panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλίας (Λάρισα) και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 133 μηνύματα.
Διαβάζοντας το κείμενο εντοπίζω κάποιες ασάφειες και δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στην μετάφραση καθώς μια πιστή μετάφραση για λόγους ακρίβειας και απόδοσης μπορεί να ασαφοποιήσει κάποιες έννοιες ενώ μια πιο ελεύθερη να αποδώσει τα νοήματα καλύτερα αλλά να είναι λιγότερο ακριβής γλωσσολογικά. Πέραν αυτού η περίληψη για ένα τέτοιο κείμενο θεωρώ θα απαιτήσει να κατανοήσει εν τω βάθει κάποιος κάποια νοήματα και να κάνει και τις συνδέσεις ύστερα. Νομίζω το θέμα ειδικά το α ερώτημα είναι ανοικτό σε πολλές ερμηνείες πχ μπορεί κάποιος να το ξεκινήσει αναφερόμενος σε κάποια ιστορικά στοιχεία και εδώ το κείμενο αναφέρει κάποια (Γαλλική Επανάσταση, Διαφωτισμός, θεμέλια και διάκριση των τριών εξουσιών της δημοκρατίας από τον Μοντεσκιέ, εγκαθίδρυση Συντάγματος θεμέλιο δημοκρατίας, νεώτερη εποχή ύπαρξη αβασίλευτων στην πλειοψηφία δημοκρατιών σε Ευρώπη, αρχαία Ελλάδα, δημοκρατία και συμμετοχή πολιτών στα κοινά, σεβασμός της πλειοψηφίας (εγείρονται ζητήματα και ηθικά σε σχέση με την γνώμη της μειοψηφίας και για αυτό οι σύγχρονες δημοκρατίες όπως ξέρετε έχουν και στοιχεία ολιγαρχίας πχ δικαστές, εισαγγελείς που δεν εκλέγονται από τον λαό για να προσφεύγει ο πολίτης όταν θίγονται τα ανθρώπινα δικαιώματα του)). Επίσης στην καθημερινότητα θα μπορούσε να ξεκινήσει κανείς από την βάση της διάκρισης των εξουσιών και να αναλύσει σε κάθε κλάδο οι αρμόδιοι γιατί και αυτοί πολίτες είναι τι ακριβώς κάνουν διασφαλίζοντας την δημοκρατία και ότι η κάθε εξουσία ασκεί έλεγχο στην άλλη άρα ισότητα και αποφυγή κατίσχυσης της μίας έναντι της άλλης. Και περνώντας από την κορυφή δηλαδή αυτούς που ασκούν μεγαλύτερη επιρροή σε θέματα δημοκρατίας, μετά να συνεχιστεί σε ένα επίπεδο των ενεργών πολιτών που όμως δεν σχετίζονται άμεσα είτε κυβερνητικά, νομοθετικά ή δικαστικά με την δημοκρατία, να αναλύσει ΄την συμμετοχή σε θέματα που αφορούν την επίλυση ειρηνικά διαφορών, την συμμετοχή σε τοπικά όργανα διοίκησης και οργάνωσης για την διασφάλιση του κοινού καλού και της ευημερίας, την συμμετοχή σε αγώνες και πορείες σε θέματα που καταπατούν βασικά δικαιώματα (πολιτική ανελευθερία, πραξικοπήματα, πολιτικοί αντιφρονούντες, καταπάτηση περιουσίας, πλειστηριασμοί κατοικιών, υγεία, παιδεία πολύ σημαντικό και σύνδεση με το β ερώτημα, νόμοι που πλήττουν το δημόσιο συμφέρον και αυξάνουν το χάσμα πλουσίων και πενήτων κτλ). Ύπαρξή σωματείων για το θεμελιώδες δικαίωμα στην εργασία, ομάδες για την προάσπιση δωρεάν και ποιοτικής υγείας (δικαίωμα της υγείας), ομάδες για την βοήθεια κοινωνικά ευπαθών ομάδων με εράνους, φιλανθρωπίες, εκδηλώσεις στήριξης και οικονομικής βοήθειας, προστασία της ελευθερίας της γνώμης της ανεξιθρησκείας, του σεξουαλικού προσανατολισμού. Επίσης και η προστασία του περιβάλλοντος είναι και ζήτημα δημοκρατίας σε μία χώρα που σέβεται τους πολίτες άρα και θα πρέπει να διασφαλίζονται τόσο κεντρικά όσο και ατομικά ή κοινοτικά έργα προστασίας και εξωραϊσμού του περιβάλλοντος γιατί εμπίπτουν στην υγεία και την ζωή εν γένει. Βέβαια μου δημιουργείται η εντύπωση ότι εδώ ουσιαστικά για να μπορέσει κάποιος να αναπτύξει αυτά τα χαρακτηριστικά πρέπει να τα μάθει και άρα η παιδεία και μόρφωση προηγείται και υπάρχει λοιπόν ένα ζήτημα πρωθύστερου υπό την έννοια ότι η εκπαίδευση προηγείται στην διαμόρφωση δημοκρατικών αντιλήψεων και άρα ίσως και να ήταν αντεστραμμένα τα δύο ερωτήματα. Το β νομίζω είναι σχετικά πιο γνωστό και πιο εύκολο να το απαντήσει κανείς. Αυτή είναι μία δικιά μου προσέγγιση και πρόταση για το πως θα αντιμετώπιζα ένα τέτοιο θέμα. Επίσης πολλές ασκήσεις θεωρίας και όσο και εύκολες ή γνωστές και αν είναι απαιτούν χρόνο για την σωστή και πλήρη τεκμηρίωση. Μπορώ να πω ότι τα θέματα είναι μέτριας έως ολίγο αυξημένης δυσκολίας λόγω και ποσότητας αλλά και συνθετότητας του θέματος.
 

Jordan

Νεοφερμένος

Ο Jordan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Αδιάφορο και άχρωμο θέμα που δίνει περιθώρια να μακρηγορήσεις, αραδιάζοντας πάμπολλες αμπελοφιλοσοφίες με ελάχιστη ουσία.
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,618 μηνύματα.
Τα θέματα είναι μέτριας δυσκολίας, με προεκλογικό χαρακτήρα (δημοκρατία κλπ για να μην ψηφίσουμε ΚΚΕ και ΧΑ), και πιστεύω καλοί μαθητές του φόρουμ όπως ο Φώτης θα τα έχουν πάει καλά.
 

Panelele19

Νεοφερμένος

Ο Panelele19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 40 μηνύματα.
αν στην παθητική φωνη γραφαμε επιτρέπονται αντί για επιτρέπεται είναι λάθος ;
 

louminis

Νεοφερμένος

Η louminis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 78 μηνύματα.
μάθημα
κοροϊδίας
αλληλοαποδοχής
αντιτίθεται

:cold:
 

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη) . Έχει γράψει 239 μηνύματα.
Μακάρι να τα πήγα καλά. Ένα 13 θα 'ταν πολύ καλό και το πιστεύω ότι κάπου τόσο πήρα!
Καλό θέμα αν και δεν το περίμενα.
 

D.a.i.s.y

Νεοφερμένος

Η D.a.i.s.y αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Εγώ το θέμα να σας πω την αλήθεια το περίμενα!!!!! Περίληψη το κείμενο μου φάνηκε καλό αν και ήθελε προσοχή...Ασκήσεις πολλές (μου έφαγαν 35-40 λεπτά:stunned:) αλλά χωρίς αιτιολόγηση οι περισσότερες...Τώρα όσον αφορά την έκθεση μακάρι να αρέσουν οι ιδέες μου...Προσπάθησα να μη γράψω τα κλασικά...Και η αλήθεια είναι ότι είχα και κάμποσα άλλα στο μυαλό μου αλλά θα ξεπερνούσα κατά πολύ το όριο και δε θα μου έφτανε και ο χρόνος!!!!

αν στην παθητική φωνη γραφαμε επιτρέπονται αντί για επιτρέπεται είναι λάθος ;


Νομίζω ότι επιτρέπονται είναι το σωστό...Το ρήμα είχε 2 αντικείμενα άρα και δύο υποκείμενα...ΆΡΑ επιτρέπονται!!!!
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 11,534 μηνύματα.
1. «... δεν ξεχνώ τη διδαχή του Καρλ Πόπερ ...».
2. «... γίνονται αντικείμενα χλευασμού ...».
3. «... εισήγαγαν στην ιστορία τρόπους συμβίωσης ...».
4. «... αυτός που μας αντιπολιτεύεται ...».

Είναι σωστά το "συνύπαρξης" για το #3 και το "αντιμάχεται" για το #4; Αυτά έβαλα :hmm:
 

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 234 μηνύματα.
Ωραίο θέμα μάγκες, πάμε δυνατά! Μην αναλώνεστε σε λύσεις και σε τι λάθη κάνατε, ό,τι έγινε έγινε. Τώρα βουρ για το επόμενο μάθημα.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 11,534 μηνύματα.
Παιδιά έκανα λάθος σε Σ-Λ!! :beee:
Τα Σ-Λ είναι τα μόνα που δεν διπλοτσέκαρα, οπότε να σας πω λόγω παθήματος: πάντα να αφήνετε ένα τέταρτο να τα τσεκάρετε όλα!!
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,509 μηνύματα.
Πέτρο πώς έγραψες; Φώτη; Ιάκωβε;
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 11,534 μηνύματα.
Πέτρο πώς έγραψες; Φώτη; Ιάκωβε;
Πραγματικά δεν μπορώ να προβλέψω βαθμό!! Αλλά νιώθω ικανοποιημένος με την επίδοσή μου :)
Πιστεύω επίσης ότι τώρα στα 30 μου, κι ας απείχα μια 12 ετία από την Έκθεση, συντάσσω καλύτερο κείμενο γραπτώς από ότι στα 18 μου που είχα γράψει 14, κάτι στην έκθεση.

Αυτό με τον εντοπισμό υποτακτικού λόγου ήταν το μόνο που δεν απάντησα. :)
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,188 μηνύματα.
Καλησπερα παιδιά!
Λοιπόν αρχικά έχασα το 4ο ΣΛ από βλακεία.
Γενικά πιστεύω ότι είμαι γύρω στο 16.Αρκετα δυσκολότερα θέματα σε σχέση με πέρσι.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 11,534 μηνύματα.
Καλησπερα παιδιά!
Λοιπόν αρχικά έχασα το 4ο ΣΛ από βλακεία.
Γενικά πιστεύω ότι είμαι γύρω στο 16.Αρκετα δυσκολότερα θέματα σε σχέση με πέρσι.
Κι εγώ το 4ο Σ-Λ έχασα Φώτη! Κάτι με έπιασε και στρόφαρα λάθος! :)
 

Jim_Pap

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Δεν περιμενα να μας βαλουν Δημοκρατια..Παντως πιστευω το πρωτο ζητουμενο το ανελυσα αρκετα και στο 2ο εβαλα για 15μελη για παιδια αλλα και για Βουλη Εφηβων.Πως σας φαινονται εσας αυτα τα παραδειγματα;
Επισης το κειμενο ηθελε αρκετη δουλεια και τελικα εβαλαν τροπο πειθους! Συνεχιζουμε με μαθηματικα τωρα!

(ως συνωνυμο του αντιπολιτευται το ανταγωνιζεται ειναι σωστο; )
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,188 μηνύματα.
Δεν περιμενα να μας βαλουν Δημοκρατια..Παντως πιστευω το πρωτο ζητουμενο το ανελυσα αρκετα και στο 2ο εβαλα για 15μελη για παιδια αλλα και για Βουλη Εφηβων.Πως σας φαινονται εσας αυτα τα παραδειγματα;
Επισης το κειμενο ηθελε αρκετη δουλεια και τελικα εβαλαν τροπο πειθους! Συνεχιζουμε με μαθηματικα τωρα!

(ως συνωνυμο του αντιπολιτευται το ανταγωνιζεται ειναι σωστο; )


Πολύ καλά!
 

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Εγώ δεν έγραψα και τόσο καλά, βλέποντας τις απαντήσεις βλέπω ότι έχω πολλές παραλήψεις και 2-3 λάθη. Προβλέπω γύρω στο 13-14.


Για συνώνυμο στην συμβίωση έβαλα την αλληλεπίδραση με το σκεπτικό ότι εννοούσε την συμβίωση των πολιτών μέσα στην κοινωνία, οπότε το σκέφτηκα έτσι. Δεν ξέρω.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 8,371 μηνύματα.

Carpe_Diem

Νεοφερμένος

Η Άλκηστις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με όσους είπαν ότι η επιλογή μεταφρασμένου κειμένου ήταν φάουλ... ναι μεν έβγαιναν κάποια βασικά σημεία αλλά ήταν και μερικά που στην πρώτη ανάγνωση ήμουν κάπως: ‘από που πετάχτηκε αυτό;’ Θεωρώ ότι ειδικά για τη δημοκρατία θα μπορούσαν να επιλέξουν από την τόσο πλούσια σχετικά με το θέμα ελληνική βιβλιογραφία. Οι ασκήσεις εύκολες σχετικά αλλά πολλές βρε παιδιά:worry:επισης για μένα καλύτερα που δεν έβαλαν τρόπο πειθούς ή ανάπτυξης γιατί ποτέ δεν ειμαι τελειως σίγουρη και αυτό με αγχώνει. Μια ερώτηση επίσης. Στο β4α ήθελε απλή παράθεση των παραδειγμάτων ή και μια μικρή έστω αιτιολόγηση/διευκρίνιση; Πχ εκεί που έλεγε για άμεσο ύφος, έβαλα μια ερώτηση και μια χρήση Α ενικού, χωρίς ομως να πω ότι αυτό είναι ερώτηση κι αυτό Α ενικό. Μπορεί να κόψουν κάτι θεωρείτε;
Σχετικά με την έκθεση, ναι μεν βασικό θεματάκι αλλά δεν περίμενα με τιποτα να πέσει, ακριβώς γιατί είμαστε σε προεκλογική περίοδο κι ακριβώς γιατί με όλα τα σχετικά με τη Μακεδονία το θεωρούσα υπερβολικά ‘’ευαίσθητο’. Κι άπο το φροντιστήριο γενικά μας είχαν δώσει την εντύπωση ότι θέματα τόσο επίκαιρα συνήθως δεν μπαίνουν. Το πρώτο ερώτημα με δυσκόλεψε περισσότερο, πολύ ασαφές και για πολλή ώρας ταλαντευόμουν για το αν αυτα που γράφω ειναι μέσα στόχο θέμα ή όχι. Το δεύτερο πιο εύκολο, η μόνη δυσκολία ήταν ότι ήθελε δράσεις καί μόνο, οπότε δεν μπορούσαν να μπουν τα κλασικά: αλλαγή ύλης, μετάδοση αξιών μέσω διδασκαλίας κλπ..
Όπως και να έχει, όπως και να τα πήγαμε, η έκθεση τελείωσε!! Πάμε με αισιοδοξία για τα επόμενα, καλή δύναμη σε όλους:give_rose:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top