Earendil

Νεοφερμένος

Ο Earendil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
φιλε πραγματικα σε νιωθω.και γω οταν εδινα επειδη ηταν το αγαπημενο μου αγχος ειχα διπλο και τριπλο αγχος για να τους αποδειξω οτι οντως ειμαι καλος στα μαθηματικα.μην απογοητευεσαι και γραψε οσο καλυτερα μπορεις στα αλλα.τελικα καμια φορα καλυτερα να πηγαινουμε σε ενα μαθημα ξεαγχωτοι απο δογματισμους το αγαπημενο μου μαθημα κτλπ.η σχολη που θες ποσα μορια εχει?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πληροφορική ΑΠΘ... 16600 μορια εχει περιπου η σχολη. Στην εκθεση μπορει να γραψω και 18 αλλα μπορει και 14 δεν εχω ιδεα ,οποτε βαζω 15. Και ενα 15 μαθηματικα πρεπει αοθ και αεππ να γραψω τουλαχιστον 19 και στα 2.Και ετσι θα ειμαι πανω κατω εκει στην βαση. Αλλα ολοι λενε οτι θα ανεβουν οι βασεις φετος και στεναχωριεμαι ακομα παραπανω.Ενα παραπανω αγχος εχω γιατι, οχι μονο θελω πολυ να περασω εκει,απλα επειδη εχω και σπιτι,δεν θελω να επιβαρυνω τους γονεις μου με επιπροσθετα εξοδα...Τελος παντων,γενικα σημερα δεν ειμαι καλα ψυχολογικα αλλα θα βαλω το 100% να γραψω στα αλλα 2 οσο καλυτερα μπορω,το πολυ πολυ του χρονου να ξαναδωσω (οχι με 10%,απλα να παω) μονο και μονο για να αποδειξω στον εαυτο μου οτι αυτο το γραπτο που εγραψα σημερα δεν ηταν δικο μου
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Πληροφορική ΑΠΘ... 16600 μορια εχει περιπου η σχολη. Στην εκθεση μπορει να γραψω και 18 αλλα μπορει και 14 δεν εχω ιδεα ,οποτε βαζω 15. Και ενα 15 μαθηματικα πρεπει αοθ και αεππ να γραψω τουλαχιστον 19 και στα 2.Και ετσι θα ειμαι πανω κατω εκει στην βαση. Αλλα ολοι λενε οτι θα ανεβουν οι βασεις φετος και στεναχωριεμαι ακομα παραπανω.Ενα παραπανω αγχος εχω γιατι, οχι μονο θελω πολυ να περασω εκει,απλα επειδη εχω και σπιτι,δεν θελω να επιβαρυνω τους γονεις μου με επιπροσθετα εξοδα...Τελος παντων,γενικα σημερα δεν ειμαι καλα ψυχολογικα αλλα θα βαλω το 100% να γραψω στα αλλα 2 οσο καλυτερα μπορω,το πολυ πολυ του χρονου να ξαναδωσω (οχι με 10%,απλα να παω) μονο και μονο για να αποδειξω στον εαυτο μου οτι αυτο το γραπτο που εγραψα σημερα δεν ηταν δικο μου
αν περασεις πληροφορικη εκτος θεσσαλονικης θα χαλαστεις δηλαδη?κοιτα 16600 μορια με 15 μαθηματικα χαμενος δεν εισαι σε καμια περιπτωση.αυτα τα 2 μαθηματα ειναι εφικτα να γραψεις βαθμαρα φανταζομαι ειδικα αοθ.παλεψε το!
 

AnnaVrt12

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η AnnaVrt12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Πληροφορική ΑΠΘ... 16600 μορια εχει περιπου η σχολη. Στην εκθεση μπορει να γραψω και 18 αλλα μπορει και 14 δεν εχω ιδεα ,οποτε βαζω 15. Και ενα 15 μαθηματικα πρεπει αοθ και αεππ να γραψω τουλαχιστον 19 και στα 2.Και ετσι θα ειμαι πανω κατω εκει στην βαση. Αλλα ολοι λενε οτι θα ανεβουν οι βασεις φετος και στεναχωριεμαι ακομα παραπανω.Ενα παραπανω αγχος εχω γιατι, οχι μονο θελω πολυ να περασω εκει,απλα επειδη εχω και σπιτι,δεν θελω να επιβαρυνω τους γονεις μου με επιπροσθετα εξοδα...Τελος παντων,γενικα σημερα δεν ειμαι καλα ψυχολογικα αλλα θα βαλω το 100% να γραψω στα αλλα 2 οσο καλυτερα μπορω,το πολυ πολυ του χρονου να ξαναδωσω (οχι με 10%,απλα να παω) μονο και μονο για να αποδειξω στον εαυτο μου οτι αυτο το γραπτο που εγραψα σημερα δεν ηταν δικο μου

Άφησε πίσω τα μαθήματα που έγραψες, τελείωσαν και δεν αλλάζει το αποτέλεσμα πια. Επικεντρώσου σε αυτά που έμειναν και μην ακούς τι λένε για τις βάσεις. Όλα εξαρτώνται από τις επιδώσεις και των υπολοίπων αλλά και τη ζήτηση για το συγκεκριμένο τμήμα
 

Johny4Life

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Johny4Life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Την ίδια ψυχολογία είχα και εγώ όπως και πολλοί άλλοι σε αυτή την χώρα όταν βγήκαμε απο τις αίθουσες από τα μαθηματικά κατ. το 2013. Το αφήνεις πισω προχωράς παρακάτω. Τίποτα δεν κρίνεται μέχρι το τελευταίο μάθημα. Είσαι μέσα στο παιχνίδι ακόμα οπότε μην τα παρατάς. Δύναμη, κουράγιο, εμπιστοσύνη στον εαυτό σου, σφιγγεις δόντια και πας για το επόμενο.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
συγγνωμη αναφερει πουθενα το βιβλιο οτι αν εχεις φ(χ)>g(x) και το οριο της g einai +00 της φ ειναι +00??Πως εξασφαλιζεσαι οτι υπαρχει το οριο της φ??Εγω πιστευω οτι δεν μπορει να χρησιμοποιηθει.Ειναι καραμπαμ κριτηριο παρεμβολης γτ να μπλεξει καποιος με αυτο?
λοιπον καταφερα και το απεδειξα και εχετε δικιο.φ(χ)>=g(x) εφοσον το οριο της g ειναι +00 προφανως κοντα στο χ0 g(x)>0.επομενως f(x)>0 κοντα στο χ0.0<1/f(x)<1/g(x) κριτηριο παρεμβολης lim(1/f(x))=0.επομενως κοντα στο χ0 1/f(x)>0 και lim(1/f(x))>0.Επομενως lim(1/(1/f(x))=limf(x)=+00.
Xαιρετισματα δηλαδη,αν ενας δεν το ξερει ως ετοιμη θεωρια αυτο και εφοσον λετε οτι μπορει να το βγαλει αμεσως χωρις αποδειξη που να το σκεφτει εκεινη την ωρα??Καλα ενω το σχολικο δεν το εχει πως το θεωρουν ετοιμη θεωρια??Απαραδεκτη κινηση εκ μερους της επιτροπης αν και πιστευω οτι στο μυαλο τους ειχανε τη λυση με κριτηριο παρεμβολης.Δηλαδη ειναι σαν να σου λενε αν δεν πηγες φροντιστηριο χαιρετισματα

Δε χρειάζεται η απόδειξη που αναφέρεις. Εδώ και πολλά χρόνια, οι οδηγίες ΙΕΠ/Υπουργείου προς τους διδάσκοντες στα δημόσια σχολεία αναφέρουν ότι αυτή η ιδιότητα θεωρείται δεδομένη και διδάσκεται ως θεωρία ακόμη κι αν δεν αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο. Μην ξανα-ανακαλύψουμε την πυρίτιδα. Δεν είναι κάτι που σκαρφίστηκε η επιτροπή, αλλά που είναι στις οδηγίες διδασκαλίας.
 

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
συγγνωμη αναφερει πουθενα το βιβλιο οτι αν εχεις φ(χ)>g(x) και το οριο της g einai +00 της φ ειναι +00??Πως εξασφαλιζεσαι οτι υπαρχει το οριο της φ??Εγω πιστευω οτι δεν μπορει να χρησιμοποιηθει.Ειναι καραμπαμ κριτηριο παρεμβολης γτ να μπλεξει καποιος με αυτο?
Αυτές οι συμπληρωματικές οδηγίες για προτάσεις που μπορούν να χρησιμοποιούνται χωρίς απόδειξη είχαν σταλεί από το υπουργείο παιδείας σε όλα τα λύκεια.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Αυτές οι συμπληρωματικές οδηγίες για προτάσεις που μπορούν να χρησιμοποιούνται χωρίς απόδειξη είχαν σταλεί από το υπουργείο παιδείας σε όλα τα λύκεια.
μαλιστα.προφανως επειδη ειμαι εξω απο τα πραγματα δεν το γνωριζα.το 2008 που εδινα εγω παντως δεν θυμαμαι ποτε να μας εχουνε πει κατι τετοια ανισωση.απο αυτες τις 8 σχεσεις θυμαμαι σιγουρα την lnx<=x-1 και την f'(x)=f(x) f(x)=ce^x που χει πεσει και αρκετες φορες.καλα οι 1 και οι 2 τι αποδειξη να θελανε που σταληθηκε και διευκρινιση να χρησιμοποιουνται.ελεος δηλαδη.το οριο χημ1/χ ετοιμο οτι ειναι μηδεν??σοβαρα??εγω θυμαμαι κριτηριο παρεμβολης καναμε.καλα τα χουν ξεφτιλισει τελειως τα μαθηματικα.πρεπει να ναι εντολες τελειως προσφατες μαλλον
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

μαλιστα.προφανως επειδη ειμαι εξω απο τα πραγματα δεν το γνωριζα.το 2008 που εδινα εγω παντως δεν θυμαμαι ποτε να μας εχουνε πει κατι τετοια ανισωση.απο αυτες τις 8 σχεσεις θυμαμαι σιγουρα την lnx<=x-1 και την f'(x)=f(x) f(x)=ce^x που χει πεσει και αρκετες φορες.καλα οι 1 και οι 2 τι αποδειξη να θελανε που σταληθηκε και διευκρινιση να χρησιμοποιουνται.ελεος δηλαδη.το οριο χημ1/χ ετοιμο οτι ειναι μηδεν??σοβαρα??εγω θυμαμαι κριτηριο παρεμβολης καναμε.καλα τα χουν ξεφτιλισει τελειως τα μαθηματικα.πρεπει να ναι εντολες τελειως προσφατες μαλλον
παντως το θεωρω απαραδεκτο να μην αναγραφονται στο σχολικο βιβλιο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

η μοναδικη αξια λογου απο αυτες που δεν εχει προφανη αποδειξη ειναι η 4 και επεσε αυτη σημερα.πραγματικα απιστευτο :bye2:.Δηλαδη στα φροντιστηρια δουλευονται ετσι τετοιες ασκησεις χωρις κριτηριο παρεμβολης??και καλα τα παιδια γτ δεν το βγαλανε??δεν το ειχανε μελετησει?δηλαδη αν ξερεις τετοια ιδιοτητα βγαινει σε 1 δευτερολεπτο αυτη η ασκηση
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanos_D

Νεοφερμένος

Ο Thanos_D αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Καλησπέρα σας, καινούριο μέλος εδώ, δίνω για δεύτερη φορά πανελλήνιες, με το παλαιό σύστημα. Στα σημερινά θέματα των μαθηματικών, στο Δ1, εκτός από την απόδειξη και εύρεση του ακροτάτου, ζητούσε και την ευθεία στην οποία ανήκει το σημείο. Δυστυχώς δεν κατάλαβα ποια ευθεία εννοούσε. Το Δ1 ολόκληρο έπαιρνε 5 μονάδες. Πόσες πιστεύετε θα μου αφαιρέσουν, δεδομένου ότι δεν βρήκα την ευθεία;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Καλησπέρα σας, καινούριο μέλος εδώ, δίνω για δεύτερη φορά πανελλήνιες, με το παλαιό σύστημα. Στα σημερινά θέματα των μαθηματικών, στο Δ1, εκτός από την απόδειξη και εύρεση του ακροτάτου, ζητούσε και την ευθεία στην οποία ανήκει το σημείο. Δυστυχώς δεν κατάλαβα ποια ευθεία εννοούσε. Το Δ1 ολόκληρο έπαιρνε 5 μονάδες. Πόσες πιστεύετε θα μου αφαιρέσουν, δεδομένου ότι δεν βρήκα την ευθεία;
ποπο σας σκισανε φιλε μου σημερα.το ειδα τελειως αδικο.λογικα 2 μορια θα χασεις.
 

Thanos_D

Νεοφερμένος

Ο Thanos_D αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
ποπο σας σκισανε φιλε μου σημερα.το ειδα τελειως αδικο.λογικα 2 μορια θα χασεις.
Από ότι είδα ναι, χαρακτηρίζονται δύσκολα τα θέματα. Προσωπικά δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερη δυσκολία. Έχω χάσει στο Α2, από τον ορισμό της παραγώγου σίγουρα και αυτή την ευθεία, που αν δεν κάνω λάθος είναι γεωμετρικός τόπος( ; ). Εντάξει, 2 μόρια μικρό το κακό. Άδικο γιατί; Σε σχέση με τα σχετικά εύκολα θέματα του νέου συστήματος; Οι βάσεις μας είναι ξεχωριστές, άρα το ότι ήταν δύσκολα, μας επηρεάζει όλους θεωρώ.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Από ότι είδα ναι, χαρακτηρίζονται δύσκολα τα θέματα. Προσωπικά δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερη δυσκολία. Έχω χάσει στο Α2, από τον ορισμό της παραγώγου σίγουρα και αυτή την ευθεία, που αν δεν κάνω λάθος είναι γεωμετρικός τόπος( ; ). Εντάξει, 2 μόρια μικρό το κακό. Άδικο γιατί; Σε σχέση με τα σχετικά εύκολα θέματα του νέου συστήματος; Οι βάσεις μας είναι ξεχωριστές, άρα το ότι ήταν δύσκολα, μας επηρεάζει όλους θεωρώ.
συγγνωμη αυτο με τον ορισμο της παραγωγου τι βλακωδες ερωτημα ηταν αυτο??το οριο του λογου μεταβολης δεν επρεπε να γραψεις υποτιθεται σε τυχαιο χο.Δηλαδη τι επρεπε να γραψεις??Στις απαντησεις που ανεβηκαν στο λισαρι για μενα τον δινει λαθος τον ορισμο
 

Thanos_D

Νεοφερμένος

Ο Thanos_D αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
συγγνωμη αυτο με τον ορισμο της παραγωγου τι βλακωδες ερωτημα ηταν αυτο??το οριο του λογου μεταβολης δεν επρεπε να γραψεις υποτιθεται σε τυχαιο χο.Δηλαδη τι επρεπε να γραψεις??Στις απαντησεις που ανεβηκαν στο λισαρι για μενα τον δινει λαθος τον ορισμο
Δεν νομίζω πως ήθελε το όριο . Είναι στο σχολικό, στην σελίδα 104, κεφάλαιο 2.2 . Γενικά αυτόν τον ορισμό τον ήξερα σαν ορισμό ν-οστης παραγώγου, και δεν τον είχα μάθει πολύ καλά, τον είχα αφήσει τελευταίο, γιατί δεν μπορούσα να τον θυμηθώ με τίποτα. Ε και τελικά λέω, από όλο το σχολικό, αυτό θα βάλουν; Και το άφησα. Και να που έπεσε.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Δεν νομίζω πως ήθελε το όριο . Είναι στο σχολικό, στην σελίδα 104, κεφάλαιο 2.2 . Γενικά αυτόν τον ορισμό τον ήξερα σαν ορισμό ν-οστης παραγώγου, και δεν τον είχα μάθει πολύ καλά, τον είχα αφήσει τελευταίο, γιατί δεν μπορούσα να τον θυμηθώ με τίποτα. Ε και τελικά λέω, από όλο το σχολικό, αυτό θα βάλουν; Και το άφησα. Και να που έπεσε.
συγγνωμη αν πεις σε καθε χ0 οριζω το ταδε οριο που το συμβολιζω με φ'(χ0) γτ να μην ειναι σωστο?
 

Thanos_D

Νεοφερμένος

Ο Thanos_D αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
συγγνωμη αν πεις σε καθε χ0 οριζω το ταδε οριο που το συμβολιζω με φ'(χ0) γτ να μην ειναι σωστο?
Η αλήθεια είναι πως δεν γνωρίζω. Θα πρέπει να μας πει και κάποιος άλλος. Εκείνη την στιγμή, κατάλαβα ακριβώς ποιος ήταν ο ορισμός, και κατάλαβα ότι δεν τον ήξερα, οπότε προχώρησα κατευθείαν, και δεν μου πέρασε από το μυαλό να δοκιμάσω κάτι άλλο.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πως δεν γνωρίζω. Θα πρέπει να μας πει και κάποιος άλλος. Εκείνη την στιγμή, κατάλαβα ακριβώς ποιος ήταν ο ορισμός, και κατάλαβα ότι δεν τον ήξερα, οπότε προχώρησα κατευθείαν, και δεν μου πέρασε από το μυαλό να δοκιμάσω κάτι άλλο.
κοιταξε να δεις το εψαξα απο περιεργεια στο ιντερνετ πως τον οριζει το βιβλιο.λεει εστω ενα συνολο σημειων που ειναι ειναι παραγωγισιμη και σε αυτα τα αντιστοιχιζει το φ'(χ).Συγγνωμη αυτο τι ακριβως εξεταζει??Τραγικοι απλα!Βαλανε εναν ορισμο που απλα δεν εξεταζει κατι.Εγω παντως θα γραφα για παραγωγισιμη σε τυχαιο που αντιστοιχιζεται στο ταδε φ΄(χ).Τραγικη ερωτηση
 

aggelosst9

Νεοφερμένος

Ο aggelosst9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης Ο.Π.Α. (Αθήνα). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά μια ερώτηση στο Δ3 για κάποιο λόγο πήγα και πήρα τα όρια χ0+ και 1- της h(x) (η οποία είναι αυτή που έθεσα για την σχέση που.μας έδινε) και έκανα bolzano μέσα στα ξ1,ξ2 που βρήκα. Παίρνω κάτι;
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Καλησπέρα σας, καινούριο μέλος εδώ, δίνω για δεύτερη φορά πανελλήνιες, με το παλαιό σύστημα. Στα σημερινά θέματα των μαθηματικών, στο Δ1, εκτός από την απόδειξη και εύρεση του ακροτάτου, ζητούσε και την ευθεία στην οποία ανήκει το σημείο. Δυστυχώς δεν κατάλαβα ποια ευθεία εννοούσε. Το Δ1 ολόκληρο έπαιρνε 5 μονάδες. Πόσες πιστεύετε θα μου αφαιρέσουν, δεδομένου ότι δεν βρήκα την ευθεία;

Χάνεις περίπου το μισό - 2 ή 3 - αναλόγως με τις οδηγίες που θα φτάσουν στα βαθμολογικά. Σωστά, όπως λες, είναι ένας γεωμετρικός τόπος - ουσιαστικά έπρεπε απλά να βρεις τις συντεταγμένες του σημείου που «πιάνεις» το ακρότατο και μετά είναι άσκηση Β' κατεύθυνσης.

συγγνωμη αυτο με τον ορισμο της παραγωγου τι βλακωδες ερωτημα ηταν αυτο??το οριο του λογου μεταβολης δεν επρεπε να γραψεις υποτιθεται σε τυχαιο χο.Δηλαδη τι επρεπε να γραψεις??Στις απαντησεις που ανεβηκαν στο λισαρι για μενα τον δινει λαθος τον ορισμο
κοιταξε να δεις το εψαξα απο περιεργεια στο ιντερνετ πως τον οριζει το βιβλιο.λεει εστω ενα συνολο σημειων που ειναι ειναι παραγωγισιμη και σε αυτα τα αντιστοιχιζει το φ'(χ).Συγγνωμη αυτο τι ακριβως εξεταζει??Τραγικοι απλα!Βαλανε εναν ορισμο που απλα δεν εξεταζει κατι.Εγω παντως θα γραφα για παραγωγισιμη σε τυχαιο που αντιστοιχιζεται στο ταδε φ΄(χ).Τραγικη ερωτηση

Δεν είναι λάθος ορισμός και εξετάζει ουσιαστικά το αν τα παιδιά αντιλαμβάνονται τη διαφορά ανάμεσα στην παράγωγο ως αριθμό και στην έννοια της παραγώγου συνάρτησης. Όταν ορίζουμε με το όριο την παράγωγο στο σχολικό βιβλίο αναφερόμαστε σε έναν πραγματικό αριθμό που, αν υπάρχει, είναι μοναδικός. Όταν κάνουμε αυτή τη διαδικασία για κάθε x που μπορούμε, ορίζουμε (κατά σημείο) μία συνάρτηση που αντιστοιχίζει κάθε x στο αντίστοιχο f'(x).
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλησπέρα παιδιά μια ερώτηση στο Δ3 για κάποιο λόγο πήγα και πήρα τα όρια χ0+ και 1- της h(x) (η οποία είναι αυτή που έθεσα για την σχέση που.μας έδινε) και έκανα bolzano μέσα στα ξ1,ξ2 που βρήκα. Παίρνω κάτι;

Τυπικά, αν τα έγραψες όλα σωστά, τίποτα. Ωστόσο, προδιαθέτεις αρνητικά το άτομο που σε διορθώνει. :Ρ
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Χάνεις περίπου το μισό - 2 ή 3 - αναλόγως με τις οδηγίες που θα φτάσουν στα βαθμολογικά. Σωστά, όπως λες, είναι ένας γεωμετρικός τόπος - ουσιαστικά έπρεπε απλά να βρεις τις συντεταγμένες του σημείου που «πιάνεις» το ακρότατο και μετά είναι άσκηση Β' κατεύθυνσης.




Δεν είναι λάθος ορισμός και εξετάζει ουσιαστικά το αν τα παιδιά αντιλαμβάνονται τη διαφορά ανάμεσα στην παράγωγο ως αριθμό και στην έννοια της παραγώγου συνάρτησης. Όταν ορίζουμε με το όριο την παράγωγο στο σχολικό βιβλίο αναφερόμαστε σε έναν πραγματικό αριθμό που, αν υπάρχει, είναι μοναδικός. Όταν κάνουμε αυτή τη διαδικασία για κάθε x που μπορούμε, ορίζουμε (κατά σημείο) μία συνάρτηση που αντιστοιχίζει κάθε x στο αντίστοιχο f'(x).
απλα λεω οτι δεν εξεταζει κατι.δηλαδη λες εστω Β το συνολο σημειων που ειναι παραγωγισιμη και αυτα τα σημεια αντιστοιχουν στο αντιστοιχο φ'(χ).Δεν εξεταζει κατι ουσιαστικο.
 

Thanos_D

Νεοφερμένος

Ο Thanos_D αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Χάνεις περίπου το μισό - 2 ή 3 - αναλόγως με τις οδηγίες που θα φτάσουν στα βαθμολογικά. Σωστά, όπως λες, είναι ένας γεωμετρικός τόπος - ουσιαστικά έπρεπε απλά να βρεις τις συντεταγμένες του σημείου που «πιάνεις» το ακρότατο και μετά είναι άσκηση Β' κατεύθυνσης.




Δεν είναι λάθος ορισμός και εξετάζει ουσιαστικά το αν τα παιδιά αντιλαμβάνονται τη διαφορά ανάμεσα στην παράγωγο ως αριθμό και στην έννοια της παραγώγου συνάρτησης. Όταν ορίζουμε με το όριο την παράγωγο στο σχολικό βιβλίο αναφερόμαστε σε έναν πραγματικό αριθμό που, αν υπάρχει, είναι μοναδικός. Όταν κάνουμε αυτή τη διαδικασία για κάθε x που μπορούμε, ορίζουμε (κατά σημείο) μία συνάρτηση που αντιστοιχίζει κάθε x στο αντίστοιχο f'(x).
Την έννοια του γεωμετρικού τόπου τελευταία φορά που την συνάντησα, ήταν στην φυσική κατεύθυνσης, στην συμβολή κυμάτων, και εκεί επειδή την ανέφερε ο καθηγητής.
2 χρόνια μετά την Δευτέρα Λυκείου, ούτε καν πήγε το μυαλό μου δυστυχώς.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Την έννοια του γεωμετρικού τόπου τελευταία φορά που την συνάντησα, ήταν στην φυσική κατεύθυνσης, στην συμβολή κυμάτων, και εκεί επειδή την ανέφερε ο καθηγητής.
2 χρόνια μετά την Δευτέρα Λυκείου, ούτε καν πήγε το μυαλό μου δυστυχώς.
γεωμετρικος τοπος ειναι συνολο σημειων που εχουν μια κοινη ιδιοτητα.πχ ενας κυκλος ειναι γεωμετρικος τοπος.μια μεσοκαθετος ειναι γεωμετρικος τοπος.Σε αυτο το θεμα η τεταγμενη ηταν μεταβλητο ακρο και η τερμημενη μια σταθερη τιμη οποτε αυτο σε ψιλιαζε οτι κινουνται στην κατακορυφη ευθεια.γενικοτερα αυτα που σας βαλανε παραητανε τσιμπημενα
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top