[06/06/2023] Βιολογία Προσανατολισμού

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,090 μηνύματα.
Το καθιερωμένο θέμα του iSchool που γίνεται κάθε χρόνο για κάθε εξεταζόμενο μάθημα. :give_rose:

Καλή συνέχεια λοιπόν στα Γενικά Λύκεια με Βιολογία, για όλους της κατεύθυνσης υγείας και ζωής! :spasiklas::spasiklas::spasiklas:

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2023 - Κουβεντούλα. Για ό,τι αφορά τη Βιολογία (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.

Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά, από διάφορα φροντιστήρια!

Και μην ξεχνάτε, να κάνετε τις δοκιμές σας στον Υπολογιστή Μορίων 2023:

Τα λέμε αύριο, καλή ξεκούραση και να ξυπνήσετε ακμαίοι!! :-* :clover: :clover: :clover:
Και μην ξεχάσετε να μπείτε να μας πείτε πως τα πήγατε!
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,306 μηνύματα.
Το θέμα είναι τώρα ανοιχτό. Καλή επιτυχία σε όλους 💙
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,749 μηνύματα.

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,692 μηνύματα.
Μαντέψτε ποιος έκανε λάθος ένα Α :)
 

Neiromai

Νεοφερμένος

Η Αίμι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Μαντέψτε ποιος έκανε λάθος ένα Α :)
Πες μου πως ήταν το Α4....
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γενικότερα πιστεύω πως ήταν βάτα τα θέματα. Αν και έπαιζε κυρίως η αντιληπτικοτητα ρόλο στο Γ και στο Δ και όχι η θεωρία... Και το θέμα είναι ότι μέσα στο άγχος όλα είναι θολά μπροστά σου. Ελπίζω να έβαζαν περισσότερες συνδιαστικες ερωτήσεις όπως αυτή με τα σπερματοζωαρια και την γονιδιωματική βιβλιοθήκη! Εκεί φαίνεται η διαφορά του διαβασμένου και του αδιάβαστου κατ'εμέ και όχι στο να βρεις κωδικόνιο έναρξης ή λήξης... Επίσης τι αντισος που ήταν αυτό με την καταλαση και το υπεροξειδιο του άνθρακα έχασα άδικα μονάδα επειδή νομιζα πως ήταν Co2 που παραγόταν και όχι νερό (χαζό το ξέρω) :cry_x:
Επίσης ήταν κανείς άλλος που αντί για θνησιγονο έβαλε αυτοσωμικο υπολειπομενο στο αλληλόμορφο για τις μεγάλες και μικρές κεραίες;; :hehe:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,692 μηνύματα.
Πες μου πως ήταν το Α4....
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γενικότερα πιστεύω πως ήταν βάτα τα θέματα. Αν και έπαιζε κυρίως η αντιληπτικοτητα ρόλο στο Γ και στο Δ και όχι η θεωρία... Και το θέμα είναι ότι μέσα στο άγχος όλα είναι θολά μπροστά σου. Ελπίζω να έβαζαν περισσότερες συνδιαστικες ερωτήσεις όπως αυτή με τα σπερματοζωαρια και την γονιδιωματική βιβλιοθήκη! Εκεί φαίνεται η διαφορά του διαβασμένου και του αδιάβαστου κατ'εμέ και όχι στο να βρεις κωδικόνιο έναρξης ή λήξης... Επίσης τι αντισος που ήταν αυτό με την καταλαση και το υπεροξειδιο του άνθρακα έχασα άδικα μονάδα επειδή νομιζα πως ήταν Co2 που παραγόταν και όχι νερό (χαζό το ξέρω) :cry_x:
Επίσης ήταν κανείς άλλος που αντί για θνησιγονο έβαλε αυτοσωμικο υπολειπομενο στο αλληλόμορφο για τις μεγάλες και μικρές κεραίες;; :hehe:
Το Α4 ήταν. Γαμώ τον διάολό τους.
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,741 μηνύματα.
Πες μου πως ήταν το Α4....
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γενικότερα πιστεύω πως ήταν βάτα τα θέματα. Αν και έπαιζε κυρίως η αντιληπτικοτητα ρόλο στο Γ και στο Δ και όχι η θεωρία... Και το θέμα είναι ότι μέσα στο άγχος όλα είναι θολά μπροστά σου. Ελπίζω να έβαζαν περισσότερες συνδιαστικες ερωτήσεις όπως αυτή με τα σπερματοζωαρια και την γονιδιωματική βιβλιοθήκη! Εκεί φαίνεται η διαφορά του διαβασμένου και του αδιάβαστου κατ'εμέ και όχι στο να βρεις κωδικόνιο έναρξης ή λήξης... Επίσης τι αντισος που ήταν αυτό με την καταλαση και το υπεροξειδιο του άνθρακα έχασα άδικα μονάδα επειδή νομιζα πως ήταν Co2 που παραγόταν και όχι νερό (χαζό το ξέρω) :cry_x:
Επίσης ήταν κανείς άλλος που αντί για θνησιγονο έβαλε αυτοσωμικο υπολειπομενο στο αλληλόμορφο για τις μεγάλες και μικρές κεραίες;; :hehe:
Δεν ξέρω αν ήταν βατα , θα έλεγα ήταν δυσκολότερα από τα περσινά με πολλή θεωρία και παγίδες

Το Α4 ήταν όντως κακά διατυπωμένο
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,749 μηνύματα.
Αυτά τα Α είναι μαχαιριά στην καρδιά όταν τα κάνεις λάθος.
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 308 μηνύματα.
παιδιά δεν έχω ιδέα απο βιολογία αλλά δεν έχει νόημα να αγχώνεστε και να στεναχωριέστε , ό,τι έγινε έγινε. συνεχίστε δυναμικά για το επόμενο μάθημα
 

Neiromai

Νεοφερμένος

Η Αίμι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Αυτά τα Α είναι μαχαιριά στην καρδιά όταν τα κάνεις λάθος.
Ειλικρινά.. Εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε να διανέμονται διαφορετικά τα μόρια στα Α.. Αντί για 5 να ήταν 3-4... Γιατί ένα λάθος Α σου στοιχίζει μια ολόκληρη σχολή... Θα ταν καλύτερο να έβαζαν περισσότερους βαθμούς στα θεωρητικά μιας και απαιτούν περισσότερες γνώσεις και κόπο... Το να γράφεις 8-10 σειρές για 3 μονάδες άσκηση μου φαίνεται κουλό και δεν υπάρχει ισάξια ανταμοιβή...
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,749 μηνύματα.
Ειλικρινά.. Εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε να διανέμονται διαφορετικά τα μόρια στα Α.. Αντί για 5 να ήταν 3-4... Γιατί ένα λάθος Α σου στοιχίζει μια ολόκληρη σχολή... Θα ταν καλύτερο να έβαζαν περισσότερους βαθμούς στα θεωρητικά μιας και απαιτούν περισσότερες γνώσεις και κόπο... Το να γράφεις 8-10 σειρές για 3 μονάδες άσκηση μου φαίνεται κουλό και δεν υπάρχει ισάξια ανταμοιβή...
Κοίτα ένα Α μόνο του δε θα σου στοιχίσει σχολή. Και γω λέω ότι μου στοίχισε, είχα μείνει έξω για 200 μόρια και το Α που είχα κάνει λάθος έπιανε 330, αλλά θα μπορούσα να είχα γράψει λίγο καλύτερα στην έκθεση ή στη χημεία. Μία στραβή δε σου στοιχίζει σχολή και για αυτό δεν πρέπει να απογοητευόμαστε όταν ένα μάθημα δεν πάει όσο καλά θα θέλαμε. Όταν είσαι μέσα σε αυτό ναι ξέρω είναι δύσκολο να το διαχειριστείς, αλλά όπως έχω ξαναγράψει οι πανελλαδικές δεν είναι μόνο θέμα γνώσεων.
 

Neiromai

Νεοφερμένος

Η Αίμι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Κοίτα ένα Α μόνο του δε θα σου στοιχίσει σχολή. Και γω λέω ότι μου στοίχισε, είχα μείνει έξω για 200 μόρια και το Α που είχα κάνει λάθος έπιανε 330, αλλά θα μπορούσα να είχα γράψει λίγο καλύτερα στην έκθεση ή στη χημεία. Μία στραβή δε σου στοιχίζει σχολή και για αυτό δεν πρέπει να απογοητευόμαστε όταν ένα μάθημα δεν πάει όσο καλά θα θέλαμε. Όταν είσαι μέσα σε αυτό ναι ξέρω είναι δύσκολο να το διαχειριστείς, αλλά όπως έχω ξαναγράψει οι πανελλαδικές δεν είναι μόνο θέμα γνώσεων.
Ναι έχεις δίκαιο σε αυτό.. Αλλά είναι πολύ κρίμα να μπαίνεις ξανά στον κόπο των πανελληνίων για άλλη μια χρονιά επειδή έχασες από Α... Κυρίως με απασχολεί το γεγονός ότι δεν διανέμονται σωστά τα μόρια στις ασκήσεις της βιολογίας και πιστεύω δεν εκπροσωπούν το μέγεθος και την δυσκολία των απαντήσεών τους...
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,749 μηνύματα.
Ναι έχεις δίκαιο σε αυτό.. Αλλά είναι πολύ κρίμα να μπαίνεις ξανά στον κόπο των πανελληνίων για άλλη μια χρονιά επειδή έχασες από Α... Κυρίως με απασχολεί το γεγονός ότι δεν διανέμονται σωστά τα μόρια στις ασκήσεις της βιολογίας και πιστεύω δεν εκπροσωπούν το μέγεθος και την δυσκολία των απαντήσεών τους...
Καλά ναι και γω πολλές φορές έχω πει "δλδ εγώ τώρα έγραψα όλο αυτό για να πάρω 3 μονάδες;" και όχι μόνο στη βιολογία και στα άλλα μαθήματα. Αλλά καλώς ή κακώς έτσι είναι το σύστημα και δεν μπορούμε να το αλλάξουμε, το ξέρουμε από πριν ότι έτσι είναι η δομή των θεμάτων και επιλέγουμε να δώσουμε.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,692 μηνύματα.
Αν νιώσετε ποτέ άχρηστοι να ξέρετε ότι έχασα Α4 στάνταρ (για τα άλλα δεν ξέρω ούτε θέλω) και Δ4 το έλυσα μισό λόγω χρόνου. 2024 here I come.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Αν νιώσετε ποτέ άχρηστοι να ξέρετε ότι έχασα Α4 στάνταρ (για τα άλλα δεν ξέρω ούτε θέλω) και Δ4 το έλυσα μισό λόγω χρόνου. 2024 here I come.
Σου είπα , μέχρι να βγουν οι βαθμοί απο τους διορθωτές , δεν έχει νόημα να γαμάς την ψυχολογία σου. Για την ώρα εστιάζεις στα υπόλοιπα. Οταν βγει η βαθμολογία , τότε προχωράς σε plan B αν δεν είσαι ικανοποιημένη . Άντε 😡
 

BatGuin

Νεοφερμένος

Ο BatGuin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Βιολογικών Εφαρμογών & Τεχνολογιών Ιωαννίνων. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Πολυ κακοδιατυπωμενα τα θεματα . Ακρως απαραδεκτοι στη διατυπωση του Α4 και του μισου Δ , χαρη στου οποιου εχασα 1 ωρα νομιζοντας πως ειμαι εγω ο χαζος. Στο Δ1 β ,ακομα, εσεις ποσες περιπτωσεις πηρατε? Γτ εγω πηρα 2 , αφου 2 κωδικονια εναρξης οδηγουν, τηρωντας τον γενετικο κωδικα, σε ληξης . Στην πανω αλυσιδα δηλαδη υπαρχουν 2 εναρξης που καταληγουν σε ληξης για αυτο και οι περιπτωσεις μου . Σε λυσεις φροντηστηριων που ειδα παιρνουν μονο μια , εκεινη με το πρωτο εναρξης . Δεν νομιζω να μου κοψουν καθως πουθενα δεν λεγεται πως το πρωτο εναρξης ειναι αυτο που παντα υπολογιζεται. Ακομα και σε βοηθηματα λεγεται πως υπαρχουν περιπτωσεις που το δευτερο στην σειρα η ακομη και τριτο εναρξης ειναι εκεινο απο το οποιο αρχιζει η μεταφραση.
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,749 μηνύματα.
Εκνευρίζομαι με το πως έχουν βάλει την αγκύλη του εσωνίου στο Δ. Τη μία άκρη την έχουνε ανάμεσα σε δύο βάσεις και την άλλη πάνω από μία, κάτι τέτοιες λεπτομέρειες μπορεί να αγχώσουν κάποια παιδιά χωρίς λόγο. Τόσο δύσκολο τους είναι να είναι λίγο πιο προσεκτικοί;

Υ.Γ Εγώ αγχωνόμουν με κάτι τέτοια :P
 

penelopenick

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Πηνελόπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Ως υποψηφια δευτερη φορα στο προσανατολισμο υγειας,θεωρω πως ηταν και πολλα τα θεματα και αρκετα πιο δυσκολα ηταν συνδυαστικα και καπως κακα διατυπωμενα. Θα δειξει ο μεσος ορος,αλλα βατα σε καμια περιπτωση δεν λεγονται
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,741 μηνύματα.
Θεωρείται λάθος αν γράψεις αιτιολόγηση ενώ στην εκφώνηση λέει χωρίς ?
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,749 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top