paganini666
Δραστήριο μέλος



https://www.zino.gr/?p=photo&id=185508
Σας θυμίζει κατι αυτο; εεεε; Μήπως;
Για κοιταξτε το 4ο θεμα φετος...
Τώραα;; Κατι αρχιζετε να θυμαστε;


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostG
Εκκολαπτόμενο μέλος


Υπάρχει ένα βοήθημα μιγαδικών(Μιχαηλίδη-Στανάσιλα) που κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία, που έχει κλέψει ένα σωρό θέματα από Ρουμάνους συγγραφείς,
Δεν κάνω διαφήμιση αφού κάποιο παιδί εδώ είπε ότι το έχει αγοράσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dragonver
Εκκολαπτόμενο μέλος


Πιστεύω, λοιπόν, ότι τα φετινά θέματα ήταν απο τα πιο εύκολα που έχουν τεθεί ποτε στις πανελλαδικές εξετάσεις και ήταν ιδιαίτερα "φροντιστηριακά". Αναλυτικά έχουμε και λέμε:
1ο θέμα: Κλασσική απόδειξη και Σ-Λ χωρίς παγίδες (αν ήξερες έγραφες)
2ο θέμα: Θέμα μιγαδικών που μοιάζει πολύ με την άσκηση 3 του σχολικού στην σελίδα 123. Απλά εκεί με το μέτρο έπρεπε να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα, χωρίς να είναι τίποτα ιδιαίτερο.
3ο θέμα: Πρώτο ερώτημα ήταν ο κλασσικός "αλγόριθμος" του Fermat. Δεύτερο ερώτημα ήταν μια κλασσική άσκηση μελέτης κυρτότητας. Τρίτο ερώτημα χρησιμοποιούσες το προηγούμενο που βρήκες και λυνόταν χωρίς ιδιαίτερη σκέψη. Τέταρτο ερώτημα ήταν αυτό που είχε,ας πούμε, μια μαγκιά επειδή έπρεπε να διώξεις τους παρανομαστές. Και μετά σαν υπαρξιακό,δοκίμαζες Bolzano ή Rolle και έβγαινε με το Bolzano.
4ο θέμα: Πρώτο ερώτημα ήθελε καλή έκθεση μόνο, κατί που για κάποιον που διάβαζε, επισημαίνω διάβαζε, ήταν εύκολη υπόθεση. Δεύτερο ερώτημα πάλι καλή έκθεση. Φυσικά, επόμενο είναι να χρησιμοποιηθεί και η δοθείσα σχέση στην υπόθεση. Τώρα για τα δύο τελευταία ερωτήματα. Θα διαφωνήσω με αυτούς που λένε ότι ήταν πολύ δύσκολα για τους εξής λόγους. Ήταν υπαρξιακά ερωτήματα και είχαμε 6 επιλογές! Με μία θα έβγαινε οπωσδήποτε. Bolzano για G, Bolzano για H, Rolle για G, Rolle για Η, ΘΜΤ για G, ΘΜΤ για H. Δηλαδή σαν 4ο θέμα δεν είχε κάποια σύνθετη σκέψη που έπρεπε να γίνει ( δεν θεωρώ την εφαρμογή θεωρήματος πάνω σε υπάρχουσα συνάρτηση σύνθετη σκέψη και πιστεύω ούτε και εσείς).
Το σχόλιο για τα θέματα των Μαθηματικών το έκανα γιατί φέτος, παρόλο που στα έκανα ένα μέτρια διάβασμα (απλά μου άρεσαν τα μαθηματικά και το έψαχνα το θέμα), έγραψα 100άρι. Και επειδή είμαι ρεαλιστής θέλω να πω ότι ποτέ δεν ήμουν το πρώτο μυαλό στα Μαθηματικά, που θα μπορεί ότι του δίνουν με το που το δει να το έρθουν στο μυαλό ιδέες για να το λύσει. Το 100άρι όμως το πήρα.
Την ευκολία των θεμάτων την μαρτυρά και ο αριθμός των αριστούχων. Στο σχολείο μου, μόνο, υπήρχαν 5 100άρια, την ώρα που πέρυσι υπήρχαν σε όλη την βέροια 8 άτομα πάνω απο 18. Παραδέχομαι ότι τα περσινά θέματα ήταν τα πιο δύσκολα που έχουν τεθεί ποτέ και αν έγραφα πέρσι θα έπαιρνα γύρω στο 80. Δεν ξέρω, μάλιστα, γιατί κάποιοι μίλησαν για σταθερότητα των βάσεων στα πολυτεχνεία την ώρα που οι αριστούχοι στο συγκεκριμένο μάθημα απο 2,29% πέρσι φτάσανε το 7,81%. Αναφορικά να πω ότι το 2007 ήταν το 2,75%. Μέγαλη διαφορά. Τα στοιχεία είναι απο τα επίσημα στατιστικά.
Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να μειώσω τα παιδιά που ήταν άτυχα και δεν έγραψαν όσο περίμεναν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
freestylemachine
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zod
Δραστήριο μέλος


Λοιπόν, επειδή πλέον έμαθα την βαθμολογία μου θα καταθέσω και εγώ την άποψή μου για τα φετινά θέματα των μαθηματικών (έγραψα 100%).
Πιστεύω, λοιπόν, ότι τα φετινά θέματα ήταν απο τα πιο εύκολα που έχουν τεθεί ποτε στις πανελλαδικές εξετάσεις και ήταν ιδιαίτερα "φροντιστηριακά". Αναλυτικά έχουμε και λέμε:
1ο θέμα: Κλασσική απόδειξη και Σ-Λ χωρίς παγίδες (αν ήξερες έγραφες)
2ο θέμα: Θέμα μιγαδικών που μοιάζει πολύ με την άσκηση 3 του σχολικού στην σελίδα 123. Απλά εκεί με το μέτρο έπρεπε να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα, χωρίς να είναι τίποτα ιδιαίτερο.
3ο θέμα: Πρώτο ερώτημα ήταν ο κλασσικός "αλγόριθμος" του Fermat. Δεύτερο ερώτημα ήταν μια κλασσική άσκηση μελέτης κυρτότητας. Τρίτο ερώτημα χρησιμοποιούσες το προηγούμενο που βρήκες και λυνόταν χωρίς ιδιαίτερη σκέψη. Τέταρτο ερώτημα ήταν αυτό που είχε,ας πούμε, μια μαγκιά επειδή έπρεπε να διώξεις τους παρανομαστές. Και μετά σαν υπαρξιακό,δοκίμαζες Bolzano ή Rolle και έβγαινε με το Bolzano.
4ο θέμα: Πρώτο ερώτημα ήθελε καλή έκθεση μόνο, κατί που για κάποιον που διάβαζε, επισημαίνω διάβαζε, ήταν εύκολη υπόθεση. Δεύτερο ερώτημα πάλι καλή έκθεση. Φυσικά, επόμενο είναι να χρησιμοποιηθεί και η δοθείσα σχέση στην υπόθεση. Τώρα για τα δύο τελευταία ερωτήματα. Θα διαφωνήσω με αυτούς που λένε ότι ήταν πολύ δύσκολα για τους εξής λόγους. Ήταν υπαρξιακά ερωτήματα και είχαμε 6 επιλογές! Με μία θα έβγαινε οπωσδήποτε. Bolzano για G, Bolzano για H, Rolle για G, Rolle για Η, ΘΜΤ για G, ΘΜΤ για H. Δηλαδή σαν 4ο θέμα δεν είχε κάποια σύνθετη σκέψη που έπρεπε να γίνει ( δεν θεωρώ την εφαρμογή θεωρήματος πάνω σε υπάρχουσα συνάρτηση σύνθετη σκέψη και πιστεύω ούτε και εσείς).
Το σχόλιο για τα θέματα των Μαθηματικών το έκανα γιατί φέτος, παρόλο που στα έκανα ένα μέτρια διάβασμα (απλά μου άρεσαν τα μαθηματικά και το έψαχνα το θέμα), έγραψα 100άρι. Και επειδή είμαι ρεαλιστής θέλω να πω ότι ποτέ δεν ήμουν το πρώτο μυαλό στα Μαθηματικά, που θα μπορεί ότι του δίνουν με το που το δει να το έρθουν στο μυαλό ιδέες για να το λύσει. Το 100άρι όμως το πήρα.
Την ευκολία των θεμάτων την μαρτυρά και ο αριθμός των αριστούχων. Στο σχολείο μου, μόνο, υπήρχαν 5 100άρια, την ώρα που πέρυσι υπήρχαν σε όλη την βέροια 8 άτομα πάνω απο 18. Παραδέχομαι ότι τα περσινά θέματα ήταν τα πιο δύσκολα που έχουν τεθεί ποτέ και αν έγραφα πέρσι θα έπαιρνα γύρω στο 80. Δεν ξέρω, μάλιστα, γιατί κάποιοι μίλησαν για σταθερότητα των βάσεων στα πολυτεχνεία την ώρα που οι αριστούχοι στο συγκεκριμένο μάθημα απο 2,29% πέρσι φτάσανε το 7,81%. Αναφορικά να πω ότι το 2007 ήταν το 2,75%. Μέγαλη διαφορά. Τα στοιχεία είναι απο τα επίσημα στατιστικά.
Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να μειώσω τα παιδιά που ήταν άτυχα και δεν έγραψαν όσο περίμεναν.
Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα. Εγώ που διάβαζα όλη τη χρονιά μανιωδώς μαθηματικά κατ., γιατί μου άρεσε σαν μάθημα και ήθελα να βγάλω και ασπροπρόσωπο τον καθηγητή, απογοητεύτηκα μόλις είδα το 4ο Θέμα. Μιά ώρα ήθελες για να τα λύσεις όλα...
Για τις πολυτεχνικές σχολές, έγραψαν χειρότερα όμως φυσική κατ. Άρα, ντάξει δεν θα ανεβούν και 500 μόρια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
native_swimmer
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dragonver
Εκκολαπτόμενο μέλος


Λοιπόν παιδιά μου, επειδή έδωσα δεύτερη φορά φέτος, έχω να πω πως το τέταρτο θέμα ήταν πιο μπλεγμένο από το περσινό... και τις δύο χρονιές έγραψα κοντά στο 16.5 επειδή έκανα πατάτες στο 4 θέμα. Γενικά και πέρσι και φέτος τα 1, 2, 3 ήταν εύκολα... Αυτάαα....![]()
Το 4ο θέμα φέτος φαινόταν δύσκολο όμως δεν ήταν. Ήθελε να πας βήμα-βήμα. Πέρσι αντίθετα ήθελε τις μαγκιες του το 4ο όπως και το 3ο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
margarita
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
paganini666
Δραστήριο μέλος


Μια παρατηρηση.Ακουσα πολλους να λενε "γελοια τα θεματα","ενα ΘΜΤ ηταν πώς δεν το σκεφτηκες" ή οπως είπε καποιος οτι σε καθε διαγωνισμα υπαρχει ενα ΘΜΤ.Αυτο δεν ειναι επιχειρημα,ειναι... ασυναρτησιες.Δηλαδη εαν ενα διαγωνισμα δεν ειχε μιγαδικους εσεις θα θεωρουσατε στο 4ο θεμα εναν μιγαδικο ετσι για να υπαρχει και αυτος; Επισης ενα ΘΜΤ δεν ειναι και τοσο απλη υποθεση.Για ποια συναρτηση,σε ποιο διαστημα;Στο να κανουμε ΘΜΤ μας οδηγουν οι αναγκες και οχι το "ετσι για να γινει"!Λοιπόν, επειδή πλέον έμαθα την βαθμολογία μου θα καταθέσω και εγώ την άποψή μου για τα φετινά θέματα των μαθηματικών (έγραψα 100%).
Πιστεύω, λοιπόν, ότι τα φετινά θέματα ήταν απο τα πιο εύκολα που έχουν τεθεί ποτε στις πανελλαδικές εξετάσεις και ήταν ιδιαίτερα "φροντιστηριακά". Αναλυτικά έχουμε και λέμε:
1ο θέμα: Κλασσική απόδειξη και Σ-Λ χωρίς παγίδες (αν ήξερες έγραφες)
2ο θέμα: Θέμα μιγαδικών που μοιάζει πολύ με την άσκηση 3 του σχολικού στην σελίδα 123. Απλά εκεί με το μέτρο έπρεπε να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα, χωρίς να είναι τίποτα ιδιαίτερο.
3ο θέμα: Πρώτο ερώτημα ήταν ο κλασσικός "αλγόριθμος" του Fermat. Δεύτερο ερώτημα ήταν μια κλασσική άσκηση μελέτης κυρτότητας. Τρίτο ερώτημα χρησιμοποιούσες το προηγούμενο που βρήκες και λυνόταν χωρίς ιδιαίτερη σκέψη. Τέταρτο ερώτημα ήταν αυτό που είχε,ας πούμε, μια μαγκιά επειδή έπρεπε να διώξεις τους παρανομαστές. Και μετά σαν υπαρξιακό,δοκίμαζες Bolzano ή Rolle και έβγαινε με το Bolzano.
4ο θέμα: Πρώτο ερώτημα ήθελε καλή έκθεση μόνο, κατί που για κάποιον που διάβαζε, επισημαίνω διάβαζε, ήταν εύκολη υπόθεση. Δεύτερο ερώτημα πάλι καλή έκθεση. Φυσικά, επόμενο είναι να χρησιμοποιηθεί και η δοθείσα σχέση στην υπόθεση. Τώρα για τα δύο τελευταία ερωτήματα. Θα διαφωνήσω με αυτούς που λένε ότι ήταν πολύ δύσκολα για τους εξής λόγους. Ήταν υπαρξιακά ερωτήματα και είχαμε 6 επιλογές! Με μία θα έβγαινε οπωσδήποτε. Bolzano για G, Bolzano για H, Rolle για G, Rolle για Η, ΘΜΤ για G, ΘΜΤ για H. Δηλαδή σαν 4ο θέμα δεν είχε κάποια σύνθετη σκέψη που έπρεπε να γίνει ( δεν θεωρώ την εφαρμογή θεωρήματος πάνω σε υπάρχουσα συνάρτηση σύνθετη σκέψη και πιστεύω ούτε και εσείς).
Το σχόλιο για τα θέματα των Μαθηματικών το έκανα γιατί φέτος, παρόλο που στα έκανα ένα μέτρια διάβασμα (απλά μου άρεσαν τα μαθηματικά και το έψαχνα το θέμα), έγραψα 100άρι. Και επειδή είμαι ρεαλιστής θέλω να πω ότι ποτέ δεν ήμουν το πρώτο μυαλό στα Μαθηματικά, που θα μπορεί ότι του δίνουν με το που το δει να το έρθουν στο μυαλό ιδέες για να το λύσει. Το 100άρι όμως το πήρα.
Την ευκολία των θεμάτων την μαρτυρά και ο αριθμός των αριστούχων. Στο σχολείο μου, μόνο, υπήρχαν 5 100άρια, την ώρα που πέρυσι υπήρχαν σε όλη την βέροια 8 άτομα πάνω απο 18. Παραδέχομαι ότι τα περσινά θέματα ήταν τα πιο δύσκολα που έχουν τεθεί ποτέ και αν έγραφα πέρσι θα έπαιρνα γύρω στο 80. Δεν ξέρω, μάλιστα, γιατί κάποιοι μίλησαν για σταθερότητα των βάσεων στα πολυτεχνεία την ώρα που οι αριστούχοι στο συγκεκριμένο μάθημα απο 2,29% πέρσι φτάσανε το 7,81%. Αναφορικά να πω ότι το 2007 ήταν το 2,75%. Μέγαλη διαφορά. Τα στοιχεία είναι απο τα επίσημα στατιστικά.
Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να μειώσω τα παιδιά που ήταν άτυχα και δεν έγραψαν όσο περίμεναν.
Μια ακομη λυση για το 4δ που δε νομιζω να εχει ειπωθει και ειναι η πιο "μαθηματικα σωστη":
Διαιρωντας με ξ και α (διαφορα του 0) προκυπτει:
Τωρα μαλιστα υπαρχει ο λογος του β ερωτηματος Αρα:
Τα λεω ολα αυτα για να δειξω κατι βασικο (που με διδαξε ο Ορεστης Κατσανος καθηγητης στο σχολειο):Στα (σχολικα τουλαχιστον) μαθηματικα, οι αναγκες μας ωθουν στις ενεργειες και δεν κανουμε πραγματα "στον αερα".Κατα τη γνωμη μου δηλαδη ηταν απλώς τυχερος οποιος ελυσε την ασκηση με ενα ΘΜΤ,γιατι δεν σκεφτηκε απολυτως τιποτα,απλως ετυχε να βγαινει ΚΑΙ ετσι. Και με αυτον τον τροπο δυστυχως το θεμα ευνοουσε τους παπαγαλους οι οποιοι θα πηγαιναν με τη λογικη που ανεφερες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koyote
Νεοφερμένο μέλος


Αλλα ειχα στο πισω μερος του μυαλου μηπως βρεθει κανενας ιδιορρυθμος καθηγητης και μου κοψει κανενα μοριο...Ευτυχως οχι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος


www.davos.gr υπαρχει και εδω αυτη η λυσηΜια παρατηρηση.Ακουσα πολλους να λενε "γελοια τα θεματα","ενα ΘΜΤ ηταν πώς δεν το σκεφτηκες" ή οπως είπε καποιος οτι σε καθε διαγωνισμα υπαρχει ενα ΘΜΤ.Αυτο δεν ειναι επιχειρημα,ειναι... ασυναρτησιες.Δηλαδη εαν ενα διαγωνισμα δεν ειχε μιγαδικους εσεις θα θεωρουσατε στο 4ο θεμα εναν μιγαδικο ετσι για να υπαρχει και αυτος; Επισης ενα ΘΜΤ δεν ειναι και τοσο απλη υποθεση.Για ποια συναρτηση,σε ποιο διαστημα;Στο να κανουμε ΘΜΤ μας οδηγουν οι αναγκες και οχι το "ετσι για να γινει"!
Μια ακομη λυση για το 4δ που δε νομιζω να εχει ειπωθει και ειναι η πιο "μαθηματικα σωστη":
Διαιρωντας με ξ και α (διαφορα του 0) προκυπτει:
Τωρα μαλιστα υπαρχει ο λογος του β ερωτηματος Αρα:ΑΒΙΑΣΤΑ προκυπτει η αναγκη να θεωρησουμε μια αρχικη για να κανουμε "Rolle για την παραγουσα".Εστω F αυτη με τυπο
Με Rolle για αυτη στο [0,α] προκυπτει το ζητουμενο.Την λυση αυτη την εδωσε η αδερφη μου 2 λεπτα πριν το χτυπημα του κουδουνιου με κυριολεκτικα τρεμαμενο χερι!
Τα λεω ολα αυτα για να δειξω κατι βασικο (που με διδαξε ο Ορεστης Κατσανος καθηγητης στο σχολειο):Στα (σχολικα τουλαχιστον) μαθηματικα, οι αναγκες μας ωθουν στις ενεργειες και δεν κανουμε πραγματα "στον αερα".Κατα τη γνωμη μου δηλαδη ηταν απλώς τυχερος οποιος ελυσε την ασκηση με ενα ΘΜΤ,γιατι δεν σκεφτηκε απολυτως τιποτα,απλως ετυχε να βγαινει ΚΑΙ ετσι. Και με αυτον τον τροπο δυστυχως το θεμα ευνοουσε τους παπαγαλους οι οποιοι θα πηγαιναν με τη λογικη που ανεφερες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostG
Εκκολαπτόμενο μέλος


Καί επειδή δεν απάντησες γιά το τι έλεγα εγώ τότε, θα σου πω γιά άλλη μιά φορά αυτό που έλεγα ότι ναι τα θέματα ειδικά στα μαθηματικά ήταν ιδανικά γιά τους μη έχοντες και την καλύτερη μαθηματική σκέψη.Απόδειξη αυτού είναι η πλειάδα των μαθητών, τύποις αριστούχων, που αν όντως αισθάνονται ότι γνωρίζουν μαθηματικά, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.Μέσα στις σχολές τους θα φανούν οι αληθινές μαθηματικές τους ικανότητες.Μόνο μη χάσουν τη Ρόδο αλλά βρούν μόνο το..πήδημα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος


θες να σου βρω τοπικ που λες οι αριστουχοι ειναι ιδιοι με περσι?Τελικά rolingstones όπου σε βλέπω θα σε κυνηγάω να συμμορφωθείς όχι γιατί δεν είχες δίκιο όταν έλεγες γιά την ευκολία των θεμάτων αλλά γιατί το έλεγες με ένα τρόπο προκλητικό που ενοχλούσε τα παιδιά.Θα έχεις ακουστά αυτό που λένε ότι πολλές φορές δεν έχει τόση σημασία αυτό που λες αλλά πώς το λές!
Καί επειδή δεν απάντησες γιά το τι έλεγα εγώ τότε, θα σου πω γιά άλλη μιά φορά αυτό που έλεγα ότι ναι τα θέματα ειδικά στα μαθηματικά ήταν ιδανικά γιά τους μη έχοντες και την καλύτερη μαθηματική σκέψη.Απόδειξη αυτού είναι η πλειάδα των μαθητών, τύποις αριστούχων, που αν όντως αισθάνονται ότι γνωρίζουν μαθηματικά, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.Μέσα στις σχολές τους θα φανούν οι αληθινές μαθηματικές τους ικανότητες.Μόνο μη χάσουν τη Ρόδο αλλά βρούν μόνο το..πήδημα!

-----------------------------------------
προφητικο αυτο το μηνυμα απο την μετεπειτα πορειαοντως λαθος ειναι!!εχασα 2 μοναδες!!πφφ
-----------------------------------------
οταν θα φτασεις 3η λυκειου θα καταλαβεις οτι ηταν δυσκολα τα θεματα 2009

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MONTA
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.