[2025] Προβλέψεις για Μαθηματικά

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.950 μηνύματα.
Eπειδη εγω το μεγιστο το θεωρω δεδομενο και ξεκιναω τη λυση ετσι για να κανω φερματ αλλα μπορει να σου πει καποιος πως ξερεις οτι αυτο ειναι μεγιστο εφοσον δεν στο λεει στην εκφωνηση αλλα στο λεει σαν ερωτηση πιο ασφαλης λυση ειναι να παρετε τη διαφορα χ2-χ1 ως συναρτηση ειτε του χ1 ειτε του χ2 και να κανετε μελετη μονοτονιας ετσι ωστε να φαινεται οτι οντως ειναι μεγιστο.
 

anait

Νεοφερμένο μέλος

Η anait αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών, Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει από Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
1. Κυριότητα σημεια καμπης σε θεωρια
2. Εύρεση αρχικης
3. Ισως αντίστροφη?
Ακουω και πολύ το φερματ για καποιο λογο, ελπιζω οχι η αποδειξη του γιατι δεε
 

Indecisive2

Νεοφερμένο μέλος

Ο Indecisive2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
1. Κυριότητα σημεια καμπης σε θεωρια
2. Εύρεση αρχικης
3. Ισως αντίστροφη?
Ακουω και πολύ το φερματ για καποιο λογο, ελπιζω οχι η αποδειξη του γιατι δεε
Ωραίο ερώτημα θα ήταν αντίστροφη και μετά εμβαδόν χωρίου μεταξύ αντίστροφης και αρχικής, που δεν έχει πέσει ποτέ νομίζω
 

anait

Νεοφερμένο μέλος

Η anait αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών, Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει από Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Ωραίο ερώτημα θα ήταν αντίστροφη και μετά εμβαδόν χωρίου μεταξύ αντίστροφης και αρχικής, που δεν έχει πέσει ποτέ νομίζω
Οσο ειναι ευκολη συνάρτηση για σχεδιαση θα ηταν καλο θεμα. Τωρα θα μπροουσαν να το κανουν θεμα Δ αν βαλουν αντιστροφη κ μετα σχεδιαση και εμβαδόν. Θα δειξει🤷‍♀️ εγω τωρα κανω το τελευταίο περασμα της θεωριας και μου φαίνεται παραξενο που απο αυριο δε θα τα ξανα διαβασω ποτέ
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.950 μηνύματα.
Aποδειξη διαβαστε την α^χ ή lnαπολυτοχ.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.950 μηνύματα.

Pyotr_Krasnov

Νεοφερμένο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Aποδειξη διαβαστε την α^χ ή lnαπολυτοχ.

Και εγω αυτην πιστευω, βεβαια ναι μπορει να ειναι οποιαδηποτε, αλλα νταξ, δεν θα αλλαζε και κατι αν εμπαινε αυτη ή καποια αλλη αν καποιος ξερει τις αποδειξεις.
 

Indecisive2

Νεοφερμένο μέλος

Ο Indecisive2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Οσο ειναι ευκολη συνάρτηση για σχεδιαση θα ηταν καλο θεμα. Τωρα θα μπροουσαν να το κανουν θεμα Δ αν βαλουν αντιστροφη κ μετα σχεδιαση και εμβαδόν. Θα δειξει🤷‍♀️ εγω τωρα κανω το τελευταίο περασμα της θεωριας και μου φαίνεται παραξενο που απο αυριο δε θα τα ξανα διαβασω ποτέ
Τώρα που το έψαξα λίγο είδα ότι έχει να πέσει χάραξη από το 2018, οπότε άνετα θα μπορούσε να κάνει comeback φέτος
 

Pyotr_Krasnov

Νεοφερμένο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Τώρα που το έψαξα λίγο είδα ότι έχει να πέσει χάραξη από το 2018, οπότε άνετα θα μπορούσε να κάνει comeback φέτος
Ευχομαι να μην πεσει σαν ξεχωριστο ερωτημα, εκτος αν ειναι στο θεμα β. Δεν μ αρεσει καθολου να σχεδιαζω και να πρεπει να βαλω και τις ασυμπτωτες :no:
 

anait

Νεοφερμένο μέλος

Η anait αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών, Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει από Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Ευχομαι να μην πεσει σαν ξεχωριστο ερωτημα, εκτος αν ειναι στο θεμα β. Δεν μ αρεσει καθολου να σχεδιαζω και να πρεπει να βαλω και τις ασυμπτωτες :no:
Κοιτα αντικείμενα αμα πεσει χαραξη η λογικη λεει οτι θα ειναι κατι ευκολο. Αλλα ειναι γενικα απο τα "ευκολα" γιατι μπορεις να καταλαβεις αμα εχεις κανει λαθος απο το πινακακι 🙂 μη το φοβασαι
 

Pyotr_Krasnov

Νεοφερμένο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Κοιτα αντικείμενα αμα πεσει χαραξη η λογικη λεει οτι θα ειναι κατι ευκολο. Αλλα ειναι γενικα απο τα "ευκολα" γιατι μπορεις να καταλαβεις αμα εχεις κανει λαθος απο το πινακακι 🙂 μη το φοβασαι

Ευχαριστω! Καλη επιτυχια για αυριο!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.536 μηνύματα.
Τα περσινά δεν ήταν τόσο χάλια. Εκτός από τον ρυθμό μεταβολής και το Δ4 (όχι τόσο), όλα τα υπόλοιπα θα έλεγα ήταν βατά. Και οι επαναληπτικές ήταν κομπλέ πάνω κάτω όπως είπε ο pyotr. Εγώ ακόμα έχω εφιάλτες από τις επαναληπτικές του '23...
Για το Δ4 θα μπορούσες επίσης να πεις πως εφόσον η f είναι γνησίως αύξουσα, υπάρχει η αντίστροφη.
Άρα για x >= 0 :

h(x) = [f-1(x)-g-1(x)]² =>
h'(x) = 2[f-1(x)-g-1(x)][f-1(x)-g-1(x)]'

Ζητάμε :
h' = 0

Ο πρώτος παράγοντας δεν μηδενίζεται παρά μόνο στα x0 και 1 καθώς η f έχει ακριβώς δύο σημεία τομής με την ε, τα οποία και δεν μας ενδιαφέρουν γιατί εκεί οι συναρτήσεις έχουν ίδιες τετμημένες. Άρα πρέπει να ελέγξουμε πότε μηδενίζεται ο δεύτερος παράγοντας :

[ln(x) - x/e]' = 0 =>
1/x - 1/e = 0 =>
x = e

Απορρίπτεται γιατί είναι το σημείο A = (1,e) στο οποίο η τέμνουσα ε και η f έχουν ίδια τετμημένη αφού είναι σημείο τομής τους.

Ελέγχουμε επίσης τι γίνεται στο x = 1 επειδή αποτελεί άκρο διαστήματος :
h(1) = [ln(1) - 1/e]² = 1/e²

Τώρα ελέγχουμε τον κλάδο x < 0.
Ισχύει :

h'(x) = 2[f-1(x) - g-1(x)][f-1(x) - g-1(x)]'

Ομοίως δεν μας ενδιαφέρει ο πρώτος παράγοντας να μηδενίζεται γιατί τότε θα έχουμε ίδιες τετμημένες. Οπότε ζητάμε :

[f-1(x) - g-1(x)]' = 0 =>
[-ln(2-x) - x/e]' = 0 =>
-1/(2-χ) + 1/e = 0 =>
1/(2-χ) = 1/e =>
2-x = e =>
x = 2 - e

Οπότε :
h(e+2) = [ln(2-(2-e)) - (e-2)/2]²
h(e+2) = 4/e²

Άρα η μέγιστη απόσταση θα είναι : 2/e

Εύχομαι καλή επιτυχία παίδες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

BlackSheep93

Δραστήριο μέλος

Η Black Sheep αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 401 μηνύματα.
Περιμένω κάποια στιγμή θέμα να έχει σχήμα της f' και να ζητήσουν στοιχεία μελέτης της f και περιμένω και θέμα με ερώτημα τύπου "βρείτε πλήθος λύσεων της f(x)=a για τις διάφορες τιμές του a" που είτε θα προκύπτει από σύνολο τιμών είτε μετά από κάποια σχεδίαση.
Όπως και να έχει έχω καλό προαίσθημα για φέτος! Ελπίζω να είναι καλά τα θέματα και να διατηρήσουν οι μαθητές την ψυχραιμία τους!
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top