[17/5/2010] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 142)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 51 35.9%
  • Καλά

    Ψήφοι: 16 11.3%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 18 12.7%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 9 6.3%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 12 8.5%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 36 25.4%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Kouli

Νεοφερμένος

Η Kouli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Παιδιά στη θεωρία ισχύει ότι αυτό ότι κάθε βήμα μετράει με ανάλογο βαθμό ή είναι ή το ξέρεις είτε όχι? γιατί εγώ έγραψα ότι ο σταθμικός μέσος είναι X1W1+X2W2+...+XvWv προς v αντί προς W1+W2+...+Wv. Θα πάρω τίποτα ή 0/4?
νομιζω οτι θα σου κοψουν κατι αλλα οχι πολυ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!GeoRge!

Δραστήριο μέλος

Ο !GeoRge! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 641 μηνύματα.
Να ρωτησω...στο τελευταιο θεμα εκει που ζητουσε να βρουμε μονοτονια/ακροτατα...
εγω βρηκα αρχικα την παραγωγο που ισουταν με ενα κλασμα...ο αριθμητης ηταν ενα τριωνυμο και ο παρανομαστης παντα θετικος (απο δεδομενα).. οποτε βρηκα τις ριζες του τριωνυμου (μεσω διακρινουσας κτλ) ειπα οτι η παραγωγος δεν οριζεται για x<P(A) οποτε απερριψα τη ριζα P(A)-1... στη συνεχεια ειπα οτι το προσημο της f' εξαρταται απο το προσημο του προαναφερθεντος τριωνυμου αφου ο παρανομαστης οπως ειπα ηταν παντα θετικος....Για χ > P(A)+1 λοιπον εβγαινε f'(x)<0 και για P(A)<x<P(A)+1 εβγαινε f'(x)>0 αφου ετσι ηταν και τα προσημα του τριωνυμου που σας ειπα... (για το τριωνυμο εκανα ξεχωριστο πινακακι να φανουν τα προσημα πως αλλαζουν στο διαστημα (P(A), +απειρο).... Σωστο δεν ειναι?? ειμουν ελεεινα αναλυτικος γιατι ναναι λαθος? αλλωστε εν τελει σωστα βρηκα και μονοτονια της f και το μεγιστο...:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

andreasp21

Νεοφερμένος

Ο andreasp21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
ποσο παιζει να κοβει η μη δικαιολογηση του προσημου στη 4η??εγω το θεωρησα αυτονοητο εκεινη την ωρα λογω συνηθειας...γενικα καλα αλλα δεν ηταν σε καμια περιπτωση ευκολα!ενταξει εμεις συνηθισαμε θελουμε-δε θελουμε να κανουμε πραξεις κ να σκεφτομαστε ετσι...τα αλλα τα παιδια δε φταινε καπου!!τεσπα να σκεφτεστε οτι οι βασεις θα πεσουν...

α! και οι απεξω απο τις πανελληνιες να μη κανουν τετοια σχολια..δεν ειναι ωραιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Heax

Νεοφερμένος

Ο Heax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Παιδια εκανα λαθος σε ενα Σ/Λ απο βλακεια , το Α1 ,απεδειξα τους 2 ορισμους , δεν ξερω γιατι και αντι να βρω P(A) τομη Β τονος βρηκα ενωση!
Δηλαδη αν ειναι δυνατον με τα λαθη π εκανα!Ποσο λετε να μου κοψουν ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ρε συ Civilara, τι κάθεσαι και λες στα παιδιά και τα κομπλάρεις. Πρώτον, απο πότε ολόκληρο το 4ο θέμα πρέπει να είναι πολύ υψηλής δυσκολίας; Σίγουρα πρέπει να υπάρχει μια διαβάθμιση αλλά απο την στιγμή που μιλάμε για ένα μάθημα γενικής παιδίας που επιλέγεται και απο την θεωρητική κατεύθυνση και μάλιστα απέναντι υπάρχει η επιλογή της βιολογίας γενικής που κατα κοινή ομολογία είναι παπαγαλία και προσφέρει πάρα πολύ εύκολα βαθμό, ένα πολύ δύσκολο 4ο θέμα μόνο για τους "άριστους" θα ήταν άτοπο. Μετα απο την στιγμή που βλέπεις πως τα πεισσότερα παιδιά που έγραφαν χαρακτηρίζουν τα θέματα δυσκολότερα απο άλλες φορές δεν μπορείς εσύ σαν μεταπτυχιακός φοιτητής να επιμένεις να τα χαρατηρίζεις γελοία. Σίγουρα η δικιά τους άποψη είναι πιο αντιπροσωπευτική. Και στο κάτω κάτω τους γ****ς την ψυχολογία έτσι, φαντάσου να γράφεις εξετάσεις, να μην τα πας καλά και στο φόρουμ να λένε τα θέματα γελοία. Ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί ειδικά τώρα που είναι το μέσο των εξετάσεων και τα παιδιά κουβαλάνε όλο αυτό το άγχος.
Φιλικά.:)

Πίστεψέ με ότι αν τα θέματα είναι δύσκολα στα επόμενα μαθήματα, πρώτος εγώ θα το πω. Θα συμφωνήσω ότι τα θέματα ήταν ευκολότερα με πέρυσι αλλά αν πέρυσι ήταν πανεύκολα φέτος ήταν εύκολα. Είναι κρίμα γι αυτούς που σκίστηκαν στο διάβασμα. Στην τελικά ανάλυση τα μαθηματικά γενικής παιδείας είναι δευτερεύον μάθημα αυξημένης βαρύτητας για το 5ο πεδίο ενώ τα άλλα 3 μαθήματα γενικής παιδείας δεν είναι και δεν πρέπει να απαξιώνεται έτσι. Είναι δηλαδή μάθημα που καθορίζει αρκετά τις βάσεις στο 5ο πεδίο. Κανένας από την θεωρητική δεν υποχρεώνεται να το επιλέξει. Το γεγονός ότι επιλέγουν μάθημα βαρύτητας πρέπει να προβληματίσει τον κάθε υποψήφιο και πόσο μάλλον κάποιον της θεωρητικής κατεύθυνσης. Το θέμα δεν είναι να ξεχωρίζει το 19 από το 20 αλλά το 15 από το 20. Γι αυτό τα τελευταία χρόνια οι βάσεις στις περιζήτητες σχολές είναι στα ύψη. Think about it. Μια παροιμία λέει "Ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται". Στη μπουνάτσα ακόμη και ο άχρηστος είναι σούπερ ντούπερ καπετάνιος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!GeoRge!

Δραστήριο μέλος

Ο !GeoRge! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 641 μηνύματα.
Παιδια εκανα λαθος σε ενα Σ/Λ απο βλακεια , το Α1 ,απεδειξα τους 2 ορισμους , δεν ξερω γιατι και αντι να βρω P(A) τομη Β τονος βρηκα ενωση!
Δηλαδη αν ειναι δυνατον με τα λαθη π εκανα!Ποσο λετε να μου κοψουν ?
τι εννοεις απειδειξες τους ορισμους? το βεβαιο/αδυνατο ενδεχομενο? εδειξες δλδ οτι του βεβαιου ειναι 1 και του αδυνατου 0?? δεν ειναι λαθος καλε αυτο...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kouli

Νεοφερμένος

Η Kouli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Να ρωτησω...στο τελευταιο θεμα εκει που ζητουσε να βρουμε μονοτονια/ακροτατα...
εγω βρηκα αρχικα την παραγωγο που ισουταν με ενα κλασμα...ο αριθμητης ηταν ενα τριωνυμο και ο παρανομαστης παντα θετικος (απο δεδομενα).. οποτε βρηκα τις ριζες του τριωνυμου (μεσω διακρινουσας κτλ) ειπα οτι η παραγωγος δεν οριζεται για x<P(A) οποτε απερριψα τη ριζα P(A)-1... στη συνεχεια ειπα οτι το προσημο της f' εξαρταται απο το προσημο του προαναφερθεντος τριωνυμου αφου ο παρανομαστης οπως ειπα ηταν παντα θετικος....Για χ > P(A)+1 λοιπον εβγαινε f'(x)<0 και για P(A)<x<P(A)+1 εβγαινε f'(x)>0 αφου ετσι ηταν και τα προσημα του τριωνυμου που σας ειπα... (για το τριωνυμο εκανα ξεχωριστο πινακακι να φανουν τα προσημα πως αλλαζουν στο διαστημα (P(A), +απειρο).... Σωστο δεν ειναι?? ειμουν ελεεινα αναλυτικος γιατι ναναι λαθος? αλλωστε εν τελει σωστα βρηκα και μονοτονια της f και το μεγιστο...:hmm:
η παραγωγος εβγαινε 1-(χ-P(A)) στο τετραγωνο το (χ-P(A)) δια (χ-P(A)) το (χ-P(A))ειναι θετικο αφου χ>P(A) αρα μενει ο αριθμητης ο οποιος μηδενιζεται στο χ=P(A)+1 (δεχεσαι την θετικη ριζα γιατι x>P(A)) και επισης μετα το ιδιο για να βρεις το προσημο και τελικα σου μενει οτι χ>P(A)+1 αρα κανεις το πινακακι οπως το εκανες! δεν χρειαζοταν να το κανεις τριωνυμο αλλα αν το εκανες δεν πιστευω να σου κοψουν κατι απλα εκανες παραπανω πραξεις!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Heax

Νεοφερμένος

Ο Heax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
τι εννοεις απειδειξες τους ορισμους? το βεβαιο/αδυνατο ενδεχομενο? εδειξες δλδ οτι του βεβαιου ειναι 1 και του αδυνατου 0?? δεν ειναι λαθος καλε αυτο...:P

σοβαρα ? μακαρι να μην το παρουν λαθος... ποσο λετε να μου κοψουν απο τα αλλα ?

Ευχαριστω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!GeoRge!

Δραστήριο μέλος

Ο !GeoRge! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 641 μηνύματα.
η παραγωγος εβγαινε 1-(χ-P(A)) στο τετραγωνο το (χ-P(A)) δια (χ-P(A)) το (χ-P(A))ειναι θετικο αφου χ>P(A) αρα μενει ο αριθμητης ο οποιος μηδενιζεται στο χ=P(A)+1 (δεχεσαι την θετικη ριζα γιατι x>P(A)) και επισης μετα το ιδιο για να βρεις το προσημο και τελικα σου μενει οτι χ>P(A)+1 αρα κανεις το πινακακι οπως το εκανες! δεν χρειαζοταν να το κανεις τριωνυμο αλλα αν το εκανες δεν πιστευω να σου κοψουν κατι απλα εκανες παραπανω πραξεις!:P
ναι οντως...απλα δεν ειχα προσεξει εξ αρχης οτι ηταν πιο απλο..:P δεν θα κοψουν τελος.:P Γενικα εξηγουσα λες και ο βαθμολογητης θα ειναι κανενα νηπιαγωγακι! :P ακομα και στην πρωτη αποδειξη πχ στο ν χ μεσο / ν ελεγα...''απλοποιουμε τον ορο ''ν'' στο κλασμα..'':P παντως στη συναρτηση ασ πουμε επρεπε να πουμε πριν παραγωγισουμε ''η f παραγωγισιμη ως αθροισμα παραγωγισιμων...Συγκεκριμενα το 2ριζα μπλαμπλαμπλα ειναι παραγωγισιμη ως ριζα πολυωνυμου και ο ορος ''-2'' ειναι επισης παραγωγισιμος ως σταθερα που ανηκει R.........'' σας λεω το ξεφτυλισα λιγο αλλα το ευχαριστηθηκα..:P:clapup:

σοβαρα ? μακαρι να μην το παρουν λαθος... ποσο λετε να μου κοψουν απο τα αλλα ?

Ευχαριστω.
μα ισα ισα που αναφερεις και την ΙΔΙΟΤΗΤΑ των ενδεχομενων αυτων ''αποδεικνυοντας'' την (γτ σιγα κ την αποδειξη:Pαπο τον κλασικο ορισμο της πιθανοτητας βγαινει...) πισυεω ετσι ειναι και πιο σαφες/ορθο/ολοκληρωμενο.....:D δειχνεις βασικα κιολας οτι τοχεις κατανοησει στο επακρο! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Heax

Νεοφερμένος

Ο Heax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
ευχαριστω για τις πληροφοριες! Αλλα αν μπορει καποιος-α ας μου απαντησει στο 2ρο ερωτημα μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!GeoRge!

Δραστήριο μέλος

Ο !GeoRge! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 641 μηνύματα.
ρε παιδιαα!! συμβουλη! κιαν υπαρχει κανενας πιο εμπειρος ας με διαφωτισει!
εχω αρχισει να φοβαμαι με τον χρονο....σημερα πχ μονο 20 λεπτα μ εμειναν να τα ελεγξω και ηταν και γενικης!:( Κατευθυνσης μεθαυριο που σε καποια θελει κ λιγη ωριτσα παραπανω σκεψη για να σ ρθει η ιδεα?? θα προλαβω?? εν θελω να τα ξερω κ να μην προλαβω πχ! ελεος! κ θελω κ καλο βαθμο κατευθυνση...:( Ποση ωρα ν ξοδεψω στο καθε θεμα λετε??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Heax

Νεοφερμένος

Ο Heax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
το καλο ειναι να ξεμπερδευσεις γρηγορα με το 1ο και 2ο θεμα ετσι ωστε να εχεις χρονο για 3ο και 4ο .. αυτο θα κανω εγω τουλαχιστον!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!GeoRge!

Δραστήριο μέλος

Ο !GeoRge! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 641 μηνύματα.
Παιδια εκανα λαθος σε ενα Σ/Λ απο βλακεια , το Α1 ,απεδειξα τους 2 ορισμους , δεν ξερω γιατι και αντι να βρω P(A) τομη Β τονος βρηκα ενωση!
Δηλαδη αν ειναι δυνατον με τα λαθη π εκανα!Ποσο λετε να μου κοψουν ?
ε δυστυχως στο Σ/Λ θα σ κοψουν οσο επαιρνε...2/100 νομιζω..?? τι ακριβως εκανες στην πιθανοτητα?? αν βρηκες λαθος αποτελεσμα θ το κοψουν ολο...δηλαδη 5/100......αλλα σε ποιο λες? στο 4ο θεμα στο προτελευταιο??? επρεπε να βρεις P(AτομηΒ)' = 1-P(AτομηΒ)= 1-1/3 = 2/3 = 66,6% (περιπου) αν βηκες αλλο μοιραια θ στο κοψουν ολο..:/: ειδικα σε κατι τετοια με πιθανοτητες κτλ...αυτ ειναι το νοημα..να βρεις ποιο ζητηται..

το καλο ειναι να ξεμπερδευσεις γρηγορα με το 1ο και 2ο θεμα ετσι ωστε να εχεις χρονο για 3ο και 4ο .. αυτο θα κανω εγω τουλαχιστον!
ναι οντως...συγκεκριμενα/? ποση ωρα λες να φας 1-2ο?? απλα αν πρεπει να δικαιολογις και αναλυτικα...σου παιρνει παραπανω ωρα..:worry: κατευθυνση θελουν πολλη δικαιολογηση??! ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Π ΘΑ ΤΟ ΧΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙ! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Heax

Νεοφερμένος

Ο Heax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
απο την βιασσυνη μου επειδη το ηξερα κ δεν το κοιταξα το εκανα λαθος και προφανως βρηκα και λαθος αποτελεσμα ... τελοσπαντων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gianniszante

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Bασικα για να δεχτουν το οριο οτι ειναι ισο με το f'(1) θα ηθελε και μια αλλαγη μεταβλητης ετσι ωστε να προκυψει ο τυπος της γενικης και οχι της κατευ8υνσης.Ετσι ναι δεν θα εκοβε ουτε μισο μοριο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Heax

Νεοφερμένος

Ο Heax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
ναι οντως...συγκεκριμενα/? ποση ωρα λες να φας 1-2ο?? απλα αν πρεπει να δικαιολογις και αναλυτικα...σου παιρνει παραπανω ωρα..:worry: κατευθυνση θελουν πολλη δικαιολογηση??! ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Π ΘΑ ΤΟ ΧΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙ! :P

κοιταξε , αν ξερει καποιος τα Σ/λ και την/τις αποδειξεις τοτε αυτα τα 2 τα τελειωνει σε κανα 5-10 λεπτο ,ωστε να τους ξαναριξεις αλλη μια ματια .. τωρα για το θεμα 2ο .. αν βαλουν κατι σχετικα ευκολο (βλεπε περσινο) λυνετε μεσα σε κανα 15 - 20 λεπτο το πολυ πιστευω .. εκτος και αν κολλησει καποιος στις πραξεις !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!GeoRge!

Δραστήριο μέλος

Ο !GeoRge! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 641 μηνύματα.
απο την βιασσυνη μου επειδη το ηξερα κ δεν το κοιταξα το εκανα λαθος και προφανως βρηκα και λαθος αποτελεσμα ... τελοσπαντων
:(:/: ΠραγματικΑ ειναι ΚΡΙΜΑ να χουν τα παιδια απο κατι π ξερουν...στην τελικη τα 20αρια πιστευω πια οτι δεν τα παιρνουν οι ''πολυ εξυπνοι'' αλλα οι πολυ ''προσεχτικοι''.... εγω πχ παιζει να πιασω 100αρι κ παιδια στο τμημα μ π πιστευω οτι εχουν μεγαλυτερες ικανοτητες εκαναν ''χαζολαθη''......:/

κοιταξε , αν ξερει καποιος τα Σ/λ και την/τις αποδειξεις τοτε αυτα τα 2 τα τελειωνει σε κανα 5-10 λεπτο ,ωστε να τους ξαναριξεις αλλη μια ματια .. τωρα για το θεμα 2ο .. αν βαλουν κατι σχετικα ευκολο (βλεπε περσινο) λυνετε μεσα σε κανα 15 - 20 λεπτο το πολυ πιστευω .. εκτος και αν κολλησει καποιος στις πραξεις !
αχ ναι..!! ειδικα 2ο πιστευω ή που θα το βγαλω σε 5-10 λεπτα ή που θα κολλησω σε καμια πραξη κ θ μου φαει κανενα 50λεπτο!:eek: Συνηθως παντως τελειωνει κανεις σε 2 ωρες πχ τα μαθημ.κατευθ.?? (κ να ταχει κανει ολα εννοειται:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

stroumfotragoudw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stroumfotragoudw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 63 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
στον σταθμικό μέσο αν αντί χ παύλα = .... γράψω w παύλα =.. πόσο χάνω; με τις τελιτσες να είναι σωστές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Heax

Νεοφερμένος

Ο Heax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
ε παιζουν πολλοι ρολοι δηλ. μπορει να τα ξερεις και καπου να κολλησεις .. ή αν τα ξερεις και σου βγαινουν με την μια .. ή εκτος και μπουν ευκολα(που με αυτο που ειδαμε σημερα .. μου φαινεται οτι στις αποδειξεις θα πρεπει να περιμενουμε καποια ξεμπαρκη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stroumfotragoudw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stroumfotragoudw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 63 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
απαντήστε μου :'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top