[03/06/2022] Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Ναι και γω αναφερθηκα σε λαογραφικους συλλογους/ομιλους, σωστα ειναι αυτα καθως ενωνουν ανθρωπο με ιστορια και παραδοση. Εγω σε προλογο μίλησα αρχικα για την προοδο(σε τεχνολογια κλπ) που κανει την διαφορα αναμεσα στις γενιες ακομη μεγαλυτερη.
Αντε καλη επιτυχια και στα υπολοιπα μαθηματα!
Εγώ έγραψα ότι φταίει ο τρόπος διδασκαλίας της από τα μαθητικά χρόνια, όχι ακριβώς το ίδιο με σένα αλλά νομίζω σωστό είναι και το δικό μου
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 988 μηνύματα.
Εγώ έγραψα ότι φταίει ο τρόπος διδασκαλίας της από τα μαθητικά χρόνια, όχι ακριβώς το ίδιο με σένα αλλά νομίζω σωστό είναι και το δικό μου
Εγω αυτο με τον τροπο διδασκαλιας το ανεφερα στο 2ο ζητουμενο με τροπο για να γινει πιο ενδιαφερον κλπ. Αλλα ναι στην εκθεση μπορουμε να προσεγγισουμε αλλιως καποια πραγματα και να ειναι σωστα, δεν ειναι απολυτο μαθημα. 😊
 

Anta2004

Νεοφερμένος

Η Anta2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Γεια σας !!! Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας . Αρχικά η περίληψη ήταν εύκολη όπως και το σωστό η λάθος ήταν ξεκάθαρο. Το θέμα β ήταν ξεκάθαρα θεωρία. Τίτλος , ευθύς λόγος , γλωσσικές επιλογές. Το κείμενο με την Κική Δημουλά μου φάνηκε εύκολα σε σχέση με άλλα που έχω κάνει . Στην συνέχεια θέμα Γ ... Αναφέρεται στην παράδοση. Είχε συναισθηματική αξία και ήταν οικογενειακό κειμήλιο . Περνούσε από γενιά σε γενιά . Όσον αφορά την έκθεση εμείς στο φροντιστήριο την είχαμε διδαχτεί . Προσωπικά μου φάνηκε εύκολη . Το πρώτο ζητούμενο βρισκόταν κιόλας στο πρώτο κείμενο. Το δεύτερο ζητούμενο έβαζες τους φορείς . Εγώ έγραψα τι μπορεί να κάνει το σχολείο , η κοινωνία, η οικογένεια και οι ίδιοι οι άνθρωποι ..
Καλή συνέχεια στο επόμενο μάθημα . Τύχη και αισιοδοξία να έχετε . Προσοχή στο άγχος πραγματικά δεν βοηθάει καθόλου . Σε μας ο άλλος λυποθύμισε σήμερα.... Αυτά από μένα. ...
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Εγω αυτο με τον τροπο διδασκαλιας το ανεφερα στο 2ο ζητουμενο με τροπο για να γινει πιο ενδιαφερον κλπ. Αλλα ναι στην εκθεση μπορουμε να προσεγγισουμε αλλιως καποια πραγματα και να ειναι σωστα, δεν ειναι απολυτο μαθημα. 😊
Αυτό με την απάθεια των νέων για την ιστορία το έγραψα σαν πρόλογο όχι σε κάποιο απ'τα ζητούμενα οπότε εντάξει μια χαρά
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γεια σας !!! Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας . Αρχικά η περίληψη ήταν εύκολη όπως και το σωστό η λάθος ήταν ξεκάθαρο. Το θέμα β ήταν ξεκάθαρα θεωρία. Τίτλος , ευθύς λόγος , γλωσσικές επιλογές. Το κείμενο με την Κική Δημουλά μου φάνηκε εύκολα σε σχέση με άλλα που έχω κάνει . Στην συνέχεια θέμα Γ ... Αναφέρεται στην παράδοση. Είχε συναισθηματική αξία και ήταν οικογενειακό κειμήλιο . Περνούσε από γενιά σε γενιά . Όσον αφορά την έκθεση εμείς στο φροντιστήριο την είχαμε διδαχτεί . Προσωπικά μου φάνηκε εύκολη . Το πρώτο ζητούμενο βρισκόταν κιόλας στο πρώτο κείμενο. Το δεύτερο ζητούμενο έβαζες τους φορείς . Εγώ έγραψα τι μπορεί να κάνει το σχολείο , η κοινωνία, η οικογένεια και οι ίδιοι οι άνθρωποι ..
Καλή συνέχεια στο επόμενο μάθημα . Τύχη και αισιοδοξία να έχετε . Προσοχή στο άγχος πραγματικά δεν βοηθάει καθόλου . Σε μας ο άλλος λυποθύμισε σήμερα.... Αυτά από μένα. ...
Στο θέμα Γ ανέφερα και την περιγραφή σαν γλωσσική επιλογή. Μετράει? Εκεί που περιγράφει πώς ήταν το ταγαρι
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 988 μηνύματα.
Αυτό με την απάθεια των νέων για την ιστορία το έγραψα σαν πρόλογο όχι σε κάποιο απ'τα ζητούμενα οπότε εντάξει μια χαρά
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Στο θέμα Γ ανέφερα και την περιγραφή σαν γλωσσική επιλογή. Μετράει? Εκεί που περιγράφει πώς ήταν το ταγαρι
Ναι φυσικα η περιγραφη ειναι κειμενικος δεικτης
 

F1L1PAS

Νεοφερμένος

Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Αυτό με την απάθεια των νέων για την ιστορία το έγραψα σαν πρόλογο όχι σε κάποιο απ'τα ζητούμενα οπότε εντάξει μια χαρά
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Στο θέμα Γ ανέφερα και την περιγραφή σαν γλωσσική επιλογή. Μετράει? Εκεί που περιγράφει πώς ήταν το ταγαρι
το έβαλα και εγω, σε συνδυασμο με τον βραχυπεριοδο λογο και τις ελλειψεις του υποκειμενου (ταγαρι)
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 988 μηνύματα.
το έβαλα και εγω, σε συνδυασμο με τον βραχυπεριοδο λογο και τις ελλειψεις του υποκειμενου (ταγαρι)
Πανω κατω τα ιδια βαλαμε ολοι(οχι οτι ειχαμε και απειρους συνδυασμους) εγω εβαλα μικροπεριοδο, περιγραφη και ευθυ λογο
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
το έβαλα και εγω, σε συνδυασμο με τον βραχυπεριοδο λογο και τις ελλειψεις του υποκειμενου (ταγαρι)
Εγώ το έβαλα επειδή και καλά δείχνει την ομορφιά του ταγαριου που κρατιέται σε καλή κατάσταση παρόλα τα χρόνια που έχουν περάσει
 

Anta2004

Νεοφερμένος

Η Anta2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Αυτό με την απάθεια των νέων για την ιστορία το έγραψα σαν πρόλογο όχι σε κάποιο απ'τα ζητούμενα οπότε εντάξει μια χαρά
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Στο θέμα Γ ανέφερα και την περιγραφή σαν γλωσσική επιλογή. Μετράει? Εκεί που περιγράφει πώς ήταν το ταγαρι
Το χρησιμοποιε
Αυτό με την απάθεια των νέων για την ιστορία το έγραψα σαν πρόλογο όχι σε κάποιο απ'τα ζητούμενα οπότε εντάξει μια χαρά
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Στο θέμα Γ ανέφερα και την περιγραφή σαν γλωσσική επιλογή. Μετράει? Εκεί που περιγράφει πώς ήταν το ταγαρι
Το σκέφτηκα και εγώ να το βάλω αλλά δεν το επέλεξα γιατί χρησιμοποίησα άλλους κειμενικούς δείκτες που προσωπικά μπορούσα να τους αναλύσω καλύτερα. Από ότι θυμάμαι το είχαν χρησιμοποιήσει και άλλα παιδιά από το σχολείο μου. Οπότε πιστεύω πως θα είναι σωστό με την κατάλληλη ανάλυση.
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Το χρησιμοποιε

Το σκέφτηκα και εγώ να το βάλω αλλά δεν το επέλεξα γιατί χρησιμοποίησα άλλους κειμενικούς δείκτες που προσωπικά μπορούσα να τους αναλύσω καλύτερα. Από ότι θυμάμαι το είχαν χρησιμοποιήσει και άλλα παιδιά από το σχολείο μου. Οπότε πιστεύω πως θα είναι σωστό με την κατάλληλη ανάλυση.
η αναλυση δεν ηταν μεγαλη, ουσιαστικα εγραψα περιπου αυτο που ειπα στο παιδι πιο πανω
 

alexgiann

Νεοφερμένος

Ο alexgiann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Γεια σας. Σήμερα έγραψα πανελλήνιες γλώσσα, και αφού είχα τελειώσει θυμήθηκα ότι είχα βάλει στο θέμα γ ένα αστεράκι (*) και είχα σκοπό να συμπληρώσω κάτι από κάτω, αλλά το ξέχασα και έχει μείνει το αστεράκι μόνο του. Κινδυνεύω να μηδενιστώ ή αγχώνομαι τζάμπα? Πρέπει να κάνω κάτι?
 

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Νομίζω αγχώνεσαι τσάμπα. Το πολύ πολύ μπορεί ο διορθωτής να μη βρει αυτό που ήθελες να γράψεις και δε το έγραψες και να το αγνοήσει. Καλή επιτυχία στα υπόλοιπα.
 

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 235 μηνύματα.
Παιδιά να ρωτήσω. Στο θέμα Δ πήρα ως αφορμή το ότι οι άνθρωποι την σύγχρονη εποχή έχουν απομακρυνθεί από την ιστορία για την θεωρούν από τα σχολικά τους χρόνια ως ένα ανιαρο μάθημα αποστήθισης, είναι σωστό νομίζω, και σ'αυτο με τη βιωματική μάθηση έβαλα για συνεισφορά και των πολιτιστικών συλλόγων που κάνουν διάφορες εκδηλώσεις
Μπορούσες να αναφέρεις οτιδήποτε από την οικόγενεια, την εκπαίδευση έως και τους πολιτιστικούς συλλόγους, αρκεί να είχες καλή επιχειρηματολογία. Εγώ έβαλα την επίσκεψη ιστορικών μνημείων, μουσείων και την παρακολούθηση σχετικών παραστάσεων όπως αρχαίες ελληνικές τραγωδίες και κωμωδίες.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,733 μηνύματα.
οχι ρε μην αγνωνεσαι για τετοια πραγματα.εβαλες ενα αστερακι.ε και τι εγινε δηλαδη?δεν εβρισες ουτε εγραψες με μολυβι
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Σε ότι αφορά τα σημερινά θέματα θέλω να πω πως κατά τη γνώμη μου ήταν βατά με κάποιες δυσκολίες!
Το θέμα ήταν αρκετά ωραίο και ιδιαίτερα επίκαιρο καθώς φέτος συμπληρώνονται 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή.Το κείμενο Α ήταν πολύ όμορφο και ταίριαζε απόλυτα με τον σύγχρονο τρόπο γραφής αλλά και μιλούσε για ένα θέμα το οποίο είναι αρκετά συχνό τη σύγχρονη εποχή! Σε ότι αφορά τη Δημουλά δεν θεωρώ ότι το κείμενο ήταν τόσο δύσκολο απλά ήθελε αρκετή προσοχή και ψυχραμία από τον υποψήφιο!
Το Δ θέμα ήταν αναμενόμενο!
 

alexgiann

Νεοφερμένος

Ο alexgiann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
(να αναφέρετε βιωματικούς τρόπους που μπορούν να καλλιεργήσουν το ενδιαφέρον σας για το ιστορικό παρελθόν.)

Ταινίες, σειρές, ντοκυμαντερ, ιστοσελίδες, influencer, gaming (αλληλεπιδραστικά παιχνίδια)
Εγώ έβαλα ντοκυμαντέρ και μου λένε στο φροντηστηριο ότι είναι εκτός θέματος ("είναι παθητικό όχι βιωματικό")
 

Maragakiz

Νεοφερμένος

Ο Maragakiz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Ωραίο θέμα , αναμενόμενο και επίκαιρο . Τα προς εξέταση κείμενα ήταν εύστοχα και «σύγχρονα» . Τα ερωτήματα Β2 και Β3 ήθελαν μακροσκελή απάντηση και σίγουρα θα χαθούν μόρια από εκεί . Ως υποψήφιος πέρυσι θεωρώ ότι τα θέματα φέτος ήταν ελάχιστα πιο δύσκολα από τα περυσινά .
 

Jim175

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 844 μηνύματα.
Ωραίο θέμα , αναμενόμενο και επίκαιρο . Τα προς εξέταση κείμενα ήταν εύστοχα και «σύγχρονα» . Τα ερωτήματα Β2 και Β3 ήθελαν μακροσκελή απάντηση και σίγουρα θα χαθούν μόρια από εκεί . Ως υποψήφιος πέρυσι θεωρώ ότι τα θέματα φέτος ήταν ελάχιστα πιο δύσκολα από τα περυσινά .
Β2α δεν ήθελε να γράψεις πολλά
 

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 235 μηνύματα.
Ωραίο θέμα , αναμενόμενο και επίκαιρο . Τα προς εξέταση κείμενα ήταν εύστοχα και «σύγχρονα» . Τα ερωτήματα Β2 και Β3 ήθελαν μακροσκελή απάντηση και σίγουρα θα χαθούν μόρια από εκεί . Ως υποψήφιος πέρυσι θεωρώ ότι τα θέματα φέτος ήταν ελάχιστα πιο δύσκολα από τα περυσινά .
Επιτέλους κάποιος που συμφωνεί σε αυτό. Τα ερώτημα ήθελαν απαντήσεις με ανάπτυξη. Εγώ προσωπικά άλλαξα παράγραφο και πρόσθεσα περισσότερα στοιχεία από όσα ήθελε, με αναφορά στο κείμενο. Είναι αδύνατο να πάρεις 15 μονάδες με 3 σειρές απάντηση.
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Συμφωνώ παιδια και γω πιστεύω πως τα Β ήθελαν δουλειά. Το Γ ήταν αρκετά εύκολο οπότε ο περισσότερος χρόνος πήγαινε εκεί και στο Δ
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top