιτσες κονομησανε τρελα λεφτα και τις ξερει ολη η ελλαδα??Βλεπε μενεγακη.ποσοι και ποσοι πανελληνιονικες με 19000 μορια δεν τους ξερει ουτε η μανα τους και ειναι φτωχοι?Αρα ειδικα στην ελλαδα αυτα ολα ειναι αποσυνδεδεμενα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,656 μηνύματα.
Να πω σε αυτο το σημείο οτι (και ) για τις ανθρωπιστικές θελει μυαλο για να βγάλεις ψηλά μόρια .
Δηλαδή δεν αρκεί μονο η παπαγαλία για να μην αδικω κανεναν.

Παρολαυτα υπάρχουν πολλα μυαλα που απλα δε μπορούν/δε θέλουν να αποστηθίσουν.

Εδωσα ως πτυχιούχους και σιχάθηκα πραγματικά.

Ειδικά η κοινωνιολογία ήταν αισχρη.
Παπαγαλια κι να τος βαθμός.
Τιποτα αλλο.
Όχι οτι η ιστορία απέχει πολύ.

Κριτική σκέψη πουθενά.

Μια ολόκληρη κατεύθυνση που η δυσκολία της πλέον έγκειται στο ποιος θα παπαγαλισει καλύτερα.

Ειναι αστείο κάποιος να πιστεύει οτι παιδιά που δε γράφουν ψηλά δεν εχουν μυαλο.

Γενικά " Το δράμα δεν είναι να αποτύχεις στις πανελλήνιες , το δράμα είναι οι πανελλήνιες να είναι η τελευταία επιτυχία στη ζωή σου"
 

Αλκης Κ.

Δραστήριο μέλος

Ο Αλκης Κ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 630 μηνύματα.
Στα σκουπίδια εκεί έχω κάνει τα καλύτερα ταξίδια.....πέρα από την πλάκα.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,458 μηνύματα.
Προσωπικά πιστεύω ότι στο θέμα πανελλήνιες δεν έχει καμιά σημασία πόσα έγραψες αρκεί να έγραψες όσο χρειάζεται για να περάσεις στην σχολή που θες. Τι να τα κάνεις τα 17χιλ αν δεν περνάς εκεί που θες; Τι να τα κάνεις τα 20αρια αν μέσα στην επόμενη 5ετία έχεις ξεχάσει σχεδόν τα πάντα που διάβασες (αν δεν τα χρησιμοποιείς στην καθημερινότητά σου);
Οι βαθμοί δείχνουν το πόσο διάβασες αρχικά και από εκεί και πέρα πόσο επιμελείς ήσουν, πόσο αποφασισμένος, πόσο παραγωγικός/οργανωμένος κτλ την συγκεκριμένη περίοδο της ζωής σου. Υπάρχουν φοιτητές που έγραψαν τόσες χιλιάδες και όταν μπήκαν στην σχολή τους τα έγραψαν όλα και ζούσαν την "φοιτητική ζωή".
Και για να μιλήσω και από προσωπική εμπειρία μιας και μπήκα σε χαμηλόβαθμη σχολή, τι να τα έκανα τα μόρια από την στιγμή που δεν τα χρειαζόμουν για την πρώτη μου επιλογή; Όταν μπαίνεις στην σχολή αρχίζεις από το μηδέν, δεν είναι κάποια πίστα που κρατάς τους πόντους. Το θέμα είναι να είσαι καλός σε αυτό που καταπιάνεσαι. Οι πανελλήνιες είναι απλά τα σκαλιά που πρέπει να ανέβεις αν θες να σπουδάσεις σε ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο.
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Προσωπικά πιστεύω ότι οι βαθμολογίες 8 καθηγητών (το λιγότερο) δεν καθορίζουν αν το παιδί είναι μορφωμένο ή όχι. Η μόρφωση δεν έχει καμία σχέση με την εκπαίδευση στα Ελληνικά σχολεία (δυστυχώς). Εδώ μεγαλύτερη σημασία έχει κακώς η παπαγαλία και η επίλυση 5000 ασκήσεων μπας και πέσει μια σχετική. Με αυτην την νοοτροπία η κοινωνία δεν πάει μπροστά.

Σημείωση: Πήγα σήμερα και είδα για πλάκα τα θέματα της Φυσικής στις Παγκύπριες εξετάσεις και έπαθα την πλάκα μου. Στα παιδιά αυτά τους δίνεται παράρτημα με όλους τους τύπους. Συνεπώς, δεν χρειάζεται να παλεύουν να μάθουν απέξω κάτι τύπους τους οποίους με το που δώσεις τις απαντήσεις στους διορθωτές θα τα έχεις ήδη ξεχάσει... Εκεί οι καθηγητές ζητάνε από τα παιδιά να σκέφτονται με λογική, το οποίο πιστεύω ότι είναι το σωστό
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Τα μόρια και τα σχετικά είναι μπαρμπούτσαλα. Από μόνα τους δεν λένε κάτι για τίποτα στη ζωή.

Αυτό που επηρεάζει όμως την κοινωνική ζωή του ατόμου είναι τα χρήματα σίγουρα. Τις παρέες που θα διαμορφώσει ένα άτομο, συχνά τις επηρεάζει η οικονομική κατάσταση του καθε μέλους της. Νομίζω κατανοείτε το λόγο.

Το μορφωτικό επίπεδο ναι μεν μπορεί να επηρεάσει αλλά όχι στον ίδιο βαθμό θεωρώ. Ο λόγος είναι πως ο καθένας μας μπορεί να σταθεί στην καθημερινή ζωή με άτομα άλλου τομέα σπουδών και επιπέδου σπουδών.

Εξαίρεση αποτελούν συχνά τα άτομα με Δείκτη νοημοσύνης 3, 4 και βάλε τυπικές αποκλίσεις πάνω από το ΜΟ των ανθρώπων, οι οποίοι συχνά είναι αποστασιοποιημένοι από το κοινωνικό κομμάτι της καθημερινότητας, είναι στον δικό τους κόσμο. Βέβαια, τέτοιοι άνθρωποι είναι ελάχιστοι, επομένως δεν χρειάζεται να γίνεται ιδιαίτερη μνεία σε αυτούς.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Εξαίρεση αποτελούν συχνά τα άτομα με Δείκτη νοημοσύνης 3, 4 και βάλε τυπικές αποκλίσεις πάνω από το ΜΟ των ανθρώπων, οι οποίοι συχνά είναι αποστασιοποιημένοι από το κοινωνικό κομμάτι της καθημερινότητας, είναι στον δικό τους κόσμο. Βέβαια, τέτοιοι άνθρωποι είναι ελάχιστοι, επομένως δεν χρειάζεται να γίνεται ιδιαίτερη μνεία σε αυτούς.

Αυτό, νομίζω, είναι και λίγο κομματάκι των ταινιών περισσότερο και όχι τόσο της πραγματικότητας. Πολλά τέτοια άτομα είναι μια χαρά κοινωνικά - όχι ότι δεν είναι πιο συχνό τέτοια άτομα να είναι πιο απόμακρα, πράγματι, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό ώστε σε κάθε ταινία/σειρά/έργο φαντασίας ένα τέτοιο άτομο να παρουσιάζεται αποκλειστικά έτσι.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Σχετικά με τους τύπους στο μεταπτυχιακό που τελείωσα φέτος,έπρεπε να θυμόμαστε απέξω τους τύπους σε μάθημα που ήταν πρακτικό.Δεν είχαμε τυπολόγιο οπότε δεν συμβαίνει μόνο στις πανελλήνιες αλλά και στα πανεπιστήμια.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Σχετικά με τους τύπους στο μεταπτυχιακό που τελείωσα φέτος,έπρεπε να θυμόμαστε απέξω τους τύπους σε μάθημα που ήταν πρακτικό.Δεν είχαμε τυπολόγιο οπότε δεν συμβαίνει μόνο στις πανελλήνιες αλλά και στα πανεπιστήμια.

Αν αναφέρεσαι σε κάτι σχετικό με λογιστική στο ΕΑΠ, ξέρω ότι σε κάποιες εξετάσεις δεν επιτρέπονται ούτε σβησίματα/διορθώσεις, με το σκεπτικό ότι ούτε σε λογιστικά βιβλία θα γινόταν κάτι τέτοιο.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Αν αναφέρεσαι σε κάτι σχετικό με λογιστική στο ΕΑΠ, ξέρω ότι σε κάποιες εξετάσεις δεν επιτρέπονται ούτε σβησίματα/διορθώσεις, με το σκεπτικό ότι ούτε σε λογιστικά βιβλία θα γινόταν κάτι τέτοιο.

Αναφέρομαι στην ΤΡΑ61 Στρατηγική Τραπεζών. Έπρεπε να θυμόμαστε απέξω τους τύπους για μέτρα Treynor, Sharpe, Jensen, αποτίμηση ομολόγων, μετοχών κλπ
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top