Eπαγγελματική αποκατάσταση αποφοίτων μαθηματικών τμημάτων

solid snake

New member

Ο solid snake αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μαρούσι (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
ποσα παιρνουν οι καθηγητες 2οβαθμιας?
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,720 μηνύματα.
Αυτο ισχιει μονο στο μαθηματικο-φυσικο και χημικο?
ναι...
βασικές γνώσεις προγραμματισμού (πληροφορικής), μαθηματικών, φυσικής, χημείας (ή και βιολογίας) τις μαθαίνεις ξανά σχεδόν από το μηδέν στα διάφορα τμήματα της σχολής θετικών επιστημών (μαθηματικών, φυσικής, χημείας, γεωλογίας, επιστήμη υλικών, βιολογίας)...αλλά με σωστό τρόπο (όχι σαν του λυκείου).
-----------------------------------------
αυτά είναι τα νόμιμα χρήματα...(εκ του δημοσίου)

τα "μαύρα" ξέρετε πόσα είναι; :D
 

tebelis13

New member

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
1100-1350 καπου εκει

ναι...
βασικές γνώσεις προγραμματισμού (πληροφορικής), μαθηματικών, φυσικής, χημείας (ή και βιολογίας) τις μαθαίνεις ξανά σχεδόν από το μηδέν στα διάφορα τμήματα της σχολής θετικών επιστημών (μαθηματικών, φυσικής, χημείας, γεωλογίας, επιστήμη υλικών, βιολογίας)...αλλά με σωστό τρόπο (όχι σαν του λυκείου).
Πολυ ενδιαφερον.Ευχαριστω φιλε μου:no1:
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

solid snake

New member

Ο solid snake αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μαρούσι (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
στ λυκειο τ μονο που καταφερνουν ειναι ν σ κανουν να συχαθεις τν φυσικη κ τ μαθηματικα...ιδιως τν φυσικη η οποια εχει πολλες πειραματικες εφαρμογες...χανεται η μαγεια μεσα στουσ τοιχους των λυκειων,....
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,720 μηνύματα.
τα μαθηματικά μέσω της φυσικής ή μέσω της πληροφορικής, οικονομίας, βιολογίας...έχουν εφαρμογές εκεί που δεν το περιμένεις...

η σύγχρονη μαθηματική επιστήμη εκτός από τον κλάδο άλγεβρας και γεωμετρίας, ασχολείται και με τις εφαρμογές της πραγματικής/ μιγαδικής ανάλυσης στις θετικές επιστήμες, στις επιστήμες υγείας,..κοκ μέσω της κατασκευής κατάλληλων μαθηματικών μοντέλων (προτυποποίηση) με/ χωρίς την χρήση της υπολογιστικής προσομοίωσης... π.χ. μαθηματική βιολογία (ή βιομαθηματικά), μαθηματική φυσική, οικονομικά μαθηματικά (στοχαστική χρηματοοικονομία), μαθηματική(γεωμετρική) θεωρία ελέγχου, θεωρητική χημεία...κτλ :)
 

solid snake

New member

Ο solid snake αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μαρούσι (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
ενδιαφεροντα πραγματα ακουγονται!!nPb τ σπουδαζεις αν επιτρεπετε??
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,720 μηνύματα.
....ότι λέει ο τίτλος του συγκεκριμένου topic :P

Μαθηματικός
 

strsismos88

New member

Ο strsismos88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 89 μηνύματα.
Επειδη δε βρηκα παρομοια ερωτηση ηθελα να ρωτησω ποιο απο τα δυο τμηματα σε συνδυασμο με καποιο μεταπτυχιακο προσφερει καλυτερες προοπτικες, κυριως στο εξωτερικο. Προσωπικα δεν ενδιαφερομαι τοσο για τη θεωρια των μαθηματικων, δηλαδη δε κυνηγαω την ακαδημαϊκη πορεια
 

partblah1990

New member

Ο partblah1990 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Ως τελείοφοιτος του Μαθηματικού Αθηνών έχω κάποιες απορίες περί επαγγελματικής αποκατάστασης :

-Τι προοπτική μπορεί να έχει ένας απόφοιτητος μιας καθηγητικής σχολής π.χ. του Μαθηματικού πέραν του να διδάσκει ;
-Θα εξακολουθήσουνε τα φροντιστήρια(ιδιαίτερα ή μη) εν όψει της οικονομικής κρίσης να είναι προσιτά στη μέση ελληνική οικογένεια;
 

Trolletarian

New member

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,130 μηνύματα.
Φίλε μου αργά το σκέφτηκες, αλλά δεν πειράζει καλύτερα αργά παρά ποτέ. Θυμάσαι κάτι παλικάρια και κοπέλες που σε πλησίαζαν στη σχολή για να σου μιλήσουν και εσύ τους έδιωχνες ή αδιαφορούσες και τους χαρακτήριζες πιθανόν μαλάκες κομματικούς? Ε για αυτά ήθελαν να σου μιλήσουν.
 

Kirdou

New member

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 1,077 μηνύματα.
Για αυτο υπάρχουν τα μεταπτυχιακά.Μπορείς να συνδιάσεις τις γνώσεις μαθηματικών με κάτι πιο πρακτικό ώστε να σου ανοίξουν άλλες πόρτες στην αγορά πλήν της εκπαίδευσης.Για τους τομείς που μπορείς να εξειδικευτείς ας μιλήσει κάποιος πιο ειδικός στο πεδίο των σπουδών αυτών.
 

boss.

New member

Ο boss. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Μύκονος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 782 μηνύματα.
μονο και μονο που χαρακτηριζεις το μαθηματικο ως καθηγητικη σχολη, αστο χεστο δεν....
 

Mercury

New member

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,691 μηνύματα.
Ως τελείοφοιτος του Μαθηματικού Αθηνών έχω κάποιες απορίες περί επαγγελματικής αποκατάστασης :

-Τι προοπτική μπορεί να έχει ένας απόφοιτητος μιας καθηγητικής σχολής π.χ. του Μαθηματικού πέραν του να διδάσκει ;
-Θα εξακολουθήσουνε τα φροντιστήρια(ιδιαίτερα ή μη) εν όψει της οικονομικής κρίσης να είναι προσιτά στη μέση ελληνική οικογένεια;
Οι "καθηγητικές" σχολές, δεν έχουν ως μόνη προοπτική την διδασκαλία. Είναι πολύ εσφαλμένη αυτή η εντύπωση και έχει καταστρέψει τους συγκεκριμένους κλάδους.
Θυμίσου την φράση:"Όσοι μπορούν κάνουν,όσοι δεν μπορούν διδάσκουν."
Απο αυτές τις σχολές υπάρχουν πολλές επαγγελματικές εξόδοι περα απο το καθηγητιλίκη. Κάνεις ένα μεταπτυχιακό,και ειδικέυεσαι σε έναν πιό πρακτικό τομέα,ώστε να σε προσλάβουν σε μία συναφή εταιρία/βιομηχανία,σαν ερευνητικό προσωπικό.Και αν θες συνεχίζεις σε διδακτορικό και μετέπειτα σε μία postdoc θέση σε πανεπιστήμιο.
 

panoslarissa

New member

Ο panoslarissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 680 μηνύματα.
ειδικα σε τετοια επαγγελματα υπαρχει πολυθεσια και καλο θα ηταν με τα σημερινα δεδομενα να περιοριστει αυτο.Δε γινεται ενα σχολειο να εχει 4-5 μαθηματικους.Εγω για παραδειγμα εχω αλλο καθηγητη στην Αλγεβρα,αλλο στα μαθηματικα κατευθυνσης,αλλο στη γεωμετρια.Κι ολοι τους δουλευουν 3-4 ωρες τη μερα.Καλο θα ηταν να ηταν λιγοτεροι και με μεγαλυτερο ωραριο.Το δημοσιο θα γλυτωνε αρκετα χρηματα και θα υπηρχε καλυτερη οργανωση μεσα στο σχολειο.Γνωμη μου,κανε καποιο μεταπτυχιακο που θα σου ανοιξει κι αλλους δρομους περα απο την εκπαιδευση.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,720 μηνύματα.
Καλά είπε ο boss.
Φίλε partblah1990 θεωρείται κατάντια αν "κλείνεις" το πτυχίο σου και αν αυτοπεριορίζεσαι. Σαν συνάδελφος σου λέω ναι τόλμησε να κολυμπήσεις στον ωκεανό της μέσης εκπαίδευσης. Ναι εκεί που πετάνε λάσπες οι πάντες που δεν μπορούν να εισέλθουν. Μπορείς να βλέπεις έναν διαφημιζόμενο κορεσμό (αλήθεια πού δεν υπάρχει κορεσμός; ε; :P) αλλά ο χώρος της μέσης εκπαίδευσης έχει ανάγκη από καλούς καθηγητές. Καλούς, δημιουργικούς και πάνω από όλα ανθρώπους με ήθος και παιδεία. Τέτοιους θέλουν. Από τους άλλους «μια από τα ίδια» βρωμάει ο τόπος. Γενικά μην ακούς την υποκινούμενη μίρλα που επικρατεί. Προσπάθησε να χτίσεις τον δικό σου κόσμο και το δικό σου προφίλ ως νέος πτυχιούχος. Να τολμήσεις. Να ξεχωρίσεις μέσα από την δουλειά σου. Όσοι μιλάνε για καριέρες με τέτοια άνεση και ένα σακί μεταπτυχιακά, δεν μας λένε καριέρες πάνω σε τι; Η υποτιθέμενη λύση "κάνε το μεταπτυχιακό σου για να βρεις το μέλλον σου" δεν αποδίδει πλέον. Μεταπτυχιακό και ανεργία πάλι; Ποιος έχει εξασφαλίσει σίγουρες καρέκλες μετά το μεταπτυχιακό; Μεταπτυχιακό για να λεγόμαστε «Μαθηματικοί με μεταπτυχιακό»; Μεταπτυχιακό για να το λέμε στην γειτονιά και στους συγγενείς; Καλά τα μεταπτυχιακά, δεν αντιλέγω.. αλλά η ουσία στο τέλος;

Μήπως ντρέπεσαι που δεν λέγεσαι Μηχανικός ή Γιατρός; :redface:
Βασίλη δεν μας λές κανένα επάγγελμα που ρέουν μάτσο τα χιλιάρικα, να ούμε;

Υ.Γ. Ας αλλάξει ο τίτλος του παρόντος θέματος. Το Τμ.Μαθηματικών δεν έχει μοναδική διέξοδο στην μέση εκπαίδευση. Γιατί αναπαράγουμε την κασέτα των πουλημένων ΜΜΕ και της χθεσινής Ελληνικής κοινωνίας; Όμως η μέση εκπαίδευση παρακαλώ, να μην παρουσιάζεται με στυλ ξοφλημένης επιλογής εργασίας που την επιλέγουν οι κακοί και οι μέτριοι πτυχιούχοι...Για να είστε ικανοποιημένοι θα έπρεπε όλοι οι απόφοιτοι Μαθηματικοί να κάνουν διδακτορικά στο ΜΙΤ;
 

partblah1990

New member

Ο partblah1990 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως θα μειωθούν τα ιδιαίτερα κατά πολύ στις μικρές τάξεις του Λυκείου..όσο όμως υπάρχει το σύστημα το πανελλαδικών ,τα ιδιαίτερα θα υπάρχουν πέρασει στη Γ Λυκείου..
 

giannisss

New member

Ο giannisss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Ανοίγω ένα θέμα εδώ χωρίς να είμαι σίγουρος για την καταλληλότητα του σε αυτή την κατηγορία

Σκέφτομαι να παω μαθηματικό φέτος θα δώσω πανελλήνιες και από ότι πιστεύω μπορεί να μην πιάσω της Αθήνας οπότε σκέφτομαι να δηλώσω Κρήτης.... Το πρώτο πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω πουθενά τα μόρια του μαθηματικού Κρήτης! Το μόνο που βρίσκω είναι των εφαρμοζμενων μαθηματικών....

Επίσης σκέφτομαι ότι ως μαθηματικός θα είναι δύσκολο να βρω εργασία οπότε ένα μεταπτυχιακό.θα μπει σίγουρα στο πλάνο! Θα άξιζε να παω Για οίκονομικα στο μεταπτυχιακό ? Αν ναι μπορεί να συγκριθεί με κάποιον που έχει τελειώσει οικονομική σχολή ?

Κάποιο άλλο καλό μεταπτυχιακό ??

Φυσικά θα ήθελα να πω πως είναι νωρίς ακόμα άλλα θα ήθελα να ενημερωθώ και για τις επιλογές που θα μπορώ να έχω στο μέλλον γι'αυτό και η ερώτηση μου και για μεταπτυχιακό!

Σημείωση συντονιστή: Τα μηνύματα 38-71 προήλθαν από άλλο νήμα.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Sail Beg

New member

Ο Sail Beg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 305 μηνύματα.
Αρχικα τα μορια του Μαθηματικου Κρητης ειναι 12450 αν δεν κανω λαθος.

Αν σκεφτεσαι οτι δυσκολα θα βρεις εργασια μεσω του μαθηματικου,γνωμη μου-εισαι λαθος.Τα μαθηματικα αποτελουν την πιο γενικη και στερεα βαση για πολλα αλλα πραγματα,με ενα μεταπτυχιακο σιγουρα θα ειναι πολλες οι πιθανοτητες σου να βρεις εργασια εναντι αλλων υποψηφιων.

Μπορεις εννοειται να κανεις μεταπτυχιακο στα οικονομικα-βεβαια δεν θα εχεις τις ιδιες γνωσεις με εναν οικονομολογο.Σου ανοιγονται πολλοι κλαδοι-παρακλαδια των οικονομικων οπως επισης και πληροφορικη.Οταν ερθει εκεινη η ωρα,θα το ψαξεις καλυτερα.

Κλεινοντας,αν σου αρεσουν τα μαθηματικα και οι ''abstract'' εννοεις που τα χαρακτηριζουν (off:νικο μαθαινω καλα :p ) και αποφασισεις να ριξεις διαβασμα να πας χωρις δευτερη σκεψη,ειναι μια δυσκολη αλλα παραλληλα πολυ ομορφη σχολη κατα την γνωμη μου.
Καλο διαβασμα και καλη επιτυχια σε οτι κανεις.
 

giannisss

New member

Ο giannisss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και φυσικά για την ενημέρωση

Τα μαθηματικά μου αρέσουν και θα ήθελα πολύ να ασχοληθώ με ότι έχει να κάνει με αυτά! Αυτά τα τέσσερα χρόνια που έχει η σχολή θέλω να τα περάσω φυσικά όχι χαλαρά αλλά τουλάχιστον με κάτι που μου αρέσει...

Από εκεί και πέρα η επαγγελματική αποκατάσταση όντως μου δημιουργει σκέψεις... Σίγουρα μετράει το τι μου αρέσει Και με τι θα ήθελα να ασχοληθώ πέρα από αυτο ίσως να μην είμαι και ενημερωμένος κατάλληλα για το που θα μπορούσε να εργασθεί ένας μαθηματικός .... Εφόσον ένας οικονομολόγος υπερέχει του μαθηματικού με μεταπτυχιακό Δεν πιστεύω να αξίζει... Διαβάζω συνέχεια ότι το μαθηματικό έχει πολλά μεταπτυχιακά αλλά δεν βρίσκω κάτι ανάλογο στο διαδίκτυο, όποιος λοιπόν έχει κάνει κάποιο μεταπτυχιακό θα με ενδιέφεραν μερικές πληροφορίες! Από εκεί και πέρα το τι μας αρέσει έχει πολλές διαστάσεις και γι'αυτό το ψάχνω καθώς υπάρχουν σχολές που θα μπορούσα να περάσω και ίσως να μην τις γνωριΖω!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top