eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.950 μηνύματα.

Eπειδη εγω το μεγιστο το θεωρω δεδομενο και ξεκιναω τη λυση ετσι για να κανω φερματ αλλα μπορει να σου πει καποιος πως ξερεις οτι αυτο ειναι μεγιστο εφοσον δεν στο λεει στην εκφωνηση αλλα στο λεει σαν ερωτηση πιο ασφαλης λυση ειναι να παρετε τη διαφορα χ2-χ1 ως συναρτηση ειτε του χ1 ειτε του χ2 και να κανετε μελετη μονοτονιας ετσι ωστε να φαινεται οτι οντως ειναι μεγιστο.
anait
Νεοφερμένο μέλος
Η anait αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών, Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει από Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 16 μηνύματα.

1. Κυριότητα σημεια καμπης σε θεωρια
2. Εύρεση αρχικης
3. Ισως αντίστροφη?
Ακουω και πολύ το φερματ για καποιο λογο, ελπιζω οχι η αποδειξη του γιατι δεε
2. Εύρεση αρχικης
3. Ισως αντίστροφη?
Ακουω και πολύ το φερματ για καποιο λογο, ελπιζω οχι η αποδειξη του γιατι δεε
Indecisive2
Νεοφερμένο μέλος
Ο Indecisive2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 82 μηνύματα.

Ωραίο ερώτημα θα ήταν αντίστροφη και μετά εμβαδόν χωρίου μεταξύ αντίστροφης και αρχικής, που δεν έχει πέσει ποτέ νομίζω1. Κυριότητα σημεια καμπης σε θεωρια
2. Εύρεση αρχικης
3. Ισως αντίστροφη?
Ακουω και πολύ το φερματ για καποιο λογο, ελπιζω οχι η αποδειξη του γιατι δεε
anait
Νεοφερμένο μέλος
Η anait αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών, Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει από Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 16 μηνύματα.

Οσο ειναι ευκολη συνάρτηση για σχεδιαση θα ηταν καλο θεμα. Τωρα θα μπροουσαν να το κανουν θεμα Δ αν βαλουν αντιστροφη κ μετα σχεδιαση και εμβαδόν. Θα δειξειΩραίο ερώτημα θα ήταν αντίστροφη και μετά εμβαδόν χωρίου μεταξύ αντίστροφης και αρχικής, που δεν έχει πέσει ποτέ νομίζω

eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.950 μηνύματα.

Aποδειξη διαβαστε την α^χ ή lnαπολυτοχ.
Tolis211
Νεοφερμένο μέλος
Ο Tolis211 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.

αυτη λες να βαλουν;Aποδειξη διαβαστε την α^χ ή lnαπολυτοχ.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.950 μηνύματα.

που να ξερω ποια θα βαλουν.ολες πιθανες ειναι.απλα αυτη επειδη ειναι 2 γραμμες αποδειξη και πολλοι θα την υποτιμησουν μπορεις να τη βαλειςαυτη λες να βαλουν;
Pyotr_Krasnov
Νεοφερμένο μέλος
Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 42 μηνύματα.

Aποδειξη διαβαστε την α^χ ή lnαπολυτοχ.
Και εγω αυτην πιστευω, βεβαια ναι μπορει να ειναι οποιαδηποτε, αλλα νταξ, δεν θα αλλαζε και κατι αν εμπαινε αυτη ή καποια αλλη αν καποιος ξερει τις αποδειξεις.
Indecisive2
Νεοφερμένο μέλος
Ο Indecisive2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 82 μηνύματα.

Τώρα που το έψαξα λίγο είδα ότι έχει να πέσει χάραξη από το 2018, οπότε άνετα θα μπορούσε να κάνει comeback φέτοςΟσο ειναι ευκολη συνάρτηση για σχεδιαση θα ηταν καλο θεμα. Τωρα θα μπροουσαν να το κανουν θεμα Δ αν βαλουν αντιστροφη κ μετα σχεδιαση και εμβαδόν. Θα δειξειεγω τωρα κανω το τελευταίο περασμα της θεωριας και μου φαίνεται παραξενο που απο αυριο δε θα τα ξανα διαβασω ποτέ
Pyotr_Krasnov
Νεοφερμένο μέλος
Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 42 μηνύματα.

Ευχομαι να μην πεσει σαν ξεχωριστο ερωτημα, εκτος αν ειναι στο θεμα β. Δεν μ αρεσει καθολου να σχεδιαζω και να πρεπει να βαλω και τις ασυμπτωτεςΤώρα που το έψαξα λίγο είδα ότι έχει να πέσει χάραξη από το 2018, οπότε άνετα θα μπορούσε να κάνει comeback φέτος

anait
Νεοφερμένο μέλος
Η anait αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών, Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει από Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 16 μηνύματα.

Κοιτα αντικείμενα αμα πεσει χαραξη η λογικη λεει οτι θα ειναι κατι ευκολο. Αλλα ειναι γενικα απο τα "ευκολα" γιατι μπορεις να καταλαβεις αμα εχεις κανει λαθος απο το πινακακιΕυχομαι να μην πεσει σαν ξεχωριστο ερωτημα, εκτος αν ειναι στο θεμα β. Δεν μ αρεσει καθολου να σχεδιαζω και να πρεπει να βαλω και τις ασυμπτωτες![]()

Pyotr_Krasnov
Νεοφερμένο μέλος
Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 42 μηνύματα.

Κοιτα αντικείμενα αμα πεσει χαραξη η λογικη λεει οτι θα ειναι κατι ευκολο. Αλλα ειναι γενικα απο τα "ευκολα" γιατι μπορεις να καταλαβεις αμα εχεις κανει λαθος απο το πινακακιμη το φοβασαι
Ευχαριστω! Καλη επιτυχια για αυριο!
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.536 μηνύματα.

Για το Δ4 θα μπορούσες επίσης να πεις πως εφόσον η f είναι γνησίως αύξουσα, υπάρχει η αντίστροφη.Τα περσινά δεν ήταν τόσο χάλια. Εκτός από τον ρυθμό μεταβολής και το Δ4 (όχι τόσο), όλα τα υπόλοιπα θα έλεγα ήταν βατά. Και οι επαναληπτικές ήταν κομπλέ πάνω κάτω όπως είπε ο pyotr. Εγώ ακόμα έχω εφιάλτες από τις επαναληπτικές του '23...
Άρα για x >= 0 :
h(x) = [f-1(x)-g-1(x)]² =>
h'(x) = 2[f-1(x)-g-1(x)][f-1(x)-g-1(x)]'
Ζητάμε :
h' = 0
Ο πρώτος παράγοντας δεν μηδενίζεται παρά μόνο στα x0 και 1 καθώς η f έχει ακριβώς δύο σημεία τομής με την ε, τα οποία και δεν μας ενδιαφέρουν γιατί εκεί οι συναρτήσεις έχουν ίδιες τετμημένες. Άρα πρέπει να ελέγξουμε πότε μηδενίζεται ο δεύτερος παράγοντας :
[ln(x) - x/e]' = 0 =>
1/x - 1/e = 0 =>
x = e
Απορρίπτεται γιατί είναι το σημείο A = (1,e) στο οποίο η τέμνουσα ε και η f έχουν ίδια τετμημένη αφού είναι σημείο τομής τους.
Ελέγχουμε επίσης τι γίνεται στο x = 1 επειδή αποτελεί άκρο διαστήματος :
h(1) = [ln(1) - 1/e]² = 1/e²
Τώρα ελέγχουμε τον κλάδο x < 0.
Ισχύει :
h'(x) = 2[f-1(x) - g-1(x)][f-1(x) - g-1(x)]'
Ομοίως δεν μας ενδιαφέρει ο πρώτος παράγοντας να μηδενίζεται γιατί τότε θα έχουμε ίδιες τετμημένες. Οπότε ζητάμε :
[f-1(x) - g-1(x)]' = 0 =>
[-ln(2-x) - x/e]' = 0 =>
-1/(2-χ) + 1/e = 0 =>
1/(2-χ) = 1/e =>
2-x = e =>
x = 2 - e
Οπότε :
h(e+2) = [ln(2-(2-e)) - (e-2)/2]²
h(e+2) = 4/e²
Άρα η μέγιστη απόσταση θα είναι : 2/e
Εύχομαι καλή επιτυχία παίδες.
BlackSheep93
Δραστήριο μέλος
Η Black Sheep αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 401 μηνύματα.

Περιμένω κάποια στιγμή θέμα να έχει σχήμα της f' και να ζητήσουν στοιχεία μελέτης της f και περιμένω και θέμα με ερώτημα τύπου "βρείτε πλήθος λύσεων της f(x)=a για τις διάφορες τιμές του a" που είτε θα προκύπτει από σύνολο τιμών είτε μετά από κάποια σχεδίαση.
Όπως και να έχει έχω καλό προαίσθημα για φέτος! Ελπίζω να είναι καλά τα θέματα και να διατηρήσουν οι μαθητές την ψυχραιμία τους!
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!
Όπως και να έχει έχω καλό προαίσθημα για φέτος! Ελπίζω να είναι καλά τα θέματα και να διατηρήσουν οι μαθητές την ψυχραιμία τους!
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 76 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- FNC_Sophia
- Isa
- eukleidhs1821
- blissele
- idkser
- Anna1974
- Tolis211
- Pyotr_Krasnov
- anait
- Corfu kitty
- Maynard
- despoina13
- TheNorth
- thepigod762
- bigguy
- Simon
- panosT436
- hihat1
- jellojina
- Indecisive2
- Hased Babis
- Kzaro
- Geraldsaga
- bibliofagos
- charmander
- BatGuin
- AggelikiGr
- nearos
- love_to_learn
- tsiobieman
- Helen06
- Giannismsn
- E.Z
- soleilst
- constansn
- Scandal
- TheoMpin
- Leo komm
- redpointer
- GeorgePap2003
- burningfire
- giannis06
- ck_chrysiis
- mitsss
- ioanna2007
- Wonderkid
- χημεια4λαιφ
- Chrisphys
- madness83828
- omitsop
- Neptune
- giannhs2001
- Debugging_Demon
- globglogabgalab
- jkntx
- jYanniss
- Help :)
- Theo7
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.