[19/06/2020] Κοινωνιολογία Ανθρωπιστικών Σπουδών

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ποτε λετε να βγουν τώρα οι βαθμολογίες με βαση προηγουμενα ετη?( ναι ξερω οτι πρεπει να τελειωσουν πρωτα οι πανελληνιες αλλα μαρεσει να βλεπω και πολυ μπροστα μερικες φορες 😅)

Σε 10 μέρες περίπου μετά το τελευταίο μάθημα των πανελλαδικών.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Χωρίς τα ειδικά βγαίνουν οι βαθμολογίες αρχικά.
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Βασικα το ιδιο λεμε απλα εσυ θεωρεις οτι τα παιδια εχουν κριτικη σκεψη αλλα δεν την εχουν δειξει ακομα επειδη τους εμποδιζει το σχολειο. Το αν εχουν ή οχι κριτικη σκεψη θα φανει στο πανεπιστημιο οπου ουκ ολιγοι μαθητες εχουν περασει με 17 και 18 αλλα στην συνεχεια δυσκολευονται να προσαρμοστουν (και μερικες φορες δεν τα καταφερνουν) στον τροπο διαβασματος που βασιζεται στην κατανοηση της ιδεας και οχι στην στειρα παπαγαλια.
Αμφισβητω το οτι δεν καταφερνουν να προσαρμοστουν στις σχολες, προφανως ενα τετοιο παιδι εχει καποιο αλλο θεμα που θα λυθει με ψυχολογο ισως και δεν ειναι θεμα κριτικης σκεψης.Επισης αριστουχοι δεν ειναι παιδια του 17-18.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
δηλαδη σε 2 μιση βδομάδες θα ξέρουμε βαθμολογίες;;; αγχώθηκα😅
Ναι καθε φορα νομιζω 10-15 μερες βγαινουν απο το τελευταιο μαθημα! Υπομονη τουλαχιστον θα βγουν συντομα απο το να περιμεναν τα παιδια κανενα μηνα. Ολα καλα θα πανε! :)
 

Leukosrinokeros

Νεοφερμένος

Η Leukosrinokeros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Γενικα εμενα μου αρεσαν τα θεμετα κοινωνιολογιας οπως και στα αρχαια και στη γλωσσα απλα ηταν διαβαθμιδμενης δυσκολιας οπως ειναι αναμενομενο αφου ειναι πανελληνιες.

Την τεταρτη που δινουμε ιστορια μπορει να μου πει καποιος τα σος;
 

Natassa02

Νεοφερμένος

Η Natassa02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Μηπως γνωριζετε αν θα κοψουν οι βαθμολογητες σε περιπτωση που γραψεις περισσοτερα απο αυτο που χρειαζεται; γιατι στον ορισμο της πολιτικης αλλοτριωσης εμας η καθηγητρια μας τον εδωσε και με τις αλλες 2 παραγραφους απο κατω γι'αυτο και τις εγραψα..
 

iason

Νεοφερμένος

Ο iason αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Αμφισβητω το οτι δεν καταφερνουν να προσαρμοστουν στις σχολες, προφανως ενα τετοιο παιδι εχει καποιο αλλο θεμα που θα λυθει με ψυχολογο ισως και δεν ειναι θεμα κριτικης σκεψης.Επισης αριστουχοι δεν ειναι παιδια του 17-18.
Μαλλον πρεπει να χεις τελειωσει καποιο ακρως θεωρητικο τμημα για να τα λες αυτα ή εισαι ακομα μαθητρια. Ο ψυχολογος δεν εχει καμια δουλεια σε αυτο που ανεφερα. Το προβλημα ειναι η ελλειψη κριτικης σκεψης που καλλιεργειται απο το σχολειο και ριζωνει με τα χρονια απο διαφορες καθημερινες συνηθειες οπως το διαδικτυο που τα δινει πλεον ολα ετοιμα και δεν παιδευεται καθολου ο νους. Και φυσικα 17 ειναι αριστουχος, τουλαχιστον ηταν πριν 10 χρονια γιατι πλεον τα θεματα ειναι αρκετα πιο βατα αλλα παρολα αυτα βλεπουμε οτι τα παιδια δεν μπορουν να γραψουν.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Και σε φροντιστήρια είδα να συνεχίζουν τον ορισμό της πολιτικής αλλοτρίωσης, συμπεριλαμβάνοντας τα κομμάτια που αναφέρεις
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Μαλλον πρεπει να χεις τελειωσει καποιο ακρως θεωρητικο τμημα για να τα λες αυτα ή εισαι ακομα μαθητρια. Ο ψυχολογος δεν εχει καμια δουλεια σε αυτο που ανεφερα. Το προβλημα ειναι η ελλειψη κριτικης σκεψης που καλλιεργειται απο το σχολειο και ριζωνει με τα χρονια απο διαφορες καθημερινες συνηθειες οπως το διαδικτυο που τα δινει πλεον ολα ετοιμα και δεν παιδευεται καθολου ο νους. Και φυσικα 17 ειναι αριστουχος, τουλαχιστον ηταν πριν 10 χρονια γιατι πλεον τα θεματα ειναι αρκετα πιο βατα αλλα παρολα αυτα βλεπουμε οτι τα παιδια δεν μπορουν να γραψουν.
Αυτο που εγραψα ειναι οτι αν ενα παιδι δε μπορει να ανταπεξελθει στη σχολη (εσυ συγκεκριμενα ειπες μερικοι δεν τα καταφερνουν) τοτε δεν ειναι θεμα ικανοτητας, ειναι καποιο αλλο θεμα πχ αναβλητικοτητα που λυνεται με ειδικο. Πρωτη φορα ακουω να εχει γραψει καποιος 18 και να μη μπορει να τελειωσει σχολη απο θεωρητικη επειδη 'δεν εχει κριτικη σκεψη'. Το 17 δεν ειναι αριστουχος, ειναι πολυ καλος μαθητης. Επισης εσυ μιλησες για αριστουχους που δε μπορουν να τελειωσουν σχολη. Προσωπικα τελειωσα νομικη και δεν ξερω ουτε εναν που δεν καταφερε, για λογους ικανοτητων, να τελειωσει τη σχολη. Οσοι καθυστερησαν ηταν για αλλους λογους και θα επρεπε/πρεπει να πανε σε καποιο ειδικο να τους βοηθησει. Δυσκολια προσαρμογης υπηρξε στην αρχη ακομη και απο παιδια που τηνε εβγαλαν με 8,5 ( οπως εγω) και δεν εχει να κανει με την ελλειψη κριτικης σκεψης αλλα με το οτι μπαινεις σε νεο αντικειμενο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μηπως γνωριζετε αν θα κοψουν οι βαθμολογητες σε περιπτωση που γραψεις περισσοτερα απο αυτο που χρειαζεται; γιατι στον ορισμο της πολιτικης αλλοτριωσης εμας η καθηγητρια μας τον εδωσε και με τις αλλες 2 παραγραφους απο κατω γι'αυτο και τις εγραψα..
Οταν εδινα εγω, η καθηγητρια μου που ηταν χρονια βαθμολογητρια μου ειχε πει οτι δεν κοβουν αν εχεις γραψει ελαχιστα περιττα, με την προυποθεση να ειναι καπως σχετικα. Αν γραψεις κατι που δειχνει οτι δεν ξερεις να ξεχωρισεις τι ρωταει το θεμα, τοτε θα επηρεασει αρνητικα (σε ενα επομενο θεμα μπορει να σ κοψουν παραπανω πχ) αλλα σπανια να σου κοψουν γ την ιδια ερωτηση στην οποια εγραψες περιττα.
 

Serotonin

Νεοφερμένος

Η Χαρά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Κοινωνιολογια και παπαγαλια δεν νοειται. Η εξεταση θα πρεπε να στηριζεται πανω σε κριτικη σκεψη με βαση την θεωρια και σε case studies. Οποιος περασει τριτοβαθμια και κανει το σχετικο μαθημα θα καταλαβει. Επισης λατινικα και κειμενα ειχαν πολυ μεγαλυτερη δυσκολια απο το μαθημα της κοινωνιολογιας. Στα λατινικα επειδη πραγματικα επρεπε να ξες 20 κειμενα παπαγαλια απο συντακτικο μεχρι γραμματικη και γενη και στην λογοτεχνια επειδη η βαθμολογιση ηταν εντελως αυθαιρετη καθως βασιζοταν στην κριση του εκαστοτε εξεταστη, εχω δει περιπτωσεις οπου ο ενας βαθμολογητης ειχε βαλει 12 και ο αλλος 19

Γενικά ναι, συμφωνώ, αλλά καλώς ή κακώς τώρα στις πανελλήνιες χρειάζεται παπαγαλία.

Πράγματι δεν υπάρχουν 🆘 θέματα. Μπορούμε να κάνουμε κάποιες εικασίες αλλά σίγουρα δεν μας εγγυάται κανεις ότι θα είμαστε ορθοί. Στην περίπτωση σου Serotonin, ένα μάθημα έμεινε ακόμα η αγαπημένη Ιστορία. Ελπίζω να έγραψες όσο καλύτερα μπορούσες και με δικά σου λόγια που λες αν έχεις γραψει ό,τι απαιτεί η ερώτηση σωστά είναι. Μπορεί να χάσεις ελάχιστα μόρια αλλά η απάντηση είναι ορθή.

Εννοείται ότι δεν είναι σίγουρο ότι κάτι θα πέσει απλά και μόνο επειδή είναι σος! Εξήγησα και εγώ προηγουμένως τι εννοώ με αυτό με το παράδειγμα που έδωσα με την γέννηση της κοινωνιολογίας, που είναι το πρώτο μάθημα στο βιβλίο :) Μακάρι να μη χάσω πολλά μόρια, εντάξει τώρα στη τελική ό,τι έγινε, έγινε!
 

iason

Νεοφερμένος

Ο iason αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Αυτο που εγραψα ειναι οτι αν ενα παιδι δε μπορει να ανταπεξελθει στη σχολη (εσυ συγκεκριμενα ειπες μερικοι δεν τα καταφερνουν) τοτε δεν ειναι θεμα ικανοτητας, ειναι καποιο αλλο θεμα πχ αναβλητικοτητα που λυνεται με ειδικο. Πρωτη φορα ακουω να εχει γραψει καποιος 18 και να μη μπορει να τελειωσει σχολη απο θεωρητικη επειδη 'δεν εχει κριτικη σκεψη'. Το 17 δεν ειναι αριστουχος, ειναι πολυ καλος μαθητης. Επισης εσυ μιλησες για αριστουχους που δε μπορουν να τελειωσουν σχολη. Προσωπικα τελειωσα νομικη και δεν ξερω ουτε εναν που δεν καταφερε, για λογους ικανοτητων, να τελειωσει τη σχολη. Οσοι καθυστερησαν ηταν για αλλους λογους και θα επρεπε/πρεπει να πανε σε καποιο ειδικο να τους βοηθησει. Δυσκολια προσαρμογης υπηρξε στην αρχη ακομη και απο παιδια που τηνε εβγαλαν με 8,5 ( οπως εγω) και δεν εχει να κανει με την ελλειψη κριτικης σκεψης αλλα με το οτι μπαινεις σε νεο αντικειμενο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Και ομως υπαρχουν απειρες τετοιες περιπτωσεις που ο μαθητης εχει μαθει να του δινουν στο πιατο τι να διαβασει, απο που εως που να απαντησει και οταν ερχεται αντιμετωπος με την απεραντη υλη του πανεπιστημιου δεν μπορει να κρινει ποια ειναι η κεντρικη ιδεα του μαθηματος,πού να επικεντρωθει και πώς να αναλυσει. Εχεις αυτην την αποψη επειδη τελειωσες νομικη οπου ενα 80% της σχολης ειναι η αποστηθιση, προφανως και το 90% των φοιτητων θα ειχαν φωτογραφικη μνημη που τους βοηθησε και στην εισαγωγη αλλα και στο να βγαλουν την σχολη χωρις να αναιρει το γεγονος οτι εκει μεσα δεν ηταν οι καλυτεροι. Το ιδιο ισχυει και στην ιατρικη (με περισσοτερη εφαρμογη προφανως). Μην παιρνεις ως μπουσουλα τις περιζητητες σχολες γιατι κατω απο αυτες τις 5-6 βρισκεται ο κυριος ογκος των φοιτητων. Τελος, ενας πολυ καλος μαθητης ειναι και του 15 και του 16 εσυ μαλλον αναφερεσε στους πρωτους των πρωτων εκει μαλλον εγκειται ο πυρηνας της διαφωνιας μας καθως αντιλαμβανομαστε διαφορετικα τα δεδομενα.
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Και ομως υπαρχουν απειρες τετοιες περιπτωσεις που ο μαθητης εχει μαθει να του δινουν στο πιατο τι να διαβασει, απο που εως που να απαντησει και οταν ερχεται αντιμετωπος με την απεραντη υλη του πανεπιστημιου δεν μπορει να κρινει ποια ειναι η κεντρικη ιδεα του μαθηματος,πού να επικεντρωθει και πώς να αναλυσει. Εχεις αυτην την αποψη επειδη τελειωσες νομικη οπου ενα 80% της σχολης ειναι η αποστηθιση, προφανως και το 90% των φοιτητων θα ειχαν φωτογραφικη μνημη που τους βοηθησε και στην εισαγωγη αλλα και στο να βγαλουν την σχολη χωρις να αναιρει το γεγονος οτι εκει μεσα δεν ηταν οι καλυτεροι. Το ιδιο ισχυει και στην ιατρικη (με περισσοτερη εφαρμογη προφανως). Μην παιρνεις ως μπουσουλα τις περιζητητες σχολες γιατι κατω απο αυτες τις 5-6 βρισκεται ο κυριος ογκος των φοιτητων. Τελος, ενας πολυ καλος μαθητης ειναι και του 15 και του 16 εσυ μαλλον αναφερεσε στους πρωτους των πρωτων εκει μαλλον εγκειται ο πυρηνας της διαφωνιας μας καθως αντιλαμβανομαστε διαφορετικα τα δεδομενα.
To κλασικο με τη νομικη. Ολοι θεωρουν οτι ειναι σχολη αποστηθισης. Αφου εσυ ξερεις καλυτερα απο μενα, εμενα ο λογος μου περισσευει. FYI, στη νομικη τουλαχιστον Αθηνας, εξεταζομαστε μονο σε πρακτικα θεματα (case studies/scenarios) και καμια θεωρητικη ερωτηση. Πρακτικα εκτασης Α4 στα περισσοτερα.
 

iason

Νεοφερμένος

Ο iason αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
To κλασικο με τη νομικη. Ολοι θεωρουν οτι ειναι σχολη αποστηθισης. Αφου εσυ ξερεις καλυτερα απο μενα, εμενα ο λογος μου περισσευει.
Οντας αποφοιτος οικονομικων και εχοντας ασχοληθει με 6-7 μαθηματα νομικης (προφανως δεν συγκρινω τις νομικες μου γνωσεις) οτι ειχε να κανει με δικαιο το μεγαλυτερο ποσοστο του ηταν η αποστηθιση δυσνοητων εννοιων εκφρασμενα με ξυλινη ορολογια. Αντιθετα παλι τα καθαρα οικονομικα μαθηματα θελανε συνδιαστικη κατανοηση επιστημων οπως δικαιο,κοινωνιολογια,ανθρωπολογια,μαθηματικα,μαρκετινγκ,λογιστικη κτλ κτλ. Οποτε ναι δεν μπορω να υιοθετησω την αποψη σου.
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Οντας αποφοιτος οικονομικων και εχοντας ασχοληθει με 6-7 μαθηματα νομικης (προφανως δεν συγκρινω τις νομικες μου γνωσεις) οτι ειχε να κανει με δικαιο το μεγαλυτερο ποσοστο του ηταν η αποστηθιση δυσνοητων εννοιων εκφρασμενα με ξυλινη ορολογια. Αντιθετα παλι τα καθαρα οικονομικα μαθηματα θελανε συνδιαστικη κατανοηση επιστημων οπως δικαιο,κοινωνιολογια,ανθρωπολογια,μαθηματικα,μαρκετινγκ,λογιστικη κτλ κτλ. Οποτε ναι δεν μπορω να υιοθετησω την αποψη σου.
Tα νομικα μαθηματα που διδασκονται σε σχολες οικονομικων οπως και σε αλλες, δεν εξεταζονται με τον ιδιο τροπο που εξεταζονται στη νομικη. Δεν ξερω τι θεμα εχεις με τις θεωρητικες σχολες, δε σε αναγκαζει κανεις να συναναστρεφεσαι ατομα που θεωρεις εσυ κατωτερα σου επειδη ειναι απο θεωρητικη. Θα περιμενα απο αποφοιτο οικονομικων να εχει πιο κριτικη σκεψη, εσυ δηλωνεις πραγματα που δεν ξερεις καν. Επισης, δε θα μπω στη διαδικασια να σχολιασω τα οικονομικα, αλλα να ξερεις οτι οσο διαθεματικα και να ειναι θεωρουνται ευκολοτερη σχολη απο πολλες αλλες. Τελος παντων, ας σταματησει η συζητηση γιατι σπαμαρονται και παιδια που μπαινουν για τις πανελληνιες.
 

iason

Νεοφερμένος

Ο iason αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Tα νομικα μαθηματα που διδασκονται σε σχολες οικονομικων οπως και σε αλλες, δεν εξεταζονται με τον ιδιο τροπο που εξεταζονται στη νομικη. Δεν ξερω τι θεμα εχεις με τις θεωρητικες σχολες, δε σε αναγκαζει κανεις να συναναστρεφεσαι ατομα που θεωρεις εσυ κατωτερα σου επειδη ειναι απο θεωρητικη. Θα περιμενα απο αποφοιτο οικονομικων να εχει πιο κριτικη σκεψη, εσυ δηλωνεις πραγματα που δεν ξερεις καν. Τελος παντων, ας σταματησει η συζητηση γιατι σπαμαρονται και παιδια που μπαινουν για τις πανελληνιες.
Α καλα. Δεν εχω κανενα θεμα με τις θεωρητικες σχολες εσυ εβγαλες αυθαιρετα αυτο το συμπερασμα. Μαλλον καποιος αλλος χρειαζεται περισσοτερο την κριτικη σκεψη και καλυτερα να αφησεις στην ακρη την αισθηση περι ανωτεροτητας σχολης. Για να εκφερω αποψη προφανως και γνωριζω αλλιως δεν θα σχολιαζα. Επιπλεον, ολα τα μαθηματα νομικης τα εξεταστικα με τουλαχιστον μια ερωτηση case study οποτε παλι προβαινεις σε συμπερασματα χωρις να γνωριζεις. Τελος, το 70% των φοιτητων των παλιων ΤΕΙ (για να κλεισω την ολη συζητηση) δεν τελειωνε την σχολη του.Οποτε για ξανα πες μου για μαθησιακες δυσκολιες. I am out.
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Α καλα. Δεν εχω κανενα θεμα με τις θεωρητικες σχολες εσυ εβγαλες αυθαιρετα αυτο το συμπερασμα. Μαλλον καποιος αλλος χρειαζεται περισσοτερο την κριτικη σκεψη και καλυτερα να αφησεις στην ακρη την αισθηση περι ανωτεροτητας σχολης. Για να εκφερω αποψη προφανως και γνωριζω αλλιως δεν θα σχολιαζα. Επιπλεον, ολα τα μαθηματα νομικης τα εξεταστικα με τουλαχιστον μια ερωτηση case study οποτε παλι προβαινεις σε συμπερασματα χωρις να γνωριζεις. Τελος, το 70% των φοιτητων των παλιων ΤΕΙ (για να κλεισω την ολη συζητηση) δεν τελειωνε την σχολη του.Οποτε για ξανα πες μου για μαθησιακες δυσκολιες. I am out.
Καλο θα ηταν να προσεχεις τι γραφεις. Εσυ εγραψες για μερικους αριστουχους που δεν καταφερνουν να τελειωσουν τη σχολη. Πώς ξαφνικα πηγες στο οτι καποιοι φοιτητες ΤΕΙ δεν τελειωσαν τη σχολη τους με ξεπερνα. Εγω μιλησα για αριστουχους εξαρχης επειδη ετσι εγραψες εσυ πιο πανω και οχι για φοιτητες ΤΕΙ.
 

iason

Νεοφερμένος

Ο iason αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Καλο θα ηταν να προσεχεις τι γραφεις. Εσυ εγραψες για μερικους αριστουχους που δεν καταφερνουν να τελειωσουν τη σχολη. Πώς ξαφνικα πηγες στο οτι καποιοι φοιτητες ΤΕΙ δεν τελειωσαν τη σχολη τους με ξεπερνα. Εγω μιλησα για αριστουχους εξαρχης επειδη ετσι εγραψες εσυ πιο πανω και οχι για φοιτητες ΤΕΙ.
Εγω εγραψα αριστουχους που εβγαλαν 17-18 και εσυ μετα μου λες αυτοι δεν ειναι αριστουχοι κτλ κτλ. Τελικα ο αερας ανωτεροτητας ειναι εμφυτος σε ολους τους φοιτητες νομικης,ιατρικης απο οτι βλεπω. Με μια σου λεξη τσουβαλιασες ολα τα ΤΕΙ και τους φοιτητες τους.Να σε πληροφορησω υπηρχαν ΤΕΙ με 16 και 17 χιλιαδες μορια αλλα να υποθεσω για σενα μαλλον δεν ειναι αρκετα. Τελος παντων, συμφωνουμε οτι διαφωνουμε δεν θα το συνεχισω. (υστερογραφο: δεν τελειωσα ΤΕΙ)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top