Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

Rebel1

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Rebel1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 966 μηνύματα.
αμα θες να προσεξεις και χαμος να γινεται μπορεις.το περναω καθημερινα.ολα τ αλλα ειναι βλακειες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerina16

Πολύ δραστήριο μέλος

Η katerina16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 887 μηνύματα.
Και διαφωνώ και συμφωνώ! Με το να χωριστούμε σε τμήματα ανάλογα με το επίπεδο μας σαφώς θα μπορούσε να βοηθήσει τους μαθητές που θέλουν να μάθουν και θα υπάρχει και κάποιος ανταγωνισμός που θα τους έκανε να βελτιώνονται μέρα με τη μέρα..! Όμως με το να το κάνουμε αυτό το διαχωρισμό είναι σαν να βάζουμε "ταμπελάκι" σε κάθε μαθητή! Τι να πω...κρατώ επιφυλάξεις! :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
αμα θες να προσεξεις και χαμος να γινεται μπορεις.το περναω καθημερινα.ολα τ αλλα ειναι βλακειες.

Δεν ειπα για την φασαρια. Μονο για δυσκολια μαθηματος μιλησα. Επισης φασαρια =/= χαμηλο επιπεδο στο μαθημα, υπαρχουν παιδια που δεν κανουν κιχ αλλα δεν καταλαβαινουν κι αλλοι που το ξεφτιλιζουν(στην φασαρια) αλλα στο τελος ξερουν να γραψουν τις απαντησεις στο μαθημα :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Πρεπει να γινει. Το αντεπιχειρημα της διακρισης μεταξυ των μαθητων δε στεκει, μιας και ειναι διακριση βασισμενη σε αντικειμενικα κριτηρια. Κατι που ειναι και το θεμιτο οχι μονο στο σχολειο, αλλα και στις κοινωνιες γενικοτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Πρεπει να γινει. Το αντεπιχειρημα της διακρισης μεταξυ των μαθητων δε στεκει, μιας και ειναι διακριση βασισμενη σε αντικειμενικα κριτηρια. Κατι που ειναι και το θεμιτο οχι μονο στο σχολειο, αλλα και στις κοινωνιες γενικοτερα.
ποιά ακριβώς είναι αυτά? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
ποιά ακριβώς είναι αυτά? :P
Η ικανοτητα και η γνωση. Αν τωρα εχεις αμφιβολιες ως προς τη μεθοδο αξιολογησης τους, μαζι σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Η ικανοτητα και η γνωση. Αν τωρα εχεις αμφιβολιες ως προς τη μεθοδο αξιολογησης τους, μαζι σου.
πώς μπορεί να γίνει μια τέτοια αξιολόγηση αντικειμενική?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HumaneTouch

Νεοφερμένος

Ο HumaneTouch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Ο μόνος χωρισμός που πρέπει να γίνει είναι αυτός που αφορά εκείνους που ενδιαφέρονται για το μάθημα και εκείνους που πηγαίνουν για την πλάκα τους .Οι δεύτεροι ενοχλούν τους πρώτους και προκαλούν προβλήματα , γιατί λοιπόν να περνάνε κάτι τέτοια γαϊδούρια την τάξη ; Επιτέλους ας μείνουν έξω από το σχολείο . Δεν είναι δίκαιο να βγαίνει ο καθένας στην κοινωνία με ένα απολυτήριο που του χαρίστηκε !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Ο μόνος χωρισμός που πρέπει να γίνει είναι αυτός που αφορά εκείνους που ενδιαφέρονται για το μάθημα και εκείνους που πηγαίνουν για την πλάκα τους .Οι δεύτεροι ενοχλούν τους πρώτους και προκαλούν προβλήματα , γιατί λοιπόν να περνάνε κάτι τέτοια γαϊδούρια την τάξη ; Επιτέλους ας μείνουν έξω από το σχολείο . Δεν είναι δίκαιο να βγαίνει ο καθένας στην κοινωνία με ένα απολυτήριο που του χαρίστηκε !

Αν ηρθες να βγαλεις τα εσωψυχα σου εδω, καλυτερα μη μιλησεις παρακατω.
Λοιπόν, εγώ δε θα τους χαρακτηριζα γαϊδούρια αλλά παιδιά με ταλέντο σε κάτι άλλο. Το σχολείο δεν είναι για όλους και οταν λέω δεν ειναι για όλους εννοω πως δεν αρεσει σε όλους. Δε γίνεται αυτό.Και δε γίνεται να μείνουν εκτος σχολειου επειδη το θέλουν μερικοί. Πληρώνουν για την παιδεία, τώρα αν δεν την εκμεταλλεύονται προς όφελός τους είναι αλλο θεμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerina16

Πολύ δραστήριο μέλος

Η katerina16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 887 μηνύματα.
Ο μόνος χωρισμός που πρέπει να γίνει είναι αυτός που αφορά εκείνους που ενδιαφέρονται για το μάθημα και εκείνους που πηγαίνουν για την πλάκα τους .Οι δεύτεροι ενοχλούν τους πρώτους και προκαλούν προβλήματα , γιατί λοιπόν να περνάνε κάτι τέτοια γαϊδούρια την τάξη ; Επιτέλους ας μείνουν έξω από το σχολείο . Δεν είναι δίκαιο να βγαίνει ο καθένας στην κοινωνία με ένα απολυτήριο που του χαρίστηκε !

για το "γαιδούρια" θα συμφωνήσω με τον Τάσο από πάνω...όσον αφορά όμως το τελευταίο θα συμφωνήσω με σένα! Δεν είναι άδικο για ένα πολύ καλό μαθητή που έχει προσπαθήσει πολύ για το απολυτήριο του ή για την εισαγωγή του σε κάποια σχολή να βλέπει έναν άλλο χωρίς να χύσει ούτε σταγόνα ιδρώτα να περνάει? τέλος πάντων δεν το συνεχίζω γιατί είμαστε εκτός θέματος..!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Η ικανοτητα και η γνωση. Αν τωρα εχεις αμφιβολιες ως προς τη μεθοδο αξιολογησης τους, μαζι σου.

Έχω αμφιβολίες ως προς το τι ορίζεται ως ικανότητα και ως προς το τι ορίζεται ως γνώση.Επίσης έχω αμφιβολίες σχετικά με τον τρόπο που καλλιεργείται μια ικανότητα και σχετικά με τον τρόπο που μεταδίδεται η γνώση.

Ο μόνος χωρισμός που πρέπει να γίνει είναι αυτός που αφορά εκείνους που ενδιαφέρονται για το μάθημα και εκείνους που πηγαίνουν για την πλάκα τους .Οι δεύτεροι ενοχλούν τους πρώτους και προκαλούν προβλήματα , γιατί λοιπόν να περνάνε κάτι τέτοια γαϊδούρια την τάξη ; Επιτέλους ας μείνουν έξω από το σχολείο . Δεν είναι δίκαιο να βγαίνει ο καθένας στην κοινωνία με ένα απολυτήριο που του χαρίστηκε !

Πολύ ατυχής η αναλογία με το γαϊδούρι,καθώς το γαϊδούρι είναι ένα ήρεμο και πειθήνιο ζώο,που το κάνεις ό,τι θέλεις.Γαϊδούρι θα χαρακτήριζα το κωλόφυτο που κάθεται και αδιαμαρτύρητα διαβάζει ό,τι μαλακία του πετάνε στο σχολείο,καταπιέζοντας το ένστικτο της ελευθερίας του,και όχι τα παιδιά που έχουν μέσα τους-έστω και ασυνείδητα-την υγείη σπίθα της αντίστασης.

-----------------------------------------------------------------------

My personal opinion,I'm truly terrified με μια τέτοια προοπτική.Διαχωρισμός μαθητών σε τάξεις ανάλογα με τις επιδόσεις,σημαίνει πλέον και θεσμοθετημένο nurturing του ρατσισμού στα σχολεία.Έχω πει πολλάκις τη γνώμη μου για τα σχολεία,ότι δεν επιδέχονται καμία βελτίωση,η εκπαίδευση είναι απλά μια δομή διδασκαλίας του συστήματος,τα σχολεία είναι απλά τα εργοστάσια που ύπουλα παιρνάνε στο μυαλό των παιδιών το "λογισμικό" της αστικής φιλοσοφίας.Ήδη το σχολείο μαθαίνει στα παιδιά τον ατομικισμό,τον ακραίο ανταγωνισμό και τα χωρίζει σε καλούς και κακούς,εξυψώνοντας τους πρώτους και πετώντας στα σκουπίδα τους δεύτερους.Ένας πιθανός διαχωρισμός θα ήταν η ολοκληρωτική ηγεμονία αυτής της ρατσιστικής αντίληψης,δημιουργώντας την "ελίτ" των καλών μαθητών,οι "ανώτεροι",που προορίζονται για τη διοίκηση της κοινωνίας,γόνοι σχεδόν αποκλειστικά πλουσίων οικογενείων (αφού αυτές έχουν τα μέσα να παρέχουν την προσοχή και την εκπαίδευση στα παιδιά τους ώστε να υπερέχουν των άλλων),και η "πλέμπα" των κακών μαθητών,οι "κατώτεροι",που προορίζονται να υπακούν τους πρώτους και να δουλεύουν γι'αυτούς.Και για να κλείσω με το κλασσικό που κλείνω κάθε post μου περί εκπαίδευσης:

"Μπουρλότο και φωτιά,
στα σχολικά κελιά"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr K.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Mr K. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 221 μηνύματα.
Αφού το θεωρούσες ΤΟΟΟΟΣΟΟΟ καταστροφικό μπορούσες να το παρατήσεις.
Κατα τ' άλλα συμφωνώ ήδη γίνονται πολλές διακρίσεις στα σχολεία δεν χρειάζεται να προσθέσουμε άλλη μία και μάλιστα τόσο τρανταχτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
@nioniosmeg:
Εγώ ούτε καν να διαβάζω δεν έμαθα στο σχολείο. Όλα στο σπίτι. Εμείς γιατί μάθαμε όμως 1+1=2 κι όχι 2=1+1 ;;; Και εξήγησε λίγο γιατί οι καλοί μαθητές να πηγαίνουν στις μεγάλες πόλεις.

Ε, εμένα έτσι μου τα μάθανε στη πρώτη δημοτικού.
Έβαζε αριστερά το κενό και δεξιά το 1+1 και έπρεπε να βάλεις το 2.
Κοίτα το παλιό βιβλίο αριθμητικής της πρώτης και θα το δεις (άμα το βρεις πουθενά).

Εγώ δεν έμαθα να διαβάζω ποτέ και πουθενά.

Οι καλοί, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καλοί μαθητές, να πηγαίνουν στις μεγάλες πόλεις, γιατί στις μεγάλες πόλεις είναι που χρειάζονται οι άνθρωποι με γνώσεις.
Πώς να στο πω, πτυχίο πολυτεχνείου στην επαρχεία τι να το κάνεις; Τι δουλειά θα βρεις εκεί;
Ενώ στη μεγάλη πόλη με απωλυτήριο γυμνασίου (θα έπρεπε) να μην βρίσκεις δουλειά, ουσιαστικά με το "μεγάλη πόλη", εννοώ βιομηχανίες και τέτοια, που χρειάζονται τα μηχανήματα που θα δουλεύεις μια χ τεχνική γνώση, ή κάνα κέντρο ερευνών, γενικά τέτοια πράγματα, και τα υπόλοιπα μπορούν να μείνουν σε χωριά και κωμοπόλεις, για να μπορεί να μοιράζεται καλύτερα ο πληθυσμός, και να μειωθεί και το φαινόμενο της αστυφιλίας.

Εμένα δε μεου έμαθε κανείς στο σπίτι τίποτα διάβαζα μόνος μου χωρίς την βοήθεια 3ων και έτσι έμαθα να διαβάσω.... ποτέ δε πήρα πρωτείο ενώ τις περισσότερες χρονιές πήρα αριστείο και τι νόημα είχε κανένα.

Αν λοιπόν με χωρισζαν σε επίπεδα δε θα μου δίνοταν η ευκαιρία να ανταγωνιστώ τους πιο προχωρημένος οπότε δε θα παιρνούσα με τπτ ιατρική. :/

Πολύ αντικειμενικός.
Ναι.
Μάλιστα.

My personal opinion,I'm truly terrified με μια τέτοια προοπτική.Διαχωρισμός μαθητών σε τάξεις ανάλογα με τις επιδόσεις,σημαίνει πλέον και θεσμοθετημένο nurturing του ρατσισμού στα σχολεία.Έχω πει πολλάκις τη γνώμη μου για τα σχολεία,ότι δεν επιδέχονται καμία βελτίωση,η εκπαίδευση είναι απλά μια δομή διδασκαλίας του συστήματος,τα σχολεία είναι απλά τα εργοστάσια που ύπουλα παιρνάνε στο μυαλό των παιδιών το "λογισμικό" της αστικής φιλοσοφίας.Ήδη το σχολείο μαθαίνει στα παιδιά τον ατομικισμό,τον ακραίο ανταγωνισμό και τα χωρίζει σε καλούς και κακούς,εξυψώνοντας τους πρώτους και πετώντας στα σκουπίδα τους δεύτερους.Ένας πιθανός διαχωρισμός θα ήταν η ολοκληρωτική ηγεμονία αυτής της ρατσιστικής αντίληψης,δημιουργώντας την "ελίτ" των καλών μαθητών,οι "ανώτεροι",που προορίζονται για τη διοίκηση της κοινωνίας,γόνοι σχεδόν αποκλειστικά πλουσίων οικογενείων (αφού αυτές έχουν τα μέσα να παρέχουν την προσοχή και την εκπαίδευση στα παιδιά τους ώστε να υπερέχουν των άλλων),και η "πλέμπα" των κακών μαθητών,οι "κατώτεροι",που προορίζονται να υπακούν τους πρώτους και να δουλεύουν γι'αυτούς.Και για να κλείσω με το κλασσικό που κλείνω κάθε post μου περί εκπαίδευσης:

"Μπουρλότο και φωτιά,
στα σχολικά κελιά"

Έλα ρε μαλάκα τώρα.
Επειδή δεν μπορεί να υπάρξει σωστό σύστημα εκπαίδευσης, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσπαθούμε για ένα σωστό σύστημα παιδείας.
Όταν σου λένε διάκριση...

Κοίτα πώς το φαντάζομαι εγώ.
Παίρνεις 10 παιδιά 10 χρονών, 10 παιδιά 11 χρονών, 10 παιδιά 12 χρονών, 10 παιδιά 13ων, 10 παιδιά 14ων.
Το σκεπτικό μου είναι να μην βάζεις τα παιδιά στην τάξη ανάλογα την ηλικία τους, αλλά ανάλογα τις επιδόσεις τους. Να τα περνάνε πιο γρήγορα ρε παιδί μου.
Να υπάρχει η προοπτική στο παιδάκι που είναι 10 χρονών και ξέρει αυτά που θα μάθει ΚΑΙ του χρόνου, ας το ανεβάσεις 2 τάξεις.
Τέτοια φάση σου μιλάω.
Ίδια ύλη. Όχι αυτή που υπάρχει, μεταξύ των παιδιών εννοώ.

Και καλά, αφού επιμένεις τόσο, ναι, το να ξεριζώσουμε το σύστημα εκπαίδευσης και να φυτέψουμε άλλο, ναι είναι εφικτό, όχι στην Ελλάδα όμως, μην αναλύσω γιατί τώρα και είναι 6 και κοιμάμαι όρθιος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Έλα ρε μαλάκα τώρα.
Επειδή δεν μπορεί να υπάρξει σωστό σύστημα εκπαίδευσης, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσπαθούμε για ένα σωστό σύστημα παιδείας.
Όταν σου λένε διάκριση...

Κοίτα πώς το φαντάζομαι εγώ.
Παίρνεις 10 παιδιά 10 χρονών, 10 παιδιά 11 χρονών, 10 παιδιά 12 χρονών, 10 παιδιά 13ων, 10 παιδιά 14ων.
Το σκεπτικό μου είναι να μην βάζεις τα παιδιά στην τάξη ανάλογα την ηλικία τους, αλλά ανάλογα τις επιδόσεις τους. Να τα περνάνε πιο γρήγορα ρε παιδί μου.
Να υπάρχει η προοπτική στο παιδάκι που είναι 10 χρονών και ξέρει αυτά που θα μάθει ΚΑΙ του χρόνου, ας το ανεβάσεις 2 τάξεις.
Τέτοια φάση σου μιλάω.
Ίδια ύλη. Όχι αυτή που υπάρχει, μεταξύ των παιδιών εννοώ.

Και καλά, αφού επιμένεις τόσο, ναι, το να ξεριζώσουμε το σύστημα εκπαίδευσης και να φυτέψουμε άλλο, ναι είναι εφικτό, όχι στην Ελλάδα όμως, μην αναλύσω γιατί τώρα και είναι 6 και κοιμάμαι όρθιος.

Μα σου εξήγησα,ότι δεν θεωρώ ότι το σύστημα παιδείας είναι κάτι καλό εξ'αρχής,ώστε να προσπαθούμε να την κάνουμε "σωστή".Για εμένα είναι απλά ο πιο influential τρόπος προπαγάνδας του status quo.Στο μόνο που αποσκοπώ είναι στην ολοκληρωτική του καταστροφή,τάσσομαι υπέρ κάθε βανδαλισμού,υπέρ κάθε πράξης αυθόρμητης βίας απέναντι σε καθηγητές (εξουσιαστές),διευθυντάδες,υποταγμένους συμμαθητές κλπ.Η μάθηση για εμένα είναι διαδικασία απρόβλεπτη και προσωπική,όχι κάτι που τυποποιείται και γίνεται μέσα σε τέσσερις τοίχους.

Και όχι,δεν βλέπω σ'αυτό που μου λες τίποτα περισσότερο απ'τον ακραίο ρατσισμό.Το αρχίδι με τα γυαλιά που διαβάζει σαν πούστης δεν είναι ούτε στο 0,001% ανώτερος απ'αυτόν που γράφει στ'αρχίδια του το μάθημα.Περιορισμένα γνωστικά πεδία με άκαμπτους,παρωχημένους τρόπους διδασκαλίας,κρίνουν κατά πόσο ένας μαθητής είναι "καλός" ή "κακός".Κατά πόσο αφομοιώνεται ο μαθητής στο σύστημα,και εσωτερικεύει τις αξίες του.Να πάνε να γαμηθούν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Γενικά συμφωνώ ότι είναι προσωπική υπόθεση η παιδεία και η εκπαίδευση.
Αλλά άμα δεν υπάρχει κάποιος που ξέρει καλύτερα από σένα να σου τα μάθει, δεν θα τα μάθεις ποτέ.
Το βιβλίο είναι άψυχο, και δεν απαντάει στις ερωτήσεις σου.

Σύστημα παιδείας ας μην υπάρχει, αλλά η ανάγκη για καθηγητές ποτέ δεν θα εκλείψει. Και δεν πρέπει κιόλας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Διαφωνώ με το χωρισμό των μαθητών σε επίπεδα.
Εντελώς αντιπαιδαγωγικό. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Γενικά συμφωνώ ότι είναι προσωπική υπόθεση η παιδεία και η εκπαίδευση.
Αλλά άμα δεν υπάρχει κάποιος που ξέρει καλύτερα από σένα να σου τα μάθει, δεν θα τα μάθεις ποτέ.
Το βιβλίο είναι άψυχο, και δεν απαντάει στις ερωτήσεις σου.

Σύστημα παιδείας ας μην υπάρχει, αλλά η ανάγκη για καθηγητές ποτέ δεν θα εκλείψει. Και δεν πρέπει κιόλας.

Αυτό έλειπε,να περιμέναμε άψυχα βιβλία να μας μάθουν τη ζωή.Υποστήριξα εγώ τα βιβλία?Αλλά δεν δέχομαι κανένα εκβιαστικό δίλημμα,"βιβλίο,ή καθηγητής".Ούτε βιβλίο,ούτε κανένας μαλάκας πάνω απ'τα κεφάλια μας.Δεν θα τα μάθεις ποτέ χωρίς κάποιον πούστη πάνω απ'το κεφάλι σου?Διαφωνώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Αυτό έλειπε,να περιμέναμε άψυχα βιβλία να μας μάθουν τη ζωή.Υποστήριξα εγώ τα βιβλία?Αλλά δεν δέχομαι κανένα εκβιαστικό δίλημμα,"βιβλίο,ή καθηγητής".Ούτε βιβλίο,ούτε κανένας μαλάκας πάνω απ'τα κεφάλια μας.Δεν θα τα μάθεις ποτέ χωρίς κάποιον πούστη πάνω απ'το κεφάλι σου?Διαφωνώ.

Ε άλλο να είσαι μαζί με μια ομάδα και να βοηθάτε ο ένας τον άλλον (που άμα δεν το πρόσεξες και αυτοί κλείστηκαν σε 4 τοίχους εν τέλει), κι άλλο να είσαι μόνος σου να τα βγάλεις πέρα. Αυτό το αναφέρει και ο άνθρωπος (περίπου).
Αλλά και αυτό ένα εκπαιδευτικό σύστημα είναι. Και ψιλοουτοπικό, ειδικά στην Ελλάδα με τους μαθητές δευτεροβάθμιας δεν υπάρχει περίπτωση να εφαρμοζόταν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Αυτό έλειπε,να περιμέναμε άψυχα βιβλία να μας μάθουν τη ζωή.Υποστήριξα εγώ τα βιβλία?Αλλά δεν δέχομαι κανένα εκβιαστικό δίλημμα,"βιβλίο,ή καθηγητής".Ούτε βιβλίο,ούτε κανένας μαλάκας πάνω απ'τα κεφάλια μας.Δεν θα τα μάθεις ποτέ χωρίς κάποιον πούστη πάνω απ'το κεφάλι σου?Διαφωνώ.
Είναι περίεργο να κατακρίνεις τα βιβλία και ταυτόχρονα να υποστηρίζεις τις θέσεις αυτού του video με τα παιδάκια που έβρισκαν πληροφορίες στην wikipedia, (η οποία είναι γραμμένη με πηγές βιβλία, επιστημονικά περιοδικά κλπ και όλες αυτές τις πηγές που «είναι απλά ο πιο influential τρόπος προπαγάνδας του status quo» (sic)), ή σε ιστοσελίδες τύπου yahoo answers που δεν ξέρεις αν έχει δίκαιο αυτός που σου απαντάει και τι συμφέροντα έχει (πχ Αναρχία: https://answers.yahoo.com/question/i...x2xSTiAjzKIX;_ylv=3?qid=20070502211133AArgfDy).

Είναι εντελώς λάθος σύστημα να αφήσεις ανεξέλεγκτα τα παιδιά να αυτό-εκπαιδευθούν στο διαδίκτυο. Η κριτική ικανότητα αποκτάται, είναι προϊόν εκπαίδευσης, δεν γεννιέσαι με αυτήν. Φαντάσου ένα παιδάκι 7-10 ετών να μπει στο διαδίκτυο και να έρθει σε επαφή με τέτοιου είδους σελίδες:
https://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=40805 [ευτυχώς το site αυτό είναι fake, ψάξτε το έχει πλάκα]
https://www.tsolkas.gr/html/greek.html [αυτό ΔΥΣΤΥΧΩΣ για αυτόν που το έχει, δεν είναι fake]
ή την ιστοσελίδα-blog των ναζί των χρυσαυγιτών κοκ;

Το εκπαιδευτικό σύστημα χρήζει βελτίωσης, όχι κατάργησης.
Η κατάργηση είναι εύκολη, για πες το στη Διαμαντοπούλου να δεις χαρές που θα κάνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
"Ο ρατσισμός είναι το δόγμα που αναπτύσσεται με σύνδεσμο συγκεκριμένα γνωρίσματα "traits", όπως π.χ. εθνικά, θρησκευτικά, πολιτιστικά κ.λπ., προκειμένου να αναγάγει μια ομάδα αντίστοιχα (κοινωνική, φυλετική, θρησκευτική), ως υπέρτερη άλλων. " , αποσπασμα απο Βκπαιδεια.

Αρκει κανεις να κοιταξει την αποτελεσματικτητα που εχει αυτη η μεθοδος στα φροντιστηρια. Δεν πστευω οτι βοηθαει τον αδυναμο αλλα ουτε και τον δυνατο. . .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top