[19/06/2020] Κοινωνιολογία Ανθρωπιστικών Σπουδών

ΘανάσοςG4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΘανάσοςG4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών Μακεδονίας. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Πάντως νομίζω πως αν και ήταν εύκολα θέματα , δεν θα έχουμε τα αίσχη που είχαμε κάθε χρόνο με Λατινικά όπου καθένας έγραφε το σίγουρο 18.Δηλαδή ήταν εύκολα θέματα αν διάβασες μέσα στη χρονιά.Υπάρχουν όμως παιδιά που δεν άνοιξαν βιβλίο και ενδεχομένως θα δυσκολευτούν. Αυτά τα ίδια παιδιά γράφανε 15 στα Λατινικά επειδή ήταν για γέλια.Αν και αυτό είναι μια προσωπική εκτίμηση.
 

valantis21

Δραστήριο μέλος

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 611 μηνύματα.
θεωρειτε θα κοψουν μοναδες αν αντι για καποιες λεξεις εγραψα συνωνυμες.π.χ διεθνη παγκοσμια κτλ? γιατι καποια δεν το εχω ΑΚΡΙΒΩΣ οπως στο σχολικο,,και στην απαντηση για την θρησκεια εβαλα και το κομματι για τον θρησκευτικο λογο..αν βαλεις επιπελεον κοβουν?
 
Τελευταία επεξεργασία:

ΘανάσοςG4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΘανάσοςG4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών Μακεδονίας. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
θεωρειτε θα κοψουν μοναδες αν αντι για καποιες λεξεις εγραψα συνωνυμες.π.χ διεθνη παγκοσμια κτλ? γιατι καποια δεν το εχω ΑΚΡΙΒΩΣ οπως στο σχολικο

Δεν νομίζω. Αυτό δεν θα το κόβανε στην Ιστορία , θα το κόψουν στην Κοινωνιολογία που υποτίθεται απαιτείται λιγότερη παπαγαλία ;
 

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
Ρε παιδιά μην είστε τόσο υπερβολικοί. Αν είναι συνώνυμη λέξη και βγαίνει το ίδιο νόημα δεν πρόκειται να σας κόψουν μονάδες. Εκτός αν πέσετε σε πολύ ιδιότροπο διορθωτή όπου και εκεί δεν πρόκειται να κόψει αρκετές μονάδες, θα κόψει ελάχιστα έως καθόλου..
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
θεωρειτε θα κοψουν μοναδες αν αντι για καποιες λεξεις εγραψα συνωνυμες.π.χ διεθνη παγκοσμια κτλ? γιατι καποια δεν το εχω ΑΚΡΙΒΩΣ οπως στο σχολικο,,και στην απαντηση για την θρησκεια εβαλα και το κομματι για τον θρησκευτικο λογο..αν βαλεις επιπελεον κοβουν?
Για συνώνυμες δεν θα κόψουν, και για το ένα κομμάτι έξτρα επίσης. Αρκεί βέβαια, να μην γράφεις κατεβατά άχρηστα πράγματα. Καθώς δίνεις την εντύπωση πως δεν μπορείς να διακρίνεις μεταξύ αυτών που απαιτούνται και εκείνων που είναι άλλο θέμα. Για το θρησκευτικό λόγο που συμπλήρωσες δεν νομίζω να υπάρχει θέμα :)
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Αν συνεχιστεί έτσι, και τα επόμενα χρόνια, βλέπω να διαμαρτύρονται οι μαθητές, να μείνει η Κοινωνιολογία στη θέση των Λατινικών :P
Βασεις στο θεούλη προβλέπω ,πανεύκολα θέματα.
Ιστορία με τα 4ημερο κι τόσες μέρες κενο τι να βαλουν, βλέπω να κρινόμαστε απο την έκθεση😅
Προσωπικά τελείωσα πολυ γρήγορα, δεν με δυσκόλεψε κάτι.
Συγχαρητηρια! Με την επιφυλαξη της ιστοριας, θεωρω οτι θα ανεβουν αλλα λελογισμενα οπως σχεδον παντα, καθε χρονο υπαρχουν 2 τουλαχιστον πολυ βατα μαθηματα. Δε νομιζω οτι συντρεχει λογος ανησυχιας δηλαδη :) Με το καλο και η ιστορια!
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Πάντως νομίζω πως αν και ήταν εύκολα θέματα , δεν θα έχουμε τα αίσχη που είχαμε κάθε χρόνο με Λατινικά όπου καθένας έγραφε το σίγουρο 18.Δηλαδή ήταν εύκολα θέματα αν διάβασες μέσα στη χρονιά.Υπάρχουν όμως παιδιά που δεν άνοιξαν βιβλίο και ενδεχομένως θα δυσκολευτούν. Αυτά τα ίδια παιδιά γράφανε 15 στα Λατινικά επειδή ήταν για γέλια.Αν και αυτό είναι μια προσωπική εκτίμηση.


Καμια σχέση τα λατινικά με κοινωνιολογία.
Τα λατινικά είναι " το σίγουρο 20" μεχρι να κάτσεις όντως να ασχοληθείς μαζι τούς.
Έχουν ασκήσεις, τύπους , γραμμματικη, συντακτικό.Οι πολυ καλοί έγραφαν 18 και πάνω καθως δεν υπήρχε πιο εύκολο μάθημα να κάνεις απροσεξιες.
Μιλάμε για ΤΡΕΛΉ παπαγαλία οχι αστεία.
Φαντάσου παθητική σε ενεργητική, ναι μεν ειναι απλο αλλα πρέπει να θυμάσαι πχ οτι το τάδε ειναι θηλυκό( Βάζουν πολυ συχνά παγιδουλες) .Το παίρνεις εσυ αρσενικό πανε ΟΛΕΣ οι μονάδες .
Φέτος κοινωνιολογία (και ιστορία να το δείτε) το Πάσχα να διάβαζες έγραφες με τόσο μικρή υλη..
Ντάξει τι να κάνουμε ειχαμε ιδιαίτερες συνθήκες και καλα εκαναν κι εβαλαν εύκολα αλλα με τα αρχαια το έχουν παρατραβηξει.
Παλια εκει κρίνονταν ο καλός.
Τώρα έγραφε και η κούτση μαρια.(αν ηταν ψύχραιμη)
Απο εκει και έπειτα περα απο τα εύκολα θέματα παίζει ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΡΟΛΟ το άγχος .
Πολλοί καλοί μαθητές γράφουν μετρια, για τα δεδομένα τους πάντα , στις πανελλήνιες λόγω άγχους .
Κοτσανες δε γίνονται με το τσουβάλι.
Στην θεωρία ειναι ευκολα τα θεματα οταν απέχουμε.Οταν είμαστε εκει και γράφουμε και ειδικά μεσα στο άγχος μας δεν ειναι εύκολο, ποσο μαλλον για αυτους που το κανουν πρώτη φορά στα 17.
Βέβαια και εγω θεωρω οτι πλεον μιλαμε για ξεκάθαρη άνοδο των βασεων.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Συγχαρητηρια! Με την επιφυλαξη της ιστοριας, θεωρω οτι θα ανεβουν αλλα λελογισμενα οπως σχεδον παντα, καθε χρονο υπαρχουν 2 τουλαχιστον πολυ βατα μαθηματα. Δε νομιζω οτι συντρεχει λογος ανησυχιας δηλαδη :) Με το καλο και η ιστορια!


Ευχαριστώ :)
Φοβάμαι τρομερα την έκθεση, μην έρθει κανα 12αρι..😂
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Καμια σχέση τα λατινικά με κοινωνιολογία.
Τα λατινικά είναι " το σίγουρο 20" μεχρι να κάτσεις όντως να ασχοληθείς μαζι τούς.
Έχουν ασκήσεις, τύπους , γραμμματικη, συντακτικό.Οι πολυ καλοί έγραφαν 18 και πάνω καθως δεν υπήρχε πιο εύκολο μάθημα να κάνεις απροσεξιες.
Μιλάμε για ΤΡΕΛΉ παπαγαλία οχι αστεία.
Φαντάσου παθητική σε ενεργητική, ναι μεν ειναι απλο αλλα πρέπει να θυμάσαι πχ οτι το τάδε ειναι θηλυκό( Βάζουν πολυ συχνά παγιδουλες) .Το παίρνεις εσυ αρσενικό πανε ΟΛΕΣ οι μονάδες .
Φέτος κοινωνιολογία (και ιστορία να το δείτε) το Πάσχα να διάβαζες έγραφες με τόσο μικρή υλη..
Ντάξει τι να κάνουμε ειχαμε ιδιαίτερες συνθήκες και καλα εκαναν κι εβαλαν εύκολα αλλα με τα αρχαια το έχουν παρατραβηξει.
Παλια εκει κρίνονταν ο καλός.
Τώρα έγραφε και η κούτση μαρια.(αν ηταν ψύχραιμη)
Απο εκει και έπειτα περα απο τα εύκολα θέματα παίζει ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΡΟΛΟ το άγχος .
Πολλοί καλοί μαθητές γράφουν μετρια, για τα δεδομένα τους πάντα , στις πανελλήνιες λόγω άγχους .
Κοτσανες δε γίνονται με το τσουβάλι.
Στην θεωρία ειναι ευκολα τα θεματα οταν απέχουμε.Οταν είμαστε εκει και γράφουμε και ειδικά μεσα στο άγχος μας δεν ειναι εύκολο, ποσο μαλλον για αυτους που το κανουν πρώτη φορά στα 17.
Βέβαια και εγω θεωρω οτι πλεον μιλαμε για ξεκάθαρη άνοδο των βασεων.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:




Ευχαριστώ :)
Φοβάμαι τρομερα την έκθεση, μην έρθει κανα 12αρι..😂
Nαι με τα αρχαια και γω παντα ψιλοξενερωνω οταν ειναι τοσο ευκολα. Ακυρωνει τους καλους μαθητες, βεβαια νταξει οσο ευκολα και να ειναι πανω απο 19 ειναι δυσκολουτσικο να παει καποιος. Μη φοβασαι την εκθεση, σπανιως γινονται ευτραπελα κατα τη γνωμη μου. Ημουν κ γω ενα τετοιο ευτραπελο, αλλα στην τελικη ηξερα οτι δεν τα πηγα καλα, θυμαμαι εκλαιγα μετα αρα κατι ηξερα, δεν επαιξε αδικια ή κατι τετοιο. Οποτε θεωρω αν ηταν μην εχεις παει τοσο καλα, θα το ηξερες τωρα. Απλως αυτο που γινεται συχνα ειναι να περιμενεις 16 κ να παρεις 14 ή να περιμενεις 17 κ να παρεις 18. Τετοιες αποκλισεις. Κατα τα αλλα, ειδικη δεν ειμαι.
 

valantis21

Δραστήριο μέλος

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 611 μηνύματα.
Nαι με τα αρχαια και γω παντα ψιλοξενερωνω οταν ειναι τοσο ευκολα. Ακυρωνει τους καλους μαθητες, βεβαια νταξει οσο ευκολα και να ειναι πανω απο 19 ειναι δυσκολουτσικο να παει καποιος. Μη φοβασαι την εκθεση, σπανιως γινονται ευτραπελα κατα τη γνωμη μου. Ημουν κ γω ενα τετοιο ευτραπελο, αλλα στην τελικη ηξερα οτι δεν τα πηγα καλα, θυμαμαι εκλαιγα μετα αρα κατι ηξερα, δεν επαιξε αδικια ή κατι τετοιο. Οποτε θεωρω αν ηταν μην εχεις παει τοσο καλα, θα το ηξερες τωρα. Απλως αυτο που γινεται συχνα ειναι να περιμενεις 16 κ να παρεις 14 ή να περιμενεις 17 κ να παρεις 18. Τετοιες αποκλισεις. Κατα τα αλλα, ειδικη δεν ειμαι.
μενει η ιστορια παιδια προβλεπω δυσκολες πηγες..ωστοσο βλεπω ελαχιστη ανοδο..οι επιδοσεις στην κοινωνιολογια θεωρω θα ναι λιγο χειροτερες απο τ λατινικα ενω τα αρχαια συγκρινονται σε ευκολια με του 2018 οποτε θεωρω ιδιες επιδοσεις και εκει..πολυ μικρη ανοδο βλεπω στις υψηλοβαθμες μεγαλυτερη στις χαμηλες πχ μια σχολη με 11 να φτασει 12,500 χιλιαδες..στις μεσαιες τα ιδια
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
μενει η ιστορια παιδια προβλεπω δυσκολες πηγες..ωστοσο βλεπω ελαχιστη ανοδο..οι επιδοσεις στην κοινωνιολογια θεωρω θα ναι λιγο χειροτερες απο τ λατινικα ενω τα αρχαια συγκρινονται σε ευκολια με του 2018 οποτε θεωρω ιδιες επιδοσεις και εκει..πολυ μικρη ανοδο βλεπω στις υψηλοβαθμες μεγαλυτερη στις χαμηλες πχ μια σχολη με 11 να φτασει 12,500 χιλιαδες..στις μεσαιες τα ιδια
Παντως μη θεωρειτε δεδομενο οτι ευκολα θεματα σημαινει οτι γραφουν τα παιδια. Πολλοι δυσκολευονται με την παπαγαλια που θελει ανεπισημα η κοινωνιολογια και επισημα η ιστορια και οταν γραφουν ξεχνανε αρκετα χωρις να το συνειδητοποιουν. Το μαθημα που ευνοει οταν ειναι ευκολο ειναι ξεκαθαρα τα αρχαια και παλια η λογοτεχνια. Οταν μπει μεσα κ παπαγαλια, δεν ειναι μονο θεμα ευκολου, αλλα και θεμα μνημης.Οσο για τις βασεις, θεωρω και γω οτι θα ανεβουν αλλα ελαχιστα. Για την ιστορια, αν ακολουθηθει το παραδοσιακο πατερν 'δυο/τρια ευκολα μαθηματα', 'ενα δυσκολο', ισως οντως βαλουν πιο δυσκολα (στις πηγες).
 

Serotonin

Νεοφερμένος

Η Χαρά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Μέτρια πράγματα από εμένα. Και γενικά ξέρω τις δυνατότητές μου στην κοινωνιολογία, όλη την χρονιά διάβαζα, θα μπορούσα να γράψω 18-20 αλλά δυστυχώς άφησαν πόσα σος απ'έξω (Μάρξ π.χ, ας ευχαριστήσουμε τον ΟΕΦΕ που τον έκαψε για τα καλά, Μιντ, Κοντ, Κούλεϋ, σχολή συμβολικής αλληλεπίδρασης, τηλεκπαίδευση, Η εκπαίδευση ως παράγοντας αλλαγής της κοινωνίας, Μοντιμπέρ και άλλα...) και έβαλαν ολόκληρο Γ θέμα μόνο πολιτική αλλοτρίωση... ατυχία ειλικρινά. Την θυμόμουν έτσι και έτσι, έβαλα λέξεις-κλειδιά αλλά τα υπόλοιπα τα έγραψα με δικά μου λόγια, ευελπιστώ να μη κόψουν πολύ γιατί το προσπάθησα όσο πιο πολύ γινόταν και έπιασα το γενικό νόημα σίγουρα. Απογοήτευση για τα θέματα γιατί θα μπορούσαν να είναι και πιο εύκολα. Τουλάχιστον Α και Β θέμα ήταν τόσο εύκολα που τα έγραψα σε λιγότερο από μισάωρο. Θα δείξει, ομολογουμένως συγχύστηκα και πήγα και πολύ αγχωμένη...
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Μέτρια πράγματα από εμένα. Και γενικά ξέρω τις δυνατότητές μου στην κοινωνιολογία, όλη την χρονιά διάβαζα, θα μπορούσα να γράψω 18-20 αλλά δυστυχώς άφησαν πόσα σος απ'έξω (Μάρξ π.χ, ας ευχαριστήσουμε τον ΟΕΦΕ που τον έκαψε για τα καλά, Μιντ, Κοντ, Κούλεϋ, σχολή συμβολικής αλληλεπίδρασης, τηλεκπαίδευση, Η εκπαίδευση ως παράγοντας αλλαγής της κοινωνίας, Μοντιμπέρ και άλλα...) και έβαλαν ολόκληρο Γ θέμα μόνο πολιτική αλλοτρίωση... ατυχία ειλικρινά. Την θυμόμουν έτσι και έτσι, έβαλα λέξεις-κλειδιά αλλά τα υπόλοιπα τα έγραψα με δικά μου λόγια, ευελπιστώ να μη κόψουν πολύ γιατί το προσπάθησα όσο πιο πολύ γινόταν και έπιασα το γενικό νόημα σίγουρα. Απογοήτευση για τα θέματα γιατί θα μπορούσαν να είναι και πιο εύκολα. Τουλάχιστον Α και Β θέμα ήταν τόσο εύκολα που τα έγραψα σε λιγότερο από μισάωρο. Θα δείξει, ομολογουμένως συγχύστηκα και πήγα και πολύ αγχωμένη...
Δεν υπαρχουν σος στις πανελληνιες, αυτο ειναι κανονας. Μην ακουτε τα φροντιστηρια ή τους γνωστους σας, κ αυτο ειναι κανονας. Στις πανελληνιες μπορει να πεσει πραγματικα ο,τιδηποτε ειναι στην επισημη υλη. Καλα αποτελεσματα
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Πράγματι δεν υπάρχουν 🆘 θέματα. Μπορούμε να κάνουμε κάποιες εικασίες αλλά σίγουρα δεν μας εγγυάται κανεις ότι θα είμαστε ορθοί. Στην περίπτωση σου Serotonin, ένα μάθημα έμεινε ακόμα η αγαπημένη Ιστορία. Ελπίζω να έγραψες όσο καλύτερα μπορούσες και με δικά σου λόγια που λες αν έχεις γραψει ό,τι απαιτεί η ερώτηση σωστά είναι. Μπορεί να χάσεις ελάχιστα μόρια αλλά η απάντηση είναι ορθή.
 

iason

Νεοφερμένος

Ο iason αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Κοινωνιολογια και παπαγαλια δεν νοειται. Η εξεταση θα πρεπε να στηριζεται πανω σε κριτικη σκεψη με βαση την θεωρια και σε case studies. Οποιος περασει τριτοβαθμια και κανει το σχετικο μαθημα θα καταλαβει. Επισης λατινικα και κειμενα ειχαν πολυ μεγαλυτερη δυσκολια απο το μαθημα της κοινωνιολογιας. Στα λατινικα επειδη πραγματικα επρεπε να ξες 20 κειμενα παπαγαλια απο συντακτικο μεχρι γραμματικη και γενη και στην λογοτεχνια επειδη η βαθμολογιση ηταν εντελως αυθαιρετη καθως βασιζοταν στην κριση του εκαστοτε εξεταστη, εχω δει περιπτωσεις οπου ο ενας βαθμολογητης ειχε βαλει 12 και ο αλλος 19
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Κοινωνιολογια και παπαγαλια δεν νοειται. Η εξεταση θα πρεπε να στηριζεται πανω σε κριτικη σκεψη με βαση την θεωρια και σε case studies. Οποιος περασει τριτοβαθμια και κανει το σχετικο μαθημα θα καταλαβει. Επισης λατινικα και κειμενα ειχαν πολυ μεγαλυτερη δυσκολια απο το μαθημα της κοινωνιολογιας. Στα λατινικα επειδη πραγματικα επρεπε να ξες 20 κειμενα παπαγαλια απο συντακτικο μεχρι γραμματικη και γενη και στην λογοτεχνια επειδη η βαθμολογιση ηταν εντελως αυθαιρετη καθως βασιζοταν στην κριση του εκαστοτε εξεταστη, εχω δει περιπτωσεις οπου ο ενας βαθμολογητης ειχε βαλει 12 και ο αλλος 19
Σε ολα τα μαθηματα μπορει να τυχει μια μεγαλη αδικαιολογητη αποκλιση και ενας τρελαρας βαθμολογητης. Δυστυχως. Ευτυχως λυνεται εν μερει με τον τριτο βαθμολογητη. Εν μερει ομως γιατι μπορει κ παλι να αδικηθεις, ολα μεσα στη ζωη ειναι. Το σχολειο δε σε προετοιμαζει για case studies ουτε για κριτικη σκεψη (φυσικα οι αριστουχοι την εχουν ηδη και δεν περιμεναν το σχολειο) και γ αυτο δεν εχει νοημα να βαλουν κατι τετοιο στις εξετασεις οι οποιες απευθυνονται και σε μη αριστους μαθητες. Θεωρω οτι για να μπουν θεματα κριτικης σκεψης, θα πρεπει να αλλαξει η δομη του σχολειου απο το γυμνασιο τουλαχιστον. Για τα λατινικα δε συμφωνω, συμφωνω ομως για τη λογοτεχνια. Επισης, εχει να κανει με το πού ειναι καλος καποιος, καποιοι βρισκουν πιο ευκολη την παπαγαλια απο το να διαβαζουν κ την παραμικρη γραμματικη λεπτομερεια.
 

iason

Νεοφερμένος

Ο iason αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Σε ολα τα μαθηματα μπορει να τυχει μια μεγαλη αδικαιολογητη αποκλιση και ενας τρελαρας βαθμολογητης. Δυστυχως. Ευτυχως λυνεται εν μερει με τον τριτο βαθμολογητη. Εν μερει ομως γιατι μπορει κ παλι να αδικηθεις, ολα μεσα στη ζωη ειναι. Το σχολειο δε σε προετοιμαζει για case studies ουτε για κριτικη σκεψη (φυσικα οι αριστουχοι την εχουν ηδη και δεν περιμεναν το σχολειο) και γ αυτο δεν εχει νοημα να βαλουν κατι τετοιο στις εξετασεις οι οποιες απευθυνονται και σε μη αριστους μαθητες. Θεωρω οτι για να μπουν θεματα κριτικης σκεψης, θα πρεπει να αλλαξει η δομη του σχολειου απο το γυμνασιο τουλαχιστον.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δυστηχως οι αριστουχοι της θεωρητικης (επιφυλασσομαι για τις αλλες κατευθυνσεις) δεν εχουν κριτικη σκεψη απλα καλη μνημη ή καλο φροντηστηριο το οποιο τους εχει παραθεσει ολες τις συνδιαστικες ερωτησεις οπου υποκειται ενας αλφα βαθμος δυσκολιας
 

Serotonin

Νεοφερμένος

Η Χαρά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Δεν υπαρχουν σος στις πανελληνιες, αυτο ειναι κανονας. Μην ακουτε τα φροντιστηρια ή τους γνωστους σας, κ αυτο ειναι κανονας. Στις πανελληνιες μπορει να πεσει πραγματικα ο,τιδηποτε ειναι στην επισημη υλη. Καλα αποτελεσματα

Εννοείται πως υπάρχουν Σος, π.χ δεν υπήρχε περίπτωση (όχι δυνητικά, στην πραγματικότητα) να πέσει η γέννηση της κοινωνιολογίας, γιατί ήταν το πρώτο μάθημα και το πιο εισαγωγικό. Υπάρχουν κεφάλαια και μαθήματα που είναι πιο δύσκολα και πιο σημαντικά από άλλα, άρα και πιο πιθανά να πέσουν. Από εκεί και πέρα, προφανώς και δεν ευθύνονται μόνο τα θέματα, μπορεί και εγώ να χρειαζόμουν και άλλη ή καλύτερη επανάληψη. Δεν ρίχνω την ευθύνη σε κανέναν ούτε ψάχνω αποδιοπομπαίο τράγο, απλά πραγματικά θεωρώ άδικο που έβαλαν τις 2 τελευταίες σελίδες για ολόκληρο Γ θέμα ενώ μπορούσαν να βάλουν άλλα χίλια δυο που προανέφερα, θα μπορούσαν το Δ3 να μη το δυσκολέψουν τόσο, θα, θα, θα. Απογοητεύομαι με εμένα κυρίως γιατί τα πήγα καλά στα άλλα δύο μαθήματα και κοινωνιολογία γνωρίζω πόσο διάβασμα έριξα όλη την χρονιά. Θα δείξει βέβαια, σ'ευχαριστώ πολύ!! :)
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Εννοείται πως υπάρχουν Σος, π.χ δεν υπήρχε περίπτωση (όχι δυνητικά, στην πραγματικότητα) να πέσει η γέννηση της κοινωνιολογίας, γιατί ήταν το πρώτο μάθημα και το πιο εισαγωγικό. Υπάρχουν κεφάλαια και μαθήματα που είναι πιο δύσκολα και πιο σημαντικά από άλλα, άρα και πιο πιθανά να πέσουν. Από εκεί και πέρα, προφανώς και δεν ευθύνονται μόνο τα θέματα, μπορεί και εγώ να χρειαζόμουν και άλλη ή καλύτερη επανάληψη. Δεν ρίχνω την ευθύνη σε κανέναν ούτε ψάχνω αποδιοπομπαίο τράγο, απλά πραγματικά θεωρώ άδικο που έβαλαν τις 2 τελευταίες σελίδες για ολόκληρο Γ θέμα ενώ μπορούσαν να βάλουν άλλα χίλια δυο που προανέφερα, θα μπορούσαν το Δ3 να μη το δυσκολέψουν τόσο, θα, θα, θα. Απογοητεύομαι με εμένα κυρίως γιατί τα πήγα καλά στα άλλα δύο μαθήματα και κοινωνιολογία γνωρίζω πόσο διάβασμα έριξα όλη την χρονιά. Θα δείξει βέβαια, σ'ευχαριστώ πολύ!! :)
Δεν πειραζει, παντα εχουμε ενα μαθημα που μας ψιλοξενερωνει. Θα πας καλυτερα στην ιστορια ομως. Να σαι καλα!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δυστηχως οι αριστουχοι της θεωρητικης (επιφυλασσομαι για τις αλλες κατευθυνσεις) δεν εχουν κριτικη σκεψη απλα καλη μνημη ή καλο φροντηστηριο το οποιο τους εχει παραθεσει ολες τις συνδιαστικες ερωτησεις οπου υποκειται ενας αλφα βαθμος δυσκολιας
Με προσπερνα τοσο αυτο που λες και στην καλυτερη δειχνει βασικη αγνοια. Δεν ξερω γιατι σου γεννηθηκε αυτη η σκεψη, αλλα ο τροπος εξετασης στις πανελληνιες δε δειχνει το παιδι απο πισω, ουτε τις ικανοτητες του. Δειχνει περισσοτερο την παθογενεια του σχολειου.
 

iason

Νεοφερμένος

Ο iason αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Βασικα το ιδιο λεμε απλα εσυ θεωρεις οτι τα παιδια εχουν κριτικη σκεψη αλλα δεν την εχουν δειξει ακομα επειδη τους εμποδιζει το σχολειο. Το αν εχουν ή οχι κριτικη σκεψη θα φανει στο πανεπιστημιο οπου ουκ ολιγοι μαθητες εχουν περασει με 17 και 18 αλλα στην συνεχεια δυσκολευονται να προσαρμοστουν (και μερικες φορες δεν τα καταφερνουν) στον τροπο διαβασματος που βασιζεται στην κατανοηση της ιδεας και οχι στην στειρα παπαγαλια.
 

uni77

Δραστήριο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Ποτε λετε να βγουν τώρα οι βαθμολογίες με βαση προηγουμενα ετη?( ναι ξερω οτι πρεπει να τελειωσουν πρωτα οι πανελληνιες αλλα μαρεσει να βλεπω και πολυ μπροστα μερικες φορες 😅)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top