[2010] - Ποια σχολή στοχεύετε;

Ποιά θα είναι η πρώτη σας επιλογή;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια. Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 325)

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
γιατί μόνο στην Ελλάδα, οι φυσικομαθηματικές και οι χημειογεωλογοβιολογικές δεν χαίρουν προτίμηση; :whistle:

...η άγνοια σκοτώνει...και η παραπληροφόρηση καλά κρατεί (με τι ευλογίες των ΜΜΕ, εφημερίδων, κάτσικων,...κτλ)

Ισως γιατί επικρατεί η λανθασμένη άποψη πως από αυτές τις σχολές βγαίνουν μόνο καθηγητές μέσης εκπαίδευσης... και πως δεν υπάρχουν πολλές επαγγελματικές προοπτικές γι'αυτούς, (αν και το δεύτερο ισχύει). Στην Ελλάδα πολλοί έχουν δυστυχώς ταυτίσει τον μαθηματικό, το φιλολογο κλπ. με τους καθηγητές μέσης εκπαίδευσης και ξεχνούν πως η φιλολογία, η φυσική, τα μαθηματικά κλπ. είναι επιστήμες, ενώ η διδασκαλία είναι επάγγελμα. Το οτι ένα μεγάλο ποσοστό των αποφοίτων αυτών των σχολών γίνονται καθηγητές μέσης εκπαίδευσης δεν σημαίνει πως δεν γινεται να ασχοληθούν και με κάτι άλλο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Ακριβώς Lita Athens. Οι επιστήμες του φυσικομαθηματικού ή του επιστήμονα κλασικών επιστημών (παλιά άνηκαν και τα φυσικομαθηματικά εκεί, πριν προκύψουν οι βιομηχανικές-τεχνολογικές εφαρμογές) δεν σε περιορίζουν ως απόφοιτο και πλέον επιστήμονα, μόνο στην μέση εκπαίδευση. Ας μην βλέπουμε χρησιμοθηρικά τα πράγματα όπως έχουν στον μικρόκοσμο της Ελλάδας του 2010. Γνωρίζετε την Ελλάδα του 2030; Οι «παρεξηγημένες» αυτές «θεωρητικές-μη εφαρμοσμένες» (κατά πολλούς άσχετους) επιστήμες σε εφοδιάζουν με έναν πολυδιάστατο τρόπο σκέψης και διευρυμένες γνώσεις ώστε με κατάλληλη δια βίου εκπαίδευση-μεταπτυχιακές σπουδές, να είσαι επαγγελματικά in στην ολοένα πιθανοκρατικά εξελισσόμενη αγορά εργασίας. Δεν είναι «καλή» με τα σημερινά δεδομένα η απόλυτη εξειδίκευση σε μια επιστήμη ώστε αν δεν βρούμε δουλειά εκεί να κλαίμε με πράσινο δάκρυ (π.χ. ιατρική).

Η «αρνητική» άποψη για τις κλασικές θετικές ή φιλοσοφικές επιστήμες, βασίζεται σε μια προπαγανδιστική προ- και μετακατοχική νοοτροπία που βολεύει πολλούς και πολλές άσχετους-ες Έλληνες και Ελληνίδες με τις επιστήμες και δεν υπάρχει πουθενά εκτός της Ελλάδας. Καλλιεργήθηκε χρόνια με αρκετό «...» τηλελίπασμα από τα Ελληνικά ξερόλικα ΜΜΕ. Ρωτήστε στο εξωτερικό τι σημαίνει να είσαι Μαθηματικός, Φυσικός, Γεωλόγος,...κ.α. (Scientist). Επίσης σε πoλλές θέσεις διευθυντικών στελεχών Τραπεζών ή Εταιρειών ή Βιομηχανιών ή των Δημοσίων Οργανισμών της Γερμανίας ή της Αγγλίας...κτλ διορίζεται ένας Μαθηματικός με μεταπτυχιακά στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά (Υπολογ.Ρευστομηχανική, Διαφορικές Εξισώσεις, Βιομηχανικά Μαθηματικά,...κτλ) ή ένας Θεωρητικός ή Εφαρμοσμένος Φυσικός με μεταπτυχιακά Αστροφυσικής λόγω της συνδυαστικής σκέψης και όχι τόσο των εξειδικευμένων οικονομικών γνώσεων ή γνώσεων διοίκησης οι οποίες μαθαίνονται αργότερα με ειδικά σεμινάρια, με πρακτική ή άλλα μεταπτυχιακά ή και με τα χρόνια εργασίας (εμπειρία, διαίσθηση,...κτλ). Επίσης, ένα άτομο των κοινωνικών η φιλοσοφικών σπουδών μπορεί να συνεχίσει μεταπτυχιακά στην διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ή διαχείρηση περιβαλλοντικών πόρων ή logistics ή διοίκηση και οργάνωση δημόσιου τομέα...Αρκετά με το «κλάμα» περί αδιεξόδων των σπουδών. Αν βρέξεις πωπό (ψάξιμο,...κτλ) τρώς ψάρι...;) Δεν θέλω να παρουσιάσω την τελειότητα των κλασικών και θετικών επιστημών. Απλά, θέλω να θίξω δημοσίως το θέμα του «τηλε-ρατσισμού» των επιστημονικών κλάδων (του στυλ ποιος την έχει μεγαλύτερη) και την «μαζοποιημένη» (λόγω άγνοιας και διαφήμισης) προτίμηση κάποιων επιστημών (τι μπορεί ξέρει ένα 18χρονο από επιστήμες και ένας γονιός χωρίς πρόσβαση στην σύγχρονη γνώση για συμβουλές)...την οποία στηρίζει ευλαβικά ο Έλλην γονιός εδώ και χρόνια...επιτέλους άδειασε αυτή η κολώνια; ;) :D

Παραθέτω το link του Society for Industrial and Applied Mathematics των ΗΠΑ, για να δείτε τι είναι η Επιστήμη των «παρεξηγημένων» Μαθηματικών, της Φυσικής και συναφών «μη πιασάρικων» και «μαζικής αποδοχής» πεδίων και τι επαγγελματικές προοπτικές έχει πέρα από τον τετριμμένο (αλλά πολυονειρεμένο από πολλούς πτυχιούχους άνεργους, εκ των υστέρων, στα 30 τους χρόνια) σίγουρο χώρο της Ελληνικής μέσης εκπαίδευσης. Προσέχτε και εκεί πάλι μοναδικοί είμαστε. Πουθενά στον πλανήτη δεν υπάρχει μόνιμος εκπαιδευτικός του δημοσίου. Οι καθηγητές στο δυτικό εξωτερικό (Ευρώπη) διορίζονται από τον δήμο με σύμβαση ορισμένου χρόνου και μετά...κλωτσιές.

https://www.siam.org/

και

https://www.siam.org/careers/thinking.php

και ακολουθείστε τα links για να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Ακριβώς Lita Athens. Οι επιστήμες του φυσικομαθηματικού ή του επιστήμονα κλασικών επιστημών (παλιά άνηκαν και τα φυσικομαθηματικά εκεί, πριν προκύψουν οι βιομηχανικές-τεχνολογικές εφαρμογές) δεν σε περιορίζουν ως απόφοιτο και πλέον επιστήμονα, μόνο στην μέση εκπαίδευση. Ας μην βλέπουμε χρησιμοθηρικά τα πράγματα όπως έχουν στον μικρόκοσμο της Ελλάδας του 2010. Γνωρίζετε την Ελλάδα του 2030; Οι «παρεξηγημένες» αυτές «θεωρητικές-μη εφαρμοσμένες» (κατά πολλούς άσχετους) επιστήμες σε εφοδιάζουν με έναν πολυδιάστατο τρόπο σκέψης και διευρυμένες γνώσεις ώστε με κατάλληλη δια βίου εκπαίδευση-μεταπτυχιακές σπουδές, να είσαι επαγγελματικά in στην ολοένα πιθανοκρατικά εξελισσόμενη αγορά εργασίας. Δεν είναι «καλή» με τα σημερινά δεδομένα η απόλυτη εξειδίκευση σε μια επιστήμη ώστε αν δεν βρούμε δουλειά εκεί να κλαίμε με πράσινο δάκρυ (π.χ. ιατρική).

Η «αρνητική» άποψη για τις κλασικές θετικές ή φιλοσοφικές επιστήμες, βασίζεται σε μια προπαγανδιστική προ- και μετακατοχική νοοτροπία που βολεύει πολλούς και πολλές άσχετους-ες Έλληνες και Ελληνίδες με τις επιστήμες και δεν υπάρχει πουθενά εκτός της Ελλάδας. Καλλιεργήθηκε χρόνια με αρκετό «...» τηλελίπασμα από τα Ελληνικά ξερόλικα ΜΜΕ. Ρωτήστε στο εξωτερικό τι σημαίνει να είσαι Μαθηματικός, Φυσικός, Γεωλόγος,...κ.α. (Scientist). Επίσης σε πoλλές θέσεις διευθυντικών στελεχών Τραπεζών ή Εταιρειών ή Βιομηχανιών ή των Δημοσίων Οργανισμών της Γερμανίας ή της Αγγλίας...κτλ διορίζεται ένας Μαθηματικός με μεταπτυχιακά στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά (Υπολογ.Ρευστομηχανική, Διαφορικές Εξισώσεις, Βιομηχανικά Μαθηματικά,...κτλ) ή ένας Θεωρητικός ή Εφαρμοσμένος Φυσικός με μεταπτυχιακά Αστροφυσικής λόγω της συνδυαστικής σκέψης και όχι τόσο των εξειδικευμένων οικονομικών γνώσεων ή γνώσεων διοίκησης οι οποίες μαθαίνονται αργότερα με ειδικά σεμινάρια, με πρακτική ή άλλα μεταπτυχιακά ή και με τα χρόνια εργασίας (εμπειρία, διαίσθηση,...κτλ). Επίσης, ένα άτομο των κοινωνικών η φιλοσοφικών σπουδών μπορεί να συνεχίσει μεταπτυχιακά στην διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ή διαχείρηση περιβαλλοντικών πόρων ή logistics ή διοίκηση και οργάνωση δημόσιου τομέα...Αρκετά με το «κλάμα» περί αδιεξόδων των σπουδών. Αν βρέξεις πωπό (ψάξιμο,...κτλ) τρώς ψάρι...;) Δεν θέλω να παρουσιάσω την τελειότητα των κλασικών και θετικών επιστημών. Απλά, θέλω να θίξω δημοσίως το θέμα του «τηλε-ρατσισμού» των επιστημονικών κλάδων (του στυλ ποιος την έχει μεγαλύτερη) και την «μαζοποιημένη» (λόγω άγνοιας και διαφήμισης) προτίμηση κάποιων επιστημών (τι μπορεί ξέρει ένα 18χρονο από επιστήμες και ένας γονιός χωρίς πρόσβαση στην σύγχρονη γνώση για συμβουλές)...την οποία στηρίζει ευλαβικά ο Έλλην γονιός εδώ και χρόνια...επιτέλους άδειασε αυτή η κολώνια; ;) :D

Παραθέτω το link του Society for Industrial and Applied Mathematics των ΗΠΑ, για να δείτε τι είναι η Επιστήμη των «παρεξηγημένων» Μαθηματικών, της Φυσικής και συναφών «μη πιασάρικων» και «μαζικής αποδοχής» πεδίων και τι επαγγελματικές προοπτικές έχει πέρα από τον τετριμμένο (αλλά πολυονειρεμένο από πολλούς πτυχιούχους άνεργους, εκ των υστέρων, στα 30 τους χρόνια) χώρο της μέσης εκπαίδευσης.

https://www.siam.org/

και

https://www.siam.org/careers/thinking.php

και ακολουθείστε τα links για να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα...

Ακριβώς!!! Η υποτίμηση των κλασικών θετικών & ανθρωπιστικών σπουδών είναι φαινόμενο αρνητικό, ειδικά στη χώρα μας που έθεσε και τα θεμέλια αυτών των επιστημών!!!

Αρκεί να αναφέρω πως όταν έλεγα σε φίλους και γνωστούς πως θέλω να γίνω φιλόλογος, μου έλεγαν με απορία: "Μα καλά, θες να γίνεις δασκάλα στο γυμνάσιο?" :hmm:"Γιατί δεν επιλέγεις κάτι πιο "σίγουρο" (?), με καλύτερες προοπτικές?

Και ρωτώ (ρητορικώς): Ποιος ειπε πως το να θέλει να γίνει κάποιος καθηγητής στο γυμνάσιο είναι κακό??? Παιδιά μορφώνει!!!
Επίσης, μιας και δεν σκέφτομαι πολύ την προοπτική της δευτεροβάθμιας, ποιος είπε πως οι φιλόλογοι, φυσικοί, μαθηματικοί κλπ δεν μπορούν να κάνουν τίποτε άλλο, πέραν του να διδάσκουν στο γυμνάσιο - λύκειο???

Ξερω πολλά παιδια που δήλωσαν Φιλολογικά Τμήματα, γιατί τους άρεσε πραγματικά η ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία και δεν υστερούν σε τίποτε αυτών που παιρνούν στη νομική. Ξέρω και παιδιά που δήλωσαν Φιλολογικά Τμήματα γιατί θέλουν να διδάξουν την ελληνική γλώσσα στα σχολεία. Και ρωτώ, γιατί ο μέσος Ελληνας υποτιμά αυτές τις σχολές, των οποίων οι απόφοιτοι αύριο είτε θα προωθήσουν την έρευνα για τον πολιστιμό της χώρας μας και την ελληνική γλωσσα είτε θα τη διδάξουν στα παιδία μας???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Πώς γίνεται ένα παιδί των 17 χρονών να ξέρει τι είναι πιασάρικο και τι όχι επιστημονικά-επαγγελματικά; Γνωρίζει όλες τις επιστήμες που υπάρχουν, τις σύγχρονες εξελίξεις ανά κλάδο επιστήμης και τον σκοπό ύπαρξής τους όταν ζει μόνο στον «απομονωμένο» (από την αγορά εργασίας) σχολικό κόσμο για 12 χρόνια και συζητάει στα διαλείμματα μόνο για ποδόσφαιρο (αν είναι αγόρι), για γκόμενους (αν είναι κοπέλα),...κτλ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Πώς γίνεται ένα παιδί των 17 χρονών να ξέρει τι είναι πιασάρικο και τι όχι επιστημονικά-επαγγελματικά; Γνωρίζει όλες τις επιστήμες που υπάρχουν, τις σύγχρονες εξελίξεις ανά κλάδο επιστήμης και τον σκοπό ύπαρξής τους όταν ζει μόνο στον «απομονωμένο» (από την αγορά εργασίας) σχολικό κόσμο για 12 χρόνια και συζητάει στα διαλείμματα μόνο για ποδόσφαιρο (αν είναι αγόρι), για γκόμενους (αν είναι κοπέλα),...κτλ;
Δεν γίνεται! "Ξέρουν" όμως οι γονείς που ωθούν το παιδί τους σε συγκεριμένες κατά κανόνα σχολές.
Το μόνο που ξέρει το παιδί, και ίσως όχι και απόλυτα, είναι τα ενδιαφέροντά του. Αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που το οικογενειακό περιβάλλον αναγκάζει το παιδί να παραμερίσει τα ενδιφέροντά του και να επιλέξει πιο "σίγουρες" επαγγελματικά σχολές, χωρίς να λαμβάνει υπ'όψιν (το περιβάλλον, όχι το παιδί) πως μόνο αν αγαπάς πραγματικά αυτό με το οποίο ασχολείσαι θα προοδεύσεις.

Προς ανακεφαλαίωσιν των όσων είπα για τις σχολές των "παραδοσιακών" επιστημών και προς επισήμανσιν για όσους ενδιαφέρονται γι'αυτές:
Πρώτον: Η Φιλοσοφία, η Φυσική, τα Μαθηματικά κλπ. έθεσαν τη βάση αυτού που σήμερα αποκαλούμε "επιστήμη".
Δεύτερον: Η τάση να θεωρούμε τους αποφοίτους αυτών των σχολών καθηγητές μέσης εκπαίδευσης είναι γενικευτική και λανθασμένη. Δεν γίνονται όλοι καθηγητές γυμνασίου - λυκείου. Αλλο επιστήμη και άλλο επάγγελμα.
Τρίτον (κατά συνεχεια του δευτέρου): Το να θέλει κάποιος να γίνει καθηγητής μέσης εκπαίδευσης δεν είναι κοινωνικώς κατώτερο του δικηγόρου, φερ'ειπείν. Δεν υπαρχουν ανώτερα και κατώτερα επαγγέλματα. Ο καθηγητής μέσης εκπαίδευσης μόρφωσε εμάς στο παρελθόν και θα μορφώσει τα παιδιά μας στο μέλλον.
Τέταρτον: Εξετάστε όλες τις προοπτικές μιας σχολής προτού τη δηλώσετε. Μην σταθείτε μόνο σε αυτές που νομίζετε (π.χ. φιλόλογος = καθηγητής). Αρκεί να σας πως πως οι φιλόλογοι μπορούν να απασχοληθούν στο χώρο των εκδόσεων, των πολιτιστικών - μορφωτικών ιδρυμάτων, των πανεπιστημίων και των ακαδημιών, της μετάφρασης (με κατάλληλες μεταγενέστερες σπουδές), των λαογραφικών μουσείων κλπ. Υπάρχουν πάμπολλες ειδικεύσεις (σε μεταπτυχιακό επίπεδο) για τους γλωσσολόγους παραδείγματος χάριν: Ψυχογλωσσολογία, Υπολογιστική Γλωσσολογία, Κοινωνιογλωσσολογία, Φωνολογία, Ιστορική Γλωσσολογία, Συγκριτική Γλωσσολογία, Μορφολογία κλπ. Τα παραδείγματα είναι από το χώρο των Φιλολογικών σπουδών, τις οποίες και γνωρίζω. Αντιστοιχα παραδείγματα μπορούν να δώσουν και οι μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί κλπ. για το δικό τους κλάδο.
Πέμπτον: Αν αγαπάτε πραγματικά αυτό που σπουδάζετε (και κοπιάσετε γι'αυτό), θα προοδεύσετε. Τίποτε δεν αποκτάται χωρίς κόπο.
Εκτον: Στις μέρες μας, ειδικά στην Ελλάδα, με την ανεργία να αυξάνεται καθημερινά, σίγουρες προοπτικές δεν έχει κάνενα επάγγελμα. Σε όλους τους κλάδους υπάρχουν δυσκολίες και απαιτήσεις από την αγορά εργασίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Δηλαδή, ποια ενδιαφέροντα έχει ένας μαθητής ώστε να γίνει πολιτικός μηχανικός ή γεωλόγος ή νομικός; Μην συγχέετε τα μαθήματα του λυκείου, τις επιστήμες και τα επαγγέλματα. Οι διαφορές τους είναι τεράστιες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Δηλαδή, ποια ενδιαφέροντα έχει ένας μαθητής ώστε να γίνει πολιτικός μηχανικός ή γεωλόγος ή νομικός; Μην συγχέετε τα μαθήματα του λυκείου, τις επιστήμες και τα επαγγέλματα. Οι διαφορές τους είναι τεράστιες...
Οταν είπα ενδιαφεροντα δεν εννούσα μόνο όσα σχετίζονται με τα σχολικά μαθήματα. Μπορεί σε κάποιον να αρέσει το θέατρο, παραδείγματος χάριν, και να θέλει να γίνει ηθοποιός ή η μουσική και να θέλει να γίνει μουσικός. Επίσης, μπορεί κάποιος να έχει διαβάσει για την χ, ψ επιστήμη και να του έχει κινήσει το ενδιαφέρον. Σε μια κοινωνία του 21ου αιώνα, που υπάρχει πρόσβαση στη γνώση, ο καθένας μπορεί να δει αν η χ, ψ σχολή τον ενδιφέρει ή όχι. Συμφωνώ πάντως πως λόγω της μικρής σχετικά ηλικίας στην οποία καλούμαστε να πάρουμε αυτή την απόφαση, δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτα σίγουροι. Το αν κάναμε ή όχι τη σωστή επιλογή το βλέπουμε αργότερα, όταν σπουδάζουμε αυτό που επιλέξαμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Oι πληροφορίες στα sites μέσω οδηγών σπουδών...κτλ για να δει κάποιος νέος αν του ταιριάζει στην όψη ή όχι μια x επιστήμη απέχουν έτη φωτός από το πραγματικό «λούκι» στην δυσκολία της ύλης και στην εξεταστική ανά εξάμηνο. Οι εικονικές πληροφορίες στα διάφορα sites δεν βοηθούν. Την πάτησα και εγώ από το περιτύλιγμα...και φυσάω το περιεχόμενο για να κρυώσει...Όσο ζούμε στην Ελλάδα, προσοχή με ότι πληροφορίες βλέπετε για σχολές-επιστήμες. Άλλο ότι βλέπεις φουλ στην ασχετοσύνη ως απόφοιτος λυκείου και άλλο ότι «γεύεσαι» στα y χρόνια σπουδών μετά. Πολλές φορές (τις περισσότερες) οι καθηγητές Πανεπ/μίων δεν ακολουθούν τις ύλες που υπάρχουν στους οδηγούς σπουδών...και διδάσκουν-εξετάζουν ότι θέλουν στο μάθημα.

Lita εσύ αναφέρθηκες σε επαγγέλματα που πρέπει να έχεις και λίγο εκ φύσεως ταλέντο (π.χ. μουσικός). Εγώ δεν αναφέρθηκα σε αυτά....αλλά σε εκείνα, που δεν θέλουν ταλέντο, αλλά προσωπικές θυσίες, όρεξη σε ατελείωτο ξενύχτι στο διάβασμα.

Δεν έχω ακούσει κανέναν νέο ή νέα (απόφοιτο λυκείου) να λέει ότι έχει όρεξη και μεράκι να σπουδάσει μια x επιστήμη...αλλά δυστυχώς, όλοι θέτουν ως βάση σκέψης την αποτυχημένη νεοελληνίστικη άποψη «πόσα λεφτά έχει; τι δουλειά θα κάνω;..κ.α.» Ξέρει κανένας την πορεία κάθε ατόμου στην ζωή; Ξέρει κανένας πως θα είναι η αγορά εργασίας μετά από 10 χρόνια; Ξέρει κανένας αν το συγκεκριμένο άτομο που σπούδασε στα 18 του π.χ. πολιτικός μηχανικός βρεθεί στα 40 του διευθυντής τράπεζας ή δημόσιας υπηρεσίας ή σε κάποια βιομηχανία στο εξωτερικό; Πολλοί σπουδάζουν μια z επιστήμη και εν τέλει, εργασιακά κινούνται σε πιο πετυχημένους (πολλές φορές) δρόμους άσχετους με την επιστήμη που σπούδασαν. Το παν για να κάνεις κάτι σωστά στην ζωή, είναι η όρεξη και το προσωπικό μεράκι. Αλλιώς οι δουλειές με το σπρώξιμο έχουν ως αποτέλεσμα...το χάλι της χώρα μας...

Υ.Σ.: Προσωπικά δεν με απασχολούν τα λεφτά μια, αλλά με απασχολεί μόνο αν θα βρω εκείνο το οποίο με γεμίζει ως επάγγελμα με πρώτο πτυχίο του Μαθηματικού και ενδεχόμενα επιπλέον σπουδές. Προσωπικά, δεν θεωρώ τον εαυτό μου εκπαιδευτικό αλλά Επιστήμονα των Μαθηματικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Θελω Γεωλογια στην Πατρα!!ειχα παει προχθες να δω τις εγκαταστασεις και ηταν τελεια,γυρισα ολη την πανεπιστημιουπολη :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Θελω Γεωλογια στην Πατρα!!ειχα παει προχθες να δω τις εγκαταστασεις και ηταν τελεια,γυρισα ολη την πανεπιστημιουπολη :)

...καλά κράτα και μια επιφύλαξη για το περιεχόμενο του πακέτου (π.χ. μαθήματα, δυσκολία, καθηγητές, εξεταστική,...κτλ). Είναι κρίμα να ξενερώσεις απότομα και να σου φύγει η χαρά με το μαχαίρι. Η απογοήτευση μετά είναι μεγάλη (προσωπική εμπειρία σε άλλη επιστήμη). Στην Ελλάδα είμαστε και εκπλήξεις έχουμε ουκ ολίγες...:)

Υ.Σ.: Πέρασα και εγώ από το ίδιο στάδιο με σένα...και τελικά είδα ότι είναι ένας μύθος...αν και προτιμώ άλλες μάρκες μπύρας! :D :D :laugh:

Καλή επιτυχία στον στόχο που έθεσες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
...καλά κράτα και μια επιφύλαξη για το περιεχόμενο του πακέτου (π.χ. μαθήματα, δυσκολία, καθηγητές, εξεταστική,...κτλ). Είναι κρίμα να ξενερώσεις απότομα και να σου φύγει η χαρά με το μαχαίρι. Η απογοήτευση μετά είναι μεγάλη (προσωπική εμπειρία σε άλλη επιστήμη). Στην Ελλάδα είμαστε και εκπλήξεις έχουμε ουκ ολίγες...:)

Υ.Σ.: Πέρασα και εγώ από το ίδιο στάδιο με σένα...και τελικά είδα ότι είναι ένας μύθος...αν και προτιμώ άλλες μάρκες μπύρας! :D :D :laugh:

Καλή επιτυχία στον στόχο που έθεσες.

Eυχαριστω...ναι το ξερω σιγουρα δεν θαν ειναι ευκολα,απλα το κλιμα του πανε/ου οπως το ειδα προχθες μου αρεσε
Οταν λες περασες απτο ιδιο σταδιο με μενα/??:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Δεν εννοώ μόνο την δυσκολία. Εξάλλου Πανεπιστήμιο είμαστε. Υποτίθεται ότι είμαστε συνειδητοποιημένοι ότι πάμε με όρεξη να σπουδάσουμε μια δύσκολη επιστήμη επειδή το θέλουμε εμείς και όχι επειδή έχει λεφτά, στρωμένο επάγγελμα, το θέλουν οι γονείς, η γκόμενα, η θειά, η φίλη της γκόμενας,...κτλ. Οπότε κάτσε και σκέψου καλά. Η επιλογή σχολής δεν είναι συμπλήρωση στο πάμε στοίχημα. Δεν υπάρχει εύκολη επιστήμη και να ανήκει στο Πανεπιστήμιο. Η απόδειξη είναι ότι όλοι οι πτυχιούχοι πολλών επιστημών, δεν έχουν πτυχίο με 10άρι (άριστα).

Εννοώ ότι βρήκα πράγματα πολλές φορές, που δεν στέκουν λογικής. Πολύ ωραία τα έβλεπα ως τριτοετής μαθητής λυκείου στα sites αλλά η πραγματικότητα πολλές φορές διαφέρει μέρα με την νύχτα. Απλά, το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο πάσχει από τις φουσκωμένες «διαφημίσεις» σε πληροφορίες στα sites, οδηγούς σπουδών,...κτλ οι οποίες το παρουσιάζουν όπως θα έπρεπε να είναι σαν Πανεπιστήμιο σε κάποια ιδανική κοινωνία (όχι την Ελληνική, όχι με τις παρατάξεις, τους βαριεστημένους κομματόσκυλους καθηγητές-τσιράκια κομμάτων...κτλ) και επίσης πάσχει και από παροχή υπηρεσιών. Στο Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν ξέρουν πως να σου σερβίρουν το προϊόν (δηλ., σπουδές). Οι άνθρωποι του Πανεπιστημίου δεν ξέρουν από management. Είναι Έλληνες κρατικοδίαιτοι υπαλληλίσκοι όπως σε κάθε υπηρεσία της χώρας μας...δηλ., κοιτάνε πρώτα τα συμφέροντά τους (δηλ., μισθούς, απεργίες...κτλ) και μετά τις υπηρεσίες (δηλ., σπουδές, μάθημα, εργαστήρια,...κτλ)..με ότι αυτό συνεπάγεται. Με αυτά εννοώ πως πολλές φορές ως φοιτητής θα βρεθείς αντιμέτωπος με χύμα καταστάσεις (π.χ. απουσία σημειώσεων ή βιβλίων, εξέταση σε αδίδαχτη ύλη ή κακοδιδαγμένη ύλη που θα πιάνει 8 στα 10 μονάδες στο γραπτό, μαζικά κοψίματα στους βαθμούς, βρίσιμο από καθηγητή αν έχεις προχωρημένες απορίες στο μάθημα,...κτλ) δηλαδή, πολλοί καθηγητές σαν δημόσιοι υπαλληλίσκοι θα σου πετάν την νέα γνώση χύμα στα μούτρα αδιαφορώντας αν την κατάλαβες ή αν θέλεις να μάθεις, προοθώντας πολλές φορές και την παπαγαλία-σκονάκι (δηλ., μάθηση μηδέν) ή μπορεί να σου διδάσκουν και άκυρα πράγματα από μεταπτυχιακά μαθήματα του Τμήματος (όπως σε εμάς στο μαθηματικό). Επίσης κάποιοι άλλοι μπορεί να κάνουν απλή αντιγραφή του βιβλίου στον πίνακα χωρίς να εξηγούν απορίες (απλά γεμίζουμε τετράδια, πλουτίζουμε φωτοτυπεία,...κτλ και δεν μαθαίνουμε να σκεφτόμαστε). Πολλοί καθηγητές θα ενδιαφέρονται μόνο για την κομματική ή την εξωπανεπιστημιακή τους ή την μασονική τους δραστηριότητα αδιαφορώντας για το μάθημα, τελείως. Πολλοί καθηγητές είναι καθηγητές με πλάτες πολιτικών και ασχολούνται με προγράμματα «εικονικής» έρευνας (έρευνα στα λόγια και μαύρα φράγκα στην τσέπη). Κανένας δεν ενδιαφέρεται για κανέναν. Σύμβουλοι σπουδών για τους φοιτητές με την πραγματική έννοια του όρου δεν υπάρχουν, της Γραμματείας πρέπει να της καλομιλάς για να μην σε γράφουν ή σε βρίζουν, τα βιβλία μπορεί να τα παίρνεις και μετά την εξέταση του μαθήματος ή και ποτέ,...κτλ. Όλα αυτά είναι οι συνέπειες του Δημόσιου (κρατικού) χαρακτήρα του Ελληνικού Πανεπιστημίου βυθισμένο στην ανομία...το οποίο έχει ως παντιέρα το χύμα στο κύμα.

Απλά θα δεις και ωραίες καταστάσεις και θα περάσεις μοναδικές στιγμές με νέους φίλους, γκόμενες,..κτλ. Δεν είναι όλα μαύρα ή άσπρα. Υπάρχει και το γκρί. Απλά ζούμε Ελλάδα..στην χώρα της αρρωστημένης τρέλας. Φρόντισε να το διασκεδάσεις όσο μπορείς, για να μην τρελαθείς. Εκεί που αρχίζει το Ελληνικό Πανεπιστήμιο (και ο Ελληνικός στρατός) παύει να ισχύει η λογική.

Επίσης εννοώ πως και εγώ είχα την ίδια χαρά με εσένα, ότι θα πήγαινα Πανεπιστήμιο...και θα τελείωναν τα «βάσανα» της 3ης λυκείου. Και τελικά μπήκα και κοντεύω να βγω. Τελικά δεν τρελάθηκα από τις εικόνες που είδα. Πέρασα και περνάω, όμως ωραία. Η προσωπική μου ζωή, πλούσια σαν φοιτητής. Η επιστημονική μου ζωή, μέτρια προς κάτω. Έμαθα και μαθαίνω μαθηματικά ή φυσική από δική μου θέληση και ατελείωτο προσωπικό διάβασμα (όχι τακτικές εξόδους τύπου θαμώνα σε μπαράκια ή μπουζούκια). Αυτό δεν σημαίνει ότι έχω στερηθεί την διασκέδαση..αλλά απεναντίας θεωρώ ότι είμαι εντός εποχής! Δεν χρωστάω μια στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο για την μάθηση της επιστήμης αυτής. Το Ελληνικό Πανεπιστήμιο έχει καταντήσει μόνο ένα εξεταστικό κέντρο για όσους έχουν σκονάκια και παλιά θέματα σε κάθε μάθημα. Αυτοί περνάνε (εκτός από αυτούς που έχουν γίνει μοναχοί από το διάβασμα που χτυπάνε 10άρια παντού) τα μαθήματα. Δεν είναι απλησίαστοι οι καλοί και οι άριστοι βαθμοί σε κάθε μάθημα. Απλά πρέπει να φτύσεις αίμα στο διάβασμα. Η χαρά μου κόπηκε μετά την εξεταστική του 1ου εξαμήνου που πέρασα λιγότερα από όσο είχα γράψει και όταν πήγα στο γραφείο των καθηγητών να δω τι έγινε ή με πέταξαν έξω με βρισιές ή μου είπαν το κορυφαίο: «σε κόψαμε επειδή είδαμε ότι μπορείς να πας καλύτερα τον Σεπτέμβριο» ή ότι το 1 λάθος = 1 βαθμός μείον ή ότι ο βαθμός 4.9 δεν γίνεται 5. Η χαρά μου κόπηκε όταν έφτασα σε σημείο να δώσω κάποιο μάθημα και 6 φορές για να το περάσω (δυο φορές το έτος). Η χαρά μου κόπηκε όταν είδα με την πάροδο των χρόνων πολλές αδικαιολόγητες καταλήψεις, αδικαιολόγητα χαμένες ώρες για τις φοιτητικές συνελεύσεις με άρωμα κομμάτων (κοινοβούλιο-καφενείο), αδικαιολόγητες απουσίες καθηγητών, κακούς καθηγητές σε γνώση και συμπεριφορά-ήθος, κατάργηση μαθημάτων από το πρόγραμμα σπουδών υπό «αδιευκρίνιστα» αίτια και όλα τα παραπάνω που είπα. Όλα αυτά συμβαίνουν παντού σε όλο το Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Αλλού συμβαίνουν και απερίγραπτα πράγματα...π.χ. ερωτικές συνευρέσεις φοιτητριών με καθηγητές ή φοιτητών με καθηγήτριες για να περαστεί το «καμμένο» μάθημα. Τι είναι το «καμμένο» μάθημα; Θα το μάθεις όταν γίνεις φοιτητής. :laugh: :laugh:

Ελπίζω να μην σε αποθάρρυνα. Δεν έχω τέτοιο σκοπό. Βαρέθηκα τις ένοχες σιωπές σε αυτήν την χώρα και το κρυφτούλι. Ήθελα μόνο να απομυθοποιήσω κάποια πράγματα που αφορούν το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο και να τα πω με το όνομά τους στην νέα γενιά φοιτητών (τωρινών μαθητών) σαν ένας τελειόφοιτος και αυριανός πτυχιούχος. Καλή συνέχεια morelo και «κολύμπα» στον ωκεανό όταν έρθει η ώρα... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Δεν εννοώ μόνο την δυσκολία. Εξάλλου Πανεπιστήμιο είμαστε. Υποτίθεται ότι είμαστε συνειδητοποιημένοι ότι πάμε με όρεξη να σπουδάσουμε μια δύσκολη επιστήμη επειδή το θέλουμε εμείς και όχι επειδή έχει λεφτά, στρωμένο επάγγελμα, το θέλουν οι γονείς, η γκόμενα, η θειά, η φίλη της γκόμενας,...κτλ. Οπότε κάτσε και σκέψου καλά. Η επιλογή σχολής δεν είναι συμπλήρωση στο πάμε στοίχημα. Δεν υπάρχει εύκολη επιστήμη και να ανήκει στο Πανεπιστήμιο. Η απόδειξη είναι ότι όλοι οι πτυχιούχοι πολλών επιστημών, δεν έχουν πτυχίο με 10άρι (άριστα).

Εννοώ ότι βρήκα πράγματα πολλές φορές, που δεν στέκουν λογικής. Πολύ ωραία τα έβλεπα ως τριτοετής μαθητής λυκείου στα sites αλλά η πραγματικότητα πολλές φορές διαφέρει μέρα με την νύχτα. Απλά, το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο πάσχει από τις φουσκωμένες «διαφημίσεις» σε πληροφορίες στα sites, οδηγούς σπουδών,...κτλ οι οποίες το παρουσιάζουν όπως θα έπρεπε να είναι σαν Πανεπιστήμιο σε κάποια ιδανική κοινωνία (όχι την Ελληνική, όχι με τις παρατάξεις, τους βαριεστημένους κομματόσκυλους καθηγητές-τσιράκια κομμάτων...κτλ) και επίσης πάσχει και από παροχή υπηρεσιών. Στο Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν ξέρουν πως να σου σερβίρουν το προϊόν (δηλ., σπουδές). Οι άνθρωποι του Πανεπιστημίου δεν ξέρουν από management. Είναι Έλληνες κρατικοδίαιτοι υπαλληλίσκοι όπως σε κάθε υπηρεσία της χώρας μας...δηλ., κοιτάνε πρώτα τα συμφέροντά τους (δηλ., μισθούς, απεργίες...κτλ) και μετά τις υπηρεσίες (δηλ., σπουδές, μάθημα, εργαστήρια,...κτλ)..με ότι αυτό συνεπάγεται. Με αυτά εννοώ πως πολλές φορές ως φοιτητής θα βρεθείς αντιμέτωπος με χύμα καταστάσεις (π.χ. απουσία σημειώσεων ή βιβλίων, εξέταση σε αδίδαχτη ύλη ή κακοδιδαγμένη ύλη που θα πιάνει 8 στα 10 μονάδες στο γραπτό, μαζικά κοψίματα στους βαθμούς, βρίσιμο από καθηγητή αν έχεις προχωρημένες απορίες στο μάθημα,...κτλ) δηλαδή, πολλοί καθηγητές σαν δημόσιοι υπαλληλίσκοι θα σου πετάν την νέα γνώση χύμα στα μούτρα αδιαφορώντας αν την κατάλαβες ή αν θέλεις να μάθεις, προοθώντας πολλές φορές και την παπαγαλία-σκονάκι (δηλ., μάθηση μηδέν) ή μπορεί να σου διδάσκουν και άκυρα πράγματα από μεταπτυχιακά μαθήματα του Τμήματος (όπως σε εμάς στο μαθηματικό). Επίσης κάποιοι άλλοι μπορεί να κάνουν απλή αντιγραφή του βιβλίου στον πίνακα χωρίς να εξηγούν απορίες (απλά γεμίζουμε τετράδια, πλουτίζουμε φωτοτυπεία,...κτλ και δεν μαθαίνουμε να σκεφτόμαστε). Πολλοί καθηγητές θα ενδιαφέρονται μόνο για την κομματική ή την εξωπανεπιστημιακή τους ή την μασονική τους δραστηριότητα αδιαφορώντας για το μάθημα, τελείως. Πολλοί καθηγητές είναι καθηγητές με πλάτες πολιτικών και ασχολούνται με προγράμματα «εικονικής» έρευνας (έρευνα στα λόγια και μαύρα φράγκα στην τσέπη). Κανένας δεν ενδιαφέρεται για κανέναν. Σύμβουλοι σπουδών για τους φοιτητές με την πραγματική έννοια του όρου δεν υπάρχουν, της Γραμματείας πρέπει να της καλομιλάς για να μην σε γράφουν ή σε βρίζουν, τα βιβλία μπορεί να τα παίρνεις και μετά την εξέταση του μαθήματος ή και ποτέ,...κτλ. Όλα αυτά είναι οι συνέπειες του Δημόσιου (κρατικού) χαρακτήρα του Ελληνικού Πανεπιστημίου βυθισμένο στην ανομία...το οποίο έχει ως παντιέρα το χύμα στο κύμα.

Απλά θα δεις και ωραίες καταστάσεις και θα περάσεις μοναδικές στιγμές με νέους φίλους, γκόμενες,..κτλ. Δεν είναι όλα μαύρα ή άσπρα. Υπάρχει και το γκρί. Απλά ζούμε Ελλάδα..στην χώρα της αρρωστημένης τρέλας. Φρόντισε να το διασκεδάσεις όσο μπορείς, για να μην τρελαθείς. Εκεί που αρχίζει το Ελληνικό Πανεπιστήμιο (και ο Ελληνικός στρατός) παύει να ισχύει η λογική.

Επίσης εννοώ πως και εγώ είχα την ίδια χαρά με εσένα, ότι θα πήγαινα Πανεπιστήμιο...και θα τελείωναν τα «βάσανα» της 3ης λυκείου. Και τελικά μπήκα και κοντεύω να βγω. Τελικά δεν τρελάθηκα από τις εικόνες που είδα. Πέρασα και περνάω, όμως ωραία. Η προσωπική μου ζωή, πλούσια σαν φοιτητής. Η επιστημονική μου ζωή, μέτρια προς κάτω. Έμαθα και μαθαίνω μαθηματικά ή φυσική από δική μου θέληση και ατελείωτο προσωπικό διάβασμα (όχι τακτικές εξόδους τύπου θαμώνα σε μπαράκια ή μπουζούκια). Αυτό δεν σημαίνει ότι έχω στερηθεί την διασκέδαση..αλλά απεναντίας θεωρώ ότι είμαι εντός εποχής! Δεν χρωστάω μια στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο για την μάθηση της επιστήμης αυτής. Το Ελληνικό Πανεπιστήμιο έχει καταντήσει μόνο ένα εξεταστικό κέντρο για όσους έχουν σκονάκια και παλιά θέματα σε κάθε μάθημα. Αυτοί περνάνε (εκτός από αυτούς που έχουν γίνει μοναχοί από το διάβασμα που χτυπάνε 10άρια παντού) τα μαθήματα. Δεν είναι απλησίαστοι οι καλοί και οι άριστοι βαθμοί σε κάθε μάθημα. Απλά πρέπει να φτύσεις αίμα στο διάβασμα. Η χαρά μου κόπηκε μετά την εξεταστική του 1ου εξαμήνου που πέρασα λιγότερα από όσο είχα γράψει και όταν πήγα στο γραφείο των καθηγητών να δω τι έγινε ή με πέταξαν έξω με βρισιές ή μου είπαν το κορυφαίο: «σε κόψαμε επειδή είδαμε ότι μπορείς να πας καλύτερα τον Σεπτέμβριο» ή ότι το 1 λάθος = 1 βαθμός μείον ή ότι ο βαθμός 4.9 δεν γίνεται 5. Η χαρά μου κόπηκε όταν έφτασα σε σημείο να δώσω κάποιο μάθημα και 6 φορές για να το περάσω (δυο φορές το έτος). Η χαρά μου κόπηκε όταν είδα με την πάροδο των χρόνων πολλές αδικαιολόγητες καταλήψεις, αδικαιολόγητα χαμένες ώρες για τις φοιτητικές συνελεύσεις με άρωμα κομμάτων (κοινοβούλιο-καφενείο), αδικαιολόγητες απουσίες καθηγητών, κακούς καθηγητές σε γνώση και συμπεριφορά-ήθος, κατάργηση μαθημάτων από το πρόγραμμα σπουδών υπό «αδιευκρίνιστα» αίτια και όλα τα παραπάνω που είπα. Όλα αυτά συμβαίνουν παντού σε όλο το Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Αλλού συμβαίνουν και απερίγραπτα πράγματα...π.χ. ερωτικές συνευρέσεις φοιτητριών με καθηγητές ή φοιτητών με καθηγήτριες για να περαστεί το «καμμένο» μάθημα. Τι είναι το «καμμένο» μάθημα; Θα το μάθεις όταν γίνεις φοιτητής. :laugh: :laugh:

Ελπίζω να μην σε αποθάρρυνα. Δεν έχω τέτοιο σκοπό. Βαρέθηκα τις ένοχες σιωπές σε αυτήν την χώρα και το κρυφτούλι. Ήθελα μόνο να απομυθοποιήσω κάποια πράγματα που αφορούν το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο και να τα πω με το όνομά τους στην νέα γενιά φοιτητών (τωρινών μαθητών) σαν ένας τελειόφοιτος και αυριανός πτυχιούχος. Καλή συνέχεια morelo και «κολύμπα» στον ωκεανό όταν έρθει η ώρα... :)

Την σχολη αυτη την επελεξα γιατι μου αρεσει,και επειδη ασχολουμαι με τετοια πραγματα (κλιματολογια-περιβαλλοντολογια κτλπ) πιστεψε με ολοι μου λενε "καλα γεωλογος θα γινεις"?? "τι ειναι αυτο"?? Ξερεις τα γνωστα "γιατι δεν θες να περασεις δασκαλος"?(καλα εχουν φαγωθει ολοι,να δω τωρα αν θα παρουν κανεναν με τετοια κριση)....Τωρα για το κλιμα του πανεπιστημιου και ολα αυτα που ανεφερες ναι κατι μου εχουν πει μερικοι φιλοι μου,ελπιζω στη σχολη μου να ειναι καπως καλυτερα τα πραγματα.....
P.S Μαθηματικο στην Πατρα εισαι??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Την σχολη αυτη την επελεξα γιατι μου αρεσει,και επειδη ασχολουμαι με τετοια πραγματα (κλιματολογια-περιβαλλοντολογια κτλπ) πιστεψε με ολοι μου λενε "καλα γεωλογος θα γινεις"?? "τι ειναι αυτο"?? Ξερεις τα γνωστα "γιατι δεν θες να περασεις δασκαλος"?(καλα εχουν φαγωθει ολοι,να δω τωρα αν θα παρουν κανεναν με τετοια κριση)....Τωρα για το κλιμα του πανεπιστημιου και ολα αυτα που ανεφερες ναι κατι μου εχουν πει μερικοι φιλοι μου,ελπιζω στη σχολη μου να ειναι καπως καλυτερα τα πραγματα.....

Kοίταξε από γνωστούς μου και σε άλλες σχολές του Πανεπ.Πατρών π.χ.Ιατρική, Οικονομικών...κτλ ακούω πως ισχύουν τα ίδια σκ@τά ίσως και χειρότερα από ότι σε μας στο Μαθηματικό. Εξάλλου στην Ελλάδα είμαστε και η νοοτροπία που ανέφερα πιο πάνω ισχύει παντού. Οι καθηγητές Πανεπιστημίου στην Ελλάδα, είναι παντού το ίδιο χάλι. ΔΗΜΟΣΙΟΙ υπάλληλοι είναι...χωρίς αξιολόγηση ακαδημαϊκής αποδοτικότητας. Μειοψηφία εξ' αυτών (δείγμα) είναι καλοί δάσκαλοι, ερευνητές και παιδαγωγοί συγχρόνως. Η πλειοψηφία αυτών μπάζει από παντού. Για παράδειγμα σε μας, σχεδόν όλοι οι καθηγητές είναι φοβεροί επιστήμονες με υπεραρκετές περγαμηνές και τιμητικές διακρίσεις (Ακαδημία Αθηνών, Βιομηχανίες του εξωτερικού, Συνεργάτες Νομπελίστων,...κτλ) αλλά χολαίνουν στην μεταδοτικότητα και συνεργασιμότητα προς τους φοιτητές. Την έχουν δει ότι είναι ερευνητές στην ΝASA. Γενικά το Πανεπιστήμιο Πατρών έχει διδακτικό-ερευνητικό προσωπικό υψηλού επιπέδου γνώσεων με πάρα πολλά πτυχία αλλά λίγο πολύ «μπάζουν» στην ακαδημαϊκή-διδακτική διαδικασία.

Δεν έχει σημασία τι σου αρέσει και τι σε γοητεύει τώρα ως μαθητής λυκείου. Θα δεις ότι θα αναθεωρήσεις πολλά πράγματα με την πάροδο των ετών ως φοιτητής (προσωπική εμπειρία). Για παράδειγμα πάντα γοητευόμουν από την μετεωρολογία και ήθελα να την συνδυάζω με τα applied mathematics και numerical computation...και σαν φοιτητής περίμενα από το 1ο έτος να φτάσει η ώρα να την επιλέξω ως μάθημα από το Τμ.Φυσικής. Τελικά το μετάνιωσα εν μέσω εξαμήνου, ύστερα από πικρία...λόγω διδάσκοντα. :( Κάτι ανάλογο έχει συμβεί και με μαθήματα μαθηματικών.

Πολλοί καθηγητές θα σε κάνουν να μισήσεις την γεωλογία, δηλ., πολλά μαθήματα που σχετίζονται με αυτήν. Θα δεις ότι δεν έχει νόημα να γοητεύεσαι από την στιγμή που για έναν βαθμό 5 ή 4-->5 θα χρειάζεται να κάνεις διάβασμα για βαθμό 10. Δεν είναι όλοι οι καθηγητές, βέβαια έτσι. Πολλοί καθηγητές λειτουργουν έτσι. Βάζουν πλαφόν σε βαθμούς, σε επιτυχίες...κτλ....για να σε αποθαρρύνουν από την επιστήμη. Είναι μια πολιτική του Ελληνικού κράτους. Προσπαθούν να σε αποθαρρύνουν και να σε διώξουν από την επιστήμη με κάθε μέσο (π.χ. αδικαιολόγητη δυσκολία θεμάτων)...διαιωνίζοντας την μικροκομματική λογική «λιγότεροι επιστήμονες, λιγότεροι άνεργοι».

...αν δεν μπορείς να περάσεις μαθήματα στην εξεταστική...είναι κρίμα να σου μείνει η χαρά ότι επέλεξες «βαρβάτα» μαθήματα για την «γνώση»! Σκέψου ότι η γεωλογία δεν θα είναι πάντα ωραία. Ένα μάθημα ή μια κατεύθυνση μαθημάτων (π.χ. γεωφυσική και κλιματολογία) είναι ενδιαφέροντα όσο θέλει ο καθηγητής/ οι καθηγητές που τα διδάσκει-ουν. Η γοητεία της επιστήμης από πλευράς φοιτητή εξαρτάται από το καθηγητή. Ένα μάθημα είναι δύσκολο ή εύκολο ανάλογα με τα κέφια του καθηγητή. Υπάρχουν πολλά εύκολα μαθήματα που έχουν καταντήσει πολύ δύσκολα λόγω καθηγητή, κακογραμμένων σημειώσεων, ανύπαρκτου βιβλίου (συνδυασμός) και τα περνούν 5 στους 800 φοιτητές ανά εξεταστική (με οριακό βαθμό). Αν δεν γράψεις στην εξεταστική αυτό που θέλει ο κάθε καθηγητής στο μάθημά του (δηλ., μην διανοηθείς να κοιτάξεις διεθνή βιβλιογραφία) δεν το έχεις περάσει το μάθημα ας του κάνεις και την (δειεθνώς μαθηματικώς «άλυτη») απόδειξη των εξισώσεων Navier-Stokes. Οπότε οι κινήσεις σου στα 4 ή 4+ έτη σπουδών θα γίνονται με την λογική «βλέποντας και κάνοντας».

P.S Μαθηματικο στην Πατρα εισαι??

Nαι. Αλλά καλύτερα να συνεχίσουμε με πμ...για να μην βγούμε offtopic. Όπως προείπα, δεν θέλω να σε αποθαρρύνω. Απλά εξέφρασα την άποψή μου με μοναδικό σκοπό την ενημέρωση, όντας 4 χρόνια φοιτητής και βλέποντας τα πράγματα εκ των έσω. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να προκαλέσω σύγχυση ή αρνητικό προβληματισμό. Εξάλλου η ζωή έχει δυσκολίες...και το Πανεπιστήμιο είναι μέρος αυτής (μια νέα κοινωνία σε μικρογραφία). Καλή συνέχεια σε όλους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fly

Δραστήριο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 441 μηνύματα.
εν εννοώ μόνο την δυσκολία. Εξάλλου Πανεπιστήμιο είμαστε. Υποτίθεται ότι είμαστε συνειδητοποιημένοι ότι πάμε με όρεξη να σπουδάσουμε μια δύσκολη επιστήμη επειδή το θέλουμε εμείς και όχι επειδή έχει λεφτά, στρωμένο επάγγελμα, το θέλουν οι γονείς, η γκόμενα, η θειά, η φίλη της γκόμενας,...κτλ. Οπότε κάτσε και σκέψου καλά. Η επιλογή σχολής δεν είναι συμπλήρωση στο πάμε στοίχημα. Δεν υπάρχει εύκολη επιστήμη και να ανήκει στο Πανεπιστήμιο. Η απόδειξη είναι ότι όλοι οι πτυχιούχοι πολλών επιστημών, δεν έχουν πτυχίο με 10άρι (άριστα).

Εννοώ ότι βρήκα πράγματα πολλές φορές, που δεν στέκουν λογικής. Πολύ ωραία τα έβλεπα ως τριτοετής μαθητής λυκείου στα sites αλλά η πραγματικότητα πολλές φορές διαφέρει μέρα με την νύχτα. Απλά, το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο πάσχει από τις φουσκωμένες «διαφημίσεις» σε πληροφορίες στα sites, οδηγούς σπουδών,...κτλ οι οποίες το παρουσιάζουν όπως θα έπρεπε να είναι σαν Πανεπιστήμιο σε κάποια ιδανική κοινωνία (όχι την Ελληνική, όχι με τις παρατάξεις, τους βαριεστημένους κομματόσκυλους καθηγητές-τσιράκια κομμάτων...κτλ) και επίσης πάσχει και από παροχή υπηρεσιών. Στο Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν ξέρουν πως να σου σερβίρουν το προϊόν (δηλ., σπουδές). Οι άνθρωποι του Πανεπιστημίου δεν ξέρουν από management. Είναι Έλληνες κρατικοδίαιτοι υπαλληλίσκοι όπως σε κάθε υπηρεσία της χώρας μας...δηλ., κοιτάνε πρώτα τα συμφέροντά τους (δηλ., μισθούς, απεργίες...κτλ) και μετά τις υπηρεσίες (δηλ., σπουδές, μάθημα, εργαστήρια,...κτλ)..με ότι αυτό συνεπάγεται. Με αυτά εννοώ πως πολλές φορές ως φοιτητής θα βρεθείς αντιμέτωπος με χύμα καταστάσεις (π.χ. απουσία σημειώσεων ή βιβλίων, εξέταση σε αδίδαχτη ύλη ή κακοδιδαγμένη ύλη που θα πιάνει 8 στα 10 μονάδες στο γραπτό, μαζικά κοψίματα στους βαθμούς, βρίσιμο από καθηγητή αν έχεις προχωρημένες απορίες στο μάθημα,...κτλ) δηλαδή, πολλοί καθηγητές σαν δημόσιοι υπαλληλίσκοι θα σου πετάν την νέα γνώση χύμα στα μούτρα αδιαφορώντας αν την κατάλαβες ή αν θέλεις να μάθεις, προοθώντας πολλές φορές και την παπαγαλία-σκονάκι (δηλ., μάθηση μηδέν) ή μπορεί να σου διδάσκουν και άκυρα πράγματα από μεταπτυχιακά μαθήματα του Τμήματος (όπως σε εμάς στο μαθηματικό). Επίσης κάποιοι άλλοι μπορεί να κάνουν απλή αντιγραφή του βιβλίου στον πίνακα χωρίς να εξηγούν απορίες (απλά γεμίζουμε τετράδια, πλουτίζουμε φωτοτυπεία,...κτλ και δεν μαθαίνουμε να σκεφτόμαστε). Πολλοί καθηγητές θα ενδιαφέρονται μόνο για την κομματική ή την εξωπανεπιστημιακή τους ή την μασονική τους δραστηριότητα αδιαφορώντας για το μάθημα, τελείως. Πολλοί καθηγητές είναι καθηγητές με πλάτες πολιτικών και ασχολούνται με προγράμματα «εικονικής» έρευνας (έρευνα στα λόγια και μαύρα φράγκα στην τσέπη). Κανένας δεν ενδιαφέρεται για κανέναν. Σύμβουλοι σπουδών για τους φοιτητές με την πραγματική έννοια του όρου δεν υπάρχουν, της Γραμματείας πρέπει να της καλομιλάς για να μην σε γράφουν ή σε βρίζουν, τα βιβλία μπορεί να τα παίρνεις και μετά την εξέταση του μαθήματος ή και ποτέ,...κτλ. Όλα αυτά είναι οι συνέπειες του Δημόσιου (κρατικού) χαρακτήρα του Ελληνικού Πανεπιστημίου βυθισμένο στην ανομία...το οποίο έχει ως παντιέρα το χύμα στο κύμα.

Απλά θα δεις και ωραίες καταστάσεις και θα περάσεις μοναδικές στιγμές με νέους φίλους, γκόμενες,..κτλ. Δεν είναι όλα μαύρα ή άσπρα. Υπάρχει και το γκρί. Απλά ζούμε Ελλάδα..στην χώρα της αρρωστημένης τρέλας. Φρόντισε να το διασκεδάσεις όσο μπορείς, για να μην τρελαθείς. Εκεί που αρχίζει το Ελληνικό Πανεπιστήμιο (και ο Ελληνικός στρατός) παύει να ισχύει η λογική.

Επίσης εννοώ πως και εγώ είχα την ίδια χαρά με εσένα, ότι θα πήγαινα Πανεπιστήμιο...και θα τελείωναν τα «βάσανα» της 3ης λυκείου. Και τελικά μπήκα και κοντεύω να βγω. Τελικά δεν τρελάθηκα από τις εικόνες που είδα. Πέρασα και περνάω, όμως ωραία. Η προσωπική μου ζωή, πλούσια σαν φοιτητής. Η επιστημονική μου ζωή, μέτρια προς κάτω. Έμαθα και μαθαίνω μαθηματικά ή φυσική από δική μου θέληση και ατελείωτο προσωπικό διάβασμα (όχι τακτικές εξόδους τύπου θαμώνα σε μπαράκια ή μπουζούκια). Αυτό δεν σημαίνει ότι έχω στερηθεί την διασκέδαση..αλλά απεναντίας θεωρώ ότι είμαι εντός εποχής! Δεν χρωστάω μια στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο για την μάθηση της επιστήμης αυτής. Το Ελληνικό Πανεπιστήμιο έχει καταντήσει μόνο ένα εξεταστικό κέντρο για όσους έχουν σκονάκια και παλιά θέματα σε κάθε μάθημα. Αυτοί περνάνε (εκτός από αυτούς που έχουν γίνει μοναχοί από το διάβασμα που χτυπάνε 10άρια παντού) τα μαθήματα. Δεν είναι απλησίαστοι οι καλοί και οι άριστοι βαθμοί σε κάθε μάθημα. Απλά πρέπει να φτύσεις αίμα στο διάβασμα. Η χαρά μου κόπηκε μετά την εξεταστική του 1ου εξαμήνου που πέρασα λιγότερα από όσο είχα γράψει και όταν πήγα στο γραφείο των καθηγητών να δω τι έγινε ή με πέταξαν έξω με βρισιές ή μου είπαν το κορυφαίο: «σε κόψαμε επειδή είδαμε ότι μπορείς να πας καλύτερα τον Σεπτέμβριο» ή ότι το 1 λάθος = 1 βαθμός μείον ή ότι ο βαθμός 4.9 δεν γίνεται 5. Η χαρά μου κόπηκε όταν έφτασα σε σημείο να δώσω κάποιο μάθημα και 6 φορές για να το περάσω (δυο φορές το έτος). Η χαρά μου κόπηκε όταν είδα με την πάροδο των χρόνων πολλές αδικαιολόγητες καταλήψεις, αδικαιολόγητα χαμένες ώρες για τις φοιτητικές συνελεύσεις με άρωμα κομμάτων (κοινοβούλιο-καφενείο), αδικαιολόγητες απουσίες καθηγητών, κακούς καθηγητές σε γνώση και συμπεριφορά-ήθος, κατάργηση μαθημάτων από το πρόγραμμα σπουδών υπό «αδιευκρίνιστα» αίτια και όλα τα παραπάνω που είπα. Όλα αυτά συμβαίνουν παντού σε όλο το Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Αλλού συμβαίνουν και απερίγραπτα πράγματα...π.χ. ερωτικές συνευρέσεις φοιτητριών με καθηγητές ή φοιτητών με καθηγήτριες για να περαστεί το «καμμένο» μάθημα. Τι είναι το «καμμένο» μάθημα; Θα το μάθεις όταν γίνεις φοιτητής. :laugh: :laugh:

Ελπίζω να μην σε αποθάρρυνα. Δεν έχω τέτοιο σκοπό. Βαρέθηκα τις ένοχες σιωπές σε αυτήν την χώρα και το κρυφτούλι. Ήθελα μόνο να απομυθοποιήσω κάποια πράγματα που αφορούν το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο και να τα πω με το όνομά τους στην νέα γενιά φοιτητών (τωρινών μαθητών) σαν ένας τελειόφοιτος και αυριανός πτυχιούχος. Καλή συνέχεια morelo και «κολύμπα» στον ωκεανό όταν έρθει η ώρα... :)


Ποσο μα ποσο δικιο εχεις.....δυστυχως.....εγω θελω παιδαγωγικα ( απο αγαπη γι αυτο οχι για τον γρηγορο διορισμο) και ολα οσα ανεφερες τα ξερω γιατι ειχα την τυχη να εχω φιλους πολλους φοιτητες.και επισης συμφωνω και στο τελευταιο.με εκνευριζει και μενα αυτος ο στρουθοκαμηλισμος. να κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.ελπιζουμε σε κατι καλυτερο παντα αλλα ολο αυτο με τις κομματικες νεολαιες ειναι τοσο μα τοσο σπαστικο και αδικο για τα παιδια που θελουν με αξιοπρεπει να παρουν ενα πτυχιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Iατρική ή βιολογία.Όπου και να περάσω πάντως,θέλω μετέπειτα να ειδικευτώ στον τομέα της γενετικής.Πρώτα θα δούμε τα μόρια και μετά το πού είναι καλύτερα.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ (Κατατακτήριες)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ilias_naxos

Νεοφερμένος

Ο Ηλίασ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Εγώ ως πρώτη επιλογή θα δηλώσω φυσικοθεραπεία και αν δεν τα καταφέρω λογοθεραπεία..!

Ρε παιδια για την λογοθεραπεια στην καλαματα ξερει κανεισ τιποτα? ειναι καλη σχολη? ειναι καλες οι εγκαταστασεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

etud

Νεοφερμένος

Ο etud αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Στόχος μου? Το τμήμα βαλκανικών σλαβικών και ανατολικών σπουδών (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσ/νίκη), πρώτιστα. Και -ίσως- δεύτερη επιλογή μου το τμήμα βαλκανικών σπουδών (Φλώρινα).

Αλήθεια, εσείς πως κρίνετε την επιλογή μου? Θα υπάρχει απορρόφηση, στο μέλλον τουλάχιστον? Ή μήπως να το ξανασκεφτώ? Θα με βοηθούσε πολύ και η δική σας γνώμη, παρακαλώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foreverfreak

Διάσημο μέλος

Ο Βαγγελας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αροανία (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,618 μηνύματα.
Koιταξε να δεις, οταν εχεις θεληση και αγαπας το ακτικειμενο σου, ακομα και τον κοσμο μπορεις να φερεις αναποδα!! Επειδη πως εχω μια φιλη μου στο τμημα της Φλωρινας και ξερω αρκετα πραγματα γι αυτη τη σχολη, θα σου προτεινα να την αποφυγεις... Συγνωμη αν σου τσακιζω τα φτερα, αλλα τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα μολις τελειωσεις!! Παρολα αυτα, αν το θελεις πολυ, keep going...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top