[03/06/2022] Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Επιτέλους κάποιος που συμφωνεί σε αυτό. Τα ερώτημα ήθελαν απαντήσεις με ανάπτυξη. Εγώ προσωπικά άλλαξα παράγραφο και πρόσθεσα περισσότερα στοιχεία από όσα ήθελε, με αναφορά στο κείμενο. Είναι αδύνατο να πάρεις 15 μονάδες με 3 σειρές απάντηση.
Το Β2α με τον τίτλο δεν ήθελε πάνω από 6-7 σειρές, ούτε το Β2β ήταν μεγάλο, Β3 ήταν μεγάλο αλλά είχε πράγμα να γράψεις
 

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Για όποιον ενδιαφέρεται, οι προτεινόμενες απαντήσεις από την Κ.Ε.Ε.:

1654291832706.png

1654291846753.png

1654291855155.png

Πηγή
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Α1 της πλάκας, το κείμενο πάρα πολύ απλό.
Β1 εξαιρετικά εύκολο
Β2α Όσον αφορά την ερώτηση περί μορφής, όταν σε ρωτάνε για μορφή δεν αναμένεται να απαντήσεις πως είναι ερώτηση; Χρήση υποτακτικής και α πληθυντικό υπάρχουν, αλλά όταν ρωτάει ο άλλος για μορφή η απάντηση δεν είναι ερώτηση; Χρήση υποτακτικής και α' πρόσωπο δεν είναι χαρακτηριστικά της ερώτησης; Και αυτοί στην απάντηση της μορφής γράφουν "χρήση υποτακτικής" που δεν φαίνεται να κολλάει και πολύ με την ερώτηση όπως την διατύπωσαν. Από εκεί και πέρα εύκολο, όπως και το Β2β.

Στο Β3 τώρα...ρωτάει για τον ρόλο των γλωσσικών επιλογών στο κείμενο...εγώ δεν αναφέρθηκα για τον ρόλο τους μόνο ως προς την ευαισθητοποίηση ΑΛΛΑ γενικά (π.χ. η ερώτηση ναι μεν προβληματίζει και ευαισθητοποιεί ΣΥΝΑΜΑ όμως δημιουργεί αίσθηση διαλόγου με αναγνώστη που είναι κάτι ΑΣΧΕΤΟ (γενικά) με την ευαισθητοποίηση). Κατά τα άλλα απλό, θα έπρεπε να διευκρινίζοταν το τι ακριβώς ήθελαν.

Γ1 αστείο έβγαινε σε 15-20 λεπτά.

Δ1 και αυτό απλό.


Με λίγα λόγια έχασα μάλλον ένα-δύο μόρια από το Β2α, στο φροντιστήριο μου λένε πως είναι πάρα πολύ καλό το γραπτό και θα πάρω υψηλή βαθμολογία.

Θεωρώντας ότι θα χάσω και από τον κακό μου γραφικό χαρακτήρα υπολογίζω πως παίρνω 82-91.

Ελπίζω κάποτε να αντικειμενικοποιηθεί η εξέταση αυτού του μαθήματος με Σ-Λ σε πιο δύσκολα κείμενα και γενικά να τίθενται ερωτήσεις με περιορισμένο εύρος απαντήσεων. Εδώ στα θετικά μαθήματα που τα πράγματα είναι στενότερα οριοθετημένα υπάρχουν βαθμολογικές αποκλίσεις και κάποιες φορές μεγάλες.

Θεωρούμε ότι με την παρούσα μορφή των εξετάσεων εξετάζονται καταλλήλως οι γλωσσικές ικανότητες του μαθητή;
Ας σταματήσουν επιτέλους να βάζουν τόσες ερωτήσεις ανάπτυξης. Πρέπει να τίθενται θέματα στα οποία οι απαντήσεις είναι συγκεκριμένες ώστε να υπάρχει αντικειμενικότερη αξιολόγηση των υποψηφίων.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Από ότι φαίνεται κι εδώ το Β2α είναι αρκετά σύντομο
Αυτές οι απαντήσεις που δίνονται είναι οι βασικοί άξονες της απάντησης. Δε σημαίνει ότι πρέπει να απαντηθούν τόσο σύντομα όσο φαίνεται στις εικόνες.
Ελπίζω κάποτε να αντικειμενικοποιηθεί η εξέταση αυτού του μαθήματος με Σ-Λ σε πιο δύσκολα κείμενα και γενικά να τίθενται ερωτήσεις με περιορισμένο εύρος απαντήσεων. Εδώ στα θετικά μαθήματα που τα πράγματα είναι στενότερα οριοθετημένα υπάρχουν βαθμολογικές αποκλίσεις και κάποιες φορές μεγάλες.

Θεωρούμε ότι με την παρούσα μορφή των εξετάσεων εξετάζονται καταλλήλως οι γλωσσικές ικανότητες του μαθητή;
Ας σταματήσουν επιτέλους να βάζουν τόσες ερωτήσεις ανάπτυξης. Πρέπει να τίθενται θέματα στα οποία οι απαντήσεις είναι συγκεκριμένες ώστε να υπάρχει αντικειμενικότερη αξιολόγηση των υποψηφίων.
Έχεις δίκιο ότι είναι υποκειμενικό μάθημα και ότι χάνονται μονάδες λόγω αυτής της υποκειμενικότητας, αλλά εντάξει, έκθεση είναι. Χρειάζονται ερωτήσεις ανάπτυξης για να κρίνει ο εξεταστής αν μπορεί ο υποψήφιος να αναπτύξει επαρκώς και με σωστό λεξιλόγιο ένα θέμα που του έχει τεθεί, σε περιορισμένο χρόνο. Γραπτός διαγωνισμός είναι, καλώς ή κακώς υπάρχει και θα υπάρχει το στοιχείο της υποκειμενικότητας, εκτός και αν οι απαντήσεις ήταν μόνο Σ/Λ και πολλαπλής επιλογής. Και σου μιλάει ένας που στα περισσότερα μαθήματα όταν έδωσα (2018), είχε μπει και 3ος εξεταστής (ακόμα δεν θα ξεχάσω στα Αγγλικά τα 20 - αν δεν ήταν και περισσότερα - μόρια διαφορά 1ου με 2ου βαθμολογητή:hehe:).
 

Scarlett

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Scarlett αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Γεια σας . Μια φίλη μου χθες στην έκθεση έγραψε αντί για άρθρο ομιλία από το άγχος της . Η καθηγήτρια μας της είπε πως δυστυχώς θα της αφαιρέσουν γιατί δεν κατανόησε το επικοινωνιακό πλαίσιο αλλά δεν γνωρίζει ακριβώς πόσο. Εσείς τι άποψη έχετε;
Επίσης εγώ στο β3 μίλησα για αποσιωπητικά επανάληψη και επίκληση στο συναίσθημα που δεν είναι γλωσσική επιλογή αλλά δεν πρόλαβα να το αλλάξω γιατί δεν μου έφτασε ο χρόνος πιστεύετε ότι μπορώ να χάσω πάνω από 5/15 για αυτό;
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτές οι απαντήσεις που δίνονται είναι οι βασικοί άξονες της απάντησης. Δε σημαίνει ότι πρέπει να απαντηθούν τόσο σύντομα όσο φαίνεται στις εικόνες.

Έχεις δίκιο ότι είναι υποκειμενικό μάθημα και ότι χάνονται μονάδες λόγω αυτής της υποκειμενικότητας, αλλά εντάξει, έκθεση είναι. Χρειάζονται ερωτήσεις ανάπτυξης για να κρίνει ο εξεταστής αν μπορεί ο υποψήφιος να αναπτύξει επαρκώς και με σωστό λεξιλόγιο ένα θέμα που του έχει τεθεί, σε περιορισμένο χρόνο. Γραπτός διαγωνισμός είναι, καλώς ή κακώς υπάρχει και θα υπάρχει το στοιχείο της υποκειμενικότητας, εκτός και αν οι απαντήσεις ήταν μόνο Σ/Λ και πολλαπλής επιλογής. Και σου μιλάει ένας που στα περισσότερα μαθήματα όταν έδωσα (2018), είχε μπει και 3ος εξεταστής (ακόμα δεν θα ξεχάσω στα Αγγλικά τα 20 - αν δεν ήταν και περισσότερα - μόρια διαφορά 1ου με 2ου βαθμολογητή:hehe:).
Ναι δεν διαφωνώ με το ότι πρέπει να υπάρχουν ανάπτυξης.
Νομίζω όμως ότι το έχουν παρακάνει.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Ναι δεν διαφωνώ με το ότι πρέπει να υπάρχουν ανάπτυξης.
Νομίζω όμως ότι το έχουν παρακάνει.
Τα φετινά θέματα ήταν πάρα πολύ στοχευμένα ως προς τις απαντήσεις. Θα μπορούσαν κάλλιστα να ζητήσουν ανάπτυξη παραγράφου με αφορμή κάποιο χωρίο από το κείμενο της Δημουλά ας πούμε, αλλά προτίμησαν να ρωτήσουν συγκεκριμένα στοιχεία θεωρίας.
Και, επίτρεψε μου να διαφωνήσω, καλώς πρέπει να υπάρχουν ερωτήσεις που εξετάζουν τον τρόπο έκθεσης και ανάπτυξης των ιδεών των υποψηφίων και δεν το έχουν παρακάνει καθόλου.
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
πως προέκυψε ότι στο β2α το ερώτημα που τίθεται είναι ρητορικό; σε αυτή την περίπτωση η απάντηση δεν θα έπρεπε να είναι αυτονόητη; άρα ο συντάκτης δεν θα έπρεπε να αναλύει εκτενώς τους λόγους στο κείμενο
 

F1L1PAS

Νεοφερμένος

Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
πως προέκυψε ότι στο β2α το ερώτημα που τίθεται είναι ρητορικό; σε αυτή την περίπτωση η απάντηση δεν θα έπρεπε να είναι αυτονόητη; άρα ο συντάκτης δεν θα έπρεπε να αναλύει εκτενώς τους λόγους στο κείμενο
Μαλιστα, εγω, την Παρασκευη, το τονισα οτι η απαντηση στο ερωτημα διαφερει απο ατομο σε ατομο :rofl:
 

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Πάντως μου κάνει εντύπωση γιατί έβλεπα και σε κάποια κανάλια που έβγαιναν μαθητές και έλεγαν ήταν απλά, βατά, τα περιμέναμε και λίγο με ξένιζε αυτό. Θα ήθελα πολύ μόλις βγουν τα αποτελέσματα να μας πουν αυτά τα παιδιά αν ήταν όντως εύκολα. Δηλαδή θυμάμαι όταν έδινα εγώ που είχα διαβάσει αρκετά και έλεγα μετά την εξέταση ότι πχ υπήρχαν κάποια ερωτήματα με δυσκολία κτλ άκουγα συμμαθητές μου να λένε πόσο εύκολα και άλλα παρόμοια και είχαν και μια σιγουριά!! Ε μετά μόλις βγήκαν τα αποτελέσματα αυτοί είχαν γράψει πολύ πιο κάτω από όσο περίμεναν και όταν τους ρωτούσα μου έλεγαν ότι έκαναν κακή εκτίμηση (τάχα μου). Και από όσο βλέπω και από σχόλια μάλλον δεν ήταν και τόσο εύκολα όσο έλεγαν κάποιοι στην αρχή... Γενικώς καλό είναι να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους γιατί το ψεύδος έχει κοντά πόδια!!
 

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Πάντως μου κάνει εντύπωση γιατί έβλεπα και σε κάποια κανάλια που έβγαιναν μαθητές και έλεγαν ήταν απλά, βατά, τα περιμέναμε και λίγο με ξένιζε αυτό. Θα ήθελα πολύ μόλις βγουν τα αποτελέσματα να μας πουν αυτά τα παιδιά αν ήταν όντως εύκολα. Δηλαδή θυμάμαι όταν έδινα εγώ που είχα διαβάσει αρκετά και έλεγα μετά την εξέταση ότι πχ υπήρχαν κάποια ερωτήματα με δυσκολία κτλ άκουγα συμμαθητές μου να λένε πόσο εύκολα και άλλα παρόμοια και είχαν και μια σιγουριά!! Ε μετά μόλις βγήκαν τα αποτελέσματα αυτοί είχαν γράψει πολύ πιο κάτω από όσο περίμεναν και όταν τους ρωτούσα μου έλεγαν ότι έκαναν κακή εκτίμηση (τάχα μου). Και από όσο βλέπω και από σχόλια μάλλον δεν ήταν και τόσο εύκολα όσο έλεγαν κάποιοι στην αρχή... Γενικώς καλό είναι να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους γιατί το ψεύδος έχει κοντά πόδια!!
Ανέκαθεν γινόταν αυτό. Ειδικά η έκθεση που είναι αμφιλεγόμενο μάθημα, μπορεί να περιμένεις 16-17 και να γράψεις 12, όπως είχε τύχει σε συμμαθητές μου όταν έδινα εγώ. Καλύτερα να κρατάς μικρό καλάθι για να μην απογοητευτείς και προς Θεού δεν εννοώ να είσαι απαισιόδοξος. Βέβαια μερικοί ενδεχομένως θέλουν να δείχνουν κι όλας ότι όντως τα πήγαν καλά και μετά "φταίνε οι διορθωτές". Ο καθένας ξέρει πόσο περίπου έγραψε, οπότε καλό είναι να μην ακούμε τους άλλους μέχρις ότου δημοσιευτούν οι βαθμολογίες και η κλιμάκωση για πιο ασφαλή συμπεράσματα.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Ανέκαθεν γινόταν αυτό. Ειδικά η έκθεση που είναι αμφιλεγόμενο μάθημα, μπορεί να περιμένεις 16-17 και να γράψεις 12, όπως είχε τύχει σε συμμαθητές μου όταν έδινα εγώ. Καλύτερα να κρατάς μικρό καλάθι για να μην απογοητευτείς και προς Θεού δεν εννοώ να είσαι απαισιόδοξος. Βέβαια μερικοί ενδεχομένως θέλουν να δείχνουν κι όλας ότι όντως τα πήγαν καλά και μετά "φταίνε οι διορθωτές". Ο καθένας ξέρει πόσο περίπου έγραψε, οπότε καλό είναι να μην ακούμε τους άλλους μέχρις ότου δημοσιευτούν οι βαθμολογίες και η κλιμάκωση για πιο ασφαλή συμπεράσματα.
Το έχω διαπιστώσει και εγώ αυτό. Αυτό είναι κανόνας που ισχύει σχεδόν κάθε χρόνο. Ως επί το πλείστον οι υποψήφιοι εξέρχονται χαρούμενοι από τα εξεταστικά κέντρα όταν δίνουν έκθεση. Από τη μία είναι καλό γιατί τους δίνει κουράγιο για τα υπόλοιπα μαθήματα αλλά από την άλλη όχι αφού απογοητεύονται οικτρά όταν βγαίνουν τα αποτελέσματα. Γι' αυτό χρειάζεται συγκρατημένη αισιοδοξία.
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 936 μηνύματα.
Στο β3 θα μπορουσε να ειναι γλωσσικη επιλογη το φορτισμενο λεξιλογιο αν θυμαμαι καλα ελεγε κατι με βαθυ πατριωτισμο? Επισης το φορτισμενο λεξιλογιο ειναι διαφορετικο με το σχημα λογου της μεταφορας γτ τα εβαλα σαν 2 διαφορετικα. Ή ειναι ελλιπης και θα χασω μοναδες?
 

nucomer

Νεοφερμένος

Ο nucomer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 69 μηνύματα.

GGP

Νεοφερμένος

Η GGP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Πάντως μου κάνει εντύπωση γιατί έβλεπα και σε κάποια κανάλια που έβγαιναν μαθητές και έλεγαν ήταν απλά, βατά, τα περιμέναμε και λίγο με ξένιζε αυτό. Θα ήθελα πολύ μόλις βγουν τα αποτελέσματα να μας πουν αυτά τα παιδιά αν ήταν όντως εύκολα. Δηλαδή θυμάμαι όταν έδινα εγώ που είχα διαβάσει αρκετά και έλεγα μετά την εξέταση ότι πχ υπήρχαν κάποια ερωτήματα με δυσκολία κτλ άκουγα συμμαθητές μου να λένε πόσο εύκολα και άλλα παρόμοια και είχαν και μια σιγουριά!! Ε μετά μόλις βγήκαν τα αποτελέσματα αυτοί είχαν γράψει πολύ πιο κάτω από όσο περίμεναν και όταν τους ρωτούσα μου έλεγαν ότι έκαναν κακή εκτίμηση (τάχα μου). Και από όσο βλέπω και από σχόλια μάλλον δεν ήταν και τόσο εύκολα όσο έλεγαν κάποιοι στην αρχή... Γενικώς καλό είναι να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους γιατί το ψεύδος έχει κοντά πόδια!!
Εγώ νομίζω ότι λέγοντας " εύκολα βάτα κτλ" εννοουν ότι κατάλαβαν τα κείμενα και ότι δεν δυσκολεύτηκαν στο να διαβάσουν εκφωνήσεις και ίσως ότι με λίγο ή μηδαμινό διάβασμα μπορεί κάποιος χρησιμοποιώντας το μυαλό του και τα κείμενα να γράψει 10 Μαξ 12.
Αυτό καταλαβαίνω.
Ειδικά τα φετινά θέματα είχαν μια εξειδικευμένη θεματική ενότητα που αν κάποιος δεν την είχε επεξεργαστεί δεν θα έβγαζε ολοκληρωμένα και βαθιά επιχειρήματα παρόλη τη συμβολή των κειμένων. Επίσης οι ασκήσεις αν και ήταν φαινομενικά απλές όπως φάνηκε και στις απαντήσεις της κεε θέλαν ανάπτυξη και συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς στο ύφος πχ.
Και το θέμα γ ήταν μεν σαφές απλά ήθελε καλή τεκμηρίωση .Επίσης αρκετοί θεώρησαν ότι στο θέμα γ υπήρχε αναφορά για την κλιματική κρίση εξαιτίας μιας αναφοράς.
Τέρμα αστείο κάθε χρόνο να ακούγονται τόσο απερίσκεπτα χαρακτηρισμοί για τα θέματα. Καλά αποτελέσματα
 

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Εγώ νομίζω ότι λέγοντας " εύκολα βάτα κτλ" εννοουν ότι κατάλαβαν τα κείμενα και ότι δεν δυσκολεύτηκαν στο να διαβάσουν εκφωνήσεις και ίσως ότι με λίγο ή μηδαμινό διάβασμα μπορεί κάποιος χρησιμοποιώντας το μυαλό του και τα κείμενα να γράψει 10 Μαξ 12.
Αυτό καταλαβαίνω.
Ειδικά τα φετινά θέματα είχαν μια εξειδικευμένη θεματική ενότητα που αν κάποιος δεν την είχε επεξεργαστεί δεν θα έβγαζε ολοκληρωμένα και βαθιά επιχειρήματα παρόλη τη συμβολή των κειμένων. Επίσης οι ασκήσεις αν και ήταν φαινομενικά απλές όπως φάνηκε και στις απαντήσεις της κεε θέλαν ανάπτυξη και συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς στο ύφος πχ.
Και το θέμα γ ήταν μεν σαφές απλά ήθελε καλή τεκμηρίωση .Επίσης αρκετοί θεώρησαν ότι στο θέμα γ υπήρχε αναφορά για την κλιματική κρίση εξαιτίας μιας αναφοράς.
Τέρμα αστείο κάθε χρόνο να ακούγονται τόσο απερίσκεπτα χαρακτηρισμοί για τα θέματα. Καλά αποτελέσματα
Ναι ίσως και να σημαίνει αυτό αλλά η μέχρι τώρα εμπειρία μου έχει δείξει περισσότερο αυτό που έγραψα παραπάνω, ειδικά φέτος διότι τα θέματα θέματα δεν ήταν τόσο απλά όσο τα παρουσιάζουν και είμαι σίγουρος ότι οι βαθμολογίες θα το δείξουν αυτό!! Εγώ σπάνια λέω για σοβαρές εξετάσεις εύκολα κτλ διότι για μένα όπως και για πολλούς σημαίνει να γράψεις πολύ καλά με ένα όμως πολύ ενδελεχές διάβασμα το οποίο θα σου επιτρέψει να διατρέξεις τα θέματα σωστά και γρήγορα αναγνωρίζοντας όμως την δυσκολία. Εγώ για τα φετινά ούτε γρήγορα ούτε εύκολα τα διέτρεξα παρόλο που έχω γενικώς μια επαφή με τον γραπτό λόγο. Εν τω μεταξύ αυτό που είπα ισχύει και στα άλλα μαθήματα (μαθηματικά, φυσική) που εκεί εντάξει είναι τραγελαφικό να το ακούς διότι γίνονται επιεικώς ρόμπες! Και μετά έκλαιγαν στις βαθμολογίες!
 
Τελευταία επεξεργασία:

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Το καλύτερο είναι βγαίνοντας απο την τάξη, με αισιοδοξία, και γυρνόντας σπίτι να δεις τις προτεινόμενες απαντήσεις. Με βάση αυτές έχω γράψει 10-12 στην έσχατη περίπτωση. Ας ελπίσουμε για τα άλλα (ή και όχι ..)
 

GGP

Νεοφερμένος

Η GGP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Το καλύτερο είναι βγαίνοντας απο την τάξη, με αισιοδοξία, και γυρνόντας σπίτι να δεις τις προτεινόμενες απαντήσεις. Με βάση αυτές έχω γράψει 10-12 στην έσχατη περίπτωση. Ας ελπίσουμε για τα άλλα (ή και όχι ..)
Μπα κυκλοφορούν πολλές βλακείες στο ίντερνετ
Σε κάποιες γράψανε για πειστικότητα και αξιοπιστία ενώ ζητούσε υφολογική επίδραση.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top