[15/5/2009] Νεοελληνική Γλώσσα

Πως σας φάνηκαν τα θέματα;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια. Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 0)
  • Εύκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Μέτριας δυσκολίας

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δύσκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δεν έδινα σήμερα / Δε δίνω πανελλαδικές

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Γιωργοσ+Γεωργια

Νεοφερμένος

Η Γάκης+Γωγώ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Στη περιληψη για 20 λεξεισ πανω-κατω και στην εκθεση για 50 δεν κοβουν,χαλαρωστε.. Κ εν πασι περιπτωσι παμε για αλλα!! Διαβαστε να γραψετε καλα στα επομενα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anemon

Νεοφερμένος

Η anemon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 57 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Πιστεύω ότι το θέμα της ΄Εκθεσης, εμπεριείχε σίγουρα παγίδα υπό την έννοια ότι δεν μπορεί δομικά να βρεθεί μια συνδετήρια πλατφόρμα για το πρώτο με το δεύτερο τμήμα. Δεν τίθεται δηλαδή θέμα ικανότητας ή όχι αλλά ζήτημα κυρίως ενός κενού που υπάρχει όσον αφορά τα δυο τμήματα. Σίγουρα για να το κάνει κάποιος χρειάζεται λίγο να αυτοσχεδιάσει με κίνδυνο να μην μεταβεί ομαλά από το ένα ζήτημα (του καψίματος των βιβλίων) στο άλλο (για το διαδίκτυο). ΄Ενας δόκιμος ίσως τρόπος θα ήταν να δώσει κάποιος στην αρχή την σημερινή επικρατούσα εικόνα σχετικά δηλαδή με την εισβολή του ίντερνετ και γενικά των ηλεκτρονικών μέσων στην ζωή του ανθρώπου και στην συνέχεια στο δεύτερο κομμάτι να επιχειρήσει αυτή την γέφυρα. Πως δηλαδή όσο κι αν η εισβολή αυτή του διαδικτύου είναι κατακλυσμιαία, η αξία του βιβλίου είναι διαχρονική και πως η ελληνική διανόηση αλλά και πολιτική ηγεσία οφείλουν να περιφρουρήσουν αυτή την αναγκαιότητα. Προσωπικά είμαι πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών και κάνω το Μεταπτυχιακό μου, έχω δηλαδή δώσει εκατοντάδες φορές εξετάσεις τα τελευταία χρόνια. ΄Εχοντας δηλαδή κάποια εμπειρία, θεωρώ ότι το θέμα της Έκθεσης ήταν πράγματι δύσκολο όχι ως θέμα αλλά για τους λόγους για τους οποίους παραπάνω διατείνομαι πως ήταν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anastasia G

Νεοφερμένος

Η Αναστασια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αγία Βαρβάρα (Αττική). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
εγω με το ζορι εγραφα...δεν εβγαιναν οι σκεψεις στο χαρτι...:iagree:413 λεξεις....και επεσα και εκτος θεματος κατα καποιο τροπο...ας'τα να πανε:'(ετσι κι αλλιως η εκθεση ποτε δεν ηταν το δυνατο μου σημειο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisMat

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DimitrisMat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Πιστεύω ότι το θέμα της ΄Εκθεσης, εμπεριείχε σίγουρα παγίδα υπό την έννοια ότι δεν μπορεί δομικά να βρεθεί μια συνδετήρια πλατφόρμα για το πρώτο με το δεύτερο τμήμα.

Προσωπικά έγραψα διάφορα αίτια στην αρχή και άφησα για τελευταίο,την ''κρίση'' που υπάρχει στα βιβλία λόγω της ανάπτυξης τον ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης.Στην αμέσως επόμενη παράγραφο έδωσα τους τρόπους ώστε να συνυπάρχουν και τα δύο.

Πιστεύω πως με αυτό τον τρόπο έγινε η καλύτερη δυνατή σύνδεση των δύο θεμάτων και είμαι χαρούμενος για το λόγο ότι έστω και αν φτάσαμε στο έτος 2009(επίσης το 2008 μου άρεσε το ερώτημα στα μαθηματικά γενικής για το ποια μπαταρία συμφέρει περισσότερο),για μια φορά χρειάστηκε κριτική ικανότητα έστω και στο μάθημα της έκθεσης.Επομένως δεν μπορείς να λες πως δεν υπήρχε συνδετικός κρίκος μεταξύ τους.

Φιλικά πάντα...

Υ.Γ Ακόμη και αν γίνει η έκθεση σε μορφή Σ-Λ πάλι αντιδράσεις θα έχουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Πιστεύω ότι το θέμα της ΄Εκθεσης, εμπεριείχε σίγουρα παγίδα υπό την έννοια ότι δεν μπορεί δομικά να βρεθεί μια συνδετήρια πλατφόρμα για το πρώτο με το δεύτερο τμήμα. Δεν τίθεται δηλαδή θέμα ικανότητας ή όχι αλλά ζήτημα κυρίως ενός κενού που υπάρχει όσον αφορά τα δυο τμήματα. Σίγουρα για να το κάνει κάποιος χρειάζεται λίγο να αυτοσχεδιάσει με κίνδυνο να μην μεταβεί ομαλά από το ένα ζήτημα (του καψίματος των βιβλίων) στο άλλο (για το διαδίκτυο). ΄Ενας δόκιμος ίσως τρόπος θα ήταν να δώσει κάποιος στην αρχή την σημερινή επικρατούσα εικόνα σχετικά δηλαδή με την εισβολή του ίντερνετ και γενικά των ηλεκτρονικών μέσων στην ζωή του ανθρώπου και στην συνέχεια στο δεύτερο κομμάτι να επιχειρήσει αυτή την γέφυρα. Πως δηλαδή όσο κι αν η εισβολή αυτή του διαδικτύου είναι κατακλυσμιαία, η αξία του βιβλίου είναι διαχρονική και πως η ελληνική διανόηση αλλά και πολιτική ηγεσία οφείλουν να περιφρουρήσουν αυτή την αναγκαιότητα. Προσωπικά είμαι πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών και κάνω το Μεταπτυχιακό μου, έχω δηλαδή δώσει εκατοντάδες φορές εξετάσεις τα τελευταία χρόνια. ΄Εχοντας δηλαδή κάποια εμπειρία, θεωρώ ότι το θέμα της Έκθεσης ήταν πράγματι δύσκολο όχι ως θέμα αλλά για τους λόγους για τους οποίους παραπάνω διατείνομαι πως ήταν.

Ένας τρόπος σύνδεσης, τον οποίο χρησιμοποίησα και δεν νομίζω ότι είναι δύσκολος ή λάθος: Μετά από τους λόγους καταστροφής των βιβλίων υποστήριξα ότι για να καταστρέφονται δεν έχουν μεγάλη αξία για τους μαθητές. Η περιθωριοποίηση του βιβλίου οφείλεται στην επέλαση των ηλεκτρονικών μέσων πληροφόρισης , η οποία πρέπει να αποφευχθεί γιατί ..... κτλ κλτ (στοιχεία από το κείμενο που μας δώσανε).... και τελικά οι τρόποι συμβίωσης είναι ....... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anemon

Νεοφερμένος

Η anemon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 57 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Το ερώτημα ήταν το εξής: "Σε άρθρο που θα δημοσιευθεί στη σχολική σας εφημερίδα να αιτιολογήσετε το παραπάνω φαινόμενο και να αναφερθείτε στους τρόπους που θα συμβάλουν στην αρμονική συνύπαρξη του βιβλίου με τα ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης και γνώσης».

Πού λοιπόν θα έπρεπε να εστιάσει ο υποψήφιος; Που θα έβρισκε το μίτο ανάμεσα στα δυο ζητήματα; Εδώ υπάρχει μια ασάφεια. Δεν είναι ευδιάκριτη η σύνδεση. Και δεν είναι ευδιάκριτη όχι γιατί κάποιος λόγω αδυναμίας του προσωπικής δεν μπορεί να την εντοπίσει, αλλά γιατί σύνδεση δεν υπάρχει. Πρόκειται για δυο ζητήματα, σοβαρά μεν αλλά μη συνδεόμενα μεταξύ τους. Για να προσεγγίσει κανείς ορθά το θέμα αυτό προϋπέθετε ανάλυση της φιλοσοφίας του ηλεκτρονικού βιβλίου σε συνδυασμό με τη συμβολική κίνηση της καταστροφής βιβλίων από μαθητές στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Γίνεται όμως αυτό; Από την μια έχουμε μια συμβολική κίνηση, από την άλλη μια πραγματικότητα.

Αν δηλαδή είχαμε υποθετικά ένα τέλειο εκπαιδευτικό σύστημα δεν θα είχε εισβάλλει στη ζωή μας η τεχνολογία; Η εισβολή της τεχνολογίας στο χώρο της μάθησης είναι απόρροια του πάσχοντος εκπαιδευτικού συστήματος; Από την μια: η καταστροφή των βιβλίων από τους μαθητές εμπεριέχει συμβολισμούς. Αυτό είναι από μόνο του μια υπόθεση φιλοσοφική. Από την άλλη; ο ηλεκτρονικό βιβλίο είναι ένα μέρος του παγκόσμιου ίντερνετ και της νέας πραγματικότητας. Το ένα δεν προϋποθέτει ή δεν προκαλεί δηλαδή το άλλο. Να γιατί δεν συνδέονται, αν τουλάχιστον θέλει κάποιος να γράψει ένα άρτια δομημένο κείμενο.

Πολύ απλά: το κάψιμο των βιβλίων δεν σημαίνει απαξίωσή του λόγω της πρόκρισης ώς πιο πρόσφορου μέσου, του ίντερνετ, για την μάθηση. Αλλά όπως είπα εμπεριέχει οργή και θυμό για ένα εξαντλητικό σύστημα εξέτασης που στην ουσία του είναι μια φούσκα και δεν παρέχει γνώσεις και παιδεία στον μαθητή. Η αιτιολόγηση του φαινομένου του καψίματος των βιλίων εμπεριέχει έναν συμβολισμό. Απαξίωση του βαθμοθηρικού, απομνημονευτικού, στείρου τρόπου μάθησης κλπ.

Καλή επιτυχία σε όλους στη συνέχεια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eLina17

Νεοφερμένος

Η Ελινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
παιδια μια ερωτηση ποσο λετε να κοψουν για απουσια του τιτλου στο αρθρο ?? Πειτε μου πλιζζζ γτ αγχωνομαι.. ! Δεν εχω κανει αλλα λαθη και ειναι κριμααα... :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanos06

Νεοφερμένος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θράκης (Αλεξανδρούπολη). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
παιδια μια ερωτηση ποσο λετε να κοψουν για απουσια του τιτλου στο αρθρο ?? Πειτε μου πλιζζζ γτ αγχωνομαι.. ! Δεν εχω κανει αλλα λαθη και ειναι κριμααα... :(

Ελάχιστα επηρεάζει..πάντως με ξένερωσε το δεύτερο θέμα με τα ηλεκτρονικά μέσα γνώσης κ ενημέρωσης..εκτός από το διαδίκτυο έκανα κ αναφορά στο τέλος κ γ τηλεόραση
κ για βιβλία π αξιοποιούνται στις σύγχρονες κινηματογραφικές παραγωγές..ελπίζω να μην με πιάσουν εκτός θέματος τελείως εκει!κατά τα αλλά καλή συνέχεια..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eLina17

Νεοφερμένος

Η Ελινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
κοιτα αναλογως το ποσο επεκταθηκες πανω σ'αυτο ! Αν εγραψες μια παραγραφο δεν νομιζω οτι θα κοψουν κατι ! Οσον αφορα τον τιτλο ποσο λες να κοψουν ???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanos06

Νεοφερμένος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θράκης (Αλεξανδρούπολη). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
κοιτα αναλογως το ποσο επεκταθηκες πανω σ'αυτο ! Αν εγραψες μια παραγραφο δεν νομιζω οτι θα κοψουν κατι ! Οσον αφορα τον τιτλο ποσο λες να κοψουν ???

Όχι εντάξει δεν επεκτάθηκα κ ταίριαξαν..κοίτα ανάλογα τον βαθμολογητη δεν υπάρχουν οδηγίες σχετικά..1 Με 2 στα 40 που πιάνει..γιατί ο βαθμολογητης καταλαβαίνει ότι δεν έχεις κατανοήσει το επικοινωνιακό πλαίσιο..αλλά μπορεί κ τίποτα αλλά αυτό έχει λίγες πιθανοτητες..μην ανησυχείς;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eLina17

Νεοφερμένος

Η Ελινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Όχι εντάξει δεν επεκτάθηκα κ ταίριαξαν..κοίτα ανάλογα τον βαθμολογητη δεν υπάρχουν οδηγίες σχετικά..1 Με 2 στα 40 που πιάνει..γιατί ο βαθμολογητης καταλαβαίνει ότι δεν έχεις κατανοήσει το επικοινωνιακό πλαίσιο..αλλά μπορεί κ τίποτα αλλά αυτό έχει λίγες πιθανοτητες..μην ανησυχείς;)

ναι καταλαβα !! Τελος παντων..οτι εγινε εγινε τωρα !¨Παμε γι'αλλα ! Καλη συνεχεια σε ολους !! :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Κοίτα αν είναι ονοματικό σύνολο δεν μπορείς να το διασπάσεις.. Δεν μπορείς τη μάχη του ανθρώπου να την κάνεις ο άνθρωπος θα χασει τη μαχη.. μπορείς να κάνεις τη μάχη που χάνεται απο τον άνθρωπο.. ο άνθρωπος θα χάσει τη μάχη:jumpy:

Αυστηρά φιλολογικά δεν ξέρω, αλλά μόνο έτσι γινόταν. Ρώτησα και φιλόλογο με εμπειρία στη διόρθωση. Δεν πάει αλλιώς. Στην αρχή ούτε εμένα μου κόλλαγε "ο άνθρωπος θα χάσει τη μάχη" αλλά εντάξει, δε νομίζω ότι αυτή η άσκηση ήταν πρόβλημα.
-----------------------------------------
ήταν αφόρμηση απ'την επικαιρότητα γιατί ήταν άρθρο

δεν ήταν άρθρο,αλλα δοκιμιο αφου ελεγε ''απο εκδοσεις'' ....

Για το θέμα της Έκθεσης σου λέω, όχι για το κείμενο. Ζητούσε άρθρο με αφόρμηση την καταστροφή των βιβλίων, δεν ήταν όμως αυτό το ζητούμενο.
Το κείμενο, αν με ρωτούσαν, κι εγώ δοκίμιο θα το έβαζα, αποδεικτικό μάλιστα, αλλά εντάξει, μη στέκεσαι στα δομικά στοιχεία. Δεν είναι απαραίτητο ένα άρθρο να δημοσιεύεται σε εφημερίδα και ένα δοκίμιο σε βιβλίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnsfk17

Νεοφερμένος

Ο Sfakianakis Yiannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
να ρωτησω.. αν δεν γραψεις τιτλο ποσο θα κοψουνε? εγω και αλλοι 22 δεν γραψαμε τιτλο. ποσο θα μας κοψουν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maik_tinan

Νεοφερμένος

Ο Maik_tinan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Εγω παιδια είμαι νέο μέλος στο forum και πιστεύω πως έγραψα καλά!!!Οσον αφορά τον τίτλο..λογικά 5-6 μόρια χάνονται μέσα στο νερό!!!:(Τώρα για τα συνώνυμα και τα αντώνυμα:Τα συνώνυμα είναι λέξεις που αν αντικατασταθούν με λέξεις του κειμένου δίνουν το ίδιο νόημα!!Τα αντώνυμα το αντίθετο!!!Συνεπώς....αν στη θέση της Ευθύνης (σύμφωνα με το κείιμενο) μπει η λέξη ανευθυνότητα τότε δε βγαίνει νόημα.....Όπως και στη λέξη περιφρουρώ αν μπεί η λέξη προστατεύω αλλάζει το νόημα, καθώς στο κείμενο η λέξη περιφρουρώ έχει αρνητική έννοια!!(αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη)!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

selina

Νεοφερμένος

Η selina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Τα συνώνυμα είναι λέξεις που αν αντικατασταθούν με λέξεις του κειμένου δίνουν το ίδιο νόημα!!Τα αντώνυμα το αντίθετο!!!

υπαρχει ειδικη εκφωνηση που λεει να αντικαταστησετε τις ταδε λεξεις ωστε να μην αλλαζει το νοημα του κειμενου. απο τη στιγμη που η εκφωνηση δεν ελεγε κατι τετοιο, δεν ειναι απαραιτητο να το κανεις. οπως κ στην παραγραφο, που καποιοι εβαλαν την προταση που εδιναν, για θεματικη περιοδο, ενω δεν το ζητουσε η εκφωνηση..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Arhos

Νεοφερμένος

Ο Arhos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
παιδια τα θεματα ηταν καλα αν και το βιβλιο ειναι θεμα της 2ας λυκειου.μονο το 2ο ζητουμενο ηταν δυσκολο καθως ηταν ψιλοακυρο με το πρωτο.εγω εκει ζοριστικα κατα τα αλλα οι ασκησεις αρκετα ευκολες!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maik_tinan

Νεοφερμένος

Ο Maik_tinan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
υπαρχει ειδικη εκφωνηση
1

Μα και να μην υπάρχει ειδική εκφώνηση οι λέξεις είναι παρμένες μέσα από το κείμενο...Αν ήταν δε θα σου ζητούσαν τη λέξη όπως ακριβώς τη γράφει μέσα στο κείμενο (δλδ στην ίδια πτώση στο ίδιο πρόσωπο κτλπ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Themis351991

Νεοφερμένος

Ο Θεμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 35 μηνύματα.
η καθηγητρια που μας κανει Εκθεση στο σχολειο ειναι εξεταστρια στις Πανελληνιες! Μου ειπε λοιπον οτι απο τον τιτλο κοβουν 1-2 μορια η τιποτα!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rotundjere

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμπάκα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
η αληθεια να λεγεται,τα θεματα ηταν ευκολα,εκτος αμα εισαι απροσεκτος οπως π.χ μερικοι δεν ειδαν στην Β.4 οτι ηθελε να πουμε και σε ποια φωνη ηταν η φραση,οποτε χανονται μερικα μορια απο το τιποτα :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LI@

Νεοφερμένος

Η LI@ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 94 μηνύματα.
η καθηγητρια που μας κανει Εκθεση στο σχολειο ειναι εξεταστρια στις Πανελληνιες! Μου ειπε λοιπον οτι απο τον τιτλο κοβουν 1-2 μορια η τιποτα!:no1:

Εγώ παντως νομιζω οτι ολο κ κατι θα κοψουν... Γιατί ποιος ο λόγος να γράφει η εκφώνηση ότι γράφουμε άρθρο? Θα έλεγε απλά γράψτε ενα κείμενο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top