challenger
Επιφανές μέλος


αλλά σπανίως έχουμε δίκιο.
διορθώνω: Σπανίως ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ το δικιο μας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


διορθώνω: Σπανίως ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ το δικιο μας...
Μπορεί. Στη δική μου σχολή η εμπειρία μου λέει ότι σπανίως έχουμε δίκιο. Νομίζουμε ότι γράφουμε τα πάντα όλα και τελικά έχουμε καταλάβει τι ρωτάει ΚΑΝ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Morticia_
Επιφανές μέλος


Μπορεί. Στη δική μου σχολή η εμπειρία μου λέει ότι σπανίως έχουμε δίκιο. Νομίζουμε ότι γράφουμε τα πάντα όλα και τελικά έχουμε καταλάβει τι ρωτάει ΚΑΝ.
Σαφώς και συμβαίνει κι αυτό αλλά δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που σε επίδειξη γραπτού σου αναφέρουν ότι θα είχες επιτύχει κανονικά μεγαλύτερο βαθμό αλλά "τώρα τι να κάνουμε".
Υπάρχουν πολλά επιμέρους ζητήματα, δε βγάζεις άκρη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σαφώς και συμβαίνει κι αυτό αλλά δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που σε επίδειξη γραπτού σου αναφέρουν ότι θα είχες επιτύχει κανονικά μεγαλύτερο βαθμό αλλά "τώρα τι να κάνουμε".
Υπάρχουν πολλά επιμέρους ζητήματα, δε βγάζεις άκρη...
Είναι πολλές οι περιπτώσεις, συμφωνώ. Απλά οι θεωρητικές σχολές έχουν αυτό το θεματάκι. Και πολλές φορές γι'αυτό μπαίνει όριο χρόνου/σελίδων, για να μην ξεφεύγουν από το θέμα. Κριτική ικανότητα μηδέν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thodoris_eng
Νεοφερμένο μέλος


Ακουω πολλους μαλιστα να παραπονιουνται για την μειωση στους εισακτεους. Τι αλλο θα ακουσουμε σε αυτη την χωρα πια...
Η μειωση των εισακτεων ειναι κατι παραπανω απο επιβεβλημενη και βεβαια οταν μιλαμε για μειωση εισακτεων για να σοβαρολογουμε θα πρεπει αυτη να ειναι τουλαχιστον 50% μεσα σε μια πενταετια, δηλαδη οι προσφερομενες θεσεις να μειωθουν στο μισο και παραπανω (για μενα η μειωση επρεπε να ειναι πανω απο 80%).
Οι λογοι που πρεπει να γινει αυτο ειναι οι εξης :
1) Το Ελληνικο Δημοσιο πλεον δεν εχει την οικονομικη δυνατοτητα να συντηρει ενα τοσο μεγαλο αριθμο ΑΕΙ και ΤΕΙ, που περιλαμβανει πανω απο 520 τμηματα.
Τα περισσοτερα απο τα τμηματα αυτα ανοιξαν την περιοδο της εκπαιδευτικης φουσκας το 1996-2004, και πλεον το
κρατος αδυνατει να συντηρει τοσα πολλα τμηματα, να πληρωνει τοσους πολλους καθηγητες και εργζομενους και
τεραστιες λειτουργικες δαπανες.
2) Ο αριθμος των ΑΕΙ και ΤΕΙ στην Ελλαδα ειναι αναλογικα ο υψηλοτερος στην Ευρωπη με διαφορα. Ενω στη Ευρωπη
αντιστοιχουν 1 ιδρυμα ανα 1.000.000 κατοικους στην Ελλαδα αντιστοιχει ενα ιδρυμα ανα 250.000 κατοικους.
Επισης ενω το ποσοστο των φοιτητων στην Ευρωπη ειναι το 40% του συνολου στην Ελλαδα ειναι ακριβως το
διπλασιο δλδ 80%. Ολα αυτα εχουν σαν αποτελεσμα το επιπεδο των σπουδων να πεφτει και να μην γινεται καλη
δουλεια στα ιδρυματα.
3) Το πλεον σημαντικο ομως ειναι η ανεργια των πτυχιουχων. Τι νοημα εχει το κρατος να μοιραζει χαρτια απο δω και
απο κει οταν οι αποφοιτοι αδυνατουν να βρουν εργασια στο αντικειμενο τους? Αυτη την στιγμη η ανεργια των
πτυχιουχων σπαει ολα τα ρεκορ. Υπαρχει τετοια επαρκεια πτυχιουχων στην αγορα που ακομα και σημερα να
εκλειναν ολες οι σχολες και να μην σπουδαζε κανεις πλεον θα υπηρχε επαρκεια για 40 χρονια ακομα. Αρα απο το
να σπουδαζουμε αποφοιτους Νομικης για να γινουν σερβιτοροι, Μηχανικους για να γινουν ταξιτζηδες, γεωλογους
για να γινονται κουρριερ καλυτερα να εχουμε περισσοτερους υδραυλικους, ψυκτικους, μηχανικους αυτοκινητων,
γραμματεις, κομμωτριες, αρτοποιους κ.λ.π οι οποιοι θα εχουν ζητηση στην αγορα εργασιας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mary Plex
Νεοφερμένο μέλος


Δεν στο στερει κανεις το δικαιωμα να σπουδασεις.
και όμως σου το στερεί! Κ ξέρεις γιατί?
Γιατί ενώ για να βγάλεις μια σχολή χρειάζεται να ξερεις 5 πράγματα και αυτοί σου ζητάνει 105 τότε δεν σου στερούν το όνειρο να περάσεις σε μια σχολή της αρεσκείας σου? Κατά τη γνώμη μου σίγουρα στο στερεί!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


και όμως σου το στερεί! Κ ξέρεις γιατί?
Γιατί ενώ για να βγάλεις μια σχολή χρειάζεται να ξερεις 5 πράγματα και αυτοί σου ζητάνει 105 τότε δεν σου στερούν το όνειρο να περάσεις σε μια σχολή της αρεσκείας σου? Κατά τη γνώμη μου σίγουρα στο στερεί!
Θα έπρεπε κανονικά να ζητάνε 105 και εσύ να ξέρεις 200. Και αυτό δεν έχει να κάνει με την μείωση των εισακτέων αλλά με το επίπεδο των φοιτητών στις (υψηλόβαθμες και μη) σχολές.
ΥΓ: το "εσύ" τυπικό φυσικά, πιάνει και μένα, και σένα και όλους!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Ναι, να σπουδάζουν μόνο όσοι έχουν χρήμα.Η μειωση των εισακτεων ειναι κατι παραπανω απο επιβεβλημενη και βεβαια οταν μιλαμε για μειωση εισακτεων για να σοβαρολογουμε θα πρεπει αυτη να ειναι τουλαχιστον 50% μεσα σε μια πενταετια, δηλαδη οι προσφερομενες θεσεις να μειωθουν στο μισο και παραπανω (για μενα η μειωση επρεπε να ειναι πανω απο 80%).
Το συγκεκριμένο κόστος είναι μικρότερο από άλλα. Για το ελληνικό δημόσιο και την ανόρθωση της οικονομίας πρέπει να ληφθούν άλλα μέτρα και όχι τα μνημονιακά που μας πλασάρουν και το κλείσιμο των πανεπιστημίων. Σε λίγο θα κλείνουν και νοσοκομεία και θα λέμε πως είναι απαραίτητο (κλείστε και πάνω από το 80% λέω εγώ).Οι λογοι που πρεπει να γινει αυτο ειναι οι εξης :
1) Το Ελληνικο Δημοσιο πλεον δεν εχει την οικονομικη δυνατοτητα να συντηρει ενα τοσο μεγαλο αριθμο ΑΕΙ και ΤΕΙ, που περιλαμβανει πανω απο 520 τμηματα.
Τα περισσοτερα απο τα τμηματα αυτα ανοιξαν την περιοδο της εκπαιδευτικης φουσκας το 1996-2004, και πλεον το
κρατος αδυνατει να συντηρει τοσα πολλα τμηματα, να πληρωνει τοσους πολλους καθηγητες και εργζομενους και
τεραστιες λειτουργικες δαπανες.
Αυτό συμβαίνει καθώς στο εξωτερικό μπορείς να βρεις καλές συνθήκες εργασίας και χωρίς πτυχίο. Το πτυχίο μπορείς να το πάρεις και μετά. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην Ελλάδα.2) Ο αριθμος των ΑΕΙ και ΤΕΙ στην Ελλαδα ειναι αναλογικα ο υψηλοτερος στην Ευρωπη με διαφορα. Ενω στη Ευρωπη
αντιστοιχουν 1 ιδρυμα ανα 1.000.000 κατοικους στην Ελλαδα αντιστοιχει ενα ιδρυμα ανα 250.000 κατοικους.
Επισης ενω το ποσοστο των φοιτητων στην Ευρωπη ειναι το 40% του συνολου στην Ελλαδα ειναι ακριβως το
διπλασιο δλδ 80%. Ολα αυτα εχουν σαν αποτελεσμα το επιπεδο των σπουδων να πεφτει και να μην γινεται καλη
δουλεια στα ιδρυματα.
Όσο για την δουλειά στα ιδρύματα αυτό είναι άλλη υπόθεση. Το σύστημα που είναι δομημένη η παιδεία φταίει και όχι ο αριθμός των φοιτητών. Επίσης δεν έχει καμία σχέση το γεγονός ότι η αναλογία είναι μεγαλύτερη (είναι? υπάρχουν στατιστικά να δω?) καθώς το ποσό και όχι το ποσοστό είναι αυτό που μετράει, και σε ξένα ιδρύματα δεν έχουν λιγότερους φοιτητές αλλά περισσότερους και η δουλειά γίνεται μια χαρά.
Άρα ας κλείσουμε τις σχολές? Να φοιτούν λίγοι? Ξέρεις, υπάρχει πάντα η προοπτική να πας εξωτερικό με ένα πτυχίο από εδώ. Αυτό το τελευταίο δεν το καταλαβαίνω...3) Το πλεον σημαντικο ομως ειναι η ανεργια των πτυχιουχων. Τι νοημα εχει το κρατος να μοιραζει χαρτια απο δω και
απο κει οταν οι αποφοιτοι αδυνατουν να βρουν εργασια στο αντικειμενο τους? Αυτη την στιγμη η ανεργια των
πτυχιουχων σπαει ολα τα ρεκορ. Υπαρχει τετοια επαρκεια πτυχιουχων στην αγορα που ακομα και σημερα να
εκλειναν ολες οι σχολες και να μην σπουδαζε κανεις πλεον θα υπηρχε επαρκεια για 40 χρονια ακομα. Αρα απο το
να σπουδαζουμε αποφοιτους Νομικης για να γινουν σερβιτοροι, Μηχανικους για να γινουν ταξιτζηδες, γεωλογους
για να γινονται κουρριερ καλυτερα να εχουμε περισσοτερους υδραυλικους, ψυκτικους, μηχανικους αυτοκινητων,
γραμματεις, κομμωτριες, αρτοποιους κ.λ.π οι οποιοι θα εχουν ζητηση στην αγορα εργασιας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος


Ισως να μην το ξερεις, αλλα εργασιακα, ολοι αυτοι που λες δεν μπορουν να εργαστουν εξαιτιας καποιων φορεων που εχουν μεινει 80 χρονια πισω, το συστημα ειναι πολυ σαπιο κι ολοενα περισσοτερο σαπιζει. Αν δεν παρουν συνταξη επιτελους να φυγουν απο τη θεση τους οι βολεμενοι, δεν προκειται να παμε ποτε μπροστα...3) Το πλεον σημαντικο ομως ειναι η ανεργια των πτυχιουχων. Τι νοημα εχει το κρατος να μοιραζει χαρτια απο δω και απο κει οταν οι αποφοιτοι αδυνατουν να βρουν εργασια στο αντικειμενο τους? Αυτη την στιγμη η ανεργια των πτυχιουχων σπαει ολα τα ρεκορ. Υπαρχει τετοια επαρκεια πτυχιουχων στην αγορα που ακομα και σημερα να εκλειναν ολες οι σχολες και να μην σπουδαζε κανεις πλεον θα υπηρχε επαρκεια για 40 χρονια ακομα. Αρα απο το να σπουδαζουμε αποφοιτους Νομικης για να γινουν σερβιτοροι, Μηχανικους για να γινουν ταξιτζηδες, γεωλογους για να γινονται κουρριερ καλυτερα να εχουμε περισσοτερους υδραυλικους, ψυκτικους, μηχανικους αυτοκινητων, γραμματεις, κομμωτριες, αρτοποιους κ.λ.π οι οποιοι θα εχουν ζητηση στην αγορα εργασιας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λεωνίδας_Δ
Νεοφερμένο μέλος


Κάνεις μεγα λάθος.Η δικιά μου σχολή δεν είναι μπλα μπλα...αντικειμενικά μπορείς να καταλάβεις πόσος χρόνος απαιτείται για την επίλυση των θεμάτων..Τεσπα δεν πρόκειται να κάτσω να ασχοληθώ απ την στιγμή που ο κόσμος το χει τούμπανο κ συ κρυφό καμάρι.40 λεπτά εξέταση ούτε για δίπλωμα οδήγησης δεν έδωσα...Τι μας λες τώρα επειδή ο καθ θέλει να πάει να πιει καφέ...Τόσα χρονια βγαζει θέματα θες να μου πείς ότι πάνω κάτω δεν ξέρει τι θα βάλει....Καλά αν ήμουν κ γω διδακτορικός στην Ελλάδα κ περίμενα καμια εδρούλα τα ίδια θα λεγα.Σου ξαναλέω θέλω τον κανονισμό που το προβλέπει..Ετσι κ γω λέω ότι θέλω.Ειναι δυνατον να σαι μέσα στην αίθουσα κ ν σ αλλάζει την ώρα????Δε μιλάμε για αλλαγή στο πρόγραμμα εξ. βδομάδα,μέρα πριν..Μιλάμε ενω είμαστε στην αίθουσα..Όταν βγαίνει το πρόγραμμα, είναι σίγουρο ότι δεν έχουν βγει τα θέματα. Ο χρόνος εξέτασης εξαρτάται από τα θέματα!
Τον τρόπο διόρθωσης δεν τον γνωρίζει κανένας πέρα από τον διορθωτή. Πάντα οι φοιτητές νοιώθουμε αδικημένοι σε αυτό, αλλά σπανίως έχουμε δίκιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Κάνεις μεγα λάθος.Η δικιά μου σχολή δεν είναι μπλα μπλα...αντικειμενικά μπορείς να καταλάβεις πόσος χρόνος απαιτείται για την επίλυση των θεμάτων..Τεσπα δεν πρόκειται να κάτσω να ασχοληθώ απ την στιγμή που ο κόσμος το χει τούμπανο κ συ κρυφό καμάρι.40 λεπτά εξέταση ούτε για δίπλωμα οδήγησης δεν έδωσα...Τι μας λες τώρα επειδή ο καθ θέλει να πάει να πιει καφέ...Τόσα χρονια βγαζει θέματα θες να μου πείς ότι πάνω κάτω δεν ξέρει τι θα βάλει....Καλά αν ήμουν κ γω διδακτορικός στην Ελλάδα κ περίμενα καμια εδρούλα τα ίδια θα λεγα.Σου ξαναλέω θέλω τον κανονισμό που το προβλέπει..Ετσι κ γω λέω ότι θέλω.Ειναι δυνατον να σαι μέσα στην αίθουσα κ ν σ αλλάζει την ώρα????Δε μιλάμε για αλλαγή στο πρόγραμμα εξ. βδομάδα,μέρα πριν..Μιλάμε ενω είμαστε στην αίθουσα..
Καταρχάς, για ποιον λόγο μου κάνεις επίθεση; Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Δεν με γνωρίζεις, δεν με ξέρεις τι σχέδια έχω για το μέλλον και όμως με κρίνεις. Τα λόγια σου με προσβάλλουν, γιατί εγώ προσπαθώ πολύ περισσότερο για ένα καλύτερο πανεπιστήμιο από σένα που είσαι απλά ένας περαστικός φοιτητής (προς το παρόν τουλάχιστον).
Απαντώντας στο θέμα σου με το χρόνο εξέτασης: Μπορείς κάλλιστα να πας στη γραμματεία της σχολής σου και να ζητήσεις να δεις τον εσωτερικό κανονισμό. Αντικειμενικά ο καθηγητής σου χρειάζεται ΠΟΛΥ λιγότερο χρόνο από αυτόν που σας δίνει για να απαντήσει στα θέματα που σας βάζει. Άρα μην το συγκρίνεις. Δεν παίζω τον συνήγορο του καθηγητή σου ή του κάθε καθηγητή, προφανώς. Απλά προσπαθώ να δω αντικειμενικά και ψύχραιμα κάποια θέματα, χωρίς να με πνίγει το "δίκιο του φοιτητή" το οποίο είχα και εγώ οταν ήμουν φοιτήτρια αλλά πλέον καταλαβαίνω ότι έκανα λάθος.
Αν δεν θες να ακούσεις και μια άλλη άποψη, είναι δικαίωμά σου. Απλά μην με προσβάλεις, σε παρακαλώ θερμά. Τέτοια στερεότυπα μας έχουν καταστρέψει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λεωνίδας_Δ
Νεοφερμένο μέλος


Συμφωνώ..Δεν ξέρω ποια στερεότυπα μας καταστρέψαν αλλά ναι θυμώνω γιατί εγώ πάω κ φεύγω απ την δουλειά μου όπως κανονικά προβλέπεται και δε θα ανεχτώ από κανέναν αρχιτεμπέλαρο καθηγητή ν κάνει ότι γουστάρει κ ν μ το παίζει τσιφλικάς στα μέγαρα.Ας πάει στο εξωτερικό να δώ τι "εσωτερικούς κανονισμούς" θα ακολουθήσει εκεί.Αν δεν θες να ακούσεις και μια άλλη άποψη, είναι δικαίωμά σου. Απλά μην με προσβάλεις, σε παρακαλώ θερμά. Τέτοια στερεότυπα μας έχουν καταστρέψει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λεωνίδας_Δ
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Τρικυμία εν κρανίω.Ολες οι δημόσιες υπήρεσίες έχουν εσωτ. καν. αλλά για θέματα που ρυθμίζουν λεπτομέρειες πάνω στην δουλειά,στις υπαλληλικές σχέσεις κ.λ.π.Δεν έχουν συνταγματική ισχύ.Αν ήταν έτσι όλοι θ καθόμασταν.
Για το θέμα σου. Κάποιο λόγο ύπαρξης έχει ο οδηγός σπουδών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λεωνίδας_Δ
Νεοφερμένο μέλος


Ο εσωτερικός κανονισμός του Τμήματος λέει και..για την δράση των φοιτητικών παρατάξεων αλλά ποιος κάθησε και διάβασε ποτέ. Όλοι φωνάζουν και το παίζουν ξερόλες κατσαρόλες. Σε κάποια ψιλά γράμματα, αναφέρει την παρουσία δικαστικού κλητήρα για την σφραγιδοεπικύρωση των αποφάσεων περί κατάληψης (ώστε να έχουν νομική ισχύ μιας και πρόκειται για δημόσια περιουσία) τις εποχές του απόλυτου καραγκιοζοθεάτρου που πέρασαν στο όμορφο παρελθόν της γραφικότητας της αδιέξοδης Ελληνικής κενωνίας..Το αστείο είναι ότι αυτές οι εποχές ήταν μέχρι πριν 3 χρόνια. Αλήθεια γιατί κόπασε η ηλιθιότητα των γραμματέων ΔΕΠ και φαρισαίων πατέρων;
Βασικά είμαι εντελώς κατά των κομματικών παρατάξεων μέσα στ παν/μιο..Θα προτιμούσα ένα ενιαίο φοιτητικό κίνημα ανα επιστήμη/σχολή που θα είχε κοινούς στόχους κ.λ.π..Νομίζω για τον ίδιο λόγο που τώρα όλοι το παίζουν ανεξάρτητοι απ τις "μητρικές" παρατάξεις..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Δραματική μείωση στον αριθμό των εισακτέων σε 80 πανεπιστημιακές σχολές, πολλές από τις οποίες εντάσσονται στις «περιζήτητες», σχεδιάζει για φέτος το υπουργείο Παιδείας, ενώ ο αριθμός των θέσεων για τους νέους φοιτητές, με δυσκολία θα πλησιάσει τις 70.000.
Όπως δημοσιεύει το Έθνος, στο επίκεντρο του «κουρέματος» θα βρεθούν σχολές, όπως οι στρατιωτικές, οι αστυνομικές και 80 σχολές, όπως οι παιδαγωγικές, οι λεγόμενες καθηγητικές (ιστορίας, φυσικής, χημείας, μαθηματικών, φιλολογίας, φιλοσοφίας κ.ά.), οι ιατρικές, οι πολυτεχνικές της περιφέρειας και τα ξενόγλωσσα τμήματα.
Το ίδιο θα ισχύει και για τμήματα των ΤΕΙ, τα οποία έτσι και αλλιώς δεν προτιμώνται από τους υποψηφίους.
Το δραστικό ψαλίδι στον αριθμό των εισακτέων ξεκίνησε από την περσινή χρονιά, όπου ο αριθμός των εισακτέων έφτασε στις 74.440, ενώ το 2010 ήταν 84.690.
Φέτος όμως θα είναι η χειρότερη χρονιά της τελευταίας δεκαετίας όσον αφορά τον αριθμό των εισακτέων, αφού τα ίδια τα Ιδρύματα ζητούν μείωση κατά 50%, επειδή τα κονδύλιά τους έχουν μειωθεί τόσο πολύ που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους.
Σχόλιο: Το σταδιακό που λέγαμε είναι ο στόχος πλέον από ότι φαίνεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ποσο θα το μειωσουν δηλαδη...60000 θα το πανε ;!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.