Covid-19: Πότε θα ανοίξουν τα Πανεπιστήμια;

marakiloveee

Δραστήριο μέλος

Η marakiloveee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 533 μηνύματα.
Με 2.100 κρούσματα ημερησίως και με νέους που δεν έχουν την λογική να εμβολιαστούν προτείνω να μην κανουμε όνειρα για άνοιγμα 😂
 

bovid19

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο bovid19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Αν αποφασίζουν κεφάλια σαν τον Βασιλακόπουλο η μόνη αίθουσα που θα δείτε θα είναι αυτή των τελετών όταν πάρετε το πτυχίο. Μάλλον ούτε οι εμβολιασμένοι δεν θα γλιτώσουν, yikes.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Με 2.100 κρούσματα ημερησίως και με νέους που δεν έχουν την λογική να εμβολιαστούν προτείνω να μην κανουμε όνειρα για άνοιγμα 😂

Στην Ελλάδα από καταβολή κράτους μεγάλο μέρος του λαού ήταν βλαμμένο: πίστευε σε ματζούνια, σε άγιες παντόφλες που περπατούν μόνες τους (κάτι από Χάρι Πόττερ φάση 100 χρόνια πριν το έργο), σε εικόνες αγίων που δακρύζουν αίμα (κάτι από θρίλερ σπλάτερ b movie), σε μάγια με δράκους, σε ξόρκια, κλπ. Εν έτει 2021 αντί γι' αυτά έχουμε τις θεωρίες ψεκασμένων περί νέας τάξης πραγμάτων. Βεβαίως και υπάρχει η νέα τάξη πραγμάτων: στο νεκροταφείο. Ο θάνατος είναι μια νέα τάξη πραγμάτων στη ζωή κάποιου (μακρυά από μας): αρχίζει η αποσύνθεση του σώματος και παύει η ύλη. Είναι κρίμα νέα παιδιά με τόση πληροφόρηση περί ιώσεων να έχουν τέτοιες απόψεις περί μη εμβολιασμού. Κρίμα. Ευθύνη τους ότι η χώρα αυτή με τέτοια μυαλά δεν έχει μέλλον γενικά όταν γίνεται βλακομπανανία λόγω κάποιων ψεκασμένων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στην Ελλάδα από καταβολή κράτους μεγάλο μέρος του λαού ήταν βλαμμένο: πίστευε σε ματζούνια, σε άγιες παντόφλες που περπατούν μόνες τους (κάτι από Χάρι Πόττερ φάση 100 χρόνια πριν το έργο), σε εικόνες αγίων που δακρύζουν αίμα (κάτι από θρίλερ σπλάτερ b movie), σε μάγια με δράκους, σε ξόρκια, κλπ. Εν έτει 2021 αντί γι' αυτά έχουμε τις θεωρίες ψεκασμένων περί νέας τάξης πραγμάτων. Βεβαίως και υπάρχει η νέα τάξη πραγμάτων: στο νεκροταφείο. Ο θάνατος είναι μια νέα τάξη πραγμάτων στη ζωή κάποιου (μακρυά από μας): αρχίζει η αποσύνθεση του σώματος και παύει η ύλη. Είναι κρίμα νέα παιδιά με τόση πληροφόρηση περί ιώσεων να έχουν τέτοιες απόψεις περί μη εμβολιασμού. Κρίμα. Ευθύνη τους ότι η χώρα αυτή με τέτοια μυαλά δεν έχει μέλλον γενικά όταν γίνεται βλακομπανανία λόγω κάποιων ψεκασμένων.
και αυριο θα αρχισουν οι γονεις να λενε " σιγα μη στειλω το παιδι μου σε Δ.ΙΕΚ να σχολιαζει η γειτονια οτι δνε περασε πανεπιστημιο"
 

annfire

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η annfire αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 262 μηνύματα.
και αυριο θα αρχισουν οι γονεις να λενε " σιγα μη στειλω το παιδι μου σε Δ.ΙΕΚ να σχολιαζει η γειτονια οτι δνε περασε πανεπιστημιο"
Όταν όμως είναι αιώνιο σε ενα πανεπιστήμιο,ά(ν)εργο χωρίς καμία επιλογή είναι προτιμότερο από το να έχει έστω μια επιλογή κατάρτισης. Όταν δεν περνάει πανεπιστήμιο είναι ανίκανο, όταν ολοκληρώσει το πανεπιστήμιο και μπαινει οαεδ τι είναι;α.μα.ξέχασα εκεί εχει Πανεπιστημιόχαρτο.
Ελοιπον εγω χαιρομαι οχι επειδή η τηλεκπαιδευση υποβάθμισε το ροζ.μελένιο συννεφάκι του Πανεπιστημίου αλλά επειδή με αυτό τον τρόπο θα ξεκινήσει η αναθεώρηση για την ποιότητα και το μέλλον των Πανεπιστημίων.
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
και αυριο θα αρχισουν οι γονεις να λενε " σιγα μη στειλω το παιδι μου σε Δ.ΙΕΚ να σχολιαζει η γειτονια οτι δνε περασε πανεπιστημιο"
Στην Ελλάδα και την νότια Ευρώπη το να μην πας πανεπιστήμιο θεωρείται "ταμπού" διότι και καλά σταματάνε έτσι οι ελπίδες κοινωνικής ανέλιξης για τα παιδιά ατόμων που ζούσαν σε άθλιες συνθήκες. Αυτή η νοοτροπία για να αλλάξει θα πρέπει πρώτα απ'όλα να αναπτυχθεί τόσο πολύ η οικονομία (εννοείται) που οποιοδήποτε επάγγελμα να σε συντηρεί οικονομικά, αλλά ταυτόχρονα να σταματήσει η νοοτροπία του "καλού" και του "κακού" επαγγέλματος από τους γονείς. Γιατί δεν υπάρχουν καλά και κακά επαγγέλματα (εκτός από το να εργάζεσαι σε πυραμίδες, προώθηση κλπ που πληρώνεσαι με ποσοστά από το κέρδος, αν υπάρχει)

Και γνώμη μου, μετά το γυμνάσιο θα έπρεπε να γίνονται πανελλαδικές εισαγωγικές εξετάσεις που εκεί θα βγαίνει μια κατώτατη βάση εισαγωγής για το γενικό λύκειο (πχ 14) που θα εισάγεται το 30-40% των μαθητών γυμνασίου, ενώ οι υπόλοιποι να εγγράφονται κανονικά στα ΕΠΑ.Λ. από τα οποία δεν θα περνάς σε πανεπιστημιακά τμήματα τύπου Ιατρικής, Πολυτεχνεία κλπ κλπ. Έτσι έπειτα θα γίνεται σωστός καταμερισμός των μαθητών . Επίσης, ο αριθμός των εισακτεων στα πανεπιστήμια θα πρέπει να μειωθεί περαιτέρω και να καταργηθούν πάρα πολλά τμήματα που δεν θα έχουν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης (πχ δεν θα έχουμε 5-6 Μαθηματικά, Φυσικά, Χημικά, Φιλολογικά, κλπ) που θα μπορούν να είναι άνετα 2-3 μάξιμουμ. Και οπωσδήποτε θα πρέπει να χωριστούν τα πανεπιστήμια σε ΑΕΙ και ΤΕΙ πάλι , αλλά πλέον θα πρέπει να υπάρχει ξεκάθαρος διαχωρισμός για το ποιες σχολές θα θεωρούνται ΑΕΙ και ποιες ΤΕΙ. Πχ Λογιστές, Νοσηλευτές θα είναι από ΤΕΙ αποκλειστικά
 

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 299 μηνύματα.
Στην Ελλάδα και την νότια Ευρώπη το να μην πας πανεπιστήμιο θεωρείται "ταμπού" διότι και καλά σταματάνε έτσι οι ελπίδες κοινωνικής ανέλιξης για τα παιδιά ατόμων που ζούσαν σε άθλιες συνθήκες. Αυτή η νοοτροπία για να αλλάξει θα πρέπει πρώτα απ'όλα να αναπτυχθεί τόσο πολύ η οικονομία (εννοείται) που οποιοδήποτε επάγγελμα να σε συντηρεί οικονομικά, αλλά ταυτόχρονα να σταματήσει η νοοτροπία του "καλού" και του "κακού" επαγγέλματος από τους γονείς. Γιατί δεν υπάρχουν καλά και κακά επαγγέλματα (εκτός από το να εργάζεσαι σε πυραμίδες, προώθηση κλπ που πληρώνεσαι με ποσοστά από το κέρδος, αν υπάρχει)

Και γνώμη μου, μετά το γυμνάσιο θα έπρεπε να γίνονται πανελλαδικές εισαγωγικές εξετάσεις που εκεί θα βγαίνει μια κατώτατη βάση εισαγωγής για το γενικό λύκειο (πχ 14) που θα εισάγεται το 30-40% των μαθητών γυμνασίου, ενώ οι υπόλοιποι να εγγράφονται κανονικά στα ΕΠΑ.Λ. από τα οποία δεν θα περνάς σε πανεπιστημιακά τμήματα τύπου Ιατρικής, Πολυτεχνεία κλπ κλπ. Έτσι έπειτα θα γίνεται σωστός καταμερισμός των μαθητών . Επίσης, ο αριθμός των εισακτεων στα πανεπιστήμια θα πρέπει να μειωθεί περαιτέρω και να καταργηθούν πάρα πολλά τμήματα που δεν θα έχουν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης (πχ δεν θα έχουμε 5-6 Μαθηματικά, Φυσικά, Χημικά, Φιλολογικά, κλπ) που θα μπορούν να είναι άνετα 2-3 μάξιμουμ. Και οπωσδήποτε θα πρέπει να χωριστούν τα πανεπιστήμια σε ΑΕΙ και ΤΕΙ πάλι , αλλά πλέον θα πρέπει να υπάρχει ξεκάθαρος διαχωρισμός για το ποιες σχολές θα θεωρούνται ΑΕΙ και ποιες ΤΕΙ. Πχ Λογιστές, Νοσηλευτές θα είναι από ΤΕΙ αποκλειστικά
Φαντάζομαι τα ίδια θα πρέπει να ισχύουν και για τα παιδιά πολιτικών, μεγαλοεπιχειρηματιών, μεγαλοδικηγόρων, μεγαλογιατρών. Να δίνουν τις ίδιες εξετάσεις και για την εισαγωγή σε ιδιωτικά σχολεία, όπου θα εισάγεται ένα 30-40% που θα έχει γράψει πάνω απο 14. Ο διαγωνισμός, βέβαια, θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι θα είναι αδιάβλητος και κανείς δεν θα γνωρίζει τα θέματα.

Γιατί, τα περισσότερα από αυτά τα παιδιά πάνε σε ιδιωτικά σχολεία και κατ'επέκταση σε πανεπιστήμια του εξεωτερικού. Αυτά, λοιπόν, τα παιδιά να έχουν δυνατότητα επειδή έχουν τα λεφτά του μπαμπά και της μαμάς να σπουδάσουν, τα υπόλοιπα παιδιά του πεταματού ε, ειδικά αν δεν έχουν έστω και μια μκρή οικονομική βοήθεια απο τους γονείς για φροντιστήρια; Ωραία νοοτροπία, έτσι να καταδικάζονται.
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Φαντάζομαι τα ίδια θα πρέπει να ισχύουν και για τα παιδιά πολιτικών, μεγαλοεπιχειρηματιών, μεγαλοδικηγόρων, μεγαλογιατρών. Να δίνουν τις ίδιες εξετάσεις και για την εισαγωγή σε ιδιωτικά σχολεία, όπου θα εισάγεται ένα 30-40% που θα έχει γράψει πάνω απο 14. Ο διαγωνισμός, βέβαια, θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι θα είναι αδιάβλητος και κανείς δεν θα γνωρίζει τα θέματα.

Γιατί, τα περισσότερα από αυτά τα παιδιά πάνε σε ιδιωτικά σχολεία και κατ'επέκταση σε πανεπιστήμια του εξεωτερικού. Αυτά, λοιπόν, τα παιδιά να έχουν δυνατότητα επειδή έχουν τα λεφτά του μπαμπά και της μαμάς να σπουδάσουν, τα υπόλοιπα παιδιά του πεταματού ε, ειδικά αν δεν έχουν έστω και μια μκρή οικονομική βοήθεια απο τους γονείς για φροντιστήρια; Ωραία νοοτροπία, έτσι να καταδικάζονται.
Ναι οι εξετάσεις θα είναι για όλα τα σχολεία και κιόλας θα πρέπει οι εξετάσεις να διεξάγονται αποκλειστικά σε δημόσια σχολεία. Και δεν θα επιτραπεί η πρόσβαση στα ιδιωτικά λύκεια σε όσους δεν είναι στο 30-40% των επιτυχόντων. Σίγουρα δεν θα το δέχονταν, αλλά αναγκαστικά η πλειοψηφία τους μπορεί να μετατραπεί σε ΕΠΑ.Λ αναγκαστικά, μιας και ο αριθμός των μαθητών γενικού λυκείου θα μειωθεί αρκετά. Για μένα ιδανικά τα ιδιωτικά σχολεία δεν έπρεπε καν να υπάρχουν, αλλά τα δημόσια σχολεία να γίνουν ισχυρότατα. Ή αν τυχόν δεν θέλουν τα ιδιωτικά σχολεία να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο με τα δημόσια σχολεία (30-40% στα ΓΕ.Λ.) τότε δεν θα δικαιούνται οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων να δώσουν πανελλαδικές ούτε όμως να σπουδάσουν σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ στην Ελλάδα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Γιατί, τα περισσότερα από αυτά τα παιδιά πάνε σε ιδιωτικά σχολεία και κατ'επέκταση σε πανεπιστήμια του εξεωτερικού. Αυτά, λοιπόν, τα παιδιά να έχουν δυνατότητα επειδή έχουν τα λεφτά του μπαμπά και της μαμάς να σπουδάσουν, τα υπόλοιπα παιδιά του πεταματού ε, ειδικά αν δεν έχουν έστω και μια μκρή οικονομική βοήθεια απο τους γονείς για φροντιστήρια; Ωραία νοοτροπία, έτσι να καταδικάζονται.

Υπάρχει μια διαστρέβλωση. Τα Πανεπιστήμια του εξωτερικού ειδικά όσα είναι δημόσια ή ανήκουν στο δήμο ή στο ομόσπονδο κρατίδιο ή στην διοικητική επαρχία-κομητεία (δηλαδή, η λειτουργία τους είναι μέσω φόρων και μικρού ποσού διδάκτρων ή και χωρίς δίδακτρα) δεν είναι εύκολα στην εξεταστική μαθημάτων και ούτε εγγυόνται πτυχία ή μεταπτυχιακά διπλώματα με ανώδυνες μεθόδους (όπως συνηθίζει η Ελληνική βλακεία να αναπαράγει) αν δεν γίνει ο πισινός ένας με την καρέκλα από το διάβασμα στη βιβλιοθήκη. Δεν υπάρχει πελατειακή σχέση φοιτητή-καθηγητή και ο καθηγητής βάση νόμων είναι ο πανίσχυρος άρχων μέσα στο Πανεπιστήμιο άσχετα αν στο ακροατήριο είναι και ο γιος του Πρωθυπουργού. Αυτά φυσικά, σε κανονικές χώρες και όχι στην Ελλάδα.

Σαφώς και θα υπάρχουν κάποια Πανεπιστήμια αμφιλεγόμενης ποιότητας συνήθως ιδιωτικοί οργανισμοί ή συντονιζόμενα από ΜΚΟ ή Εκκλησιαστικές οργανώσεις, Επιχειρηματικούς Ομίλους αμφιβόλου επιστημονικής παρουσίας σε διεθνείς δημοσιεύσεις. Εκεί φαίνεται το κάθε Πανεπιστημιακό Τμήμα. Όσο για τους γόνους πολιτικών, μεγαλο-επιχειρηματιών, συστημικών δημοσιογράφων και άλλων τρωκτικών της κοινωνίας δυστυχώς, είναι διεθνές το φαινόμενο της σαπίλας του ανθρώπινου είδους (χωρίς εθνικότητα). Δυστυχώς αυτή είναι η κοινωνική εξαίρεση από αρχαιοτάτων χρόνων. Ακόμη και ο βασιλιάς Φίλιππος της Μακεδονίας προτίμησε τον καλύτερο δάσκαλο της εποχής του για τον γιό του Αλέξανδρο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο Αλέξανδρος θα διέπρεπε "επιστημονικά" αλλά μόνο και μόνο για να είναι μελλοντικός βασιλιάς με γνώσεις και όχι αγράμματος. Άλλοι Έλληνες χωρίς πατέρα βασιλιά σαφώς και άφησαν επιστημονικά επιτεύγματα π.χ. ο Αρχιμήδης που είχε πατέρα άγνωστο Αστρονόμο και όχι επώνυμο βασιλιά.

Για κάποιους όμως γόνους, και πάλι το Πανεπιστήμιο μπορεί να τους δεχθεί ως κανονικούς αποφοίτους από το λύκειό τους, αλλά να μην κατορθώσουν να πάρουν πτυχίο: το παράδειγμα Αυστριακού καγκελάριου που είναι ακόμη φοιτητής Νομικής! Η άτιμη η πολιτική δεν του αφήνει χρόνο μελέτης... :hehe: Παρ' όλα τα μέσα που έχει πλέον ως ανώτατος άρχων της Αυστριακής Δημοκρατίας, το δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν του δίνει "ανώδυνα" ένα πτυχίο. Εκεί φαίνεται η διαφορά της Ελλάδας με την υπόλοιπη Ευρώπη των δημοσίων Πανεπιστημίων της. Στην Ελλάδα, για τους γόνους τα Πανεπιστήμια αποτελούν έναρξη πολιτικής καριέρας και φυσικά ανώδυνα πτυχία μέχρι και διδακτορικά κάποιες φορές. :music:

Επίσης οι γόνοι πολιτικών ή άλλων επωνύμων της Ελληνικής συστημικής μοναρχίας, συνήθως δεν σπουδάζουν σε κανονικά δημόσια Πανεπιστήμια του εξωτερικού. Γιατί άραγε; Εκεί είναι η ουσία και όχι γενικά τσουβάλιασμα ότι πάνε έξω για σπουδές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όταν όμως είναι αιώνιο σε ενα πανεπιστήμιο,ά(ν)εργο χωρίς καμία επιλογή είναι προτιμότερο από το να έχει έστω μια επιλογή κατάρτισης. Όταν δεν περνάει πανεπιστήμιο είναι ανίκανο, όταν ολοκληρώσει το πανεπιστήμιο και μπαινει οαεδ τι είναι;α.μα.ξέχασα εκεί εχει Πανεπιστημιόχαρτο.
Ελοιπον εγω χαιρομαι οχι επειδή η τηλεκπαιδευση υποβάθμισε το ροζ.μελένιο συννεφάκι του Πανεπιστημίου αλλά επειδή με αυτό τον τρόπο θα ξεκινήσει η αναθεώρηση για την ποιότητα και το μέλλον των Πανεπιστημίων.
εντομεταξυ και να μη περασεις πανεπιστημιο και να πας σε ιεκ, ΚΑΝΕΙΣ τους δεν γνωριζει οτι πλεον και οι αποφοιτοι των ιεκ μπορουν να δωσουν κατατακτηριες και να μπουν σε πανεπιστημιο
 

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 299 μηνύματα.
Υπάρχει μια διαστρέβλωση. Τα Πανεπιστήμια του εξωτερικού ειδικά όσα είναι δημόσια ή ανήκουν στο δήμο ή στο ομόσπονδο κρατίδιο ή στην διοικητική επαρχία-κομητεία (δηλαδή, η λειτουργία τους είναι μέσω φόρων και μικρού ποσού διδάκτρων ή και χωρίς δίδακτρα) δεν είναι εύκολα στην εξεταστική μαθημάτων και ούτε εγγυόνται πτυχία ή μεταπτυχιακά διπλώματα με ανώδυνες μεθόδους (όπως συνηθίζει η Ελληνική βλακεία να αναπαράγει) αν δεν γίνει ο πισινός ένας με την καρέκλα από το διάβασμα στη βιβλιοθήκη. Δεν υπάρχει πελατειακή σχέση φοιτητή-καθηγητή και ο καθηγητής βάση νόμων είναι ο πανίσχυρος άρχων μέσα στο Πανεπιστήμιο άσχετα αν στο ακροατήριο είναι και ο γιος του Πρωθυπουργού. Αυτά φυσικά, σε κανονικές χώρες και όχι στην Ελλάδα.

Σαφώς και θα υπάρχουν κάποια Πανεπιστήμια αμφιλεγόμενης ποιότητας συνήθως ιδιωτικοί οργανισμοί ή συντονιζόμενα από ΜΚΟ ή Εκκλησιαστικές οργανώσεις, Επιχειρηματικούς Ομίλους αμφιβόλου επιστημονικής παρουσίας σε διεθνείς δημοσιεύσεις. Εκεί φαίνεται το κάθε Πανεπιστημιακό Τμήμα. Όσο για τους γόνους πολιτικών, μεγαλο-επιχειρηματιών, συστημικών δημοσιογράφων και άλλων τρωκτικών της κοινωνίας δυστυχώς, είναι διεθνές το φαινόμενο της σαπίλας του ανθρώπινου είδους (χωρίς εθνικότητα). Δυστυχώς αυτή είναι η κοινωνική εξαίρεση από αρχαιοτάτων χρόνων. Ακόμη και ο βασιλιάς Φίλιππος της Μακεδονίας προτίμησε τον καλύτερο δάσκαλο της εποχής του για τον γιό του Αλέξανδρο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο Αλέξανδρος θα διέπρεπε "επιστημονικά" αλλά μόνο και μόνο για να είναι μελλοντικός βασιλιάς με γνώσεις και όχι αγράμματος. Άλλοι Έλληνες χωρίς πατέρα βασιλιά σαφώς και άφησαν επιστημονικά επιτεύγματα π.χ. ο Αρχιμήδης που είχε πατέρα άγνωστο Αστρονόμο και όχι επώνυμο βασιλιά.

Για κάποιους όμως γόνους, και πάλι το Πανεπιστήμιο μπορεί να τους δεχθεί ως κανονικούς αποφοίτους από το λύκειό τους, αλλά να μην κατορθώσουν να πάρουν πτυχίο: το παράδειγμα Αυστριακού καγκελάριου που είναι ακόμη φοιτητής Νομικής! Η άτιμη η πολιτική δεν του αφήνει χρόνο μελέτης... :hehe: Παρ' όλα τα μέσα που έχει πλέον ως ανώτατος άρχων της Αυστριακής Δημοκρατίας, το δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν του δίνει "ανώδυνα" ένα πτυχίο. Εκεί φαίνεται η διαφορά της Ελλάδας με την υπόλοιπη Ευρώπη των δημοσίων Πανεπιστημίων της. Στην Ελλάδα, για τους γόνους τα Πανεπιστήμια αποτελούν έναρξη πολιτικής καριέρας και φυσικά ανώδυνα πτυχία μέχρι και διδακτορικά κάποιες φορές. :music:

Επίσης οι γόνοι πολιτικών ή άλλων επωνύμων της Ελληνικής συστημικής μοναρχίας, συνήθως δεν σπουδάζουν σε κανονικά δημόσια Πανεπιστήμια του εξωτερικού. Γιατί άραγε; Εκεί είναι η ουσία και όχι γενικά τσουβάλιασμα ότι πάνε έξω για σπουδές.
Αυτό που λες είναι λαθος, ότι στο ελληνικό πανεπιστήμιο μοιράζουν στο έτσι πτυχία. Έχω ήδη ένα πτχυχίο, το τελείωσα στα 4 χρονια ακριβώς, χωρίς ούτε μια αντιγραφή, χωρίς μέσο. Εντάξει...υπάρχουν και οι εξαιρέσεις των φοιτητών.Βέβαια, μπορώ να πω ότι εκτός απο το γεγονός πως μου άρεσε το συγκεκριμένο τμήμα, είχαμε και καθηγητές που λόγω της φύσεως του αντικειμένου σπάνια έκοβαν, οπότε απο αυτή την άποψη ,μπορώ να πω ότι δεν κουράστηκα.

Τώρα, όμως, που σπουδάζω για το δεύτερο πτυχίο, έχουμε κάποιους καθηγητές που για να περάσεις το μάθημά τους πρέπει να το δωσεις 2 και 3 φορές, κάποιοι και παραπάνω. Διπλό, λοιπόν, το κακό. Από τη μία κάθεσαι και λιώνεις στο διάβασμα, από την άλλη έχεις κάποιους κομπλεξικούς καθηγητές να το παίζουν αυθεντίες, να στέκονται εμπόδιο και να μην μπορείς να πάρεις πτυχίο για ένα ή δύο μαθήματα. Ούτε στο τωρινό μου τμήμα χωράει μέσο, εκτός κι αν είσαι σε καμια ΠΑΣΠ ή ΝΔΦΚ. Μάλιστα, ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι τα 6-7 χρόνια. Έχει τύχει, μάλιστα, να δω και άτομα που είναι στο τμημα 8 και 10 χρόνια, αν και αυτοί προφανώς εργάζονται.
Το τμημα είναι απο τα δυσκολότερα της φιλοσοφικής και, όχι δεν μοιράζουν πτυχία αβέρτα κουβέρτα.

Για τα πανεπιστήμια της Γαλλίας, που είναι σχεδόν δωρεάν, με πολυ χαμηλά δίδακτρα, ναι, γνωρίζω ότι δεν βάζουν πολύ εύκολα βαθμούς. Έχω και απο εκεί προσωπική εμπειρία, αν και εγώ σπούδαζα εξ αποστάσεως, αλλά, ναι κουράστηκα αρκετά παρόλο που η εξέταση των μαθημάτων γινόταν με εργασίες. Ξέρω ότι ένα 12 με 13 στα 20 αν βγάλει ο Γάλλος, θεωρείται κατόρθωμα.
Πολύ πιο εύκολα, μοιράζουν πτυχία στα δημόσια πανεπιστημια της Αγγλίας, όπου πληρώνεις δίδακτρα, γιατί ακόμη και σε αυτά τη στιγμή που πληρώνεις θεωρείσαι πελάτης και ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο. Ειδικά αν είσαι και κανένα σημαίνον πρόσωπο, το παιδάκι σου έχει πάρει πτυχίο χωρίς όπως λες να στρωσει κώλο.
Οπότε, ναι, υπάρχουν και δημόσια πανεπιστήμια του εξωτερικού απο τα οποια μπορεί κάποιος ανάλογα με το μέσο που έχει και την τάξη στην οποία ανήκει να πάρει πτυχίο χωρίς να κουραστεί.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στην Ελλάδα και την νότια Ευρώπη το να μην πας πανεπιστήμιο θεωρείται "ταμπού" διότι και καλά σταματάνε έτσι οι ελπίδες κοινωνικής ανέλιξης για τα παιδιά ατόμων που ζούσαν σε άθλιες συνθήκες. Αυτή η νοοτροπία για να αλλάξει θα πρέπει πρώτα απ'όλα να αναπτυχθεί τόσο πολύ η οικονομία (εννοείται) που οποιοδήποτε επάγγελμα να σε συντηρεί οικονομικά, αλλά ταυτόχρονα να σταματήσει η νοοτροπία του "καλού" και του "κακού" επαγγέλματος από τους γονείς. Γιατί δεν υπάρχουν καλά και κακά επαγγέλματα (εκτός από το να εργάζεσαι σε πυραμίδες, προώθηση κλπ που πληρώνεσαι με ποσοστά από το κέρδος, αν υπάρχει)

Και γνώμη μου, μετά το γυμνάσιο θα έπρεπε να γίνονται πανελλαδικές εισαγωγικές εξετάσεις που εκεί θα βγαίνει μια κατώτατη βάση εισαγωγής για το γενικό λύκειο (πχ 14) που θα εισάγεται το 30-40% των μαθητών γυμνασίου, ενώ οι υπόλοιποι να εγγράφονται κανονικά στα ΕΠΑ.Λ. από τα οποία δεν θα περνάς σε πανεπιστημιακά τμήματα τύπου Ιατρικής, Πολυτεχνεία κλπ κλπ. Έτσι έπειτα θα γίνεται σωστός καταμερισμός των μαθητών . Επίσης, ο αριθμός των εισακτεων στα πανεπιστήμια θα πρέπει να μειωθεί περαιτέρω και να καταργηθούν πάρα πολλά τμήματα που δεν θα έχουν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης (πχ δεν θα έχουμε 5-6 Μαθηματικά, Φυσικά, Χημικά, Φιλολογικά, κλπ) που θα μπορούν να είναι άνετα 2-3 μάξιμουμ. Και οπωσδήποτε θα πρέπει να χωριστούν τα πανεπιστήμια σε ΑΕΙ και ΤΕΙ πάλι , αλλά πλέον θα πρέπει να υπάρχει ξεκάθαρος διαχωρισμός για το ποιες σχολές θα θεωρούνται ΑΕΙ και ποιες ΤΕΙ. Πχ Λογιστές, Νοσηλευτές θα είναι από ΤΕΙ αποκλειστικά
δεν θα διαφωνησω στο παραμικρο μαζι σου. Ομως θα πρεπει να φύγει και η νοοτροπία Βαλκανίων στο θέμα των σπουδών και να κοιτάξουμε την αλήθεια όπως πρέπει.

Στο δεύτερο σκέλος, πάλι υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση στο Εξωτερικό. Τα πτυχία των ΤΕΙ, σε χώρες ης Ευρώπης θεωρούνται bachelor επιπέδου 6, και όταν πας και τους λες ότι τελείωσες ΤΕΙ και τι συμβαίνει στην Ελλάδα, σου λενε ναι οκ αλλα έχεςι 240 πιστωτικές μονάδες. Το σωστό που πρέπε να γίνει είναι να υπάρχουν Πανεπιστήμια σκέτο και Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων επιστημών. Χρειάζεται και η έρευνα στην αγορά εργασίας και οι Εφαρμοσμένες επιστήμες.

Όπως πολύ σωστά είπες, υπάρχουν επαγγέλματα, τα οποία πρεπει να ειναι πρακτικα και καποια θεωρητικά.

Γενικα πιστευω οτι τα ιδρύματα θα μειωσουν τους εισακτεους σου στα επομενα χρονια , και θα δυσκολεψουν τα πραγματα μεσω πανελληνιων έτσι ώστε η εισαγωγη να γινετια δυσκολοτερη χωρις να χρειαζεται καμια ΕΒΕ
 

pacheiko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pacheiko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 163 μηνύματα.
....Τελικά τι λέτε, θα ανοίξουμε; :lol:
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,576 μηνύματα.
....Τελικά τι λέτε, θα ανοίξουμε; :lol:
Ο υποχρεωτικος εμβολιασμος των εκπαιδευτικων ,η πανεπηστιμαικη αστυνομια,η μεταφορα εργαστηριων στο χειμερινο εξαμηνο σε πολλες σχολες και οι ανακοινωσεις αρκετων πανεπιστημιων του εξωτερικου για μεικτο συστημα διαζωσης και εξ αποστασεως δειχνει για ανοιγμα.Τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε.
 

pacheiko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pacheiko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Ο υποχρεωτικος εμβολιασμος των εκπαιδευτικων ,η πανεπηστιμαικη αστυνομια,η μεταφορα εργαστηριων στο χειμερινο εξαμηνο σε πολλες σχολες και οι ανακοινωσεις αρκετων πανεπιστημιων του εξωτερικου για μεικτο συστημα διαζωσης και εξ αποστασεως δειχνει για ανοιγμα.
Εμείς πάντως κάνουμε ήδη εργαστήρια του 1ου εξαμήνου τώρα. Πάμε με σελφ τεστ/rapid/πιστοποίηση εμβολιασμού. Και μας βάζουν ομάδες των 3 στις κλινικές. Βέβαια λίγο δύσκολο εάν κάθε μέρα κάνουν μόνο γύρω στα 9 άτομα (3 βάρδιες 3 ατόμων) και οι φοιτητές είναι ~200 (α και β εξαμήνου μόνο) που περιμένουν να κάνουν νοσοκομεία.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Η κατάσταση πάει για ψηφιακό έλεγχο εισόδου σε όλα τα δημόσια κτίρια όπως γίνεται και στην Κίνα, με το σύστημα των ψηφιακών κλειδιών αντί μαγνητικής κάρτας (στη Δυτική Ευρώπη εδώ και 20 χρόνια) μέσω του face pattern recognition. Χωρίς τα ειδικά ψηφιακά πιστοποιητικά υγείας ή καθαρό φορολογικό μητρώο, θα υπάρχει και αδυναμία εισόδου στο "σύστημα" καθώς μετά τη σάρωση προσώπου θα εμφανίζονται warnings.

Στα βασικά δημόσια κτίρια και υπηρεσίες του εξωτερικού (δυτικής Ευρώπης) δεν υπάρχει πρόσβαση στο κοινό καθώς οι πόρτες ανοίγουν μόνο με ειδική μαγνητική κάρτα κλειδί και κάποιον κλειδάριθμο σε οθόνη που είναι δίπλα από την πόρτα εισόδου στην υπηρεσία, σχολείο, Πανεπιστήμια, κτλ. Στα δημόσια Πανεπιστήμια, οι πόρτες των αμφιθεάτρων και άλλων αιθουσών διδασκαλίας ανοίγουν μόνο μαγνητική κάρτα ενώ κλειδώνουν αυτόματα αν δεν..."εντοπιστεί" από ειδικούς αισθητήρες, άνθρωπος να κινείται εντός της αίθουσας.
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,576 μηνύματα.
Η κατάσταση πάει για ψηφιακό έλεγχο εισόδου σε όλα τα δημόσια κτίρια όπως γίνεται και στην Κίνα, με το σύστημα των ψηφιακών κλειδιών αντί μαγνητικής κάρτας (στη Δυτική Ευρώπη εδώ και 20 χρόνια) μέσω του face pattern recognition. Χωρίς τα ειδικά ψηφιακά πιστοποιητικά υγείας ή καθαρό φορολογικό μητρώο, θα υπάρχει και αδυναμία εισόδου στο "σύστημα" καθώς μετά τη σάρωση προσώπου θα εμφανίζονται warnings.

Στα βασικά δημόσια κτίρια και υπηρεσίες του εξωτερικού (δυτικής Ευρώπης) δεν υπάρχει πρόσβαση στο κοινό καθώς οι πόρτες ανοίγουν μόνο με ειδική μαγνητική κάρτα κλειδί και κάποιον κλειδάριθμο σε οθόνη που είναι δίπλα από την πόρτα εισόδου στην υπηρεσία, σχολείο, Πανεπιστήμια, κτλ. Στα δημόσια Πανεπιστήμια, οι πόρτες των αμφιθεάτρων και άλλων αιθουσών διδασκαλίας ανοίγουν μόνο μαγνητική κάρτα ενώ κλειδώνουν αυτόματα αν δεν..."εντοπιστεί" από ειδικούς αισθητήρες, άνθρωπος να κινείται εντός της αίθουσας.
Σωστο.Αντε να γινει αμεσα.
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,878 μηνύματα.
Άντε να γίνουν μόνο τα εργαστήρια δια ζώσης.Όλα τα υπόλοιπα εξ αποστάσεως δυστυχώς.Με τις υγείες μας.
 

EiriniS20

Νεοφερμένος

Η EiriniS20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Περνάω στο ΕΜΠ. Σκέφτομαι να ψάξω σπίτι αρχές Αυγούστου γιατί φοβάμαι πως αργότερα θα γίνει χαμός αφού θα αναζητούν και οι νέοι φοιτητές και όσοι έχουν ξενοικιάσει. Πιστεύετε θα γίνουν δια ζώσης μαθήματα ή τζάμπα τα έξοδα;
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Περνάω στο ΕΜΠ. Σκέφτομαι να ψάξω σπίτι αρχές Αυγούστου γιατί φοβάμαι πως αργότερα θα γίνει χαμός αφού θα αναζητούν και οι νέοι φοιτητές και όσοι έχουν ξενοικιάσει. Πιστεύετε θα γίνουν δια ζώσης μαθήματα ή τζάμπα τα έξοδα;
καλυτερα να μην βιαστεις και να περιμενεις ανακοινωσεις απο το ΕΜΠ για τον τροπο διεξαγωγης.. Προσωπικα θα περιμενω αρκετα οπως και περυσι για τις τελικες ανακοινωσεις καθε πανεπιστημιου και οχι οτι ακουγεται ραδιο αρβυλα σχετικα με την διεξαγωγη των μαθηματων..Για μαθηματα 1ου-2ου ετους ειναι πρακτικα αδυνατο να γινουν απο κοντα με τα μετρα που εχουν θεσει εννοω οτι δεν υπαρχουν οι υποδομες (δλδ τοσο μεγαλα αμφιθεατρα)
(Μιλαω για σχολες Αθηνας-Θεσσαλονικης που συγκεντρωνουν 200+ φοιτητες)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top