panathinaikaras
Νεοφερμένο μέλος


Στη θεωρητικη χρονια τωρα την αντιμετωπιζαν σαν καθυστερημενα.........σε μας του εβαζαν μαθηματικα ενα 12 για πλακα και δεν ηξερν τιποτα..κ..ενω οι φιλολογοι ειχαν τρομερες απαιτησεις απο τους θετικους
ποσο δικιο εχεις.και με την ιδια λογικη να μην γραφουν εκθεση οι θετικοι.παντα της θεωρητικης φουλ χαιδεμενοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos1234567
Νεοφερμένο μέλος


ποσο δικιο εχεις.και με την ιδια λογικη να μην γραφουν εκθεση οι θετικοι.παντα της θεωρητικης φουλ χαιδεμενοι.
Δεν ηξεραν να βγαλουν μ.ο και τους ελεγαν δε πειραζει προσπαθειτε
Και σε εμενα την ελεγαν αν εχανα καποιον υποθετικο λογο στα αρχαια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Indiana Jones
Δραστήριο μέλος


ποσο δικιο εχεις.και με την ιδια λογικη να μην γραφουν εκθεση οι θετικοι.παντα της θεωρητικης φουλ χαιδεμενοι.
Έχεις καμία πηγή που να λέει ότι οι θεωρητικοί είναι χαϊδεμένοι; Ενώ εσείς διαβάζετε με ζήλο ιστορία,γλώσσα και αρχαία και δεν απαιτείτε εύκολα θέματα σε αυτά τα μαθήματα.Όσο για το να μην γράφουν έκθεση οι θετικοί,ασχολίαστο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος


Τώρα όσον αφορά το θεωρητική vs θετική, η θετική μπορεί παραμονές να κάτσει να διαβάσει να μάθει απ έξω κάτι, δεν είναι και τόσο δύσκολο, ενώ η θεωρητική δεν μπορεί με τίποτα να ανταπεξέλθει στα θετικά μαθήματα αν δεν έχει προσπαθήσει όλη τη χρονιά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Le Chiffre
Νεοφερμένο μέλος


Το Θέμα Α έχει καλά ερωτήματα.
Το Θέμα Β γενικά είναι εντάξει αλλά εγώ θα ζήταγα και ένα διάγραμμα.
Το Θέμα Γ είναι πανεύκολο. Μπορεί να είναι και το πιο εύκολο 3ο Θέμα όλων των εποχών.
Το Δ μοιάζει με το περσινό Γ και είναι λίγο πιο απαιτητικό.
Θα αδικηθούν όσοι από Θετική θέλουν Παιδαγωγικές και δίνουν Ιστορία. Οι υποψήφιοι δεν είναι πολλοί αλλά και πάλι θα έπρεπε ο διαγωνισμός να είναι τίμιος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
shadow
Εκκολαπτόμενο μέλος


Έχεις καμία πηγή που να λέει ότι οι θεωρητικοί είναι χαϊδεμένοι; Ενώ εσείς διαβάζετε με ζήλο ιστορία,γλώσσα και αρχαία και δεν απαιτείτε εύκολα θέματα σε αυτά τα μαθήματα.Όσο για το να μην γράφουν έκθεση οι θετικοί,ασχολίαστο.
Ε ναι δηλαδη αν επρεπε να δωσουν αρχαια η λατινικα τα παιδια της θετικης επρεπε να ευχομασταν να πεσουν παλουκια,ετσι γιατι εχει πολυ σημασια τι θα γραψεις στις πανελληνιες με το τι δασκαλος/νηπιαγωγος/γιατρος/επιστημονας θα γινεις αργοτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panathinaikaras
Νεοφερμένο μέλος


Υποτιμούν τις ικανότητες των θεωρητικών μου φαίνεται. Τα θέματα είναι βατά.
Το Θέμα Α έχει καλά ερωτήματα.
Το Θέμα Β γενικά είναι εντάξει αλλά εγώ θα ζήταγα και ένα διάγραμμα.
Το Θέμα Γ είναι πανεύκολο. Μπορεί να είναι και το πιο εύκολο 3ο Θέμα όλων των εποχών.
Το Δ μοιάζει με το περσινό Γ και είναι λίγο πιο απαιτητικό.
Θα αδικηθούν όσοι από Θετική θέλουν Παιδαγωγικές και δίνουν Ιστορία. Οι υποψήφιοι δεν είναι πολλοί αλλά και πάλι θα έπρεπε ο διαγωνισμός να είναι τίμιος.
οντως το θεμα γ ειναι αστειο.σκεψου οτι μπορει να βρεις ακροτατο χωρις να ξερεις να παραγωγιζεις αφου ειναι τριωνυμο.στο δ θεμα εχουν τρελαθει με δεντροδιαγραμματα ενω παλια ουτε που τα ακουμπαγαν.το τελευταιο παντως ερωτημα που βαλανε ξεχωριζει εστω και για 6 μορια που πιανει ο καλος καθως ειναι ξυπνητζιδικη η διατυπωση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος


Να υπενθυμίσω ότι έδιναν και θεωρητικοί σήμερα και φαίνονται εύκολα σε εσάς τους θετικούς;
Πρωτα απο ολα δεν εχουμε ιδια υλη με τα παιδια που δινουν μαθηματικα γενικης(μονο το 1ο κεφαλαιο ειναι κοινο).Τα θεματα ηταν βατα και βγαινανε.Αν θελανε για μαθηματικα γενικης μπορουσαν να το δυσκολεψουν πολυ περισσοτερο,αλλα δεν το κανανε.
Επιπλεον τι παει να πει το οτι δινουν και οι θεωρητικοι; Και εμεις της θετικης δινουμε εκθεση,αλλα θεματα κοινα εχουμε με τα παιδια της θεωρητικης(που οτι και να λεμε την γλωσσα την χειριζεστε καλυτερα απο μας)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος


Ρε άγγελε τώρα σοβαρά; συγκρίνεις μαθηματικά με έκθεση; εγώ στη ζωή μου δε θα ξαναδώ μαθηματικά, εσύ αναγκαστικά καθημερινά χειρίζεσαι τον λόγο, δεν μπορείς να μιλάς με τύπους και αριθμούς (ή μάλλον γράμματα, γιατί όσο προχωρούν οι τάξεις τόσο λιγότεροι αριθμοί εμφανίζονται στα μαθηματικά). Η έκθεση είναι αναγκαίο να μαθαίνεται από όλους.Πρωτα απο ολα δεν εχουμε ιδια υλη με τα παιδια που δινουν μαθηματικα γενικης(μονο το 1ο κεφαλαιο ειναι κοινο).Τα θεματα ηταν βατα και βγαινανε.Αν θελανε για μαθηματικα γενικης μπορουσαν να το δυσκολεψουν πολυ περισσοτερο,αλλα δεν το κανανε.
Επιπλεον τι παει να πει το οτι δινουν και οι θεωρητικοι; Και εμεις της θετικης δινουμε εκθεση,αλλα θεματα κοινα εχουμε με τα παιδια της θεωρητικης(που οτι και να λεμε την γλωσσα την χειριζεστε καλυτερα απο μας)
Και για να ξεκαθαρίσουμε και κάτι άλλο (πάλι). ΔΕΝ εξαρτάται από την κατεύθυνση το πόσο καλά χειρίζεται κάποιος τη γλώσσα. Σε κάποιους είναι έμφυτο και από κει και πέρα ο καθένας μπορεί να το εξασκήσει μόνος του διαβάζοντας, γράφοντας κλπ. Αν ήταν έτσι οι θεωρητικοί θα γράφανε όλοι βαθμαρες στην έκθεση. Αν εχουμε πλεονέκτημα σε κάτι ως προς την έκθεση, είναι τα ετυμολογικά, γιατί εμείς μαθαίνουμε ρίζες, και το γεγονός ότι διαβάζουμε πάρα πολλές πηγές, που κάποιους ίσως μας βοηθά να βελτιώσουμε το επίπεδο λόγου μας, ίσως και όχι. Προσωπικά απλά με βοήθησε να καταλαβαίνω ευκολότερα κείμενα που πχ στις αρχές της Β Λυκείου χρειαζόμουν πολλές φορές να τα διαβάσω. Όμως ακριβώς επειδή οι θεωρητικοί διαβάζουμε τοοοοσα πολλά και μαθαίνουμε να βάζουμε σάλτσες, αυτό πολλές φορές αποτυπώνεται και στην έκφρασή μας. Δες εμενα για παράδειγμα, για να πω δυο πράγματα σου έχω γράψει ολόκληρο κειμενικό τοίχο.
Από την άλλη οι θετικοί αναπτύσσετε την ικανότητα συγκροτημένης, απλής και εύστοχης σκέψης και έχετε πιο μεστό λόγο. Απλά, λιτά, μεστά. Το λακωνιζειν εστί φιλοσοφείν (μάλλον εγώ δεν είμαι φιλόσοφος).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος


Ρε άγγελε τώρα σοβαρά; συγκρίνεις μαθηματικά με έκθεση; εγώ στη ζωή μου δε θα ξαναδώ μαθηματικά, εσύ αναγκαστικά καθημερινά χειρίζεσαι τον λόγο, δεν μπορείς να μιλάς με τύπους και αριθμούς (ή μάλλον γράμματα, γιατί όσο προχωρούν οι τάξεις τόσο λιγότεροι αριθμοί εμφανίζονται στα μαθηματικά). Η έκθεση είναι αναγκαίο να μαθαίνεται από όλους.
Και για να ξεκαθαρίσουμε και κάτι άλλο (πάλι). ΔΕΝ εξαρτάται από την κατεύθυνση το πόσο καλά χειρίζεται κάποιος τη γλώσσα. Σε κάποιους είναι έμφυτο και από κει και πέρα ο καθένας μπορεί να το εξασκήσει μόνος του διαβάζοντας, γράφοντας κλπ. Αν ήταν έτσι οι θεωρητικοί θα γράφανε όλοι βαθμαρες στην έκθεση. Αν εχουμε πλεονέκτημα σε κάτι ως προς την έκθεση, είναι τα ετυμολογικά, γιατί εμείς μαθαίνουμε ρίζες, και το γεγονός ότι διαβάζουμε πάρα πολλές πηγές, που κάποιους ίσως μας βοηθά να βελτιώσουμε το επίπεδο λόγου μας, ίσως και όχι. Προσωπικά απλά με βοήθησε να καταλαβαίνω ευκολότερα κείμενα που πχ στις αρχές της Β Λυκείου χρειαζόμουν πολλές φορές να τα διαβάσω. Όμως ακριβώς επειδή οι θεωρητικοί διαβάζουμε τοοοοσα πολλά και μαθαίνουμε να βάζουμε σάλτσες, αυτό πολλές φορές αποτυπώνεται και στην έκφρασή μας. Δες εμενα για παράδειγμα, για να πω δυο πράγματα σου έχω γράψει ολόκληρο κειμενικό τοίχο.
Από την άλλη οι θετικοί αναπτύσσετε την ικανότητα συγκροτημένης, απλής και εύστοχης σκέψης και έχετε πιο μεστό λόγο. Απλά, λιτά, μεστά. Το λακωνιζειν εστί φιλοσοφείν (μάλλον εγώ δεν είμαι φιλόσοφος).
Συγγνωμη ρε στεφη αλλα τι το δυσκολο εχει να παραγωγιζεις μια συναρτηση ή να πολλαπλασιαζεις πανω κατω(σε ενα κλασμα)με το συζυγη του; Και απεξω να το μαθεις το κανεις.Αυτο με την χρηση της γλωσσας το λεω γιατι εμεις απο το πρωι μεχρι το βραδυ ειμαστε με κατι εξισωσεις και τυπους στο μυαλο.
Συν οτι η υλη των μαθηματικων γενικης ειναι πολυ μικρη οποτε μεσα στην χρονια την βγαζεις ανετα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος


Να συμπληρώσω ότι τα 2/3 της ύλης, δηλαδή οι πιθανότητες και η στατιστική, είναι πολύ ενδιαφέροντα κεφάλαια και απ' όσο γνωρίζω είναι ανεξάρτητα από τα μαθηματικά προηγούμενων ετών που σημαίνει ότι μπορείς να τα μάθεις μέσα σε ένα χρόνο χωρίς να ψάχνεσαι με κενά άλλων ετών. Και είναι και κεφάλαια που είναι χρήσιμο να τα έχει κάνει ο οποιοσδήποτε γιατί η στατιστική, σε αντίθεση με την άλγεβρα ή την τριγωνομετρία, χρειάζεται και στην καθημερινότητα. Οι πιθανότητες όχι τόσο αλλά μοιάζουν με κουιζάκια οι ασκήσεις τουςΤο «δύσκολο» κεφάλαιο είναι οι παράγωγοι και πάλι, αν προσπαθήσει κανείς, μπορεί να το καταλάβει. Λίγοι κανόνες και ελάχιστη προσπάθεια χρειάζονται.
Γιεπ ολα στην γ τα μαθαινεις οποτε δεν τιθεται ζητημα για κενα,οπως και στις παραγωγους ακροτατα μονοτονιες κλπ.Οποτε μπορεις να θεωρησεις και τα 2,5/3
Στο μονο που μπορεις να εχεις κενα ειναι επιλυση εξισωσεων, ανισωσεων και στις πραξεις(+γραφικη παρασταση)

Οπως και να εχει ας το αφησουμε εδω γιατι βγαινουμε off
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos1234567
Νεοφερμένο μέλος


Απλώς, ain't nobody got time for maths στην Γ Λυκείου, είτε είναι ευκολα είτε δύσκολα. Όπως κι οι θετικοί δε μαθαίνουν ιστορία.
Ολη σου η υπαρξη ειναι πανω στα μαθηματικα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Indiana Jones
Δραστήριο μέλος


Ολη σου η υπαρξη ειναι πανω στα μαθηματικα....
Και εσύ ό,τι λες και σκέφτεσαι το κάνεις με τη γλώσσα.Χωρίς γλώσσα δεν υπάρχουν μαθηματικά.
Off topic
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panathinaikaras
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Indiana Jones
Δραστήριο μέλος


ποια γλωσσα ρε μαγκες λετε???δηλαδη μπορει να ναι καποιος αγριμι,να βριζει αισχρα και να ναι πανεξυπνος στα μαθηματικα,ευστροφος κτλπ γτ να τον αποκλειεις απο το πολυτεχνειο αν δεν ξερει να εκφραστει???αστειο συστημα και το ξερετε πολυ καλα
Δεν είπα αυτό.Μπορεί να περάσει όπου θέλει κάποιος αλλά χωρίς γλώσσα δεν θα τα καταφέρει στη δουλειά του.Τέλος πάντων δεν θέλω να ανοίξω πάλι κουβέντα για θεωρητική vs θετική γιατί είναι ισάξιες.Όποιος θέλει,υπάρχει θέμα θεωρητική vs θετική vs τεχνολογική!Να γράψετε εκεί τις απόψεις σας!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
shadow
Εκκολαπτόμενο μέλος


οτι εγω στο τι ειναι πλατος μιας κλασης
εγραψα μονο οτι ειναι η διαφορα του ανωτερου απο το κατωτερο ακρο της κλασης και οχι ολη την παραγραφο.Επρεπε να την γραψουμε ολη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Le Chiffre
Νεοφερμένο μέλος


Όχι, αυτό που έγραψες αρκεί.Ωραια μεσα σε ολα τα σχετικα/ασχετα να πω κατι γι αυτα που γραψαμε
οτι εγω στο τι ειναι πλατος μιας κλασης
εγραψα μονο οτι ειναι η διαφορα του ανωτερου απο το κατωτερο ακρο της κλασης και οχι ολη την παραγραφο.Επρεπε να την γραψουμε ολη;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.