aekarare

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aekarare αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 141 μηνύματα.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,885 μηνύματα.
Θέμα Α καλό. Πετούσες 2-3 σχέσεις στο πρόχειρο και έβγαιναν.
Β1 απλό. Β2 ήθελε 1 εκατομμύριο πράξεις. Δεδομένου ότι πρόσφατα πέρασα Ρευστά στο Πανεπιστήμιο, που ήταν πολύ πιο παλούκι, οφείλω να πω ότι μου βγήκε εύκολα. Αλλά με τη θεώρηση ότι είναι θέματα για Γ Λυκείου, το θεωρώ πολύ γτπ ζήτημα, ειδικά για Β.
Εμένα το Β3 μου βγήκε τσακ μπαμ.
Ομαλά επιταχυνόμενη στροφική κίνηση κίνηση για να βρεθεί η V στις 90 μοίρες (Στ=Ιαγων για να βρεθεί η επιτάχυνση, χ=1/2*αγων*t^2 για το χρόνο, ω=αγων*t), μετά κρούση με ΑΔΣ και μετά τύπους για ομαλή στροφική κίνηση.
Η αλήθεια είναι ότι και την πρώτη φορά που έδωσα, αυτά τα ΘΜΚΕ και τις λοιπές παπαριές δεν τις είχα καταλάβει, με μαθηματικές (διαφορικές) σχέσεις απόστασης, ταχύτητας, επιτάχυνσης βγαίνουν ΠΟΛΥ καλύτερα.
Συμφωνώ ότι ήταν εύκολο να το πάρει κάποιος σε κατακόρυφο επίπεδο. Αλλά θυμάμαι ακόμα το φυσικό μου να λέει, τέτοια πράγματα γουστάρουν να βάζουν, να χάνει κόσμος ζητήματα γιατί τρέχει να λύσει ΧΩΡΙΣ να βλέπει τι ζητάνε.
Το θέμα Γ το θεωρώ εύκολο. Απλή κρούση, ταλάντωση, η περιγραφή της κατάστασης στην t=0 ξεκάθαρη.
Θέμα Δ γάμησε τα. Πήρα όλες τις εξισώσεις επιταχύνσεων σωστά, έκανα τις αντικαταστάσεις, τα ξαναέκανε όλα επί 2 και πάλι μου έβγαινε λάθος το αποτέλεσμα στο Δ2. Γαμώ τις αντικαταστάσεις και τα τριγωνομετρικά τους.
Τα υπόλοιπα ζητήματα τα θεωρώ εύκολα ΑΛΛΑ ήταν εύκολο να χάσεις χρόνο στο Δ2, να αγχωθείς και να τινάξεις όλη την άσκηση λόγω χρόνου. Επίσης, θα έπρεπε να δίνουν να αποδείξεις και την επιτάχυνση του κυλίνδρου, ώστε να μπορείς μετά να την πάρεις έτοιμη και να συνεχίσεις τα υπόλοιπα ερωτήματα. Εδώ ζητούσαν να αποδείξεις την επιτάχυνση του Σ, το οποίο μετά το έγραφες στο παπάρι σου.

Συνολικά, ναι, Φυσική ήταν δύσκολα. Πάμε τώρα να φάμε και το αγγουράκι στη Χημεία, να λήξει το πανηγύρι.
 

Alexismicro

Νεοφερμένος

Ο Alexismicro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Ρώτησα γνωστό μου διορθωτή και μου είπε ότι για το θμκε και την αδστρ πιθανόν να δώσουν 3 μόρια.. βεβαια μπορει η επιτροπη απο επιείκεια να δωσει περισσοτερα μιας και η μιση ελλαδα το εχει κανει λαθος.. πάντως σε προηγουμενες χρονιές το τονιζαν στο σχήμα για κατοψη.. τώρα αξιολογείται δυστυχως η παρατηρητικοτητα και η ταχύτητα...
 

Gtsk55

Νεοφερμένος

Ο Gtsk55 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Έγραψα και εγώ σήμερα, καλά πήγε, η δυσκολία τον θεμάτων ήταν υψηλή αλλά κατά τι γνώμη μου λόγω χρόνου και όχι δυστυχώς φυσικής σκέψης. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει καποιος φυσικος να μου πει πόσο θα χάσω συνολικα για ένα λαθάκι που έκανα. Στο Δ2 βρήκα ότι η επιτροχια επιτάχυνση του κυλίνδρου είναι 4m/s^2, και λόγο πιέσης και έλλειψης χρόνου μπερδευτηκα και την έβαλα ίση με την επιτάχυνση κέντρου μαζας. Το θέμα είναι όμως πως χρειαζόταν αυτό το νούμερο και στα τρία επόμενα ερωτήματα, με αποτέλεσμα να έχω ακολουθήσει παντού σωστή μεθοδολογία αλλά να έχω βρει παντού λάθος αποτέλεσμα. Πόσα μόρια θα χάσω από αυτο;
 

Carpediem2001

Νεοφερμένος

Ο Carpediem2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Έχεις γράψει τη σχέση επιταχυνσεων ; Πχ αΣ=2acm;
 

Gtsk55

Νεοφερμένος

Ο Gtsk55 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Έχεις γράψει τη σχέση επιταχυνσεων ; Πχ αΣ=2acm;


Όχι, αυτό ακριβώς έκανα λάθος, έγραψα αΣ = αcm. Σίγουρα θα χάσω απο φυσικής άποψης στο δ2, φοβάμαι όμως πως θα χάσω 3 μονάδες, 1 απο κάθε επόμενο ερώτημα λόγω λάθος αποτελέσματος, χωρίς ουσιαστικό λόγο γιατί και τα τρία είναι σωστά από φυσικής πλευράς, απλά με λάθος επιτάχυνση.
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,015 μηνύματα.
Επίσης, θα έπρεπε να δίνουν να αποδείξεις και την επιτάχυνση του κυλίνδρου, ώστε να μπορείς μετά να την πάρεις έτοιμη και να συνεχίσεις τα υπόλοιπα ερωτήματα. Εδώ ζητούσαν να αποδείξεις την επιτάχυνση του Σ, το οποίο μετά το έγραφες στο παπάρι σου.

Μα εαν εχεις την επιταχυνση του Σ εχεις ουσιαστικα και του κυλινδρου...:worry:
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 8,043 μηνύματα.
Ναι. Τα θέματα της Φυσικής ήταν αυξημένων απαιτήσεων και δεν επαρκούσε ο χρόνος να τα αντιμετωπίσουν ψύχραιμα οι υποψήφιοι. Αυτό είναι αναπόφευκτο όσο η εξεταστέα ύλη είναι μικρή, καθώς τα θέματα διαρκώς εξαντλούνται και τα βοηθήματα περιέχουν τα πάντα. Έτσι η επιτροπή για να βγάλει θέματα "σκάβει" κάθε χρόνο όλο και πιο βαθιά.

 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
τα θέματα ήταν πανεύκολα κλασσικά Α και Β, σχετικά εύκολο Γ και αναμενόμενο Δ, δεν ξέρω γιατι διαμαρτύρονται κάποιοι
 

mariannaprl

Νεοφερμένος

Η mariannaprl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
παιδια ηταν ξεκάθαρα πιο δύσκολα και πολυ χειρότερα διατυπωμένα από τα περσινά. Τα κύματα δεν τα εξέτασαν καν που μου φάνηκε βλακεια προσωπικά δεδομένου ότι βγαινουν του χρόνου και αποτελούν πολυ βασικό κεφάλαιο αλλα τουλαχιστον να μην βάζανε κρούσεις στα Α και στα Β ΚΑΙ στο Γ. Χαζο πολυ κατα την άποψη μου. Ας βάζανε ένα Β τουλαχιστον για τα κύματα, δεν χρειαζεται να εξεταστεί ένα τόσο μικρο κεφάλαιο με ουσιαστικά τους ίδιους τύπους σε 3 διαφορετικά θέματα. Επισης το Β3(αυτο με το ρευστά, δεν θυμαμαι μπορει να είναι κ το β2) για μενα πήγαινε ανετα και για θεμα Γ.

Γενικα Συμφωνω σε μεγάλο ποσοστό με όσα σχολίασε η ΟΕΦΕ για τα θέματα:


Τα θέματα στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων στο μάθημα της Φυσικής προσανατολισμού:
-ήταν τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών
-δεν κάλυπταν ικανοποιητικό μέρος της ύλης (κύματα)
-απαιτούσαν αυξημένη ικανότητα αλγεβρικών πράξεων (Δ3 σύστημα πέντε
εξισώσεων)
-απαιτούσαν για την πλήρη επίλυσή τους χρονικό διάστημα πολύ πέραν του
3ώρου
-ενώ περιείχαν αναφορές σε ερωτήσεις και ασκήσεις του σχολικού βιβλίου
δεν χρησιμοποιήθηκε το τρισδιάστατο σχήμα του βιβλίου (θέμα Β3)
-είχαν ασαφή διατύπωση (Β1, Β2, Δ), ενώ χρειάστηκαν επιπλέον
διευκρινήσεις από την επιτροπή
-τα θέματα Α2, Α4 απαιτούσαν πράξεις (θέματα Β), ενώ το Α3 διαστατική
ανάλυση.
-το θέμα Δ ήταν ιδιαίτερης δυσκολίας με πολλές μαθηματικές πράξεις και
περιορισμένης φυσικής σημασίας.
-το θέμα Α5ε είναι επιστημονικά ελλειπές γιατί δεν καθορίζει αν υπάρχει τριβή.
-Το προεδρικό διάταγμα καθορίζει ότι τα θέματα Β, ελέγχουν την κατανόηση της θεωρίας, ενώ τα θέματα Β2 και Β3 ήταν ασκήσεις (θέματα Γ).

Επισης ακυρο άμα ξερει κανεις να απαντησει. Εκανα μια βλακειουλα στις πράξεις στο Γ και βρηκα την κοινη ταχύτητα λαθος με αποτέλεσμα να την μεταφέρω λαθος και στα επόμενα ερωτήματα. Ποσο παιζει να μου κόψουν από αριθμητικά;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,853 μηνύματα.
τα θέματα ήταν πανεύκολα κλασσικά Α και Β, σχετικά εύκολο Γ και αναμενόμενο Δ, δεν ξέρω γιατι διαμαρτύρονται κάποιοι


Το ότι ήταν για εσένα εύκολα δεν σημαίνει ότι ήταν και για τους άλλους.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,885 μηνύματα.
Μα εαν εχεις την επιταχυνση του Σ εχεις ουσιαστικα και του κυλινδρου...:worry:


Ισχύει, εφόσον έχεις συσχετίσει την επιτάχυνση το Σ με τον κύλινδρο. Προσωπικά, η πρώτη σκέψη που έκανα όταν δεν μου έβγαινε το Δ2 ήταν ότι δεν ίσχυε acm=2aΣ. Διαισθητικά το κράτησα τόσο και ευτυχώς, γιατί βγήκαν τα υπόλοιπα ζητήματα. Γενικά, όταν έχεις δύσκολο υποερώτημα (8 μόρια) στην αρχή, από το οποίο εξαρτώνται επόμενα ζητήματα (όλα τα υπόλοιπα υποερωτήματα σχεδόν) πρέπει να ζητείται να αποδειχθεί το μέγεθος που χρειάζεται παρακάτω.
Και στο λέω αυτό, ενώ με έχει βολέψει άπειρα που δεν το έκαναν. Ίσως να μην φαίνεται τόσο σημαντικό, αλλά σε συνθήκες εξετάσεων κάτι τέτοια μικροζητήματα κάνουν τεράστια διαφορά.
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,015 μηνύματα.
Ισχύει, εφόσον έχεις συσχετίσει την επιτάχυνση το Σ με τον κύλινδρο. Προσωπικά, η πρώτη σκέψη που έκανα όταν δεν μου έβγαινε το Δ2 ήταν ότι δεν ίσχυε acm=2aΣ. Διαισθητικά το κράτησα τόσο και ευτυχώς, γιατί βγήκαν τα υπόλοιπα ζητήματα. Γενικά, όταν έχεις δύσκολο υποερώτημα (8 μόρια) στην αρχή, από το οποίο εξαρτώνται επόμενα ζητήματα (όλα τα υπόλοιπα υποερωτήματα σχεδόν) πρέπει να ζητείται να αποδειχθεί το μέγεθος που χρειάζεται παρακάτω.
Και στο λέω αυτό, ενώ με έχει βολέψει άπειρα που δεν το έκαναν. Ίσως να μην φαίνεται τόσο σημαντικό, αλλά σε συνθήκες εξετάσεων κάτι τέτοια μικροζητήματα κάνουν τεράστια διαφορά.

Ουφ,ευτυχως που για τον οποιο λογο το κρατησες. Ακομα και να μην καταφερες να το δειξεις μεχρι τελους η προσπαθεια μεχρι εκει που το εφτασες θα βαθμολογηθει και απο οτι φαινεται τα πιο σημαντικα σημεια του προβληματος τα εχεις εντοπισει .

Το ξερω οτι βοηθανε και ειναι πολυ σημαντικα και για την ψυχολογια του εξεταζομενου. Το να ξερει οτι σιγουρα εχει απαντησει ενα απο τα ερωτηματα του Δ θεματος σωστα δινει αυτοπεποιθηση να συνεχισεις με τα υπολοιπα . Μακαρι να το κανανε και στα Β που ειναι πονηρα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,853 μηνύματα.
τα θέματα ήταν πανεύκολα κλασσικά Α και Β, σχετικά εύκολο Γ και αναμενόμενο Δ, δεν ξέρω γιατι διαμαρτύρονται κάποιοι


Η ένωση φυσικών κάνει παράπονα για την δυσκολία των θεμάτων.Αρα μάλλον μόνο εύκολα δεν ήταν.
 

mariannaprl

Νεοφερμένος

Η mariannaprl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Υπάρχει γενικα κάποιος που να έχει τις οδηγιες διόρθωσης των γραπτών από την επιτροπή; Συνήθως τις δίνουν στα φροντιστήρια καθηγητές που είναι και διορθωτές πχ εμας μας δώσανε της έκθεσης αλλα φυσικη όχι.
 

Lancelot

Διάσημο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,630 μηνύματα.
Έμαθα κάποια πράγματα εκ των έσω .
Οι κακές γλώσσες λένε ότι ο λύτης έκανε κοντά στις 2 ώρες για να τα λύσει τα θέματα . Ο χρόνος πάει 1 προς 3 για τους μαθητές . Και επειδή η ώρα είχε φτάσει ήταν αδύνατον να αλλάξουν τα θέματα και τα έστειλαν έτσι .
Στο Β3 είναι μεγάλο το ποσοστό αποτυχίας και λόγω της μη διευκρίνισης . Εδώ καθηγητές το έλυσαν λάθος .
 

Evimgr

Νεοφερμένος

Η Evimgr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Από όσο έχω καταλάβει κανένας δεν είναι ευχαριστημένος.. Έχει πέσει η ψυχολογία μου και νομίζω ότι και στα υπόλοιπα (χημεια, βιολογία) θα γράψω χάλια
Τουλάχιστον έχω γράψει αρκετά καλή έκθεση(17-18) και 15-16 υπολογίζω φυσικη
Αν γράψω πάνω από 19 στα υπόλοιπα λέτε να βρίσκομαι κοντα στην Ιατρικη που θέλω ή να τα παρατήσω? :russian_roulette:
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,853 μηνύματα.
Από όσο έχω καταλάβει κανένας δεν είναι ευχαριστημένος.. Έχει πέσει η ψυχολογία μου και νομίζω ότι και στα υπόλοιπα (χημεια, βιολογία) θα γράψω χάλια
Τουλάχιστον έχω γράψει αρκετά καλή έκθεση(17-18) και 15-16 υπολογίζω φυσικη
Αν γράψω πάνω από 19 στα υπόλοιπα λέτε να βρίσκομαι κοντα στην Ιατρικη που θέλω ή να τα παρατήσω? :russian_roulette:


Εννοείτε και δεν τα παρατάς.
 

Emiliano

Νεοφερμένος

Ο Emiliano αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Παιδια καλα αποτελεσματα σε ολους ευχομαι. Παρεπιμπτωντως το υπουργειο εβγαλε ανακοινωση οτι δεν θα υπαρχει καποια διαφορα, του χρονου στην υλη των μαθηματων. Το υπουργειο ειπε οτι αυτα περι αλλαγης υλης ειναι ψευδεις ειδησεις που σκοπο εχουν να αγχωσουν τους μαθητες και τις οικογενειες τους.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top