Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

Schoolmate

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Schoolmate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Ευχαριστώ Superhuman !!! Την δεύτερη άσκηση μπορεί κάποιος να μου την εξηγήσει που έχω ποστάρει παραπάνω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
το 2ο είναι κάπως πιο δύσκολο να στο εξηγήσουμε γιατί μάλλον δεν έχεις καλή γνώση του τριγωνομετρικού κύκλου. ψάξε στο youtube αντίστοιχο βιντεο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Schoolmate

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Schoolmate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Για την δεύτερη άσκηση παρακάτω θέλω να μου πεις πως από το χ1 = 2ημ (π/3 χ 5) γίνεται 2ημ ( 2π - π / 3 ) ;;;;; Γενικά ξέρω αλλά κολλάω εκεί!

Επίσης στο συν(π / 3 χ 5 ) που υπογράμμισα πως γίνεται 2ημ ( 2π - π /3 )

Αυτό ρωτάω πώς προκύπτει;


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.


Και σύμφωνα με την τριγωνομετρία, συν(2π - ω) = συν(ω)

συν(π/3) = 1/2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Θέλω μια βοήθεια στην παρακάτω απόδειξη λύσης , πως από το χ² / Α² + υ²/ ω²Α² = 1 πάει στο επόμενο , κάποιος αναλυτικά και να μου δείξει αναλυτικά πως βγαίνει η απόδειξη ;








Μπορεί επίσης κάποιος αναλυτικά να μου γράψει πως βγαίνουνε τα αποτελέσματα της παρακάτω άσκησης; Έχω υπογραμμίσει και αριθμήσει με 1, 2 και 3 πχ. από το χ1= 2ημ ( π/3 χ 5 ) πως βγαίνει το 2ημ ( 2π - π / 3) και έπειτα ;

Μπορείς να αποδείξεις αυτόν τον τύπο και απο αδετ δηλαδή ET=Κ+U <=> 1/2D•Α^2=1/2m*u^2+1/2D*χ^2 <=> 1/2*m*ω^2*A^2=1/2m*ω^2A^2+1/2mω^2*x^2 <=> ω^2*A^2=ω^2A^2+ω^2*χ^2 <=> u=ωριζαΑ^2-x^2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Πως αποδυκυεται οτι αν ειωσουμε το b αυξανεται το πλατος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Μία σκέψη: Άμα σκεφτείς τη σχέση με τα διαδοχικά πλάτη Αο / Α1 =...= e^ΛΤ και οπότε άμα το Λ μικραίνει (Λ=2b/m - ανάλογα μεγέθη)
μικραίνει και ο ρυθμός μείωσης του πλάτους. Όχι; Βλακεία; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Από όσο θυμάμαι, για να το αποδείξεις αυτό, απλώς κάνεις το διάγραμμα πλάτους συναρτήσει της συχνότητας και δείχνεις πώς θα είναι η καμπύλη για 2-3 διαφορετικά b.
Για b1<b2<b3 οι αντίστοιχες καμπύλες θα είναι C1>C2>C3.

Και τελείωσες.

Η σκέψη του Fedde είναι, πρακτικά, σωστή. Μπορεί, όμως, να χάσεις το θέμα, γιατί δεν ορίζεται μέσα στο βιβλίο ποιος είναι ο τύπος της σταθεράς b.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Χαχα μονο αυτο:P
Νομιζα οτι χρειαζοταν μαθηματικη αποδειξη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
Πως αποδεικνυεται οτι αν μειωσουμε το b αυξανεται το πλατος?
Φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στην εξαναγκασμένη ταλάντωση. Μια πρόχειρη ποιοτική απάντηση είναι ότι όσο αυξάνεται η απόσβεση, αυξάνονται και οι απώλειες ενέργειας, άρα μειώνεται και το πλάτος. Το βιβλίο διαπραγματεύεται το θέμα πολύ συνοπτικά και χωρίς μαθηματική θεμελίωση, κάτι λογικό καθώς οι γνώσεις της Γ λυκείου δεν επαρκούν. Πάντως, αν θέλεις ρίξε μια ματιά παρακάτω και ...καλή διασκέδαση.
ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΕΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ - ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kaihlo

Νεοφερμένος

Η Kaihlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Πως αποδυκυεται οτι αν ειωσουμε το b αυξανεται το πλατος?

Σε ποιο είδος ταλάντωσης αναφέρεσαι τελικά; Στις φθίνουσες ή τις εξαναγκασμένες; Γιατί στο πλαίσιο των Πανελληνίων, για τις συγκεκριμένες αιτιολογήσεις, τυπικά επιτρέπεται να χρησιμοποιήσεις μόνο χωρία της θεωρίας του σχολικού βιβλίου (βλ. "όταν η σταθερά b μεγαλώνει, το πλάτος της ταλάντωσης μειώνεται πιο γρήγορα" κ.ά.) και γραφικές παραστάσεις. Τώρα θα μου πεις όμως ότι αυτό δεν είναι ουσιαστική αιτιολόγηση (για να μην αναφερθώ στην κατανόηση). Σε αυτή την περίπτωση και για δικό σου όφελος, στρέφεσαι σε τύπους (βλ. ανάρτηση του Dias για τις εξαναγκασμένες), τους οποίους όμως δε χρησιμοποιείς για δικαιολόγηση θεμάτων Πανελληνίων, από τη στιγμή που δεν αναγράφονται στο σχολικό βιβλίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Στις εξαναγκασμενες ειμαι απλα ειχα μια ερωτηση ανοιχτου τυπου και δεν ηξερα πως ακριβως να την αιτιολογησω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kaihlo

Νεοφερμένος

Η Kaihlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Στις εξαναγκασμενες ειμαι απλα ειχα μια ερωτηση ανοιχτου τυπου και δεν ηξερα πως ακριβως να την αιτιολογησω

Από το σχολικό βιβλίο (σελ. 22): "Το πλάτος της ταλάντωσης εξαρτάται από τη σταθερά απόσβεσης. Αύξηση της σταθεράς απόσβεσης συνεπάγεται μείωση του πλάτους της εξαναγκασμένης ταλάντωσης".

Καλό θα ήταν να κάνεις και την αντίστοιχη γραφική παράσταση Σχ. 1.28 (σελ. 23) όπως είναι και αυτή που παραθέτει ο Dias.

Τουλάχιστον για δικαιολόγηση Πανελληνίων, είναι αρκετό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
θα θελα μια βοηθεια σ αυτη

ενα αρμονικο κυμα διαδιδεται σε ενα γραμμικο ελαστικο μεσο και διανυει 100cm καθε 0,5sec.ενα σημειο στο οποιο φτανει το κυμα,περναει απο τη θεση ισσοροπιας του 3 φορες και τοτε το κυμα εχει διαδοθει κατα 0,3m.αν η μεγιστη ταχυτητα ταλαντωσης των μοριων του μεσου ειναι umax=0,8π m/sec.
α)να γραψετε την εξισωση του κυματος αν τη χρονικη στιγμη t=0 το σημειο Ο που θεωρειται η αρχη μετρησης των αποστασεων,βρισκεται σε απομακρυνση y=0 απο τη θεση ισσοροπιας του και εχει θετικη ταχυτητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
ενα αρμονικο κυμα διαδιδεται σε ενα γραμμικο ελαστικο μεσο και διανυει 100cm καθε 0,5sec.ενα σημειο στο οποιο φτανει το κυμα,περναει απο τη θεση ισσοροπιας του 3 φορες και τοτε το κυμα εχει διαδοθει κατα 0,3m.αν η μεγιστη ταχυτητα ταλαντωσης των μοριων του μεσου ειναι umax=0,8π m/sec.
α)να γραψετε την εξισωση του κυματος αν τη χρονικη στιγμη t=0 το σημειο Ο που θεωρειται η αρχη μετρησης των αποστασεων,βρισκεται σε απομακρυνση y=0 απο τη θεση ισσοροπιας του και εχει θετικη ταχυτητα.
Δχ = 1m , Δt = 0,5s --> v = Δχ/Δt = 2m/s
Δχ' = 0,3m --> v = Δχ'/Δt' => Δt' = 0,15s
3 φορές από Θ.Ι. --> Δt' = 3Τ/4 => Τ = 0,2s
λ = ν.Τ = 0,4m
υmax = ω.Α = (2π/Τ).Α => Α = 0,08m
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ηταν αρκετα ευκολο ερωτημα ε? τη πατησα στο διαγωνισμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Παιθδια επειδη εχω μπλοκαρει.
Εχω την φαση:
φ= 5πt-5πχ/3.
Πως βρισκω την γωνια ω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
Εχω την φαση: φ= 5πt-5πχ/3. Πως βρισκω την γωνια ω
Αν εννοείς τη γωνιακή συχνότητα ω, δεν είναι ω = 5π r/s ;

.​
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Ναιαυτην ξερω μη δενιζω την φ μετα τη κανω.
Το χ και το t το ξερω για καποιες χρονικες στιγμες τα αντικασειστω??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Navarro1996

Νεοφερμένος

Ο Navarro1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Θα κανω μια ερωτηση, η οποια εχει μπερδεψει αρκετα: Το περιστρεφομενο διανυσμα, ειναι τελικα ενας αποδεκτος τροπος επιλυσης ασκησεων στην φυσικη Γ Λυκειου??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top