Scandal
Διαχειριστής
Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,814 μηνύματα.
06-06-19
19:29
Το καθιερωμένο θέμα του iSchool που γίνεται κάθε χρόνο για κάθε εξεταζόμενο μάθημα.
Καλή αρχή λοιπόν με Νεοελληνική Γλώσσα (Έκθεση) !
Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2019. Για ό,τι αφορά την Νεοελληνική Γλώσσα /Έκθεση (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.
Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά, από διάφορα φροντιστήρια!
Τα λέμε αύριο, καλή ξεκούραση και να ξυπνήσετε ακμαίοι!!
Update: Προσθήκη θεμάτων
Απαντήσεις (Φροντιστήρια Κελάφας)
Υπόλοιπα μαθήματα:
Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών
Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών
Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
Καλή αρχή λοιπόν με Νεοελληνική Γλώσσα (Έκθεση) !
Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2019. Για ό,τι αφορά την Νεοελληνική Γλώσσα /Έκθεση (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.
Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά, από διάφορα φροντιστήρια!
Τα λέμε αύριο, καλή ξεκούραση και να ξυπνήσετε ακμαίοι!!
Update: Προσθήκη θεμάτων
Απαντήσεις (Φροντιστήρια Κελάφας)
Υπόλοιπα μαθήματα:
Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών
12/06/2019 | Ιστορία Ο. Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών |
14/06/2019 | Λατινικά Ο. Π. Ανθρωπιστικών Επιστημών |
13/06/2019 | Φυσική Ο. Π. Θετικών Σπουδών |
14/06/2019 | Χημεία Ο. Π. Θετικών Σπουδών |
Zorze
Νεοφερμένος
Ο Zorze αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
07-06-19
09:40
Παιδιά ξέρουμε τι θέμα έπεσε?
07-06-19
10:03
Το θέμα έκθεσης φέτος είναι η Δημοκρατία και Νέοι.
gwgw_5
Νεοφερμένος
Η gwgw_5 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
07-06-19
10:04
Δημοκρατία και νεοι
Panagiotis849
Δραστήριο μέλος
Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
07-06-19
10:04
Αναρτήθηκαν τα θέματα! Δημοκρατία η έκθεση
https://www.minedu.gov.gr/
https://www.minedu.gov.gr/
07-06-19
10:08
Πολλή θεωρία. Δεν ξέρω πώς θα μπορέσουν τα παιδιά να αναπτύξουν τη σκέψη τους.Αναρτήθηκαν τα θέματα! Δημοκρατία η έκθεση
https://www.minedu.gov.gr/
Panagiotis849
Δραστήριο μέλος
Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
07-06-19
10:09
Θεωρώ ότι αν κάποιος έχει εξασκηθεί στο θεμα του χρόνου και έχει γράψει αρκετές εκθέσεις, δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα γιατί αρκετές από τις ασκήσεις δε χρειάζονται τόση ανάλυση. Σε κάθε περίπτωση αναμενουμε να μας πουν οι ίδιοιΠολλή θεωρία. Δεν ξέρω πώς θα μπορέσουν τα παιδιά να αναπτύξουν τη σκέψη τους.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
07-06-19
10:35
Η περίληψη πιστεύω θα δυσκολέψει τους καλούς μαθητές, αυτούς δηλαδή που επιδιώκουν 22+/25.
Το κείμενο είναι από μετάφραση και φαίνεται. Τα βασικά του σημεία εντοπίζονται εύκολα, αλλά η σε βάθος κατανόηση και κατ’ επέκταση η συνεπής αποτύπωση του νοήματος απαιτεί μεγάλη οξυδέρκεια, ίσως δε και τύχη, διότι σε κάποια σημεία υπάρχει ασάφεια κατά η γνώμη μου.
Οι ενδιάμεσες ασκήσεις, οι θεωρητικές, εύκολες. Τα συνώνυμα επίσης. Ο καλός και προσεκτικός μαθητής δε θα χάσει ούτε μονάδα.
Το θέμα της έκθεσης μέτριο. Το πρώτο ζητούμενο είναι ασαφές και επιδέχεται πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις. Το δεύτερο είναι εύκολο, basic θεματάκι με πλούσιο υλικό.
Το κείμενο είναι από μετάφραση και φαίνεται. Τα βασικά του σημεία εντοπίζονται εύκολα, αλλά η σε βάθος κατανόηση και κατ’ επέκταση η συνεπής αποτύπωση του νοήματος απαιτεί μεγάλη οξυδέρκεια, ίσως δε και τύχη, διότι σε κάποια σημεία υπάρχει ασάφεια κατά η γνώμη μου.
Οι ενδιάμεσες ασκήσεις, οι θεωρητικές, εύκολες. Τα συνώνυμα επίσης. Ο καλός και προσεκτικός μαθητής δε θα χάσει ούτε μονάδα.
Το θέμα της έκθεσης μέτριο. Το πρώτο ζητούμενο είναι ασαφές και επιδέχεται πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις. Το δεύτερο είναι εύκολο, basic θεματάκι με πλούσιο υλικό.
don_vito
Δραστήριο μέλος
Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
07-06-19
10:39
Μου φαίνονται αρκετά με μια πρώτη ματια αλλά κατά τα αλλά κλασικο διαγώνισμα έκθεσης
Ας περιμένουμε να δούμε πως φάνηκε στους εξεταζόμενους
Ας περιμένουμε να δούμε πως φάνηκε στους εξεταζόμενους
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
07-06-19
10:54
Σε γενικές γραμμές τα θέματα είναι βατά αλλά κάπως πιο τσιμπημένα σε σχέση με τα θέματα που έβαζαν τα 3 τελευταία χρόνια. Παρ' όλα αυτά, κάποιος καλά προετοιμασμένος λογικά έχει γράψει και δύσκολα θα έχει πέσει κάτω από 16-17 (με επιφύλαξη γιατί είναι μάθημα στο οποίο εμφιλοχωρεί η υποκειμενικότητα). Επιτέλους επέλεξαν να βάλουν θεωρία γ λυκείου!!!
Αυτό που με πείραξε κάπως είναι η επιλογή κειμένου από ξένη βιβλιογραφία. Τόσοι Έλληνες δοκιμιογράφοι έχουν γράψει για τη δημοκρατία (Τερζάκης, Παπανούτσος) και αυτοί επέλεξαν να βάλουν κείμενο από μετάφραση!!! Η ξενομανία τους δεν έχει όρια!!!
Αυτό που με πείραξε κάπως είναι η επιλογή κειμένου από ξένη βιβλιογραφία. Τόσοι Έλληνες δοκιμιογράφοι έχουν γράψει για τη δημοκρατία (Τερζάκης, Παπανούτσος) και αυτοί επέλεξαν να βάλουν κείμενο από μετάφραση!!! Η ξενομανία τους δεν έχει όρια!!!
BeatrixKiddo
Περιβόητο μέλος
Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
07-06-19
11:00
Πολύ ωραίο θέμα!
Ο τομέας β των ασκήσεων ήταν μέτριος.. δηλαδή ένας μαθητής που εχει εξασκηθεί πολύ καλά μπορεί να τις πάρει όλες τις μονάδες από εκεί..
Η έκθεση είναι λίγο δύσκολη.. υπάρχει κίνδυνος να βγεις και εκτός θέματος...
Και η περίληψη θεωρώ ότι ήθελε αρκετό χρόνο..
Ανυπομονώ να ακούσω από τα παιδιά τις εντυπώσεις τους!
Ο τομέας β των ασκήσεων ήταν μέτριος.. δηλαδή ένας μαθητής που εχει εξασκηθεί πολύ καλά μπορεί να τις πάρει όλες τις μονάδες από εκεί..
Η έκθεση είναι λίγο δύσκολη.. υπάρχει κίνδυνος να βγεις και εκτός θέματος...
Και η περίληψη θεωρώ ότι ήθελε αρκετό χρόνο..
Ανυπομονώ να ακούσω από τα παιδιά τις εντυπώσεις τους!
Wrong
Δραστήριο μέλος
Η αβάπτιστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Υποψήφιος διδάκτορας. Έχει γράψει 439 μηνύματα.
07-06-19
11:09
Το κείμενο δεν το θεώρησα κατάλληλο για Πανελλήνιες. Όπως είπε και ο @Nihilist παραπάνω, η περίληψη θα δυσκολέψει τα παιδιά που θέλουν 22+ και η κατανόησή του, πόσο μάλλον η ακριβής αποτύπωση του περιεχομένου του, απαιτούν και οξυδέρκεια και τύχη. Επίσης, πολλά παιδιά ούτε τον Χέγκελ θα έχουν ακούσει, ούτε τον Πόπερ· προσωπικά, αν έδινα εγώ και έπεφτε τέτοιο κείμενο, αυτό θα με άγχωνε γιατί θα θεωρούσα πως δεν μπορώ να προσεγγίσω, να κατανοήσω μέσα απ' τα λόγια ενός άλλου (του Bobbio), κάτι που δεν γνωρίζω, την Ιστορία του Χέγκελ με Ι κεφαλαίο για παράδειγμα.
Το θέμα της έκθεσης έχει πράγματα να πεις, μπορείς να το πιάσεις από παντού, το πρώτο ζητούμενο είναι όντως λίγο ασαφές και σηκώνει πολλές και πολύ διαφορετικές προσεγγίσεις.
Καλά αποτελέσματα! Καλή συνέχεια!
Το θέμα της έκθεσης έχει πράγματα να πεις, μπορείς να το πιάσεις από παντού, το πρώτο ζητούμενο είναι όντως λίγο ασαφές και σηκώνει πολλές και πολύ διαφορετικές προσεγγίσεις.
Καλά αποτελέσματα! Καλή συνέχεια!
harry akritas
Διάσημο μέλος
Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
07-06-19
11:18
Αυτό που με πείραξε κάπως είναι η επιλογή κειμένου από ξένη βιβλιογραφία. Τόσοι Έλληνες δοκιμιογράφοι έχουν γράψει για τη δημοκρατία (Τερζάκης, Παπανούτσος) και αυτοί επέλεξαν να βάλουν κείμενο από μετάφραση!!! Η ξενομανία τους δεν έχει όρια!!!
Ε τον έχουμε ξεσκίσει πια αυτόν τον Παπανούτσο, ας βάλουμε και κάτι άλλο ρε παιδί μου
Πάντως συμφωνώ ότι το να μπει μεταφρασμένο κείμενο ειδικά σε πανελλήνιες εγκυμονεί κινδύνους ως πριν την ακριβή αποτύπωση του νοήματος του κειμένου, πέρα από τις μεμονωμένες ασάφειες που μπορεί να έχει σε κάποια σημεία το κείμενο. Δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο όμως.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
07-06-19
11:42
1. ρητό1. «... δεν ξεχνώ τη διδαχή του Καρλ Πόπερ ...».
2. «... γίνονται αντικείμενα χλευασμού ...».
3. «... εισήγαγαν στην ιστορία τρόπους συμβίωσης ...».
4. «... αυτός που μας αντιπολιτεύεται ...».
2. κοροιδία
3. συγκατοίκησης
4. αντιστέκεται
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
07-06-19
11:49
Αυτό που με πείραξε κάπως είναι η επιλογή κειμένου από ξένη βιβλιογραφία. Τόσοι Έλληνες δοκιμιογράφοι έχουν γράψει για τη δημοκρατία (Τερζάκης, Παπανούτσος) και αυτοί επέλεξαν να βάλουν κείμενο από μετάφραση!!! Η ξενομανία τους δεν έχει όρια!!!
Δε νομίζω πως χρειάζεται να το συναρτήσεις με την ξενομανία. Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια κείμενα Ελλήνων στοχαστών και δοκιμιογράφων πέφτουν. Η επιλογή του κειμένου μπορεί να θεωρηθεί άστοχή, όχι επειδή ο συγγραφέας είναι ξένος, αλλά επειδή προέρχεται από μετάφραση. Και είναι άλλο να διαβάζεις την αυθεντική γλώσσα, με τις αντίστοιχες λεξιλογικές επιλογες, του συγγραφέα και άλλο του μεταφραστή, που οι επιλογές του κατά κανόνα ενέχουν κάποια ασάφεια και ίσως αλλοιώνουν σε ορισμένα σημεία το νόημα του αρχικού κειμένου. Εξίσου άστοχο θα ήταν πχ να βάλουν κείμενο του Ροΐδη σε νεοελληνική απόδοση, ο οποίος έγραφε σε τραχιά καθαρεύουσα.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
07-06-19
11:50
Χαζοθέμα. Οι σημερινές δημοκρατίες δεν είναι δημοκρατίες και δεν βασίζονται στη δράση των ενεργών πολιτών. Όποιος ελέγχει τα ΜΜΕ και τις πηγές πληροφόρησης του διαδικτύου είναι και αυτός που θα εκλεγεί. Ο ενεργός πολίτης όσο να δράσει όσο και να φωνάξει δεν έχει ελπίδα αν δεν συμβιβαστεί με αυτούς που ελέγχουν τα μέσα ενημέρωσης.«Για να διατηρούν τις βασικές τους αρχές, οι σύγχρονες δημοκρατίες βασίζονται στη δράση των ενεργών πολιτών»
Δυστυχώς όποιος διάβαζε στεκι εχτές τ στο θέμα των εκλογών και επηρεάστηκε από τον ακικο πάτωσε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
07-06-19
11:51
1. ρητό
2. κοροιδία
3. συγκατοίκησης
4. αντιστέκεται
0/4 δυστυχώς
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
07-06-19
11:52
Σωστά έπρεπε να ξαναγράψω τiς φράσεις. Μπράβο Nihilist.0/4 δυστυχώς
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
07-06-19
12:00
σωστά έπρεπε να ξαναγράψω τiς φράσεις. Μπράβο Nihilist.
Πέρα από αυτό.
Άλλο ρητό, άλλο διδαχή. Ρητό είναι το απόφθεγμα, διδαχή η διδασκαλία.
Το κοροϊδία είναι σωστό ως επιλογή, μόνο που πρέπει να μπει σε γενική. Σε ονομαστική δυστυχώς θα θεωρηθεί λάθος. Η ζωή είναι σκληρή
Η συγκατοίκηση με το ζόρι θα θεωρηθεί σωστή. Το «συνύπαρξης» είναι πολύ πιο προτιμητέο.
Η αντιπολίτευση έχει επιθετικό χαρακτήρα, η αντίσταση αμυντικό. Είναι διαφορετικά. Πολύ πιο ορθό το «αντιμάχεται».
P.S Τι κάνω με τη ζωή μου και δε διαβάζω για εξεταστική;
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
07-06-19
12:01
Ευτυχώς όταν έδινα εγώ, δίναμε 9 μαθήματα.Πέρα από αυτό.
Άλλο ρητό, άλλο διδαχή. Ρητό είναι το απόφθεγμα, διδαχή η διδασκαλία.
Το κοροϊδία είναι σωστό ως επιλογή, μόνο που πρέπει να μπει σε γενική. Σε ονομαστική δυστυχώς θα θεωρηθεί λάθος. Η ζωή είναι σκληρή
Η συγκατοίκηση με το ζόρι θα θεωρηθεί σωστή. Το «συνύπαρξης» είναι πολύ πιο προτιμητέο.
Η αντιπολίτευση έχει επιθετικό χαρακτήρα, η αντίσταση αμυντικό. Είναι διαφορετικά. Πολύ πιο ορθό το «αντιμάχονται».
P.S Τι κάνω με τη ζωή μου και δε διαβάζω για εξεταστική;
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 19 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.