[13/6/18]Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον - Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 13)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 4 30.8%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 2 15.4%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 1 7.7%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 1 7.7%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (δεν με αφορά - δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 5 38.5%

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 11,527 μηνύματα.
Συνεχίζουμε με ΑΕΠΠ. :thumbup:

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2018. Για ό,τι αφορά την ΑΕΠΠ (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα και τις ασκήσεις κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο. :yes:

Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά. :)

Καλή επιτυχία!! :cool:

Θέματα και Απαντήσεις στην Ανάπτυξη Εφαρμογών - Πανελλήνιες 2018:
ΘΕΜΑΤΑ 2018 - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ


Απαντήσεις:
Από Φροντιστήρια Ορόσημο
Από Φροντιστήρια Πουκαμισά


Άλλα Μαθήματα:
Γενικής Παιδείας


Προσανατολισμού



Χρήσιμοι Σύνδεσμοι:
Ο Τομέας Πανελλαδικών Εξετάσεων του iSchool
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,448 μηνύματα.
Το θέμα είναι τώρα ανοιχτό και προσφέρεται για συζήτηση. :)
 

sophie_96

Διάσημο μέλος

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,283 μηνύματα.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,820 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν φταίει που σπουδάζω πληροφορική, αλλά μου φαίνονται από νορμάλ ως εύκολα τα θέματα.
Πως τα πήγατε;
 

klean

Περιβόητο μέλος

Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,359 μηνύματα.
Νορμάλ θέματα, με 2 προγράμματα.
 

sophie_96

Διάσημο μέλος

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,283 μηνύματα.
Κι στο τμήμα μου, που έχουμε 3-4 μαθήματα προγραμματισμού, τέτοιες ασκήσεις τις έχουμε κάνει και εμείς, και μάλιστα σε πραγματικές συνθήκες (δηλαδή σε προγράμματα) στα οποία έχουμε και εξεταστεί και στο τέλος.

Βατά θέματα όντως για όποιον είχε διαβάσει και καταννοήσει την φιλοσοφία επίλυσης αλγορίθμων :)
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 11,527 μηνύματα.
Δεν έχω χρόνο να διαβάσω τα θέματα αυτή τη στιγμή (αν και τα έβαλα στο αρχικό μήνυμα).
Όμως ο καθηγητής στο ΑΕΠΠ μας έλεγε το εξής λογικό: πολλά ερωτήματα των λίγων μονάδων σημαίνει ότι είναι εύκολα - λίγα ερωτήματα πολλών μονάδων = δύσκολα. Λογικότατο. Βλέπω πολλά υποερωτήματα στο 3ο και το 4ο θέμα, οπότε μάλλον είναι όντως βατά. :yes:
 

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,630 μηνύματα.
Για πάμε να δούμε τα θέματα ένα-ένα..

ΘΕΜΑ Α
Συνολικά δεν βρήκα κάποια ιδιαίτερη δυσκολία στα ερωτήματα αυτά.
Θα μπορούσα να πω ότι ήταν από τα πιο εύκολα ερωτήματα που έχω δει μέχρι τώρα.

Α1. Κλασικό Σ-Λ, προσοχή στο 4ο μόνο.
Α2. Θεωρία που μέσω της τριβής με το μάθημα την απαντάει ο καθένας δίχως παπαγαλία.
Α3. Πολύ απλή συμπλήρωση κενών, δίχως να ζητείται κάποια εξυπνάδα. Η εκφώνηση των περιορισμών καθοδηγεί πλήρως.
Α4. Τζάμπα μονάδες για όλους θεωρώ, απλές ακολουθίες.


ΘΕΜΑ Β
Ένα θέμα όπου μαζί με το Δ ο καθένας θα μπορούσε εύκολα να χάσει μερικές μονάδες.

Β1. Γνωστός αλγόριθμος. Αν τον ήξερες απ' έξω σωστά και με προσοχή στην τιμή στην μεταβλητή "stop" το έγραφες.
Β2. Το ερώτημα που πρέπει να έκαψε αρκετό κόσμο.
Να πω την αλήθεια σκάλωσα για μια στιγμή ενώ δε βρήκα κάποιον αλγόριθμο που αν τον ξαναμετατρέψεις σε διάγραμμα ροής θα έβγαζε το ίδιο αποτέλεσμα. Βέβαια δε ξέρω/θυμάμαι αν υπάρχει στο συντακτικό εντολές για "άλματα".


ΘΕΜΑ Γ
Ανεξάρτητα ερωτήματα, όλα μέσα σε μια "Μέχρις...ότου", δίχως καμία ασάφεια ή παρερμηνία.

ΘΕΜΑ Δ
Σαφώς πιο απαιτητικό από το Θέμα Γ, με μια πιο αυξημένη πολυπλοκότητα & δυσκολία στο Δ4.


Καλά Αποτελέσματα :)
 

AlexTselikas

Νεοφερμένος

Ο AlexTselikas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Εγω στο B2 εβαλα το εξης.

Διαβασε Σ
Διαβασε Α
ΟΣΟ Α<>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
Σ<- Σ + Α
Διαβασε Α
Τελος_επαναληψησ
Γραψε Σ
 

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Λοιπόν παιδιά.Γραφω δεύτερη φορά.το αεππ είναι το αγαπημένο μου μάθημα και έχω κάνει τα πάντα ακόμα και από στέκι πληροφορικών .

Ηταν μέτρια προς δύσκολα και πολύ δυσκολότερα από πέρσυ για εμενα

Το Ά είχε μέτριας δυσκολίας θεματα και ενα 35 οι μαθητές μπορούν να το πάρουν .ένα λάθος Σ-Λ και ίσως από το Α4 το ιν να έχασαν

Το Β ήταν μέτριο προς δύσκολο.Το β1 να έχασαν στην Αρχικοποίηση του ι και να το έβαλαν 1.Το β2 ήταν δύσκολο.Αναποδη Όσο που έπεσε πρώτη φορά σε επαναληπτικές του 15 αν θυμάμαι καλά.Οι πολύ διαβασμένοι θα το πάρουν.ενα 10-15 για τους υπολοιπους

Το Γ δεν ήταν δύσκολο αλλά ΕΊΧΕ ΑΣΑΦΙΕΣ
Ιδικά στο γ3.οι μαθητες θα μπερδεύτηκαν πολύ

Το δ επίσης δεν ήταν δύσκολο αλλα υπάρχει λάθος στην μοριοδότηση για εμένα.Το δ4 που είχε ταξινόμηση και κάτι αλλά με μο το δώσανε 4μορια ενώ το δ5 που ήταν πολύ εύκολο το δώσανε 8μορια
Καλό για τους μαθητές που δεν τα πήγαν καλά Αλλά κακό για τους άριστους
 
Τελευταία επεξεργασία:

Newone

Νεοφερμένος

Ο Newone αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Το Β2 το εκανα με goto... ειναι λαθος;
 

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Δουλεύει Αλλά δεν θα το πάρουν.Ειμαστε Σε δομημένο προγραμματισμό οπότε δεν Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις goto


Άλεξ ελπίζω να έβαλες εμφάνισε Γιατί είναι τμήμα αλγοριθμου
 

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Παίζουν στο δ4 έστειλα σαν παραμέτρους το I και το j Kαι διάβαζα στη διαδικασία ρυπος[i,j] .ειναι λάθος;
 

AlexGoingYolo

Νεοφερμένος

Ο AlexGoingYolo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Παιδιά απο βιασύνη εκχώρησα το max στον ΕΠ12,20] και όχι στον ΕΠ[20,12].Τους μέσους όρους/αθροίσματα τα βρήκα σωστά.
Πόσο θα μου κοπεί;
 

Jack25

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jack25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
νομιζω πως στο ΑΕΠΠ τα τελευταια χρονια εχει καθιερωθει το Β ΘΕΜΑ ως το δυσκολο θεμα της εξετασης
 

AlexTselikas

Νεοφερμένος

Ο AlexTselikas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Εγω παντως δεν εκανα ταξινομηση επειδη ειχα ξεχασει οτι γινοταν το ιδιο ευκολα με τα ονοματα.Αν χασω τις 4 μοναδες καλως,αλλιως μπορουν να μου παρουν 2 μιας και απαντησα την αλλη μιση ερωτηση.
 

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,630 μηνύματα.
Το Γ δεν ήταν δύσκολο αλλά ΕΊΧΕ ΑΣΑΦΙΕΣ
Ιδικά στο γ3.οι μαθητες θα μπερδεύτηκαν πολύ

Καμία ασάφια, τα ερωτήματα ήταν τετρι,μένα.
Τώρα αν κάποιος δε μπορεί να διαβάζει 2 γραμμές είναι δικό του θέμα, όχι της εκφώνησης.

Το δ επίσης δεν ήταν δύσκολο αλλα υπάρχει λάθος στην μοριοδότηση για εμένα.Το δ4 που είχε ταξινόμηση και κάτι αλλά με μο το δώσανε 4μορια ενώ το δ5 που ήταν πολύ εύκολο το δώσανε 8μορια

Εδώ όντως ίσως η μοριοδότηση θα μπορούσε να ήταν 5 και 7 αντίστοιχα.

Παίζουν στο δ4 έστειλα σαν παραμέτρους το I και το j Kαι διάβαζα στη διαδικασία ρυπος[i,j] .ειναι λάθος;

Είναι λάθος, πολύ σοβαρό θα έλεγα. Και το ότι περνάς παραμέτρους και το ότι χρησιμοποιείς έναν άκυρο πίνακα.

Παιδιά απο βιασύνη εκχώρησα το max στον Ε[12,20] και όχι στον Ε[20,12].Τους μέσους όρους/αθροίσματα τα βρήκα σωστά.
Πόσο θα μου κοπεί;

Αν δεν επαναλαμβάνεις το ίδιο λάθος και σε άλλα ερωτήματα, άντε να χάσεις καμιά μονάδα, αλλά αυτό είναι στην κρίση του διορθωτή.
 

sophie_96

Διάσημο μέλος

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,283 μηνύματα.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Μ αρέσει Που μου απαντάς με απόλυτη σιγουριά ότι είναι και σοβαρό λαθος.απλα χρησιμοποίησα δισδιάστατο.εκανα κάτι το περιττό.το προγραμμα και έτσι τρέχει κανονικότατα.
 

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,630 μηνύματα.
Μ αρέσει Που μου απαντάς με απόλυτη σιγουριά ότι είναι και σοβαρό λαθος.απλα χρησιμοποίησα δισδιάστατο.εκανα κάτι το περιττό.το προγραμμα και έτσι τρέχει κανονικότατα.

Τα σφάλματα σου είναι τα εξής:

1. Χρησιμοποιείς παραμέτρους(το πιο σοβαρό).
2. Δεσμεύεις άσκοπα έναν ολόκληρο πίνακα(240 μεταβλητές συνολικά αντί μίας).
3. Δείχνεις στον εξεταστή ότι δεν ξέρεις τι κάνεις.

Και με το να μετράς από το 1 μέχρι το 1 εκατομμύριο έτσι άσκοπα μέσα σε κάθε κλήση του υποπρογράμματος σου πριν τα υπόλοιπα τρέχει κανονικότατα, πιστεύεις όμως ότι θα το δέχονταν;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top