Galaxy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Galaxy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Από όσο έχω καταλάβει κανένας δεν είναι ευχαριστημένος.. Έχει πέσει η ψυχολογία μου και νομίζω ότι και στα υπόλοιπα (χημεια, βιολογία) θα γράψω χάλια
Τουλάχιστον έχω γράψει αρκετά καλή έκθεση(17-18) και 15-16 υπολογίζω φυσικη
Αν γράψω πάνω από 19 στα υπόλοιπα λέτε να βρίσκομαι κοντα στην Ιατρικη που θέλω ή να τα παρατήσω? :russian_roulette:


δεν τα παρατας ποτε εννοειται. Πολλοι εγραψαν ασχημα στην φυσικη, οποτε δεν ξερεις πως θα κυμανθουν οι βασεις. Ωστοσο (δε θελω να σε αγχωσω) αλλα κρατα μικρο καλαθι για την εκθεση. Και περσι ολοι ελεγαν οτι εγραψαν βαθμαρες και οι περισσοτεροι ηταν στο 13,5. Φιλη μου νομιζε οτι ειχε 17-18 και τελικα πηρε 13.7. Δεν μπορεις ποτε να ξερεις με την εκθεση.
 

Φινεύς

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Τρίκαλα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 298 μηνύματα.
Παιδια καλα αποτελεσματα σε ολους ευχομαι. Παρεπιμπτωντως το υπουργειο εβγαλε ανακοινωση οτι δεν θα υπαρχει καποια διαφορα, του χρονου στην υλη των μαθηματων. Το υπουργειο ειπε οτι αυτα περι αλλαγης υλης ειναι ψευδεις ειδησεις που σκοπο εχουν να αγχωσουν τους μαθητες και τις οικογενειες τους.


Για στείλε λίγο λινκ για να το δω με τα μάτια μου, γτ είμαι και λίγο δύσπιστος.:redface:

Εδιτ: Άσε το βρήκα.
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,183 μηνύματα.
Έμαθα κάποια πράγματα εκ των έσω .
Οι κακές γλώσσες λένε ότι ο λύτης έκανε κοντά στις 2 ώρες για να τα λύσει τα θέματα . Ο χρόνος πάει 1 προς 3 για τους μαθητές . Και επειδή η ώρα είχε φτάσει ήταν αδύνατον να αλλάξουν τα θέματα και τα έστειλαν έτσι .
Στο Β3 είναι μεγάλο το ποσοστό αποτυχίας και λόγω της μη διευκρίνισης . Εδώ καθηγητές το έλυσαν λάθος .

Ποια διευκρίνηση; Ξεκάθαρα μιλάει για οριζόντιο επίπεδο και πολλοί το έλυσαν σε κάθετο. Ε τώρα αν και καθηγητής όταν βλέπει εκφώνηση με οριζόντιο επίπεδο και το λύνει σε κάθετο λογικά δεν θα έχει πολλή πελατεία
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,853 μηνύματα.
Ποια διευκρίνηση; Ξεκάθαρα μιλάει για οριζόντιο επίπεδο και πολλοί το έλυσαν σε κάθετο. Ε τώρα αν και καθηγητής όταν βλέπει εκφώνηση με οριζόντιο επίπεδο και το λύνει σε κάθετο λογικά δεν θα έχει πολλή πελατεία


Κοιτά για να κάνει η ένωση φυσικών παράπονα όντως ήταν δύσκολα τα θέματα.
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κοιτά για να κάνει η ένωση φυσικών παράπονα όντως ήταν δύσκολα τα θέματα.
Η ένωση φυσικών πολιτική κάνει εν όψιν εκλογών μπας και πιάσει τους 18αριδες και τους εκνευρισμένους γονείς. Δεν είναι τυχαίο ότι η είδηση της ανακοίνωσης τους έπαιξε παντού αλλά η διάψευση του υπουργείου πουθενά, ο μπάρμπας ότι ακούει στον σκάι και στον αντ1 κρατάει
 

Lancelot

Διάσημο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,630 μηνύματα.
Ποια διευκρίνηση; Ξεκάθαρα μιλάει για οριζόντιο επίπεδο και πολλοί το έλυσαν σε κάθετο. Ε τώρα αν και καθηγητής όταν βλέπει εκφώνηση με οριζόντιο επίπεδο και το λύνει σε κάθετο λογικά δεν θα έχει πολλή πελατεία


Δεν διευκρινίζεται η κάτοψη .
 

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Έμαθα κάποια πράγματα εκ των έσω .
Οι κακές γλώσσες λένε ότι ο λύτης έκανε κοντά στις 2 ώρες για να τα λύσει τα θέματα . Ο χρόνος πάει 1 προς 3 για τους μαθητές . Και επειδή η ώρα είχε φτάσει ήταν αδύνατον να αλλάξουν τα θέματα και τα έστειλαν έτσι .
Στο Β3 είναι μεγάλο το ποσοστό αποτυχίας και λόγω της μη διευκρίνισης . Εδώ καθηγητές το έλυσαν λάθος .


Είναι πολύ πιθανό να το δώσουν το θέμα και σε όσους το έλυσαν σε κατακόρυφο. Δεν διευκρινίζεται ξεκάθαρα και παίζει απλά με τις λέξεις. Δηλαδή τόσο δύσκολο ήταν να γράψει από κάτω ΚΑΤΟΨΗ;
 

Lancelot

Διάσημο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,630 μηνύματα.
Είναι πολύ πιθανό να το δώσουν το θέμα και σε όσους το έλυσαν σε κατακόρυφο. Δεν διευκρινίζεται ξεκάθαρα και παίζει απλά με τις λέξεις. Δηλαδή τόσο δύσκολο ήταν να γράψει από κάτω ΚΑΤΟΨΗ;


Χθες πάντως Θεσ/νικη , οι φυσικοί διαφώνησαν για το εάν θα είναι ελαστικοί στο Β3. Παρόλο που είναι μεγάλος ο αριθμός των μαθητών που το έκαναν λάθος και των φυσικών που είδαν μόνο το σχήμα και το έλυσαν .
 

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Χθες πάντως Θεσ/νικη , οι φυσικοί διαφώνησαν για το εάν θα είναι ελαστικοί στο Β3. Παρόλο που είναι μεγάλος ο αριθμός των μαθητών που το έκαναν λάθος και των φυσικών που είδαν μόνο το σχήμα και το έλυσαν .


Οι φυσικοί τότε να σκεφτούν ότι εξετάζουν 17 χρονα παιδάκια και όχι συναδέλφους τους. Αν είναι δυνατόν δηλαδή,τουλάχιστον δώσε το μισό της άσκησης. Αλλά δεν μπορεί πιστεύω ότι κάτι θα γίνει
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,885 μηνύματα.
Εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να είναι ελαστικοί, από τη στιγμή που αναγράφεται στα θέματα το οριζόντιο επίπεδο και υπάρχουν άτομα που το έλυσαν σωστά. Με την ελαστικότητα αδικείται αυτός που αναγνώρισε το οριζόντιο επίπεδο και έλυσε ορθώς την άσκηση. Μην ξεχνάμε, οι πανελλήνιες είναι ποιος θα γράψει περισσότερο, όχι ποιος θα γράψει 20... Και όλοι να το είχαν λύσει σε κατακόρυφο επίπεδο, θα έχαναν όλοι την άσκηση και η συγκριτική κατάταξή τους θα εξαρτόνταν από τα υπόλοιπα ζητήματα.
 

Lancelot

Διάσημο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,630 μηνύματα.
Οι φυσικοί τότε να σκεφτούν ότι εξετάζουν 17 χρονα παιδάκια και όχι συναδέλφους τους. Αν είναι δυνατόν δηλαδή,τουλάχιστον δώσε το μισό της άσκησης. Αλλά δεν μπορεί πιστεύω ότι κάτι θα γίνει


Πίστεψε με γνωρίζω καθηγητές οι οποίοι ήταν περήφανοι που έβαλαν δύσκολα θέματα σε πανελλήνιες και έμειναν στην ιστορία ή κάποιοι άλλοι που έβγαλαν τα ψυχολογικά τους . Ευτυχώς όμως υπάρχουν και άλλου που κατανοούν τον κόπο των μαθητών .
Η πρόταση που έγινε από έναν εξαιρετικό φυσικό ήταν να κόψουμε 3-5 μόρια και να δώσουν τα υπόλοιπα εφόσον είναι σωστή η διαδικασία .

Έχω τον τρόπο βαθμολογίας , με τα μόρια , θέλετε να τα κοινοποιήσω ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Πίστεψε με γνωρίζω καθηγητές οι οποίοι ήταν περήφανοι που έβαλαν δύσκολα θέματα σε πανελλήνιες και έμειναν στην ιστορία ή κάποιοι άλλοι που έβγαλαν τα ψυχολογικά τους . Ευτυχώς όμως υπάρχουν και άλλου που κατανοούν τον κόπο των μαθητών .
Η πρόταση που έγινε από έναν εξαιρετικό φυσικό ήταν να κόψουμε 3-5 μόρια και να δώσουν τα υπόλοιπα εφόσον είναι σωστή η διαδικασία .


Πιστεύω αυτό είναι και πιο το δίκαιο
 

Lancelot

Διάσημο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,630 μηνύματα.

Galaxy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Galaxy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 355 μηνύματα.
2 μόρια ΘΜΚΕ
2 μόρια για το Ιραβδου και 1 μόριο για Ιράβδου και μάζας
2 μόρια για το Δt

Ωστόσο υπάρχουν διαφορές στα βαθμολογικά κέντρα . Αν μάθω κάτι θα σας ενημερώσω


Μια χαρα.. Για το λανθασμενο ΘΜΚΕ παιζει να δωσουν εστω το μισο επειδη γραψαμε σωστα το Κτελ- Καρχ και το εργο της F? :laugh: απ'οτι φαινεται με τα φετινα θεματα πρεπει να μετραμε καθε μοριακι. Αλλα ουτε ενα μοριο για το ΑΔΣ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Lancelot

Διάσημο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,630 μηνύματα.
Μια χαρα.. Για το λανθασμενο ΘΜΚΕ παιζει να δωσουν εστω το μισο επειδη γραψαμε σωστα το Κτελ- Καρχ και το εργο της F? :laugh: απ'οτι φαινεται με τα φετινα θεματα πρεπει να μετραμε καθε μοριακι


Η λογική λέει ότι θα πάρεις τα μισά , μπορεί να είσαι 3-4 μόρια . Ωστόσο πολλοί καθηγητές υιοθετούν την άποψη ότι θα πρέπει να αιτιολογήσεις ότι στην κάθοδο( κατακόρυφη κίνηση) κίνηση μη ομαλά επιταχυνόμενη λόγω μεταβλητής ροπής .
 

Lancelot

Διάσημο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,630 μηνύματα.
Έχουν κυκλοφορήσει τα πρώτα στατιστικά από βαθμολογικά κέντρα .
Αναζητήστε να έχετε μια ιδέα
 

TonyMontanaEse

Νεοφερμένος

Ο TonyMontanaEse αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 65 μηνύματα.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,183 μηνύματα.
Εμένα μια χαρά μου φαινονται. Τζάμπα η κλάψα που έπεσε. Στόχος των "καλών" θεμάτων άλλωστε δεν Είναι να ισομοιρασουν τους μαθητές στην βαθμολογική κλίμακα έτσι ωστε να μην αδικείται κάποια κατηγορία;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top