[28/5/2010] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Κατεύθυνσης

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 132)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 54 40.9%
  • Καλά

    Ψήφοι: 25 18.9%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 18 13.6%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 2 1.5%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 3 2.3%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 30 22.7%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

navarhos

Νεοφερμένος

Ο Φώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Γιατι δεν ηταν γνωστος ο αριθμος των επαναληψεων?Αφου πρωτα σου ζηταει να διαβασεις τον συνολικο αριθμο των αγωνιζομενων και μετα χρησιμοποιεις τον αριθμο αυτΟ στην επαναληψη.Εγω το εκανα ετσι:
ΔΙΑΒΑΣΕ Σ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Σ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι],ΕΠΙΔ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chester_102

Νεοφερμένος

Ο Chester_102 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
παιδια,το 1ο θεμα ηταν αρκετα ζορικο και μεγαλο.....τ 2ο γελοιο,το 3ο βατο και τ 4ο δυσκολακι με τεραστιο Δ4 για τις 5 μοναδες που σου εδινε.... εγω το παρατησα και εφυγα!!!!!! :P παντως απ'οτι θυμαμαι σε μια αντιστοιχηση που ειχε τα εβαλα 1.Θ 2.Δ 3.Η 4.Ι 5.Κ αλλα αμα δεν βγουν επισημα αποτελεσματα δεν κανουμε τιποτα..... Παντως για πανω απο 85aρι με κοβω!!!!!!!!!!! :P:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkosmask

Νεοφερμένος

Ο kkosmask αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Νεάπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Μόλις ρώτησα τον καθηγητή μου και μου είπε ότι όταν η άσκηση δεν ζητάει πίνακα απαγορεύεται να χρησιμοποιήσουμε εμείς αυθαίρετα!επίσης μου είπε ότι όλα τα ερωτήματα βγαίναν χωρίς πίνακα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chester_102

Νεοφερμένος

Ο Chester_102 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Γιατι δεν ηταν γνωστος ο αριθμος των επαναληψεων?Αφου πρωτα σου ζηταει να διαβασεις τον συνολικο αριθμο των αγωνιζομενων και μετα χρησιμοποιεις τον αριθμο αυτΟ στην επαναληψη.Εγω το εκανα ετσι:
ΔΙΑΒΑΣΕ Σ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Σ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι],ΕΠΙΔ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
+++++++ kαι εγω ετσι τ πηγα!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Selestian

Δραστήριο μέλος

Ο Selestian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
γίνεται χωρίς πίνακες αλλά κόλλαγα στο τελευταίο ερώτημα.. Το οποίο όμως λύνεται χωρίς πίνακες... Το θέμα είναι ότι δεν είχαμε γνωστό αριθμό επαναλήψεων σε περίπτωση που ήταν πρόγραμμα.

Εννοώ, ότι, εάν ήταν πρόγραμμα αυτό το πράγμα, δεν θα γινόταν να χρησιμοποιήσεις πίνακες γιατί θα είχες πρόβλημα στην δήλωση του πίνακα, δεν θα γινόταν να δηλώσεις πίνακα χωρίς να ξερεις τον ακριβή αριθμό γραμμών.

Επειδή ήταν αλγόριθμος, σκέφτηκα ότι αυτό μπορεί να μην επηρεάζει και δεν είμουν σίγουρος, με αποτέλεσμα να βρεθώ σε δίλημμα να τα γράψω με πίνακες και ή είναι όλο σωστό ή όλο λάθος και να το γράψω χωρίς πίνακες και να πάρω 21/25... επέλεξα με πίνακες...

Πάντως ένας αλγόριθμος ο οποίος δεν μπορεί να μπεί σε πρόγραμμα δεν ξέρω τι νόημα έχει.
Αφου στην εκφωνηση της ασκησης εγραφε :
" Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος:"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Γιατι δεν ηταν γνωστος ο αριθμος των επαναληψεων?Αφου πρωτα σου ζηταει να διαβασεις τον συνολικο αριθμο των αγωνιζομενων και μετα χρησιμοποιεις τον αριθμο αυτΟ στην επαναληψη.Εγω το εκανα ετσι:
ΔΙΑΒΑΣΕ Σ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Σ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι],ΕΠΙΔ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Εάν ήταν πρόγραμμα τότε στη δήλωση πίνακα τί θα έγραφες;
Χαρακτήρες: ΟΝ[Σ] ;
Αυτό είναι λάθος και έτσι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις πίνακα γιατί δεν ξέρεις τί μέγεθος να δηλώσεις.

Αλλά, δεν είναι πρόγραμμα, οπότε ελπίζω ότι δεν υπήρχε πρόβλημα... αλλά έχω φόβο μήπως και τελικά υπάρχει πρόβλημα :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Selestian

Δραστήριο μέλος

Ο Selestian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Μόλις ρώτησα τον καθηγητή μου και μου είπε ότι όταν η άσκηση δεν ζητάει πίνακα απαγορεύεται να χρησιμοποιήσουμε εμείς αυθαίρετα!επίσης μου είπε ότι όλα τα ερωτήματα βγαίναν χωρίς πίνακα!
Τι θα πει , δεν μπορεις να χρησημοποιησεις πινακες επειδη δεν στον λεει , οταν σου ζηταει μια ασκηση κατι , μπορεις να το λυσεις με οποιον τροπο θελεις αρκει να εχει τα ιδια αποτελεσματα. Και ουτε ειχε καμια σημειωση που να λεει "Δεν επιτρεπεται η χρηση πινακων". Απο που και ως που ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Μόλις ρώτησα τον καθηγητή μου και μου είπε ότι όταν η άσκηση δεν ζητάει πίνακα απαγορεύεται να χρησιμοποιήσουμε εμείς αυθαίρετα!επίσης μου είπε ότι όλα τα ερωτήματα βγαίναν χωρίς πίνακα!

Χαίρω πολύ να του πείς, όλα τα ερωτήματα όλων των χρόνων μπορούν να βγούν χωρίς πίνακα, αλλά πές του να γράψει το 4ο θέμα χωρίς πίνακα και να μας πεί πόση ώρα του πήρε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tanasis

Νεοφερμένος

Ο tanasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
παιδια τα θεματα ηταν ο ορισμος του παλουκειου,οποιος εγραψε 18->... ειναι πραγματικα μακγας και τον παραδέχομαι:


γίνεται χωρίς πίνακες αλλά κόλλαγα στο τελευταίο ερώτημα.. Το οποίο όμως λύνεται χωρίς πίνακες... Το θέμα είναι ότι δεν είχαμε γνωστό αριθμό επαναλήψεων σε περίπτωση που ήταν πρόγραμμα.

Εννοώ, ότι, εάν ήταν πρόγραμμα αυτό το πράγμα, δεν θα γινόταν να χρησιμοποιήσεις πίνακες γιατί θα είχες πρόβλημα στην δήλωση του πίνακα, δεν θα γινόταν να δηλώσεις πίνακα χωρίς να ξερεις τον ακριβή αριθμό γραμμών.

Επειδή ήταν αλγόριθμος, σκέφτηκα ότι αυτό μπορεί να μην επηρεάζει και δεν είμουν σίγουρος, με αποτέλεσμα να βρεθώ σε δίλημμα να τα γράψω με πίνακες και ή είναι όλο σωστό ή όλο λάθος και να το γράψω χωρίς πίνακες και να πάρω 21/25... επέλεξα με πίνακες...

Πάντως ένας αλγόριθμος ο οποίος δεν μπορεί να μπεί σε πρόγραμμα δεν ξέρω τι νόημα έχει.

γιατι μπηκες σ'αυτο το διλιμα αφου ήξερες να το λυσεις με πινακα, σίγουρος και δομημένος τροπος,απλα θα σε ετρωγε η αγονία αν το παρουν σωστο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Selestian

Δραστήριο μέλος

Ο Selestian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
"Να εμφανίζει τα ονόματα των αθλητών που κατέρριψαν
το ρεκόρ αγώνων. Αν δεν υπάρχουν τέτοιοι αθλητές, να
εμφανίζει το πλήθος των αθλητών που πλησίασαν το
ρεκόρ αγώνων σε απόσταση όχι μεγαλύτερη των 50
εκατοστών." Αυτο το ερωτημα χωρις πινακα δεν λυνεται....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Αφου στην εκφωνηση της ασκησης εγραφε :
" Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος:"

Ναί φίλε μου, εγώ δεν λέω ότι δεν γινόταν να χρησιμοποιήσεις πίνακες, απλά φοβάμαι μήπως δεν γινόταν :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostpfg

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή...Μπορείς άνετα να χρησιμοποιείς πίνακες..Απλά οι καθηγητές και τα φροντιστήρια έχουν την τάση να "τρομάζουν" τους μαθητές.Δεν ζητάνε στις πανελλήνιες τον βέλτιστο αλγόριθμο...

Πάντως τα θέματα τα θεωρώ πιο δύσκολα από άλλες χρονιές..Με βάση τα περσινά που έδωσα εγώ αρκετά δυσκολότερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkosmask

Νεοφερμένος

Ο kkosmask αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Νεάπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Χαίρω πολύ να του πείς, όλα τα ερωτήματα όλων των χρόνων μπορούν να βγούν χωρίς πίνακα, αλλά πές του να γράψει το 4ο θέμα χωρίς πίνακα και να μας πεί πόση ώρα του πήρε.
Εγώ φίλε το έγραψα!Η αλήθεια είναι ότι μου πήρε 2μιση σελίδες..βέβαια για 5 κολομόρια σου έβγαζε την πίστη!Πάντως μου είπε ότι δεν επιτρέπετε η αυθαίρετη χρήση πινάκων χωρίς να σου λέει η άσκηση να τους διαβάσεις....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
"Να εμφανίζει τα ονόματα των αθλητών που κατέρριψαν
το ρεκόρ αγώνων. Αν δεν υπάρχουν τέτοιοι αθλητές, να
εμφανίζει το πλήθος των αθλητών που πλησίασαν το
ρεκόρ αγώνων σε απόσταση όχι μεγαλύτερη των 50
εκατοστών." Αυτο το ερωτημα χωρις πινακα δεν λυνεται....

Φυσικά και λύνεται.
αλλά θα το κάνεις ταυτόχρονα με τις αναγνώσεις σε μία όσο
δηλαδή θα είχες:

ι<---1
Π<--0
Λ<--0
Οσο ι<=Σ επαναλαβε
Διαβασε Ονομα, επιδοση
αν επιδοση>=ρεκορ τοτε
εμφανισε ονομα
π<--π+1
αλλιως_αν επιδοση>= ρεκορ-0.5 τοτε
λ<--λ+1
τελος_αν
τελος_επαναληψης
αν π=0 τοτε
εμφανισε λ
τελοσ_αν

Εγώ φίλε το έγραψα!Η αλήθεια είναι ότι μου πήρε 2μιση σελίδες..βέβαια για 5 κολομόρια σου έβγαζε την πίστη!Πάντως μου είπε ότι δεν επιτρέπετε η αυθαίρετη χρήση πινάκων χωρίς να σου λέει η άσκηση να τους διαβάσεις....

Βλακείες σου λέει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Selestian

Δραστήριο μέλος

Ο Selestian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Εγώ φίλε το έγραψα!Η αλήθεια είναι ότι μου πήρε 2μιση σελίδες..βέβαια για 5 κολομόρια σου έβγαζε την πίστη!Πάντως μου είπε ότι δεν επιτρέπετε η αυθαίρετη χρήση πινάκων χωρίς να σου λέει η άσκηση να τους διαβάσεις....
"Να εμφανίζει για κάθε κατηγορία καθώς και για την γενική
κατάταξη τα ονόματα των σκαφών που κερδίζουν μετάλλιο.
(Μετάλλια απονέμονται στους 3 πρώτους κάθε κατηγορίας και
στους 3 πρώτους της γενικής κατάταξης)." Δηλαδη εσυ εκανες δηλωση 34 μεταβλητων ; Θα μας τρελανεις...
Μονο με χρηση πινακων λυνοταν η ασκηση . Τοσα ονομα και δεδομενα που σου εδινε εσυ που τα εβαζες ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexfilos

Νεοφερμένος

Ο alexfilos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Μόλις ρώτησα τον καθηγητή μου και μου είπε ότι όταν η άσκηση δεν ζητάει πίνακα απαγορεύεται να χρησιμοποιήσουμε εμείς αυθαίρετα!επίσης μου είπε ότι όλα τα ερωτήματα βγαίναν χωρίς πίνακα!

Μάγκα μου, πες στον καθηγητή σου ότι πρέπει να πάει για βρούβες ;) Αυτό έλειπε να σου λένε ακριβώς τι να κάνεις στην άσκηση, μετά θα ήταν ασκήσεις για ηλίθιους όχι για μαθητές. Επίσης αυτό που μετράει είναι κάτι να ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊ, αυτό είναι ο προγραμματισμός, μια λύση στο πρόβλημα σου που είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΉ χωρίς σφάλματα. Τώρα το τι σκατά θα έχει μέσα είναι αδιάφορο αν ικανοποιεί και δίνει λύση στο πρόβλημα χωρίς να κολλάει. Και αυτό με βάση το τι ζητάνε για Πανελλήνιες. Εγώ παίδες είχα να πιάσω βιβλίο πληροφορικής εδώ και 3 μήνες, διάβασα το πρωί ένα 15 λεπτό πριν πάω να γράψω ( ασκήσεις ) και έγραψα τα πάντα. Τώρα άμα δεν έχω μπερδέψει καμιά ονομασία μεταβλητής από βιασύνη δεν ξέρω, πάντως έσκισα... Και τα θέματα δεν ήταν δύσκολα, απαιτούσαν να έχεις βαθύτερη επίγνωση του προγραμματισμού, πιο βαθιά σκέψη. Κατατάλλα το να γράφει ένας αδιάβαστος ( εγώ ) γύρω στο 19, δεν με παραπέμπει σε δύσκολα θέματα. Ουσιαστικά ήταν δίκαια θέματα. Μέτραγε λίγο παραπάνω η σκέψη απ ότι η αποστήθιση. Και γιαυτό τους παραδέχομαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Καλησπέρα! δεν με δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τα θέματα όμως υπάρχει ένα μεγάλο θέμα. Στο τρίτο θέμα ήρθε ο πρόεδρος της επιτροπής (κάτι τέτοιο τελοσπάντων :P) και τον ρώτησε το εξής ένας συμμαθητής μας: " Όταν βρίσκεται κάποιος που έχει ξεπεράσει το ρεκόρ τότε το ρεκόρ αλλάζει; " και μας απάντησε ενοείται "αγώνες δεν βλέπετε?" . Εγώ όμως επίμεινα ότι αν αλλάζουμε το ρεκόρ τότε αλλάζουν τα αποτελέσματα της άσκησης και του είπα να πάει να ρωτήσει . Εκείνος επίμεινε ότι είχε δίκιο και τελικά είπε ότι θα πάει αλλα ποτέ δεν μας ήρθε διευκρίνηση. Τελικά το αλλάζαμε το ρεκόρ όπως είπε αυτός, όμως από ότι φαίνεται είχε άδικο. Προσωπικά έβαλα δίπλα από την εντολή αυτή θαυμαστικό και έγραψα ότι σε περίπτωση που στην εκφώνηση δεν υπονοείται ότι αλλάζει το ρεκόρ όταν κάποιος το ξεπερναέι η σειρά αυτή πρέπει να παραληφθει. Τα έχασα τα 6 μόρια?

Κοίταξα το θέμα και εγώ στην θέση σου αυτό θα έκανα κι από τη στιγμή που δεν αναφέρεται τίποτα δεσμευτικό στην εκφώνηση δεν βλέπω το λόγο να στο πιάσουν λάθος. Αν έχεις βάλει σχόλια στο πρόγραμμα σου για να καταλάβει ο εξεταστής τι έχεις κάνει δεν νομίζω να σου κόψουν τίποτα. Αυτό είναι προσωπική μου εκτίμηση.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Πλάκα πλάκα, οι εκφωνήσεις δεν ήταν ηλίθιες;

Έλεγε στα ερωτήματα "Να ζητάει το ονομα, επιδοση κλπ κάθε αθλητη"
δεν έλεγε και να διαβάζει....

το να ζητάει θα μπορούσε να σημαίνει:
Εμφανισε "Παρακαλω δώστε το ονομα, την επιδοση κλπ καθε αθλητη"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aλεξια20

Νεοφερμένος

Η Aλεξια20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Με τοσο δυσκολα θεματα και στην αναπτυξη εφαρμογν και στη φυσικη δεν θα πεσουν πολυ φετος οι βασεις????
τι ώρα αρχιζουν να βγαζουν λυσεις στο ιντερνετ. το θεμα γ ιδιαιτερα ηταν ταιραστια παγιδα. εγώ εκανα λαθος και στο β που ηταν το πιο γελοιο.....:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkosmask

Νεοφερμένος

Ο kkosmask αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Νεάπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Μάγκα μου, πες στον καθηγητή σου ότι πρέπει να πάει για βρούβες ;) Αυτό έλειπε να σου λένε ακριβώς τι να κάνεις στην άσκηση, μετά θα ήταν ασκήσεις για ηλίθιους όχι για μαθητές. Επίσης αυτό που μετράει είναι κάτι να ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊ, αυτό είναι ο προγραμματισμός, μια λύση στο πρόβλημα σου που είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΉ χωρίς σφάλματα. Τώρα το τι σκατά θα έχει μέσα είναι αδιάφορο αν ικανοποιεί και δίνει λύση στο πρόβλημα χωρίς να κολλάει. Και αυτό με βάση το τι ζητάνε για Πανελλήνιες. Εγώ παίδες είχα να πιάσω βιβλίο πληροφορικής εδώ και 3 μήνες, διάβασα το πρωί ένα 15 λεπτό πριν πάω να γράψω ( ασκήσεις ) και έγραψα τα πάντα. Τώρα άμα δεν έχω μπερδέψει καμιά ονομασία μεταβλητής από βιασύνη δεν ξέρω, πάντως έσκισα... Και τα θέματα δεν ήταν δύσκολα, απαιτούσαν να έχεις βαθύτερη επίγνωση του προγραμματισμού, πιο βαθιά σκέψη. Κατατάλλα το να γράφει ένας αδιάβαστος ( εγώ ) γύρω στο 19, δεν με παραπέμπει σε δύσκολα θέματα. Ουσιαστικά ήταν δίκαια θέματα. Μέτραγε λίγο παραπάνω η σκέψη απ ότι η αποστήθιση. Και γιαυτό τους παραδέχομαι.
Εντάξει ρε φίλε καλημέρα με πίνακες ήταν piece of cake.Χωρίς πίνακες ήταν πολύ δύσκολο!

Φυσικά και λύνεται.
αλλά θα το κάνεις ταυτόχρονα με τις αναγνώσεις σε μία όσο
δηλαδή θα είχες:

ι<---1
Π<--0
Λ<--0
Οσο ι<=Σ επαναλαβε
Διαβασε Ονομα, επιδοση
αν επιδοση>=ρεκορ τοτε
εμφανισε ονομα
π<--π+1
αλλιως_αν επιδοση>= ρεκορ-0.5 τοτε
λ<--λ+1
τελος_αν
τελος_επαναληψης
αν π=0 τοτε
εμφανισε λ
τελοσ_αν



Βλακείες σου λέει.
Πάντως ακριβώς όπως παραπάνω γράφτηκε το έλυσα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top