Aλεξια20
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ariana
Εκκολαπτόμενο μέλος


ρε παιδεια ουτε εγω εγραα πιο αναλυτικα για τα αζωτοδεσμευτικα βακτηρια. ξερετε μηπως ποσο μπορει να χασω η αν θεωρειται τελικα προαιρετικο?
Λογικά δεν πρέπει να κόψουν ούτε απ' αυτό, όπως επίσης ούτε από το Δ1 σ' αυτούς που δεν έγραψαν για το τυπολογικό-μειξιολογικό κριτήριο.
Είναι ασαφείς ερωτήσεις οπότε δεν πρέπει να περιμένουν κι από εμάς σαφείς απαντήσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
phoebenia
Νεοφερμένο μέλος


Παιδιά όσοι δίνεται καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα . Θέλω να σας ρωτήσω η βιολογία γενικής είναι εύκολη? Είμαι ανάμεσα σε Μαθηματικά γενικής και βιολογία για του χρόνου αλλά δεν έχω ακόμα αποφασίσει . Τι μου προτείνετε είμαι εξίσου καλός στα μαθηματικά αλλά και καλός στην αποστίθηση
Κοίτα, εφόσον έχεις επιλογή, πάρε βιολογία, επειδή αν διαβάσεις είναι σίγουρο ότι γράφεις πάνω από 19..Ενώ μαθηματικά κάτι να σου ξεφύγει πέφτεις αρκετα! Εμένα αυτό που με χαλάει στην όλη υπόθεση των Πανελλαδικών είναι ότι γενικά βγαίνουν πολλές διαφορετικές απαντήσεις από διαφορετικά φροντιστήρια, και διαφορετικές απαντήσεις στην ΝΕΤ(μάλιστα στην ΝΕΤ έκαναν λάθος στην αντιστοίχιση). Θα μπορούσε το ΚΕΕ που έχει τόσο σαφή θέματα να βγάζει και τις επίσημες απαντήσεις αμέσως μετά την λήξη, γιατί αυτή η κατάσταση είναι ούτως ή άλλως ψυχοφθόρα. Τουλάχιστον να ξέρουμε τι έχουμε γράψει από υπεύθυνη πηγή!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Koulis3
Νεοφερμένο μέλος


ρε παιδεια ουτε εγω εγραα πιο αναλυτικα για τα αζωτοδεσμευτικα βακτηρια. ξερετε μηπως ποσο μπορει να χασω η αν θεωρειται τελικα προαιρετικο?
Κατα την αποψη μου επειδη εδινε και 8 μοναδες επρεπε να τονιστει κ η βιολογικη αζωτοδεσμευση.Τωρα αν αν δεν τα εγραψες πολυ αναλυτικα ισως σου κοπουν 2 μοναδουλες''' σχεδον τιποτα δηλαδη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xdf21
Εκκολαπτόμενο μέλος


Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο ασαφεις παντως...Λογικά δεν πρέπει να κόψουν ούτε απ' αυτό, όπως επίσης ούτε από το Δ1 σ' αυτούς που δεν έγραψαν για το τυπολογικό-μειξιολογικό κριτήριο.
Είναι ασαφείς ερωτήσεις οπότε δεν πρέπει να περιμένουν κι από εμάς σαφείς απαντήσεις
Στο Δ1 λεει:
Να διατυπώσετε την έννοια του είδους, όσον αφορά τους φυτικούς και ζωϊκούς
οργανισμούς που αναφέρονται στο οικοσύστημα της βραχονησίδας.
Με λιγα λογια πρεπει να πεις οτι στο ιδιο ειδος ανηκουν οι ζωικοι οργανισμοι που μπορουν να αναπαραχθουν μεταξυ τους κλπ καθως και οι οργανισμοι που εχουν κοινα μορφολογικα και βιοχημικα χαρακτηριστικα.
Αν ομως ξεχασεις να πεις για το τυπολογικο κριτηριο τοτε τα θαμνωδη φυτα πως θα τα καταταξεις στο ιδιο ειδος?? Αναπαραγονται μεταξυ τους??
Τονιζει "όσον αφορά τους φυτικούς ΚΑΙ ζωϊκούς οργανισμούς" οποιος δεν εγραψε για το τυπολογικο κριτηριο τοτε δεν απαντησε στην μιση ερωτηση αφου τα φυτα δεν αναπαραγονται μεταξυ τους αλλα με αλλους τροπους (σποροι,εκβλαστηση κλπ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BioLogiC
Νεοφερμένο μέλος


Θα ήθελα ως βιολόγος να σας τονίσω δύο σημαντικά σημεία των θεμάτων στα οποία οι απαντήσεις δεν σας φαίνονται τόσο ξεκάθαρες:
Γ1. (Σελ. 86 και 88 του σχολικού βιβλίου)
Αμειψισπορά είναι η εναλλαγή στην καλλιέργεια σιτηρών και ψυχανθών, η οποία αξιοποιεί την ιδιότητα των ψυχανθών να φέρουν στις ρίζες τους συμβιωτικά αζωτοδεσμευτικά βακτήρια τα οποία πραγματοποιούν τη βιολογική αζωτοδέσμευση. Αυτά τα αζωτοδεσμευτικά βακτήρια ζουν συμβιωτικά στις ρίζες των ψυχανθών σε ειδικά εξογκώματα (φυμάτια). Αυτά τα βακτήρια έχουν την ικανότητα να δεσμεύουν το ατμοσφαιρικό άζωτο και να το μετατρέπουν σε νιτρικά ιόντα τα οποία μπορούν να απορροφηθούν από τα ψυχανθή.
Ο τρόπος με τον οποίο είναι διατυπωμένη η ερώτηση επιβάλλει την αναφορά σας και στην βιολογική αζωτοδέσμευση. Τώρα εάν δοθούν οδηγίες στους διορθωτές να μην την λάβουν υπόψη τους, αυτό δεν το γνωρίζω...
Δ1. Το είδος περιλαμβάνει το σύνολο των διαφορετικών πληθυσμών, ή με άλλα λόγια, το σύνολο όλων των οργανισμών που μπορούν να αναπαραχθούν μεταξύ τους και να αποκτήσουν γόνιμους απογόνους. Το κριτήριο για την κατάταξη των ζωικών και των φυτικών οργανισμών του οικοσυστήματος είναι το μειξιολογικό.
Εάν αναφέρατε και το τυπολογικό κριτήριο σε ότι αφορά την κατάταξη των φυτικών οργανισμών είναι δεκτό, αν τονίσετε ότι ορισμένα φυτά αναπαράγονται μονογονικά.
Θέλω να σας ευχηθώ καλή συνέχεια και
Καλή Επιτυχία!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefaniam
Νεοφερμένο μέλος


Παίρνω αφορμή από το σημερινό ερώτημα Δ1 για να αναφέρω το εξής: στον ορισμό του είδους στο σχολικό βιβλίο, αναφέρεται πως, το μειξιολογικό κριτήριο χρησιμοποιείται για την κατάταξη των αμφιγονικά αναπαραγόμενων οργανισμών ενώ το τυπολογικό για την κατάταξη των μονογονικά αναπαραγόμενων οργανισμών. Όμως η θεωρία αναφέρει επίσης πως, με βάση το τυπολογικό κριτήριο, έχει ταξινομηθεί το σύνολο των διαφορετικών οργανισμών του πλανήτη. Οπότε, ακόμη και να μην αναφερθεί ότι τα φυτά μπορεί να αναπαράγονται μονογονικά (μιας και εξετάζονται και παιδιά της θεωρητικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης που πιθανόν δεν γνωρίζουν κάτι τέτοιο) το τυπολογικό δεν ισχύει ούτως η άλλως;
Καλή επιτυχία και κουράγιο σε όλα τα παιδιά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TiNk!!!
Νεοφερμένο μέλος


Δ1. Το είδος περιλαμβάνει το σύνολο των διαφορετικών πληθυσμών, ή με άλλα λόγια, το σύνολο όλων των οργανισμών που μπορούν να αναπαραχθούν μεταξύ τους και να αποκτήσουν γόνιμους απογόνους. Το κριτήριο για την κατάταξη των ζωικών και των φυτικών οργανισμών του οικοσυστήματος είναι το μειξιολογικό.
Εάν αναφέρατε και το τυπολογικό κριτήριο σε ότι αφορά την κατάταξη των φυτικών οργανισμών είναι δεκτό, αν τονίσετε ότι ορισμένα φυτά αναπαράγονται μονογονικά.
Εγώ έγραψα την πρώτη παράγραφο για το είδος και δεν ανέφερα τίποτα για το μειξιολογικό και το τυπολογικό κριτήριο.Υπάρχει περίπτωση να έχω χάσει όλα τα μόρια της ερώτησης;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ariana
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εγώ έτσι το σκέφτηκα και δεν ανέφερα το τυπολογικό..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pasipoy
Νεοφερμένο μέλος


Μια χαρά. Το έχεις ανοιχτό. Τώρα αναλογα τα γούστα σου. χεχε. Η βιολογία πάντως είναι τέλεια. Πού να μπλέκεις τώρα με στατιστική; Εμένα προσωπικά από ότι έχω κάνει γενική μόνο όσα ήταν κοινά με τη κατεύθυνση καταλάβαινα. Έχουν κοινά στοιχεία αλλά από ένα σημείο και μετά χάνουν επαφή. Πάντως απο ότι έχω ακούσει είναι εύκολο να γράψεις απο 18 και πάνω και στα δύο. Διαλέγεις και παίρνεις!
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες να σαι καλα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Morelo
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος


Κατα την αποψη μου επειδη εδινε και 8 μοναδες επρεπε να τονιστει κ η βιολογικη αζωτοδεσμευση.Τωρα αν αν δεν τα εγραψες πολυ αναλυτικα ισως σου κοπουν 2 μοναδουλες''' σχεδον τιποτα δηλαδη
Σε πολλες απαντησεις στο Internet το δινουν "προαιρετικα"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Γεια σας.Γειά σας παιδιά!!!
Θα ήθελα ως βιολόγος να σας τονίσω δύο σημαντικά σημεία των θεμάτων στα οποία οι απαντήσεις δεν σας φαίνονται τόσο ξεκάθαρες:
Γ1. (Σελ. 86 και 88 του σχολικού βιβλίου)
Αμειψισπορά είναι η εναλλαγή στην καλλιέργεια σιτηρών και ψυχανθών, η οποία αξιοποιεί την ιδιότητα των ψυχανθών να φέρουν στις ρίζες τους συμβιωτικά αζωτοδεσμευτικά βακτήρια τα οποία πραγματοποιούν τη βιολογική αζωτοδέσμευση. Αυτά τα αζωτοδεσμευτικά βακτήρια ζουν συμβιωτικά στις ρίζες των ψυχανθών σε ειδικά εξογκώματα (φυμάτια). Αυτά τα βακτήρια έχουν την ικανότητα να δεσμεύουν το ατμοσφαιρικό άζωτο και να το μετατρέπουν σε νιτρικά ιόντα τα οποία μπορούν να απορροφηθούν από τα ψυχανθή.
Ο τρόπος με τον οποίο είναι διατυπωμένη η ερώτηση επιβάλλει την αναφορά σας και στην βιολογική αζωτοδέσμευση. Τώρα εάν δοθούν οδηγίες στους διορθωτές να μην την λάβουν υπόψη τους, αυτό δεν το γνωρίζω...
Δ1. Το είδος περιλαμβάνει το σύνολο των διαφορετικών πληθυσμών, ή με άλλα λόγια, το σύνολο όλων των οργανισμών που μπορούν να αναπαραχθούν μεταξύ τους και να αποκτήσουν γόνιμους απογόνους. Το κριτήριο για την κατάταξη των ζωικών και των φυτικών οργανισμών του οικοσυστήματος είναι το μειξιολογικό.
Εάν αναφέρατε και το τυπολογικό κριτήριο σε ότι αφορά την κατάταξη των φυτικών οργανισμών είναι δεκτό, αν τονίσετε ότι ορισμένα φυτά αναπαράγονται μονογονικά.
Θέλω να σας ευχηθώ καλή συνέχεια και
Καλή Επιτυχία!!!
Εγώ ανέφερα το τυπολογικό κριτήριο,και στο τέλος της άσκησης ανέφερα απλά πως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και αυτό.Δεν διευκρίνησα ότι θα χρησιμοποιηθεί μόνο για τους φυττικύς.Πόσο πιστεύετε πως θα μου κόψουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος


Εγω δεν καταλαβαινω γιατι δεν μας ζητανε να γραψουμε ακριβως αυτα που θελουνε!ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΡΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΡΑΨΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΙΨΙΣΠΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΖΩΤΟΔΕΥΣΜΕΣΗΣ,ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ??ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ?ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΣΑΦΕΙΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΑ.... Ε ΑΝΤΙ ΓΑΜ..... εγω δεν την εγραψα την βιολογικη αζωτεδεσμευση,και αν πεσω σε τιποτα ζουδια διορθωτες καταλαβα..........
φιλε morelo ,δεν καταλαβαινω γιατι δυσανασχετεις, τα θεματα ηταν μια χαρουλα και σαφως πιο ευκολα απο τα μαθηματικα γενικης παιδειας που οι θεωρητικοι (αυτοι που δεν εχουν ευχερεια με τα μαθηματικα )θα πατωσαν.πρεπει καθε ερωτηση να σας την ταιζουν με το κουταλι για την απαντησετε με πληροτητα?γιατι εχετε παραπονο απο τους καθηγητες που εβαλαν τα θεματα και οχι απο τους εαυτου σας (δεν αναφερομαι προσωπικα) που δεν κοιταξαν να αποδωσουν με πληροτητα την απαντηση και ας επρεπε να γυρισετε μια σελιδα πισω,ειλικρινα δεν καταλαβαινω.
ολα αυτα φιλικα παντα και δεν αναφερομαι προσωπικα σε σενα ,αλλα το γραψα αυτο διοτι απλα στην ελλαδα για το οποιο προβλημα εχουμε να κατηγορουμε παντα τους αλλους.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
steofstratos
Νεοφερμένο μέλος


Μολις ηρθα!!! Καλα οι περσσοτεροι ειχαμε τελιωσει απτις 9:20 και περιμεναμε ποση ωρα να φυγουμε.... ευκολα μου φανηκαν τα θεματα αν και στο Δ με το που το ειδα τρομαξα λιγο αλλα τελικα ηταν ευκολο με τις πεταλλουδες
Ρε παιδια η πενικιλινη απο μηκυτες παραγεται??Ελεος δηλαδη τι ερωτηση βαλανε,οταν βγηκαμε εξω ειδαμε οτι το λει σε ενα κιτρινο πλαισιο στο κατω μερος της σελιδας ενω απο πανω δεν το ελεγε καθαρα!!! Εβαλα βακτηριο οπως και οι περισσοτεροι....Πφφφ τσαμπα ενα βαθμο εχασα![]()
![]()
Ρε συ το λεει στα αντιβιοτικα... Λεει το πρωτο αντιβιοτικό ηταν η πενικιλινη και ανακαλυφθηκε τυχαια οταν σε καλλιεργεια βακτηριων αναπτυχθηκε ενας μυκητας του γενουσ Penicillium! Ε δεν πειράζει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
FairyDust
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BioLogiC
Νεοφερμένο μέλος


''Παίρνω αφορμή από το σημερινό ερώτημα Δ1 για να αναφέρω το εξής: στον ορισμό του είδους στο σχολικό βιβλίο, αναφέρεται πως, το μειξιολογικό κριτήριο χρησιμοποιείται για την κατάταξη των αμφιγονικά αναπαραγόμενων οργανισμών ενώ το τυπολογικό για την κατάταξη των μονογονικά αναπαραγόμενων οργανισμών. Όμως η θεωρία αναφέρει επίσης πως, με βάση το τυπολογικό κριτήριο, έχει ταξινομηθεί το σύνολο των διαφορετικών οργανισμών του πλανήτη.''
Η τελευταία πρόταση αναφέρεται στην ταξινόμηση πέρα από την έννοια του είδους, δηλαδή γένος, οικογένεια κτλ. Αυτή γίνεται υποχρεωτικά με τυπολογικό κριτήριο.
Προς:TiNk!!!
Με τίποτα! Λογικά θα πάρεις περίπου τις μισές μονάδες.
Προς: Morelo
Έδώ είναι που απαιτείται και κάποια μικρής δυσκολίας κριτική ικανότητα του μαθητή. Όσοι έκαναν πλήρη προετοιμασία για το μάθημα αντιλήφθηκαν ότι έπρεπε να γράψουν και αυτό. Υπενθυμίζω ότι η ερώτηση αυτή έπεσε ξανά ελαφρώς διαφορετική το έτος 2003. Φέτος τα θέματα δεν ήθελαν απλή παπαγαλία και αυτό είναι ιδιαίτερα επιθυμητό. Δεν είστε στο γυμνάσιο για να σας λένε γράψτε εκείνο, γράψτε το άλλο και καθαρίσατε. Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα δεν θα χρειαζόταν και φροντιστήριο στο μάθημα αυτό.
Προς prion:
Αφού αναφέρθηκες στο τυπολογικό κριτήριο, είσαι καλλυμένος. Μια μονάδα το πολύ να σου κόψουν για αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος


το οτι το μαθημα απαιτει κρητικη σκεψη δεν σημαινει οτι αυτη καλλιεργειται στα φροντηστηρια (το αντιθετο θα ελεγα)
και εν τελει ο μαθητης ειναι βλακας δηαλδη και χρειαζεται φροντηστηριο για να μαθει να απανατει σε ερωτησεις?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Morelo
Πολύ δραστήριο μέλος


Ναι αποτι διαβασα σστο αλλο θεμα τα θεματα στα μαθς ηταν πιο δυσκολα για αρκετουςφιλε morelo ,δεν καταλαβαινω γιατι δυσανασχετεις, τα θεματα ηταν μια χαρουλα και σαφως πιο ευκολα απο τα μαθηματικα γενικης παιδειας που οι θεωρητικοι (αυτοι που δεν εχουν ευχερεια με τα μαθηματικα )θα πατωσαν.πρεπει καθε ερωτηση να σας την ταιζουν με το κουταλι για την απαντησετε με πληροτητα?γιατι εχετε παραπονο απο τους καθηγητες που εβαλαν τα θεματα και οχι απο τους εαυτου σας (δεν αναφερομαι προσωπικα) που δεν κοιταξαν να αποδωσουν με πληροτητα την απαντηση και ας επρεπε να γυρισετε μια σελιδα πισω,ειλικρινα δεν καταλαβαινω.
ολα αυτα φιλικα παντα και δεν αναφερομαι προσωπικα σε σενα ,αλλα το γραψα αυτο διοτι απλα στην ελλαδα για το οποιο προβλημα εχουμε να κατηγορουμε παντα τους αλλους.![]()
Τεσπα δεν θα σκασω τωρα για την βιολογια


Ευχαριστω biologic για την διευκρινιση :-)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Προσωπικά θα προτιμούσα το μάθημα της βιολογίας να εξετάζεται μόνο με ερωτήσεις ελεύθερης ανάπτυξης και όχι με πολλαπλής επιλογής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.