[27/5/2015] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

[27/5/2015] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 38)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 25 65.8%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 10 26.3%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 1 2.6%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 2 5.3%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Εγώ όλα καλά όλα ωραία, μόνο ανησυχώ για κάτι στο Δ4.

Έχω κάνει την εξής λύση. Αρχικά έβαλα για τους 7 κριτές ότι ΜΕΓΙΣΤΗ_ΣΕ_ΠΑΝΩ_ΑΠΟ_ΕΝΑ[ι]<-0.
Και κάθε φορά που άλλαζε η μέγιστη βαθμολογία τους, έβαζα ΜΕΓΙΣΤΗ_ΣΕ_ΠΑΝΩ_ΑΠΟ_ΕΝΑ[ι]<-0 και σε περίπτωση που διδόταν ίδια μέγιστη βαθμολογία, την μεταβλητή αυτή την έκανα 1.
Στο τέλος, έβαλα ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 7 και έλεγα ΑΝ ΜΕΓΙΣΤΗ_ΣΕ_ΠΑΝΩ_ΑΠΟ_ΕΝΑ[ι]=0 ΤΟΤΕ ΚΡΙΤΕΣ_ΜΑΧ<- ΚΡΙΤΕΣ_ΜΑΧ +1.

Η λύση είναι σωστή, δεν ξέρω όμως αν ο βαθμολογητής είναι βλάκας, δεν το καταλάβει, και χάσω 9 μόρια.
Ειπαμε εχουν παιχτει λαθη στις διορθωσεις, αλλα και οι εξεταστες καθηγητες του μαθηματος ειναι!! Απλη λογικη χρησιμοποιεις, δεν κανεις κατι το εξεζητημενο!! Δεν υπαρχει λογος να μην σε καταλαβουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spirosmal

Νεοφερμένος

Ο spirosmal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
αυτη η μετατροπή είναι σωστή; για ψ απο x μέχρι 1 με βημα -2
. ψ<-ψ-2.
εμφάνισε ψ
τ_ε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
αυτη η μετατροπή είναι σωστή; για ψ απο x μέχρι 1 με βημα -2
. ψ<-ψ-2.
εμφάνισε ψ
τ_ε

Δυστυχώς όχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spirosmal

Νεοφερμένος

Ο spirosmal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 15 μηνύματα.

Degen

Νεοφερμένος

Ο Γιωργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Εγω στο δ4 εκανα πινακα απο MAX με 7 θεσεις οπου ειχε για καθε βαθμολογητη (καθε i) τον μεγιστο αριθμο που εδωσε και μετα με μετρητη εβαλα το ποσες φορες το εδωσε και μετα την καταλληλη συνθηκη.Θεωρητικα δεν ειναι καλυτερη λυση αφου ειναι μικρος πινακας και συνεπως μικροτερη καταναλωση μνημης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Εγω στο δ4 εκανα πινακα απο MAX με 7 θεσεις οπου ειχε για καθε βαθμολογητη (καθε i) τον μεγιστο αριθμο που εδωσε και μετα με μετρητη εβαλα το ποσες φορες το εδωσε και μετα την καταλληλη συνθηκη.Θεωρητικα δεν ειναι καλυτερη λυση αφου ειναι μικρος πινακας και συνεπως μικροτερη καταναλωση μνημης?


Τους βαθμολογητές δεν τους ενδιαφέρει να τους γράψεις την βέλτιστη λύση.
Απλά, θέλουν να διαβάζεις τα δεδομένα και να εμφανίζεις τα αποτελέσματα που θέλουν χρησιμοποιώντας κατάλληλες μεθόδους. :)

αυτη η μετατροπή είναι σωστή; για ψ απο x μέχρι 1 με βημα -2
. ψ<-ψ-2.
εμφάνισε ψ
τ_ε

Αν έβαζες Εμφάνισε y-2 θα ήταν ολόσωστο
Δεν έπρεπε να βάλεις την εντολή y <- y - 2 γιατί σαν εντολή την έχεις "κρύψει" μέσα στο βήμα.

6/8 από εμένα. Και από τον καθένα βαθμολογητή γιατί βαθμολογείσαι :

1) Να βάλεις μετρητή το y
2) Αρχική - τελική τιμή
3) Μετατροπή του y <-- y-2 σε βήμα -2
4) Εμφάνισε

Άρα, το πιό πιθανό είναι ότι θα πάρεις 6 μόρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Degen

Νεοφερμένος

Ο Γιωργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Τους βαθμολογητές δεν τους ενδιαφέρει να τους γράψεις την βέλτιστη λύση.
Απλά, θέλουν να διαβάζεις τα δεδομένα και να εμφανίζεις τα αποτελέσματα που θέλουν χρησιμοποιώντας κατάλληλες μεθόδους. :)



Αν έβαζες Εμφάνισε y-2 θα ήταν ολόσωστο
Ουσιαστικά εμφανίζεις τα ίδια αποτελέσματα.
Απλά δεν έπρεπε να βάλεις την εντολή y <- y - 2 γιατί σαν εντολή την έχεις "κρύψει" μέσα στο βήμα.

6/8 από εμένα. Και από τον καθένα βαθμολογητή γιατί βαθμολογείσαι :

1) Να βάλεις μετρητή το y
2) Αρχική - τελική τιμή
3) Μετατροπή του y <-- y-2 σε βήμα -2
4) Εμφάνισε

Άρα, το πιό πιθανό είναι ότι θα πάρεις 6 μόρια

Απλα σκεφτομαι οτι ειναι ικανοι να μου το παρουν και λαθος η ως ενα σημειο λαθος επειδη δεν ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος λυσης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Απλα σκεφτομαι οτι ειναι ικανοι να μου το παρουν και λαθος η ως ενα σημειο λαθος επειδη δεν ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος λυσης

Αν πέσεις σε γνώστη-σωστό καθηγητή, όλα καλά.
Αν σε ημιμαθείς, κλάφτα μερικά μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
αυτη η μετατροπή είναι σωστή; για ψ απο x μέχρι 1 με βημα -2
. ψ<-ψ-2.
εμφάνισε ψ
τ_ε

Δεν μπορείς να αλλάξεις το βήμα μιας "for" στον κορμό της.
Εκτός του ότι είναι λάθος ο κώδικας σου, δεν υφίσταται κιόλας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
θα μου το κόψει όλο ;

Δε γινεται να αλλαζεις το μετρητη της for μεσα στον κομβο!!! Ειναι λογικο λαθος, κανονικα πρεπει να στο κοψουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Δεν μπορείς να αλλάξεις το βήμα μιας "for" στον κορμό της.
Εκτός του ότι είναι λάθος ο κώδικας σου, δεν υφίσταται κιόλας

Ναι, σαφώς είναι λάθος αλλά δεν νοείται να του κοπεί όλη η μετατροπή επειδή απλά δεν σκέφτηκε το Εμφάνισε y-2
Όλη η σκέψη είναι ολόσωστη.
Εξάλλου δεν υπάρχει στο ΑΕΠΠ το όλα η τίποτα. Αυτό ρώτησε το παιδί.

Δε γινεται να αλλαζεις το μετρητη της for μεσα στον κομβο!!! Ειναι λογικο λαθος, κανονικα πρεπει να στο κοψουν

Προφανώς για να έβαλε το βήμα -2 ξέρει ότι αυτή η εντολή μετατρέπεται σε βήμα.
Απλά, προφανώς, δοκίμασε να τρέξει με τυχαίες τιμές και έβλεπε ότι έπρεπε να εμφανίζει μειούμενα κατά 2.
Οπότε σου λεει y <-- y-2 ώστε να εμφανίσει τα σωστά αποτελέσματα.
Αυτό τον οδήγησε σε λογικό λάθος. Όμως, όλα τα υπόλοιπα είναι σωστά.
Όπως είπα και προηγουμένως στο ΑΕΠΠ, δεν υπάρχει το όλα η τίποτα.
Γιατί αν ίσχυε αυτό τότε με το παραμικρό λάθος θα σου κοβόντουσαν 8 μόρια :P

Το παιδί θα πάρει στη χειρότερη 5 στα 8 μόρια.
Αν διαφωνείτε κάπου, εκφράστε το.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Ναι, σαφώς είναι λάθος αλλά δεν νοείται να του κοπεί όλη η μετατροπή επειδή απλά δεν σκέφτηκε το Εμφάνισε y-2
Όλη η σκέψη είναι ολόσωστη.
Εξάλλου δεν υπάρχει στο ΑΕΠΠ το όλα η τίποτα. Αυτό ρώτησε το παιδί.


Το πρόβλημα δεν είναι τόσο το γεγονός πως αυτό που έκανε δεν επιτρέπεται ή δεν είναι κομψό αλλά το γεγονός πως είναι λάθος η υλοποίηση του.
Καλά την εμφάνιση στοιχείων, οι μισές εμφανίσεις που έπρεπε να γίνουν, δεν θα γίνουν.
Το πόσο θα κόψουν δεν ξέρω, σίγουρα θα κόψουν όμως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο το γεγονός πως αυτό που έκανε δεν επιτρέπεται ή δεν είναι κομψό αλλά το γεγονός πως είναι λάθος η υλοποίηση του.
Καλά την εμφάνιση στοιχείων, οι μισές εμφανίσεις που έπρεπε να γίνουν, δεν θα γίνουν.

Ναι, συμφωνώ αλλά εσύ θα του έδινες 0?
Η Για είναι ολόσωστη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Ναι, συμφωνώ αλλά εσύ θα του έδινες 0?
Η Για είναι ολόσωστη.

Προφανώς και όχι, αλλά όταν ο κώδικας είναι τόσο μικρός και γίνεται ακόμη μικρότερος δεν έχεις περιθώρια να κάνεις πολλά λάθη, ώστε η βαθμολογία να διαμεριστεί κατάλληλα.
Στην προκειμένη περίπτωση σε δύο μόνο σημεία θα μπορούσε κάποιος να την πατήσει.
1. Να βάλει το y να πηγαίνει μέχρι το μηδέν.
2. Να ξεχάσει ότι στην αρχή_επανάληψης η εντολές εκτελούνται πριν τον έλεγχο κι επομένως να βάλει Εμφάνισε y.
Όταν 1/2 πιθανά σημεία είναι λάθος + συντακτικό σφάλμα τότε δεν αφήνει πολλά περιθώρια στον βαθμολογητή για κάτι γενναιόδωρο.
Από κει και πέρα αφήνεται στην κρίση του εκάστοτε βαθμολογητή το πως θα βαθμολογηθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Προφανώς και όχι, αλλά όταν ο κώδικας είναι τόσο μικρός και γίνεται ακόμη μικρότερος δεν έχεις περιθώρια να κάνεις πολλά λάθη, ώστε η βαθμολογία να διαμεριστεί κατάλληλα.
Στην προκειμένη περίπτωση σε δύο μόνο σημεία θα μπορούσε κάποιος να την πατήσει.
1. Να βάλει το y να πηγαίνει μέχρι το μηδέν.
2. Να ξεχάσει ότι στην αρχή_επανάληψης η εντολές εκτελούνται πριν τον έλεγχο κι επομένως να βάλει Εμφάνισε y.
Όταν 1/2 πιθανά σημεία είναι λάθος + συντακτικό σφάλμα τότε δεν αφήνει πολλά περιθώρια στον βαθμολογητή για κάτι γενναιόδωρο.
Από κει και πέρα αφήνεται στην κρίση του εκάστοτε βαθμολογητή το πως θα βαθμολογηθεί.
Η μετατροπή όμως έχει πολλά βηματα. Να βαλεις μετρητή τον y με αρχικη τιμή x και τελική τιμή 1. Την y <-- y - 2 να την κανεις βημα -2 και να προσέξεις αφου όπως είπες στην αρχη επανάληψης πρώτα αφαιρείται το y κατά 2 και μετά εμφανιζεται να βαλεις εμφάνισε y-2. Αφου έχει κάνει 3 απο τα 4 βηματα παίρνει τουλάχιστον τα μισά. Αν δεις μερικές φορές βαζουν ασκήσεις με κενά και αν έχεις 2 απο τα 5 σωστά, παίρνεις 4 μόρια και ας εχεις γράφει στα υπόλοιπα ηλιθιότητες. Τεσπα. Έχουμε ίσως διαφορετικη σκοπιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Η μετατροπή όμως έχει πολλά βηματα. Να βαλεις μετρητή τον y με αρχικη τιμή x και τελική τιμή 1. Την y <-- y - 2 να την κανεις βημα -2 και να προσέξεις αφου όπως είπες στην αρχη επανάληψης πρώτα αφαιρείται το y κατά 2 και μετά εμφανιζεται να βαλεις εμφάνισε y-2. Αφου έχει κάνει 3 απο τα 4 βηματα παίρνει τουλάχιστον τα μισά. Αν δεις μερικές φορές βαζουν ασκήσεις με κενά και αν έχεις 2 απο τα 5 σωστά, παίρνεις 4 μόρια και ας εχεις γράφει στα υπόλοιπα ηλιθιότητες. Τεσπα. Έχουμε ίσως διαφορετικη σκοπιά.

Νομίζω πως λαμβάνεις ως σημεία ελέγχου πράγματα τα οποία θεωρούνται δεδομένα και δεν μπορούν να αλλάξουν όποια κι αν είναι η μορφή του προγράμματος.

Το "y <- y-2" είναι το βήμα μας, επόμενο είναι, λοιπόν, να το κρατήσουμε αυτούσιο και στη για.
Το "y <- x" είναι η αρχική τιμή του μετρητή μας, επομένως και πάλι μεταφέρετε αυτούσιο στην για.

Προφανώς θα μπορούσε να γίνει για y από x - 2 αλλά σε αυτή τη περίπτωση θα μεταφερόταν αυτούσια η εντολή "Εμφάνισε y"
Όλες οι εντολές θα μπορούσαν να μεταφερθούν αυτούσιες αλλά και πάλι θα υπήρχε μια επιπλέον(μια "Εμφάνισε y" πριν την για) που θα έπρεπε να προστεθεί. Σε κάθε περίπτωση όμως μαζί με την τερματική τιμή της για υπάρχουν δύο διαφοροποιήσεις ως προς την αρχή_επανάληψης.

Αρκετά το εξαντλήσαμε όμως κι έχουμε κι εξεταστική τώρα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Νομίζω πως λαμβάνεις ως σημεία ελέγχου πράγματα τα οποία θεωρούνται δεδομένα και δεν μπορούν να αλλάξουν όποια κι αν είναι η μορφή του προγράμματος.

Το "y <- y-2" είναι το βήμα μας, επόμενο είναι, λοιπόν, να το κρατήσουμε αυτούσιο και στη για.
Το "y <- x" είναι η αρχική τιμή του μετρητή μας, επομένως και πάλι μεταφέρετε αυτούσιο στην για.

Προφανώς θα μπορούσε να γίνει για y από x - 2 αλλά σε αυτή τη περίπτωση θα μεταφερόταν αυτούσια η εντολή "Εμφάνισε y"
Όλες οι εντολές θα μπορούσαν να μεταφερθούν αυτούσιες αλλά και πάλι θα υπήρχε μια επιπλέον(μια "Εμφάνισε y" πριν την για) που θα έπρεπε να προστεθεί. Σε κάθε περίπτωση όμως μαζί με την τερματική τιμή της για υπάρχουν δύο διαφοροποιήσεις ως προς την αρχή_επανάληψης.

Αρκετά το εξαντλήσαμε όμως κι έχουμε κι εξεταστική τώρα :P

Δεν θεωρώ ότι είναι δεδομένα αλλά ζητούμενα.
Εκεί μάλλον έγκειται η διαφωνία.
Το βήμα δεν εννοείται ότι γίνεται -2 λόγω της εντολής.
Ούτε το ότι η τελική τιμή έπρεπε να είναι 1, αν έβαζες αρχική τιμή το x.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

POSITIVE

Νεοφερμένος

Ο Λεωνίδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Εγώ όλα καλά όλα ωραία, μόνο ανησυχώ για κάτι στο Δ4.

Έχω κάνει την εξής λύση. Αρχικά έβαλα για τους 7 κριτές ότι ΜΕΓΙΣΤΗ_ΣΕ_ΠΑΝΩ_ΑΠΟ_ΕΝΑ[ι]<-0.
Και κάθε φορά που άλλαζε η μέγιστη βαθμολογία τους, έβαζα ΜΕΓΙΣΤΗ_ΣΕ_ΠΑΝΩ_ΑΠΟ_ΕΝΑ[ι]<-0 και σε περίπτωση που διδόταν ίδια μέγιστη βαθμολογία, την μεταβλητή αυτή την έκανα 1.
Στο τέλος, έβαλα ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 7 και έλεγα ΑΝ ΜΕΓΙΣΤΗ_ΣΕ_ΠΑΝΩ_ΑΠΟ_ΕΝΑ[ι]=0 ΤΟΤΕ ΚΡΙΤΕΣ_ΜΑΧ<- ΚΡΙΤΕΣ_ΜΑΧ +1.

Η λύση είναι σωστή, δεν ξέρω όμως αν ο βαθμολογητής είναι βλάκας, δεν το καταλάβει, και χάσω 9 μόρια.

Και εγώ ετσι το έκανα, δεν νομιζω οτι ειναι κατι εξαιρετικά πολυπλοκο για να μην το καταλάβουν..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Kater1

Νεοφερμένος

Η Kater1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Στο δ4 έβαλα max10 λέτε να το κόψουν όλο??.?.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top