[22/06/2021] Φυσική Προσανατολισμού

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,627 μηνύματα.
Συμφωνώ με αυτη την "εκτίμηση". Στα αριθμητικά ηθελε οντως μεγάλη προσοχή γιατί έβγαιναν και λίγο περίεργα... Εγω ακομη σκέφτομαι το λάθος μου σε ένα πολλαπλης.🥲
Καλά αποτελέσματα και με προσοχή το μηχανογραφικό
 

Pharmacist01

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pharmacist01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Οπως και να γραψατε παιδια, σε ολους σας αξιζουν συγχαρητηρια!! Καλη ξεκουραση απο εδω και περα, καλα μπανακια και βολτες! Και εννοειται καλα αποτελεσματα οταν ερθει η ωρα!! Μην σκεφτεστε καν τα θεματα τωρα, δεν αλλαζουν οι απαντησεις, απλα αποφορτιστειτε πλεον και χαρειτε την ελευθερια σας!!
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 936 μηνύματα.
Το Γ το μισώ..
λίγο ΗΜ και ηλεκτρισμός (μου έκοψε και τα 2 3 μόρια το π0ύστικ0)
Πραγματικά ρε φιλε το γ και γω το μισησα πρέπει να έχω χάσει 4-5 από αυτο... Θέμα β ήταν πολύ ωραία ηθελε προσοχή σε καποια πραγματα αλλα ωραια σε γενικές γραμμές
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Πάντα τα Δ θέματα στην φυσική είναι τραβηγμένα..
όπως κι αν έχει, καλά αποτελέσματα σε όλους!
Καλό καλοκαίρι <3
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,561 μηνύματα.
Tα θεματα ηταν ρυθμισμενα για να γραψουν τα παιδια μετρια. Τι αγαπη αυτη με την συνθεση ασκησεων λαικ circo jumping? Το σουρλουμπουκι φυσικων φαινομενων στοχο εχει να τρομαξει και να φαει χρονο απο τα παιδια. Ακου να δεις, στο ιδιο σχημα ηλεκτρικα κυκλωματα εναλασομενου και δυναμη laplace . Κουλαμαρα ειχε να κανει δυο σχεδια και να χωρισει τις ασκησεις. Και πραξεις, πολλες πραξεις ( πολλες πραξεις και connected αποτελεσματα = λαθη).
Μελετημενο το ''εγκλημα'' για να αντισταθμισει την καλυτερη αποδοση στην χημεια , βατα να γραψουμε το 10-11 να σαλταρουμε την ΕΒΕ και να μην ανεβει ο ΜΟ 2ου και 3ου. Αντε να δουμε τι θα δειξουν και οι βαθμοι.
Παιδια... στο πανεπιστημιο τετοιες μαλακιες με την φυσικη δεν κανουν οι δασκαλοι , τιμια πραματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και που τους τα ειπατε τι εγινε? σας γραψανε κανονικα
 
Τελευταία επεξεργασία:

penelopet

Νεοφερμένος

Η penelopet αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Tα θεματα ηταν ρυθμισμενα για να γραψουν τα παιδια μετρια. Τι αγαπη αυτη με την συνθεση ασκησεων λαικ circo jumping? Το σουρλουμπουκι φυσικων φαινομενων στοχο εχει να τρομαξει και να φαει χρονο απο τα παιδια. Ακου να δεις, στο ιδιο σχημα ηλεκτρικα κυκλωματα εναλασομενου και δυναμη laplace . Κουλαμαρα ειχε να κανει δυο σχεδια και να χωρισει τις ασκησεις. Και πραξεις, πολλες πραξεις ( πολλες πραξεις και connected αποτελεσματα = λαθη).
Μελετημενο το ''εγκλημα'' για να αντισταθμισει την καλυτερη αποδοση στην χημεια , βατα να γραψουμε το 10-11 να σαλταρουμε την ΕΒΕ και να μην ανεβει ο ΜΟ 2ου και 3ου. Αντε να δουμε τι θα δειξουν και οι βαθμοι.
Παιδια... στο πανεπιστημιο τετοιες μαλακιες με την φυσικη δεν κανουν οι δασκαλοι , τιμια πραματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και που τους τα ειπατε τι εγινε? σας γραψανε κανονικα
Γιάννη είσαι πολύ σωστός εμένα παιδιά με δυσκόλεψαν αλλά τα έγραψα όλα δεν άφησα κενό ερώτημα.. ξέρω ότι έχω στάνταρ λάθος αποτελέσματα αλλά όσον αφορά την μεθοδολογία είμαι σωστή σε μεγάλο ποσοστό... γενικώς η απόδοση φέτος χαμηλή θα φανεί από τα αποτελέσματα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,561 μηνύματα.

igeorgeoikonomo

Νεοφερμένος

Ο igeorgeoikonomo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Παιδιά καλά αποτελέσματα τώρα!! Καλό καλοκαίρι και αναμένουμε!!!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,241 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω προς τι η σύγχυση με τους διακόπτες στο Γ θέμα. Ίσα ίσα απλοποιούν τελείως το πρόβλημα. Ήταν το μόνο πρόβλημα με την ελάχιστη πρωτοτυπία. Το Δ θέμα κλασσικά, μια μεγάλη ντροπή που ανταμείβει όχι όποιον κατάλαβε την ύλη, αλλά όποιον ξεσκίστηκε σε μεθοδολογίες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
 

igeorgeoikonomo

Νεοφερμένος

Ο igeorgeoikonomo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Και εκεί που θα έκλεινε το thread με χαρούμενα μηνύματα πετάγεται ο συντονιστής μας @Samael και μας χαλάει το mood 😂😂 πλάκα κάνω φυσικά ✌🏻. Δίκαιο έχεις!!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,241 μηνύματα.
Και εκεί που θα έκλεινε το thread με χαρούμενα μηνύματα πετάγεται ο συντονιστής μας @Samael και μας χαλάει το mood 😂😂 πλάκα κάνω φυσικά ✌🏻. Δίκαιο έχεις!!

Εαν έβλεπες χρόνια ολόκληρα τροχαλίες και τραμπολίνο και όλα τα συναφή για Δ θέμα, θα με καταλάβαινες :laugh: Τόσα ωραία θέματα υπάρχουν,αλλά επιμένουν στο ίδιο γελοίο σκηνικό κάθε χρόνο . Όπως και να 'χει, καλά αποτελέσματα εύχομαι. Η φυσική πιστεύω θα παίξει τον καθοριστικό ρόλο για την διαμόρφωση των βάσεων του 2ου πεδίου. Επομένως, εφόσον τα έχεις πάει καλά δεν χρειάζεται να ανησυχείς ;) .
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
ενθυμουμενος ελαχιστα απο φυσικη διαπιστωσα απο λυσεις στο youtube απο εναν λουβερτη οτι οντως ηταν πολλα,ομως σαν ιδεες στο τριτο και τεταρτο θεμα ηταν τυπακια και σωστη γνωση της θεωριας.δεν ειδα να βασιζεται σε καποια τρομερη φυσικη σκεψη που αυτο ειναι το παλουκι στη φυσικη.τυπακια και καλη γνωση μαθηματικων δεν θεωρω οτι δεν θα παιρνες το μεγιστο των μοναδων.αυτο που θεωρω θα με δυσκολευε αν εδινα θα ηταν το β2 και β3 που σε αγχωνε πολυ στο θεμα πραξεων οχι παλι στις ιδεες που επρεπε να παρεις.αλλα χρονια το 18-20 θα ηταν γυρω στο 25-30% με αυτα τα θεματα στην κατευθυνση των καλων που πανε για ιατρικη,επειδη ομως το επιπεδο ειναι πολυ πεσμενο πλεον λογικα θα ειναι στον πατο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν καταλαβαίνω προς τι η σύγχυση με τους διακόπτες στο Γ θέμα. Ίσα ίσα απλοποιούν τελείως το πρόβλημα. Ήταν το μόνο πρόβλημα με την ελάχιστη πρωτοτυπία. Το Δ θέμα κλασσικά, μια μεγάλη ντροπή που ανταμείβει όχι όποιον κατάλαβε την ύλη, αλλά όποιον ξεσκίστηκε σε μεθοδολογίες.
οπως δηλαδη το καταλαβα.αυτο λες και συ εμμεσως πλην σαφως.τυπακια και σωστη γνωση μεθοδολογιας.αν τα θεματα αυτα δινοντουσαν εποχες μεχρι 2014 θα ηταν 25-30% το 18-20.ομως τωρα παλι θα ναι πατος το ποσοστο
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,241 μηνύματα.
ενθυμουμενος ελαχιστα απο φυσικη διαπιστωσα απο λυσεις στο youtube απο εναν λουβερτη οτι οντως ηταν πολλα,ομως σαν ιδεες στο τριτο και τεταρτο θεμα ηταν τυπακια και σωστη γνωση της θεωριας.δεν ειδα να βασιζεται σε καποια τρομερη φυσικη σκεψη που αυτο ειναι το παλουκι στη φυσικη.τυπακια και καλη γνωση μαθηματικων δεν θεωρω οτι δεν θα παιρνες το μεγιστο των μοναδων.αυτο που θεωρω θα με δυσκολευε αν εδινα θα ηταν το β2 και β3 που σε αγχωνε πολυ στο θεμα πραξεων οχι παλι στις ιδεες που επρεπε να παρεις.αλλα χρονια το 18-20 θα ηταν γυρω στο 25-30% με αυτα τα θεματα στην κατευθυνση των καλων που πανε για ιατρικη,επειδη ομως το επιπεδο ειναι πολυ πεσμενο πλεον λογικα θα ειναι στον πατο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


οπως δηλαδη το καταλαβα.αυτο λες και συ εμμεσως πλην σαφως.τυπακια και σωστη γνωση μεθοδολογιας.αν τα θεματα αυτα δινοντουσαν εποχες μεχρι 2014 θα ηταν 25-30% το 18-20.ομως τωρα παλι θα ναι πατος το ποσοστο

Οι των θετικών που δίνουν με μαθηματικά, πρέπει να εμβαθύνουν και να εξετάζονται σε πιο μαθηματικοποιημένη φυσική που θα περιέχει λογισμό, διαφορικές εξισώσεις και κάποια βασικά απο μιγαδική άλγεβρα. Έτσι όπως είναι δηλαδή η φυσική στο πανεπιστήμιο. Η σκέτη άλγεβρα δεν είναι επαρκής ούτε στο ελάχιστο για να προσεγγίσει κανείς το μάθημα. Όλα τα φυσικά συστήματα, είναι δυναμικά συστήματα. Πως μελετάς ένα δυναμικό σύστημα, χωρίς τα στοιχειώδη εργαλεία του τομέα των μαθηματικών που μελετάει τα δυναμικά συστήματα ;

Η κοινή ύλη και τα κοινά θέματα, δυσκολεύει την διαδικασία. Δεν μπορεί κάποιος που θέλει να μπει στο πολυτεχνείο, στο μαθηματικό ή το φυσικό, να δίνει ίδια θέματα στην φυσική με κάποιον που θέλει π.χ. να πάει νοσηλευτική. Γιατί καταλήγουμε με τέτοια θέματα τα οποία περιορίζονται στο εύρος τους και στην φυσική αντίληψη.

Ομοίως η ύλη για όσους οδεύουν προς τα παραϊατρικά και ιατρικά επαγγέλματα πρέπει να αλλάξει προς όφελος τους. Περισσότερα διαγράμματα, γραφικές και πιο επεξηγηματικές αναφορές και λιγότερα απο μαθηματικής άποψης, περίπλοκα φυσικά προβλήματα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Οι των θετικών που δίνουν με μαθηματικά, πρέπει να εμβαθύνουν και να εξετάζονται σε πιο μαθηματικοποιημένη φυσική που θα περιέχει λογισμό, διαφορικές εξισώσεις και κάποια βασικά απο μιγαδική άλγεβρα. Έτσι όπως είναι δηλαδή η φυσική στο πανεπιστήμιο. Η σκέτη άλγεβρα δεν είναι επαρκής ούτε στο ελάχιστο για να προσεγγίσει κανείς το μάθημα. Όλα τα φυσικά συστήματα, είναι δυναμικά συστήματα. Πως μελετάς ένα δυναμικό σύστημα, χωρίς τα στοιχειώδη εργαλεία του τομέα των μαθηματικών που μελετάει τα δυναμικά συστήματα ;

Η κοινή ύλη και τα κοινά θέματα, δυσκολεύει την διαδικασία. Δεν μπορεί κάποιος που θέλει να μπει στο πολυτεχνείο, στο μαθηματικό ή το φυσικό, να δίνει ίδια θέματα στην φυσική με κάποιον που θέλει π.χ. να πάει νοσηλευτική. Γιατί καταλήγουμε με τέτοια θέματα τα οποία περιορίζονται στο εύρος τους και στην φυσική αντίληψη.
τι να σου πω ενα δικιο το εχεις,αλλα το προβλημα ξεκινα απο φυσικους που μισουν τα μαθηματικα.εδω τους δινουν ποσο ειναι το συν30 και το ημ30.αν βαλουν αυτα που λες θα βγουν στους δρομους με το παμε να διαδηλωνουν.καλυτερα που δινουνε και αυτα αυτοι που πανε σε σχολες υγειας.γτ αυτοι αυτο παρακαλανε που λες.να μετατραψουν τη φυσικη σε βιολογια με τι γνωριζετε για κεινο και το αλλο και να το κανουνε κοινωνιολογια!οποτε ας μεινει ετσι!
 

igeorgeoikonomo

Νεοφερμένος

Ο igeorgeoikonomo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Εαν έβλεπες χρόνια ολόκληρα τροχαλίες και τραμπολίνο και όλα τα συναφή για Δ θέμα, θα με καταλάβαινες :laugh: Τόσα ωραία θέματα υπάρχουν,αλλά επιμένουν στο ίδιο γελοίο σκηνικό κάθε χρόνο . Όπως και να 'χει, καλά αποτελέσματα εύχομαι. Η φυσική πιστεύω θα παίξει τον καθοριστικό ρόλο για την διαμόρφωση των βάσεων του 2ου πεδίου. Επομένως, εφόσον τα έχεις πάει καλά δεν χρειάζεται να ανησυχείς ;) .
Έχετε δίκαιο όλοι αλλά πώς τους βάζεις μυαλό; οι άνθρωποι είναι.. ξέχασα την αντίσταση της πηγής στο τελευταίο μωρέ αλλιώς μια χαρά είχα το 99 100. Αλλά πόσο να κόψουν; δεν είναι ότι δεν το ξέρω, το έγραφα κιόλας το ζώο ότι "τρώει" και η Rκλ αλλά ξέχασα να το υπολογίσω.. στόκος 😡 στόκος 😡 στόκος 😡 και συνεχίζω.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,241 μηνύματα.
τι να σου πω ενα δικιο το εχεις,αλλα το προβλημα ξεκινα απο φυσικους που μισουν τα μαθηματικα.εδω τους δινουν ποσο ειναι το συν30 και το ημ30.αν βαλουν αυτα που λες θα βγουν στους δρομους με το παμε να διαδηλωνουν.καλυτερα που δινουνε και αυτα αυτοι που πανε σε σχολες υγειας.γτ αυτοι αυτο παρακαλανε που λες.να μετατραψουν τη φυσικη σε βιολογια με τι γνωριζετε για κεινο και το αλλο και να το κανουνε κοινωνιολογια!οποτε ας μεινει ετσι!

Υπάρχουν φυσικοί που μισούν τα μαθηματικά γιατί πέρασαν με φυσική σε επίπεδο παραϊατρικών επαγγελμάτων. Που ουδεμία σχέση έχει με το πως είναι η φυσική σαν επιστήμη. Τόσο τα μαθηματικά όσο και η φυσική στο σχολείο αντιμετωπίζονται ως δυο διαφορετικά τέρατα που καμία σχέση δεν έχει το ένα με το άλλο. Ενώ στο πανεπιστήμιο ξέρουμε οτι δεν μπορείς να τα διαχωρίσεις. Είναι αδύνατον να έχεις ένα φυσικό πρόβλημα το οποίο δεν θα πρέπει να το αναλύσεις μέσω μαθηματικών. I mean you can...αλλά σου υπογράφω οτι δεν θα έχεις καταλάβει Χριστό ή δεν θα το έχεις καταλάβει καθόλου σε βάθος.

Έχετε δίκαιο όλοι αλλά πώς τους βάζεις μυαλό; οι άνθρωποι είναι.. ξέχασα την αντίσταση της πηγής στο τελευταίο μωρέ αλλιώς μια χαρά είχα το 99 100. Αλλά πόσο να κόψουν; δεν είναι ότι δεν το ξέρω, το έγραφα κιόλας το ζώο ότι "τρώει" και η Rκλ αλλά ξέχασα να το υπολογίσω.. στόκος 😡 στόκος 😡 στόκος 😡 και συνεχίζω.

Εξαρτάται. Εφόσον έχεις γράψει αυτό που λες όμως,δεν πρέπει να σου κόψουν πολύ. Φαίνεται οτι την έλαβες υπόψιν σου απο αυτό, και ξέχασες απλά να κάνεις τον υπολογισμό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

igeorgeoikonomo

Νεοφερμένος

Ο igeorgeoikonomo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Εξαρτάται. Εφόσον έχεις γράψει αυτό που λες όμως,δεν πρέπει να σου κόψουν πολύ. Φαίνεται οτι την έλαβες υπόψιν σου απο αυτό, και ξέχασες απλά να κάνεις τον υπολογισμό.
Και να μην το έγραφα το πολύ 3 νομίζω, θέλω να πιστεύω. Δηλαδή, έχει ολόκληρη διαδικασία από πίσω, που καταλήγει στο αποτέλεσμα. Άντε 2 για την λάθος μεθοδολογία και 1 από την απάντηση. Στόκος 😡
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,241 μηνύματα.
Και να μην το έγραφα το πολύ 3 νομίζω, θέλω να πιστεύω. Δηλαδή, έχει ολόκληρη διαδικασία από πίσω, που καταλήγει στο αποτέλεσμα. Άντε 2 για την λάθος μεθοδολογία και 1 από την απάντηση. Στόκος 😡

Μην χτυπιέσαι άδικα, σημασία έχει η συνολική σου εικόνα στις εξετάσεις, και η συνολική εικόνα των άλλων. Τα όποια τυχαία λάθη είναι πάνω κάτω ίδια για όλους σας,οπότε στατιστικά αναιρούνται κατά κάποιον τρόπο,γιατί όλοι τα έχετε κάνει. Αλίμονο δηλαδή,υπο πίεση χρόνου το μόνο σίγουρο είναι οτι θα γίνουν τέτοια λάθη.

Οπότε μην αγχώνεσαι, το τελικό διάβασμα του καθενός θα παίζει κυρίως ρόλο ;) .
Ούτως η άλλως πιάνεις μια χαρά σχολές με τέτοιους βαθμούς,οπότε...κάτσε πίσω,χαλάρωσε,βγες βόλτες,διάβασε κανά βιβλίο,πήγαινε για κανά μπάνιο και είσαι τζετ.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Και να μην το έγραφα το πολύ 3 νομίζω, θέλω να πιστεύω. Δηλαδή, έχει ολόκληρη διαδικασία από πίσω, που καταλήγει στο αποτέλεσμα. Άντε 2 για την λάθος μεθοδολογία και 1 από την απάντηση. Στόκος 😡
αν εχεις γραψει οπως 97,εισαι στο 94 μαθηματικα πιανεις οποια σχολη με ενα 15αρι εκθεση.απορω γτ σκας!!!θα παρακαλαγανε πολλοι να ναι στη θεση σου
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top