[26/06/2020] Χημεία Προσανατολισμού - παλαιό και νέο σύστημα

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,922 μηνύματα.
Η ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Χημικών για τα θέματα. Κάθε φέτος και χειρότερα ...
ηταν τοσο δυσκολα ρε παιδια??μα η χημεια δυσκολη??εχουν περασει παρα πολλα χρονια και δεν θυμαμαι απολυτως τιποτα.αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι εχουν προσπαθησει καποια κεφαλαια που ηταν εκτος υλης μεχρι το 2015 και υπαρχει μια προσπαθεια συνδεσης της χημειας με την καθημερινη ζωη.Δεν ξερω μου φαινεται πολυ τραβηγμενο το αρθρο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

παντως ενας που ναι καλος πρεπει να χαιρεται σημερα αν οντως ηταν τοσο δυσκολα οσο λενε.ετσι οι βασεις στις ιατρικες θα πεσουν και δε θα χρειαστεις 18700 μορια για να μπεις.
 

flamingo

Member

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Κάποτε τα Μαθηματικά ήταν το στάνταρ μάθημα του «Βατερλώ» για τους περισσότερους υποψήφιους. Τα τελευταία χρόνια βλέπω πως το μπαλάκι έχει περάσει σε άλλα μαθήματα.
 

Katerinaev

Well-known member

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Είχα διαβάσει ένα άρθρο π έλεγε 8 στους 10 ΘΑ περάσουν στη σχολή που θέλουν... αναρωτιέμαι μηπως εκείνο το άρθρο έγραψε ....ΔΕ ΘΑ....γιατί πραγματικά τα θέματα ήταν απλά δύσκολα...δεν έχω να πω κάτι άλλο ..μπράβο σε αυτούς που τα βγάζουν ευχαριστούμε που μας δίνετε την ευκαιρία να δώσουμε για δεύτερη φορά!!
Μήπως το άρθρο έλεγε ότι 8 στους 10 θα περάσουν στην τριτοβάθμια; Γιατί αυτό που λες εσυ είναι παρα πολύ ουτοπικό
 

Jack25

Active member

Ο Jack25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 128 μηνύματα.
Προφανώς η επιτροπή που βάζει τα θέματα στη Χημεία τα τελευταία 2 χρόνια θέλει να προκαλέσει αίσθηση και να αποδείξει ότι η Χημεία από εκεί που θεωρούταν το εύκολο της Θετικής που έγραφε και η κουτσή Μαρία πάνω από 13 μπορεί να γίνει το δυσκολότερο και να πάρει τη θέση που παραδοσιακά έχουν τα Μαθηματικά.
Χημεία Θετικής 2019
>=13 : 36.98%
>=15 : 22.31%
>=19: 1.38%
Μαθηματικά Θετικής 2019
>=13 : 37.39%
>=15 : 26.03%
>=19 : 5.39%
Τα θέματα είναι ισοπεδωτικά δύσκολα , είναι ξεκάθαρα λογικής Πανελλήνιου διαγωνισμού Χημείας και λόγω της διαφορετικής φιλοσοφίας που έχουν αλλά είναι και οριακά εντός-εκτός ύλης με την αρχή από το Α1.
Όπως σωστά γράφει και η Ενωση Χημικων το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως διαβάθμιση και το ανελέητο ξύλο αρχίζει από το A1. Προφανώς και ένας μέτριος μαθητής θα γράψει παραπλήσιο βαθμό με έναν κάκιστο όπως ακριβώς θα γινόταν και σε ένα διαγωνισμό Χημείας .
Αυτοί που λένε βατά και εύκολα προφανώς δεν κατάλαβαν σε τι θέματα έγραφαν και έγραφαν αρλούμπες και απλά αναπαράγουν το κλασικό αφήγημα για βατά και διαβαθμισμένης δυσκολίας θέματα για τους καλά προετοιμασμένους .
 

EiriniS20

New member

Η EiriniS20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει τι διευκρινίσεις δόθηκαν;
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής . Έχει γράψει 2,630 μηνύματα.

Eleni54

New member

Η Eleni54 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει τι διευκρινίσεις δόθηκαν;
Απλα στο Β3 αν θυμαμαι καλα για το νιτρικο αμμωνιο,ειχαν γραψει αρχικα NiNO3 αντι για Ni (NO3)2 και μας εστειλαν την διορθωση. Προσωπικα νομιζα οτι ηταν κατι που θα βοηθουσε στην λυση αλλα ουτε καν.
 

panagiotis23

Active member

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλίας (Λάρισα) και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Ε καιρός να πάρουν και οι χημικοί σαν άλλοι αδικημενοι των εξετάσεων το αίμα τους πίσω υπο την έννοια οτι όλοι οι μαθητές το θεωρούσαν ευκολο και ως εκ τούτου το υποτιμούσαν ως μάθημα και δεν έδιναν την αντίστοιχη βαρύτητα. Μετά από δυο χρονιές τέτοιων θεμάτων και οι καθηγητές των φροντιστηρίων και οι μαθητές θα αρχίσουν να αναθεωρούν την στάση τους και τον τροπο διδασκαλίας της χημείας! Καλή επιτυχία σε οκά τα παιδιά.
 

Κλημεντίνη

Well-known member

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,473 μηνύματα.

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,422 μηνύματα.
Η ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Χημικών για τα θέματα. Κάθε φέτος και χειρότερα ...

Εγώ το έλεγα τα τελευταία 3 χρόνια, ότι δεν προσέχουν τα θέματα,και σε ορισμένα σημεία κλείνουν το μάτι σε παρεκκλίσεις απο τα σχολικά βιβλία .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ε καιρός να πάρουν και οι χημικοί σαν άλλοι αδικημενοι των εξετάσεων το αίμα τους πίσω υπο την έννοια οτι όλοι οι μαθητές το θεωρούσαν ευκολο και ως εκ τούτου το υποτιμούσαν ως μάθημα και δεν έδιναν την αντίστοιχη βαρύτητα. Μετά από δυο χρονιές τέτοιων θεμάτων και οι καθηγητές των φροντιστηρίων και οι μαθητές θα αρχίσουν να αναθεωρούν την στάση τους και τον τροπο διδασκαλίας της χημείας! Καλή επιτυχία σε οκά τα παιδιά.

Έχει γίνει μια παρεξήγηση ως προς αυτό το ζήτημα στο μυαλό των περισσότερων .
Υπάρχουν δύο είδη δυσκολίας,το conceptual & το complexity .

Ένα μάθημα που βγάζεις την κάθε σελίδα με 5-15 λεπτά διάβασμα,ανάλογα πόσο γρήγορος είσαι,αλλά έχεις να διαβάσεις 100 τέτοιες σελίδες,που υπάρχουν 50 υποπεριπτώσεις κάποιου πράγματος,είναι δύσκολο λόγω complexity.

Ένα μάθημα που για να βγάλεις μια σελίδα θες 30-45 λεπτά αλλά έχεις μόνο 10 σελίδες-και εαν τις βγάλεις επιτυχώς- είναι δύσκολο conceptually, όχι εξαιτίας του complexity . Και εννοείται πως υπάρχουν και μαθήματα που μπορούν να είναι δύσκολα και απο πλευράς concept αλλά και complexity .

Η χημεία-πλην ορισμένων εξαιρέσεων που αφορούν πάρα πολύ προχωρημένη χημεία σε ερευνητικό επίπεδο- είναι κατά βάση εμπειρική επιστήμη. Δουλεύει με κανόνες & σχετικά απλούς τύπους. Δύσκολα μεταβαίνει σε αφηρημένες έννοιες για να εξηγήσει καλύτερα τα φαινόμενα που παρατηρεί στο εργαστήριο . Η μόνη της δυσκολία είναι οτι απαιτεί αρκετή μνήμη , καθώς έχει πολλά μεν,αλλά εύκολα δε concepts .

Εξαίρεση στα παραπάνω αποτελεί η κβαντική χημεία,αλλά και πάλι εδώ το πρόβλημα δεν είναι η δυσκολία του concept αφού αυτό αντλείται δικαιωματικά απο την κβαντική φυσική(η οποία με την σειρά της απαιτεί ένα καλό μαθηματικό υπόβαθρο) . Αλλά το complexity,γιατί παίρνει αυτό το δύσκολο concept και προσπαθεί να το εφαρμόσει σε περίπλοκα μόρια . Σαν πεδίο βέβαια τα συνδυάζει και τα δύο στην πράξη . Βέβαια αυτό είναι πέρα απο χημεία λυκείου και προπτυχιακού επιπέδου,αλλά το έφερα ως παράδειγμα που συνδυάζονται οι δύο διαφορετικές δυσκολίες που μπορεί να έχει ένα topic .
 
Τελευταία επεξεργασία:

BioChemical

Member

Ο BioChemical αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Μήπως το άρθρο έλεγε ότι 8 στους 10 θα περάσουν στην τριτοβάθμια; Γιατί αυτό που λες εσυ είναι παρα πολύ ουτοπικό
Ξέρω να διαβάζω...και αυτό είχα διαβάσει..αλλά τα περισσότερα όπως λες αναφέρουν τη τριτοβάθμια εκπαίδευση όχι..τη σχολή π μας ενδιαφέρει..το θέμα είναι ότι..φέτος μας "χτύπησαν" στα θέματα οπότε 8 στους 10 δε θα περάσουν στην σχολή που θέλουν ούτε στη τριτοβάθμια εκπαίδευση ...Τα λεω τραγικά για να δείξω ότι αυτό με θέματα πανεπιστημίου πρέπει να σταματήσει
 

γιω99

Active member

Ο γιω99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Σαφώς το μάθημα που "χτύπησαν" είναι η χημεία ύστερα από τη φυσική.
Στη φυσική θεωρώ ότι ένα 19 το έχω αλλά για τη χημεία ενδεχομένως πάνω από 95 να έχουν γραφτεί ελάχιστα.
Πότε βγαίνουν περίπου τα αποτελέσματα;
ποσα μορια εγραψες τελικά;
 

GeoCommand

Member

Ο GeoCommand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 85 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top