Eleni54

New member

Η Eleni54 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Γεια σας.. εδωσα με το νεο συστημα και θεωρω πως τα πηγα αρκετα καλα. Ευχαριστηθηκα πολυ που φετος εβαλαν τριγωνομετρια και μου αρεσε η φιλοσοφια του τεταρτου θεματος. Πιστευω μας διευκολυναν πολυ και με το θεμα Α που εδινε σε οσους ειχαν διαβασει θεωρία ενα πέντε.
 

GeoCommand

Member

Ο GeoCommand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Προτείνω σε όλους τους υποψηφίους μόλις γυρίσουν σπίτι να διαβάσουν ολοκληρώματα. Τον ήπιατε που τον ήπιατε μια φορά τώρα, αν δεν ξέρετε ολοκληρώματα, θα τον ξαναπιειτε στις σχολές σας του χρόνου.
Εκτός και αν κάποιος τα έχει ξετινάξει μήνες (πριν την περικοπή)
:read:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στo Δ3 πήγαινε και με ΘΕΤ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,925 μηνύματα.
Λοιπον εχουμε και λεμε.Τα 3 πρωτα θεματα ενας που εχει διαβασει και εχει στοχους ειναι επιεικως γελοια.Τι να συζητησουμε πως βγαινει η συνθεση ή υπολογισμος παραγωγου και στοιχειωδων οριων??Ο ρυθμος μεταβολης τιποτα το σπουδαιο θεμα πραξεων.Το πρωτο θεμα το ειχα τονισει οτι ειναι σος αυτο που επεσε ελπιζω να το διαβασατε.Η αποδειξη απο τις τελειως κλασσικες.Τα σωστο λαθος σιγουρα αρκετοι θα την πατησαν στη ριζα απολυτο χ που και αυτο το ειχα τονισει οτι ειναι σος και στη διατυπωση του θεωρηματος φερματ με λογια.Στο τεταρτο το δ1 ερωτημα ειναι και παλι απο τα κλασσικα των πανελληνιων.Ανεβασμα στη δευτερη παραγωγο,μονοτονια φ' και μοναδικοτητα ριζας.Εχει πεσει 150,000 φορες σε πανελληνιες αυτο το στυλ.σου ελεγε κιολας που θες τη ριζα οποτε κανενα προβλημα.το δ2 επισης εχει πεσει πολλες φορες απλα εδω επρεπε να εισαι λιγο προσεκτικος.το πρωτο οριο εβγαινε καμπανα το θεμα ηταν με το ημιτονο που και παλι εκανε μπαμ οτι ειναι κριτηριο παρεμβολης.κανοντας τα κλασματα ομωνυμα σου εβγαινε και το κριτηριο παρεμβολης που ηθελε.το δ3 ηταν θεμα για γ ερωτημα κυριολεκτικα χαρισμα μοριων με εμφανης την συναρτηση και τι πρεπει να κανεις.Το μοναδικο μαγκικο ερωτημα ηταν το δ4 το οποιο θυμισε σε πιο δυσκολη μορφη βεβαια τωρα το γ4 των πανελλαδικων του 2008.Εκανε μπαμ οτι ηταν θμτ απλα επρεπε να σου κοψει να το δημιουργησεις.Ηταν η μαγκια ποτε θα αντικαταστασεις το f(ρ).Αν το αντικαθιστουσες απο την αρχη το παιχνιδι το χανες.Αν λοιπον εξαιρεσεις το δ4 που ηταν μονο 7 μορια θεωρω οτι γραφοταν πολυ ευκολα το 18!!
Σε σχεση με περσι ηταν 2 σκαλες κατω τα φετινα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Α και θυμαστε που ελεγα οτι πρεπει να ξερετε τριγωνομετρια και καποιο κοροιδευανε οτι ειναι εκτος υλης.Εφχ=1 εβαλε η επιτροπη και ελπιζω να μην ακουσω οτι ηταν εκτος υλης.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γελαω με τα φροντιστηρια πως βγαλανε το οριο.Υποτιθεται μεγαλα φροντιστηρια.
Καταρχην οταν εχεις φ(χ)>g(x) και εχεις οτι υπαρχει το οριο της g πουθενα σε εξασφαλιζει οτι υπαρχει το οριο της f.Aκουστε λοιπον τι κανουνε.Δημιουργουν με το ημιτονο μια ανισωση >απο ενα γνωστο οριο.Λενε υπαρχει το γνωστο οριο που ειναι +00 αρα και το αριστερο οριο ειναι +00.Aυτο ειναι τραγικο λαθος και δειχνει ασχετοσυνη.Η σωστη λυση ειναι να κανεις ομωνυμα τα κλασματα και να κανεις κριτηριο στο οριο (f(x)-f(x0))ημ(1/χ-χ0).!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Livaja10

Member

Ο Livaja10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Κρίσιμα σημεία είπα απλά ότι έχει για Χ=π/4 και Χ=5π/4 χωρίς να βρω τα f(Χ) ....Λογικά χάνω ένα μόριο?
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,925 μηνύματα.

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,842 μηνύματα.
Γελαω με τα φροντιστηρια πως βγαλανε το οριο.Υποτιθεται μεγαλα φροντιστηρια.
Καταρχην οταν εχεις φ(χ)>g(x) και εχεις οτι υπαρχει το οριο της g πουθενα σε εξασφαλιζει οτι υπαρχει το οριο της f.Aκουστε λοιπον τι κανουνε.Δημιουργουν με το ημιτονο μια ανισωση >απο ενα γνωστο οριο.Λενε υπαρχει το γνωστο οριο που ειναι +00 αρα και το αριστερο οριο ειναι +00.Aυτο ειναι τραγικο λαθος και δειχνει ασχετοσυνη.Η σωστη λυση ειναι να κανεις ομωνυμα τα κλασματα και να κανεις κριτηριο στο οριο (f(x)-f(x0))ημ(1/χ-χ0).!!

Είναι στις οδηγίες του υπουργείου χρόνια τώρα αυτό που αναφέρεις και χρησιμοποιείται κανονικά.

Για τα θέματα τώρα, του νέου συστήματος ήταν αρκετά ήπια, μέχρι και το Δ1.

Αναλυτικότερα, στο Α θέμα η θεωρία ήταν σχετικά απλή και όλα τα Σ-Λ - με ή χωρίς αιτιολόγηση - ήταν μέσα από το σχολικό βιβλίο.

Στο Β θέμα είδαμε σε επανάληψη ένα Β θέμα από ένα από τα διαγωνίσματα του study4exams, αλλά είχε και τις παγίδες του, όπως ας πούμε στην εύρεση της αντίστροφης που πρέπει να μην ξεχάσουμε να λάβουμε υπ' όψιν μας και τον περιορισμό x>0 κ.λπ.

Το Γ θέμα ήταν ένα φιλήσυχο θέμα, χωρίς ιδιαίτερη πλοκή, βέβαια με έναν ρυθμό μεταβολής από το σχολικό βιβλίο.

Το Δ θέμα ανέβαζε κάπως απότομα τη δυσκολία από το Δ2 και μετά, αλλά κατά τα άλλα ήταν ησύχως δύσκολα ερωτήματα.

Γενικά, ήσυχα θέματα, όπως θα έπρεπε εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού.

Τα θέματα του παλαιού συστήματος, βέβαια, άλλη ιστορία. :Ρ
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,925 μηνύματα.
μολις ειδα τα θεματα στο παλιο συστημα!!!Σκετα παλουκια!Τους βαλαν την πονηρη συναρτηση χ^χ,τεταρτο θεμα πολυ πολυ ζορικο ειδικα με το ολοκληρωμα.Τριτο θεμα ηταν αυτο που ελεγα περι γεωμετρια με επικεντρες και εγγεγραμμενες γωνιες,αρα ηθελε γνωση γεωμετριας.Επισης τους βαλανε αυτο που ελεγα χτες με το κολπο με το θεωρημα προσημου στην τριγωνομετρικη σχεση.Πολυ ανεβασμενου επιπεδου θεματα.Αν πεφταν αυτα στο νεο συστημα θα κλαιγανε 50 χρονια.Μεγαλη αδικια για τα παιδια που επελεξαν να δωσουν με το παλιο
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,842 μηνύματα.

Livaja10

Member

Ο Livaja10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 36 μηνύματα.
δεν νομιζω
Έτσι μου λένε όλοι...επίσης στον Ρυθμό δε ξέρω γιατί αλλά το κάνα πολύ περίπλοκα και έβαλα απ' την αρχή τα a(t) μέσα στα f στην εφαπτομένη και έλυσα ως προς b(t) (τετμημενη του β) την οποία μετά παραγωγισα και έγινα το ελα να δεις στις πράξεις με αποτέλεσμα να βγάλω λάθος αποτέλεσμα...Πόσο πιστεύεις θα χάσω από εκεί?(η μεθοδολογία νομίζω είναι σωστή)
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,925 μηνύματα.
Είναι στις οδηγίες του υπουργείου χρόνια τώρα αυτό που αναφέρεις και χρησιμοποιείται κανονικά.

Για τα θέματα τώρα, του νέου συστήματος ήταν αρκετά ήπια, μέχρι και το Δ1.

Αναλυτικότερα, στο Α θέμα η θεωρία ήταν σχετικά απλή και όλα τα Σ-Λ - με ή χωρίς αιτιολόγηση - ήταν μέσα από το σχολικό βιβλίο.

Στο Β θέμα είδαμε σε επανάληψη ένα Β θέμα από ένα από τα διαγωνίσματα του study4exams, αλλά είχε και τις παγίδες του, όπως ας πούμε στην εύρεση της αντίστροφης που πρέπει να μην ξεχάσουμε να λάβουμε υπ' όψιν μας και τον περιορισμό x>0 κ.λπ.

Το Γ θέμα ήταν ένα φιλήσυχο θέμα, χωρίς ιδιαίτερη πλοκή, βέβαια με έναν ρυθμό μεταβολής από το σχολικό βιβλίο.

Το Δ θέμα ανέβαζε κάπως απότομα τη δυσκολία από το Δ2 και μετά, αλλά κατά τα άλλα ήταν ησύχως δύσκολα ερωτήματα.

Γενικά, ήσυχα θέματα, όπως θα έπρεπε εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού.

Τα θέματα του παλαιού συστήματος, βέβαια, άλλη ιστορία. :Ρ
συγγνωμη αναφερει πουθενα το βιβλιο οτι αν εχεις φ(χ)>g(x) και το οριο της g einai +00 της φ ειναι +00??Πως εξασφαλιζεσαι οτι υπαρχει το οριο της φ??Εγω πιστευω οτι δεν μπορει να χρησιμοποιηθει.Ειναι καραμπαμ κριτηριο παρεμβολης γτ να μπλεξει καποιος με αυτο?
 

Livaja10

Member

Ο Livaja10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 36 μηνύματα.

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,925 μηνύματα.
Έτσι μου λένε όλοι...επίσης στον Ρυθμό δε ξέρω γιατί αλλά το κάνα πολύ περίπλοκα και έβαλα απ' την αρχή τα a(t) μέσα στα f στην εφαπτομένη και έλυσα ως προς b(t) (τετμημενη του β) την οποία μετά παραγωγισα και έγινα το ελα να δεις στις πράξεις με αποτέλεσμα να βγάλω λάθος αποτέλεσμα...Πόσο πιστεύεις θα χάσω από εκεί?(η μεθοδολογία νομίζω είναι σωστή)
κοιτα αυτο το θεμα μπορουσες να το κανεις με 2 τροπους.ειτε να περασεις απο την αρχη την f ποια ειναι οποτε ηταν ευκολες πραξεις,ειτε να κανεις τον δυσκολο δρομο να το πας γενικα εντελως με κινδυνο ομως λαθος παραγωγισεων και να περασεις στο τελος την f.και γω παντως αν το ελυνα θα το κανα γενικα και θα περναγα στο τελος την f αν και ηταν πιο ευκολο να βαλεις απευθειας την f γτ ειχε ευκολη συναρτηση
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Είναι στις οδηγίες του υπουργείου χρόνια τώρα αυτό που αναφέρεις και χρησιμοποιείται κανονικά.

Για τα θέματα τώρα, του νέου συστήματος ήταν αρκετά ήπια, μέχρι και το Δ1.

Αναλυτικότερα, στο Α θέμα η θεωρία ήταν σχετικά απλή και όλα τα Σ-Λ - με ή χωρίς αιτιολόγηση - ήταν μέσα από το σχολικό βιβλίο.

Στο Β θέμα είδαμε σε επανάληψη ένα Β θέμα από ένα από τα διαγωνίσματα του study4exams, αλλά είχε και τις παγίδες του, όπως ας πούμε στην εύρεση της αντίστροφης που πρέπει να μην ξεχάσουμε να λάβουμε υπ' όψιν μας και τον περιορισμό x>0 κ.λπ.

Το Γ θέμα ήταν ένα φιλήσυχο θέμα, χωρίς ιδιαίτερη πλοκή, βέβαια με έναν ρυθμό μεταβολής από το σχολικό βιβλίο.

Το Δ θέμα ανέβαζε κάπως απότομα τη δυσκολία από το Δ2 και μετά, αλλά κατά τα άλλα ήταν ησύχως δύσκολα ερωτήματα.

Γενικά, ήσυχα θέματα, όπως θα έπρεπε εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού.

Τα θέματα του παλαιού συστήματος, βέβαια, άλλη ιστορία. :Ρ
το δ3 το θεωρω θεμα επιπεδου γ θεματος και οχι για δ αφου εκανε μπαμ η συναρτηση που πρεπει να παρεις.Το μονο αξιο αναφορας ηταν το θμτ στο δ4 αλλα ηταν και παλι ενα θεμα που ειχε τεθει το 2008 στο γ4,τοτε βεβαια με ευκολο θμτ.Και δω ομως αν ησουνα ψυχραιμος ψιλιαζοσουν πως εβγαινε.Επισης το οριο στο δ2 εκανε μπαμ απο χιλιομετρα οτι θα χρειαστει καπου κριτηριο παρεμβολης οποτε δοκιμαζες διαφορα και στο τελος αν το κανες ενα κλασμα εκανα μπαμ ποια συναρτηση θα παρεις για κριτηριο παρεμβολης.θεματα που δεν ειχανε καμια πρωτοτυπια.χρονια λαχειο τελικα αποδειχτηκε με την περικοπη της υλης!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Unseen skygge

Well-known member

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,135 μηνύματα.
συγγνωμη αναφερει πουθενα το βιβλιο οτι αν εχεις φ(χ)>g(x) και το οριο της g einai +00 της φ ειναι +00??Πως εξασφαλιζεσαι οτι υπαρχει το οριο της φ??Εγω πιστευω οτι δεν μπορει να χρησιμοποιηθει.Ειναι καραμπαμ κριτηριο παρεμβολης γτ να μπλεξει καποιος με αυτο?
Κάποιο αντιπαράδειγμα για το Φ(Χ)> g(x) αν όριο της g στο +00 είναι +00 τότε και της Φ είναι +00;
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,925 μηνύματα.
Κάποιο αντιπαράδειγμα για το Φ(Χ)> g(x) αν όριο της g στο +00 είναι +00 τότε και της Φ είναι +00;
αντιπαραδειγμα εννοεις να βρω περιπτωση που να μην ισχυει αυτο??Το οτι δεν βρισκω ομως αντιπαραδειγμα δεν σημαινει οτι ισχυει 100% αυτο!Εσυ στο σχολικο βιβλιο εχεις δει να υπαρχει τετοια ιδιοτητα??
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Tο οτι αν υπαρχει το οριο της φ ειναι +00 δεν επιδεχεται αμφισβητησης με την ανισωση φ(χ)>g(x) και το οριο της g ειναι +00,το θεμα ειναι πως αποδεικνυεις οτι υπαρχει το οριο??Αυτο θελω να δω.
 

Φινεύς

Well-known member

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Τρίκαλα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Γεια σας φίλοι μου, ήθελα να γράψω και για την έκθεση αλλά βαριόμουυυν. Ωραία θεματάκια, μέχρι και το Γ τα θεωρώ πολύ εύκολα για Πανελλαδικές. Στα κρίσιμα σημεία όμως βρήκα μόνο το π/4 λύνοντας την συνχ-ημχ=0 ενώ ήταν και το 5π/4. Πόσα λέτε να χάσω από εκεί; Τα άλλα τα σημεία τα απέρριψα με αιτιολόγηση. Τώρα το Δ πιο δύσκολο προφανώς, έβγαλα Δ1 εύκολα, μου φυγε η Παναγία αλλά μετά από ώρα έβγαλα Δ2, Δ3 κομπλέ και Δ4 μια απροσεξία στο τέλος αλλά αφού είχα μετασχηματίσει την ανίσωση και έχοντας κάνει ΘΜΤ. Γενικά πολύ ευχαριστημένος, ανακουφίστηκα που φυγαν από τη μέση και προχωράω παρακάτω. Αυτά. ;-)
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,925 μηνύματα.
λοιπον καταφερα και το απεδειξα και εχετε δικιο.φ(χ)>=g(x) εφοσον το οριο της g ειναι +00 προφανως κοντα στο χ0 g(x)>0.επομενως f(x)>0 κοντα στο χ0.0<1/f(x)<1/g(x) κριτηριο παρεμβολης lim(1/f(x))=0.επομενως κοντα στο χ0 1/f(x)>0 και lim(1/f(x))>0.Επομενως lim(1/(1/f(x))=limf(x)=+00.
Xαιρετισματα δηλαδη,αν ενας δεν το ξερει ως ετοιμη θεωρια αυτο και εφοσον λετε οτι μπορει να το βγαλει αμεσως χωρις αποδειξη που να το σκεφτει εκεινη την ωρα??Καλα ενω το σχολικο δεν το εχει πως το θεωρουν ετοιμη θεωρια??Απαραδεκτη κινηση εκ μερους της επιτροπης αν και πιστευω οτι στο μυαλο τους ειχανε τη λυση με κριτηριο παρεμβολης.Δηλαδη ειναι σαν να σου λενε αν δεν πηγες φροντιστηριο χαιρετισματα
 

tsiobieman

Well-known member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) . Έχει γράψει 640 μηνύματα.
Γεια σας φίλοι μου, ήθελα να γράψω και για την έκθεση αλλά βαριόμουυυν. Ωραία θεματάκια, μέχρι και το Γ τα θεωρώ πολύ εύκολα για Πανελλαδικές. Στα κρίσιμα σημεία όμως βρήκα μόνο το π/4 λύνοντας την συνχ-ημχ=0 ενώ ήταν και το 5π/4. Πόσα λέτε να χάσω από εκεί; Τα άλλα τα σημεία τα απέρριψα με αιτιολόγηση. Τώρα το Δ πιο δύσκολο προφανώς, έβγαλα Δ1 εύκολα, μου φυγε η Παναγία αλλά μετά από ώρα έβγαλα Δ2, Δ3 κομπλέ και Δ4 μια απροσεξία στο τέλος αλλά αφού είχα μετασχηματίσει την ανίσωση και έχοντας κάνει ΘΜΤ. Γενικά πολύ ευχαριστημένος, ανακουφίστηκα που φυγαν από τη μέση και προχωράω παρακάτω. Αυτά. ;-)

Μπράβο Φινέα!! εύχομαι καλή επιτυχία και στα υπόλοιπα και να πετύχεις το στόχο σου! :clapup:
 

Earendil

Member

Ο Earendil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Είμαι πραγματικά απογοητεύμενος απο την απόδοση μου... Σε όλα τα διαγωνίσματα έγραφα 95+ (πολύ πιο δύσκολα mind you) , δεν είχα ούτε ενα κένο όσον αφόρα μαθηματικά γ λυκείου,είχα λύσει όλες τις ασκήσεις του μπάρλα,όλες τις συνδυαστικές του παπάδακη (και απο τα 2 βιβλία μέχρι και εμβαδά) και πηγαίνω όλο αυτοπεποιήθηση να γράψω τουλάχιστον ενα 90αρι, και απλά με το που φτάνω στον ρυθμό μεταβολής και βλέπω οτι δεν μου βγαίνει (κλασικά έχασα ενα πρόσημο και μου βγήκε το σημείο Β(1,0) ), μου πέφτει όλη η ψυχολογία, πηγα στο δ τα εκανα όλα εκτός απο το ημ που για καποιο λογο δεν μου ειχε βγει το κρ.παρ ενω ηταν πολυ ευκολο,πηγαινω και τελευταιο ερωτημα,το ενιωθα μεσα μου οτι ηταν ΘΜΤ ,παω να κανω θμτ βλεπω δεν εχω f(ρ) ,και ουτε που προσεξα πως με ενα επιμεστικο θα μου βγει...Και απο το 19-20 που χαλαρά θα εγράφα αν είχα το μυαλό μου εκεί ,τώρα παλέυω για το 15,απλά ξενέρωσα και δεν θέλω να γράψω τίποτα έχω θυμώσει με τον εαυτό μου...Τόσος κόπος όλα αυτά τα χρόνια στο συγκεκριμένο μάθημα(που ειναι και το αγαπημένο μου) για να παω να γράψω τόσο χάλια και τωρα να αγχωνομαι για το αν θα περασω στη σχολη ή οχι ,οτι αυτοπεποίθηση ειχα μολις την έχασα. Να μην μιλησω για το ποσο απροσεκτος ημουν που δεν ειδα καν στο Β ερωτημα οτι επρεπε να βρω την αντιστροφη,μεγαλη ντροπη ,ολοι περιμεναν να γραψω τοσο καλα,διπλη η ντροπη που νιωθω, καθως απογοητευσα και τους καθηγητες μου που περιμεναν να γραψω αριστα .
 

Φινεύς

Well-known member

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Τρίκαλα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Μπράβο Φινέα!! εύχομαι καλή επιτυχία και στα υπόλοιπα και να πετύχεις το στόχο σου! :clapup:
Ευχαριστώ πολύ φίλε, το στόχο μου σε γενικές γραμμές τον έχω πετύχει καθώς με έχουν κάνει ήδη δεκτό στο πανεπιστήμιο για το οποίο ενδιαφέρομαι στο εξωτερικό. Θέλω όμως και να τα καταφέρω και με τις Πανελλήνιες, κυρίως για να δείξω ότι μπορώ.
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,925 μηνύματα.
Είμαι πραγματικά απογοητεύμενος απο την απόδοση μου... Σε όλα τα διαγωνίσματα έγραφα 95+ (πολύ πιο δύσκολα mind you) , δεν είχα ούτε ενα κένο όσον αφόρα μαθηματικά γ λυκείου,είχα λύσει όλες τις ασκήσεις του μπάρλα,όλες τις συνδυαστικές του παπάδακη (και απο τα 2 βιβλία μέχρι και εμβαδά) και πηγαίνω όλο αυτοπεποιήθηση να γράψω τουλάχιστον ενα 90αρι, και απλά με το που φτάνω στον ρυθμό μεταβολής και βλέπω οτι δεν μου βγαίνει (κλασικά έχασα ενα πρόσημο και μου βγήκε το σημείο Β(1,0) ), μου πέφτει όλη η ψυχολογία, πηγα στο δ τα εκανα όλα εκτός απο το ημ που για καποιο λογο δεν μου ειχε βγει το κρ.παρ ενω ηταν πολυ ευκολο,πηγαινω και τελευταιο ερωτημα,το ενιωθα μεσα μου οτι ηταν ΘΜΤ ,παω να κανω θμτ βλεπω δεν εχω f(ρ) ,και ουτε που προσεξα πως με ενα επιμεστικο θα μου βγει...Και απο το 19-20 που χαλαρά θα εγράφα αν είχα το μυαλό μου εκεί ,τώρα παλέυω για το 15,απλά ξενέρωσα και δεν θέλω να γράψω τίποτα έχω θυμώσει με τον εαυτό μου...Τόσος κόπος όλα αυτά τα χρόνια στο συγκεκριμένο μάθημα(που ειναι και το αγαπημένο μου) για να παω να γράψω τόσο χάλια και τωρα να αγχωνομαι για το αν θα περασω στη σχολη ή οχι ,οτι αυτοπεποίθηση ειχα μολις την έχασα. Να μην μιλησω για το ποσο απροσεκτος ημουν που δεν ειδα καν στο Β ερωτημα οτι επρεπε να βρω την αντιστροφη,μεγαλη ντροπη ,ολοι περιμεναν να γραψω τοσο καλα,διπλη η ντροπη που νιωθω, καθως απογοητευσα και τους καθηγητες μου που περιμεναν να γραψω αριστα .
φιλε πραγματικα σε νιωθω.και γω οταν εδινα επειδη ηταν το αγαπημενο μου αγχος ειχα διπλο και τριπλο αγχος για να τους αποδειξω οτι οντως ειμαι καλος στα μαθηματικα.μην απογοητευεσαι και γραψε οσο καλυτερα μπορεις στα αλλα.τελικα καμια φορα καλυτερα να πηγαινουμε σε ενα μαθημα ξεαγχωτοι απο δογματισμους το αγαπημενο μου μαθημα κτλπ.η σχολη που θες ποσα μορια εχει?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ευχαριστώ πολύ φίλε, το στόχο μου σε γενικές γραμμές τον έχω πετύχει καθώς με έχουν κάνει ήδη δεκτό στο πανεπιστήμιο για το οποίο ενδιαφέρομαι στο εξωτερικό. Θέλω όμως και να τα καταφέρω και με τις Πανελλήνιες, κυρίως για να δείξω ότι μπορώ.
μπραβο φιλε μου ακομα μεγαλυτερη μαγκια αυτο που κανεις
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top