"Companion" or "No Companion"

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
εγω ρε παιδια να σας πω την αληθεια δεν καταλαβα πως αρχησε η ολη υποθεση! ποιο εινια το προβλημα με το companion? μια χαρα βιβλιο ....και παντα μας (με ) βοηθουσε(ειδικα με τα συνωνυμα ,derivatives,και τις προτασεις!) ποιο εινια το κολλημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
Γιολαντα δεν υπαρχει κολλημα ουτε προβλημα. Συζητηση κανουμε και ο καθενας λεει την αποψη του / τις εμπειριες του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Γιολαντα δεν υπαρχει κολλημα ουτε προβλημα. Συζητηση κανουμε και ο καθενας λεει την αποψη του / τις εμπειριες του.

ναι καλε αυτο εννοω.! πως ξεκινησε αυτο το ζητημα.τεσπα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RunawayDreamer

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτία). Έχει γράψει 511 μηνύματα.
Τελικά αυτό το debate ποτέ δεν τελειώνει. Έχω βαρεθεί να μου λένε μαθητές ότι παλιά τους 'έβαζαν σαν homework να μάθουν κάποιες σελίδες από το Companion. Τι σύγχρονη μεθοδολογία είναι αυτή; Που πήγε το "teach vocabulary in context" , φτιάξε μόνος σου παραδείγματα για να κάνεις τη λέξη "δική σου"? Και δεν φτάνει αυτό, μετά τους εξετάζουν σε στυλ ορθογραφία - μετάφρασης!!

Έχει τη χρησιμότητα του το Companion, αλλά είναι ένα συμπλήρωμα/ βοήθημα για το μαθητή. Όχι βασικό εργαλείο για τη μάθηση του.

Εσείς τι πιστεύετε;

Εγώ είμαι κατά του companion μόνο στο βαθμό της παπαγαλίας που μας έβαζε η καθηγήτρια μας να το μάθουμε. Δηλαδή αν είναι δυνατόν, 3ης-5ης δημοτικού να μαθαίνουμε κατεβατά 3 σελίδες με λέξεις...Αυτή η τακτική με έκανε να τα μισήσω τα αγγλικά με αποτέλεσμα σταδιακά να τα σταματήσω...Τελικά έμαθα πολύ καλύτερα αγγλικά χωρίς φροντιστήριο, από μόνη μου, και είμαι κατ'ευχαριστημένη με το επίπεδο αγγλικών που έχω.
Ακύρο, του χρόνου σκέφτομαι να δώσω για πτυχίο :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Σώπα που θα βγάλουμε και το companion άχρηστο! Δεν φταίει το companion αν διαπιστώνετε ότι δεν μπορείτε να μάθετε αγγλικά, αλλά ο τρόπος που το διαβάζετε. Σαφώς και το κατεβατό απέξω λέξεις, δεν είναι αγγλικά. Το companion είναι ένας μπούσουλας (μια αφετηρία) και από εκεί και πέρα η αυτενέργεια του μαθητή και η προθυμία του να εξασκεί την γλώσσα σε ημερήσια ομιλία, διάβασμα βιβλίων, άκουσμα ξένων ραδιοφωνικών εκπομπών...κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Ναι πάντως εμένα δεν με πείραζε να μου αναθέτουν 15-20 λέξεις τη φορά + όλο το άλλο homework... ήξερα ότι θα τις έβρισκα μπροστά μου κάποια στιγμή :/

Όσο περισσότερο βελτιώνεις το λεξιλόγιό σου, τόσο το καλύτερο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Πολύ χρήσιμο βιβλίο, το companion. Δεν είπαμε να μάθουμε και όλες τις λέξεις που έχει μέσα σε μια μέρα, αλλά διαβάζοντας από λίγες την φορά και κάνοντας επαναλήψεις αυτές που ήδη έχουμε μάθει, βελτιώνουμε σε μεγάλο ποσοστό το λεξιλόγιο μας. Καλό είναι, να βλέπετε την χρήση της λέξης μέσα στην πρόταση, έτσι είναι πιο εύκολο να την απομνημονεύσετε. Είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να μάθεις λεξιλόγιο, αλλά όχι και ο καλύτερος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angelikoulitsa

Νεοφερμένος

Η angelikoulitsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
το βιβλίο με τις λέξεις είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο τόσο για εμας τους καθηγητές όσο και για τους μαθητές. Μέσω αυτού αφενός του ότι μαθαίνεις αφετέρου βελτιώνεις το γραπτό σου λόγο. Είναι για μένα ενα αναντικατάστατο κομμάτι της διδασκαλίας και της εκμάθησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elekati

Νεοφερμένος

Η Ελένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Συμφωνώ οτι είναι απαραίτητο εργαλείο δουλειάς, αλλά πάντα προτείνω στους μαθητές μου να θυμούνται τις λέξεις μέσα απο προτάσεις καθώς και τα συνώνυμά τους, αφου ξεκαθαρίσουμε τι ακριβώς σημαίνει το κάθε συνώνυμο.

Επίσης, για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες είναι προτιμότερο να διαλέγουμε βιβλία που δεν έχουν μόνο μια ξερή μετάφραση της κάθε λέξης, αλλά να συνοδεύεται και από πρόταση που σίγουρα θα βοηθήσει στην γρηγορότερη εκμάθησή τους. Άλλα παιδιά μπορούν να μαθαίνουν λίστες λέξεων, άλλα μέσα από προτάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foivosfoivos

Νεοφερμένος

Ο foivosfoivos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Θα παραθέσω και την δική μου άποψη γιατί μερικοί καθηγητές έχουν "χάσει την μπάλα". Τα companions μπορούν να χρησιμοποιηθούν με σωστό ή με λαθεμένο τρόπο ΚΑΙ αυτό ξεκινά από τον καθηγητή. Δηλαδή τι εννοώ. Όταν ο καθηγητής απαιτεί να μάθουν οι μαθητές του τις λέξεις απέξω μέσα από αυτό το βιβλίο, τότε είναι λαθεμένος τρόπος χρήσης του, γιατί δεν βοηθά τους μαθητές να εμπεδώσουν το λεξιλόγιο και την γραμματική. Αν (από την άλλη) ο καθηγητής το χρησιμοποιεί ΟΝΤΩΣ σαν βοήθημα οπού θα ανατρέξουν οι μαθητές σε κάποια δυσκολία τους και για να κατανοήσουν το νέο υλικό πιο εύκολα, τότε το companion επιτελεί το ρολό του. ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ότι θα λάβει την θέση του κυρίου βιβλίου και του καθηγητή, όμως. Πάντως, δεν είναι απαραίτητο αλλά ούτε και περιττό.
Αυτό αντιλαμβάνομαι από την μικρή μου εμπειρία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

abcdef

Νεοφερμένος

Ο abcdef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Το Companion μπορεί να έχει καθοριστικό ρόλο. Επί αρκετά χρόνια μάθαινα λέξεις από εκεί και μπορώ να πω ότι τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά (Α* @ CIE & Εdexcel IGCSE). Τώρα το αν κάποιος δεν μπορεί να κάτσει να μάθει δύο πράγματα είναι άλλη κουβέντα. Το πως το βλέπει κάποιος εξαρτάται μόνο και μόνο από τις ικανότητες του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
πιστευω οτι η εκμαθηση λεξεων αποκλειστικα απο το companion δεν ειναι αποτελεσματικη... περισυ για το προφισενσι μαθαινα τις λεξεις 50- 50 για ορθογραφια... δυστυχως ομως τις ξεχνουσα σχεδον αμεσως καθως ηταν δυσκολες και πολυ παρομοιες μεταξυ τους και τις μαθαινα παπαγαλια... οσες ομως συναντουσα συχνα σε ασκησεις η σε κειμενα η στα προφορικα τις θυμαμαι ακομα και δεν προκειται να τις ξεχασω... το companion σε καμια περιπτωση δεν ειναι αχρηστο... ειναι στην ουσια ενα μικρο λεξικο προσαρμοσμενο στις αναγκες του βιβλιου που διδασκεσαι και ετσι θα πρεπει να αντιμετωπιζεται... αν οι λέξεις που εχεις να μαθεις δεν συνοδευονται απο καποιες ασκησεις καθε ειδους αργα η γρηγορα θα τις ξεχασεις... το θεμα δεν ειναι να μαθεις τι σημαινει το ταδε αλλα να μπορεις να το εφαρμοσεις στην πραξη...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
@abcdef
Ας μην ξεχνάμε οτι ο καθένας έχει το δικό του στυλ μάθησης (οπτικό , ακουστικό , κιναισθητικό κτλ) οπότε η λίστα αυτή είναι λογικό οτι θα βοηθήσει κάποιους. Το ανάλογο στυλ μάθησης σε συνδυασμό και με μια έφεση στις γλώσσες ίσως καθιστούν το companion το ιδανικό βοήθημα για την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας. Αυτό όμως δεν συμβαίνει σε όλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

georgia.94

Δραστήριο μέλος

Η georgia.94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 559 μηνύματα.
ΑΓΑΠΩ ΤΟ COMPANIOOON!!! <3 <3 <3
Προσωπικα ειναι ο μονος τροπος με τον οποιο μπορω να μαθω καλα λεξιλογιο!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Το companion είναι τακτική 100 χρονών. Το λεξιλόγιο πρέπει να μαθαίνεται με collocations, μέσα από κείμενα, synonyms και παραδείγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrMimi

Νεοφερμένος

Η DrMimi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Δεν μπορώ πολύ απλά να φανταστώ την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας χωρίς το companion!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Niko'olas

Νεοφερμένος

Ο Niko'olas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Eμένα το Companion με έχει βοηθήσει πολύ και το θεωρώ απαραίτητο.Εξάλλου λίγες λέξεις σου μένουν αποκλειστικά και μόνο από ασκήσεις λεξιλογίου...Το θέμα είναι να μαθαίνεις τις λέξεις και μετά να τις εφαρμόζεις σε ασκήσεις.Και πέρα από την ερμηνεία μιας λέξης υπάρχει και η ορθογραφία,οπότε η εκμάθηση λεξιλογίου μέσα απ΄το Cοmpanion ειναι για μένα πολύ σημαντική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Το companion, όπως πολύ σωστά ανέφερε η evangelie, είναι ένα πολύτιμο εργαλείο. Απαραίτητο για γρήγορη αναφορά και εύρεση λέξεων που διδάσκεσαι, αλλά σαφώς δε πρέπει κανείς να βασίζεται αποκλειστικά σ' αυτό.

Χρειάζεται αυθεντικό υλικό, κείμενα, συζήτηση, παραδείγματα, οπτικο-ακουστικό υλικό κλπ για να αφομοιώσεις νέο λεξιλόγιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Για τους fan του companion, μια μικρή ασκησούλα:

Last year's terrorist attack resulted in a _____ of tourism this year.
a. dearth
b. deficiency
c. dwindle
d. deficit


μαζί με τις απαντήσεις να υπάρχει και αιτιολόγηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΑmyC

Νεοφερμένος

Η ΑmyC αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Τελικά αυτό το debate ποτέ δεν τελειώνει. Έχω βαρεθεί να μου λένε μαθητές ότι παλιά τους 'έβαζαν σαν homework να μάθουν κάποιες σελίδες από το Companion. Τι σύγχρονη μεθοδολογία είναι αυτή; Που πήγε το "teach vocabulary in context" , φτιάξε μόνος σου παραδείγματα για να κάνεις τη λέξη "δική σου"? Και δεν φτάνει αυτό, μετά τους εξετάζουν σε στυλ ορθογραφία - μετάφρασης!!

Έχει τη χρησιμότητα του το Companion, αλλά είναι ένα συμπλήρωμα/ βοήθημα για το μαθητή. Όχι βασικό εργαλείο για τη μάθηση του.

Εσείς τι πιστεύετε;
Προσωπικα συμφωνω απολυτα μαζι σας! Ειδικα σε μεγαλα διπλωματα πχ Proficiency , δε θα πρεπει ο καθηγητης απλα να παραπεμπει το μαθητη να διαβασει μονος του απο το cοmpanion. Εμενα παντως η παλια μου καθηγητρια αυτο εκανε και ηταν παρα πολυ κουραστικο μιας και στο τελος καθε ενοτητας με εβαζε να διαβαζω απο εκει για να κανω τις ασκησεις που ηταν στο τελος της αντιστοιχης ενοτητας του companion, που αν θυμαμαι καλα ηταν γυρω στις 500 λεξεις για michigan παντοτε...(περιττο να πω πως δεν μου εμενε τιποτα):closed:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top