[6/6/2014] Ηλεκτρολογία Κατεύθυνσης

Πως πιστεύετε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 3)
  • Άριστα 18 -20

    Ψήφοι: 3 100.0%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Μαθηματικά

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Το θέμα αυτό δημιουργήθηκε για να σχολιαστούν τα θέματα που έπεσαν, να πείτε πώς σας φάνηκαν, πώς γράψατε κ.λ.π.

Επειδή ο σκοπός αυτού του θέματος είναι ο παραπάνω, καλό θα ήταν το θέμα Πανελλήνιες 2014, να μην επιβαρύνεται με τέτοιου είδους σχόλια... :)

Παρόμοια ξεχωριστά θέματα θα δημιουργηθούν και για τα υπόλοιπα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.

Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί.

Καλή επιτυχία! :D



Θέματα!

Απαντήσεις!

Προηγούμενα μαθήματα:
[28/5/2014] Νεοελληνική Γλώσσα
[30/5/2014] Ιστορία Γενικής Παιδείας
[30/5/2014] Βιολογία Γενικής Παιδείας
[30/5/2014] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
[30/5/2014] Φυσική Γενικής Παιδείας
[2/5/2014] Μαθηματικά Κατεύθυνσης
[2/6/2014] Αρχαία Ελληνικά Κατεύθυνσης
[4/6/2014] Νεοελληνική Λογοτεχνία
[4/6/2014] Βιολογία Κατεύθυνσης
[4/6/2014] Χημεία - Βιοχημεία Κατεύθυνσης
[4/6/2014] Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Το νήμα ξεκλειδώνεται...
Καλή αρχή σε όλους τους υποψήφιους ! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Τα θέματα προστέθηκαν! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fysikoss

Νεοφερμένος

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
Α1.1δ A1.2α A1.3β A1.4β
A2 (154)10 (10011010)2
A3 f= x*y+z
A4 R=4Ω
Α5 α) ορισμός
β) β= 50

Β1 α) Vαβ=48 Vβγ=24
β)υπολειτουργεί
γ)
Β2 α)Ιο εξ=0,5A. dBi= 60
β)dBp=70
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

orange crush

Δραστήριο μέλος

Η orange crush αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Είναι λάθος που στο Α3 είπα ποια εξίσωση περιγράφει το κύκλωμα , έκανα τον πίνακα αλήθειας με βάση αυτήν την εξίσωση και μετά εξήγησα τις τιμές του πίνακα ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Ηλεκτρολογία ποια κατεύθυνση είναι?πρώτη φορά ακούω αυτό το μάθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 781029

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ηλεκτρολογία ποια κατεύθυνση είναι?πρώτη φορά ακούω αυτό το μάθημα

Τεχνολογική Κ1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fysikoss

Νεοφερμένος

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
απορώ με τους μαθητες που δεν επιλέγουν αυτή την κατεύθυνση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Steff

Νεοφερμένος

Ο Steff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Γιατί είναι ευκολότερη, πιο ενδιαφέρουσα και απαιτεί λιγότερη παπαγαλία σε σύγκριση με την τεχνολογική 1 (με το ΑΟΔΕ και το ΑΕΠΠ):P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
απορώ με τους μαθητες που δεν επιλέγουν αυτή την κατεύθυνση...

Εγώ απορώ με τα σχολεία που τους τη ζητάμε και δεν μας την κάνουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JimVerr

Νεοφερμένος

Ο JimVerr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Πάντως τα θέματα με το συμπάθειο ήταν πανεύκολα -όχι γελοία- αλλά το 100 το έπιανες με άνεση. Μάλλον αυτό συνέβη επειδή οι περισσότεροι έκαναν γκέλες στη Χημεία-Βιοχημεία.

Είναι λάθος που στο Α3 είπα ποια εξίσωση περιγράφει το κύκλωμα , έκανα τον πίνακα αλήθειας με βάση αυτήν την εξίσωση και μετά εξήγησα τις τιμές του πίνακα ;

Τί εννοείς «εξήγησες» τις τιμές του πίνακα αληθείας;

Α1.1δ A1.2α A1.3β A1.4β
A2 (154)10 (10011010)2
A3 f= x*y+z
A4 R=4Ω
Α5 α) ορισμός
β) β= 50

Β1 α) Vαβ=48 Vβγ=24
β)υπολειτουργεί
γ)
Β2 α)Ιο εξ=0,5A. dBi= 60
β)dBp=70

Έχεις λάθος στο Α.1.4). Η σωστή απάντηση είναι το α).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
απορώ με τους μαθητες που δεν επιλέγουν αυτή την κατεύθυνση...
Εγώ απορώ με τα σχολεία που τους τη ζητάμε και δεν μας την κάνουν...
Επειδή έζησα το πρόβλημα το 2010, κάναμε τότε ολόκληρο αγώνα ώστε να δημιουργηθεί η Τ-1 στο σχολείο μου και τελικά τα καταφέραμε, νομίζω ότι μπορώ να εξηγήσω μερικά πράγματα.
1) Το σχολείο είναι υποχρεωμένο να δημιουργήσει την κατεύθυνση αυτή, αρκεί α) να τη ζητήσει κάποιος αριθμός μαθητών και β) να μην υπάρχει σε κανένα άλλο κοντινό λύκειο.
2) Δεν χρειάζονται "ειδικοί" καθηγητές, ο Φυσικός διδάσκει την Ηλεκτρολογία και ο Χημικός ή ο Βιολόγος (ή και οι δυο μαζί) τη Χημεία - Βιοχημεία.
3) Είναι αλήθεια ότι τα σχολεία είναι απρόθυμα να φτιάξουν Τ-1 (αν δεν υπάρχει ήδη τα προηγούμενα χρόνια). Ένας λόγος θα μπορούσε να είναι ότι "βαριούνται", οπότε εδώ χρειάζεται πίεση από τους ενδιαφερόμενους. (Εμείς το παρακάναμε λιγάκι και ο υποδιευθυντής μας είχε ονομάσει "Τρομοκρατική Οργάνωση Τ-1"). Όμως, ένας άλλος λόγος είναι ότι τα λύκεια είναι πολύ επιφυλακτικά όταν κάποιοι μαθητές της Β δηλώνουν ότι θέλουν Τ-1 την επόμενη χρονιά, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις αυτοί που τη ζητούν, το Σεπτέμβριο (τους) έχουν αλλάξει γνώμη.
4) Ο μεγαλύτερος "εχθρός" της Τ-1 είναι τα φροντιστήρια. Από την αρχή του συστήματος αποφάσισαν να "θάψουν" την Τ-1 και το πέτυχαν. Ο λόγος είναι ότι μια κατεύθυνση παραπάνω με άλλα μαθήματα σημαίνει διάσπαση τμημάτων και περισσότερους καθηγητές, άρα δεν τους συμφέρει. Όταν ψάχναμε το θέμα, διερευνήσαμε τα φροντιστήρια της περιοχής. Το τι παπαριές ακούσαμε δε λέγεται. Να μερικές που θυμάμαι: "Καταργήθηκε", "Δεν επιτρέπεται στο δήμο μας", "Είναι πολύ δύσκολη κατεύθυνση", "Από εκεί χάνεις μόρια", "Μαρία, εσύ γιατί θέλεις Τ-1, αυτή είναι αγορίστικη κατεύθυνση". Όλα αυτά, νομίζω είναι αρκετά ώστε να μεταπεισθούν όσοι σκέφτονται την Τ-1.
----- Βέβαια, το 2015 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα ισχύσει το σύστημα αυτό, έτσι όλα τα περί της Τ-1 έχουν πλέον ιστορικό και μόνον ενδιαφέρον.



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fysikoss

Νεοφερμένος

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
Το έγραφα καθώς οδηγούσαν κ μπήκε λάθος.Α1.4α

Απαράδεκτοι να μην δημιουργούν την Τ1...απαιτείστετο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Και στο σχολείο μας οι μαθητές δεν είχαν δικαίωμα επιλογής της Τεχνολογικής Ι, όταν επιλέξαμε κατεύθυνση και μάθημα επιλογής για τη γ' λυκείου.

Ακόμη κι εγώ θα άλλαζα από θεωρητική σε Τ1 αν δημιουργούνταν τμήμα, καθώς έχω δει την ύλη των μαθημάτων (Βιοχημεία+ηλεκτρολογία) και φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα για το μαθητή. (Χωρίς αποστήθιση τύπου ιστορίας, βιολογίας και ΑΟΔΕ κατεύθυνσης)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Και στο σχολείο μας οι μαθητές δεν είχαν δικαίωμα επιλογής της Τεχνολογικής Ι, όταν επιλέξαμε κατεύθυνση και μάθημα επιλογής για τη γ' λυκείου.

Ακόμη κι εγώ θα άλλαζα από θεωρητική σε Τ1 αν δημιουργούνταν τμήμα, καθώς έχω δει την ύλη των μαθημάτων (Βιοχημεία+ηλεκτρολογία) και φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα για το μαθητή. (Χωρίς αποστήθιση τύπου ιστορίας, βιολογίας και ΑΟΔΕ κατεύθυνσης)

Χωρίς βάσεις μαθηματικών και φυσικης θα ήταν δύσκολο... Κακά τα ψέματα, στη γ λυκειου δεν επιλέγουμε αυτό που μας φαίνεται ενδιαφέρον, αλλα αυτό στο οποίο θα καταφέρουμε να αντεπεξέλθουμε καλύτερα στις εξετάσεις :P

Σε κάποιες πόλεις στην Ελλάδα δεν δημιουργούνται τμήματα, σε άλλες όμως είναι μια αρκετά δημοφιλής κατεύθυνση. Σε εμάς, πολλά παιδιά την έχουν διαλέξει. Πιστεύω οτι είναι καλή επιλογή αν ήσουν θετική και δεν θες να συνεχίσεις στη θετική στη γ λυκειου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Χωρίς βάσεις μαθηματικών και φυσικης θα ήταν δύσκολο... Κακά τα ψέματα, στη γ λυκειου δεν επιλέγουμε αυτό που μας φαίνεται ενδιαφέρον, αλλα αυτό στο οποίο θα καταφέρουμε να αντεπεξέλθουμε καλύτερα στις εξετάσεις :P

Σε κάποιες πόλεις στην Ελλάδα δεν δημιουργούνται τμήματα, σε άλλες όμως είναι μια αρκετά δημοφιλής κατεύθυνση. Σε εμάς, πολλά παιδιά την έχουν διαλέξει. Πιστεύω οτι είναι καλή επιλογή αν ήσουν θετική και δεν θες να συνεχίσεις στη θετική στη γ λυκειου.
Έχεις δίκιο όσον αφορά τα κενά που δημιουργήθηκαν (θέλοντας και μη) στα μαθηματικά και στη φυσική. Σίγουρα δε θα ήταν εύκολη η αλλαγή, αλλά όχι και ακατόρθωτη, εντάξει :P Πέραν των σχολών του 1ου πεδίου που με ενδιαφέρουν (γι' αυτό άλλωστε διάλεξα και θεωρητική:P), θα ήθελα να περάσω σε κάποιο ΤΕΙ ηλεκτρολογίας, γιατί γενικά ασχολούμαι με τα ηλεκτρολογικά του σπιτιού και είναι ένα επάγγελμα που έχει "μέλλον", αν το καλοσκεφτείς:P

Το είχα θέσει ως προσωπικό στοίχημα από την αρχή της α' λυκείου ότι αν δημιουργούνταν τμήμα Τ1, θα πήγαινα εκεί στη γ' λυκείου. Εφόσον δε δημιουργείται, θα κάτσω στα αυγά μου και ούτε γάτα, ούτε ζημιά :P
Εν ολίγοις, μην ψάχνεις να βρεις λογική σε εμένα:hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orange crush

Δραστήριο μέλος

Η orange crush αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Τί εννοείς «εξήγησες» τις τιμές του πίνακα αληθείας;

Ε, ότι αν οι διακόπτες χ,ψ , ζ είναι κλειστοί (=1) περνά ρεύμα , αν μόνο ο διακόπτης ψ είναι κλειστός δεν περνά ρεύμα ,κλπ.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tipotas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο tipotas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 133 μηνύματα.
απορώ με τους μαθητες που δεν επιλέγουν αυτή την κατεύθυνση...

Άμα ήξερα ότι υπήρχε , θα είχα έρθει χωρίς δεύτερη σκέψη(όρεξη που είχα να διαβάζω βιολογία και αοδε).
Αλλά δε ψάχτηκα καθόλου γιατί όλοι μου είχαν πει ότι υπάρχουν μόνο 3 κατευθύνσεις.Που να φανταζόμουν ότι υπήρχε κι άλλη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top